پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۵۵) (۱,۵۲۳ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
گل تساوی برای بارسا توسط دنیس سوارزی بدست آمد که نشان داده شایسته بدست آوردن زمان بیشتری برای بازی است. پاس گل را هم روبرتویی ساخت که تواناییش در پست دفاع راست محدود میشود. با این حال این خرید دوست نداشتنی برزیلی بود که موفق شد روی پاس مسی و با یک ضربه دوست داشتنی، بارسا را به پیروزی برساند!
از نکات قابل توجه این بازی، نمایش هر روز بدتر و بدتر لوئیز سوارز است که با پست جدیدی که والورده او را در آن بکار میگیرد - یعنی بال چپ - و او به طور واضح توانایی بازی در آن پست را ندارد، عملکردش حتی از فصل قبل هم بدتر شده است و به نظر میرسد یکی از گرههایی است که باید والورده بتواند آن را باز کند.
مصدومیت دمبله - و احتمالا اینیستا - از نکات منفی این دیدار بود که با توجه به اصرار والورده بر استفاده از ترکیب اصلی در تک تک بازیها، قابل انتظار بود. کاملا محتمل است که در صورت ادامه این شیوه، بارسا در میانههای فصل، دچار مشکلات عدیدهای از منظر تعدد مصدومیتها خواهد شد.
در فوتبال آنچه در نهایت اهمیت دارد، نتیجه است، اما نباید بازی بیبرنامه و تاکتیک نامشخص بارسا در اکثر بازیها، در ورای نتیجههای مقطعی نادیده گرفته شود، چرا که آنچه که در دراز مدت متضمن دستیابی به قهرمانی است، انسجام تیمی و تاکتیک مشخص و بازی منسجم و هدفمند است، و در بارسای والورده تا این مقطع از فصل، چیزی از این مفاهیم دیده نمیشود!
FCBarcelona.ir
بارسا با یک 3 امتیاز شیرین از سفر به مادرید بازگشت تا موقعیت خود را در صدر جدول مستحکمتر کرده باشد. با این حال، ضعف تاکتیکی چشمگیر بازی بارسا، نباید در ورای نتایج مقطعی مورد غفلت قرار بگیرد. ستاره امشب بارسا اما در کمال شگفتی پائولینیو بود، کسی که بارسا را در شبی که خوب نبود، به پیروزی رساند!
گل تساوی برای بارسا توسط دنیس سوارزی بدست آمد که نشان داده شایسته بدست آوردن زمان بیشتری برای بازی است. پاس گل را هم روبرتویی ساخت که تواناییش در پست دفاع راست محدود میشود. با این حال این خرید دوست نداشتنی برزیلی بود که موفق شد روی پاس مسی و با یک ضربه دوست داشتنی، بارسا را به پیروزی برساند!
از نکات قابل توجه این بازی، نمایش هر روز بدتر و بدتر لوئیز سوارز است که با پست جدیدی که والورده او را در آن بکار میگیرد - یعنی بال چپ - و او به طور واضح توانایی بازی در آن پست را ندارد، عملکردش حتی از فصل قبل هم بدتر شده است و به نظر میرسد یکی از گرههایی است که باید والورده بتواند آن را باز کند.
مصدومیت دمبله - و احتمالا اینیستا - از نکات منفی این دیدار بود که با توجه به اصرار والورده بر استفاده از ترکیب اصلی در تک تک بازیها، قابل انتظار بود. کاملا محتمل است که در صورت ادامه این شیوه، بارسا در میانههای فصل، دچار مشکلات عدیدهای از منظر تعدد مصدومیتها خواهد شد.
در فوتبال آنچه در نهایت اهمیت دارد، نتیجه است، اما نباید بازی بیبرنامه و تاکتیک نامشخص بارسا در اکثر بازیها، در ورای نتیجههای مقطعی نادیده گرفته شود، چرا که آنچه که در دراز مدت متضمن دستیابی به قهرمانی است، انسجام تیمی و تاکتیک مشخص و بازی منسجم و هدفمند است، و در بارسای والورده تا این مقطع از فصل، چیزی از این مفاهیم دیده نمیشود!
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوستان اگر خاطرتون باشه فصل قبل و قبل تر از اون هر وقت رئال امتیاز از دست میداد همون شب ماهم امتیاز از دست میدادیم ولی خدا را شکر الان اینطوری نیست حداقل فعلا شاید بشه گفت مربی یه تاثیری گذاشته پس حداقل یه چند تا بازی بهش فرصت بدیم
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۱۰:۵۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول best_of_all نوشته:دوستان! عزیزان!! آقایان!!! نقد مثبت و منفی از هر شخصی هیچ اشکالی نداره میخواین طرفدار سینه چاک والورده باشید یا منتقد ضعف هاش فرقی نداره هیشکی نگفته نقد کردن ایراد داره اما قضاوت کردن ایراد داره اشکال داره اصلا حرام اندر حرام است😁 حالا برای اینکه تفاوت نقد رو با قضاوت بدونید یه سری ب توضیح المسائل بزنید😏 اما در یک تعریف خیلی کوتاه همینقدر بگم که نقد و قضاوت تفاوت اساسی شون در اینه که ما توی نقد حکم صادر نمی کنیم...هیچ قطعیتی وجود نداره در نقد دست و دل آدم برای جملات قصار کارشناسانه و سلیقه های شخصی باز تره اما در قضاوت باید ادله و استدلالی در کار باشه و لااقل کار ب یه مرحله ای هم رسیده باشه که بشه قضاوت کرد اما مشکل اصلی اینه که بیشتر دوستان با همون ابزار و احساسات یه منتقد در جایگاه یک قاضی ظاهر میشن با سلیقه ی شخصی حکم صادر میکنن دویستا بازی انریکه رو میذارن رو ی پله ترازو و چارتا بازی والورده رو میذارن رو اون یکی پله یه دوستی اومده میگه والورده بهتره چون ما پارسال بازی های اینجوری رو مقابل تیمای اینجوری زیاد از دست دادیم من نمیخام برم به دو فصل قبل نمیخوام رجوع کنم به بازیای بزرگی که تیم انریکه توش موفق بوده و والورده حتی هنوز تو آوردگاه هم وزن اونام قرار نگرفته و نمیخامم بگم اگه والورده بازیای کوچک رو خوب میبره انریکه مرد بازیای بزرگ بود نه من میخوام بگم همین فصل قبل چنتا از همین بازیای تیمای میانه جدول رو می خواید براتون بیارم که انریکه بازی گره خورده رو باز کرد و تیم در حالیکه عالی ام نبود فقط با درایت شخص انریکه و تعویضای خوبش نتیجه رو برگردوند!؟ مسئله ی ریاضی نیست که می گردین مثال نقض پیدا میکنید و با همون یه مثال و ی بازی ای که از تیم انریکه تو ذهن تون مونده کل نتایج و آمارهاش رو باطل میکنید و نادیده می گیرید تازه زمان تاتا ام اگه بریم بگردیم کم از این بازیا نبوده من ب شخصه از والورده فعلا راضی ام و فعلا انتظار زیادی ندارم ب قول یکی از بچه ها همین که تو این شرایط بد مدیریتی حواشی توی زمین کمه و بازیکنا آرامش خاطری دارن خودش کار بزرگیه از نظر فنی چنتایی نقد بهش دارم اول استفاده از روبرتو تو جایگاه غیر تخصصی ش دوم استفاده نکردن از دنیس و روبرتو اونقدری ک باید استفاده کنه سوم حروم شدن سوارز تو ترکیب فعلی و محو شدنش ( هرچند خودشم واقعا الان خیلی بده) در کل فعلا اصلا انتظار ندارم در حد و اندازه انریکه باشه و باورم بکنید که هنوز ب لحاظ تاکتیکی به اون پختگی تیم انریکه (نه بهترین تیم دوران انریکه که همین تیم متوسط اواخر فصل قبل) هم نرسیده و یکی از دلایل خیلی مهمی که شاید تا حدودی ساختار دفاعی مون تو بازیای قبلی هم بهتر بود آمادگی بیشتر آلبا و پخته تر شدن اومتیتی که الان فصل دومشه و درک متقابلی که با پیکه از هم دارن و نسبت ب فصل قبل قطعا بیشتر شده و از همه مهمتر سمدو یی که انریکه نداشت و واقعا تو تمام بازیای گذشته از ارکان اصلی تیم والورده بوده (دیدین که روبرتو چقد تو دفاع راست بده و فراموش نکنید انریکه اکثر بازیای فصل قبل به اجبار از روبرتو استفاده میکرد و این یعنی چ تو دفاع چ حمله رسما ی طرف تعطیل بود و اونورم آلبا تو اکثر بازیا تقریبا هشتاد درصد فصل فیکس بود اما خوب نبود) اینم بگم که هر بازیکنی اگه آماده تره یا ناآماده تره صد درصد به اسم سرمربی ننویسین چ تو زمان انریکه ک مثلا سوارز آماده تر بود چ الان که مثلا آلبا آماده تره اما کلا شرایط روحی بازیکنا الان خوبه و این خودش کار ساده ای نبوده سخن پایانی: من ب کسانی که الان سنگ والورده رو ب سینه میزنن و الکی ام به سینه میزنن و پاشونو از مرحله نقد فراتر گذاشتن و رسما دارن قضاوت میکنن و گشتن همین چارتا بازی والورده رو با چارتا از بدترین بازیای فصل قبل مقایسه میکنن و هی میگن بازی با مالاگا فصل قبل بازی با نمی دونم فلان تیم فصل قبل و حکم صادر میکنن که کلا سه فصل گذشته فقط تیم رو انگشت msn می چرخید و انریکه پشمک حاج عبدلله بود کاری ندارم ولی خدا نیاره اون روزی که همینا بعد ی باخت بیان تنبون والورده رو به کله ش بکشن و آسمونو ب زمین بدوزن بگم که گفته باشم همه تون تو رادار هستین شناسایی تون کردم شماره و آدرس و پلاک خونه تونم بلدم🕵 شبانه میام تو کیسه میکنم تون می برم پشت در خونه ی بارتمئو ول تون میکنم که یه لقمه ی چرب تون کنه😁😝😛 آقا من تسلیمم با من کاری نداشته باشمن همیشه گفتم انریکه بهترین بوده و هست . یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۹:۵۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول best_of_all نوشته:دوستان! عزیزان!! آقایان!!! نقد مثبت و منفی از هر شخصی هیچ اشکالی نداره میخواین طرفدار سینه چاک والورده باشید یا منتقد ضعف هاش فرقی نداره هیشکی نگفته نقد کردن ایراد داره اما قضاوت کردن ایراد داره اشکال داره اصلا حرام اندر حرام است😁 حالا برای اینکه تفاوت نقد رو با قضاوت بدونید یه سری ب توضیح المسائل بزنید😏 اما در یک تعریف خیلی کوتاه همینقدر بگم که نقد و قضاوت تفاوت اساسی شون در اینه که ما توی نقد حکم صادر نمی کنیم...هیچ قطعیتی وجود نداره در نقد دست و دل آدم برای جملات قصار کارشناسانه و سلیقه های شخصی باز تره اما در قضاوت باید ادله و استدلالی در کار باشه و لااقل کار ب یه مرحله ای هم رسیده باشه که بشه قضاوت کرد اما مشکل اصلی اینه که بیشتر دوستان با همون ابزار و احساسات یه منتقد در جایگاه یک قاضی ظاهر میشن با سلیقه ی شخصی حکم صادر میکنن دویستا بازی انریکه رو میذارن رو ی پله ترازو و چارتا بازی والورده رو میذارن رو اون یکی پله یه دوستی اومده میگه والورده بهتره چون ما پارسال بازی های اینجوری رو مقابل تیمای اینجوری زیاد از دست دادیم من نمیخام برم به دو فصل قبل نمیخوام رجوع کنم به بازیای بزرگی که تیم انریکه توش موفق بوده و والورده حتی هنوز تو آوردگاه هم وزن اونام قرار نگرفته و نمیخامم بگم اگه والورده بازیای کوچک رو خوب میبره انریکه مرد بازیای بزرگ بود نه من میخوام بگم همین فصل قبل چنتا از همین بازیای تیمای میانه جدول رو می خواید براتون بیارم که انریکه بازی گره خورده رو باز کرد و تیم در حالیکه عالی ام نبود فقط با درایت شخص انریکه و تعویضای خوبش نتیجه رو برگردوند!؟ مسئله ی ریاضی نیست که می گردین مثال نقض پیدا میکنید و با همون یه مثال و ی بازی ای که از تیم انریکه تو ذهن تون مونده کل نتایج و آمارهاش رو باطل میکنید و نادیده می گیرید تازه زمان تاتا ام اگه بریم بگردیم کم از این بازیا نبوده من ب شخصه از والورده فعلا راضی ام و فعلا انتظار زیادی ندارم ب قول یکی از بچه ها همین که تو این شرایط بد مدیریتی حواشی توی زمین کمه و بازیکنا آرامش خاطری دارن خودش کار بزرگیه از نظر فنی چنتایی نقد بهش دارم اول استفاده از روبرتو تو جایگاه غیر تخصصی ش دوم استفاده نکردن از دنیس و روبرتو اونقدری ک باید استفاده کنه سوم حروم شدن سوارز تو ترکیب فعلی و محو شدنش ( هرچند خودشم واقعا الان خیلی بده) در کل فعلا اصلا انتظار ندارم در حد و اندازه انریکه باشه و باورم بکنید که هنوز ب لحاظ تاکتیکی به اون پختگی تیم انریکه (نه بهترین تیم دوران انریکه که همین تیم متوسط اواخر فصل قبل) هم نرسیده و یکی از دلایل خیلی مهمی که شاید تا حدودی ساختار دفاعی مون تو بازیای قبلی هم بهتر بود آمادگی بیشتر آلبا و پخته تر شدن اومتیتی که الان فصل دومشه و درک متقابلی که با پیکه از هم دارن و نسبت ب فصل قبل قطعا بیشتر شده و از همه مهمتر سمدو یی که انریکه نداشت و واقعا تو تمام بازیای گذشته از ارکان اصلی تیم والورده بوده (دیدین که روبرتو چقد تو دفاع راست بده و فراموش نکنید انریکه اکثر بازیای فصل قبل به اجبار از روبرتو استفاده میکرد و این یعنی چ تو دفاع چ حمله رسما ی طرف تعطیل بود و اونورم آلبا تو اکثر بازیا تقریبا هشتاد درصد فصل فیکس بود اما خوب نبود) اینم بگم که هر بازیکنی اگه آماده تره یا ناآماده تره صد درصد به اسم سرمربی ننویسین چ تو زمان انریکه ک مثلا سوارز آماده تر بود چ الان که مثلا آلبا آماده تره اما کلا شرایط روحی بازیکنا الان خوبه و این خودش کار ساده ای نبوده سخن پایانی: من ب کسانی که الان سنگ والورده رو ب سینه میزنن و الکی ام به سینه میزنن و پاشونو از مرحله نقد فراتر گذاشتن و رسما دارن قضاوت میکنن و گشتن همین چارتا بازی والورده رو با چارتا از بدترین بازیای فصل قبل مقایسه میکنن و هی میگن بازی با مالاگا فصل قبل بازی با نمی دونم فلان تیم فصل قبل و حکم صادر میکنن که کلا سه فصل گذشته فقط تیم رو انگشت msn می چرخید و انریکه پشمک حاج عبدلله بود کاری ندارم ولی خدا نیاره اون روزی که همینا بعد ی باخت بیان تنبون والورده رو به کله ش بکشن و آسمونو ب زمین بدوزن بگم که گفته باشم همه تون تو رادار هستین شناسایی تون کردم شماره و آدرس و پلاک خونه تونم بلدم🕵 شبانه میام تو کیسه میکنم تون می برم پشت در خونه ی بارتمئو ول تون میکنم که یه لقمه ی چرب تون کنه😁😝😛 واقعا عالى. یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۶:۵۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
