به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۲۰) (۲,۱۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بهترین بازیکن تاریخ، یکبار دیگر درخشش بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشت و مثل 3 بازی بارسا در لیگ، یک تنه تیم را به سمت پیروزی هدایت کرد. بوفون بزرگ 3 بار دروازه خود را در برابر نبوغ مسی باز شده دید، تا کاتالان‌ها انتقام شکست سال گذشته را به بهترین شکل از تورینی‌ها گرفته باشند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که بارسا از نظر کار تیمی و حرکات گروهی همچنان فاصله زیادی با دوران اوج خود دارد، و والورده هنوز نتوانسته تاثیر مثبت چشمگیری روی شیوه بازی بارسا بگذارد، اما مسی در اوج همه نواقص را پوشش می‌دهد. ستاره آرژانتینی پس از هت تریکش در ابتدای هفته برابر اسپانیول، یک بار دیگر درخشید و زننده دو گل و پایه گذار گل دیگر بارسا بود، تا بوفون و دیبالا و سایر یوونتوسی‌ها، دستهای خود را به نشانه تسلیم در برابر بهترین بازیکن تاریخ بالا ببرند!

اگرچه در یک دهه و نیم گذشته، چیزی در دنیای فوتبال جذاب‌تر از درخششهای لیونل مسی نبوده است، اما بارسا هنوز برای بازگشت به تیمی که با لوئیز انریکه موفق به کسب سه گانه شد، راه درازی در پیش رو دارد. اگرچه همیشه می‌توان از مسی در هر شرایطی، انتظار درخششی خارق العاده داشت، اما کار تیمی همواره محور اصلی بازی بارسا بوده، و والورده باید هرچه سریعتر بتواند از نظر تاکتیکی و کار تیمی، کیفیت بازی تیم را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

بارسا با این پیروزی به استقبال دیدار خارج از خانه برابر ختافه در هفته چهارم لالیگا خواهد رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mmbehnejad
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

من كى گفتم انتظار دارم يه شبه معجزه كنه؟ تمام حرف من اينه كه با يه غوره سرديتون نكنه با يه مويز گرمى. با دو تا برد كه ربط زيادى به والورده نداره نكنيدش خدا كه فردا هم با دو تا باخت فحشش نديد! و گرنه شكى نيست كه مربى برا اثرگذارى زمان مى خواد و مسئله اتفاقا دقيقا همينه! تاثير والورده در طول زمان مشخص ميشه نه الان.

بنده هم اصلا نگفتم که والورده خیلی کار بزرگی کرده و باید ازش مدح و ستایش کنیم اما نبایدم جوری بگیم که اون تو این مدت که اومده عین مترسک سر جالیزه نه شما نه کسی دیگه نمیتونه منکر این بشه که قطعاً درصدی از موفقیت دیشب رو مدیون تاثیر مثبت همین والورده هستیم. این رو هم بگم که هیچ وقت خودم حداقل در رابطه با سرمربیان تیممون جوری صحبت نکردم که مبالغه آمیز باشه و سعی کردم بر اساس عملکردشون حرف بزنم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۵۵)
 
alika
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اين عبارات افتضاح و تحقير صرفا از ضعف تحليل فوتبال بر مياد و بار فنى نداره. افتضاح وقتيه كه موقعيت نمى تونى بسازى، نه وقتى موقعيت مى سازى و رو اشتباهات فردى نمى زنى. بازى كه ما پارسال ٣-٠ تو تورين باختيم از امشب موقعيت بيشتر داشتيم! منتها اون شب نرفت و امشب مسى سر حال بود!

وقتى فوتبال از روى نتيجه تفسير بشه، نتيجه ش ميشه تحليل هايى كه هيچ بار فنى نداره.

من فوتبال رو از روی نتیجه تفسیر نمیکنم اتفاقا شما با نوشتن این جمله "والورده هنوز نتوانسته تاثیر مثبت چشمگیری روی شیوه بازی بارسا بگذارد" یعنی توقع داری در کمتر از 2 ماه ارنستو تیمو متحول کنه که نشون میده داری مغرضانه تحلیل میکنی. من هم میدونم این تیم هنوز کلی کار داره برای رسیدن به بهترین فرم خودش ولی وقتی میبینم تیمی که بعد از رفتن نیمار و یه بازار نقل و انتقالاتی بد و شروع بدتر تو سوپرکاپ، دید مثبتی بهش وجود نداشت داره تو مسیر در ست حرکت میکنه به این نتیجه میرسم که میشه به دید مثبت به ارنستو و تیمش نگاه کرد. در ضمن اینکه میگین مسی داره همه کارا رو میکنه هم به هنر مربی بر میگرده که بتونه بهترین بازیو از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بگیره.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۹:۲۹)
 
heroes
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
بالاخره بوفون هم از مسي گل خورد😄👏


