به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۰) (۹۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود، المپیاکوس میهمان را 3 بر 1 شکست دهد، آن هم در حالی که با اخراج پیکه، در حدود 50 دقیقه را 10 نفر بازی کرد. با این وجود شبیه اکثر پیروزیهای این فصل، طراوت و جذابیت گذشته در بازی غالبا نامنظم و از هم گسیخته بارسا مشاهده نمی‌شود و آن غلبه همه جانبه تیم بر رقبا، حتی در برابر تیمهای ضعیف نیز در بازی بارسا وجود ندارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

"گل به خودی" که پس از مسی دومین گلزن برتر بارسا در این فصل است، زننده اولین گل بارسا روی اشتباه مدافع المپیاکوس بود. بارسا اکثر دقایق بازی را در اختیار داشت و آمار مالکیت توپ و تعداد پاسهای بالایی را ثبت کرد، اما چیزی شبیه به فصل حضور تاتا مارتینو، با ارائه یک بازی محافظه کارانه و با پرهیز از پاسهای ریسکی و تمرکز روی کنترل توپ در میانه میدان، نتوانست جذابیت بازیهای سالهای اخیر را برای هواداران تکرار کند و بی‌اغراق، برخی از دقایق بازی حتی تا مرز خسته کننده بودن می‌رسید.

در نیمه دوم و با حضور ماسکرانو به جای دلوفئو که جای پیکه اخراج شده را پر می‌کرد، خط حمله بارسا عملا دو نفره شد و مسی به سمت راست تمایل پیدا کرد. این جابجایی زیبایی و تاثیرگذاری مسی را با خارج شدن از منطق متراکم میانی چند برابر کرد و سوارز هم به جای خود در میانه میدان بازگشت. شاید اگر والورده متوجه شود که استفاده از مسی در میانه زمین، باعث کاهش طراوت بازی او می‌شود و در عین حال، سوارز در نقش بال یک بازیکن کاملا خنثی است، کمی جذابیت بازیهای بارسا افزایش یابد.

گل سوم بارسا هم روی همین درخشش مسی در سمت راست خط حمله و پاس به بیرون او بدست آمد، که دینیه موفق شد با ضربه‌ای کم نقص، دروازه تیم یونانی را بگشاید.

بارسا با این پیروزی با 9 امتیاز کامل از 3 بازی در صدر جدول گروهش ایستاد، و دوباره برای ادامه رقابت در لالیگا آماده خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

واقع بینی یعنی اینکه هم خوبی ها رو بگی هم بدی ها نه اینکه مدام تیم و مربی و کادر فنی رو بکوبونی
دوست عزیز همین اکثر هوادارا هستن که مهم اند و همینا هستن که بارسا و کلا فوتبال رونق داره و همین اکثریت هستن که باعث شگفتی هایی شدن که اقلیت هم بتونن حرفی برا گفتن داشته باشن.
و بر همه مشخصه که کسی که ادعا داره بیشتر از دیگران میفهمه قطعاً در وهم و خیال باطله




پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۴:۱۸)
 
best_of_all
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
سندروم صف طولانی تر
من اسم شو گذاشتم سندروم صف طولانی تر
باید دید وقتی طوفان واقعی میرسه این صف چقدر دیر و دور خواهد بود
عشق شبانه ب تنها چیزی ک منجر میشه رسوایی روزانه ست
و هر شکم بالا آمده ای نمی زاد
بیشترشون می ترکن


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۴:۰۱)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

متاسفانه اكثريت هوادارها سطحى و فاقد تحليلن و فقط به نتيجه اهميت ميدن. نمونه شم اينجا كم نيست. چيزى كه من ميگم بدبينى نيست، واقع بينيه!

واقع بینی یعنی اینکه هم خوبی ها رو بگی هم بدی ها نه اینکه مدام تیم و مربی و کادر فنی رو بکوبونی
دوست عزیز همین اکثر هوادارا هستن که مهم اند و همینا هستن که بارسا و کلا فوتبال رونق داره و همین اکثریت هستن که باعث شگفتی هایی شدن که اقلیت هم بتونن حرفی برا گفتن داشته باشن.
و بر همه مشخصه که کسی که ادعا داره بیشتر از دیگران میفهمه قطعاً در وهم و خیال باطله


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۲:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

بله اگر تمامی طرفداران بارسا مثل شما فکر میکردن و اینقدر نا امید و بدبین به تیم و کادر فنیش بودن قطعا باید اشهد اون تیم رو میخوندیم ولی خوشبختانه بارسایی های زیادی داریم که با قدرت و امیدوارانه پشت تیمشون ایستادن و نیمه پر لیوان رو میبینن.
منم امیدوارم آینده خوبی رو از این تیم شاهد باشیم.