خيلي جالبه بعضي از طرفدارا ميان ميگن با چندتا برد جوگير نشيد بعد چنان تيم و مربيو تخريب ميكنن كه انگار الان اواسط يا اواخر فصله و تيم داره اينطور بازي ميكنه. تازه يك ماهه كه اين تيم استارت زده صبر كن تفكرات مربي تو تيم جا بيافته بعد شروع كن تخريب كردن. باز خدا رو شكر تيم نتيجه ميگيره اگه نميگرفت كه معلوم نبود چيكار ميكردن اين دوستان. من كه به اين تيم خوشبينم با همين بازيكناي اكثرا معمولي
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۳:۲۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوستان! عزیزان!! آقایان!!! نقد مثبت و منفی از هر شخصی هیچ اشکالی نداره میخواین طرفدار سینه چاک والورده باشید یا منتقد ضعف هاش فرقی نداره هیشکی نگفته نقد کردن ایراد داره اما قضاوت کردن ایراد داره اشکال داره اصلا حرام اندر حرام است😁 حالا برای اینکه تفاوت نقد رو با قضاوت بدونید یه سری ب توضیح المسائل بزنید😏 اما در یک تعریف خیلی کوتاه همینقدر بگم که نقد و قضاوت تفاوت اساسی شون در اینه که ما توی نقد حکم صادر نمی کنیم...هیچ قطعیتی وجود نداره در نقد دست و دل آدم برای جملات قصار کارشناسانه و سلیقه های شخصی باز تره اما در قضاوت باید ادله و استدلالی در کار باشه و لااقل کار ب یه مرحله ای هم رسیده باشه که بشه قضاوت کرد اما مشکل اصلی اینه که بیشتر دوستان با همون ابزار و احساسات یه منتقد در جایگاه یک قاضی ظاهر میشن با سلیقه ی شخصی حکم صادر میکنن دویستا بازی انریکه رو میذارن رو ی پله ترازو و چارتا بازی والورده رو میذارن رو اون یکی پله یه دوستی اومده میگه والورده بهتره چون ما پارسال بازی های اینجوری رو مقابل تیمای اینجوری زیاد از دست دادیم من نمیخام برم به دو فصل قبل نمیخوام رجوع کنم به بازیای بزرگی که تیم انریکه توش موفق بوده و والورده حتی هنوز تو آوردگاه هم وزن اونام قرار نگرفته و نمیخامم بگم اگه والورده بازیای کوچک رو خوب میبره انریکه مرد بازیای بزرگ بود نه من میخوام بگم همین فصل قبل چنتا از همین بازیای تیمای میانه جدول رو می خواید براتون بیارم که انریکه بازی گره خورده رو باز کرد و تیم در حالیکه عالی ام نبود فقط با درایت شخص انریکه و تعویضای خوبش نتیجه رو برگردوند!؟ مسئله ی ریاضی نیست که می گردین مثال نقض پیدا میکنید و با همون یه مثال و ی بازی ای که از تیم انریکه تو ذهن تون مونده کل نتایج و آمارهاش رو باطل میکنید و نادیده می گیرید تازه زمان تاتا ام اگه بریم بگردیم کم از این بازیا نبوده من ب شخصه از والورده فعلا راضی ام و فعلا انتظار زیادی ندارم ب قول یکی از بچه ها همین که تو این شرایط بد مدیریتی حواشی توی زمین کمه و بازیکنا آرامش خاطری دارن خودش کار بزرگیه از نظر فنی چنتایی نقد بهش دارم اول استفاده از روبرتو تو جایگاه غیر تخصصی ش دوم استفاده نکردن از دنیس و روبرتو اونقدری ک باید استفاده کنه سوم حروم شدن سوارز تو ترکیب فعلی و محو شدنش ( هرچند خودشم واقعا الان خیلی بده) در کل فعلا اصلا انتظار ندارم در حد و اندازه انریکه باشه و باورم بکنید که هنوز ب لحاظ تاکتیکی به اون پختگی تیم انریکه (نه بهترین تیم دوران انریکه که همین تیم متوسط اواخر فصل قبل) هم نرسیده و یکی از دلایل خیلی مهمی که شاید تا حدودی ساختار دفاعی مون تو بازیای قبلی هم بهتر بود آمادگی بیشتر آلبا و پخته تر شدن اومتیتی که الان فصل دومشه و درک متقابلی که با پیکه از هم دارن و نسبت ب فصل قبل قطعا بیشتر شده و از همه مهمتر سمدو یی که انریکه نداشت و واقعا تو تمام بازیای گذشته از ارکان اصلی تیم والورده بوده (دیدین که روبرتو چقد تو دفاع راست بده و فراموش نکنید انریکه اکثر بازیای فصل قبل به اجبار از روبرتو استفاده میکرد و این یعنی چ تو دفاع چ حمله رسما ی طرف تعطیل بود و اونورم آلبا تو اکثر بازیا تقریبا هشتاد درصد فصل فیکس بود اما خوب نبود) اینم بگم که هر بازیکنی اگه آماده تره یا ناآماده تره صد درصد به اسم سرمربی ننویسین چ تو زمان انریکه ک مثلا سوارز آماده تر بود چ الان که مثلا آلبا آماده تره اما کلا شرایط روحی بازیکنا الان خوبه و این خودش کار ساده ای نبوده سخن پایانی: من ب کسانی که الان سنگ والورده رو ب سینه میزنن و الکی ام به سینه میزنن و پاشونو از مرحله نقد فراتر گذاشتن و رسما دارن قضاوت میکنن و گشتن همین چارتا بازی والورده رو با چارتا از بدترین بازیای فصل قبل مقایسه میکنن و هی میگن بازی با مالاگا فصل قبل بازی با نمی دونم فلان تیم فصل قبل و حکم صادر میکنن که کلا سه فصل گذشته فقط تیم رو انگشت msn می چرخید و انریکه پشمک حاج عبدلله بود کاری ندارم ولی خدا نیاره اون روزی که همینا بعد ی باخت بیان تنبون والورده رو به کله ش بکشن و آسمونو ب زمین بدوزن بگم که گفته باشم همه تون تو رادار هستین شناسایی تون کردم شماره و آدرس و پلاک خونه تونم بلدم🕵 شبانه میام تو کیسه میکنم تون می برم پشت در خونه ی بارتمئو ول تون میکنم که یه لقمه ی چرب تون کنه😁😝😛 یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۵۶)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
این بحث مختومه س. هر پیامی در این خصوص پاک خواهد شد. یادتون باشه به هنجارها احترام بذارید تا بهتون احترام گذاشته بشه.
