به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۳ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۵۰) (۶۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

بازگشت ارنستو والورده به پیرائوس، جرمی متئو به نیوکمپ و مصاف بارسا با تیمی که سال گذشته بارسلونا را در همین رقابت‌ها، از گردونه مسابقات خارج کرد، یعنی یوونتوس، از رویارویی‌های مهم این مرحله است. در این خبر شما از این جدال‌های جذاب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بیش‌تر خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا دیروز – پنجشنبه - رقبای خود در گروه D لیگ قهرمانان اروپا را شناخت، گروهی که کاتالان‌ها باید با تیم‌های یوونتوس از ایتالیا، المپیاکوس از یونان و اسپورتینگ لیسبون از پرتغال روبرو شوند. در اینجا این رویارویی‌ها با رقبای قدیمی و جدید را جزء به جزء بررسی خواهیم کرد.

بازگشت بانوی پیر به خانه بارسلونا

یووه تقریبا همان تیمی است که بارسا را با نتیجه 3-0 در مجموع، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فصل گذشته، از پیش رو برداشت. دیدار قبل‌تر بین این دو تیم، تجربه بسیار موفقیت آمیز و خشنود کننده‌ای از دید کاتالان‌ها بود؛ چرا که بارسا با پیروزی 3-1 در دیدار فینال مقابل یوونتوس، موفق به فتح جام این رقابت‌ها، در شهر برلین آلمان شد.

همچنین هنوز فراموش نشده که آبی و اناری‌ها و بیانکونری‌ها اوایل همین فصل، در تور تابستانی خود و در جام بین المللی قهرمانان در آمریکا با هم دیدار کردند، که بارسا موفق شد در شهر نیوجرسی با نتیجه 2-1 در مقابل تیم ایتالیایی پیروز شود.

اولین دیدار رسمی

تیمی که از سید سوم قرعه کشی انتخاب شده، المپیاکوس است که جزو یکی از تیم‌هایی محسوب می‌شود که بارسا هیچ گاه در دیدارهای رسمی، مقابل آنها قرار نگرفته است. اگرچه آنها پیش از این در دو بازی دوستانه به مصاف هم رفته‌اند؛ که این دیدارها به سال 1962 باز می‌گردد، که بارسا در اولین آنها با نتیجه 2-0 پیروز شد و مسابقه دوم با نتیجه 1-0 واگذار کرد.

اما ارتباطات بیشتری نیز بین این دو تیم وجود دارد. سرمربی جدید بارسلونا، ارنستو والورده، در دو دوره مختلف هدایت تیم یونانی را در پیرائوس برعهده داشته، که حاصل آنها سه بار فتح لیگ این کشور و دو جام دیگر بوده است.

متئو بازمی گردد

حریف دیگر در این گروه، تیم اسپورتینگ لیسبون است، که هدایت آن را خورخه خسوس بر عهده دارد. این اولین رویارویی این دو باشگاه از فصل 2008/09 - که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با هم هم‌گروه بودند - به شمار می‌آید. در آن سال، بارسا دو بازی رفت و برگشت را با پیروزی 8-3 در مجموع پشت سر گذاشت.

دیگر دیدارهای میان این دو تیم، همیشه به نفع کاتالان‌ها پیش رفته است، که این بازی‌ها عبارتند از: برد 3-1 در جام گمپر در سال 1999، پیروزی با گل زده بیشتر در خانه حریف پس از تساوی 2-2 در جام اروپا فصل 1986/87 و پیروزی 2-1 در فینال لاتین کاپ در فصل 1948/49.

در بازی این دو حریف در نیوکمپ، همچنین شاهد بازگشت جرمی متئوی فرانسوی - که در همین تابستان به این تیم پیوست - به خانه پیشینش خواهیم بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
گروه خوبی برای رشد کردن تیم هست. امیدوارم امسال سال بارسا باشه


شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
leoten
پاسخ به: انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
چقدر حال میده یووه رو له کنیم.


شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۴)
 
saeed2014
پاسخ به: انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
اقا بريد پاريسن ژرمن رو ببينيد كلا تعطيلن الان داور پنالتي گرفت واسشون دقيقه ١٧-١٨...خداييش بريد ببينيد من موندم چطور ٤تا ازينا خورديم؟؟از تيم ملي ما دارن بدتر و بي روحيه تر بازي ميكنن


جمعه، ۳ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۳۸)
 
saeed2014
پاسخ به: انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
حاجي سيگاري مارو حذف نكنه يه تنه صلواتات


جمعه، ۳ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتظار برای ملاقات با چهره‌هایی آشنا و غیرآشنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
یه انتقام حسابی به یووه بدهکاریم! البته به شرطی که یکی دو بازیکن خوب دیگه بگیریم، و گرنه بازم با درخشش امثال ماسکرانو و ضعف بوسکتس و خط هافبک خالی ممکنه باز نقره داغ شیم!

فقط می ترسم لرد متئو انتقام تلخی ازمون بگیره و یه تنه حذفمون کنه...


جمعه، ۳ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۶ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!