آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوساخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۵) (۷۲۵ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir
بازیکنان بارسا که پس از تساوی واندا متروپولیتانو، یک روز استراحت کرده بودند، به منظور آمادهسازی برای مصاف چهارشنبه شب در روز سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس، امروز صبح به سیوتات اسپورتیووا بازگشتند.
مردان ارنستو والورده، که به دنبال سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابتها پس از مغلوب ساختن یوونتوس و اسپورتینگ هستند، در زمین تمرینی تیتو ویلانووا، با حضور تمام بازیکنان در دسترس تیم اصلی و ادریا اورتولا از تیم ب به تمرین پرداختند.
تیم امروز بعد از ظهر را استراحت خواهد کرد تا صبح فردا، جلسه تمرینی دیگری را برگزار کند.
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir
بازیکنان اف سی بارسلونا امروز دوشنبه به تمرین در سیوتات اسپورتیووا بازگشتند تا برای بازی پیش رو آماده شوند. در این خبر جزئیات بیشتری در خصوص آمادهسازی تیم برای این دیدار میانه هفته خواهید خواند.
بازیکنان بارسا که پس از تساوی واندا متروپولیتانو، یک روز استراحت کرده بودند، به منظور آمادهسازی برای مصاف چهارشنبه شب در روز سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس، امروز صبح به سیوتات اسپورتیووا بازگشتند.
مردان ارنستو والورده، که به دنبال سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابتها پس از مغلوب ساختن یوونتوس و اسپورتینگ هستند، در زمین تمرینی تیتو ویلانووا، با حضور تمام بازیکنان در دسترس تیم اصلی و ادریا اورتولا از تیم ب به تمرین پرداختند.
تیم امروز بعد از ظهر را استراحت خواهد کرد تا صبح فردا، جلسه تمرینی دیگری را برگزار کند.
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:دوست عزیز، انقدر تصورات و توهمات خودت رو به پشتوانه يه سرى نقل قول بدون مرجع بى سند و مدرك به كل هستى بسط نده! حرف بى ارزش رو هر چقدرم که سر و تهش "کارشناسان و مربیان بزرگ جهان" بذاری ارزشی نداره. و گرنه خیابانی هم اول تمام جملاتش میگه این نظر اکثر کارشناساس! من هرجا حرفى زدم رو بحث فنى و تحليلى بوده. با كسيم بحث مى كنم كه فوتبال رو چيزى فراتر از نتيجه بتونه بفهمه. تو توى دنياى خودت با تمام كارشناسان جهان خوش باش! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سهشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۱)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:دوستان چرا با این بنده خدا بحث میکنید، این که ثابت شده هست که این دوست ما چشم بسته فقط انریکه انریکه میکنه، تا صبح هم بگیم فایده نداره. تمام کارشناسان و مربیان بزرگ جهان قبول دارند که زیدان یکی از آینده داران مربیگری جهان هست ولی این بنده خدا میگه نه، همه قبول دارند که تیم پپ گواردیولا بهترین تیم تاریخ هم میتونه باشه و خودش از بزرگترین مربیان جهان این بنده خدا میگه نه. بازیکنان تیم دارند میگن با مربی جدید حال میکنیم این بنده خدا میگه نه. من دیگه موندم چی بگم دوست عزیز، انقدر تصورات و توهمات خودت رو به پشتوانه يه سرى نقل قول بدون مرجع بى سند و مدرك به كل هستى بسط نده! حرف بى ارزش رو هر چقدرم که سر و تهش "کارشناسان و مربیان بزرگ جهان" بذاری ارزشی نداره. و گرنه خیابانی هم اول تمام جملاتش میگه این نظر اکثر کارشناساس! من هرجا حرفى زدم رو بحث فنى و تحليلى بوده. با كسيم بحث مى كنم كه فوتبال رو چيزى فراتر از نتيجه بتونه بفهمه. تو توى دنياى خودت با تمام كارشناسان جهان خوش باش! سهشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ (۴:۰۲)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
