به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: آتن برای من بسیار ارزشمند استمصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۰۰) (۵۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا که اکنون در آتن حضور دارد، در مورد دومین بازگشت احساساتی‌اش در این هفته با خبرنگاران صحبت کرد. او فردا با المپیاکوسی بازی دارد که 3 سال هدایتش را بر عهده داشته است. در این خبر اهم صحبتهای او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا فردا شب، در چهارمین روز از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میهمان المپیاکوس در آتن خواهد بود. تیم یونانی برای اینکه امیدی به صعود به دور بعدی داشته باشد، باید در این بازی پیروز شود، و در نتیجه استادیوم جئورجیوس کارایسکاکیس دیگ جوشانی خواهد بود که البته برای والورده به یاد آورنده خاطرات گذشته است.

سرمربی بارسا، سه سال در دو مقطع مربی المپیاکوس بود و توانست 3 قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی با این تیم بدست آورد. در کنفرانس خبری پیش از بازی، او تصدیق کرد: «از بازگشت به آتن احساساتی شده‌ام، چرا که برای من بسیار با ارزش است. سه سال فوق‌العاده را در اینجا سپری نمودم و احساس می‌کردم که همه، حتی رقبایم به من احترام می‌گذارند و می‌دانم که چه جو فوق‌العاده‌ای بر این ورزشگاه حکمفرماست».

او ادامه داد: «هواداران در المپیاکوس فشار زیادی روی شما وارد می‌کنند. آنها می‌آیند تا در یک فستیوال فوتبالی شرکت کنند و شور و شرارت بسیاری را هم با خود به ورزشگاه می‌آورند که از همان ابتدای بازی قابل لمس است. حتی اگر آنها از من استقبال خوبی داشته باشند، اما هرگز فراموش نخواهند کرد که پشت تیمشان بایستند».

مربی بارسا همچنین این بازی را با بازی دور رفت در نیوکمپ که در ماه جاری برگزار شد، اینطور مقایسه کرد: «در بارسلونا آنها بیشتر تدافعی بودند و اکنون به دنبال نتیجه بهتری هستند. با حمایت هوادارانشان، آنها قوی‌تر خواهند بود و از فرصتهایی که بدست آورند استفاده خواهند کرد».


جرارد دلوفئو

در کنار والورده، مهاجم جوان بارسا هم به صحبت با خبرنگاران پرداخت که مهمترین بخشهای صحبتهای او را در ادامه خواهید خواند.

بازی فردا شب: «پیروزی در این بازی، برای ادامه فرم خوب نتیجه گیریمان مفید است. ما با اعتماد به نفس بالا به اینجا آمده‌ایم، در وضعیت خوبی قرار داریم و سعی می‌کنیم تا با ارائه شیوه خودمان به پیروزی برسیم».

فرم خود: «جرارد دلوفئو هنوز چیزهای بسیاری برای نمایش دادن دارد. من در تیم احساس راحتی می‌کنم، اما می‌دانم که برای موفق شدن باید با بازیکنان زیادی رقابت کنم، و آرزو می‌کنم بتوانم این کار را انجام دهم».

فرم بارسا: «ما در وضعیت خوبی هستیم و تیم در مسیر درستی قرار دارد. ما روز به روز سخت کار می‌کنیم تا به انتهای فصل برسیم و شانسی برای بردن همه عناوین داشته باشیم».

والورده: «ارنستو تجربه زیادی از این ورزشگاه دارد و مردم او را دوست دارند. رابطه من با او خوب است و او به من اعتماد به نفس می‌دهد. اما اینکه چه کسی بازی خواهد کرد و چه کسی نه، خارج از کنترل من است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: آتن برای من بسیار ارزشمند است
خب به نظر میاد فردا هم قراره با تاکتیک فاخر دفاع و ضد حمله بازی کنیم.

نمی دونم تا کی باید برای دیدن یه بازی خوب منتظر موند...


دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!