بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۱۹) (۱,۴۸۹ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بیلبائو بازی را تهاجمی آغاز کرد و میتوانست به گل برسد، به خصوص در صحنهای که آدوریز تک به تک کامل را از دست داد. چند دقیقه بعد، مسی موقعیتی مشابه را به تیر دروازه بیلبائو کوبید. با نزدیک شدن به پایان نیمه، بارسا با هوشمندی مسی توانست از جلو کشیدن عجیب بیلبائو بهره بگیرد و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهد، با وجودی که در هم ریختگی موقعیت بازیکنان و سر در گمی آنها، اجازه دیدن اولین کارهای تیمی و تاکتیکی در این فصل را به بیننده نمیداد. در نهایت مسی روی پاس «آقای کات بک»، توانست گل اول بارسا را به ثمر برساند؛ رفت و برگشتی که سالهای طولانی است بین او و جوردی آلبا تکرار شده است.
بارسا در لحظات پایانی بازی و روی یک ضد حمله، گل دوم را به ثمر رساند، تا نتیجه بدست آمده در ورزشگاه دشوار سن مامس، از دور نتیجه درخشانی باشد، اما شبیهِ اکثر بردهای این فصل، کیفیت بازی بارسا چندان با آمار پیروزیهایش هماهنگ نیست، و این میتواند در مقاطع حساس فصل مشکلات زیادی را به وجود آورد.
شاید در دنیای فوتبال، چیزی غیر قابل تصورتر از این نبود که روزی بازی بارسا خسته کننده و کسالت آور باشد، اما این چیزی است که امروز در میان هیاهوی برخی هواداران نتیجه گرا، کمتر به چشم آمده است...
خلاصه بازی بیلبائو 0 بارسا 2 (HD)
FCBarcelona.ir
بارسا به روند خوب نتیجهگیری خود در سن مامس ادامه داد، اما بازی به بازی بیشتر از فلسفه «ژوگا بونیتو»ی خود فاصله میگیرد؛ در بسیاری از دقایق بازی - حتی در برابر تیمهای ضعیف - بارسا تیمی است که متراکم دفاع میکند و چشم به ضد حملات دارد. حتی گاهی به اتلاف وقت هم رو میآورد! شاید در تمام دنیا، پیروزی مهمترین چیز فوتبال باشد، اما برای بارساییهای اصیل اینطور نیست...
بیلبائو بازی را تهاجمی آغاز کرد و میتوانست به گل برسد، به خصوص در صحنهای که آدوریز تک به تک کامل را از دست داد. چند دقیقه بعد، مسی موقعیتی مشابه را به تیر دروازه بیلبائو کوبید. با نزدیک شدن به پایان نیمه، بارسا با هوشمندی مسی توانست از جلو کشیدن عجیب بیلبائو بهره بگیرد و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهد، با وجودی که در هم ریختگی موقعیت بازیکنان و سر در گمی آنها، اجازه دیدن اولین کارهای تیمی و تاکتیکی در این فصل را به بیننده نمیداد. در نهایت مسی روی پاس «آقای کات بک»، توانست گل اول بارسا را به ثمر برساند؛ رفت و برگشتی که سالهای طولانی است بین او و جوردی آلبا تکرار شده است.
نیمه دوم اما کاملا در اختیار بیلبائو بود و بارسا تیم مدافع. اینکه این سیستم غیر متعارف بازی بارسا میتواند به پیروزی منجر شود، به طور عمده به دلیل فقدان بازیکنان تاثیرگذار در تیمهای حریف است. وقتی تیمهای ضعیفی مثل خیرونا و مالاگا و حتی بیلبائو، بارسا را به عقب میرانند، اما بازیکن ندارند که بتواند آن ضربه کلیدی را بزند، بیاختیار انسان به روزی فکر میکند که این تیم بخواهد با این سبک بازی در برابر PSG یا منچستر سیتی یا بایرن مونیخ، یا حتی رئال مادرید صف آرایی کند. حتی تصورش هم چندان دلپذیر نیست...
بارسا در لحظات پایانی بازی و روی یک ضد حمله، گل دوم را به ثمر رساند، تا نتیجه بدست آمده در ورزشگاه دشوار سن مامس، از دور نتیجه درخشانی باشد، اما شبیهِ اکثر بردهای این فصل، کیفیت بازی بارسا چندان با آمار پیروزیهایش هماهنگ نیست، و این میتواند در مقاطع حساس فصل مشکلات زیادی را به وجود آورد.
شاید در دنیای فوتبال، چیزی غیر قابل تصورتر از این نبود که روزی بازی بارسا خسته کننده و کسالت آور باشد، اما این چیزی است که امروز در میان هیاهوی برخی هواداران نتیجه گرا، کمتر به چشم آمده است...
