به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتمادمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۴۰) (۷۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آگوستی بندیتو همچنان برای جمع آوری ١٦٥٧٠ رای تلاش می‌کند تا سرانجام بتواند رفراندومی علیه جوزپ ماریا بارتمئو و هیئت مدیره‌اش راه اندازی کند. او امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در هفته گذشته ٣٤٣٧ رای جمع کرده است و اکنون مجموعاً ١٠٧١٥ امضاء دارد. اهم صحبتهای او را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او صحبتهایش را این گونه آغاز كرد: «نسبت به آنچه انتظار داشتیم، کمی جلوتر هستیم و به همین سبب، خیلی خوشحالیم. ما 12روز دیگر فرصت داریم تا باقی امضاهای را جمع آوری کنیم. این چالش بزرگی است اما قابل دستیابی به نظر می‌رسد. ما معتقدیم که قادر خواهیم بود برای تصمیم‌گیری در مورد ابقا و یا اخراج این هیئت مدیره، رای‌گیری کنیم».

تا 2 اکتبر!

یکی از موضوعات بحث برانگیز در این پروژه، مهلت و زمان به پایان رسیدن آن است. بندیتو تاکید کرد که او تا 2 اکتبر فرصت دارد نه تا 27 سپتامبر - تاریخی که باشگاه مقرر کرده است. «من حتی یک روز هم از حقمان برای جمع آوری امضاها کوتاه نمی‌آیم. تفاوت بین 27 سپتامبر تا 2 اکتبر 5 روز است و در این مدت یک بازی هم در نیوکمپ برگزار خواهد شد. آنها می‌ترسند كه اگر ما را به حال خودمان بگذارند، چند هزار امضای دیگر هم جمع خواهیم كرد. ما از حق هواداران رسمی تا هرجا كه لازم باشد دفاع خواهیم كرد».

او همچنین گفت اگر باشگاه از موضع خود کوتاه نیاید، هر کاری لازم باشد برای دفاع از حق خود و سایر اعضاء انجام خواهد داد. «امیدوارم نخواهند این كار را بكنند، اما اگر ١٨.٩٩٩ عضو رسمی بخواهند در مورد ماندن یا رفتن بارتمئو رای بدهند، هیئت مدیره نمی‌تواند مانع آنها شود. منطق باید پیروز شود. اگر لازم باشد این مسئله را از طریق دادگاه دنبال كنیم، تعداد واقعی امضاهای جمع شده را به اطلاع عموم خواهیم رساند».

بندیتو همچنین گفت که فکر نمی‌کند نتایج خوب تیم، روی رای عدم اعتماد تاثیرگذار باشد: «نتایج خوب باعث بالا رفتن روحیه‌ها می‌شود و من فکر می‌کنم این به هواداران کمک خواهد کرد تا از رای عدم اعتماد بیشتر حمایت کنند. اعضا مسائل ورزشی را از مسائل احساسی جدا می‌کنند. در روز دربی، آنها تیم را تشویق کردند اما امضاهای زیادی هم جمع شد. همین اتفاق در مورد بازی با یووه رخ داد. دلیل آنهایی که می‌خواهند این هیئت مدیره استعفا دهد، واضح است».

در رابطه با قرارداد جدید مسی نیز، بندیتو اظهار داشت: «بارتمئو گفته است که این قرارداد امضاء شده و تنها پروتوکل فرآیند آن باید طی شود. [باید بگویم] آن قرارداد بدون امضا مسی، اعتباری ندارد. حتی اگر پدر او امضا کرده باشد، امضا بازیکن لازم است. ممکن است که حضور خود بارتمئو مانع اصلی این امضا باشد. امیدوارم او همه چیز را صریح و صحیح توضیح دهد. این اولین باری نیست که او دروغ می‌گوید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
shakib10
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
خیلی خوبه که وقت زیاده و چیزی تا 16 هزار تا نمونده دیگه


جمعه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۴۰)
 
saeed2014
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
نميره همش سياه بازيه بين خودشون


جمعه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ (۲:۰۳)
 
leoten
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
نمیدونم چرا خیلی خوشبین نیستم به این کمپین.میترسم یا به حد نصاب نرسه یا این وسط یه اتفاقات غیر قابل پیش بینی بیفته.خدا کنه اینطور نشه و بارتو بره.


پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۵۹)
 
omid-soz
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
عاخ اگه جواب بده این کمپین،من قیافه اون حروک لقمه رو ببینم ک بازم میخنده یا نه


پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۳۵)
 
shakib10
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
شیر مادرت حلالت


پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۲۸)
 
marzeg
پاسخ به: توضیحات اخیر بندیتو راجع به رای عدم اعتماد
ایشالا که امضاها به حدش برسه و این دار و دسته رو بندازن بیرون...


پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!