متاسفانه اكثريت هوادارها سطحى و فاقد تحليلن و فقط به نتيجه اهميت ميدن. نمونه شم اينجا كم نيست. چيزى كه من ميگم بدبينى نيست، واقع بينيه!


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۲:۲۵)
 
006007
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
بازی خوب و تاکتیکی بود و والورده نشون داد که لیاقت مربیگری بارسا رو داره. امیدوارم نیم فصل چند تا بازیکن کمکی خوب بگیریم تا بتونیم این فصل سخت رو با موفقیت به پایان برسانیم و از فصل بعد خودمونو تقویت کنیم. امسال میتونه سال بارسا و مسی و شاید هم آرژانتین باشه. من که خیلی امیدوارم


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۱:۱۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از بردها خوشحالم، اما هیچ لذتی از این سبک بازی محافظه کارانه که نه جذابیتی توش هست و نه کار ترکیبی و تیمی درش دیده میشه نمی برم. همه چیز مو به همه شبیه فصل تاتاس. امیدوارم عاقبتش اونطور نباشه.

انشالله عاقبتش مثل رئال زیدانه


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱۰:۳۹)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

حوصله تكرار مكررات ندارم. اما مطمئن باشید با این وضع به جایی نخواهیم رسید. گذر زمان اون چیزی که امروز نمی تونید ببینید رو بهتون نشون خواهد داد! همگى هستيم و با هم آينده رو خواهيم ديد.

بله اگر تمامی طرفداران بارسا مثل شما فکر میکردن و اینقدر نا امید و بدبین به تیم و کادر فنیش بودن قطعا باید اشهد اون تیم رو میخوندیم ولی خوشبختانه بارسایی های زیادی داریم که با قدرت و امیدوارانه پشت تیمشون ایستادن و نیمه پر لیوان رو میبینن.
منم امیدوارم آینده خوبی رو از این تیم شاهد باشیم.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۹:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
حوصله تكرار مكررات ندارم. اما مطمئن باشید با این وضع به جایی نخواهیم رسید. گذر زمان اون چیزی که امروز نمی تونید ببینید رو بهتون نشون خواهد داد! همگى هستيم و با هم آينده رو خواهيم ديد.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۶:۵۱)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
قطعاً مسی زمان پپ دیگه تو تیم نیست اینیستا دیگه بهترین هافبک دنیا نیست ژاوی هم که در قطر داره لذت میبره و پیکه هم در خط دفاعی مطمئن مثل اون زمان نیست بوسکتس کند تر کار میکنه و..... تیم ابزار اون زمان رو قطعا نداره اما اما والورده با تمام این تفاسیر داره تیم رو خوب هدایت میکنه و ما به عنوان طرفدار بارسا باید صبر کنیم و تا آخر پشت والورده و تیمش باشیم


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۳:۰۸)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
در ادامه شما گفتید تیم زیبا بازی نمیکنه اول باید ببینیم چه ابزاری مربی در اختیار داره بعد بگیم زیبا بازی نمیکنه که البته به نظر من همین بازی هایی که میکنیم هم من به شخصه زیبا میبینم و لذت میبرم اما مثل زمان پپ نیست اما به نسبت خیلی از تیمای حاضر خیلی زیبا تر بازی میکنیم اما بگذریم داشتم عرض میکردم ابزاری که مربی در اختیار داره در قیاس با زمان پپ یکسانه؟ در قیاس زمان حتی لوچو یکسانه که نیمار هماهنگ رو با مسی و سوارز داشت؟
قطعا نه اما با این حال در حد وسعش والورده و ابزاری که داره قطعا داره خوب کار میکنه و انتظار بیش از حد و وسعش نباید ازش داشت


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۳:۰۲)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خب اگر اینطوری باشه کلا کسی تو دنیا نباید نظر بده و بگیم هر مربی هر کاری می کنه درسته! این چه منطقیه آخه؟ تاتا هم تجربه مربیگری داشت، پس هر کاری می کرد درست بود؟

بعدم این بحث ایراد گرفتن از اینکه کیو بذار و کیو نذار نیست. بحث اینه که بارسا جذاب و با برنامه و هیجان انگیز بازی نمی کنه. و این اولین انتظاریه که بارسایی های واقعی از تیمشون دارن، مهمتر از نتیجه.

