به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکندنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۲۲) (۸۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شایعات خروج نیمار از بارسا رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته‌اند، اما مهاجم برزیلی همچنان از صحبت در مورد آینده‌اش پرهیز می‌کند. اسطوره باشگاه بارسلونا، کارلس پویول، در مصاحبه‌ای با مارکا اعلام کرد که نیمار باید سکوت خود را بشکند و در مورد تصمیم آینده‌اش صحبت کند. متن کامل مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سکوت نیمار در حالی که شایعات خروج او از نیوکمپ روز به روز بیشتر می‌شوند، ادامه دارد. به نظر می‌رسد که پاریس سنت ژرمن مقصد بعدی نیمار خواهد بود، اما هیچ بیانیه رسمی از سوی دو طرف وجود نداشته است.

مدافع و کاپیتان سابق آبی و اناری‌ها در این مورد گفت: «نمی دانم آینده نیمار چه خواهد شد. او باید سکوت خود را بشکند و توضیح دهد که چه قصدی دارد، زیرا من نمی‌توانم او را کنترل کنم یا به جای او حرف بزنم. تصمیم با خود اوست. من هم سمتی در باشگاه ندارم و نمی‌دانم آیا آن‌ها در مورد آینده نیمار به نتیجه‌ای رسیده‌اند یا خیر».

«مشخص نیست که او قصد خروج از باشگاه را دارد یا نه. این روزها گذراندن تمام دوران فوتبالی در یک باشگاه کار بسیار دشواری برای بازیکنان است. دنیای فوتبال در حال تغییر است، اگرچه موارد خاصی مانند لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا وجود دارند».


فصل گذشته برای بارسا چندان موفقیت‌آمیز نبود، چیزی که پویول آن را قبول دارد، اما مطمئن است که با حضور والورده آن‌ها توانایی لازم برای بازگشت به جایگاه اصلی خود را دارند: «فصل گذشته برای بارسا فصلی دشوار بود. شما نمی‌توانید همیشه همه چیز را ببرید. اگرچه باید اذعان داشت که قهرمانی در جام حذفی با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان یکی نیست».

«بردن جام همواره اتفاق دلچسبی است و آن‌ها فصل آینده دوباره برای بردن همه چیز تلاش می‌کنند. زیر نظر لوییز انریکه تیم به جام‌های زیادی رسید و این ارزش کار او را نشان می‌دهد. حالا اما مربی جدیدی آمده اما فلسفه باشگاه تغییر نخواهد کرد. او مسلماً تغییرات کوچک خود را اعمال خواهد کرد، اما فلسفه همان خواهد بود که پیش از این بوده است».


«تیم‌های والورده همواره بازی‌های زیبایی ارائه می‌کردند. بازیکنان فوق‌العاده‌ای زیر نظر او هستند و مطمئن هستم که برای قهرمانی در همه جام‌ها تلاش خواهند کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ali_hosseini***77
پاسخ به: پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکند
باید گورشو گم کنه


شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۰۹)
 
fatipbarca
پاسخ به: پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکند
از میخواست بمونه یه هفته پیش باید میگفت حالا دیگه دیره. با این دعوای دیروزش دیگه حتما باید شرشو کم کنه. فقط امیدوارم کل 220 تا رو بگیرن از این عربها.


شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۱۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکند
بشکنه یا نشکنه باید بره


شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ (۹:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکند
پویول بزرگ کجایی تا تو دهن این بچه سوسول بزنی...


شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ (۰:۵۸)
 
006007
پاسخ به: پویول: نیمار باید سکوت خود را بشکند
نیمار دیگه جایی در بین طرفداران بارسا نداره، و باید هرچه زودتر اعلام کنه که از تیم جدا میشه. بهترین گزینه برای جانشینی نیمار، ادن هازارد هست و میتونیم با آوردن هازارد در پست مهاجم چپ و از بقیه پولی که از فروش این نمک کور میتونیم وراتی و کوتینیهو رو بگیریم


جمعه، ۶ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!