به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: سمدو بازیکن پر سرعتی استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۰۶) (۶۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز کاتالان‌‌ها در نیوکمپ میزبان لاس پالماس خواهند بود؛ تیمی که اخیراً سرمربی جدیدی هدایت آن را بر عهده گرفته است. والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تغییر سرمربی تیم لاس پالماس

چارت بازیکنان لاس پالماس تغییری نکرده و پاکو آیستاران نیز فرصت زیادی برای تمرین با آن‌ها نداشته است. به دلیل ورود یک سرمربی جدید، ممکن است آن‌ها تکنیک غافلگیر کننده‌ای در بازی خود داشته باشند اما بعید به نظر می‌رسد که طی دو روز مربی بتواند چیز زیادی را تغییر دهد. در هر حال مرجع ما به دوران مربیگری آیستاران در والنسیا باز می‌گردد؛ زمانی که او در همین ورزشگاه پیروز شد. من‌ مطمئنم که او ساختار تیم را بر اساس سلیقه خود تغییر خواهد داد. لاس پالماس مهارت‌های فراوانی دارد، بازی با توپ را دوست دارد و به وسیله آن برای حریف مشکل ایجاد می‌کنند و من مطمئنم آیستاران همین شیوه را ادامه خواهد داد.

وقفه بازی‌های ملی

خیلی مهم است که آخرین بازی خود پیش از بازی‌های ملی را پیروز شویم. اولین وقفه برای این بازی‌ها خیلی زود برگزار شد و این یکی بعد از نه بازی در لیگ و لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد. ما سعی خواهیم کرد پیش از ورود به این بازی‌ها، در تمام مصاف‌های پیشین خود پیروز شده باشیم و این می‌تواند به ما کمک کند تا نیم فصل اول را فوق‌العاده به پایان برسانیم.

رفراندوم کاتالونیا

من نظر خود را قبلاً گفته‌ام و سَوایِ نتیجه، اکنون تنها امیدوارم شرایط به آرامی و با احترام پیش برود. فکر نمی‌کنم هیچ اتفاق غیر معمولی در اینجا رخ دهد زیرا هواداران تنها برای حمایت از تیمشان برای کسب پیروزی به اینجا خواهند آمد.

پُست دفاع راست

سمدو بازیکن پرسرعتی است و قدرتی دارد که با آن می‌تواند حریفان سخت را پشت سر بگذارد. اما من برای این پست گزینه‌های دیگری هم دارم؛ مانند سرخی روبرتو و الکیس ویدال که آن‌ها هم می‌توانند خیلی خوب آن منطقه را پوشش دهند. به نظر من اینکه گزینه‌های متفاوت زیادی داشته باشید، یک مزیت است.

لئو مسی

همتراز شدن با کارلوس پویول در تعداد بازی‌های انجام شده، توانایی او در شکستن این دست از رکوردها را نشان می‌دهد. او در سن ۳۰ سالگی به این رکورد رسید در حالی که پویول در ۳۶ سالگی؛ و این واقعاً جذاب است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
masoud1414
پاسخ به: والورده: سمدو بازیکن پر سرعتی است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

کاش در مورد الکاسرم می پرسیدن.

dost eaziz alkaser az forsat hash khob estefadeh nakard va elah alan mesle sergey Roberto behesh bazi miresid.


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۲۰:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: سمدو بازیکن پر سرعتی است
کاش در مورد الکاسرم می پرسیدن.


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۵:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!