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۱۳)
 
toraj
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
تبریک به همه دوستان بابت برد شیرین. تک تک بازیکنان تو این بازی عالی بودن و وظایفی رو که والورده ازشون میخواست به خوبی انجام دادن. امیدوارم دمبله هم هر چه زودتر با تیم مچ بشه اونوقت به امید خدا شاهد بارسایی خواهیم بود که به هیچ تیمی رحم نمیکنه. البته اگه بتونیم تو نیم فصل کوتینیو رو هم جذب کنیم عالی خواهد شد. علیرغم نمایش کم نظیر بارسا در بازی دیشب، بنده از بازی 4 بازیکن کلی به وجد اومدم 1- نقاش بی بدیل فوتبال آندرس مقدس 2- نابغه تاریخ فوتبال که تو هر بازی معجزه میکنه 3- بوسکتس خلاق و البته بهترین هافبک دفاعی حال حاضر دنیا و 4- نلسون سمدوی دوست داشتنی. این بازیکن واقعا عالیه. خدا شاهده وقتی بارسا نتونست بلرین رو بگیره و رفت سراغ سمدو به شخصه خیلی خوشحال شدم. این بشر با قدرت دریبلینگ و حمل توپ بالایی که داره با تماشای حتی یک بازی از اون میشه متوجه شد که DNA بارسارو داره. امیدوارم به پیشرفتش همینطور ادامه بده.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۴۰)
 
Ayratin
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
ما شا الله بارسلونا. نمیدونم چرا انقدر بزرگ کردید دیبالارو . دفاع مخصوصا جوردی آلوا عالی بود. ترش تیگن هم عالی بازی سازی کرد.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۰:۴۹)
 
behnoush1360
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
چند بازی اخیر نشون داده تفکرات جدیدی از لحاظ دفاعی و دفاع گروهی توسط مربی جدید به تیم تزریق شده . ما همیشه مشکل گل خوردن داشتیم . وقتی مسی رو در خط حمله داریم از لحاظ گل زنی کمتر مشکل داریم . باید خط دفاع رو تقویت کرد . بازی عالی بود و تیم کم کم داره رو فرم میاد . زنده باد بارسا و مسی


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۹:۴۵)
 
zhityer
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
من شخصا بعد از بازی با رئال به شدت از دفاع تیم رضایت دارم.

کاری ندارم انریکه چه کرده بود ولی به هرحال سال اخرش اوضاع وضعیت دفاعش افتضاح بود.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۴:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
best_of_all نوشته:

فعلا قضاوت درباره ی والورده زوده
حرف سعید آقا رو قبول دارم
والورده ب جز سوپر کاپ تغییر خاصی توی سبک بازی تیم نداده
و بر عکس، من این رو تنها حُسن ش می دونم
یعنی در واقع هر چیزی رو که تغییر نداده الان همون پایه های استحکام تیمه
بارسای انریکه شامل دو بخش میشه
یکی تاکتیک تیم توی زمین ک مبتنی بر تمرینات انریکه بود
و تصمیماتش درباره ی ارنج تیم و سیستم بازی و تعویض ها که بسته به هر بازی متفاوت بود
اگه رم تیم فعلی تفاوتی با تیم انریکه داشته باشه قطعا مربوط ب بخش دوم میشه
سبک بازی تیم همونه
و به خاطر این قضیه ام من یکی ک دربست مخلصشم
همین که یه نفر بفهمه چه چیزایی درسته و نباید خرابش کنه تو این شرایط فوق العاده ست
من کاری به اینکه والورده خوبه یا بده اصلا ندارم و اینکه هی میاین بعد هر گل اونو با انریکه ای که بیشتر از دویستا بازی روی نیمکت تیم نشسته مقایسه ش میکنید اذیتم میکنه
اگه قراره مقایسه کنید چرا با بدترین بازی تیم انریکه مقایسه می کنیدش
چرا زمانی که بدون مسی چارتا ب رئال زدیم رو نمی بینید
چرا هشتا برد مقابل اتلتیکو رو با هشتا تاکتیک مختلف نمی بینید
خداییش بی چشم و رویی ام حدی داره
من واقعا از والورده راضی ام چون آدم فهمیده ایه و میدونه چیزی که درسته رو نباید بزنه خراب کنه
دقیقا کاری ک تاتا کرد و کلا فاتحه سبک بازی تیم پپ و تیتو رو خوند
مشکل اینه که همین کسایی که الان سوت بلبلی میزنن فردا با ی بازی بد فحش جد و آباد این بنده خدارم میدن
نود درصدتونم قطعا شیش ماه پیش بعد ریمونتادا برای انریکه غش و ضعف کردین
فعلا چیزی ک واضحه تیم شرایطش مثل فصل قبله
و این خیلی خوبه
چون فصل قبلم تیم خوبی داشتیم که متاسفانه ب خاطر نیمکت ضعیف بعضی بازی ها رو از دست دادیم
حتی بهتر از حد انتظار بودیم
همین رئال از ما خیلی داغون تر بود و اگه داوری عجیب غریب لالیگا نبود با ده امتیاز اختلاف زیر ما بود و هشتاد درصد بازیاش رو توی لیگ با اختلاف یک گل و دقیقه نود ب شانس اون کله کچل زیدان برد
تو لیگ قهرمانانم که بایرن رو بازم داورا جلوش سلاخی کردن با اون داوری ای که آنجلوتی گریه میکرد
ضمنا فصل قبلم هفت هشت ده تا بازی آخر رو تیم انریکه دوباره همه ی تیما رو شیش تایی میکرد و خیلی ام آماده و با انگیزه بود
چرا
چون اون فشار هفته ای دو تا بازی روی دوش تیم دیگه نبود
حالا ام والورده فعلا خیلی خوبه
هرچقدرم که بیشتر شبیه فصل قبل بازی کنه بهترم هست
تا ببینیم تو مقاطع حساس و زیر فشار چه میکنه

