به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اندآنالیز فنی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۲۲) (۱,۱۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


ورزشگاه تاریخی بارسا، نیوکمپ، دیروز ۶۰ ساله شد! بزرگترین ورزشگاه اروپا، با چیزی در حدود ۱۰۰ هزار صندلی. این ورزشگاه در طول عمر خود، میزبان ستارگان بزرگی بوده است. در این مقاله ۲۰ بازیکن برتری را که بر روی چمن نیوکمپ پا گذاشته‌اند، بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان بزرگی در تاریخ دنیای فوتبال، لباس آبی و اناری را بر تن کرده و در نیوکمپ، مورد تشویق انبوهی از هواداران قرار گرفته‌اند. اما ۲۰ نام بزرگ و شاخص را می‌توان در میان این جمع شناسایی کرد.

۲۰. رونالدو


حضور: ۱۹۹۶-۱۹۹۷

تعداد بازی: ۴۹

افتخارات: جام حذفی (۱x)، سوپر کاپ اسپانیا (۱x)، جام برندگان جام یوفا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای یک فصل کوتاه در اوایل دهه ۹۰، بارسلونا به آینده سفر کرد. آنها چشمه‌ای از غیرممکن را به چشم خود دیدند و مجموعه خیره کننده‌ای از سرعت، قدرت و مهارت را در وجود ستاره برزیلی یافتند. او با ۴۷ گلی که در ۴۹ بازی به ثمر رساند، یک اعجوبه واقعی بود! اما هنوز کسی نمی‌تواند درک کند که بارسلونا چطور چنین اعجوبه‌ای را کمتر از یکسال از آمدنش، به راحتی از دست داد!

۱۹. اریک آبیدال


حضور: ۲۰۰۷-۲۰۱۳

تعداد بازی: ۱۲۵

افتخارات: لالیگا (۴x)، لیگ قهرمانان (۲x)، جام حذفی (۲x)، سوپر کاپ اسپانیا (۴x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۲x)، سوپر کاپ اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گاهی اوقات، بهترین بودن چیزی فراتر از مهارتهای فوتبالی می‌طلبد. برای سالها بارسلونا به «فراتر از یک باشگاه» بودن افتخار می‌کرد، و شاید هیچ کس به اندازه اریک آبیدال نتوانست این روحیه را به منصه ظهور برساند؛ او دو بار با سرطان جنگید و برای بازگشت به فوتبال، آن را شکست داد؛ و پاداش مبارزه قهرمانانه او، بازگشت در فینال لیگ قهرمانان اروپا و بالای سر بردن جام بود!

۱۸. ساموئل اتوو


حضور: ۲۰۰۴-۲۰۰۹

تعداد بازی: ۱۹۸

افتخارات: لالیگا (۳x)، لیگ قهرمانان اروپا (۲x)، جام حذفی (۱x)، سوپر کاپ اسپانیا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

منصفانه است اگر بخواهیم او را بزرگترین شماره ۹ تاریخ بارسا بدانیم. ستاره کامرونی از تیم حریف، رئال مادرید به بارسا آمد و نقش بزرگی را در اوج‌گیری بارسای دوباره متولد شده فرانک ریکارد ایفا کرد. ترکیب کشنده‌ای از سرعت و تمام کنندگی خیره کننده، که اتوو آن را در بازیهای بزرگ بیشتر هم نشان می‌داد، از او یک اسطوره فراموش ناشدنی ساخت.

۱۷. لوئیز انریکه


حضور: ۱۹۹۶–۲۰۰۴

تعداد بازی: ۲۰۷

افتخارات: لالیگا (۲x)، جام حذفی (۲x)، سوپر کاپ اسپانیا (۱x)، سوپر کاپ اروپا (۱x)، جام برندگان جام اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان اسطوره‌ای بارسا که درست از قلب دشمن - مادرید - به جمع آبی و اناری‌ها پیوست، خیلی زود به یکی از به یادماندنی‌ترین چهره‌های باشگاه تبدیل شد. او که پس از گواردیولا، بازوبند کاپیتانی بارسا را به بازو می‌بست، محور اصلی بارسا در گذار از دوران لوئیز فن خال به دوران فرانک ریکارد بود. فریادهای تماشایی و شادی پس از گل منحصر به فرد او در نیوکمپ، هرگز از یاد هواداران نخواهد رفت.

