این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۴۷) (۱,۶۴۷ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
لگانس به جمع تیمهای ضعیف دیگری اضافه شد كه در این فصل توانستهاند بارسا را تحت فشار قرار دهند و آمار بهتری از خود به جای بگذارند. آنها دو برابر بارسا شوت زدند، موقعیتهای گل بیشتری ساختند و تراشتگن 2 برابر دروازبان لگانس مجبور به واکنش در برابر حملات حریف شد! چیزی كه حتی تصورش هم شبیه یك كابوس دردناك است.
شاید اگر تراشتگن انقدر آماده نبود و یا لگانس بازیكنی مثل دیبالا در تركیبش داشت، این همه موقعیتی كه به سادگی روی دروازه بارسا ترتیب داده شد، میتوانست شب كابوس واری را برای آبی و اناریها رقم بزند!
به هر حال، بارسا باز هم برد. با سه اشتباه مهلك از بازیكنان حریف، چیزی كه بعد از نبوغ مسی و قبل از گل بخودی، بزرگترین سهم را در گلهای این فصل بارسا داشته است. والورده همچنان به آمار بهترین شروع تاریخ دلخوش است و آنها كه فوتبال را فقط در حد نتیجه میفهمند، در پوست خود نمیگنجند. اما آنها كه به خاطر زیبایی عاشق بارسا شدهاند، از این تیم لذت نمیبرند. نه، این بردها زشتند...
خلاصه بازی لگانس 0 بارسا 3 (HD)
FCBarcelona.ir
بارسا همچنان در حال تاریخسازی است. هم از جهت بردهای پیاپی و هم از جهت كیفیت افتضاح بازی، چیزی كه هر دو در تاریخ بیسابقه بودهاند. بارسا در برابر تیم درجه چندمی به نام لگانس هم در اكثر دقایق بازی تیم مدافع بود. به نظر میرسد مادامی كه والورده روی نیمكت بارسا حضور دارد، حتی در برابر ضعیفترین حریفان ممكن هم، هواداران بارسا باید خیال بازی زیبا را به فراموشی بسپارند!
لگانس به جمع تیمهای ضعیف دیگری اضافه شد كه در این فصل توانستهاند بارسا را تحت فشار قرار دهند و آمار بهتری از خود به جای بگذارند. آنها دو برابر بارسا شوت زدند، موقعیتهای گل بیشتری ساختند و تراشتگن 2 برابر دروازبان لگانس مجبور به واکنش در برابر حملات حریف شد! چیزی كه حتی تصورش هم شبیه یك كابوس دردناك است.
شاید اگر تراشتگن انقدر آماده نبود و یا لگانس بازیكنی مثل دیبالا در تركیبش داشت، این همه موقعیتی كه به سادگی روی دروازه بارسا ترتیب داده شد، میتوانست شب كابوس واری را برای آبی و اناریها رقم بزند!
به هر حال، بارسا باز هم برد. با سه اشتباه مهلك از بازیكنان حریف، چیزی كه بعد از نبوغ مسی و قبل از گل بخودی، بزرگترین سهم را در گلهای این فصل بارسا داشته است. والورده همچنان به آمار بهترین شروع تاریخ دلخوش است و آنها كه فوتبال را فقط در حد نتیجه میفهمند، در پوست خود نمیگنجند. اما آنها كه به خاطر زیبایی عاشق بارسا شدهاند، از این تیم لذت نمیبرند. نه، این بردها زشتند...