واقعا عالى بود.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۴:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
alika نوشته:

شما میگی این تیم همون بازی زمان انریکه رو انجام میده؟ همین پارسال دوبار جلوی یوونتوس بازی کردیم اونم با نیمار دیدین که چه افتضاحی اتفاق افتاد تیم نمیتونست دفاع کنه. انریکه تیمی که 3 سال دستش بود و فرستاد جلوی یووه و تحقیر شد. همه میدونیم که این تیم هنوز نیاز به زمان داره تا به فرم ایده آل برسه ولی اینکه بگیم ارنستو کاری نکرده هم اصلا درست نیست. در ضمن همین که میگین مسی امروز تمام کارا رو کرد چرا پارسال جلوی یووه نتونست؟ واسه اینکه مربی باید بلد باشه از بهترین بازیکن جهان چطور بهترین بازیو بگیره.

اين عبارات افتضاح و تحقير صرفا از ضعف تحليل فوتبال بر مياد و بار فنى نداره. افتضاح وقتيه كه موقعيت نمى تونى بسازى، نه وقتى موقعيت مى سازى و رو اشتباهات فردى نمى زنى. بازى كه ما پارسال ٣-٠ تو تورين باختيم از امشب موقعيت بيشتر داشتيم! منتها اون شب نرفت و امشب مسى سر حال بود!

وقتى فوتبال از روى نتيجه تفسير بشه، نتيجه ش ميشه تحليل هايى كه هيچ بار فنى نداره.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۴:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

این صحبت های شما کاملا غیر منطقیه شما انتظار داری یه شبه والورده معجزه کنه و تیمو از این رو به این رو کنه همون آقای انریکه هم که شما خیلی دوسش داری اولاش اصلا خوب نبود تا جایی که تو نیم فصل حتی زمزمه های رفتنش بود که تا تیمو اومد هماهنگ کرد
منم نمیگم والورده نقص نداره چرا قطعا الان هم که یووه رو بردیم نقایص زیادی داریم اما با این حال قطعا بازم میگم والورده تاثیر مثبت داشته و نمیشه منکر این شد

من كى گفتم انتظار دارم يه شبه معجزه كنه؟ تمام حرف من اينه كه با يه غوره سرديتون نكنه با يه مويز گرمى. با دو تا برد كه ربط زيادى به والورده نداره نكنيدش خدا كه فردا هم با دو تا باخت فحشش نديد! و گرنه شكى نيست كه مربى برا اثرگذارى زمان مى خواد و مسئله اتفاقا دقيقا همينه! تاثير والورده در طول زمان مشخص ميشه نه الان.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۴:۰۵)
 
alika
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
شما میگی این تیم همون بازی زمان انریکه رو انجام میده؟ همین پارسال دوبار جلوی یوونتوس بازی کردیم اونم با نیمار دیدین که چه افتضاحی اتفاق افتاد تیم نمیتونست دفاع کنه. انریکه تیمی که 3 سال دستش بود و فرستاد جلوی یووه و تحقیر شد. همه میدونیم که این تیم هنوز نیاز به زمان داره تا به فرم ایده آل برسه ولی اینکه بگیم ارنستو کاری نکرده هم اصلا درست نیست. در ضمن همین که میگین مسی امروز تمام کارا رو کرد چرا پارسال جلوی یووه نتونست؟ واسه اینکه مربی باید بلد باشه از بهترین بازیکن جهان چطور بهترین بازیو بگیره.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۳:۴۷)
 
mmbehnejad
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

قطعا داره زحمت می کشه. تاتا هم زحمت می کشید. دستشونم درد نکنه. اما این تیم دقیقا همون بازی زمان انریکه رو انجام میده البته با کیفیت کمتر.

هر وقت والورده تاثیر تاکتیکی روی تیم بذاره، من اولین نفریم که میگم. اما تا اینجا تنها جایی که اومد تغییری تو بارسا بده سوپر کاپ بود که تیم رو ترکوند و 5 تا از رئال خوردیم. بعدش برگشت به سیستم قبل که تیم بهتر شد. با این حال تو هر 4 برد اخیرمون، کاملا همه چیز روی دوش مسی بوده و از نظر پاسکاری و کار تیمی بسیار بی دقت بودیم.