خلاصه بازی بیلبائو 0 بارسا 2 (HD)
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
بهترین شروع تاریخ لالیگا رو این بارسا داره . مربی بارسا هم با توجه به داشته هاش و بازیکناش ، داره تیم رو ارنج و تاکتیک مورد نیاز رو اتخاذ می کنه . خدا رو شکر تقریبا همه بازیها رو بردیم با این بازیکنای درجه دو . دوستان فقط انتقاد الکی بکنن
دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ (۹:۲۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
واقعا نمیدونم این جناب والورده چرا روبرتو رو هنوز در پست دفاع راست استفاده میکنه و چرا به گومز و سوارز فیکس بازی میده! آردا هرچقدر هم بد باشه باز هم از گومز بهتره به خدا! ای کاش یه نیمکت درست و حسابی داشتیم. الان سوارز باید خیلی شیک رو نیمکت می نشست و گومز کلا از افق دید خارج میشد! حیف واقن. همش به خاطر مدیریت افتضاح باند بارتومئوئه یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۹:۳۸)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول Liliyan نوشته:چرا که نه درسته مدیرای بارسا لایق جایگاهشون نیستن ولی خود اریکسن باید جایگاهشو تعیین کنه اگه خودشو در حد این میبینه که توی تاتنهام دنبال big five لیگ جزیره بدو و هیچ وقت بهشون نرسه خب قطعا به درد بازسا هم نمیخوره ولی اگه به دنبال موفقیت بیشتر و بیشتر باشه بارسا میتونه بهترین واسطه ای بین اون و آزروهاش باشه. دیگه بدبخت چطوری ابراز علاقه کنه به بارسا؟! وقتی این مدیرای بی لیاقت نمیرن بخرنش چی کار کنه؟ یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۸:۲۱)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول alika نوشته:اگه فقط بخوایم به بازی امشب نگاه کنیم و شرایط دیگه رو که تو ادامه کامنت میگم در نظر نگیریم میشه گفت بازی جالبی نبود مخصوصا نیمه دوم که تیم شدیدا تحت فشار بود. والورده باید تعویض هایی میکرد که تیم از فشار در بیاد مثلا آوردن سمدو و تغییر پست روبرتو که یا باید از شروع بازی این کار و میکرد یا حداقل زودتر این تعویض و انجام میداد. یا باید دلوفئو و دنیس رو با راکیتیچ و سوارز تعویض میکرد. دوستانی که به این شدت انتقاد میکنین توجه کنین که بارسا تو سن مامسی که همیشه تو این ورزشگاه به مشکل خورده بود بازی میکرد، مثلا اگه بازی پارسال کوپا دل ری تو همین ورزشگاه رو یادتون باشه اون بازی بارسا 2-0 عقب افتاد و نیمه دوم به لطف کاشته استثنایی مسی یک گل زد و در شرایطی که بیلبائو از دقیقه 75، 10 نفره و از دقیقه 80، 9 نفره بازی میکرد بزای همون 2-1 تموم شد. ترکیب اون بازی دقیقا مثل بازی امشب بود با این تفاوت که نیمار و اینیستا رو به جای گومس و پائو داشتیم یعنی شرایط از لحاظ بازیکن به مراتب بهتر از بازی امشب بود. اینا رو میگم که یادتون بیاد همیشه بزای تو این ورزشگاه فوق العاده سخت بوده پس توقع نداشته باشید بارسا تو این زمین راحت بازی کنه و ببره. تیم همچنان ضعف هایی داره مخصوصا والورده باید تو چیدمان بازیکنا و تعویض ها بیشتر دقت کنه ولی من همچنان ترجیح میدم به این تیم امیدوار باشم. به امید پیشرفت بارسا و ادامه نتایج خوب. تو این بازی نیمه اول نسبتا عالی داشتیم اما نیمه دوم ضعیف بودیم و عملکرد خیلی از بازیکنها باعث این ضعیفی بود و پاسهای اشتباه زیادی داشتیم اما میتونیم کنار این بازی ضعیف کارهای ترکیبی زیادی دید من قبلا هم گفتم همیشه وقتی مری جدیدی میاد زمان میبره تفکراتش به تیم منتقل بشه و باید صبر کرد و خود من امید دارم و منتظر میمونم و امیدورم تا نیم فصل باید صبر کرد یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۷:۱۳)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