خلاصه بازی لگانس 0 بارسا 3 (HD)
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:از شما طرفداران جام انتظار بیشتری هم نیست. لیاقتتون همین بردهای مورینیوییه. سکوت هم همیشه نشونه جواب نداشتن نیست. خیلی وقتا نشونه چیزای دیگه س. درود بر شما، کاملا مشخص هست که منطقی با مسائل برخورد می کنین! :) دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ (۱۴:۴۸)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
امیدوار باشیم با اضافه شدن بازیکنای مصدوم و یکی دو خرید خوب ، زیبایی فوتبال بارسا هم دوچندان بشه که ارزش این رکورد تاریخی و بردهای پی در پی به کام طرفدارها شیرین تر بشه . زنده باد بارسا . زنده باد مسی
دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ (۹:۲۸)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول salah_erosennin نوشته:نیازی به ترول کردن نیست! تیم امریکه اگر مسی نداشت نیمار داشت! شما فقط این قسمت از حرف من رو نقل قول کردی چون جوابی برای بقیش نداشتین! بله تیم انریکه بدون راکیتیچ می باخت! و همه میگفتن نیمکت بارسا ضعیفه! والورده الان داره با اوننیمکت نتیجه میگیره. نیمکتی که انریکه درست کرد ولی نتونست ازش استفاده کنه! در ضمن کسی نگفت اینجا که ما از بازی خوب بدمون میاد. گفتیم اینقدر تند نرین، این تیم بازی خوب هم این فصل داشته، و اول فصل هم بیشتر از اونکه به قدرتش اضافه بشه از قدرتش کم شده. چنین جایگاهی در ایگ رو قطعا مدیون والورده هست، و انریکه قبلا نشون داده بود توی این موضوع تبهری نداره. هرچند وقتی همه ی ستاره های تیمش رو داشت قضیش فرق میکرد! کلا به نظرم بحث با شما بی فایدس! چون چشمتون رو روی همه چی بستین. بهترین تیم تاریخ! هه! از شما طرفداران جام انتظار بیشتری هم نیست. لیاقتتون همین بردهای مورینیوییه. سکوت هم همیشه نشونه جواب نداشتن نیست. خیلی وقتا نشونه چیزای دیگه س. دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ (۱:۱۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:همین یه تیکه ارزش فنی این حرفا رو نشون داد. تیم انریکه آمارش بدون مسی بهتر از آمارش با مسی بود! راکیتیچ مصدوم می شد تیم نتیجه نمی گرفت؟ تیم انریکه بدون مسی رفت رئال رو تو برنابئو 4 تایی کرد! سال بعد بدون نیمار باز رئال رو تو برنابئو برد! انقدر روی تصورات شخصی نظر ندین! البته واقعا از نگاهی که از این بازی افتضاح فعلی حمایت می کنه توقعی نیست. فوتبال برای شماها فقط نتیجه س، حالا می خواد رو گل به خودی یا حرکات ژانگولر دفاع یا دروازبان حریف بدست بیاد! نیازی به ترول کردن نیست! تیم امریکه اگر مسی نداشت نیمار داشت! شما فقط این قسمت از حرف من رو نقل قول کردی چون جوابی برای بقیش نداشتین! بله تیم انریکه بدون راکیتیچ می باخت! و همه میگفتن نیمکت بارسا ضعیفه! والورده الان داره با اوننیمکت نتیجه میگیره. نیمکتی که انریکه درست کرد ولی نتونست ازش استفاده کنه! در ضمن کسی نگفت اینجا که ما از بازی خوب بدمون میاد. گفتیم اینقدر تند نرین، این تیم بازی خوب هم این فصل داشته، و اول فصل هم بیشتر از اونکه به قدرتش اضافه بشه از قدرتش کم شده. چنین جایگاهی در ایگ رو قطعا مدیون والورده هست، و انریکه قبلا نشون داده بود توی این موضوع تبهری نداره. هرچند وقتی همه ی ستاره های تیمش رو داشت قضیش فرق میکرد! کلا به نظرم بحث با شما بی فایدس! چون چشمتون رو روی همه چی بستین. بهترین تیم تاریخ! هه! دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ (۰:۰۲)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
