به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۰۳) (۵۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


سرمربی آبی و اناری‌ها در کنفرانس خبری پیش از نخستین بازی لیگ مقابل رئال بتیس، حریف را شجاع توصیف کرد و از کار سخت شاگردانش مقابل این تیم در نیوکمپ خبر داد. او همچنین در خصوص مسائل دیگر باشگاه توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه صحبت‌های کامل والورده را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده با بیان این موضوع که حریف با ورود سرمربی جدید خود – کیکه ستین - بسیار شجاع کار می‌کند و به هیچ وجه دست و پا بسته نخواهد بود، بیان کرد: «بتیس برای تصاحب توپ بازی می‌کند و برای این هدف ما را به شدت تحت فشار خواهد گذاشت. تیمی که بتواند بر این فشارها غلبه کند، به خلق موقعیت خواهد پرداخت. بتیس تیمی نیست که در لاک دفاعی فرو برود. طبق آن چه در بازی‌های پیش فصل دیده‌ایم، انتظار مقابله با تیمی شجاع را داریم».

از نظر والورده، خوب بازی کردن و پس از آن کسب پیروزی که منجر به حفظ تعادل میان حمله و دفاع می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. او همچنین در رابطه با وضعیت مصدومان تیم نیز اظهار داشت: «اینیستا امروز تمرین نمی‌کند، اما پیکه در تمرینات شرکت خواهد کرد تا ببینیم چه وضعیتی دارد. قطعا غیبت سوارز یک نکته بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود، اما بازیکنان دیگری هم در ترکیب هستند که توانایی انجام این وظیفه را دارند».

سرمربی تازه وارد آبی و اناری‌ها در ادامه به حملات تروریستی پنجشنبه در شهر بارسلونا واکنش نشان داد و گفت: «شرایط ناگواری رقم خورد. باشگاه ما حمایت کامل خود را از خانواده قربانیان اعلام می‌کند. آن روز برای همه بسیار سخت گذشت و فرصتی ایجاد کرد تا اندکی بیندیشیم».

والورده در پایان در خصوص شرایط لیونل مسی اذعان داشت: «او بهترین بازیکن در جهان است و این از شانس خوب ماست که این بازیکن را در اختیار داریم. اما همه ما باید به او کمک کنیم. باید راهی پیدا کنیم تا به او و سپس هم‌تیمی‌هایش فرصت درخشش بدهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
تیم داره به فنا میره...


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
الان که اوضاع طوریه که ما می ترسیم خودمون دست و پا بسته باشیم...


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۴۴)
 
006007
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
فقط و فقط باید لعنت فرستاد به خائن بزرگ که بسیار ناجوانمردانه تیم رو ترک کرد


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۵۷)
 
leoten
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
بله آقای والورده،بتیس دست و پا بسته نیست،ما دست و پا بسته هستیم.اگه زودتر یه فکری واسه بازیکن نکنیم حریف خیلی از تیمها نمیشیم.


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۴۴)
 
soroushmessi
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
با حضور دمبله وسری و سمدو بارسا دوباره جون میگیره سه بازیکن جوون وبا انرژی


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۱۰)
 
006007
پاسخ به: والورده: بتیس دست و پا بسته نیست!
نمیشه در کنار یه تعداد بیفکر و بی استعداد بازی کنی و بهترین باشی . باید کاری کنیم که دوباره مسی عنوان خودشو پس بگیره و این کار فقط و فقط با گرفتن بازیکنان خوب امکان پذیر میشه . سالهاست که همه صحبت از کامل بودن تیم بارسا میکردن و میگفتند دلیل اینکه مسی در تیم ملی آرژانتین نمیدرخشه بخاطر نبود ژاوی و اینیستایی هست که همراهشند . باید سریعا کاری کرد وگرنه نه تنها عنوان بهترین بازیکن تاریخ رو از دست میده بلکه ما هم عنوان بهترین تیم رو از دست خواهیم داد


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۵ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!