چرا که نه درسته مدیرای بارسا لایق جایگاهشون نیستن ولی خود اریکسن باید جایگاهشو تعیین کنه اگه خودشو در حد این میبینه که توی تاتنهام دنبال big five لیگ جزیره بدو و هیچ وقت بهشون نرسه خب قطعا به درد بازسا هم نمیخوره ولی اگه به دنبال موفقیت بیشتر و بیشتر باشه بارسا میتونه بهترین واسطه ای بین اون و آزروهاش باشه. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۲۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نیم فصل دوم 100 درصد به مشکل میخوریم چون تیم نفرات خوبی نداره خصوصا ک جای نیمار خالیه و خط هافبک هم چند ساله که از کار افتاده مربی ام زیاد چنگی به دل نمی زنه معلوم نیست سرنوشت این فصل یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۵:۰۷)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول S.Rivaldo نوشته:بعضی دوستان توقع دارن همیشه 5 تا 5 تا بزنیم ولی این امر نشدنیه....معمولا سال ها طول میکشه تا یه تفکر ناب و کاملا جدید استارت بخوره مثل تفکر یوهان کرایف فقید یا پپ که البته با رایکار شروع شد و بعد از مدتی سایر تیم ها با توجه به پول سرشار و آنالیز های حرفه ای و تکنولوژی های روز راه های مقابله با اون رو یاد میگیرن من سال هاست طرفدار بارسا هستم و همیشه با علاقه بازی های تیمم رو دنبال میکره و میکنم...به نظرم تیم شرایط خوبی داره...این رو نتایح و صحبت های بازیکن ها نشون میده....اتفاقا تو بازی با اتلتیکو تو ورزشگاه جدید حریف خیلی با آرامش بازی کردیم...همینطور با یووه و همین بیلبائو...درسته حاکم مطلق نبودیم ولی دست و پا بسته هم به قول بعضی دوستان نبودیم....کاملا آرام و به دور از هیاهو بودیم و این عالیه...انگار همه میدونن که "درسته زیبا بازی نمیکنیم ... درسته مثلا فلان توپ نرفت تو گل ولی خیالمون راحته که میبریم...حتما گل رو میزنیم " با نظر بعضی دوستا موافقم و احتمالا این فصل دستمون از ucl کوتاهه ولی نه به خاطر اینکه زیبا بازی نمیکنمی بلکه به این دلیل که امسال احتمالا سال سیتی و پی اس جیه ولی لیگ رو بنام بزنید از همین الان این خط و این نشون تیم در حال پوست اندازیه و تا چند سال اوضاع همینطور پیش میره تا پیکه و سوارز و اینیستا و بوسکتس و نهایتا در کمال تاسف مسی بزرگ بازنشسته بشن و تیم با یک فلسفه جدید که احتمالا اسطوره ای مثل ژاوی و یا یه همچنین کسی به تیم تزریق میکنه با توپ پر برمیگرده به قله اروپا از سال 1992-93 که تقریبا فوتبال دنبال میکنم این روال کلی بوده برای همه تیم ها چه ملی چه باشگاهی میلان رئال منچستر بارسلون یووه اینتر و از اونطرف آرژانتین و برزیل و فرانسه وآلمان و ایتالیا و اسپانیا این یه دور تاریخه و باید طی شه یا حق دوست عزیز ما دوست داریم تیم عالی بشه و سه گانه رو بگیریم واقعا برای بارسا بده که رئال دو سال پیاپی میاد و چمپیونزلیگ رو میگیره که البته به زور داور و دروازه خالی زدنای شیریجیانو پنالدو هست اگه قرار باشه این فصلم دستمون ازش کوتاه بمونه و با توجه به پیوند ناگسستنی رئال و داور این فصلم بعید نیست که ببرن و هتریک کنن اونموقع دیگه باید فاتحه بارسا رو خوند یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۴:۵۱)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
بعضی دوستان توقع دارن همیشه 5 تا 5 تا بزنیم ولی این امر نشدنیه....معمولا سال ها طول میکشه تا یه تفکر ناب و کاملا جدید استارت بخوره مثل تفکر یوهان کرایف فقید یا پپ که البته با رایکار شروع شد و بعد از مدتی سایر تیم ها با توجه به پول سرشار و آنالیز های حرفه ای و تکنولوژی های روز راه های مقابله با اون رو یاد میگیرن من سال هاست طرفدار بارسا هستم و همیشه با علاقه بازی های تیمم رو دنبال میکره و میکنم...به نظرم تیم شرایط خوبی داره...این رو نتایح و صحبت های بازیکن ها نشون میده....اتفاقا تو بازی با اتلتیکو تو ورزشگاه جدید حریف خیلی با آرامش بازی کردیم...همینطور با یووه و همین بیلبائو...درسته حاکم مطلق نبودیم ولی دست و پا بسته هم به قول بعضی دوستان نبودیم....کاملا آرام و به دور از هیاهو بودیم و این عالیه...انگار همه میدونن که "درسته زیبا بازی نمیکنیم ... درسته مثلا فلان توپ نرفت تو گل ولی خیالمون راحته که میبریم...