همین یه تیکه ارزش فنی این حرفا رو نشون داد. تیم انریکه آمارش بدون مسی بهتر از آمارش با مسی بود! راکیتیچ مصدوم می شد تیم نتیجه نمی گرفت؟ تیم انریکه بدون مسی رفت رئال رو تو برنابئو 4 تایی کرد! سال بعد بدون نیمار باز رئال رو تو برنابئو برد! انقدر روی تصورات شخصی نظر ندین! البته واقعا از نگاهی که از این بازی افتضاح فعلی حمایت می کنه توقعی نیست. فوتبال برای شماها فقط نتیجه س، حالا می خواد رو گل به خودی یا حرکات ژانگولر دفاع یا دروازبان حریف بدست بیاد! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۵۰)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول luke1889 نوشته:شما بد متوجه منظور من و امثال من شدی . والورده رو من نیووردم که بخام اخر فصل ازش دفاع کنم یا نه ! قبول دارم بازی ها از سبک بارسا دوره و برد ها دلچسب نیست ولی با این مهره ها خوب بوده و نمیشه والورده رو از الان زیر سوال برد . من الان ازش دفاع میکنم و هروقت جای دفاع نداشته باشه دفاعی ازش نمیکنم ! ( در کل سیستم بازی والورده با پپ و انریکه فرق داره ) فعلا تیمی که فصل گذشته و سوپر جام داشتیمو با این تیم مقایسه میکنم (فارق از اینکه مربی کی بوده ) میبینم که راضی کنندس . تیمی که فصل گذشته داشتیم منچستر سیتی منتخب جهان رو 4-0 تحقیر کرد. بزرگترین بازگشت تاریخ رو رقم زد. رئالِ روی اوج رو تو برنابئو بدون نیمار برد. بیشترین برد پیاپی و بیشترین گل زده رو ثبت کرد. می تونین درک کنین کل فصل گذشته فقط باخت به یووه نبوده؟! تیم این فصل رو تیمای درجه 3 هم تحقیر می کنن! بر اساس اونچه تو واقعیت اتفاق می افته نظر بدین نه اونچه تو دنیای ذهنتون اتفاق می افته! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۴۹)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
شما بد متوجه منظور من و امثال من شدی . والورده رو من نیووردم که بخام اخر فصل ازش دفاع کنم یا نه ! قبول دارم بازی ها از سبک بارسا دوره و برد ها دلچسب نیست ولی با این مهره ها خوب بوده و نمیشه والورده رو از الان زیر سوال برد . من الان ازش دفاع میکنم و هروقت جای دفاع نداشته باشه دفاعی ازش نمیکنم ! ( در کل سیستم بازی والورده با پپ و انریکه فرق داره ) فعلا تیمی که فصل گذشته و سوپر جام داشتیمو با این تیم مقایسه میکنم (فارق از اینکه مربی کی بوده ) میبینم که راضی کنندس . یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۳۹)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
اتفاقا تو این سایت نظر دادن آزاده و هیچکسم بخاطر نظرش بلاک نشده هرچند من خودم بارها به مدیر پیشنهاد دادم و ایشون گفتن که تا وقتی کاربرا از ادبیات زننده ای استفاده نکنن و مستقیما به شخص خاصی توهین نکرده باشن بلاک نمیشن هرچند بعید می دونم اینقدر که شما تند میرین اگه در جایگاه ایشون می بودین هم همینقدر معتدل برخورد میکردین و قطعا فرمون همین سایت رو هم دو روز بدن دست تون اولین کاری که میکنید اینه که مخالفان خودتون رو بلاک می کنید کاری که سعید آقا نکردن و سیاست این سایتم نیست کاری به نظرات دو طرف این بحث ندارم فقط آرزو میکنم باشین فقط اونقدر مرد باشین که آخر فصلم بیاین پشت سر والورده وایسین و مث رئالیا هر ثانیه رنگ عوض نکنید که یه فصل زیدان رو می برن تو اوج آسمون یه روز زیر هفت لایه آسفالت دفنش میکنن تیم رئال زیدان همون تیمه فقط اون طبل توخالی ش ترکیده ما که همینجا هستیم شما ام مرد باشین توی باختا ام سر و کله تون پیدا شه وقتی که این بادکنک عظیم تو خالی می ترکه ام ببینیم تون یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۹:۱۲)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