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۵۶)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دمتگرم .قیدیمیا یه چیز خوب میگفتند در اینجور مواقع: یه سلوات بیدیم تموم شه . امیدوارم بارسا و بارسایی همیشه سر بلند باشه و این فصلم بریم برای ششگانه یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۷)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نه. یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
برا ما هم بفرست حداقل اینجا چت نکنیم یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
این حرف دنیس سوارز هست و حاوی حرفهای بیشمار:به عنوان بازیکن ما نیاز به اعتماد به نفس داریم و سرمربی این اعتماد به نفس را به ما داد."
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۰)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول mmbehnejad نوشته:بازم میگم کاملا داریم تاثیر والورده رو میبینیم و قطعا والورده تاثیر داشته و ممنونیم از این تاثیر گذاری ممنونیم این رفیقمونو ممنوع النوشتن کردید ؟ یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۰۰)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول marzeg نوشته:اقای مدیر سایت(علی ولی الله)اگر ممکنه یه گروه تلگرامی با اعضای خوب که میشناسید درست کنید خیلی دوست دارم با هواداری مثل شما هم صحبت بشم اگر ممکن باشه خیلی خوشحال کنندس(@NWO021)این ایدی منه خصوصى مى فرستم برات. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۵۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
اقای مدیر سایت(علی ولی الله)اگر ممکنه یه گروه تلگرامی با اعضای خوب که میشناسید درست کنید خیلی دوست دارم با هواداری مثل شما هم صحبت بشم اگر ممکن باشه خیلی خوشحال کنندس(@NWO021)این ایدی منه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۵۰)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:تو مجازى هر طور دوست دارى فكر كنى. من مشكلى با نظر مخالف ندارم، مشكلم اول با بى ادبى و دوم با حرف بدون فكر و دانشه. میدونی چیمیگم هر آدمی به اند ازه خودش میفهمه و البته هرکسی تفکر خود شو داره پس اگه نفراتی مخالفند قرار نیست بهس بگیم کوته فکر ویا بی سواد و ... در مجموع هممون عاشق بارساییم و با هم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۷)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
خواهشا دیگه تمومش کنید . بیایم به عنوان یه بارسایی چه از نوع واقعی ولا غیر به هم و تفکرات هم احترام بزاریم و اینقدر به حرفهای هم گیر ندیم
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
سوارز با انریکه عالی بود .که این نشون دهنده تفکرات بالای انریکه بود که میدونست چگونه باید از بازیکنش بازی بگیره . ولی ارنستو نمیخوام ازش انتقاد کنم شاید هم مصدویت سوارز باعث شده از شرایط ارمانی کمی به دور بشه .ولی با این حال سوارز تو فصول گذشته هر وقت مصدوم میشد و برمیگشت این همه افت شدید نداشت .که این مورد برمیگرده به طرز فکر و شناخت ارنستو از بازیکن هاش .. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:مدیر جان قبول کن خیلی سخت میگیری در مورد حرفایی که فقط مخالف نظر تو هست و هیچ بی ادبی و یا توهینی درش نیست . تو مجازى هر طور دوست دارى فكر كنى. من مشكلى با نظر مخالف ندارم، مشكلم اول با بى ادبى و دوم با حرف بدون فكر و دانشه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:اینجا هرکس مجازه نظر خودشو داشته باشه و اونو در قالبی محترمانه بگه، حتی اگه اون نظر کاملا بی فکر و بدون آگاهی و فاقد ارزش فنی باشه. نظرات هیچ کس به خاطر مخالفت با کس دیگه پاک نمیشه، اما نظرات خارج چهارچوب قانون و هنجار قطعا پاک میشه. امیدوارم روزی برسه که افراد به قدر فکر و دانششون صحبت کنن و نه بیشتر، چیزی که تمام جامعه ما در تمام عرصه های گرفتارشه... مدیر جان قبول کن خیلی سخت میگیری در مورد حرفایی که فقط مخالف نظر تو هست و هیچ بی ادبی و یا توهینی درش نیست . شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۴۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:اگه هر کس مجازه نظر خودشو بده،پس چرا این همه نظر صرفا بخاطر اینکه مخالف نظر شماست و نه توهین حذف میشه؟چرا میگیم انریکه گند زد به تیم به شما بر میخوره؟چرا میگم سنگین ترین شکستهای دهه های اخیر تو زمان انریکه بوده پیامو حذف میکنی.این بچه بازیا چیه؟مگه اینجا مهد کودکه و شما مربی مهد؟ بى ادبى و بى فرهنگى تو كلمات مشخصن. اينكه تو حتى متوجه بى ادبى خودت نيستى جاي تاسفه. اين پيامو صرفا به عنوان نمونه مى ذارم باشه تا همه بدونن هر پيام بى ادبانه با اين كلمات زشت و سخيف حذف ميشه، حالا موافق يا مخالف يا هرچى. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۳۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:اینجا هرکس مجازه نظر خودشو داشته باشه و اونو در قالبی محترمانه بگه، حتی اگه اون نظر کاملا بی فکر و بدون آگاهی و فاقد ارزش فنی باشه. نظرات هیچ کس به خاطر مخالفت با کس دیگه پاک نمیشه، اما نظرات خارج چهارچوب قانون و هنجار قطعا پاک میشه. امیدوارم روزی برسه که افراد به قدر فکر و دانششون صحبت کنن و نه بیشتر، چیزی که تمام جامعه ما در تمام عرصه های گرفتارشه... اگه هر کس مجازه نظر خودشو بده،پس چرا این همه نظر صرفا بخاطر اینکه مخالف نظر شماست و نه توهین حذف میشه؟چرا میگیم انریکه گند زد به تیم به شما بر میخوره؟چرا میگم سنگین ترین شکستهای دهه های اخیر تو زمان انریکه بوده پیامو حذف میکنی.این بچه بازیا چیه؟مگه اینجا مهد کودکه و شما مربی مهد؟ شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۲۳)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ALI-MAZ نوشته:دوستان نظرتون درباره اینک تیم بارسلونا بدون مهاجم نوک باشه...و مثل اسپانیایی ک مقابل ایتالیا بود چیه؟...واقعا بارسا نوک میخواد چیکار؟؟؟؟با این سوارز من با هر پلنی که منجر به حذف این سوارز افتضاح بشه موافقم. به شخصه اصلا پلن 9 کاذب رو دوست ندارم، اما اگر قرار باشه اینطوری بازی کنیم، ترجیح میدم دلوفئو سمت چپ بازی کنه تا سوارز! شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۰۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