۱۶. آنتونی رامایتس


حضور: ۱۹۴۷-۱۹۶۱

تعداد بازی: ۲۸۸

افتخارات: لالیگا (۶x)، کوپا د جنرالیسیمو (۵x)، کوپا اوا دوارته (۳x)، فیرز کاپ (۲x)، لاتین کاپ (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رامایتس یکی از بهترین دروازبانان تاریخ باشگاه است. او بخش زیادی از نمایش‌های درخشان خود را در لس کورتس ارائه کرد اما در دو قهرمانی بارسا در نیوکمپ هم نقش ویژه‌ای داشت. او یک توپ گیر فوق‌العاده بود که ۵ بار توانست جایزه زامورا را از آن خود کند!

۱۵. پپ گواردیولا


حضور: ۱۹۹۰-۲۰۰۱

تعداد بازی: ۳۶۶

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۱x)، جام حذفی (۲x)، سوپر کاپ اسپانیا (۴x)، سوپر کاپ اروپا (۲x)، جام برندگان جام اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گواردیولا به عنوان مربی تاثیر زیادی بر فوتبال گذاشت و به عنوان یک بازیکن هم بسیار تاثیرگذار بود. او قلب تپنده «تیم رویایی» یوهان کرویف در خط میانی محسوب می‌شد. او یک بارسایی واقعی بود و کارش را در نیوکمپ از توپ جمع کنی آغاز کرده بود! این بازیکن اهل کاتالونیا در اولین قهرمانی بارسا در اروپا نقش داشت، و در اواخر دوران بازی خود، بازوبند کاپیتانی بارسا را به بازو می‌بست.

۱۴. ریوالدو


حضور: ۱۹۹۷-۲۰۰۲

تعداد بازی: ۲۰۴

افتخارات: لالیگا (۲x)، جام حذفی (۱x)، سوپر کاپ اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بردن جامها بدون شک فوق‌العاده است، اما فوق‌العاده‌تر و منحصر بفردتر از آن، نقطه درخشنده در میان تاریکی بودن است. اکثر دوران ریوالدو در بارسا، با درخششهای بدون پاداش (از منظر قهرمانی) در برابر رقبای بزرگ و البته یک هیئت مدیره بد همراه بود، اما تماشای او در هر شرایطی، فوق‌العاده و بی‌نظیر بود!

۱۳. جرارد پیکه


حضور: ۲۰۰۸ تاکنون

تعداد بازی: ۴۰۴

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۳x)، جام حذفی (۴x)، سوپر کاپ اسپانیا (۵x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۳x)، سوپر کاپ اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه، که همواره به خاطر رفتار عجیب و غریب و البته سرعت کمش، کمتر از آن چیزی که واقعا هست دیده می‌شود، مدافع مرکزی خط دفاعی همیشه جلوزن بارسا بوده است. هیچ تیمی به اندازه بارسا از مدافعین مرکزی‌اش انتظار ندارد، با این حال در اکثر موارد، او به خوبی جواب انتظارات را داده است.

۱۲. ویکتور والدس


حضور: ۲۰۰۰-۲۰۱۴

تعداد بازی: ۵۳۰

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۳x)، جام حذفی (۲x)، سوپر کاپ اسپانیا (۶x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۲x)، سوپر کاپ اروپا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک حضور خاطره انگیز برای حدودا یک دهه؛ اعتماد فرانک ریکارد، والدس را از یک دروازبان پر اشتباه هم سطح رینا به یک گلر فوق‌العاده تبدیل کرد که ۱۷۱ مهار به یاد ماندنی از دوران حضور خود در بارسا به یادگار گذاشته است. والدس نمایشهای درخشانی در لباس بارسا داشت، اما احتمالا بهترین آنها به دیدار خاطره انگیز فینال پاریس باز می‌گردد، جایی که درخشش او از عوامل اصلی دومین قهرمانی اروپایی آبی و اناری‌ها بود.

