به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۹:۰۸) (۱,۳۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

در روزهای اخیر خوشبینی درباره پیوستن کوتینیو به باشگاه بارسلونا فزونی یافته و احتمال اینکه لیورپول ستاره برزیلی خود را به آبی اناری‌ها بفروشد، بیشتر شده است. در اینجا می‌توانید آخرین خبرها در مورد این شایعه جدی نقل و انتقالاتی این روزهای بارسا را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیوستن فیلیپ کوتینیو به بارسلونا تقریبا محتمل به نظر می‌رسد. مذاکرات بین دو باشگاه پیشرفت داشته است و علی رغم اینکه رقم نهایی این انتقال هنوز به تایید دو طرف نرسیده، منابعی از باشگاه بارسلونا بسیار درباره پیوستن او خوشبین‌اند.

بارسلونا وضعیت این بازیکن را درک می‌کند و این موقعیت همان خواست او برای پیوستن به کاتالان هاست؛ بدون توجه به هر اتفاقی که بیافتد. این علاقه خود بازیکن به پیوستن به تیم می‌تواند کلید حل این معضل باشد و لیورپول احتمالا این موضوع را متوجه خواهد شد و اجاز رفتن او را صادر خواهد کرد.

کوتینیو به باشگاه انگلیسی گفته است که خواستار ترک این تیم است و آنها آماده شنیدن پیشنهادات بارسلونا هستند. لیورپول بیش از اختلافات مالی، به دلیل شرکت در بازی‌های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا به آرامی در حال پیش بردن این گفتگوست. آنها باید در اواسط آگوست در این رقابت‌ها شرکت کنند و قصد دارند از کوتینیو، حداقل در دیدار رفت این مرحله تعیین کننده بهره ببرند.


بارسلونا با نمایندگانی از طرف این بازیکن در شهر لندن ملاقات کرده و در حال جستجو برای بهترین گزینه و امضای قراردادی معقولانه است. باشگاه مشکلی برای امضای قراردادی پنج ساله با ستاره برزیلی، و به علاوه حقوق وکیل این بازیکن که در انگلستان از آن برخوردار نبود، ندارد. اما با متغیرهایی که در این قرارداد وجود خواهد داشت، او می‌تواند پول بیشتری به دست بیاورد؛ البته اگر همه چیز به خوبی پیش برود.

کوتینیو شخصا خواستار آمدن است؛ زیرا او قانع شده که می‌تواند در نیوکمپ موفق به فتح عناوین شود. آبی و اناری‌ها پیشنهاد خود را از 70 به 85 میلیون افزایش داده‌اند، اما نه بیشتر. اگرچه لیورپول از این موضوع آگاه است که هنگامی که نیمار به پاریس سنت ژرمن برود، بارسلونا 220 م برای خرج کردن در اختیار دارد!

کوتینیو برای بارسلونا در اولویت نبود، اما آنها این بازیکن را دوست دارند؛ پون او قادر به پوشش دادن پست‌های مختلفی در زمین است – به عنوان هافبک تهاجمی یا بخشی از مثلث هجومی تیم. بارسلونا هنوز پائولینیو را هم فراموش نکرده است. باشگاه می‌داند که این مرد برزیلی قوای جسمانی لازم را در خط میانی به تیم می‌افزاید و آنها همچنین تلاش می‌کنند تا او را پیش از اینکه پنجره نقل و انتقالاتی چین بسته شود، به خدمت بگیرند.

به نظر شما کوتینیو چقدر به کار تیم والورده خواهد آمد و تا چه مبلغی هزینه کردن برای استخدام او معقول خواهد بود؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
به نظر من اول باید خرید اینو قطعی کنیم، بعد نیمارو بفروشیم. کوتینیو خوبیش اینه که فقط یه پسته نیست هم هافبکه هم مهاجم. البته با پول فروش نیمار در هر صورت یه هافبک بازیساز هم میخوایم. در کل ما هنوز داریم جای ژاوی و اینیستا رو اینجوری پر میکنیم. کاش لاماسیا جایگزین این بازیکنا رو داشت که مجبور نشیم هرید های هنگفت کنیم...


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۵۵)
 
leoten
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
کوتینیو واقعا عالیه.اگه رافینیا رو بدیم لیورپول ارزون تر هم میفته.در کنارش میتونیم پی اس جی رو بخاطر فروش نیمار تحت فشار بگذاریم تا وراتی رو راحت و خیلی ارزون تر از قبل به ما بدن.حتی در کنار این دو تا با پول نیمار میتونیم دیبالا رو هم بیاریم.چه شود!!!


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۳۰)
 
006007
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
ما میتونیم با رفتن نیمار چند تا بازیکن خوب بگیریم . و اگر نیمار هم بمونه میتونی با سیستم 4-2-3-1 بازی کنیم و کوتینیو در کنار مسی نیمار بازی کنه . که خط حمله وحشتناکی رو تجربه خواهیم کرد . هرچند که نیمار با این کارهایی که انجام داده دیگه دلچسب نیست و بهتره که بفروشنش


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۴۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
کوتینیو بیاد میتونه مثل دوران جوونی اینیستا حتی در خط حمله هم بازی کنه کلا بازیکن خوبیه


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۴۰)
 
mohsen.msn
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
به نظر من میتونه جانشین خوبی برای اینیستا باشه


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فیلیپ کوتینیو در یک قدمی بارسلونا
به نظر من تا 100 میلیون هم اگر براش هزینه کنیم معقوله. اما مسئله اینه که اگر نیمار بره، کوتینیو خیلی به دردمون می خوره و باید بخریمش، و اگر نیمار نره، معلوم نیست دقیقا چطور قراره به کارمون بیاد!


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۹:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!