اینجا هرکس مجازه نظر خودشو داشته باشه و اونو در قالبی محترمانه بگه، حتی اگه اون نظر کاملا بی فکر و بدون آگاهی و فاقد ارزش فنی باشه. نظرات هیچ کس به خاطر مخالفت با کس دیگه پاک نمیشه، اما نظرات خارج چهارچوب قانون و هنجار قطعا پاک میشه. امیدوارم روزی برسه که افراد به قدر فکر و دانششون صحبت کنن و نه بیشتر، چیزی که تمام جامعه ما در تمام عرصه های گرفتارشه... شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
چرا وقتی دو مدافع راست عالی داریم روبرتو باید مدافع راست باشه؟ چرا سوارز پوکیده باید فیکس باشه یا اصلا تو بازی باشه؟ چرا ترشتگن همه شوت های از راه دوری که میخوره گل میشه؟ امیدوارم در ادمه بهتر باشیم و بفهمیم کجای کار مشکل داره... تبریک به دوستای عزیزم برای این برد شیرین رئالی هام خیلی اذیت شدن بنده خداها😊😂😂😂 شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۴۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
خیلی تاکتیک مسخره بود سوارز که مثل بچه محله های کوچمون بازی کرد پیکه مسخره بازی کرد اگر توجه کرده باشید اومتیتی عالی بود. مسی زیاد خودشو نشون نداد .باید روی عثمان دمبله بیشتر کار بشه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۴۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:دوست گرامی وجود تفاوت در دیدگاهها چیز عجیبی نیست و قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم اما معتقدم رعایت احترام مدیر سایت به عنوان یک بارسایی متعصب و کسی که سالهاست در چنین جایگاهی زحمت میکشه ضروریه . بنده هم به دیدگاههای اخیر آقا سعید در مورد والورده انتقاد دارم اما هیچگاه درک فوتبالی ایشان را زیر سوال نمیبرم و برای عقایدش احترام قائلم. اون کامنت شما در مورد مدرک مربیگری قدری تند بود و اگه اینجوری باشه پس هیچکس حق اظهار نظر نداره چون بعید میدونم کسی دارای اون مدرکی که شما فرمودید باشه. ! و دوما احسنت بر شما که اینقدر با شخصیت هستید که احترام میذارید اما آقای مدیر سایت هم باید احترام قائل باشه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۴۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:دوست گرامی وجود تفاوت در دیدگاهها چیز عجیبی نیست و قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم اما معتقدم رعایت احترام مدیر سایت به عنوان یک بارسایی متعصب و کسی که سالهاست در چنین جایگاهی زحمت میکشه ضروریه . بنده هم به دیدگاههای اخیر آقا سعید در مورد والورده انتقاد دارم اما هیچگاه درک فوتبالی ایشان را زیر سوال نمیبرم و برای عقایدش احترام قائلم. اون کامنت شما در مورد مدرک مربیگری قدری تند بود و اگه اینجوری باشه پس هیچکس حق اظهار نظر نداره چون بعید میدونم کسی دارای اون مدرکی که شما فرمودید باشه. نه بنده هیچ بی احترامی نکردم چون ایشون نظر دیگران رو به مسخره میگیره و فک میکنه بیشتر از دیگران میدونه گفتم شاید مدرک مربیگری چیزی دارن! شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۳۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ALI-MAZ نوشته:دوستان نظرتون درباره اینک تیم بارسلونا بدون مهاجم نوک باشه...و مثل اسپانیایی ک مقابل ایتالیا بود چیه؟...واقعا بارسا نوک میخواد چیکار؟؟؟؟با این سوارز دمتگرم عالی گفتی منم چند روز پیش در این رابطه حرف زدم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۲۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوستان نظرتون درباره اینک تیم بارسلونا بدون مهاجم نوک باشه...و مثل اسپانیایی ک مقابل ایتالیا بود چیه؟...واقعا بارسا نوک میخواد چیکار؟؟؟؟با این سوارز
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۲۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:دوست گرامی وجود تفاوت در دیدگاهها چیز عجیبی نیست و قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم اما معتقدم رعایت احترام مدیر سایت به عنوان یک بارسایی متعصب و کسی که سالهاست در چنین جایگاهی زحمت میکشه ضروریه . بنده هم به دیدگاههای اخیر آقا سعید در مورد والورده انتقاد دارم اما هیچگاه درک فوتبالی ایشان را زیر سوال نمیبرم و برای عقایدش احترام قائلم. اون کامنت شما در مورد مدرک مربیگری قدری تند بود و اگه اینجوری باشه پس هیچکس حق اظهار نظر نداره چون بعید میدونم کسی دارای اون مدرکی که شما فرمودید باشه. درست میگی ولی منم بارها به مدیرمون گفتم که تا هرکی نظری میزاره شما در مقام جواب دادن ظاهر نشو. و اگه قرار باشه همه جواب کامنت های دیگران رو بدند همین بحث بوجود میاد. قبول کنیم همه ما عاشق بارسا هستیم و برامون انریکه و گواردیولا و والورده نداره، ما هر مربی بیاد که از ریشه بارسا باشه طرفدارشیم تا زمانی که اشتباه نکنه یا اشتباهاتش کم باشه و برعکس در زمانی که اشتباهاتی انجام داد در مقابلش اعتراض میکنیم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۲۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوست گرامی وجود تفاوت در دیدگاهها چیز عجیبی نیست و قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم اما معتقدم رعایت احترام مدیر سایت به عنوان یک بارسایی متعصب و کسی که سالهاست در چنین جایگاهی زحمت میکشه ضروریه . بنده هم به دیدگاههای اخیر آقا سعید در مورد والورده انتقاد دارم اما هیچگاه درک فوتبالی ایشان را زیر سوال نمیبرم و برای عقایدش احترام قائلم. اون کامنت شما در مورد مدرک مربیگری قدری تند بود و اگه اینجوری باشه پس هیچکس حق اظهار نظر نداره چون بعید میدونم کسی دارای اون مدرکی که شما فرمودید باشه.