دوستان چرا با این بنده خدا بحث میکنید، این که ثابت شده هست که این دوست ما چشم بسته فقط انریکه انریکه میکنه، تا صبح هم بگیم فایده نداره. تمام کارشناسان و مربیان بزرگ جهان قبول دارند که زیدان یکی از آینده داران مربیگری جهان هست ولی این بنده خدا میگه نه، همه قبول دارند که تیم پپ گواردیولا بهترین تیم تاریخ هم میتونه باشه و خودش از بزرگترین مربیان جهان این بنده خدا میگه نه. بازیکنان تیم دارند میگن با مربی جدید حال میکنیم این بنده خدا میگه نه. من دیگه موندم چی بگم
سهشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۲)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:بحث نفرات از بحث تاکتیک کاملا مستقله. رئال تو 2 سال گذشته حدود 20 بازی با گلهای بعد دقیقه 90 برده یا نباخته! این اسمش هیچی جز شانس نیست. محاله کسی بگه ما برنامه ریزی کردیم دقیقه 96 راموس بیاد بزنه! همون طور که وقتی مدافع حریف پاس گل میده به مسی یا اینکه دومین گلزن برتر ما گل به خودیه، این مطلقا شانسه و بس. بحث اینه که 4 تا حرکت ترکیبی یا یه حرکت جدید و متمایز یا یه چیزی آدم ببینه حس کنه این رو توی تمرینات کار کردن دارن اجرا می کنن. نه اینکه هر گلی زده شد بگیم آهان تاکتیک والورده این بود که اینطوری گل بزنیم. چه ربطی داره!!! گل زدن چه دقیقه 1 چه دقیقه 96؟ اتفاقا این یعنی روحیه جنگندگی و نا امید نشدن تا لحظه آخر که اینم ناشی از تفکر مربیه که به تیم تزریق میکنه. خب وقتی راموس این توانایی سر زنی رو داره چرا زیدان از این تواناییش بهره نبره؟!!! مطمئنا والورده و یا هر مربی دیگری کارهایی که تو بازی رسمی انجام میده کلی روشون تمرین کرده. حالا برخی مواقع به خاطر ضد تاکتیک اتخاذ شده توسط مربی حریف و بعضی مواقع هم به خاطر خوب پیاده نکردن تفکر تاکتیکی مربی توسط بازیکنان، طرح تاکتیکی مربی ابتر میمونه. اینکه کل تیمو زیر سئوال ببریم بگیم شانسی بردیم یا حریف شانسی میبره و قهرمان میشه به هیچ عنوان منطقی و البته علمی نیست. مسلما والورده بیشتر به هافبک ها و کمربند میانی تیم اهمیت میده و این از نحوه بازی بارسا کاملا مشهوده. تو همین بازی با اتلتیکو پرس شدید هافبک ها و مهاجمان بعد از دست دادن توپ کاملا مشهود بود اگه یادتون باشه زمان گواردیولا هم همین تفکر حاکم بود. انشالله با اضافه شدن دمبله به بارسا و احتمالا کوتینیو، شاهد بارسای وحشتناک تری هم خواهیم بود. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۵۰)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:خب سانتر هم یه نوع تاکتیکه!!!! پس از نظر شما دو سال پشت سر هم تونست لیگ قهرمانان رو به دست بیاره شانسی بود؟