۱۱. میگلی


حضور: ۱۹۷۳-۱۹۸۸

تعداد بازی: ۲۵۸

افتخارات: لالیگا (۲x)، جام حذفی (۴x)، سوپر کاپ اسپانیا (۱x)، جام برندگان جام اروپا (۲x)، کوپا د لالیگا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از ظهور پدیده‌ای به نام پویول، پدیده‌ای به نام میگلی وجود داشت. یک مدافع فوق‌العاده که برای سالها، رکورددار بیشترین بازی در تاریخ باشگاه بود. او که تارزان نامیده می‌شد، یک یارگیر خارق العاده و یک رهبر بزرگ در سالهای زیادی از تاریخ بارسلونا بود.

۱۰. رونالد کومان


حضور: ۱۹۸۹-۱۹۹۵

تعداد بازی: ۲۲۴

افتخارات: لالیگا (۴x)، لیگ قهرمانان اروپا (۱x)، جام حذفی (۱x)، سوپر کاپ اسپانیا (۳x)، سوپر کاپ اروپا (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستاره هلندی چیزی بیشتر از یک مربی متوسط نشان نداده اما به عنوان بازیکن، او یک ستاره فراموش ناشدنی بود. او که در میانه خط دفاعی سه نفره «تیم رویایی» یوهان کرویف بازی می‌کرد، یک دفاع خوب، یک پاسور عالی و یک گلزن باشکوه بود. ضربه آزاد مشهور او، اولین جام اروپایی را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد.

۹. دنی آلوز


حضور: ۲۰۰۸-۲۰۱۶

تعداد بازی: ۳۹۱

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۳x)، جام حذفی (۴x)، سوپر کاپ اسپانیا (۴x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۳x)، سوپر کاپ اروپا (۳x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی از اولین خریدهای گواردیولا در بارسلونا، یکی از مهمترین آنها نیز بود. آلوز یک دفاع راست خارق العاده، اما در عمل خیلی بیشتر از اینها بود. او که شخصیتی بسیار دوست داشتنی دارد، رختکن بارسا را شاد و سرزنده نگه می‌داشت، و جریان بازی بارسا را با نفوذهای بی‌نظیر و حضورش در حملات، به هیجان می‌آورد.

۸. سرخیو بوسکتس


حضور: ۲۰۰۸ تاکنون

تعداد بازی: ۴۴۱

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۳x)، جام حذفی (۴x)، سوپر کاپ اسپانیا (۵x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۴x)، سوپر کاپ اروپا (۳x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بوسکتس از زمانی که گواردیولا او را به تیم اصلی آورد، همواره مورد سوال و تردید بوده، اما از آن زمان تاکنون، حضورش ضروری به نظر می‌رسیده است. توانایی او در پرس، پاسدهی و بازیخوانی، به او کمک کرده که با وجود نقص‌هایش بتواند خط میانی بارسا را کنترل کند.

۷. کارلس پویول


حضور: ۱۹۹۴-۲۰۱۴

تعداد بازی: ۵۸۹

افتخارات: لالیگا (۶x)، لیگ قهرمانان اروپا (۳x)، جام حذفی (۲x)، سوپر کاپ اسپانیا (۵x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۲x)، سوپر کاپ اروپا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کارلس پویول یک معجزه بود! آخرین نمونه از نسل قهرمانان فوتبالی. یک کاپیتان سوپر استار که تمام جامهای ممکن را برده بود اما همچنان با تعهد و جدیت کامل، به تلاش برای پیشرفت ادامه می‌داد. او که در عین حال، بسیار متواضع و سخت کوش بود، تمام وجود خود را به دفاع کردن اختصاص داده بود، چیزی که برایش متولد شده بود.