خیلی عالی گفتی ! واقعا یک ساله اخیر که میام تو این سایت در مورد ماسکرانو ، بوسکتس ، سوارز و الانم والورده و ... بعد بازی همه جور توهینی میشه . ولی در مورد گومز و انریکه برعکس ! پائولینیو واقعا شانس اورد بازیکن خوبی نشون داده وگرنه خاندانشو اینجا به فنا میدادید ! این بازیکن هایی که اینجا توهین میشه بهشون بازیکن هایی هستن که واسه هممون عزیز هستن و اگه هم خوب بازی نکنن میدونیم تمام تلاششون رو میکنن برای تیم . ضمنا همین سوارزی که جدیدا کلی موقعیت از دست میده فصل های قبل کلی نجات بخش تیممون بوده . درست نیست بعد هر بازی به یکسری از بازیکنا که به مزاج بعضی ها خوش نمیاد توهین شه ! در حالیکه ما از گومز هیچ چی ندیدیدم ! بهرحال بازیکن تیمه و احترامش واجب . من هیچ وقت به انریکه هم توهین نمیکنم و بدم هم نمیاد ازش . ولی نقدهایی که تو این سایت هواداری انجام میشه باعث میشه ادم نسبت بهش موضع بگیره . امیدوارم که والورده هم نتایجشو ادامه بده و بازی قشنگ رو هم به تیم در نیم فصل اضافه کنه ! یکساله دارم نقد های غیر منصفانه رو تحمل میکنم ولی امروز دیگه یوزر ساختم تا بتونم نظرمو بگم ! واقعا هم بگم بخاطر پست ها و نقد های ادمین به این سایت سر نمیزنم . بلکه بخاطر هوادار های عزیزی که اینجا جمع هستن و بعد بازی صحبت میکنن این سایت رو چک میکنم . یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۱۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:ما داریم در مورد کیفیت بازی صحبت می کنیم نه نتیجه. برای کسی که نتیجه همه چیزه و مهم نیست بردها و گلها چطور بدست میان، قطعا این بارسا بهترین تیم تاریخه! برای کسی که فلسفه بارسا و بازی زیبا مهمه، این قطعا بدترین بارسای تاریخه. گذر زمان هم نشون دادن فقط بدتر میشیم، نه بهتر. شاید 4 تا بازیکن درجه یک بخریم بتونن تو زمین چیزی ارائه بدن، ولی والورده نشون داده چیزی برای ارائه نداره، حتی اگر مثل یونان 2004 یا رئال کاپلو یا چلسی دی متئو بتونه با زشت ترین بازی قهرمان هم بشه. اگر در مورد کیفیت بازی صحبت می کنید باید ابزارش رو هم در نظر بگیرید! ابزار تمام مربیان قبلی خیلی بهتر و کامل تر از ابزار والورده بوده. ظاهرا شما خیلی احساساتی هستین که به این تیم میگین بهترین تیم تاریخ! تیمی که ژاوی و پویولش رفته، اینیستاش یه هفته در میون مصدومه و پا به سن گذاشته، پیکهی اون از دور خارج شده، و سمدویی جانشین بهترین دفاع راست تاریخش شده که هنوز نتونسه کامل جا بیوفته و بعضا روبرتویی (که اون هم مصدومه!) که پست تخصصیش اونجا نیست ازش بهتر بازی می کنه! از خط حمله ی تاریخیش یه سوارز مونده و مسی هم بخاطر عدم وجود بازیکن خلاق بعد از بوسکتس باید تمام نقاط زمین از هافبک تا حمله رو پوشش بده! شما که اینقدر از فلسفه ی بارسا می دونین و بیشتر از خیلی از ماها طرفدار تیم هستین، قطعا بهتر از ما میدونین که کیفیت بازیکنای بارسای کرایوف، پپ و حتی بارسایی که انریکه تحویل گرفت از این تیم بسیار بالاتر بود! کاری به این نداریم بعد از رفتن میلیتو هنوز یه دفاع مطمئن نخریدیم و جانشین ژاوی رو پیدا نکردیم و امسال هم که نیمار رفته بیش از نصف پلن های خط حمله رو با خودش برده و دمبله هم نتونسته هنوز ۴ تا بازی کنه مصدوم شده! به نظر شما گذر زمان نشون داده بدتر میشیم، و شما اینو در نظر نمیگیرین که ما تیمی پر از مقدوم داریم! ولی به نظر من گذر زمان داره نشون میده با همه ی مصدومیت ها تیم داره به روند رو به رشدش ادامه میده. داره کاری رو می کنه مه انریکه با همه ی علاقه ای که بهش دارم هیچوقت نتونست نشون بده! دوران انریکه کافی بود فقط راکیتیچ مصدوم شه تا تیم نتیجه نگیره! شما به نظرم چشمت رو روی اون بازی سوپرکاپ بستی! اون اختلافی که دیدی و اون تیم بی روح الان داره اینجور نتیجه میگیره! بازی با یووه هم تا اینجای کارمهمترین بازی فصلمون بود که ترکیب کاملی در اختیار داشت مربی، که اون هم با نتیجه و بازی قابل قبولی همراه بود! اینکه تراشتگن آمادس و موقعیت های حریف ها رو میگیره هم نشون از سبک بازی تیم نیست، نشون میده جناب پیکه (که توی بهترین تیم تاریخ بارساس الآن به ضم شما!) چقدر آمادس! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۰۱)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:تحقير اون نيست كه داورا ١٠ امتياز ازت كم كنن و ١٠ امتياز به رئال بدن و آخرش با ٣ انتياز فاصله قهرمان نشى. تحقير اونه كه تيماى درجه ٣ بيان جلوى بارسا سوار بازى باشن! وقتى حتى اينو نمى تونين بفهمين كه بارسا كمبود بازيكنش نسبت به امثال سيتى و پاريسه و همين الانش هزار برابر امثال خيرونا و لگانس كه تو زمين تحقيرش مى كنن بازيكن داره، وقتى فرق تاكتيك و نفرات رو حتى نمى فهمين و دركتون از فوتبال فقط در حد برد و باخته، وقتی نمی تونین متوجه شین که انریکه هولمز و گریژمان رو می خواست و متئو و الکاسر رو خریدن، و گرنه همه دوست دارن مثل پپ تیم منتخب جهان داشته باشن! لياقتتون هم همين كه يكى مثل والورده مربيتون باشه! هنر مربی اینه که از هرچی داره نهایت استفاده رو بکنه. بارسا تیمش تیم زمان پپ نیست، اما با همین تیم انریکه بهترین بازیا رو ارائه کرد و بیشترین جام رو گرفت. نیمار هم تا بود همه ش سوژه نقد و حمله بود و همه از فرم متناوبش می نالیدن و هیچ وقت ستون بارسا نبود، حالا که رفته شده دلیل وضع افتضاح تاکتیکی تیم. نخیر تاکتیک با نفرات فرق داره. اینکه مثل سیتی 20 تا بازیکن درجه یک بریزی تو تیم، با اون تیم علی دایی هم می تونه قهرمان شه. اما بارسا انقدر بازیکن داره که از پس امثال لگانس و خیرونا بر بیاد. منتها مربی نداره! کاش یکی بود واسه توهینهاتون که متاسفانه نمی تونید بحث منصفانه داشته باشید شماروهم بلاک می کرد ولی خب چیکار میشه کرد فعلا شما رییسی داداش نگاه کنید ببینید که چند بار از کلمات توهین آمیز استفاده کردید تاسف واقعا در ضمن بزرگترین تحقیرهای تاریخ بارسا ارمغان مربی محبوب شماست یادتون رفته که پارسال باخت جلوی همین تیمهای درجه 3 به قول شما بود که دودستی زحمتهای کینگ مسی رو تقدیم پنالدو کرد و قهرمانی رو ازمون گرفت کمی تامل... یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۳۱)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:آقای ایمنی عزیز تصور نمیکنید که این سبک گزارش بازی با غلظت و شدت بسیار بالای انتقاد از ابتدای فصل تاکنون موجب دو دستگی بین هواداران و اعضا سایت شده و این موضوع قدری به اون فلسفه طرفداری ما از این تیم لطمه خواهد زد؟ به ویژه اینکه اکثر این بحثها در نهایت منجر به مقایسه مربیان سابقمون میشه که همگی اسطوره های باشگاه بودن و به این ترتیب قطعا در حق آنها هم اجحاف خواهد شد. من مطمئنم که انتقاد شما از سر دلسوزی هست ولی به نظرتون آیا پاشیدن بذر نا امیدی که در اکثر گزارشها تا حالا مشاهده میشه درسته؟ آن هم در شرایطی که هنوز حتی نیم فصل هم نشده و بر خلاف نظر شما در بعضی بازیها خوب بودیم و قطعا در بعضی بازیها ضعیف. بهتر نیست در کنار انتقادهای منصفانه نسبت به آینده خوش بین باشیم تا به این ترتیب وحدتی بین اعضا به وجود بیاد؟ یعنی واقعیت رو نگیم؟ من واقعا چیزی که می بینم رو میگم و نگران آینده م. از اول هم هیچ مشکلی با والورده نداشتم، اما الان برام اثبات شده این آدم چیزی برای عرضه ندارم. واقعا امیدی تو آینده نمی بینم... منم دوست ندارم دو دستگی به وجود بیاد، ولی وقتی تیم در برابر ضعیفترین تیمها هم انقدر بدیم، باید چی کار کنیم؟ تعریف کنیم؟ یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۲۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