این صحبت های شما کاملا غیر منطقیه شما انتظار داری یه شبه والورده معجزه کنه و تیمو از این رو به این رو کنه همون آقای انریکه هم که شما خیلی دوسش داری اولاش اصلا خوب نبود تا جایی که تو نیم فصل حتی زمزمه های رفتنش بود که تا تیمو اومد هماهنگ کرد
منم نمیگم والورده نقص نداره چرا قطعا الان هم که یووه رو بردیم نقایص زیادی داریم اما با این حال قطعا بازم میگم والورده تاثیر مثبت داشته و نمیشه منکر این شد


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۳:۱۶)
 
best_of_all
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
فعلا قضاوت درباره ی والورده زوده
حرف سعید آقا رو قبول دارم
والورده ب جز سوپر کاپ تغییر خاصی توی سبک بازی تیم نداده
و بر عکس، من این رو تنها حُسن ش می دونم
یعنی در واقع هر چیزی رو که تغییر نداده الان همون پایه های استحکام تیمه
بارسای انریکه شامل دو بخش میشه
یکی تاکتیک تیم توی زمین ک مبتنی بر تمرینات انریکه بود
و تصمیماتش درباره ی ارنج تیم و سیستم بازی و تعویض ها که بسته به هر بازی متفاوت بود
اگه رم تیم فعلی تفاوتی با تیم انریکه داشته باشه قطعا مربوط ب بخش دوم میشه
سبک بازی تیم همونه
و به خاطر این قضیه ام من یکی ک دربست مخلصشم
همین که یه نفر بفهمه چه چیزایی درسته و نباید خرابش کنه تو این شرایط فوق العاده ست
من کاری به اینکه والورده خوبه یا بده اصلا ندارم و اینکه هی میاین بعد هر گل اونو با انریکه ای که بیشتر از دویستا بازی روی نیمکت تیم نشسته مقایسه ش میکنید اذیتم میکنه
اگه قراره مقایسه کنید چرا با بدترین بازی تیم انریکه مقایسه می کنیدش
چرا زمانی که بدون مسی چارتا ب رئال زدیم رو نمی بینید
چرا هشتا برد مقابل اتلتیکو رو با هشتا تاکتیک مختلف نمی بینید
خداییش بی چشم و رویی ام حدی داره
من واقعا از والورده راضی ام چون آدم فهمیده ایه و میدونه چیزی که درسته رو نباید بزنه خراب کنه
دقیقا کاری ک تاتا کرد و کلا فاتحه سبک بازی تیم پپ و تیتو رو خوند
مشکل اینه که همین کسایی که الان سوت بلبلی میزنن فردا با ی بازی بد فحش جد و آباد این بنده خدارم میدن
نود درصدتونم قطعا شیش ماه پیش بعد ریمونتادا برای انریکه غش و ضعف کردین
فعلا چیزی ک واضحه تیم شرایطش مثل فصل قبله
و این خیلی خوبه
چون فصل قبلم تیم خوبی داشتیم که متاسفانه ب خاطر نیمکت ضعیف بعضی بازی ها رو از دست دادیم
حتی بهتر از حد انتظار بودیم
همین رئال از ما خیلی داغون تر بود و اگه داوری عجیب غریب لالیگا نبود با ده امتیاز اختلاف زیر ما بود و هشتاد درصد بازیاش رو توی لیگ با اختلاف یک گل و دقیقه نود ب شانس اون کله کچل زیدان برد
تو لیگ قهرمانانم که بایرن رو بازم داورا جلوش سلاخی کردن با اون داوری ای که آنجلوتی گریه میکرد
ضمنا فصل قبلم هفت هشت ده تا بازی آخر رو تیم انریکه دوباره همه ی تیما رو شیش تایی میکرد و خیلی ام آماده و با انگیزه بود
چرا
چون اون فشار هفته ای دو تا بازی روی دوش تیم دیگه نبود
حالا ام والورده فعلا خیلی خوبه
هرچقدرم که بیشتر شبیه فصل قبل بازی کنه بهترم هست
تا ببینیم تو مقاطع حساس و زیر فشار چه میکنه


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۳:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
hossein-barca نوشته:

خداییش مسی گل میزنه اون پنالدو هم گل میزنه

پنالدو دروازه خالی در کنار کلی بازیکن که پاس میندازن جلو دروازه گل میزنه و مسی هم یک تنه با هوش بی نظیر گل میزنه و تیمو بالا میکشه

طرفدارای پنالدو تفاوت را احساس کنید

و فوتبال نفهم های احمق هم فقط تعداد گلها رو می شمرن و این تمام چیزیه که از فوتبال می فهمن...