البته قبول دارم سال اول قرعه های آسون و سال دوم داوری خیلی کمکش کرد ولی انصافا تیم منسجمی داره رئال. شما به هافبک هاش نگاه کن!!! مودریچ، کاسمیرو، کروس، کواچیچ، ایسکو یا همین مارسلو چقدر پاس گل میده. ما اگه پارسال فقط همین ایسکو رو داشتیم مطمئنن حداقل لالیگا و کوپا دل ری رو میگرفتیم بحث نفرات از بحث تاکتیک کاملا مستقله. رئال تو 2 سال گذشته حدود 20 بازی با گلهای بعد دقیقه 90 برده یا نباخته! این اسمش هیچی جز شانس نیست. محاله کسی بگه ما برنامه ریزی کردیم دقیقه 96 راموس بیاد بزنه! همون طور که وقتی مدافع حریف پاس گل میده به مسی یا اینکه دومین گلزن برتر ما گل به خودیه، این مطلقا شانسه و بس. بحث اینه که 4 تا حرکت ترکیبی یا یه حرکت جدید و متمایز یا یه چیزی آدم ببینه حس کنه این رو توی تمرینات کار کردن دارن اجرا می کنن. نه اینکه هر گلی زده شد بگیم آهان تاکتیک والورده این بود که اینطوری گل بزنیم. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۱)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:خب پس با این تفکر که هیچ چیزی شانسی نیست، قهرمانی های رئال هم لابد روی نبوغ تاکتیکی زیدان و سانترهای هدفمند بدست اومد؟ خب سانتر هم یه نوع تاکتیکه!!!! پس از نظر شما دو سال پشت سر هم تونست لیگ قهرمانان رو به دست بیاره شانسی بود؟البته قبول دارم سال اول قرعه های آسون و سال دوم داوری خیلی کمکش کرد ولی انصافا تیم منسجمی داره رئال. شما به هافبک هاش نگاه کن!!! مودریچ، کاسمیرو، کروس، کواچیچ، ایسکو یا همین مارسلو چقدر پاس گل میده. ما اگه پارسال فقط همین ایسکو رو داشتیم مطمئنن حداقل لالیگا و کوپا دل ری رو میگرفتیم دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۱۲)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:من کلی بالا توضیح دادم اگه از نظرت اینا بکش زیرش هستش من حرفی ندارم. مطمئن باش تو فوتبال روز دنیا هیچ چیزی شانسی نیست. اصلا چند موقعیتی که بارسا تو این بازی ایجاد کرد مسی نقش زیادی نداشت (نقش مستقیم منظورمه) مثل اورلب سوارز با آلبا که اگه آلبا تو سانتر یا کات بکش دقت میکرد مسلمنا مسی گلش میکرد. یا پاس دولفئو به گومز یا همین گلمون. خب پس با این تفکر که هیچ چیزی شانسی نیست، قهرمانی های رئال هم لابد روی نبوغ تاکتیکی زیدان و سانترهای هدفمند بدست اومده؟ اتفاقا شانس بخش بسیار پررنگی تو فوتباله. منتها بر اساس توان تاکتیکی مربیا تاثیرش کم و زیاد میشه. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۷)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:اینا که توضیح دادی همش همون تاکتیک 9 کاذبه که از قضا تنها پلن والورده س و از همین اول فصل منجر شده به پیدا شدن ضد تاکتیک بارسا، یعنی تیمای ته جدولی در حد خیرونا هم با شلوغ کردن دور مسی بارسا رو از کار انداختن و صرفا با خوش شانسی بردیمشون. الان یعنی به نظر تو بردن سوارز به بال چپ اسمش تاکتیک هوشمندانه س؟ سوارز 10 بازی اونجا محو بوده، حالا یه گل روی بکش زیرش زده اسمش شده تاکتیک هوشمندانه! من نمیگم تیم به محوریت مسی نباشه. اصلا ممکن نیست. میگم برنامه ای جز مسی هم داشته باشه، نه اینکه رو بیاره به بکش زیرش در حد استقلال قلعه نوعی! تاکتیک یعنی بدون مسی بری رئال رو تو برنابئو 4 تایی کنی، نه اینکه وقتی مسی رو بستن هیچ برنامه ای نداشته باشی! من کلی بالا توضیح دادم اگه از نظرت اینا بکش زیرش هستش من حرفی ندارم. مطمئن باش تو فوتبال روز دنیا هیچ چیزی شانسی نیست. اصلا چند موقعیتی که بارسا تو این بازی ایجاد کرد مسی نقش زیادی نداشت (نقش مستقیم منظورمه) مثل اورلب سوارز با آلبا که اگه آلبا تو سانتر یا کات بکش دقت میکرد مسلمنا مسی گلش میکرد. یا پاس دولفئو به گومز یا همین گلمون. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۳)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:خب شما انتظار داری توپو به بهترین بازیکن تاریخ ندن!!! مگه جز اینه که مربی های قبلی تاکتیک و ارنج تیمی رو بر اساس مسی میچیدن؟!!!با خروج نیمار واقعا سمت چپ تیم فلج شده و والورده با بردن سوارز به سمت چپ باعث شده مسی تو نقش مهاجم 9 کاذب آزادی عمل بیشتری تو بخش مرکزی زمین حریف داشته باشه و اولا با این کارش به طور عمدی باعث میشه تراکم تو بخش مرکزی بیشتر بشه (به واسطه حضور مسی که نیاز به بازیکنای زیادی برای مهارش هست) و به طور خودکار کناره ها خالی تر میشه و از طرف دیگر باعث میشه دفاع های کناری موقع حمله به وینگرها اضافه بشن و سوارز هم با پاس های تک ضربی که داره میتونه با آلبا اورلب کنه و آلبارو راه بندازه. اصلا اگه دقت کنین گلمون با این تاکتیک هوشمندانه به ثمر رسید و اگه گومز هم تو پاسش به سوارز یکم دقت میکرد گل دوممون هم از این تاکتیک زده میشد. اینا که توضیح دادی همش همون تاکتیک 9 کاذبه که از قضا تنها پلن والورده س و از همین اول فصل منجر شده به پیدا شدن ضد تاکتیک بارسا، یعنی تیمای ته جدولی در حد خیرونا هم با شلوغ کردن دور مسی بارسا رو از کار انداختن و صرفا با خوش شانسی بردیمشون. الان یعنی به نظر تو بردن سوارز به بال چپ اسمش تاکتیک هوشمندانه س؟ سوارز 10 بازی اونجا محو بوده، حالا یه گل روی بکش زیرش زده اسمش شده تاکتیک هوشمندانه! من نمیگم تیم به محوریت مسی نباشه. اصلا ممکن نیست. میگم برنامه ای جز مسی هم داشته باشه، نه اینکه رو بیاره به بکش زیرش در حد استقلال قلعه نوعی! تاکتیک یعنی بدون مسی بری رئال رو تو برنابئو 4 تایی کنی، نه اینکه وقتی مسی رو بستن هیچ برنامه ای نداشته باشی! دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۵۸)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:شما از بازی بعدی لطف کن تاکتیک ها رو همون زمان که تو بازی اعمال میشن و تغییر می کنن لایو برای ما توضیح بده متوجه بشیم. البته جز تاکتیک "توپو بدین به مسی"! خب شما انتظار داری توپو به بهترین بازیکن تاریخ ندن!!! مگه جز اینه که مربی های قبلی تاکتیک و ارنج تیمی رو بر اساس مسی میچیدن؟!!!با خروج نیمار واقعا سمت چپ تیم فلج شده و والورده با بردن سوارز به سمت چپ باعث شده مسی تو نقش مهاجم 9 کاذب آزادی عمل بیشتری تو بخش مرکزی زمین حریف داشته باشه و اولا با این کارش به طور عمدی باعث میشه تراکم تو بخش مرکزی بیشتر بشه (به واسطه حضور مسی که نیاز به بازیکنای زیادی برای مهارش هست) و به طور خودکار کناره ها خالی تر میشه و از طرف دیگر باعث میشه دفاع های کناری موقع حمله به وینگرها اضافه بشن و سوارز هم با پاس های تک ضربی که داره میتونه با آلبا اورلب کنه و آلبارو راه بندازه. اصلا اگه دقت کنین گلمون با این تاکتیک هوشمندانه به ثمر رسید و اگه گومز هم تو پاسش به سوارز یکم دقت میکرد گل دوممون هم از این تاکتیک زده میشد. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۵۲)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