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۱۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
بازم میگم کاملا داریم تاثیر والورده رو میبینیم و قطعا والورده تاثیر داشته و ممنونیم از این تاثیر گذاری ممنونیم
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۴۷)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
افتضاح بودیم😑
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۳۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
بازی حساس و سختی را بردیم. با توجه به بازی سخت رئال و احتمال از دست دادن امتیاز باید امتیازات کامل این بازی را میگرفتیم. البته که کیفیت بازی ما بالا نبود که دلایل زیادی داره. به نظرم افت شدید سوارز و استفاده از اون در جای نامناسب یکی از دلایل اصلی هست ضمن اینکه تصور میکنم ثابت بازی کردن دمبله اشتباه بود و باید دلوفئو در این چند بازی فیکس بود و دمبله به عنوان جایگزین به زمین می آمد تا آرام آرام فرصت هماهنگی با تیم را پیدا میکرد، همان کاری که با پائولینیو شد و جواب داد. نمیدونم با وجود سمدو و ویدال چه لزومی به استفاده از روبرتو در سمت راست هست؟ روبرتو میتونست در این بازی جای اینیستا بازی کنه تا به اینیستا هم فشار اضافی نیاد.. در مجموع این تیم نیاز به پیشرفت و هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید داره که این هم زمانبره و خوشبختانه تا زمان رسیدن به اون وضعیت بازیهای خیلی مشکلی هم پیش رو نیست و امیدوارم این روند امتیازگیری در ابتدای فصل ادامه داشته باشه.
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۳۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:دوست عزیز،تعصب داشتن رو یه مربی خوبه،ولی نه اینکه منطق رو زیر سوال ببری.من از همون اول از انریکه خوشم نمیومد ولی خیلی توانایی داشت که نباید منکر شد.5 تا جامی که آورد بعد از پپ بی نظیر بود.مسلما این 5 تا جام کار یه مربی با دانش و تواناست.ولی فقط واسه فصل اول حضورش خوب بود.همه کارشناسان میگفتند بارسا پلن Bنداره،واسه همین خیلی بازیها هنگ میکردیم.نتایجی هم که گرفتیم فقط کار MSNبود. مطمئنی بازیای زمان انریکه رو دیدی؟ یا مطمئنی نظر کارشناسان رو خوندی؟! بزرگترین مزیتی که انریکه به بارسا آورد، تنوع تاکتیکی فوق العاده ای بود که باعث شد بارسای افول کرده که همه از پایان عصرش صحبت می کردن دوباره به قله اروپا برگرده! اون بارسایی که پلن بی نداشت، بارسای پپ بود. سعی کنید انقدر روی توهمات شخصی حرف نزنین. یاد خیابانی می افتم که هرچی می خواد بگه اولش اضافه میگه "اغلب کارشناسا نظرشون اینه که ...". البته همون جمله آخر به خوبی ارزش فنی این حرفا رو نشون میده. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۳۳)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:دوست عزیز،تعصب داشتن رو یه مربی خوبه،ولی نه اینکه منطق رو زیر سوال ببری.من از همون اول از انریکه خوشم نمیومد ولی خیلی توانایی داشت که نباید منکر شد.5 تا جامی که آورد بعد از پپ بی نظیر بود.مسلما این 5 تا جام کار یه مربی با دانش و تواناست.ولی فقط واسه فصل اول حضورش خوب بود.همه کارشناسان میگفتند بارسا پلن Bنداره،واسه همین خیلی بازیها هنگ میکردیم.نتایجی هم که گرفتیم فقط کار MSNبود. دمتگرم عالیه. کاملاً باهات موافقم. البته من انریکه رو به عنوان یک اسطوره دوسش دارم. خدایی بازیهاش یادمه و عالی بود با تعصب و غیرت. سال اول مربیگریش هم خوب بود ولی اشتباه در خریدهاش باعث شد تیم به سرپایینی بیفته شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۸)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:من واقعیت رو میگم. نه با یه برد الکی هورا می کشم نه با یه باخت فحش میدم. فوتبال رو چیزی بیشتر از نتیجه می بینم و می فهمم. و همچنان آرزوی روزی رو دارم که عده بیشتر بتونن این کارو بکنن! قهرمانی به سبک زیدان از نظر من مزخرف و بی ارزشه. اگه کسی دنبال چنین قهرمانی هاییه همون بهتره طرفدار رئال بشه. قبول کن زیدان از نادانی و اشتباهات خودمون استفاده کرد و هم خودش و نفرات تیمش و هم باشگاه رو برداون بالای قله اروپا شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:اینکه بازیکن تعویضی گل بزنه هیچ اعتباری برای مربی نیست، صرفا اتفاقه. یعنی مسخره تر از این حرف تو دنیای فوتبال نمیشه زد. تعویض طلایی به تعویضی میگن که روند بازی رو تغییر بده، که تیم والورده اصلا روندی نداره که کسی بخواد بیاد تغییرش بده! دوست عزیز،تعصب داشتن رو یه مربی خوبه،ولی نه اینکه منطق رو زیر سوال ببری.من از همون اول از انریکه خوشم نمیومد ولی خیلی توانایی داشت که نباید منکر شد.5 تا جامی که آورد بعد از پپ بی نظیر بود.مسلما این 5 تا جام کار یه مربی با دانش و تواناست.ولی فقط واسه فصل اول حضورش خوب بود.همه کارشناسان میگفتند بارسا پلن Bنداره،واسه همین خیلی بازیها هنگ میکردیم.نتایجی هم که گرفتیم فقط کار MSNبود. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:سه تا خرید امسال والورده و کادر فنی و مدیریتی کردند هر سه تا عالی. بعد نگاه کن به خریدهای لردگونه چند سال گذشته با یه گل پائولینیو شد خرید عالی! یعنی این عمق از سطحی نگری به فوتبال شایسته ثبت در کتاب گینسه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:خدا رو شکر، امید زیادی به پیروزی نداشتم! البته طبیعی بود که بازیکنا یک مقدار شارژ خالی کرده باشند. با وجود لوئیس سوارز عملاً 10 نفره بازی کردیم! در کل این پیروزی خیلی چسبید. خیلی مهمه که مثل فصل قبل نباشیم! باید در شرایطی که رئال امتیاز از دست میده و یا بازی سختی داره، حداکثر امتیاز رو بدست بیاریم و فاصله رو بیشتر کنیم. دمتگرم درست گفتی یادمونه فصل قبل زمانی که رئال امتیاز از دست میداد ماهم با تیمهایی در حد درجه دو میباختیم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۳)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:باشه.