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۷)
 
bardiya30
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
بازی خوبی بود و برد رو تبریک میگم اما هنوز باید پیشرفت کنیم
تیم رفته رفته داره بهتر میشه و از لحاظ دفاع تیمی پیشرفت داشتیم ولی هنوز ضعف های زیادی هست ( بیشتر اوقات تیم حریف بین هافبک و دفاع توپ میگیره و حمل رو طراحی میکنه که خیلی خطرناکه اگر رفع نشه و یکی از دلایلش رفتن بوسکتس به جلوست که جاش خالی میشه و دلیل دوم اینه که خط دفاع باید بیاد فاصله رو کم کنه و نذاره بازیکن راحت چرخش کنه ) که به مرور بهتر میشه اما باید زمان داد و گول این کلین شیت ها رو نخوریم قبلا هم گفته بودم
در فاز حمله بهتر شدیم نسبت به ۳ بازی قبل ( سوپر کاپ رو کلا میذارم کنار چون افتضاح بودیم)
و حملات با کمک هافبک از عمق زیاد شدن و حرکات یک و دو زیاد دیده میشه و کناره ها به خصوص آلبا عالی کار میکنه ، اما یه چیز که هنوز م رو نگران میکنه شوت نزدنه و به جزء مسی کسی این کار رو نمیکنه و باید بازیکنان شوتزن شوت بزنن چون جلو تیم های دفاعی راه کار خوبی هست که واقعا جلو این تیمها مشکل داریم.
یووه مصدوم داشت ولی نیمه اول اذیت کرد تیم رو و با حمله هایی که ترتیب دادن و شوت کردن بسیار خطرناکتر بود ولی گل همه چی رو عوض کرد برای نیمه دوم
یه کاری دیگری که دیدم و خیلی میتونه کمک کنه اینه که نیاز نیست از دقیقه اول حمله کنیم که غافل گیر بشیم که این کر رو انجام دادیم اما باید در دفاع بهتر بشیم که خوب خودشو نشون بده و آروم آروم حمله کنیم
تیم روند خوبی رو داره و امیدوارم پیشرفت کنیم و مثل پارسال بی ثبات نیست البته فعلا
و
خریدهای جدید خوبن اما هنوز نتونستن خودشونو اونطور که ما میدونیم نشون بدن و با بازی بیشتر به فرم خوبشون میرسن ، دمبله هماهنگ بشه میتونه کارهای زیادی کنه و مشخصه که اعتماد به نفسش کمه


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۶)
 
hossein-barca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
خداییش مسی گل میزنه اون پنالدو هم گل میزنه

پنالدو دروازه خالی در کنار کلی بازیکن که پاس میندازن جلو دروازه گل میزنه و مسی هم یک تنه با هوش بی نظیر گل میزنه و تیمو بالا میکشه

طرفدارای پنالدو تفاوت را احساس کنید


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۲)
 
ravi_2011
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
اینجا هم دست از سرشون برنمیدارم!
گلچین کامنت های رئالی ها بعد از بازی بارسا 3 – 0 یوونتوس


بارسا تو این چهارتا بازی حسابی روحیه گرفت…لعنت به این شانس! گلم نمیخورن!

داره مثل سال اول انریکه میشه نه بازی کلین شیت کردن...

بارسایی ها امسال با هم متحد شدن...خیلی خطرناکم شدن...تیم بارسا یکدست شده...

میترسم همینطور دفاع بارسا گل نخوره مثل فصل اول انریکه بشه که 9 بازی گل نخوردن...همین گل نخوردن ها باعث میشه تیم راه بیفته و روحیه میگیرن... دفاعشون تا آخر فصل خوب میمونه...ولی ما از روز اول فقط خوردیم، گل!

این فصل مگه اینکه از نیم فصل متحول بشیم وگرنه فعلا دور دور بارساست...

به نظر من نسبت به پارسال بارسا بهتر شده و متاسفانه ما ضعیف تر...اون والورده هم مربی خوبیه...امیدوارم یه تحولی تو تیم رخ بده و از بنزمای ...گشاد و بیل بی مصرف خلاص شیم وگنه فصل مزخرفی میشه!


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۱)
 
marzeg
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
تبریک به همه هوادارای عزیز.
بازی رو تونستیم ببریم خدارو شکر
ولی تیم به هماهنگی بیشتر احتیاج داره...که انشالله زمان همه چیز رو حل میکنه و در اخر
#Bartomeodimmityea


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
leoten نوشته:

تو تورین مگه موقعیت داشتیم؟؟؟؟تیم قفل کرده بود،ضمنا پارسال هم مسی رو داشتیم،چرا مسی اونجا محو بود و اینجا اینقدر آزاد و کارا.پارسال دیبالا لهمون کرد،اما این بازی از مروان فلینی هم کمتر بود.نمیگم خیلی خوبیم یا والورده عالیه،ولی جا واسه بهتر شدن داریم.ضمنا تو کار دفاعی عالی شدیم.

بهتره اون بازی رو دوباره ببینی. دیبالا توپ رو از زاویه 30 درجه به طور تخیلی کرد تو گل ما و اندرس تک به تک محض رو نزد. این اتفاقا اگه بر عکس می شد اونجا هم 3-0 می بردیم. فوتبال ورزش لحظه هاس. نتیجه گویای کیفیت بازی نیست!