حتما گل رو میزنیم " با نظر بعضی دوستا موافقم و احتمالا این فصل دستمون از ucl کوتاهه ولی نه به خاطر اینکه زیبا بازی نمیکنمی بلکه به این دلیل که امسال احتمالا سال سیتی و پی اس جیه ولی لیگ رو بنام بزنید از همین الان این خط و این نشون تیم در حال پوست اندازیه و تا چند سال اوضاع همینطور پیش میره تا پیکه و سوارز و اینیستا و بوسکتس و نهایتا در کمال تاسف مسی بزرگ بازنشسته بشن و تیم با یک فلسفه جدید که احتمالا اسطوره ای مثل ژاوی و یا یه همچنین کسی به تیم تزریق میکنه با توپ پر برمیگرده به قله اروپا از سال 1992-93 که تقریبا فوتبال دنبال میکنم این روال کلی بوده برای همه تیم ها چه ملی چه باشگاهی میلان رئال منچستر بارسلون یووه اینتر و از اونطرف آرژانتین و برزیل و فرانسه وآلمان و ایتالیا و اسپانیا این یه دور تاریخه و باید طی شه یا حق یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۳:۲۱)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول mostafa169 نوشته:نقدها کاملا غیرمنصفانه است... خیلی هم غیرمنصفانه است. وقتی می خواید نقد کنید شرایط رو در نظر بگیرید: تیمی که نیمارش رو از دست داده و جایگزینش هم مصدومه اینیستا رو هم نداره، یه سوآرس فلج و معلول داره، تعداد نشستن روی نیمکت مربیش تو لیگ هنوز دو رقمی نشده، میاد جلوی یک تیم پرتماشاگر تو زمین حریف با ارائه یه بازی منطقی پیروز می شه و اون وقت ازش انتقاد می شه.... مشکل کمبود مهره داره بیداد می کنه، اون وقت دوستان انتظار دارن تیم وقتی جلوست بیاد شصت نفری حمله کنه وقتی که تازه اینیستا رو هم نداره یک مزیت خوب تیم نتیجه گرفتن تو روزهاییه که خوب نیست، این خصوصیت رو بر خلاف رئال بارسا هیچ وقت نداشته، یعنی اگر ده درصد بازی هاش افت می کرد نتیجه رو از دست می داد، این یه مزیته که تیم یاد بگیره از گل زده اش محافظت کنه، من شک ندارم اگه دیروز در نیمه دوم بارسا می خواست فوتبال مالکانه در پیش بگیره به دلیل عدم توانایی در حفظ توپ و پرس شدید حریف توپ لو می داد و گل رو می خورد. من نمیگم والورده خداست، اما حداقل می تونه وقتی یک موتور هواپیما سوخته به سلامت فرود بیاد. شرایط رو آسون در نظر نگیرین. نیمار رفته، جایگزینش مصدومه، مسی توپ طلا نبرده و تحت فشاره، یارگیری خوبی صورت نگرفته، فصل پیش تیم قهرمان نشده.. همه اینا نکات منفی تیمه که والورده داره با وجود همین شرایط استارت فوق العاده ای بزنه. مسلما منم دوست دارم یک مربی کاتالانی که ثانیه ای سر بار لباس تیم رو می بوسه بالای سر تیم باشه اما فعلا شرایط اینه، پس لطفا اندکی تعصب رو این مربی و اون مربی رو بذارید کنار و این قدر نتایج تیم رو بی ارزش جلوه ندین. دوست عزیز کسی نتایج تیم رو بی ارزش جلوه نمیده اتفاقا خوبه که حداقل میبریم باید خدا رو شکر کرد اما موضوع اصلی اینه که واقعا تا کی؟ تازه اول کاره با این اوضاع تیم بعیده حتی حذفی رو ببریم چه برسه به لیگ و چمپیونزلیگ باید واقع بین بود نه بی جهت تعریف کرد نه بی جهت تخریب کرد انصافا اگه ترشتگن دیشب اونطوری نمیگرفت الان شاید باخته بودیم هر چند بارسا هم میتونست بیشتر بزنه ب طور کلی منظورم اینه که واقع بین باشیم یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۵۸)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقدها کاملا غیرمنصفانه است... خیلی هم غیرمنصفانه است. وقتی می خواید نقد کنید شرایط رو در نظر بگیرید: تیمی که نیمارش رو از دست داده و جایگزینش هم مصدومه اینیستا رو هم نداره، یه سوآرس فلج و معلول داره، تعداد نشستن روی نیمکت مربیش تو لیگ هنوز دو رقمی نشده، میاد جلوی یک تیم پرتماشاگر تو زمین حریف با ارائه یه بازی منطقی پیروز می شه و اون وقت ازش انتقاد می شه.... مشکل کمبود مهره داره بیداد می کنه، اون وقت دوستان انتظار دارن تیم وقتی جلوست بیاد شصت نفری حمله کنه وقتی که تازه اینیستا رو هم نداره یک مزیت خوب تیم نتیجه گرفتن تو روزهاییه که خوب نیست، این خصوصیت رو بر خلاف رئال بارسا هیچ وقت نداشته، یعنی اگر ده درصد بازی هاش افت می کرد نتیجه رو از دست می داد، این یه مزیته که تیم یاد بگیره از گل زده اش محافظت کنه، من شک ندارم اگه دیروز در نیمه دوم بارسا می خواست فوتبال مالکانه در پیش بگیره به دلیل عدم توانایی در حفظ توپ و پرس شدید حریف توپ لو می داد و گل رو می خورد. من نمیگم والورده خداست، اما حداقل می تونه وقتی یک موتور هواپیما سوخته به سلامت فرود بیاد. شرایط رو آسون در نظر نگیرین. نیمار رفته، جایگزینش مصدومه، مسی توپ طلا نبرده و تحت فشاره، یارگیری خوبی صورت نگرفته، فصل پیش تیم قهرمان نشده.. همه اینا نکات منفی تیمه که والورده داره با وجود همین شرایط استارت فوق العاده ای بزنه. مسلما منم دوست دارم یک مربی کاتالانی که ثانیه ای سر بار لباس تیم رو می بوسه بالای سر تیم باشه اما فعلا شرایط اینه، پس لطفا اندکی تعصب رو این مربی و اون مربی رو بذارید کنار و این قدر نتایج تیم رو بی ارزش جلوه ندین. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۰۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول fcabianari نوشته:با سلام خدمت دوستان گلم من مدام اخبار این سایت رو دنبال میکردم منتها تازه عضو شدم و خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم باید خدمتتون عرض کنم که من کاملا با جناب آقای ایمنی موافقم البته نه کامل کامل اما از جهاتی با ایشون موافقم که این تیم با این وضع به هیچ جایی و هیچ جامی نمیرسه کافیه به یه تیم قوی برخورد کنیم دیگه خدا داند که چه خواهد شد این تیم باید تقویت بشه خوش اومدی. اتفاقا کاوانی گزینه بدیم نیست. یه کمی بی شعوره ولی بازیکن خوبیه. در حال حاضر که سوارز رسما پایین تر از طارمی بدترین مهاجم دنیاس و باید واقعا یه فکری کرد... یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۹:۱۵)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
در مورد عملکرد بازیکنا هم راکیتیچ که عالی بود، امتیتی میتونه تبدیل به یکی از بهترین مدافعین دنیا بشه خیلی خوبه فقط نزدیک بود اون حرکتش سر اتلاف وقت باعث اخراجش بشه، آلبا که این فصل به فرم فوق العادش برگشته، روبرتو باید از ابتدای بازی هافبک بازی کنه واقعا به خط هافبک خلاقیت میده مخصوصا وقتی اینیستا نیست. پائو در خدمت تیم و فوق العاده دونده، مسی که مثل همیشه پایه گذار تمام حملات تیمه و فوق العاده. تو بازی امروز اگه بجای سوارز، راکیتیچ و گومس بازیکنای بهتری داشتیم خیلی شرایط فرق میکرد امیدوارم یه هافبک و یک مهاجم خوب بگیریم تا بجای سوارز و راکیتیچ بازی کنن و با آماده شدن دمبله و بازی کردن بجای گومس شرایط تیم کاملا تغییر میکنه.
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۸:۴۰)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
اگه فقط بخوایم به بازی امشب نگاه کنیم و شرایط دیگه رو که تو ادامه کامنت میگم در نظر نگیریم میشه گفت بازی جالبی نبود مخصوصا نیمه دوم که تیم شدیدا تحت فشار بود. والورده باید تعویض هایی میکرد که تیم از فشار در بیاد مثلا آوردن سمدو و تغییر پست روبرتو که یا باید از شروع بازی این کار و میکرد یا حداقل زودتر این تعویض و انجام میداد. یا باید دلوفئو و دنیس رو با راکیتیچ و سوارز تعویض میکرد. دوستانی که به این شدت انتقاد میکنین توجه کنین که بارسا تو سن مامسی که همیشه تو این ورزشگاه به مشکل خورده بود بازی میکرد، مثلا اگه بازی پارسال کوپا دل ری تو همین ورزشگاه رو یادتون باشه اون بازی بارسا 2-0 عقب افتاد و نیمه دوم به لطف کاشته استثنایی مسی یک گل زد و در شرایطی که بیلبائو از دقیقه 75، 10 نفره و از دقیقه 80، 9 نفره بازی میکرد بزای همون 2-1 تموم شد. ترکیب اون بازی دقیقا مثل بازی امشب بود با این تفاوت که نیمار و اینیستا رو به جای گومس و پائو داشتیم یعنی شرایط از لحاظ بازیکن به مراتب بهتر از بازی امشب بود. اینا رو میگم که یادتون بیاد همیشه بزای تو این ورزشگاه فوق العاده سخت بوده پس توقع نداشته باشید بارسا تو این زمین راحت بازی کنه و ببره. تیم همچنان ضعف هایی داره مخصوصا والورده باید تو چیدمان بازیکنا و تعویض ها بیشتر دقت کنه ولی من همچنان ترجیح میدم به این تیم امیدوار باشم. به امید پیشرفت بارسا و ادامه نتایج خوب. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۸:۳۰)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
راستی دقت کردید یا نه والورده یه جا انگار خمیازه کشید اصن قیافش یه جوریه انگار خماره من که امیدی بهش ندارم
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۷:۱۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
