به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اتلتیکو‌ مادرید vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۵۵) (۴۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با اتمام آخرین وقفه بازی‌های ملی که صعود تعداد زیادی از آبی و اناری پوشان را به جام جهانی روسیه تضمین کرد، حال مجدداً نگاه‌ها به سوی بازی‌های باشگاهی معطوف شده و هواداران بارسا نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در این خبر هر آنچه لازم است در رابطه با مصاف امشب شاگردان والورده و سیمئونه بدانید، خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین تقابل بارسا و اتلتیکو مادرید در فصل جدید، مصادف با اولین بازدید کاتالان‌ها از ورزشگاه جدید حریفش است و آبی و اناری‌ها به دنبال این هستند که با کسب پیروزی در این دیدار، با رکورد بهترین شروع فصل لالیگا که در زمان تاتا مارتینو کسب شد، برابری کنند.

اخبار دو تیم

بی ترید تمام بحث‌هایی که در رابطه با ویروس فیفا مطرح می‌شود، غیر قابل انکار است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، چرا که باشگاه‌هایی مثل بارسا که بلافاصله بعد از اتمام وقفه بازی‌های ملی، باید به شرایط سابق خود بازگردند، با مشکلات زیادی اعم از خستگی و به تَبَع آن، مصدومیت مواجه خواهند شد. با این حال باید معترف بود که اتلتیکو نیز با وضعیتی مشابه، پا به این دیدار خواهد گذاشت.

آندرس اینیستا برای بازی امشب آماده است و نامش در لیست اولیه والورده نیز به چشم می‌خورد. به جز آردا توران که از ناحیه استخوان کف پا دچار مصدومیت طولانی مدت شده، سایر ملی‌پوشان اما در سلامت کامل، در اختیار سرمربی هستند. اما آلکاسر، ویدال و فرمالن به تشخیص والورده، و آردا، رافینیا و دمبله به علت مصدومیت (از قبل) این بازی را از دست خواهند داد.

لیست کامل تیم بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، پائولینیو، دلوفئو، جوردی آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، آندره گومز و اومتیتی.


اصلی‌ترین نگرانی‌های بارسا برای مصاف امشب، دو مدافع قَدَر اتلتیکو، یعنی فیلیپه لوئیز و لوکاس هرناندز هستند که در هفته جاری تمرین کرده و احتمالاً به این بازی برسند.

نقطه نظرات مربیان

والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: «اتلتیکو مادرید حریف سختی است چرا که اغلب از روی ضدحملات به گل می‌رسد؛ آن‌ها دفاع منسجمی دارند و به سختی می‌توان دروازه‌شان را گشود».

در رابطه با ورزشگاه جدید حریف نیز اذعان داشت: «[مطمئنم که فردا] جو فوق‌العاده جذابی در ورزشگاه حاکم خواهد بود، زیرا فوتبال یک نمایش است و ما می‌خواهیم هواداران از آن لذت ببرند».

سرمربی اتلتیکو مادرید، دیگو سیمئونه وقتی در رابطه با این بازی صحبت می‌کرد، اطمینان کاملی به تیم خود داشت. او گفت: «ما همواره مقابل بارسا خوب بازی کرده‌ایم. هدف ما این است که مثل همیشه برای پیروزی بجنگیم». صحبت‌های او نشان می‌دهد که بارسا چه کار سختی مقابل شاگردانش خواهد داشت.

فرم دو تیم

۷ بازی و ۷ برد؛ زدن ۲۳ گل و دریافت تنها ۲ گل باعث شده تا اینجای کار، آمار خوبی از شاگردان والورده در لالیگا بر جای بماند. از طرفی، اتلتیکو مادرید به علت اینکه در انتظار آماده‌سازی ورزشگاه جدیدش بوده، تنها دو بازی از ۷ بازی این فصل خود را، در خانه‌اش برگزار کرده و هر دوی آن‌ها را پیروز شده است. از ابتدای فصل تاکنون، این تیم هنوز هیچ شکستی را تجربه نکرده است. اما سه تساوی آن‌ها مقابل تیم‌های خیرونا، والنسیا و لگانس بدان معناست که ۶ امتیاز با صدرنشین فعلی (بارسا) فاصله دارند.

تاریخچه

اتلتیکو از فصل ۲۰۰۹/۱۰، هرگز موفق به شکست بارسا در لالیگا نشده است. در سال ۲۰۱۴ که آبی و قرمز پوشان فاتح لالیگا شدند، تنها یک تساوی در نیوکمپ این موفقیت را نصیبشان کرد. آن‌ها طی این مدت همچنین دو بار کاتالان‌ها را از عرصه رقابت در لیگ قهرمانان حذف کردند؛ اما همچنان حریف مورد علاقه بارسا در لیگ به شمار می‌روند!

اتلتیکو مادرید شکار مورد علاقه لئو مسی نیز هست؛ از منظر ستاره آرژانتینی، این تیم (که تاکنون ۲۷ بار مغلوب حملات زهردار مسی شده است) بعد از سویا محبوب‌ترین دروازه دنیا را دارد!

پخش زنده بازی

این بازی راس ساعت 22:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو‌ مادرید vs بارسلونا
به امید تماشای یه بازی تیمی خوب! :بشد:


شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!