ما اسپانیول و یووه رو با نتایج عالی بردیم. اما آیا «تیم» عالی ای بودیم؟ نه اصلا. فقط مسی تو اوج بود.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
iman_khatar نوشته:

فعلا فقط سمدو تونسته واقعا موثر باشه...کلا توازن بهم ریخته سوارز داغونه در اکثر مواقع سمدو نمیتونه راحت بازی کنه امیدوارم سریعتر والورده وظایف بازیکنارو جوری تنظیم کنه که همگی از پتانسیلشون استفاده کنن سمت آلبا رسما کار نمیکنه...سوارز که کلا افت کرده ولی در کناره ها خیلی بده

واقعا چپ گذاشتن سوارز بدترین ایده س. فصل قبل که نوک بود به قدر کافی افتضاح بود. سمت چپ که دیگه هیچی...


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۶)
 
fatipbarca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مشکل همینه که تحلیلتون از بازی اینه که هر بازی بردیم پس خوب بودیم و هر بازی که باختیم بد بودیم!

ما این بازی موقعیتامون از یووه کمتر بود اما بردیم. بازی تو تورین موقعیت هامون بیشتر بود، اما رو اشتباهات بچگانه باختیم. فوتبال فقط نتیجه نیست!

موقعیت های یووه فقط یکی دوتاش تقریبا خطرناک بود، شوت هاشون همه وسط دروازه بود. فقط از روی تعداد موقعیت نباید قضاوت کرد. والورده یه روح تازه به تیم داده، یه انگیزه ی جدید. تو سایت های مختلف هم تاکتیک هایی مثل استفاده از مسی تو پست نه کاذب که انریکه اصلا ازش استفاده نمیکرد، گفته شده.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۶)
 
leoten
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مشکل همینه که تحلیلتون از بازی اینه که هر بازی بردیم پس خوب بودیم و هر بازی که باختیم بد بودیم!

ما این بازی موقعیتامون از یووه کمتر بود اما بردیم. بازی تو تورین موقعیت هامون بیشتر بود، اما رو اشتباهات بچگانه باختیم. فوتبال فقط نتیجه نیست!

تو تورین مگه موقعیت داشتیم؟؟؟؟تیم قفل کرده بود،ضمنا پارسال هم مسی رو داشتیم،چرا مسی اونجا محو بود و اینجا اینقدر آزاد و کارا.پارسال دیبالا لهمون کرد،اما این بازی از مروان فلینی هم کمتر بود.نمیگم خیلی خوبیم یا والورده عالیه،ولی جا واسه بهتر شدن داریم.ضمنا تو کار دفاعی عالی شدیم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
shakib10 نوشته:

خوب همینکه از کمترین موقعیت بیشترین بهره رو میبریم یعنی پیشرفت دیگه... همینکه دفاعمون بهترشده یعنی پیشرفت... زیبا هم بازی میکنیم چرا هی دوست دارین به تیم انریکه ربطش بدین این تیم سبک دیگه ای داره بازی میکنه

چه سبک دیگه ای؟ انقدر راحت این کلمات رو به کار نبرین! تنها بازی ای که ما سبک متفاوتی نسبت به تیم انریکه بازی کردیم سوپر کاپ بود.

خدا کنه همیشه ببریم، حتی مثل زمان پپ با شانس و اقبال هم، اما الکی ربطش ندید به چیزی که بش ربطی نداره. والورده تو این بردها کمترین نقشی نداشته.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
فعلا فقط سمدو تونسته واقعا موثر باشه...کلا توازن بهم ریخته سوارز داغونه در اکثر مواقع سمدو نمیتونه راحت بازی کنه امیدوارم سریعتر والورده وظایف بازیکنارو جوری تنظیم کنه که همگی از پتانسیلشون استفاده کنن سمت آلبا رسما کار نمیکنه...سوارز که کلا افت کرده ولی در کناره ها خیلی بده


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۵)
 
shakib10
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مشکل همینه که تحلیلتون از بازی اینه که هر بازی بردیم پس خوب بودیم و هر بازی که باختیم بد بودیم!

ما این بازی موقعیتامون از یووه کمتر بود اما بردیم. بازی تو تورین موقعیت هامون بیشتر بود، اما رو اشتباهات بچگانه باختیم. فوتبال فقط نتیجه نیست!

خوب همینکه از کمترین موقعیت بیشترین بهره رو میبریم یعنی پیشرفت دیگه... همینکه دفاعمون بهترشده یعنی پیشرفت... زیبا هم بازی میکنیم چرا هی دوست دارین به تیم انریکه ربطش بدین این تیم سبک دیگه ای داره بازی میکنه


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۵۲)
 
hossein-barca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
✌️✌️✌️✌️✌️👏👏👏👏👏


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
leoten نوشته:

تاثیر والورده از اونجا معلوم میشه که تو کار دفاعی خیلی خوب شدیم.بازیکنامون دوباره احیا شدند.پارسال با یووه،بازی رفت که تعطیل بودیم و موقعیت خاصی نداشتیم،برگشت هم تقریبا همینطور.ضمنا مسی و نیمار رو هم داشتیم.دم والورده گرم.