بارسا هر کاری کنه انتقاد میکنی.دست لوچو درد نکنه.عالی بود اما رفت تو هم بهتره از والورده حمایت کنی.رئال فصل قبل همینجوری لالیگا رو گرفت.اقا شما کارشناس ما همه اعضا هیچی نمیفهمیم من واقعیت رو میگم. نه با یه برد الکی هورا می کشم نه با یه باخت فحش میدم. فوتبال رو چیزی بیشتر از نتیجه می بینم و می فهمم. و همچنان آرزوی روزی رو دارم که عده بیشتر بتونن این کارو بکنن! قهرمانی به سبک زیدان از نظر من مزخرف و بی ارزشه. اگه کسی دنبال چنین قهرمانی هاییه همون بهتره طرفدار رئال بشه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
سه تا خرید امسال والورده و کادر فنی و مدیریتی کردند هر سه تا عالی. بعد نگاه کن به خریدهای لردگونه چند سال گذشته
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
خدا رو شکر، امید زیادی به پیروزی نداشتم! البته طبیعی بود که بازیکنا یک مقدار شارژ خالی کرده باشند. با وجود لوئیس سوارز عملاً 10 نفره بازی کردیم! در کل این پیروزی خیلی چسبید. خیلی مهمه که مثل فصل قبل نباشیم! باید در شرایطی که رئال امتیاز از دست میده و یا بازی سختی داره، حداکثر امتیاز رو بدست بیاریم و فاصله رو بیشتر کنیم. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۲۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:ظاهرا تنها چیزی که براش مهمه، گرفتن نتایج مقطعی و بدست آوردن دل هوادارای سطحیه، اما با این روند در دراز مدت تیم دچار بدترین آسیب ها میشه. حتی مربیای لیگ ایرانم می دونن که نمیشه ترکیب اصلی رو هفته ای دو بار استفاده کنی! اولین ثمرات استفاده بد از بازیکنا هم مصدومیت دمبله بود. و این تازه اولشه. مصدومیت همیشه یکی از مصیبت های بارسا بود که تو زمان انریکه به لطف سیستم چرخشی عالی خیلی کمرنگ شد و به نظر میاد والورده می خواد احیاش کنه. دمبله تازه دوتا بازی فیکس بوده اگه شما راست بگی پس مسی بوسکتس راکیتیچ سوارز اینیستا و... باید مفقود الاثر شده باشند و کار از مصدومیت گذشته باشه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۹)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:اینکه بازیکن تعویضی گل بزنه هیچ اعتباری برای مربی نیست، صرفا اتفاقه. یعنی مسخره تر از این حرف تو دنیای فوتبال نمیشه زد. تعویض طلایی به تعویضی میگن که روند بازی رو تغییر بده، که تیم والورده اصلا روندی نداره که کسی بخواد بیاد تغییرش بده! باشه.بارسا هر کاری کنه انتقاد میکنی.دست لوچو درد نکنه.عالی بود اما رفت تو هم بهتره از والورده حمایت کنی.رئال فصل قبل همینجوری لالیگا رو گرفت.اقا شما کارشناس ما همه اعضا هیچی نمیفهمیم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۸)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Ronalmessiho نوشته:واقعا اصرار والورده. به استفاده از اینیستا ، بوستکتس و راکیتیچ به صورت فیکس رو درک نمی کنم در حالی که باید مراقب خستگی و مصدومیت باشه.. البته خیلی چیزا هست که در شرایط فعلی درک نمیکنم! اینکه روبرتو چرا همچنان باید دفاع راست باشه؟ چرا سمدو از ترکیب بیرونه؟ چرا به دنیس بازی نمیده؟ چرا سوار فیکسه؟ و و و.... ظاهرا تنها چیزی که براش مهمه، گرفتن نتایج مقطعی و بدست آوردن دل هوادارای سطحیه، اما با این روند در دراز مدت تیم دچار بدترین آسیب ها میشه. حتی مربیای لیگ ایرانم می دونن که نمیشه ترکیب اصلی رو هفته ای دو بار استفاده کنی! اولین ثمرات استفاده بد از بازیکنا هم مصدومیت دمبله بود. و این تازه اولشه. مصدومیت همیشه یکی از مصیبت های بارسا بود که تو زمان انریکه به لطف سیستم چرخشی عالی خیلی کمرنگ شد و به نظر میاد والورده می خواد احیاش کنه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۶)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوستان من موندم این دوست ما کدوم طرفیه.مسی خوب باشه میگن مسی همه کار کرد. بد باشه و بقیه گل بزنند میگن شانسی و بدون برنامه. مگه یادتون رفته فصل قبل جلوی همین تیمها میباختیم. خداروشکر کنید داریم خوب نتیجه میگیریم اون هم در این روزهای پر تلاطم
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:موقعیتهای ختافه بیشتر روی ضد حمله بود که اونم معدود بود.دو تعویض،دو گل کافیه واسه اثبات شایستگی یه مربی،ولی هنوز هم اصلا خوب نیستیم.باید موقعیت بیشتری خلق کنیم.هر چندبازیکن آنچنانی هم نداریم.زمان انریکه جلو همچین تیمهایی بدتر هم میشدیم. اینکه بازیکن تعویضی گل بزنه هیچ اعتباری برای مربی نیست، صرفا اتفاقه. یعنی مسخره تر از این حرف تو دنیای فوتبال نمیشه زد. تعویض طلایی به تعویضی میگن که روند بازی رو تغییر بده، که تیم والورده اصلا روندی نداره که کسی بخواد بیاد تغییرش بده! شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۴)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
واقعا اصرار والورده. به استفاده از اینیستا ، بوستکتس و راکیتیچ به صورت فیکس رو درک نمی کنم در حالی که باید مراقب خستگی و مصدومیت باشه.. البته خیلی چیزا هست که در شرایط فعلی درک نمیکنم! اینکه روبرتو چرا همچنان باید دفاع راست باشه؟ چرا سمدو از ترکیب بیرونه؟ چرا به دنیس بازی نمیده؟ چرا سوار فیکسه؟ و و و.... شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