در ادامه صحبتام باید بگم که بارسا علاوه بر خرید کوتینیو به نظرم باید سری و حتی کاوانی رو بخره حتی اگر هم شده با سوارز معاوضش کنن برا فصل بعد چون دیگه به خاطر نیمار ظاهرا نمیخوان نگهش دارن و بهترین فرصت برای بارساست چون واقعا مهاجم فوق العاده ایه به هر حال انشاء الله که تیم در نهایت موفق باشه
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۶:۴۷)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
با سلام خدمت دوستان گلم من مدام اخبار این سایت رو دنبال میکردم منتها تازه عضو شدم و خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم باید خدمتتون عرض کنم که من کاملا با جناب آقای ایمنی موافقم البته نه کامل کامل اما از جهاتی با ایشون موافقم که این تیم با این وضع به هیچ جایی و هیچ جامی نمیرسه کافیه به یه تیم قوی برخورد کنیم دیگه خدا داند که چه خواهد شد این تیم باید تقویت بشه
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۶:۴۱)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Liliyan نوشته:بازی واقعا اعصاب خورد کن بود تو ابن بازی میانه میدان دست حریف بود و بازیکنا ما در اون ناحیه واقعا افتضاح عملکردن اگه بخوای به جای بازیکنا بیلبائو مودریچ و کروس بذاری و مهاجم کریس رو باید توقع دو رقمی شدن رو داشته باشیم. به نظر من خرید اوزیل یا دیماریا یا مخصوصا اریکسن تو ژانویه میتونه وضعیت بارسا رو بهتر کنه. البته مارکو رویس بد نیس ولی حیف که همیشه مصدومه. یه جایگزین خوبم برا سوارز لازم داریم واقعا افت شدیدی داشته. به نظر لورنزو اینسینیه خوب باشه. اریکسن قطعا گزینه خوبیه. و به همین دلیل هم بعیده بارتمئو و دوستان بخرنش. جالبه بدونید لوچو از اینا گریزمان خواسته بود و اینا جاش الکاسر خریدن! ما یه مهاجم کلاس جهانی هم لازم داریم، حتی بیشتر از بازیکنی مثل کوتینیو. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۶:۲۳)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
کم کم ، از دست والورده تیتر کم میاریم
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۲:۱۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط می برد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
بارسا واقعا از نظر دفاع خیلی پیشرفت داشته شاهد این قضیه ام اینه که ما مقابل بیلبائو مالاگا و خیرونا تیم مدافع زمین بودیم یه جورایی فک کنم والورده به عمد هدفش مسخره کردن تیم ها و به رخ کشیدن قدرت دفاعیشه وگرنه بر هر آدم عاقلی پوشیده نیست که تیم این آقا هر زمانی که اراده کنه میتونه دروازه ی سخت ترین حریفانش رو هم در عرض سی ثانیه فرو بریزه قطعا همینطوره تیم ما در تمام بازی های اخیر موقعیت گل کمتری از حریفانش داشته و همواره تیم مدافع بوده این لباسیه که بارسا قراره از این به بعد بپوشه و البته با همین فرمون پیش بریم می تونیم در راستای این فلسفه در طی سالهای آینده مربیانی نظیر مورینیو و دی متئو و سیمئونه رو جانشینان شایسته ای برای والورده بدونیم و به حول قوه ی الهی مادامی که تندیس این بزرگمرد رو مجسمه گران دارن در نیوکمپ میسازن میتونیم شاهده این باشیم که در لاماسیا و بازیکن های پایه ی تیم به تدریج شاهد تمرین دفاع اتوبوسی رو مشق کنند یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
بازی واقعا اعصاب خورد کن بود تو ابن بازی میانه میدان دست حریف بود و بازیکنا ما در اون ناحیه واقعا افتضاح عملکردن اگه بخوای به جای بازیکنا بیلبائو مودریچ و کروس بذاری و مهاجم کریس رو باید توقع دو رقمی شدن رو داشته باشیم. به نظر من خرید اوزیل یا دیماریا یا مخصوصا اریکسن تو ژانویه میتونه وضعیت بارسا رو بهتر کنه. البته مارکو رویس بد نیس ولی حیف که همیشه مصدومه. یه جایگزین خوبم برا سوارز لازم داریم واقعا افت شدیدی داشته. به نظر لورنزو اینسینیه خوب باشه. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱:۴۴)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:دقیقاً همینطوره، کاملاً موافقم سعید جان. بهترین تیتر رو در نظر گرفتی. البته بهتر بود از بازی عالی " تر اشتگن " هم بنویسی! آره متس واقعا عالی بود و در نقش ناجی ظاهر شد. دمش گرم. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۱:۰۳)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دقیقاً همینطوره، کاملاً موافقم سعید جان. بهترین تیتر رو در نظر گرفتی. البته بهتر بود از بازی عالی " تر اشتگن " هم بنویسی! یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۵۴)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول zhityer نوشته:دوستان دقت بکنید که پارسال از بیلبائو باختیم و 3 امتیاز دادیم رفت. در ضمن اغلب حداقل یک گل رو از بیلبائو خوردیم. این نتیجه بقران خیلی فوق العاده بود. شاید تنها راهش یک نیمه دفاعی بوده... ما نیازمند جام و نتیجه هم هستیم. فوتبال که هنر نمایشی نیست. قطعا "نتیجه" عالیه. رو این بحثی نیست. اما سوال اینه که آیا برای ما هم مثل رئالی ها فقط نتیجه مهمه؟ به هر شیوه ای؟ بعدم مگه ما تو دهه اخیر با بازی زیبا کم جام بردیم؟ بازی زیبا که متناقض با نتیجه گرفتن نیست، اما لذتش رو هزار برابر می کنه. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۵۴)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:باورش سخته بارسایی که انقدر کسل کننده س. شده مثل چند سال پیش پرسپولیس که اصلا ارزش نداشت 2 ساعت وقت بذاری و بازی رو ببینی. این تیم واقعا به غیر از مسی زیبایی دیگه ای نداره و اگر مسی نباشه، کاملا هم سطح خیرونا و مالاگاس. فکرش رو نمی کردم روزی از بارسا وقت تلف کردن هم ببینم. عاشقان نتیجه می تونن از آمار خوب نتایج خوشحال باشن، اما من از این بارسا هیچ لذتی نمی برم. تا کی این واقعیات می خواد در حباب نتایج مخفی بمونه و کی و چطور قراره این حباب بترکه نمی دونم... فقط می دونم ما امروز بارسایی داریم که از ته قلبم آرزو می کنم به PSG نخوره... کم کم همه دارن انتقادهایی که از والورده رو میکردی با تمام وجود درک میکنن یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۴۹)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
اولا تبریک به همگی بابت این سه امتیاز دوما این بسیار خوبه که ثبات داریم و روند خوب در گرفتن امتیاز رو داریم و فعلا این مهمه که با قدرت داریم عمل میکنیم اما اگر دوست داریم تیم زیبا و بهتر بازی کنه باید صبر داشته باشیم. و قطعا به مرور زمان هماهنگی تیم بیشتر میشه که انصافا من لذت بردم رو چندتا حرکت تو بازی امشب که دوتا تیرک زدیم. پس به جای اینکه با یٱس و ناامیدی حرف بزنیم و تلاش بازیکنا و مربی نبینیم صبر و امید داشته باشیم. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۴۹)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نیمه اول خوب بودیم و میتونستیم خیلی راحت همون نیمه اول بازی رو با سه گل تموم کنیم در عوضش همون قدر نیمه دوم بد بودیم..اشتباهات فردی به شدت زیاد بود و کلا بارسا گیج میزد.. ولی در کل از بازی تیم راضیم .خدایی نکرده با کم تیمی بازی نداشتیم امتیاز گرفتن از بيلبائو اونم تو خونه خودش کار هر تیمی نیست.. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۴۶)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
نقل قول دوستان دقت بکنید که پارسال از بیلبائو باختیم و 3 امتیاز دادیم رفت. در ضمن اغلب حداقل یک گل رو از بیلبائو خوردیم. این نتیجه بقران خیلی فوق العاده بود. شاید تنها راهش یک نیمه دفاعی بوده... ما نیازمند جام و نتیجه هم هستیم. فوتبال که هنر نمایشی نیست.دوست عزیز نتیجه فوق العاده انظر شما چیه؟ اینکه دو گل زدیم و مثلا راحت بردیم؟ خدایی خودت بگو چند تا موقعیت گل ایجاد کردیم؟ اصلا موقعیتی ایجاد شد؟ برای آگاهیت هم اینقدر بدون که وقتی سوارز موقعیتی خراب نکرد یعنی موقعیتی نیود. شانس آوردیم دو سه تا نخوردیم یعنی کریس بود الآن تو این تیم ته جدولی دو سه تا راحت بهمون میزد یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
افتضاح بودیم بردن با این نوع بازی دردآوره ما به خاطر سبک فوتبال زیبا طرفدار بارسلونا شدیم بازی با 3هافبک دفاعی تعویض نکردن بازی ندادن به دنیس عدم خرید بازیکن تاثیر گذارو.... لعنت به باعث و بانی این همه افتضاح یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۳۷)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