۶. اندرس اینیستا


حضور: ۲۰۰۲ تاکنون

تعداد بازی: ۶۳۱

افتخارات: لالیگا (۸x)، لیگ قهرمانان اروپا (۴x)، جام حذفی (۵x)، سوپر کاپ اسپانیا (۲x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۳x)، سوپر کاپ اروپا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینیستا چیزی است با همان نبوغ و استعداد میشل لادروپ، اما با تعهد و سخت کوشی بسیار. این بازیکن اسپانیایی، با حرکات جذاب و فریبنده خود در زمین، یکی از چشمنوازترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. توانایی او در تاثیرگذاری در بازیهای بزرگ و لحظات دشوار، او را به بازیکنی تبدیل کرده که دوران بازی‌اش پر از لحظات تماشایی و فراموش ناشدنی است.

۵. یوهان کرویف


حضور: ۱۹۷۳-۱۹۷۸

تعداد بازی: ۱۴۳

افتخارات: لالیگا (۱x)، جام حذفی (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کرویف به عنوان مربی، مسیر بارسا را به طور کامل تغییر داد. به عنوان بازیکن هم او یک مهره تاثیرگذار بود. او که بعد از ۱۴ سال بدون جام ماندن به بارسلون پیوسته بود، در همان فصل اول لالیگا را برای آبی و اناری‌ها به ارمغان آورد، آن هم با یک پیروزی خیره کننده ۵-۰ در برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو!

۴. رونالدینیو


حضور: ۲۰۰۳-۲۰۰۸

تعداد بازی: ۱۹۸

افتخارات: لالیگا (۲x)، لیگ قهرمانان اروپا (۱x)، سوپر کاپ اسپانیا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که عصر جدید فوتبال و باشگاه‌های بزرگ در حال آغاز بود، بارسا به نظر می‌آمد که از این قافله عقب افتاده است. آنها استعدادهایی داشتند اما چیزهای زیادی هم کم بود. مدیر جدید خوان لاپورتا، رونالدینیو را به خدمت گرفت و این شبیه یک لطف آسمانی به بارسلونا بود. این ستاره برزیلی، هیجان و لذت را به نیوکمپ بازگرداند و دو قهرمانی لیگ و یک لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

اما بالاتر از نتایج و موفقیت صرف، شیوه بازی او قرار می‌گرفت؛ انبوهی از حرکات چشمنواز و فریب‌ها و دریبلهای ناب مخصوص فوتبال خیابانی، او را به یک بازیکن منحصر به فرد تبدیل کرد. رونالدینیو برای چند سال، بهترین بازیکن دنیا بود، اما پس از فینال پاریس، خیلی زود رو به افول رفت. اما اینکه دوران او چقدر طولانی بود، اهمیتی ندارد، او زیبایی را به فوتبال هدیه داد!

۳. لازلو کوبالا


حضور: ۱۹۵۱-۱۹۶۱

تعداد بازی: ۱۸۶

افتخارات: لالیگا (۴x)، کوپا د جنرالیسیمو (۵x)، کوپا اوا دوارته (۲x)، فیرز کاپ (۲x)، لاتین کاپ (۱x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مردی که نیوکمپ را ساخت! البته طبیعتا نه با دستهایش، بلکه نبوغ او همان چیزی بود که آبی و اناری‌ها برای ساختن مرحله جدیدی در تاریخ خود به آن نیاز داشتند. او بزرگترینِ هنرمندان بود. این ستاره مجارستانی، یک مهاجم ایده آل برای بارسلونا محسوب می‌شد، با ترکیبی خیره کننده از دقت و اعتماد به نفس.

۲. ژاوی


حضور: ۱۹۹۵-۲۰۱۵

تعداد بازی: ۷۴۵

افتخارات: لالیگا (۸x)، لیگ قهرمانان اروپا (۴x)، جام حذفی (۳x)، سوپر کاپ اسپانیا (۶x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۲x)، سوپر کاپ اروپا (۲x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، ژاوی طوری نبض میانه میدان را در باشگاه و تیم ملی در اختیار داشت که هیچ بازیکنای در تاریخ فوتبال، موفق به انجام آن نشده است. نیوکمپ افتخار این را داشت که مثالهای متعددی را از عظمت ناب او شاهد باشد، من جمله در هم کوبیدن ۵-۰ رئال مادرید در سال ۲۰۱۰. ژاوی در سال ۱۹۹۸ در نوجوانی به بارسا پیوست و با فتح دومین سه گانه تاریخ باشگاه به عنوان کاپیتان، نیوکمپ را ترک کرد. او رکورددار بیشترین بازی و بیشترین جام فتح شده در تاریخ باشگاه است. یک اسطوره به تمام معنا!

