به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۱) (۱,۰۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا سنت هفته‌های اخیر خود را حفظ کرد: برد، اما خوب بازی نکرد! در شبی که آبی و اناری‌ها فاصله بسیاری با روزهای درخشان فصول اخیرشان داشتند، موفق شدند با دو گل به خودی و تک گل سوارز، با 3 امتیاز به بارسلونا برگردند؛ اما سبک بازی بارسا، تردیدهای بسیاری را در خصوص ادامه فصل و به خصوص مقاطع حساس، به وجود آورده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تا آنجا که تنها نتیجه اهمیت داشته باشد، همه چیز برای بارسا روبراه است. آنها بازیهای خود را یکی پس از دیگری با برد پشت سر می‌گذارند. اما اگر نگاه عمیق تری وجود داشته باشد، مشکلات بسیاری در تیم وجود دارد.

در میان 20 گل بارسا در لالیگا و 3 گل در لیگ قهرمانان، به ندرت بتوان گلی را پیدا کرد که روی تاکتیک و یا برنامه ریزی تیمی و یا حرکتی تمرین شده بدست آمده باشد. بخش عمده این گلها مستقیما روی نبوغ مسی، و بخشی دیگر روی اشتباهات عجیب و غریب مدافعین حریف بدست آمده‌اند، و این داستانی است که در مقاطع دشوار فصل، احتمالا تکرار نخواهد شد.

تمام تاثیر والورده بر سبک بازی بارسا، منتهی کردن تمام راهها به مسی بوده است. فوق‌العاده بودن مسی نیاز به هیچ حرف و حدیثی ندارد اما، این شیوه بازی، یک ضد تاکتیک بسیار ساده را به دنبال دارد: اگر حریفان دور مسی را با نفرات زیاد شلوغ کنند و اجازه ندهند توپ به او برسد، بارسا عملا فلج خواهد شد، چرا که سایر بازیکنان پلنی جز رساندن توپ به مسی ندارند. به همه اینها باید احتمال هولناک مصدومیت اعجوبه آرژانتینی را هم اضافه کرد.

در هر صورت، بارسا بازیهایش را می‌برد، و این برای حال خوب است؛ اما ضعف‌های تاکتیکی بسیار جدی دارد که در دراز مدت، ترسناک به نظر می‌رسند. این قصه کمی شبیه دوران حضور تاتا مارتینو روی سکوی بارساست: بردهای پیاپی در ابتدای فصل، و ناکامی ناشی از ضعف تاکتیکی در ادامه. امیدواریم که والورده این داستان را بشناسد و آن راه را نرود!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
تو آمار بازی دیشب، تو شوتها خیرونا 13 به 9 جلوتر از ما بوده، و جالبه که تو شوتهای داخل محوطه هم 9 به 5 جلوتر از ما بودن. البته شهودی هم مشخص بود که خیلی نفوذ کردن به محوطه ما. اونم تیمی که اولین باره اومده به لالیگا. اینکه ساختار دفاعی تیم تقویت شده رو من اصلا قبول ندارم. ما همچنان ضعفهای گذشته رو داریم - و حتی بیشتر - که در زمان حضور ماسکرانو هم بیشتر خودشو نشون میده!

جالبه آمار شوتهای بلاک شده هم برای خیرونا 3 و برای ما 0 بوده که خودش فاجعه س! یعنی کاملا این بازی رو زیدان وار بردیم!

از طرف دیگه 14 بار تو آفساید گیر کردیم که البته دلیل اصلیش، موجود بی عقلی به نام سوارزه!

خیرونا هم 9 کرنر زده در برابر 3 کرنر ما! به قول سرهنگ اگر بازی مساوی می شد باید اونا برنده اعلام می شدن.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
نقل قول
omid-soz نوشته:

من ده دیقه آخر بازیرو رسیدم ببینم ،چرا اینطوری بودددددن؟

ما تا حالا تعدادی برد آوردیم با بازیهای ضعیف و عاشقان نتیجه هم خوشحالن. اما با این سبک بازی بدون تاکتیک در دراز مدت قطعا به مشکل می خوریم.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۹)
 
omid-soz
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
من ده دیقه آخر بازیرو رسیدم ببینم ،چرا اینطوری بودددددن؟


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۱:۴۰)
 
006007
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۱:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
نقل قول
marzeg نوشته:

sporting ham team kheyli khobie

مخصوصا با حضور متئوى كبير كاشته زن.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
marzeg
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
نقل قول
ravi_2011 نوشته:

متأسفانه کاملاً موافقم!
دقیقاً همینطوره سعید جان! 2 هفته دیگه اولین محک جدی برای والورده هست.

sporting ham team kheyli khobie


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۱:۰۰)
 
marzeg
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
khoda be kheyr kone faghat


