به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs لاس پالماسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۵:۳۶) (۴۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امروز عصر ساعت 17:45، کاتالان‌ها با حریفی روبرو می‌شوند که رکورد درخشانی در سالهای اخیر در برابرش ثبت کرده‌اند، و البته حریف این بار با یک مربی جدید به مصاف آنها می‌آید. در این خبر هرچه را لازم است در مورد این دیدار بدانید، خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا به دنبال این است که با آمار 100 درصد پیروزی، به استقبال دومین وقفه بازیهای ملی برود، و در این راستا امروز ساعت در نیوکمپ میزبان لاس پالماس خواهند بود.

اخبار دو تیم

برای تیم میزبان، دو دروازبان تراشتگن و سیلسن، در کنار سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، آلبا، روبرتو، گومز، ویدال و اومتیتی، لیست 18 نفره اعلام شده در روز شنبه را تشکیل می‌دهند.

نامهایی که از لیست بیرون مانده‌اند، لوکاس دینیه، پاکو الکاسر و آردا توران هستند، همچنین رافینیا و دمبله مصدوم و توماس ورمایلن که دچار مشکلات گوارشی شده است.


سرخی سمپر، بازیکن بارسا که به طور قرضی در لاس پالماس توپ می‌زند، و آبی و اناری سابق آلن هلیلوویچ، هر دو به دلیل مصدومیت سفر بازگشت به نیوکمپ را از دست داده‌اند. تغییر بزرگ تیم میهمان روی نیمکت این تیم اتفاق افتاده است، جایی که پاکو ایستاریان تنها دو روز قبل، جانشین مانولو مارکز در پست سرمربیگری لاس پالماس شد.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده شنبه گفت که «شخصیت بازیکنان لاس پالماس تغییر نکرده است و پاکو ایستاریان فرصت زیادی برای کار با آنها نداشته است. البته باید مراقب باشیم که شوک ناشی از این تغییر ما را غافلگیر نکند».

در سوی دیگر اما ایستاریان گفت: «جلسه اول تمرین من در مورد مسائل پایه‌ای بود و اینکه باید چطور در برابر همه تیمها بازی کنیم، نه فقط بارسلونا. اما ما باید برای مصاف با بارسلونا تدابیر خاصی بیاندیشیم چرا که آنها تیم خاصی هستند. در فوتبال، شما همیشه شانس دارید و من فکر می‌کنم ما هم در این بازی شانس خواهیم داشت. ما نباید اجازه دهیم آنها شیوه بازی خود را اجرا کنند».

فرم دو تیم

بارسلونا در این بازی به دنبال کسب رکورد پیروزی در ۱۰۰ درصد بازی‌هایش از ابتدای این فصل از رقابت‌ها - پس از بازیهای سوپر کاپ اسپانیا - است؛ به عبارتی کسب نهمین پیروزی متوالی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا. آن‌ها همچنین این شانس را دارند که نوار پیروزی‌های پیاپی خود در لالیگا را به عدد ۱۴ برسانند. لاس پالماس اما در این فصل تنها ۲ برد (مقابل تیم‌های مالاگا و اتلتیک بیلبائو) کسب کرده و ۴ بازی دیگر خود را واگذار کرده است. آن‌ها اکنون در رده ۱۵اُم جدول لالیگا قرار دارند.

تاریخچه

همانطور که در این خبر گفته شد، آخرین باری که لاس پالماس توانست بارسا را مغلوب کند، به سال ۱۹۸۲ باز می‌گردد و آخرین پیروزی آن‌ها در نیوکمپ به سال ۱۹۷۱. لوئیز سوارز رکورد گلزنی فوق‌العاده‌ای در مقابل این تیم دارد؛ این مرد اروگوئه‌ای در هر ۴ بازی اخیر مقابل لاس پالماس گلزنی کرده است (او مجموعاً ۶ گل وارد دروازه این تیم کرده است).

پخش زنده

این بازی قرار است ساعت 17:45 از شبکه ورزش سیما به طور زنده پخش شود.

با این حال، درگیری‌های امروز در بارسلونا به دلیل دخالت پلیس ضد شورش اسپانیا در فرایند رای‌گیری استقلال کاتالونیا، ممکن است منجر به لغو و تعویق این بازی شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
soroushmessi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs لاس پالماس
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

مثل اینکه لغو شد

مطمئنی؟


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۳۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs لاس پالماس
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

ترجیح میدم بازی از عصر عاشورا جابجا شه.

مثل اینکه لغو شد


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs لاس پالماس
ترجیح میدم بازی از عصر عاشورا جابجا شه.


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۱۵:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!