مشکل همینه که تحلیلتون از بازی اینه که هر بازی بردیم پس خوب بودیم و هر بازی که باختیم بد بودیم!

ما این بازی موقعیتامون از یووه کمتر بود اما بردیم. بازی تو تورین موقعیت هامون بیشتر بود، اما رو اشتباهات بچگانه باختیم. فوتبال فقط نتیجه نیست!


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
 
leoten
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
تاثیر والورده از اونجا معلوم میشه که تو کار دفاعی خیلی خوب شدیم.بازیکنامون دوباره احیا شدند.پارسال با یووه،بازی رفت که تعطیل بودیم و موقعیت خاصی نداشتیم،برگشت هم تقریبا همینطور.ضمنا مسی و نیمار رو هم داشتیم.دم والورده گرم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
 
shakib10
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بله تاثیرش رو خیلی زود دیدیم. تو 5 تایی که از رئال خوردیم! مسئله اینه که نمی دونید تاکتیک دقیقا یعنی چی!

تواون وضعیت چی انتظار داشتین؟ خوب شد بیشتر نخوردیم... اینکه بازیکن از وسط زمین شوت میکنه میره توگل مشکل تاکتیکه؟ یا روحیه


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
fatipbarca نوشته:

کاملا موافقم. به نظرم والورده از نظر تاکتیکی خیلی از انریکه بهتره و تاثیرش رو هم خیلی زود داریم میبینیم. تازه هنوز اولشه و میتونیم انتظتر موفقیت های زیادی رو داشته باشیم.

بله تاثیرش رو خیلی زود دیدیم. تو 5 تایی که از رئال خوردیم! مسئله اینه که نمی دونید تاکتیک دقیقا یعنی چی!


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
fatipbarca نوشته:

والورده تاثیر خودشو تو همین مدت گذاشته، تیم هر بازی داره بهتر میشه و تاکتیک های مورد نظر سرمربی رو بهتر اجرا میکنه. بهترین نکته تیم اینه که همه بتزیکنا دارن برای بهترشدن تلاش میکنن و انگیزه تیم خیلی بالا رفته. اگه دمبله با مسی و سوارز هماهنگ بشه، امسال برای همه جامها مدعی هستیم.

میشه بگی این تاکتیک های مورد نظر سرمربی چیه؟


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
hossein-barca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
اگ مسی نبود سرنوشت تیم چی میشد واقعا؟

حیف اون تیرک و اون گل سالم سوآرز که کمک داور به اشتباه آفساید گرفت

درکل همه عالی بودن مخصوصا مسی


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
fatipbarca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
006007 نوشته:

متنی کاملاً یک جانبه و در حالی که همه کارشناسان از تعقیر تاکتیک و سبک بازی تیم در همین زمان کوتاه از ورود والورده میکنند ولی شما بازهم از طرفداری جانبدارانه خودت مینویسی، هنوز یادمون نرفته بازی سال گذشته رو و اشتباهات تاکتیکی و ترکیبی که انریکه انجام داد مانند بازی دادن متیو بجای آلبا و....باید بیشتر دقت کنی و بیشتر گوش دهی

کاملا موافقم. به نظرم والورده از نظر تاکتیکی خیلی از انریکه بهتره و تاثیرش رو هم خیلی زود داریم میبینیم. تازه هنوز اولشه و میتونیم انتظتر موفقیت های زیادی رو داشته باشیم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

اولا تبریک میگم به تمامی دوستان دوما نمیشه اینقدر هم والورده رو نادیده گرفت چون قطعا داره زحمت میکشه و درسته تا رسیدن به فرم ایده آل فاصله داره اما قطعا والورده هم تاثیر داشته و نباید در موردش کم لطفی کنیم

قطعا داره زحمت می کشه. تاتا هم زحمت می کشید. دستشونم درد نکنه. اما این تیم دقیقا همون بازی زمان انریکه رو انجام میده البته با کیفیت کمتر.

هر وقت والورده تاثیر تاکتیکی روی تیم بذاره، من اولین نفریم که میگم. اما تا اینجا تنها جایی که اومد تغییری تو بارسا بده سوپر کاپ بود که تیم رو ترکوند و 5 تا از رئال خوردیم. بعدش برگشت به سیستم قبل که تیم بهتر شد. با این حال تو هر 4 برد اخیرمون، کاملا همه چیز روی دوش مسی بوده و از نظر پاسکاری و کار تیمی بسیار بی دقت بودیم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
ALI-MAZ نوشته:

اقا انصافا بارسا ده نفره بود...قبول دارم ک باید سوارز ترک کنه...دوتا پاس نداد!

واقعا افتضاحه سوارز...