آقای ایمنی عزیز تصور نمیکنید که این سبک گزارش بازی با غلظت و شدت بسیار بالای انتقاد از ابتدای فصل تاکنون موجب دو دستگی بین هواداران و اعضا سایت شده و این موضوع قدری به اون فلسفه طرفداری ما از این تیم لطمه خواهد زد؟ به ویژه اینکه اکثر این بحثها در نهایت منجر به مقایسه مربیان سابقمون میشه که همگی اسطوره های باشگاه بودن و به این ترتیب قطعا در حق آنها هم اجحاف خواهد شد. من مطمئنم که انتقاد شما از سر دلسوزی هست ولی به نظرتون آیا پاشیدن بذر نا امیدی که در اکثر گزارشها تا حالا مشاهده میشه درسته؟ آن هم در شرایطی که هنوز حتی نیم فصل هم نشده و بر خلاف نظر شما در بعضی بازیها خوب بودیم و قطعا در بعضی بازیها ضعیف. بهتر نیست در کنار انتقادهای منصفانه نسبت به آینده خوش بین باشیم تا به این ترتیب وحدتی بین اعضا به وجود بیاد؟ یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۱۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول luke1889 نوشته:خوب بزار دمبله اضافه بشه بعد آیه یاس بخون ! هنوز دمبله بازی نکرده داری میگی دمبله رو داریم . دنیس که مثل فصل قبله و بازیکن خوبیه . گومز از اولشم واس بارسا افتضاح بوده و همیشه رو مخ من یکی بوده ! پائولینیو رو چه عجب قبول کردی ! تا دو ماه پیش موردی بود که والورده رو زیر سوال میبردین ! مخصوصا مدیریت سایت. نیمار هم زمانی که مسی نبود خودشو خوب نشون میداد انصافا ! زمانی هم که مسی بود تو بازی حداقل حداقلش باعث میشد که دور مسی خلوت شه . اشتباهات فردی بازیکنا ؟ انریکه خوب همه بد ! باشه ! برگشت تاریخی هم بیشترین علتش همت بازیکنا بود مخصوصا نیماری که میگی هیچ وقت قابل اتکا نبود ! بی تاثیر ترین کس انریکه بود تو اون بازی. سیتی الان تیم کاملیه نه فصل قبل که سال اولش بود . خیلی جالبه که پپ رو قبول نداری . یادته فصل قبل پپ چه تیمی رو تحویل گرفت و بزرگای تیم مثل دکو و رونالدینیو رو گذاشت کنار ! پپ با همون بازیکنای جوون و بی اسم و رسم بهترین تیم تاریخو ساخت . اونوقت میگی انریکه تیمو تکمیل کرد ! باشه. یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱۰:۰۲)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
خوب بزار دمبله اضافه بشه بعد آیه یاس بخون ! هنوز دمبله بازی نکرده داری میگی دمبله رو داریم . دنیس که مثل فصل قبله و بازیکن خوبیه . گومز از اولشم واس بارسا افتضاح بوده و همیشه رو مخ من یکی بوده ! پائولینیو رو چه عجب قبول کردی ! تا دو ماه پیش موردی بود که والورده رو زیر سوال میبردین ! مخصوصا مدیریت سایت. نیمار هم زمانی که مسی نبود خودشو خوب نشون میداد انصافا ! زمانی هم که مسی بود تو بازی حداقل حداقلش باعث میشد که دور مسی خلوت شه . اشتباهات فردی بازیکنا ؟ انریکه خوب همه بد ! باشه ! برگشت تاریخی هم بیشترین علتش همت بازیکنا بود مخصوصا نیماری که میگی هیچ وقت قابل اتکا نبود ! بی تاثیر ترین کس انریکه بود تو اون بازی. سیتی الان تیم کاملیه نه فصل قبل که سال اولش بود . خیلی جالبه که پپ رو قبول نداری . یادته فصل قبل پپ چه تیمی رو تحویل گرفت و بزرگای تیم مثل دکو و رونالدینیو رو گذاشت کنار ! پپ با همون بازیکنای جوون و بی اسم و رسم بهترین تیم تاریخو ساخت . اونوقت میگی انریکه تیمو تکمیل کرد ! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۹:۵۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول luke1889 نوشته:یجوری انریکه انریکه میکنی ادم حالش بد میشه . همچین میگی نمیفهمین انگار خدای فوتبالی ! ما هم دلمون برای فوتبال زیبای زمان پپ تنگ شده ( نه انریکه چون اون موقع بنظرم زیبا نبود و اگه بود واسه یکی دو سال اولش بود که ژاوی و دنی آلوز بودن ) این تیم دست انریکه بود چیکار میتونست بکنه ؟ فصل قبل با بهترش چیکار کرد ؟ این بردهای زشت !!!؟ ظاهرا یسریا ترجیح میدن این باخت های زیبا باشه لابد ؟ با بهترش؟ فصل قبل دفاع راست نداشتیم، این فصل سمدو رو داریم. این فصل پائولینیو اضافه شده که خیلی توان هافبک رو بالا برده. دنیس و گومز آماده تر از فصل اولشونن. فقط نیمار کم شده که اونم هیچ وقت قابل اتکا نبود و فرم سینوسی داشت و گاهی خوب و بد. که اونم دمبله جاش اومده. این تیم قطعا از تیم فصل قبل بهتره! با همون تیم هم فصل قبل انریکه پپ رو با سیتیِ منتخب جهان 4-0 تحقیر کرد! همون بازی که نیمار پنالتی خراب کرد و کلی موقعیت نزدیم و گرنه پپ دو رقمی شده بود! فصل قبل حذفی رو گرفت و لالیگا رو داوری ازش گرفت و لیگ قهرمانان رو اشتباهات فردی. فصل قبل بهترین بازگشت تاریخ فوتبال رو رقم زد و بیشترین بردهای پیاپی رو با بیشترین گلهای زده ثبت کرد! بازی که انریکه با تیمی نصف پپ ارائه می داد، به مراتب زیباتر و فنی تر از تیم پپ بود که بهترین ترکیب تاریخ رو داشت اما تاکتیک مسخره پاسکاریهای وسط زمینش خیلی زود منقضی شد و برای همینم پپ گذاشت و رفت. اما انریکه تیکی تاکا رو بالغ کرد و تنوع تاکتیکی بهش داد. البته این حرفا گفتنش بی فایده س. اونا که می فهمن تاکتیک یعنی چی نبوغ انریکه رو به خوبی دیدن. شما به همین بردهای مورینیویی افتخار کنین! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۹:۳۷)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
یجوری انریکه انریکه میکنی ادم حالش بد میشه . همچین میگی نمیفهمین انگار خدای فوتبالی ! ما هم دلمون برای فوتبال زیبای زمان پپ تنگ شده ( نه انریکه چون اون موقع بنظرم زیبا نبود و اگه بود واسه یکی دو سال اولش بود که ژاوی و دنی آلوز بودن ) این تیم دست انریکه بود چیکار میتونست بکنه ؟ فصل قبل با بهترش چیکار کرد ؟ این بردهای زشت !!!؟ ظاهرا یسریا ترجیح میدن این باخت های زیبا باشه لابد ؟ یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۹:۲۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول salah_erosennin نوشته:عجب نقد مقرضانه ای! این بارسا همونیه که توی سوپرماپ جلوی رئال هیچی برای ارائه نداشت! همون بارسایی که نیمار ازش رفته و قدرت خط حملش به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده! و دمبله ی جایگزینش هم از ابتدا مصدوم شده! این بارسایی هست که بعد از سوپرکاپ ما فکرش رو هم نمیکردیم همچین اختلافی ایجاد کنه! بارسایی هست که داره بعد از فیفا دی بازی می کنه! که در تمام دوران های قبلی این بازی هاش فاجعه بار و توام با شکست بودن! بارسایی که روی پیکه نمیشه حتی در حد یه دفاع معمولی حساب کرد! در عین حال همون بارسایی هست که اون بازی درخشان رو رو به روی یووه بازی کرد! یکم برای قضاوت زود هست، و اینجور نقد ها وضعیت تیم رو نشون نمیده. ما داریم در مورد کیفیت بازی صحبت می کنیم نه نتیجه. برای کسی که نتیجه همه چیزه و مهم نیست بردها و گلها چطور بدست میان، قطعا این بارسا بهترین تیم تاریخه! برای کسی که فلسفه بارسا و بازی زیبا مهمه، این قطعا بدترین بارسای تاریخه. گذر زمان هم نشون دادن فقط بدتر میشیم، نه بهتر. شاید 4 تا بازیکن درجه یک بخریم بتونن تو زمین چیزی ارائه بدن، ولی والورده نشون داده چیزی برای ارائه نداره، حتی اگر مثل یونان 2004 یا رئال کاپلو یا چلسی دی متئو بتونه با زشت ترین بازی قهرمان هم بشه. یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