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۵۹)
 
ravi_2011
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
متأسفانه کاملاً موافقم!
دقیقاً همینطوره سعید جان! هفته ی هشتم اولین محک جدی برای والورده هست.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۵۹)
 
best_of_all
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
ویدال و گومز فک نمی کنم اگه ازشون بخوای بدون مزاحمت توپ رو کنار خط راه ببرن بتونن این کارو بکنن و قطعا خود ب خود میرن تو اوت
همه ی تیم ضعیف بودن چون مسی کاملا مهار شده بود و طفلی ب جز پاس رو ب عقب چاره ای نداشت
ب جز گل سوارزم که رسما هیچ موقعیت گلی نداشتیم
تاکتیک انتخاب شده اشکال داشت
و همینطور سیستم چار چار دو و اصرار خیلی زیاد به حمله از عمق و بلا استفاده بودن بال چپ و راست که دلیل اصلی شم ضعف ویدال و عقب بازی کردن آلبا بود ک از طرف یار رو ب روش ک به اعتقاد من بهترین بازیکن تیم حریف هم بود حسابی رنج کشید
وقتی تیم حریف اینقدر جلو بازی میکنه و تمام نقشه شو هم روی آفساید گیری بنا کرده و عمق رو کاملا بسته بارسا نیاز داره که تو جناح راست و چپ قوی باشه و اصلا چار چار دو سیستم مناسبی نیست و اگه مسی به کناره ها بره خیلی بیشتر می تونه خلق موقعیت کنه و کمتر هم یارگیری بشه
متاسفانه امسال علاوه بر هافبک تو حمله هم خیلی مشکلات داریم و دست مربی برای انتخاب طرح و پلن های مختلف بسته ست
تصور کنید چلسی یا اتلتیکو مثلا بخوان با این سیستم جلوی بارسا بازی کنن و فقط عمق رو ببندن
این بارسا از کناره ها زیاد تیم خطرناکی نیست و امروز این ضعفش درشت تر از همیشه ب چشم اومد
ویدال و دلوفئو و گومز و دنیس هیشکدوم اونقدر خلاق نیستن که از کناره ها بتونن اینجور تیمایی رو دور بزنن
مسی ام اگه بره کناره ها از سوارز دور میشه و همون اندک حرکات ترکیبی بین شونم نمی بینیم
من فکر میکنم همین سیستمی که خیرونا بازی کرد رو امسال تیمای زیادی الگو برداری میکنن و باهاش مقابل مون می ایستن
ضمن اینکه اینقدر در میانه ی میدان هم که اتفاقا ترکیب اصلی مون بودن ضعیف بودیم که تقریبا توپ و میدان و میانه ی زمین کامل در اختیار تیم حریف بود و اگه تیم مقابل ذره ای قوی تر بود کلی موقعیت خطرناک می تونست ایجاد کنه
ب نظر من ما بازی امروز رو باختیم
و نه حتی ب دفاع اتوبوسی
ب تیم باهوشی که از ضعف و فقر بارسا در کناره ها بهترین استفاده رو کرد
و متاسفانه حتی نمی تونم مربی رو هم مقصر بدونم
فقط این نتایج و بردهای توخالی باعث میشه تیم مدیریت فعلی نه تنها ابقا بشه که بیشتر از قبل هم قدرت و اعتماد ب نفس پیدا کنه و وقتی روزای سخت میرسه همه ی اون احمقای کاتالونیا دو دستی بزنن تو سرشون
متاسفانه این روزای آروم یه طوفان سهمگین رو پا به ماهه 


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۳)
 
saeed2014
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
اين برد بخوره سرشون با اين جور بازي كردن


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
poyafatehi
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
با این شیوه بازی به هیچ جایی نمی رسیم. مقابل تیم های بزرگ و با برنامه به مشکل می خوریم.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
خوب نیستیم. یا بهتره بگم بدیم. تو اکثر بازیهای این فصل بد بودیم، ولی بعدش مسی درخشید و همه چیز از یاد رفت. اما وقتی شبی مسی ندرخشه، ضعفهای تیم بیشتر دیده میشه.

تو 20 گلی که زدیم، 60 درصدش روی خلاقیت فردی مسی بوده و 30 درصد روی اشتباهات عجیب و اتفاقات و خوش شانسی های غریب با بارسا و شبیه به زیدان! اینکه نتیجه بگیریم خوبه، اما فکر نمی کنم اندازه زیدان خوش شانس باشیم که روی اتفاق بتونیم کلی جام بگیریم!

والورده تمام تیم رو روی مسی بسته، و وقتی حریف بتونه مسی رو مهار کنه، یا شب شب مسی نباشه، عملا تیم هیچ برنامه دیگه ای نداره. درست احساس زمان تاتا رو دارم، که حتی اگر بازی ای رو 7-0 می بردیم، اما ته دلم نگران آینده بودم. بر خلاف زمان انریکه که حتی در بدترین باخت هم خیالم از آینده جمع بود، چون یه استاد تاکتیک روی نیمکت نشسته بود.

فکر می کردم توان تاکتیکی والورده خیلی بیشتر از اینهاس. اما تا حالا که چیزی بیشتر از تاتا نشون نداده. فقط امیدوارم بادکنک بزرگ نتایجمون تو مقاطع حساس فصل بدجور نترکه...


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
 
leoten
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
فقط بردیم،همین.البته با توجه به بازی سه شنبه،فشار زیادی هم به خودشون نیاوردن.ولی در کل خوب نبودیم.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۴)
 
shakib10
پاسخ به: این بردهای نچسب... [ خیرونا 0 - بارسا 3 ]
اینو قبول دارم خدایی


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!