۱. لیونل مسی


حضور: ۲۰۰۴ تاکنون

تعداد بازی: ۵۹۲

افتخارات: لالیگا (۸x)، لیگ قهرمانان اروپا (۴x)، جام حذفی (۵x)، سوپر کاپ اسپانیا (۶x)، جام جهانی باشگاه‌ها (۲x)، سوپر کاپ اروپا (۳x)

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیوکمپ شاهد پرده برداری از لیونل مسی و معرفی او به دنیا بود، و از آن پس، شاهد رشد او از یک نوجوان ریز جثه به یک خدای بی‌مانند بوده است! مسی بهترین بازیکن در دنیا و جدی‌ترین مدعی عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. گفتنی‌ها در مورد او، بیش از صدها کتاب است، اما بالاتر از همه می‌توان گفت که او برای نیوکمپ، برای کاتالونیا و برای تمام جهان، یک موهبت الهی محسوب می‌شود!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Patrick
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
عالی بود.ممنون


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
چه افتخاریه که ما تو این دوران که برترین بازیکنای تاریخ بارسا و جهان حضور دارن، زندگی می کنیم. ما خیلی خوش شانسیم واقعا.


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
saeed2014 نوشته:

اقام فرمائلن كوش پس؟😂😂😂

اونا فراتر از یک لیستن...

Mes Que un List


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
 
saeed2014
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
اقاي دومم الكس سانگ كوش؟😂😂😂😂


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۰)
 
saeed2014
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
اقام فرمائلن كوش پس؟😂😂😂


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

لرد داگلاس باید اول نوشته میشد!!




سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۱۵)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
لرد داگلاس باید اول نوشته میشد!!


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
ALIGHAZANFARI نوشته:

چرا روماریو و مارادونا نیستن؟

دیگه جا نبود تو 20 تا.

جای امثال روماریو، استوویچکوف، کلایورت و خیلی های دیگه خالیه. مارادونا البته سر جمع 1 فصل تو بارسا بازی کرد.


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۰:۵۲)
 
leoten
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
ALIGHAZANFARI نوشته:

چرا روماریو و مارادونا نیستن؟

راست گفتی ها،روماریو،مارادونا،هانری و استویچکوف از قلم افتادن.حتی زوبیزارتا.


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۰:۵۲)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
چرا روماریو و مارادونا نیستن؟


سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۷)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
چرا تیری هانری نیست؟ جای رونالدو باید اون میبود...


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
leoten نوشته:

با اینکه رونالدو اعجوبه ای بود واسه خودش،ولی اسم این خائن نباید اینجا میومد.همه چیز فقط کیفیت بازی نیست.

رونالدو کلا 1 سال تو بارسا بود. خیلی نباید ازش توقع داشت تعصب به بارسا داشته باشه.

سوال اصلی اینه که واقعا مدیران بارسا چی فکر کردن اینو فروختن. ظاهرا در تمام ادوار تاریخ یه بارتمئو داشتیم.


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۰)
 
leoten
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
با اینکه رونالدو اعجوبه ای بود واسه خودش،ولی اسم این خائن نباید اینجا میومد.همه چیز فقط کیفیت بازی نیست.


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
نقل قول
forca_barcelonaa نوشته:

متئو کجاست پس؟ :)

Mes Que un List


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۱)
 
forca_barcelonaa
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
متئو کجاست پس؟ :)


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برترین ۲۰ بازیکنی که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند
یک کلکسیون بی نظیر از نبوغ و زیبایی.

چقدر خوشحالم که تونستم بازی اکثر این ستاره ها رو ببینم.


دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۰ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!