به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقال نیمار به PSG با تحقیقات مالی دقیق یوفا مواجه خواهد شدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۰۵) (۷۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یوفا اعلام کرده پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی نیمار توسط پاریس سنت ژرمن، بررسی امور مالی این باشگاه را در پی خواهد داشت. در این خبر، مصاحبه مدیر امور مالی یوفا در مورد این مسئله داغ فوتبال اروپا را می‌خوانید. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

انتقال نیمار از بارسلونا به پاریس با رقم 222 میلیون یورو، تحقیقات یوفا را به دنبال خواهد داشت تا اطمینان یابند که قوانین فیر پلی مالی شکسته نشده است. بر اساس گزارشات، PSG حاضر است با خرید این بازیکن برزیلی، رکورد جهانی نقل و انتقالات را بشکند تا بتواند مجددا قهرمانی لیگ یک را بدست آورد و نیز برای اولین بار وارد چالش قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شود.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرده است که در صورت عملی شدن انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به PSG، این مورد را گزارش خواهد داد، در حالی که جوزپ ماریا بارتومئو پیش از این گفته بود خرید نیمار بدون زیر پا گذاشتن قوانین فیر پلی مالی ممکن نخواهد بود!

در سال 2014، PSG با پرداخت جریمه 60 میلیون یورویی به دلیل نقض قوانین فیر پلی مالی مواجه شد و یوفا اعلام کرده در صورت به توافق رسیدن این باشگاه لیگ یکی با نیمار، تحقیقات دقیقی را انجام خواهد داد، گرچه هنوز هیچ شکایتی دریافت نشده است.

آندرئا تراورسو، رئیس کمیته اجرایی نظارت بر قانون فیرپلی مالی یوفا، به یکی از روزنامه‌های اسپانیا گفت: «مانند بسیاری از باشگاه‌های اروپایی، PSG نیز موظف است به قوانین فیر پلی مالی احترام بگذارد. آن‌ها باید ثابت کنند که طی سه سال بیش از 30 میلیون یورو ضرر نداشته‌اند. خرید نیمار برای سال‌ها، تاثیر بالقوه‌ای در اقتصاد این باشگاه خواهد گذاشت. قضاوت در مورد این دسته از انتقال‌ها بسیار دشوار است، زیرا ما برنامه‌های این باشگاه فرانسوی را نمی‌دانیم. آنها می‌توانند برخی از بازیکنان خود را با همین قیمت و یا بالاتر بفروشند - و این را جبران کنند. ما فقط می‌توانیم بعداً محاسبات را انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که قوانین انجام شده‌اند».


«صرف نظر از اینکه شکایتی دریافت کنیم یا خیر، ما جزئیات تمام انتقالات را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مطمئن شویم به قوانین فیر پلی مالی احترام گذاشته شده است. اگر این تصمیم بالقوه اتخاذ شده باشد، موارد قبلی در نظر گرفته می‌شود. اما اکنون مورد جدیدی باز نیست و دلیلی برای حدس زدن نتایج فرضی وجود ندارد».

«باشگاه‌ها ها از قوانین آگاهی دارند. این حقیقت که بدهی‌های باشگاه‌های اروپایی از 1.7 میلیارد یورو در سال 2011 به کمتر از 300 میلیون یورو کاهش یافته است، نشان می‌دهد که این قانون تاثیر مثبتی بر ثبات و پایداری فوتبال اروپا داشته است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: انتقال نیمار به PSG با تحقیقات مالی دقیق یوفا مواجه خواهد شد
عاقا نیمار میمونه جایی نمیره


سه‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۳۰)
 
toraj
پاسخ به: انتقال نیمار به PSG با تحقیقات مالی دقیق یوفا مواجه خواهد شد
به امید خدا نیمار تو بارسا میمونه. در حال حاضر هیچ جانشینی برای نیمار وجود نداره. مطمئنا اگه نیمار از بارسا جدا بشه هر دو طرف ضرر میکنن


سه‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ (۴:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقال نیمار به PSG با تحقیقات مالی دقیق یوفا مواجه خواهد شد
#NeymarOut



دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۰۵)
 
006007
پاسخ به: انتقال نیمار به PSG با تحقیقات مالی دقیق یوفا مواجه خواهد شد
خدا کنه هرچه زودتر گورشو گم کنه تا ما بتونیم بازیکنان درجه یکی رو انتخاب و به تیم بیاریم


دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!