به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلونا پیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۱۴:۵۷) (۴۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب پیروزی مقابل رئال بتیس، حال شاگردان ارنستو والورده به دنبال کسب دومین پیروزی لالیگایی خود در این فصل از رقابت‌ها هستند. حریف امشب آنها همان تیمی است که در فینال جام حذفی سال گذشته مغلوبش ساختند. هر آنچه لازم است در رابطه با این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا به ویتوریا سفر کرده تا ساعت 20:45 (به وقت ایران) امشب، در ورزشگاه مندیزوروزا به مصاف آلاوز برود. بعد از برد 2-0 مقابل بتیس، آنها می‌خواهند با کسب پیروزی در این بازی، با روند خوبی لالیگا را ادامه دهند.

آخرین باری که بارسا در مندیزوروزا حضور یافت، با کسب پیروزی 6-0، نمایش چشم نوازی از خود به جای گذاشت. ارائه عملکردی مشابه، می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس آبی و اناری‌هایی شود که اولین جام فصل را به رئال مادرید واگذار کردند. با این حال، دیدار امشب یکی از سخت‌ترین پروژه‌های لالیگایی بارساست، چرا که آلاوز در فصل گذشته، تنها 4 بار در خانه خود شکست خورده است.

اخبار دو تیم

بعد از جلسه تمرینی روز جمعه بارسلونا، اعلام شد که پائولینیو در لیست 18 نفره ارنستو والورده جای دارد و آندرس اینیستا نیز مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و به این جمع ملحق شده است. از طرفی اما لوئیز سوارز و رافینیا، به علت مصدومیت زانوی خود این بازی را از دست داده‌اند. روند ریکاوری مرد اروگوئه‌ای سریع‌تر از زمان پیش‌بینی شده پیش می‌رود. آندره گومز نیز به علت مسمومیت خفیفی که پیش از سفر به ایالت باسک دچارش شد، در لیست غایبین جای گرفته است. لوکاس دینیه نیز با نظر سرمربی با تیم سفر نکرد.

بدین ترتیب، لیست 18 نفری که برای مصاف آلاوز فراخوانده شده‌اند، به این شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، مسی، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، آلکاسر، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، آندره گومز، الیکس ویدال و اومتیتی.


لوئیز زوبلدیا سرمربی جدید آلاوز است و مهم‌ترین مصدوم تیمش هکتور هرناندز، مدافعی است که از ناحیه زانو آسیب دیده و با تیم تمرین نکرده است. انزو زیدان از رئال مادرید و مبارک واکاسو، هافبک تیم ملی غنا، دو خرید جدید این تیم هستند.

نقطه نظرات مربیان

هنگامی که ارنستو والورده درباره خرید جدید تیمش، عثمان دمبله صحبت می‌کرد، هیجان زده بود. او امیدوار است که این بازیکن «چیزهای به ما اضافه کند تا همه از حضور او خشنود باشند» و افزود: «او تکنیکی و سریع است و می‌تواند به عمق نفوذ کند. او می‌تواند در هر دو پست وینگر [راست و چپ] بازی کند». او همچنین از چالش شنبه شب سخن گفت: «بازی سختی خواهد. آلاوز تیم خود را بازسازی کرده است. همچنین که مندیزوروزا جای سختی برای بازی کردن است».

سرمربی دپورتیوو آلاوز، لوئیز زوبلدیا نیز گفت که چقدر «بازی در مندیزوروزا خاص است و وقتی مقابل بارسلونا باشد، حتی خاص‌تر هم می‌شود. ما باید چه با توپ و چه بدون آن، موثر باشیم، زیرا من فکر نمی‌کنم موقعیت‌های زیادی بدست آوریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرم دو تیم

فصل 2017/18 با شکست دوگانه مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، برای بارسلونا سخت شروع شد اما بعد از آن، با پیروزی 2-0 مقابل رئال بتیس در هفته رقابت‌های لالیگا همراه بود. گل به خودی توسکا و سپس گل سرخی روبرتو این نتیجه را به ارمغان آورد. با این حال نمی‌توان از عملکرد حیرت انگیز لئو مسی چشم پوشید چرا که 3 بار شوت‌هایش با تیر دروازه بتیس برخورد کرد.

بعد از شکست 1-0 مقابل لگانس در اولین بازی لالیگا، آلاوز باید سعی کند دومین شکست متوالی‌اش رقم نخورد. تک گل آن دیدار را گابریل آپلت پیرس در دقیقه 24 به ثمر رساند و آلاوز هم یک پنالتی از دست داد.

تاریخچه

این دو تیم در فصل گذشته 3 بار با یکدیگر رو در رو شدند که آخرین آنها به فینال جام حذفی باز می‌گردد. بارسا با شکست 3-1 این تیم باسکی در ویسنته کالدرون، برای 29 امین بار فاتح این رقابت‌ها شد. در این فینال مسی عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت، فینالی که آخرین حضور لوئیز انریکه رو نیمکت بارسا را شاهد بود.

در لالیگا اما این دو تیم دو بار همدیگر را ملاقات کردند که سهم هر کدام یک برد بود. بازی رفت که در نیوکمپ برگزار شد در کمال تعجب با برد 2-1 آلاوز همراه بود - گل‌های این تیم را دیورسون و ایبای گومز به ثمر رساندند. اما بازی برگشت جشنواره گل 6-0 برای کاتالان‌ها را به همراه داشت؛ سوارز در این دیدار دابل کرد و مسی نیز از گلزنان این دیدار بود. سایر گل‌ها را راکیتیچ، نیمار و یکی از بازیکنان تیم حریف (گل به خودی) به ثمر رساندند.

پخش زنده

این بازی راس ساعت 20:45 از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

پیش‌بینی نتیجه

فرصت پیش‌بینی نتیجه دیدار آلاوز در برابر بارسلونا و کسب جایزه این دور مسابقه را از دست ندهید! (سامانه پیش‌بینی)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلونا
بدشانس نباشیم تمومه،هر چند احتیاج به نظم تاکتیکی و پرس شدید داریم.


شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۴۰)
 
Mo167
پاسخ به: پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلونا
سخته خیلی سخته! آرزوی موفقیت برای مسی میکنم


شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلونا
به امید یه پیروزی خوب!


شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!