این Chance Map بارسا تو فصل جاریه: یعنی تمام تاکتیک والورده اینه: "توپو بدین به مسی"! این با محوریت داشتن مسی که همیشه بوده و خواهد بود فرق داره. این یعنی وقتی تیم حریف دور مسی رو شلوغ می کنه، بازیکنای ما دیگه هیچ برنامه ای ندارن و شروع می کنن به بازی غریزی. مثل یه ربع 20 دقیقه بکش زیرش جلو اتلتیکو. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۴۷)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:همچنان نظر من اینه که تاکتیک های والورده بسیار متنوع و هوشمندانه ست حالا شما تاکتیکی نمیبینی این نظر توئه. اگه بدون تعصب و با دقت بازی رو دنبال کنی حتما به تنوع تاکتیکی تو طول بازی پی میبری. شما از بازی بعدی لطف کن تاکتیک ها رو همون زمان که تو بازی اعمال میشن و تغییر می کنن لایو برای ما توضیح بده متوجه بشیم. البته جز تاکتیک "توپو بدین به مسی"! دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۷)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
همچنان نظر من اینه که تاکتیک های والورده بسیار متنوع و هوشمندانه ست حالا شما تاکتیکی نمیبینی این نظر توئه. اگه بدون تعصب و با دقت بازی رو دنبال کنی حتما به تنوع تاکتیکی تو طول بازی پی میبری.
دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۴)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:دوست عزیزم مطمئن باشین که من عادت ندارم از معده حرف بزنم مالکیت 70 به 30 اونم تو زمین حریف بزرگی مثل اتلتیکو اتفاقی نیست. بنده با اندازه کامنت هایی که شما اینجا گذاشتین فوتبال بازی کردم مالکیت 70 به 30 یعنی ما عالی بودیم؟ نخیر. یعنی برنامه سیمئونه این بود که توپ رو بده به بارسا و متراکم دفاع کنه. و گرنه تو بازیای قبلی دیدیم حتی خیرونا هم اگه هجومی بازی کنه آمارش از بارسا بهتره! 5 بازی جلو تیمای ضعیف و تعداد شوت بیشتر برای اونها مشخص کرد والورده چقدر برنامه داره! این بازی هم اگر سیمئونه بزدلانه بازی نمی کرد و فوتبال نیمه اولش رو ادامه می داد که عملا بارسا رو فلج کرد، به راحتی بازیو می برد. عجیبه انقدر فوتبال بازی کردی اما اینا رو نمی دونی! دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۲۷)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:واقعا شما کجا رو نگاه می کنید؟ اصلا بازیهای بارسا رو می بینین یا دارید تکرار بازیهای قدیمی رو تماشا می کنین؟ تیم والورده کلا برنامه نداره، چه برسه برا تک تک لحظاتش! واقعا این پدیده جالب و قابل مطالعه ایه که افرادی واقعیت رو اونطوری که دوست دارن می بینن، نه اونطوری که هست! دوست عزیزم مطمئن باشین که من عادت ندارم از معده حرف بزنم مالکیت 70 به 30 اونم تو زمین حریف بزرگی مثل اتلتیکو اتفاقی نیست. بنده به اندازه کامنت هایی که شما اینجا گذاشتین فوتبال بازی کردم دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۲۲)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:خوشحالم که بارسا داره خود واقعیشو پیدا میکنه. فلسفه بارسا یعنی بازی با حوصله و متکی به هافبک ها. بارسای والورده برای تک تک لحظه هاش برنامه داره. شخصا از بازی با اتلتیکو مادرید خیلی لذت بردم. بازی که جنگ تاکتیک ها بود. اگه یکم شانس داشتیم این تیم سخت کوش و قابل احترامو میبردیم. واقعا شما کجا رو نگاه می کنید؟ اصلا بازیهای بارسا رو می بینین یا دارید تکرار بازیهای قدیمی رو تماشا می کنین؟ تیم والورده کلا برنامه نداره، چه برسه برا تک تک لحظاتش! واقعا این پدیده جالب و قابل مطالعه ایه که افرادی واقعیت رو اونطوری که دوست دارن می بینن، نه اونطوری که هست! دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۹)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول leoten نوشته:خود بازیکنان بارها رضایتشون رو از تمرین و مربی و تلویحا رفتن انریکه ابراز کردند.