به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۴:۳۳) (۱,۰۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کسب دومین پیروزی متوالی در لالیگا مقابل آلاوز، مسلما پایان رضایت بخشی برای كاتالان‌ها در پی داشت. با این حال یک بار دیگر تنهایی مسی در حملات احساس شد. خوشبختانه با اضافه شدن عثمان دمبله، این معضل تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. در این مقاله به بررسی این مسئله می‌پردازیم كه حضور دمبله در تركیب بارسا، چگونه می‌تواند به مسی كمك كند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای دمبله زود بود که مقابل آلاوز اولین بازی‌اش را به نمایش بگذارد؛ اما الگوریتم این بازی اهمیت خرید یک مهاجم را، برای سبک‌تر کردن بار روی دوش مسی، نشان داد. با خروج نیمار و مصدومیت سوارز، مسی مجبور شد این بازی را در کنار جرارد دلوفئو و الکس ویدال بازی کند. خط حمله‌ای که باعث دلسردی بسیاری از هواداران شد؛ کسانی که بعد از گذراندن سه فصل جذاب با مثلث هجومی MSN، به آن عادت کرده بودند!

در مصاف با آلاوز، تیمی که هر 10 بازیکنش برای دفاع از دروازه آمده بودند تا بتوانند حملات بارسا را خنثی کنند، زمان زیادی طول کشید تا شاگردان والورده این خط دفاع منسجم را بشکنند. و این مسی بود که توانست شرایط را تغییر دهد.

این ستاره آرژانتینی که در بازی قبل 3 بار توپ را به تیرک دروازه بتیس زد، در نیمه اول دیدار دیشب، در کمال تعجب شاهد مهار ضربه پنالتی‌اش توسط پاچکو بود. اما در نیمه دوم دروازه آلاوز را گشود. او همچنین یک بار دیگر، از اشتباه مدافع حریف (الکسیس) بهره برد و یک گل دیگر به ثمر رساند.


بعد از آن دو گل، با باز شدن بازی، بارسا سعی داشت موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند اما مشکل آنها این بود که نمی‌توانستند دفاع منجسم حریف را در هم بشکنند. اما دمبله، مثل نیمار، می‌تواند این کار را انجام دهد؛ این مهاجم 20 ساله سرعت و مهارت دریبل زنی بالایی دارد. او همچنین در فضاهای تنگ تاثیرگذار است و می‌تواند به بارسا کمک کند تا خطوط دفاعی این چنینی را باز کند. کاری که دیشب دلوفئو و آلکاسر از انجام دادن آن عاجز ماندند!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

والورده روز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی‌اش در مورد دمبله گفت: «او می‌تواند در هر دو پست بال حمله و یا حتی به عنوان هافبک بازی کند. او سریع و تکنیکی است و امیدواریم به تیم ما چیزهای زیادی اضافه کند. از داشتن او واقعاً هیجان زده‌ایم و امید زیادی به او داریم».

بعد از اتمام وقفه بازی‌های ملی، دمبله در دربی کاتالونیا در اختیار والورده خواهد بود تا اولین بازی خود را برای این تیم به نمایش بگذارد.

بنابراین اگرچه بارسا دو بازی ابتدایی لیگ را با سهولتی نسبی به پیروزی رساند، اما انتظارات از مرد فرانسوی این است که تکاپوی گم شده در خط حمله بارسا در دوران پسانیمار را به تیم بازگرداند و در طول یک فصل طولانی، بتواند امتیازات ارزشمند زیادی را به حساب آبی و اناری‌ها واریز کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!
نقل قول
leoten نوشته:

اگه کوتی هم بیاد با سیستم 4-2-3-1 رویایی میشیم.وحشتناک در حمله و منسجم در دفاع.فقط سرعت پیکه کمی نگران کنندست و البته عدم استفاده از سمدو که معلوم نیست چرا.

همه ما امیدوار به آمدن کوتینیو هستیم و اگر بتونیم بخریمش فوق‌العاده خواهد بود و تیم رویایی ما دوباره به اوج خواهد رسید


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۰۸)
 
leoten
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!
اگه کوتی هم بیاد با سیستم 4-2-3-1 رویایی میشیم.وحشتناک در حمله و منسجم در دفاع.فقط سرعت پیکه کمی نگران کنندست و البته عدم استفاده از سمدو که معلوم نیست چرا.


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۰۶)
 
messi-.10
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!
مسی وقتی پنالتی زد مثه اینکه خیلی افسرده و ناراحته
مربی هم باید روحیه بده ولی خودش انگار نا امیده


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!
نکته مهم اینه که دمبله خیلی جوونه و باید بهش زمان و فضای کافی داده بشه. نباید از بازی اول با نیمار مقایسه ش کنیم و نتیجه ش این بشه که دو تا بازی بد منجر بشه به سوت و هو و حیا کن رها کن و ...


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۰۰)
 
shakib10
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم‌های تدافعی!
توپاسای توعمق با مسی و سوارز میتونه خوب کمک کنه پاساش دقیقه


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۴:۴۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: دمبله، یار گمشده مسی در مقابل تیم های تدافعی!
امیدوارم با اضافه شدن دمبله و سوارز به ترکیب و البته شاید کوتینیو ، مسی حداقل چند نفر باشن بهشون پاس بده.


یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۴:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!