به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایوان راکیتیچ: ال کلاسیکو، ال کلاسیکو استمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۲۱) (۴۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ، هافبک مرکزی بارسلونا روز پنج شنبه پیش از شرکت در تمرینات، در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مصاحبه وی را در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حضور ستارگان آبی و اناری پوش بارسلونا که 8 روز پیش شهر بارسلونا را به مقصد نیویورک ترک کردند، توجه رسانه‌ها را به اوج رسانده است. ایوان راکیتیچ، روز پنج شنبه پیش از حضور در تمرینات نوبت عصر در زمین تمرینی باری کالج، با شرکت در کنفرانس خبری، شاهد بزرگترین گردهمایی خبرنگاران محلی، ملی و بین المللی بود که مشتاق شنیدن صحبت‌های هافبک 29 ساله کروات بارسلونا بودند.

این مصاحبه 48 ساعت پیش از اولین ال کلاسیکوی فصل در جام قهرمانان بین المللی انجام شد و از راکیتیچ سوالات مختلفی درباره ال کلاسیکوی پیش رو، عملکرد اخیر تیم و حتی اولویت‌هایش در مورد موسیقی پرسیده شد.

در مورد این که چقد ال کلاسیکوها، خاص هستند!

«بله، درست است. ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است. ما یک بار در بازی‌های پیش فصل و دو بار در سوپرکاپ اسپانیا به مصاف رئال خواهیم رفت و اگر می‌خواهیم برنده باشیم، باید به بهترین نحو تمرینات را ادامه دهیم و بازی خوبی انجام دهیم. واقعا امیدوارم که بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم».

شرایط نیمار

«فکر می‌کنم همه می‌دانند که او عضوی بزرگ از خانواده ماست. البته که من و بقیه بازیکنان می‌خواهیم که او با بماند».

بازی روز شنبه، چگونه به آماده‌سازی تیم برای سوپرکاپ کمک خواهد کرد؟

«دو بازی شرایط متفاوتی دارند. در بازی اول شما در قالب یک مسابقه دوستانه به میدان خواهید رفت اما در بازی دوم برای فتح اولین عنوان قهرمانی فصل خواهید جنگید».

در مورد وضعیت خودش و حضور احتمالی یک هافبک مرکزی برای رقابت با وی

«اگر ما بتوانیم تیم خود را تقویت کنیم و آن بازیکنان همان‌هایی باشند که سرمربی تیم می‌خواهد، از آن‌ها استقبال می‌کنیم. ما مجموعه‌ای از بازیکنان قدرتمند هستیم و از بازی کردن کنار یکدیگر لذت می‌بریم. می‌خواهم مردم بدانند که احساس خوبی دارم و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارم. من در طول تعطیلات و همچنین در تمرینات پیش فصل به سختی تمرین کرده‌ام. پس، پیش به سوی موفقیت»

روند پیشرفت تیم از ابتدای شروع تمرینات گروهی

«همه چیز برای ما مشابه است. فکر می‌کنم در این سطح شما هم در بازی‌های دوستانه و همین در زمین تمرین باید 100% توان خود را به کار بگیرید. پس همگی برای این بازی آماده خواهیم بود».

موسیقی مورد علاقه‌اش

«در رختکن تیم همیشه موسیقی پخش می‌شود و ما موسیقی خواننده‌های اسپانیایی و آمریکای لاتین مانند مالوما و شکیرا را دوست داریم. اگر اشتباه نکنم بیشتر موزیسین‌هایی که اینجا زندگی می‌کنند، طرفدار بارسا هستند. در این صورت، به آن‌ها خوشامد می‌گویم».

در مورد این که آیا دوست دارد ردپای دیگر ستارگان را دنبال کند و برای بازی به لیگ MLS بیاید؟

«اینجا بودن، لذت بزرگی است. من چند ماه گذشته با همسرم اینجا بوده‌ام. میامی شهر زیبا و جذابی است و حضور در آمریکا، تجربه فوق‌العاده‌ای است. می‌خواهم که برای سال‌های طولانی در بالاترین سطح بازی کنم و پس از آن باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: ایوان راکیتیچ: ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است
ایشالله می بریم


جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ایوان راکیتیچ: ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است
نقل قول
006007 نوشته:

یه تصاویری دیدم از درگیری نیمار با سمدو !!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم واقعیت داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟انگار این بچه دنبال شورش هست و اگر این طور باشه باید هرچه زودتر بفروشنش و شرشو کم کنند. ما بازیکنانی میخوایم مثل مسی که با وجود بهترین بودن ولی افتاده و سربه زیر باشند

متاسفانه درسته و دقیقا همین طوره. این آدم بی جنبه عقده ای هنوز مسی و اینیستا بالا سرشن، حس می کنه آقا بالا سر تیمه. همون لیاقتش پاریسه.

#neymarOut



جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۲۲)
 
006007
پاسخ به: ایوان راکیتیچ: ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است
من همون موقع که قرار بود نیمار رو بگیریم گفتم که بجای نیمار که حاشیه داره باید ادن هازارد رو بگیریم . الانم میگم نیمار لیاقت بازی در بارسا رو نداره و باید بفروشنش و بجاش هازارد رو بگیرند


جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۳۲)
 
006007
پاسخ به: ایوان راکیتیچ: ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است
یه تصاویری دیدم از درگیری نیمار با سمدو !!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم واقعیت داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟انگار این بچه دنبال شورش هست و اگر این طور باشه باید هرچه زودتر بفروشنش و شرشو کم کنند. ما بازیکنانی میخوایم مثل مسی که با وجود بهترین بودن ولی افتاده و سربه زیر باشند


جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!