به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: من بخشی از قلبم‌ را در المپیاکوس جا گذاشتم...مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ (۱:۱۹) (۴۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا یک روز پیش از ملاقات تیمش با باشگاهی که قبلاً هدایت آن را برعهده داشته، طی کنفرانسی مطبوعاتی نظرات خود را بیان نمود. پائولینیو نیز در کنار او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در این خبر اهم صحبتهای آنها را با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دوستان قدیمی

یک بار دیگر لیگ قهرمانان به نیوکمپ بازگشته و این بازی برای ارنستو والورده بسیار ویژه خواهد بود. او با باشگاهی مواجه خواهد شد که قبلاً، طی دو سال مربیگری آن را برعهده داشته و همچنان با خاطراتی خوش، از جانب هواداران این تیم (المپیاکوس) به خاطر آورده می‌شود.

والورده گفت: «من نمی‌دانم چرا هواداران المپیاکوس انقدر مرا دوست دارند، البته ما عناوین زیادی (به همراه یکدیگر) کسب کردیم. و این احساس متقابل است، زیرا مردم یونان همیشه با من بسیار خوب رفتار می‌کنند. من این را می‌گویم چون (احساس می‌کنم) قسمت بزرگی از قلبم را در آنجا، جا گذاشتم. این دو بازی برای من بسیار ویژه خواهند بود، خصوصاً بازی رفت زیرا این ورزشگاه برای من جادویی است. این تیم تغییرات زیادی کرده اما همچنان المپیاکوس است، تیمی که من جام‌های زیادی به همراهش کسب کردم، اگرچه آنچه واقعاً برایم مهم است، مردمی هستند که من در اینجا می‌شناسمشان».

«المپیاکوس تیم محکم و خشنی است اما نه به معنای منفی آن. آن‌ها بازی مهمی روز یکشنبه در لیگ پیش رو دارند و این مسئله آنها را تحت فشار قرار می‌دهد، اما همیشه تمام انرژی و کیفیت خود را در لیگ قهرمانان به نمایش خواهند گذاشت».

در رابطه با تیم خود و ترکیب احتمالی آن، والورده پیشنهاد داد: «این بازی برای ما مهم است اما بازی با مالاگا نیز همین طور است. لذا ما از بازیکنانی استفاده خواهیم کرد که برای پیروزی ضروری هستند. قبول دارم که بعد از بازی با اتلتیکو بازیکنان خیلی خسته‌اند زیرا آن‌ها از وقفه سنگین بازی‌های ملی بازگشته بودند اما ما تنها ۴ روز برای ریکاوردی فرصت داشتیم».

تمرکز روی فوتبال

او همچنین در رابطه با اولین بازی در خانه مقابل هواداران بعد حادثه ۱ اکتبر، گفت: «هواداران برای دیدن بازی و لذت بردن از آن به اینجا می‌آیند. امیدوارم فردا هم همین طور باشد. اما آن‌ها می‌توانند به هر روشی که می‌خواهند نظرات خود را بیان کنند، این تاثیری روی ما نخواهد گذاشت».

پائولینیو


او صحبتهایش را اینطور آغاز کرد: «بازی در کنار مسی و نیمار یک امتیاز است. بازیکنان مختلفی وجود دارند اما من همیشه گفته‌ام که مسی بهترین بازیکن جهان است و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که به او کمک کنم، زمان بیشتری بهترین‌ بماند. همچنین در مورد نیمار وظیفه‌ام این است که برای رسیدن به عناوین فوق‌العاده به همراه برزیل به او کمک کنم».

از او پرسیده شد آیا در خلال زمانی که در اردوی تیم ملی برزیل در کنار نیمار حضور داشته، چیزی از او شنیده که نشان دهد آیا از حضور در PSG خوشحال است یا اینکه از ترک بارسا پشیمان شده است؟

«من و نیمار هرگز در این مورد با هم صحبت نکرده‌ایم. ما به تنهایی درباره تصمیمات شخصی‌مان فکر می‌کنیم».

سوالات بعدی خصوصی‌تر شد و پائولینیو با خوشحالی میزان اعتماد به نفس فعلی‌اش را توصیف کرد.

«در ابتدا مردم از من انتقاد می‌کردند و به توانایی‌هایم شک داشتند اما من هرگز اجازه ندادم هیچ چیز آرامشم را به هم بزند. من فقط می‌خواستم تا آنجا که می‌توانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم تا اعتماد مربیان را جلب کنم. بودن در بارسلونا، بهترین انگیزه‌ای است که می‌توانستم داشته باشم. در این مورد هیچ چیز خاصی وجود ندارد جز اینکه می‌خواهم برای رسیدن به اهدافمان، به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
marzeg
پاسخ به: والورده: من بخشی از قلبم‌ را در المپیاکوس جا گذاشتم...
ایشالا که در اینده در بارسلون هم به خوبی از والورده یاد میشه مثل تیتو کبیر یا پپ گواردیولا و......


چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ (۳:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: من بخشی از قلبم‌ را در المپیاکوس جا گذاشتم...
امیدوارم شاهد یه بازی خوب و هدفمند باشیم.


چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!