دوستان دقت بکنید که پارسال از بیلبائو باختیم و 3 امتیاز دادیم رفت. در ضمن اغلب حداقل یک گل رو از بیلبائو خوردیم. این نتیجه بقران خیلی فوق العاده بود. شاید تنها راهش یک نیمه دفاعی بوده... ما نیازمند جام و نتیجه هم هستیم. فوتبال که هنر نمایشی نیست. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط می برد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
کاملا موافقم،فقط پیروزی های بارسا به خاطر اعجوبه ی مسی،وگرنه هیچ طراوت و تاکتیکی در تیم یافت نمیشه، باید افسوس خورد،و البته به آینده امید داشت،بلکه روزهای خوب پپ و لوچو مجدد تکرار بشه
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
واقعا فقط بردیم همین... ترشتگن نجات داد تیم رو تیمای بزرگ رو میخوایم چیکار کنیم؟؟ گزارشگرم ک فقط رو مخ بود... یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۳۳)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
اینکه ضعف مهره داریم، درسته، اما این ضعف اون قدری پررنگ نیست که ناگزیر به این سبک بازی منجر بشه. این تیم مشکلات اصلیش تاکتیکی و تفکر فوتبالیه، نه ضعف نفرات. انقدر بازیکن داریم که بتونیم خیلی بهتر از اینها بازی کنیم. اما در عمل می بینیم تیمهای ضعیفی که کل بازیکناشون رو هم اندازه یه بازیکن متوسط ما نمی ارزه، دارن ما رو تحت فشار قرار میدن و این برای بازیای بزرگ ترسناکه. احتمالا برا ژانویه یکی دو خرید خوب بکنیم و ضعف نفرات تقریبا مرتفع بشه. اون موقع بهتر مشخص میشه که مشکل از کیفیت های انفرادی نیست. به شخصه ترجیح میدم مثلا به سیتی بخوریم. واقعا دوست نداریم انتقام پارسال رو تیم مزخرفی مثل پاریس ازمون بگیره، چون با این وضع بازی که ما داریم، 2 تا مهره درجه یک تو تیم حریف باشن به راحتی گلبارون میشیم... یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۳۰)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
امشب فقط بردیم حداقل در بازی های قبل چیزی میدیدم اما این بازی نه و اینکه موقعیت هایی کهدساختیم رو گل نمیکنیم و موقعیت زیاد دادیم امیدوارم تیم بهتر بشه و اینکه نسبت به بازی های قبل پسرفت نکنه که در این بازی پسرفت قابل توجه ای داشت همیشه فرصت و اینکه امید به روزهای عالی یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۲۸)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
چقدر استرسی بود... البته من موافق مقایسه این بازی با سایر بازی های مهم مثل بازی با پاریس ژرمن نیستم، والورده که احمق نیست، خودش میدونسته که مهره نداره.... اینکه فکر کنیم تاکتیک درمقابل همه تیم ها یکسان هست مسخرست. یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
تبریک به بارسایی های عزیز. نیمه اول خوب بودیم ولی نیمه دوم فقط تیم داشت دفاع میکرد و این برای تیمی با فلسفه بارسا اصلا قابل قبول نیست. البته اینو هم باید در نظر بگیریم که بارسا عملا بدون وینگر بازی میکنه و تمام بار تهاجمی تیم رو دوش مسی هستش. گومز هم طبق معمول نشون داد به هیچ عنوان در حد بارسا نیست و البته سوارزی که واقعا آدم از دیدن بازیش بهت زده میشه که چه بلایی سرش اومده!!!!
یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۲۵)
|
پاسخ به: بارسایی که فقط میبرد... [ بیلبائو 0 - بارسا 2 ] | ||
---|---|---|
باورش سخته بارسایی که انقدر کسل کننده س. شده مثل چند سال پیش پرسپولیس که اصلا ارزش نداشت 2 ساعت وقت بذاری و بازی رو ببینی. این تیم واقعا به غیر از مسی زیبایی دیگه ای نداره و اگر مسی نباشه، کاملا هم سطح خیرونا و مالاگاس. فکرش رو نمی کردم روزی از بارسا وقت تلف کردن هم ببینم. عاشقان نتیجه می تونن از آمار خوب نتایج خوشحال باشن، اما من از این بارسا هیچ لذتی نمی برم. تا کی این واقعیات می خواد در حباب نتایج مخفی بمونه و کی و چطور قراره این حباب بترکه نمی دونم... فقط می دونم ما امروز بارسایی داریم که از ته قلبم آرزو می کنم به PSG نخوره... یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ (۰:۲۴)
|