به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لگانس vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۳:۳۱) (۵۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بازیکنان بارسلونا با پشت سر گذاشتن وقفه بازی‌های ملی، مجدداً به باشگاه خود بازگشتند. لالیگا دوباره آغاز شده و بارسا در هفته دوازدهم میهمان لگانس خواهد بود. در این خبر هرچه را لازم است در خصوص این دیدار بدانید، خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خاویر ماسکرانو که در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل نیجریه دچار مصدومیت در ناحیه همسترینگش شد، ۴ هفته از میادین فوتبال دور خواهد ماند. این مدافع مرکزی به لیست مصدومین طولانی مدت باشگاه پیوست و در کنار رافینیا و عثمان دمبله قرار گرفت؛ جایی که نام آردا توران، سرخی روبرتو و گومز نیز به چشم می‌خورد.

لیست کامل بازیکنان فراخوانده شده توسط والورده برای مصاف امشب بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، پائولینیو، دلوفئو، پاکو آلکاسر، آلبا، دینیه، ویدال، اومتیتی و فرمائلن.


لگانس نیز بدون نوردین امرابات و جان آندر سرانتس پا به اولین بازی خانگی این ماه خود خواهد گذاشت.

دیدگاه مربیان

در مصاحبه پیش از بازی در روز جمعه، ارنستو والورده خطرات طبیعی اولین بازی بعد از وقفه بازی‌های ملی را گوشزد کرد. او درباره این دیدار گفت: «حریف در پنج بازی اخیر خود در خانه، تنها یک بار بازنده بوده است. این دیدار بسیار دشوار خواهد بود و ما به سمت بازی‌های حساس پیش از کریسمس در حرکت هستیم. می‌خواهیم از سه بازی آینده در هفته جاری نهایت سود را ببریم».

سرمربی لگانس نیز از رویکرد تیمش برای ۱۲اُمین هفته بازی‌های لیگ سخن گفت و اشاره کرد: «من فکر می‌کنم با تیم فعلی‌مان می‌توانیم نمایش بهتری نسبت به شکست ۵-۱ از خود بر جای بگذاریم؛ اما باید سخت تلاش کنیم، اگر می‌خواهیم در پایان بازی شادمان باشیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران
پیروزی 5-1 بارسا برابر لگانس در هفته چهارم فصل 2016/17 در ورزشگاه بوتارک

اخبار دو تیم

با توجه به اینکه بارسا از آغاز فصل تاکنون، هرگز متحمل شکست نشده و جز یک تساوی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید، در تمام بازی‌های خود پیروز ظاهر شده، به نظر می‌رسد همه چیز خوب است و بارسلونای والورده در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد.

در حالی که مسی به صدرنشینی جاه طلبانه خود در بین برترین گلزنان لیگ ادامه می‌دهد و بار سنگینی را به دوش می‌کشد، بی‌انصافی است اگر از درخشش خط دفاعی (که بخش اعظم آن را مدیون تراشتگن هستیم) چیزی نگوییم؛ آبی و اناری‌ها تا به حال تنها ۴ گل در لیگ دریافت کرده‌اند. آخرین بار سویا قبل از آغاز وقفه بازی‌های ملی دروازه این تیم را گشود که با دابل پاکو آلکاسر، نتیجه ۲-۱ به سود بارسا خاتمه یافت.


لگانس شروع امیدوار کننده‌ای در ابتدای فصل داشت، اما دو بازی اخیر خود در این رقابت‌ها را با شگست به سرانجام رسانده است (مقابل سویا و والنسیا). دفاع نقطه قوت آنهاست و مانند بارسا، ورزشگاه خانگی‌شان دژ محکمی برای محافظت از دروازه‌شان به شمار می‌رود؛ بوتارک تا به حال تنها ۲ گل از حریفان به خود دیده است که هر دوی آن‌ها در شکست ۲-۱ مقابل ختافه در سپتامبر به ثمر رسید. تمام این‌ها نشان می‌دهد که لگانس تیم قدرتمند و منسجمی است و احتمالاً بارسا باید کار سختی مقابل این تیم داشته باشد.

تاریخچه

با توجه به اینکه این دومین فصل حضور لگانس در لیگ دسته یک اسپانیاست، کاتالان‌ها امروز برای دومین بار حضور در ورزشگاه خانگی لگانس را تجربه خواهند کرد. آنها در آخرین بازدید خود از این ورزشگاه، با ۲ گل از مسی، سوارز و نیمار ۴-۰ در نیمه نخست پیش افتادند و با تک گل رافینیا در نیمه دوم، نتیجه به ۵-۱ تغییر یافت.

مسی در مصاف خانگی مقابل لگانس که به فوریه امسال باز می‌گردد، نیز دو گل به ثمر رساند که دومین آنها در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی درون دروازه جای گرفت.

پخش زنده

این بازی ساعت 18:45 عصر امروز از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ لگانس vs بارسا
به امید پیروزی پر گل با یک بازی زیبا و روون


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۴:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ لگانس vs بارسا
امیدوارم در مقابل این تیمهای ضعیف لااقل شاهد بازی زیبا باشیم، نه بازی در هم ریخته و محافظه کارانه مثل اکثر دقایق این فصل.


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!