اولا من هیچ موقع نگفتم نظر نده چون خودم دارم نظرمو میگم منظور بنده این بود که شما از مسائل داخلی باشگاه نحوه آمادگی بازیکنان تیم تمرینات تیم که خبر نداری قطعا مربی تیم بیشتر از شما میفهمه که کی آماده تره کی بهتر تو تمرینات کار کرده پس الکی دوست عزیز مغلطه نکن چون میفهمی منظورمو.
دوما تیمی که برنامه نداشته باشه یه بازی میبره دو بازی میبره نهایتا چهار تا پس نگو تیم برنامه نداره همین پیروزی ها به همت برنامه ریزی تو تیم بوده


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۲:۵۳)
 
alika
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بی خیال تو رو خدا. مهره چی نداریم. دنیس داریم که میخکوب نیمکته. سوارز دو فصل ضعیفه اما بردش بال نابود شده. سمدو داریم که بازی نمیده.

انقدر مهره داریم که 2 تا حرکت ترکیبی تو زمین ببینیم! همین تیم اگه مسی و سوارز برن سر جاشون و سمدو جای خودش بازی کنه و روبرتو به هافبک اضافه شه و دنیس بیشتر بازی کنه، وضعیت از این رو به اون میشه!

یه طوری میگی دنیس که من یه لحظه فکر کردم در مورد نیمار داری صحبت میکنی، دنیس همون بازیکنیه که انریکه فصل پیش به تعداد انگشتهای دو دست هم بهش بازی نداد. وقتی مربی مجبور میشه تو هر بازی یک نفر مختلف رو سمت راست خط حمله بازی بده از ویدال بگیر تا دنیس، گومز و دلوفئو این خودش نشون میده چقدر از لحاظ مهره تیم امسال داغونه. تو این تیم فقط تراشتگن، امتیتی، آلبا، بوسکتس، اینیستا و مسی در حد ترکیب اصلی بارسا هستند. بازیکنایی مثل پیکه، سمدو، روبرتو، سوارز، پائولینیو ، دنیس و گومز فقط واسه نیمکت خوبن بقیه هم که تعطیلن.
در مورد پستی که مسی بازی میکنه هم به قول دوستمون حتما خود مسی هم علاقه داره تو این پست بازی کنه که هم تو تیم ملی و هم بارسا این منطقه بازی میکنه.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۲:۴۸)
 
nima94
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
دوست عزیز انقد تاتا تاتا نکن
تیم تاتا تو مقطع مهم فصل دفاعش بارترا بود با ماسکرانو پشتشون پینتو
مسی یا مصدوم بود یا مصموم نیمار فصل اولش بود و نه راکیتیچی بود نه سوارز
بعدشم انقد نگو اینو بذاره اونو نذاره
سمدو خیلی خوبه معلوم هست بهش اعتماد داره والورده ولی واقعا هنوز تا هماهنک شدن فاصله داره
تیم بازیکن نداره اینیستا رسما داره تموم میشه
دلوفئو رو مجبوره بذاره چون وقتی مسی وسطه تقریبا تنها مهره سرعتی تیمه
انقد میگی مسی نباید وسط باشه،مسی 10 ساله اخیرو فقط یه نیم فصل دوم فصل اول انریکه راست بوده و اگه واقعا درک نمیکنی که خودش میخواد وسط باشه هیچی دیگه
مسی پارسالم که سوارز وسط بود باز پشتش بودو تیم رسما سمت راست نداشت
نمیگم تیمش خیلی خفنه ولی با دینیه دلوفئو این اینیستا حداقل داره نتیجه میگیره


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

با سلام خدمت تمامی دوستان و همچنین تبریک به مناسبت این برد ارزشمند
دوست عزیز خواهشا تمنا میکنم از شما اینقدر تاکتیک برا خودت نچین قطعا قطعا و قطعا والورده کهنه کار از من و شما بیشتر میفهمه که چی بهتره انجام بشه به قول معروف این همه سال سرمربیگری کرده بادمجون واکس نمیزده پس قبول کن این صحبت های شما که میگی این بازیکن باید میذاشت فلان میشد کاملا بی منطقه

