به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حقایقی درباره قرارداد جدید اینیستانقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۰۰) (۷۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


اندرس اینیستا، پس از اردوی تیم ملی اسپانیا، با خیل عظیمی از خبرنگاران رو به رو شد. در حال ترک فرودگاه ال پرات، از او در مورد توافقی که جوزپ ماریا بارتومئو اعلام کرده بود، سوال شد. اینیستا با مشاهده پافشاری خبرنگاران، نهایتا پاسخ داد: «نه. هیچ توافقی صورت نگرفته اما ایده من ترک باشگاه نبوده است». در این خبر به احتمالات سرنوشت کاپیتان بارسلونا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاسخ کاپیتان آبی و اناری‌ها بدون برنامه و در نتیجه سردرگمی ناشی از مواجه شدن با خبرنگاران داده شد. او هرگز نمی‌خواست این ایده را القا کند که آینده‌اش می‌تواند خارج از بارسلونا ادامه پیدا کند. بلکه قضیه کاملا برعکس است. تمایل او به ماندن در بارساست و مدیر برنامه‌هایش نیز روی همین فرضیه کار می‌کنند. اگرچه اختلافاتی وجود دارد ولی طرفین می‌خواهند به توافق برسند.

گمانه زنی‌هایی که به دنبال پاسخ کوتاه و اجمالی او شکل گرفت، مسلما چیزی نبود که این بازیکن می‌خواست. او از این که مذاکرات بر سر تمدید قراردادش به خوبی پیش برود، راضی خواهد بود. هیءت مدیره بارسا چند هفته پیش به او یک پیشنهاد کلی ارائه کردند که به اینیستا این حق را می‌داد که هر سال قراردادش را تمدید یا در صورت تمایل، فسخ کند. خود اینیستا از کلیت این پیشنهاد رضایت دارد اما احساس می‌کند بخش‌هایی از آن کمتر از آن چیزی است که بازیکنی به با تجربگی او باید دریافت کند. بارسا برای حاصل شدن توافق نهایی باید پیشنهادش را بهبود ببخشد.


مذاکرات تاکنون به صورت رسمی انجام شده و جزییات قرارداد به ثبت رسیده است. رامون سوسترس، نماینده اینیستا در این مذاکرات است و باشگاه یک ایمیل از وکیل وی مبنی بر پذیرش شرایط توافق دریافت کرده است. همین موضوع سبب شد تا بارتومئو اقرار کند که در اصل، توافق صورت گرفته اما مشخص است که جنبه‌های زیادی هنوز وجود دارد که باید حل و فصل شوند.

مذاکرات در هفته‌های آینده ادامه خواهند یافت و اگر توافق نهایی برای نگه داشتن اینیستا در باشگاهی که تمام دوران حرفه ایش در آن بازی کرده، صورت نگیرد، مایه شگفتی خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: حقایقی درباره قرارداد جدید اینیستا
به نظر من بهتره که اینیستا و مسی فعلا معطل کنن و امضا نکنن، تا این بارتومئو بره گمشه از باشگاه. اگه امضا کنن بازم باید شاهد نابودی بیشتر بارسا در سالهای آینده باشیم.


پنج‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۱)
 
leoten
پاسخ به: حقایقی درباره قرارداد جدید اینیستا
این روزها تیم مدیریتی خیلی فعال و با برنامه شدن،فقط واسه گول زدن مردم ظاهربین و مغز فندقی کاتالان.


پنج‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حقایقی درباره قرارداد جدید اینیستا
احتمالا انتظار دارن قرارداد مفت و مجانی امضا کنه، و گرنه مثل دنی آلوز احساس می کنن که ارزش حقوقی که می گیره رو نداره.


پنج‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!