به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شروعی طوفانی برای تراشتگن! (ویدئو)آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۲) (۵۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به بهانه عملکرد خوب این سنگربان آلمانیِ کاتالان‌ها از ابتدای فصل، در این خبر نگاهی خواهیم انداخت به آماری که او طی این مدت به ثبت رسانده‌ است. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا این فصل را فوق‌العاده آغاز کرد؛ این تیم تاکنون نه تنها در لالیگا، بلکه در لیگ قهرمانان نیز متحمل هیچ شکستی نشده است. بی‌شک مارک آندره تراشتگن که چهارمین فصل حضورش در بارسلونا را تجربه می‌کند، نقش مهمی در به ثبت رسیدن این رکورد ارزشمند ایفا کرده است. دروازه او تنها دو بار آن هم در لالیگا و مقابل تیم‌های ختافه و ایبار گشوده شده است.

تراشتگن هنوز در لیگ قهرمانان گلی دریافت نکرده است؛ همین امر موجب کسب پیروزی‌های ۳-۰ (مقابل یووه) و ۱-۰ (مقابل اسپورتینگ لیسبون) شده است.

برای یافتن رکوردی بهتر از آنچه اکنون در اختیار کاتالان هاست، باید به فصل ۲۰۱۴/۵ رجوع کنیم. در آن فصل بارسلونا ۸ بازی را بدون دریافت گل به سرانجام رساند. و آخرین باری که آبی و اناری‌ها در ۷ بازی ابتدایی‌شان دو گل دریافت کردند، به فصل ۱۹۸۸/۸۹ باز می‌گردد.


مهار ۸۵.۷۱ درصد شوت‌ها طی ۶۳۰ دقیقه بازی، باعث شده برآیند عملکرد تراشتگن مورد توجه قرار گیرد. او همچنین بعد از مصدومیت مانوئل نویر، فرصت یافت تا به دروازبان فیکس ژرمن‌ها تبدیل شود.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: شروعی طوفانی برای تراشتگن! (ویدئو)
متس واقعا خوبه. با بالا رفتن تجربه ش قطعا بهتر هم میشه.


دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!