بدتر بودیم؟ شوخی می کنی! بهترین بازیهای هزاره سوم بارسا رو اون زمان ارائه می دادیم! فقط چند بازی وسط فصل یه افت مقطعی داشتیم، اما بردها سراسر با انرژی و تاکتیک و برنامه فوق العاده لوئیز انریکه بود، نه اتفاقات. واقعا یا بازیهای چند سال اخیر رو ندیدین، یا خیلی فراموشکارین! شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:ختافه چندان اتوبوسی هم بازی نکرد. اندازه ما و شاید بیشتر از ما موقعیت گلم داشتن. ما اصلا تاکتیک نداریم، معلوم نیست قراره چطور بازی کنیم. اگرم قراره همون بازی زمینی قبل رو کپی کنیم که تو اجراش بسیار ضعیفیم. اگر هم مجموعه ای از تصمیمات غلط اسمش هوش باشه، قطعا والورده فوق العاده باهوشه. موقعیتهای ختافه بیشتر روی ضد حمله بود که اونم معدود بود.دو تعویض،دو گل کافیه واسه اثبات شایستگی یه مربی،ولی هنوز هم اصلا خوب نیستیم.باید موقعیت بیشتری خلق کنیم.هر چندبازیکن آنچنانی هم نداریم.زمان انریکه جلو همچین تیمهایی بدتر هم میشدیم. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۱۱)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:واقعا تو دهه اخیر کمتر بارسا رو به این بدی دیده بودم. رسما تیم هیچ تاکتیکی نداره و اگر بازیکنا رو بدون مربی بفرستی تو زمین، احتمالا بهتر از این بازی می کنن... خوبه که تو روزهایی که بدیم می بریم، اما نتیجه گیری مقطعی فقط یه حباب توهمی ایجاد می کنه که برای هوادارهای سطحی جذابه، اما در دراز مدت می ترکه و در مقاطع حساس فصل خسارتهای زیادی به بار میاره... امیدوارم واقعا سطح تاکتیکی والورده این چیزی که تا حالا نشون داده نباشه، چرا که وضعیت فعلی از نظر تاکتیکی نزدیک به صفره، و تمام اونچه اتفاق می افته گلهایی روی اتفاقات و درخشش های فردیه که نمی تونه در دراز مدت ادامه پیدا کنه، مگه با شانسی مثل شانس زیدان! اگه یادت باشه.اول فصل 3 گانه بدتر بودیم شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۷)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:قطعا اگه این بازی زمان انریکه بود و اگه نیمار نبود و لوییز سوارز هم بدترین فرمشو داشت با اختلاف باخته بودیم.تعویض های طلایی والورده گواه خیلی چیزهاست،ولی هنوز شروع راهه. بامزه بود. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۶)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:مسلما خوب نبودیم،ولی بازی جلو تیمهای اتوبوسی اونهم خونه رقیب خیلی سخته.دیدیم که مسی فقط تونست یه پاس گل بده و بیشتراز بازی خارج بود.والورده نشون داد فوق العاده باهوشه،ولی چرا از سمدو استفاده نکرد یا از دنیس بیشتر استفاده نمیکنه جای سوال داره.لوییز سوارز فاجعه بود و ترشتگن طبق معمول شوت خور به تمام معنا. ختافه چندان اتوبوسی هم بازی نکرد. اندازه ما و شاید بیشتر از ما موقعیت گلم داشتن. ما اصلا تاکتیک نداریم، معلوم نیست قراره چطور بازی کنیم. اگرم قراره همون بازی زمینی قبل رو کپی کنیم که تو اجراش بسیار ضعیفیم. اگر هم مجموعه ای از تصمیمات غلط اسمش هوش باشه، قطعا والورده فوق العاده باهوشه. شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۵)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
قطعا اگه این بازی زمان انریکه بود و اگه نیمار نبود و لوییز سوارز هم بدترین فرمشو داشت با اختلاف باخته بودیم.تعویض های طلایی والورده گواه خیلی چیزهاست،ولی هنوز شروع راهه.
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۳)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
تبریک به دوستان بارسایی. برد طاقت فرسایی بود. از اون بازیهایی بود که تیم حریف اتوبوسی دفاع میکرد. ولی بازم دم والورده و مسی و دنیس و پائولینیو گرم این 4 نفر به دادمون رسیدن
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
يعني بيخودترين بازي ها رو دارم ميبينم خداييش
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۲)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
مسلما خوب نبودیم،ولی بازی جلو تیمهای اتوبوسی اونهم خونه رقیب خیلی سخته.دیدیم که مسی فقط تونست یه پاس گل بده و بیشتراز بازی خارج بود.والورده نشون داد فوق العاده باهوشه،ولی چرا از سمدو استفاده نکرد یا از دنیس بیشتر استفاده نمیکنه جای سوال داره.لوییز سوارز فاجعه بود و ترشتگن طبق معمول شوت خور به تمام معنا.
شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۰)
|
پاسخ به: پائولینیو، ناجی بارسا! [ ختافه 1 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
واقعا تو دهه اخیر کمتر بارسا رو به این بدی دیده بودم. رسما تیم هیچ تاکتیکی نداره و اگر بازیکنا رو بدون مربی بفرستی تو زمین، احتمالا بهتر از این بازی می کنن... خوبه که تو روزهایی که بدیم می بریم، اما نتیجه گیری مقطعی فقط یه حباب توهمی ایجاد می کنه که برای هوادارهای سطحی جذابه، اما در دراز مدت می ترکه و در مقاطع حساس فصل خسارتهای زیادی به بار میاره... امیدوارم واقعا سطح تاکتیکی والورده این چیزی که تا حالا نشون داده نباشه، چرا که وضعیت فعلی از نظر تاکتیکی نزدیک به صفره، و تمام اونچه اتفاق می افته گلهایی روی اتفاقات و درخشش های فردیه که نمی تونه در دراز مدت ادامه پیدا کنه، مگه با شانسی مثل شانس زیدان! شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۵۷)
|