به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده، آماده یک بازی سخت!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۹) (۴۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده، طی کنفرانسی مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون، بازی دوم بارسا در لیگ قهرمانان این فصل، با خبرنگاران سخن گفت. در این خبر اهم صحبتهای او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او اذعان کرد: «لیگ قهرمانان رقابت دشواری است زیرا کلاً فضای متفاوتی دارد. مقابل حریف سختی قرار گرفته‌ایم و این را می‌دانیم».

سرمربی بارسلونا در مورد حریفی که باید در ورزشگاه خوزه الوالاده با آن رو به رو شود، گفت: «آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. آن‌ها در میانه زمین خوب هستند، همان طور که در ضدحملات خوب کار می‌کنند و به سرعت می‌توانند در عرض زمین باز شوند».

این بازی برای نلسون سمدو، مدافع جدید بارسا، بازگشت به خانه محسوب می‌شود، چرا که آبی و اناری‌ها او را از حریف هم شهری اسپورتینگ، بنفیکا خریداری کردند. والورده هم در مورد این مدافع گفت: «او بازیکنی است که به تدریج با تیم تطبیق یافته است. در ابتدا کاری سخت بود اما این [سختی] طبیعی است و او اکنون بسیار تاثیرگذار است. در هر بازی که حضور دارد، به ما کمک می‌کند زیرا بازیکن باهوشی است».

نلسون سمدو نیز در کنار والورده به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت: «مقابل حریف سختی قرار خواهیم گرفت و آن‌ها خیلی خوب با هم کار می‌کنند. آن‌ها اخیراً خوب ظاهر شده‌اند اما ما برای کسب ۳ امتیاز به لیسبون آمده‌ایم».

این مدافع در دوران حضورش در بنفیکا در دربی‌های زیادی مقابل اسپورتینگ بازی کرده و معتقد است این «فرصت ویژه‌ای» برای او بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده، آماده یک بازی سخت!
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

متئو رو مهار کنیم تمومه.

بنده خدا


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده، آماده یک بازی سخت!
متئو رو مهار کنیم تمومه.


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!