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
 
fatipbarca
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
والورده تاثیر خودشو تو همین مدت گذاشته، تیم هر بازی داره بهتر میشه و تاکتیک های مورد نظر سرمربی رو بهتر اجرا میکنه. بهترین نکته تیم اینه که همه بتزیکنا دارن برای بهترشدن تلاش میکنن و انگیزه تیم خیلی بالا رفته. اگه دمبله با مسی و سوارز هماهنگ بشه، امسال برای همه جامها مدعی هستیم.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
006007 نوشته:

متنی کاملاً یک جانبه و در حالی که همه کارشناسان از تعقیر تاکتیک و سبک بازی تیم در همین زمان کوتاه از ورود والورده میکنند ولی شما بازهم از طرفداری جانبدارانه خودت مینویسی، هنوز یادمون نرفته بازی سال گذشته رو و اشتباهات تاکتیکی و ترکیبی که انریکه انجام داد مانند بازی دادن متیو بجای آلبا و....باید بیشتر دقت کنی و بیشتر گوش دهی

همه کارشناسان! یاد خیابانی افتادم که هرچی می خواد بگه میگه نظر اکثر کارشناسا اینه.

همون کارشناسای توهمی که فرق تاکتیک و تکنیک فردی رو نمی فهمن!

ما از نظر تیمی بدیم و فقط داریم با درخشش مسی می بریم و اینو هرکس ذره ای فوتبال بفهمه می تونه ببینه.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
معذرت میخوام که از این واژه استفاده میکنم ولی نمیتونم ننویسم!
حروم زادگی نویسنده ورزش3 بعد از بازی بارسا 3-0 یوونتوس :

اخطار گرفتن مسی به سبک رونالدو!

مسی فقط دستش رو روی شانه ی داور گذاشت، همین! اون وقت این نویسنده ی حروم لقمه این حرکت مسی رو مشابه هل دادن داور توسط رونالدو دونسته و به نوعی کارت زرد مسی رو کافی ندونسته و به خاطر محرومیت 5 جلسه ای رونالدو ابراز تأسف کرده! آخه چطور آدم میتونه انقدر احمق و وقیح باشه! در جمله ی زیر به کلمات قرمز توجه بفرمایید تا متوجه مغرضانه بودن مطلب بشید! :
در اقدامی تقریبا مشابه، کریستیانو رونالدو در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا، به دلیل هل دادن ملایم داور 5 جلسه محروم شد.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
دمت گرم لئووووووووووووووووووووووووو!
این پیروزی دلچسب مبارک تک تک شما عزیزان گل بارسایی


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
mmbehnejad
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یک برد درخشان دیگه با درخشش بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال.

واقعا آیا شرم نمی کنن کسایی که بازیکن مزخرفی مثل رونالدو رو با مسی مقایسه می کنن؟!

و البته امیدوارم ضعفهای تیمی و تاکتیکی بسیار تیم، در ورای درخشش مسی نادیده گرفته نشه. این تیم همون تیم لوئیز انریکه س، البته با کیفیت کمتر، و والورده تا حالا هیچ چیزی از نظر تاکتیکی نشون نداده.

اولا تبریک میگم به تمامی دوستان دوما نمیشه اینقدر هم والورده رو نادیده گرفت چون قطعا داره زحمت میکشه و درسته تا رسیدن به فرم ایده آل فاصله داره اما قطعا والورده هم تاثیر داشته و نباید در موردش کم لطفی کنیم


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۵)
 
ALI-MAZ
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
اقا انصافا بارسا ده نفره بود...قبول دارم ک باید سوارز ترک کنه...دوتا پاس نداد!


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
Ibrahim
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
خدایا هر چی بگیم شکرت بابت مسی کم گفتیم
والورده حداقل تونسته تیم رو احیا کنه توجه دارین که ما نیمار رو از دست دادیم و شوک بزرگی بهمون وارد شده بود


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
 
omid-soz
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
جای نیمار هنوز خالیه


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
 
006007
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
متنی کاملاً یک جانبه و در حالی که همه کارشناسان از تعقیر تاکتیک و سبک بازی تیم در همین زمان کوتاه از ورود والورده میکنند ولی شما بازهم از طرفداری جانبدارانه خودت مینویسی، هنوز یادمون نرفته بازی سال گذشته رو و اشتباهات تاکتیکی و ترکیبی که انریکه انجام داد مانند بازی دادن متیو بجای آلبا و....باید بیشتر دقت کنی و بیشتر گوش دهی


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقام سخت مسی از یووه! [ بارسا 3 - یوونتوس 0 ]
یک برد درخشان دیگه با درخشش بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال.

واقعا آیا شرم نمی کنن کسایی که بازیکن مزخرفی مثل رونالدو رو با مسی مقایسه می کنن؟!

و البته امیدوارم ضعفهای تیمی و تاکتیکی بسیار تیم، در ورای درخشش مسی نادیده گرفته نشه. این تیم همون تیم لوئیز انریکه س، البته با کیفیت کمتر، و والورده تا حالا هیچ چیزی از نظر تاکتیکی نشون نداده.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!