حالا چرا بعضی ها بی جهت و بدون قدری فکر کاسه ی داغتر از آش میشن جای تامل داره. این توهمات ساختگی رو فقط کسایی تکرار می کنن که نه فکری ندارن نه چیزی از فوتبال می فهمن! بزرگی انریکه هم موکول به نظر این دست هوادارهای سطحی نیست! کسایی که به سطح افتضاح بازی تیم فعلی میگن عالی، دیگه سطح درکشون از فوتبال مشخصه! دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۷)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
خوشحالم که بارسا داره خود واقعیشو پیدا میکنه. فلسفه بارسا یعنی بازی با حوصله و متکی به هافبک ها. بارسای والورده برای تک تک لحظه هاش برنامه داره. شخصا از بازی با اتلتیکو مادرید خیلی لذت بردم. بازی که جنگ تاکتیک ها بود. اگه یکم شانس داشتیم این تیم سخت کوش و قابل احترامو میبردیم.
دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۶)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:مطلبی بزارم از تراشتنگن به گمانم قابل تامل هست ؛ والورده:« او زمین تا آسمان از لحاظ دیدگاه به فوتبال با انریکه تفاوت دارد و باید به او برای رسیدن به خواسته هایش کمک کنیم. والورده ایده هایی جدید و متفاوت دارد که باید آنها را فهمید و درک کرد. او آپشن های متفاوت و گوناگونی در طول یک بازیکن به ما ارائه می دهد که در پیشرفت شخصی هر بازیکنی می تواند موثر باشد. با او چیزهای بیشتری از فوتبال یاد می گیریم. ما باید خودمان را با این تغییرات وفق دهیم و فکر می کنم تا به اینجا هم در این راه موفق بوده ایم.» خود بازیکنان بارها رضایتشون رو از تمرین و مربی و تلویحا رفتن انریکه ابراز کردند.حالا چرا بعضی ها بی جهت و بدون قدری فکر کاسه ی داغتر از آش میشن جای تامل داره. دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۱۰)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
مطلبی بزارم از تراشتنگن به گمانم قابل تامل هست ؛ والورده:« او زمین تا آسمان از لحاظ دیدگاه به فوتبال با انریکه تفاوت دارد و باید به او برای رسیدن به خواسته هایش کمک کنیم. والورده ایده هایی جدید و متفاوت دارد که باید آنها را فهمید و درک کرد. او آپشن های متفاوت و گوناگونی در طول یک بازیکن به ما ارائه می دهد که در پیشرفت شخصی هر بازیکنی می تواند موثر باشد. با او چیزهای بیشتری از فوتبال یاد می گیریم. ما باید خودمان را با این تغییرات وفق دهیم و فکر می کنم تا به اینجا هم در این راه موفق بوده ایم.» دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۵)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
ایشالله ببریم
دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۰۸)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
کاش کریم میتونست بازی کنه،خیلی حال میداد.
دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۰۳)
|
پاسخ به: آمادهسازی برای مصاف لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس | ||
---|---|---|
امیدوارم حداقل در برابر این تیمهای ضعیف بتونیم نشانه های از کار ترکیبی و حرکات تیمی ببینیم و تمام امیدمون به درخششهای انفرادی یا گل به خودی نباشه!
دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۸)
|