خب اگر اینطوری باشه کلا کسی تو دنیا نباید نظر بده و بگیم هر مربی هر کاری می کنه درسته! این چه منطقیه آخه؟ تاتا هم تجربه مربیگری داشت، پس هر کاری می کرد درست بود؟

بعدم این بحث ایراد گرفتن از اینکه کیو بذار و کیو نذار نیست. بحث اینه که بارسا جذاب و با برنامه و هیجان انگیز بازی نمی کنه. و این اولین انتظاریه که بارسایی های واقعی از تیمشون دارن، مهمتر از نتیجه.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱:۲۱)
 
toraj
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
این برد شیرین رو به همه دوستان بارسایی تبریک میگم. بهترین تیم دنیا و بهترین بازیکن تاریخو عشقه. فورسا بارسا


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱:۱۳)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بی خیال تو رو خدا. مهره چی نداریم. دنیس داریم که میخکوب نیمکته. سوارز دو فصل ضعیفه اما بردش بال نابود شده. سمدو داریم که بازی نمیده.

انقدر مهره داریم که 2 تا حرکت ترکیبی تو زمین ببینیم! همین تیم اگه مسی و سوارز برن سر جاشون و سمدو جای خودش بازی کنه و روبرتو به هافبک اضافه شه و دنیس بیشتر بازی کنه، وضعیت از این رو به اون میشه!

با سلام خدمت تمامی دوستان و همچنین تبریک به مناسبت این برد ارزشمند
دوست عزیز خواهشا تمنا میکنم از شما اینقدر تاکتیک برا خودت نچین قطعا قطعا و قطعا والورده کهنه کار از من و شما بیشتر میفهمه که چی بهتره انجام بشه به قول معروف این همه سال سرمربیگری کرده بادمجون واکس نمیزده پس قبول کن این صحبت های شما که میگی این بازیکن باید میذاشت فلان میشد کاملا بی منطقه


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۱:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
shakib10 نوشته:

تنهاچیزی که اشاره نشد شرایط جویه... بلاخره تاثیر داشت.

قطعا بی تاثیر نبود. اما نواقص موجود همیشه بودن. فقط تو هوای بارونی بروز پیدا نکردن.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۵)
 
best_of_all
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
حوصله تایپ ندارم
حالم مث حال بارساست
این بردا نمیچسبه
قبلا از بازی چشم بر نمی داشتیم
ی دقه اگه بازی رو نمی دیدیم ب زمین و زمان فحش میدادیم
الان تیم اگه پنج تا جلو باشه یا پنج تا عقب باشه هیچ التهاب و شوری تو آدم ایجاد نمیشه
ی جوری بازی رو می بینیم ک انگار داریم اخبار رو دنبال میکنیم🤕


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
shakib10
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
تنهاچیزی که اشاره نشد شرایط جویه... بلاخره تاثیر داشت.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

قبول دارم ولی قبول کن مهره نداره

بی خیال تو رو خدا. مهره چی نداریم. دنیس داریم که میخکوب نیمکته. سوارز دو فصل ضعیفه اما بردش بال نابود شده. سمدو داریم که بازی نمیده.

انقدر مهره داریم که 2 تا حرکت ترکیبی تو زمین ببینیم! همین تیم اگه مسی و سوارز برن سر جاشون و سمدو جای خودش بازی کنه و روبرتو به هافبک اضافه شه و دنیس بیشتر بازی کنه، وضعیت از این رو به اون میشه!


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از بردها خوشحالم، اما هیچ لذتی از این سبک بازی محافظه کارانه که نه جذابیتی توش هست و نه کار ترکیبی و تیمی درش دیده میشه نمی برم. همه چیز مو به همه شبیه فصل تاتاس. امیدوارم عاقبتش اونطور نباشه.

قبول دارم ولی قبول کن مهره نداره


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برای بارسای 10 نفره [ بارسا 3 - المپیاکوس 1 ]
از بردها خوشحالم، اما هیچ لذتی از این سبک بازی محافظه کارانه که نه جذابیتی توش هست و نه کار ترکیبی و تیمی درش دیده میشه نمی برم. همه چیز مو به همه شبیه فصل تاتاس. امیدوارم عاقبتش اونطور نباشه.


پنج‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!