عجب نقد مقرضانه ای! این بارسا همونیه که توی سوپرکاپ جلوی رئال هیچی برای ارائه نداشت! همون بارسایی که نیمار ازش رفته و قدرت خط حملش به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده! و دمبله ی جایگزینش هم از ابتدا مصدوم شده! این بارسایی هست که بعد از سوپرکاپ ما فکرش رو هم نمی کردیم همچین اختلافی ایجاد کنه! بارسایی هست که داره بعد از فیفا دی بازی می کنه! که در تمام دوران های قبلی این بازی هاش فاجعه بار و توام با شکست بودن! بارسایی که روی پیکه نمیشه حتی در حد یه دفاع معمولی حساب کرد! در عین حال همون بارسایی هست که اون بازی درخشان رو رو به روی یووه بازی کرد! یکم برای قضاوت زود هست، و اینجور نقد ها وضعیت تیم رو نشون نمیده. یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۸:۲۸)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول King.leo.10 نوشته:کاش دوستانی که ادعای بازی زیباو تیکی تاکاو این حرفارو دارن یکم این چند سالو یادشون بیارن که چطور تحقیر شدیم با قهرمانی های اروپایی رئال و پنالدو روزهای بده بارسا در راهه ولی دلیل عمده ی این بازیه بی کیفیت نبود بازیکنه تاثیر گذارو ستاره ست حتما مصاحبه ی گواردیولا رو که دیدین با گری لینه کر که میگه 90 درصد بازی به بازیکن بستگی داره این که تو تاکتیک هارو هر چقدر هم خوب بلد باشیو طراحیش کنی آخر سر بازیکنه که تو شرایط بازی باید از پس اجراشون بر بیاد امان از خریدهای افتضاح دولت قبل... خخخخخخ تحقير اون نيست كه داورا ١٠ امتياز ازت كم كنن و ١٠ امتياز به رئال بدن و آخرش با ٣ انتياز فاصله قهرمان نشى. تحقير اونه كه تيماى درجه ٣ بيان جلوى بارسا سوار بازى باشن! وقتى حتى اينو نمى تونين بفهمين كه بارسا كمبود بازيكنش نسبت به امثال سيتى و پاريسه و همين الانش هزار برابر امثال خيرونا و لگانس كه تو زمين تحقيرش مى كنن بازيكن داره، وقتى فرق تاكتيك و نفرات رو حتى نمى فهمين و دركتون از فوتبال فقط در حد برد و باخته، وقتی نمی تونین متوجه شین که انریکه هولمز و گریژمان رو می خواست و متئو و الکاسر رو خریدن، و گرنه همه دوست دارن مثل پپ تیم منتخب جهان داشته باشن! لياقتتون هم همين كه يكى مثل والورده مربيتون باشه! هنر مربی اینه که از هرچی داره نهایت استفاده رو بکنه. بارسا تیمش تیم زمان پپ نیست، اما با همین تیم انریکه بهترین بازیا رو ارائه کرد و بیشترین جام رو گرفت. نیمار هم تا بود همه ش سوژه نقد و حمله بود و همه از فرم متناوبش می نالیدن و هیچ وقت ستون بارسا نبود، حالا که رفته شده دلیل وضع افتضاح تاکتیکی تیم. نخیر تاکتیک با نفرات فرق داره. اینکه مثل سیتی 20 تا بازیکن درجه یک بریزی تو تیم، با اون تیم علی دایی هم می تونه قهرمان شه. اما بارسا انقدر بازیکن داره که از پس امثال لگانس و خیرونا بر بیاد. منتها مربی نداره! یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۶:۴۷)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول pob1188 نوشته:با احترام به نظر تمامي دوستان با مساوي كه رئال امشب گرفت بنظرم ارزش كار تيم الان بيشتر مشخص ميشه درسته كه بازي تيم مثل قبل چشم نواز نيست ولي يادمون باشه كه نيمار رفته بد موقع هم رفته جانشين هم كه فعلا نداره با اين بازيكنهاي پا به سن گذاشته نميشه اين انتظار رو داشت كه زيبا هم بازي كنند و برد هم بيارن فصل قبل و قبل تر از اون تيم قشنگ بازي ميكرد ولي خيلي اوقات از پس همين تيمها نظير لگانس بر نمي امديم بنظرم همين كه داريم همه بازيها رو ميبريم خودش كمك ميكنه كه بعد از نيم فصل با اضافه شدن دمبله رافينيا و اگر بتونيم يه بازيكن خوب بگيريم مطمعنا شرايط بهتر ميشه .زنده باد بارسا و طرفدارهاي ايراني بارساي كبير تو رو به خدا دست بردارين از اين منطق سر تا پا غلط! نيمار رفته كه رفته، يعنى ما انقدر بازيكن نداريم كه جلو امثال لگانس و خيرونا بتونيم تيم برتر زمين باشيم؟؟؟ نكنه اين تيما بازيكناشون بهتر از ماس؟ اينا حتى يه مهاجم در حد طارمى ندارن و گرنه جلو همينا آبكش مى شديم! بى كفايتى والورده هيچ ربطى به بازيكنا نداره. اين مربى برا بارسا كوچيكه و داره همون كاريو مى كنه كه دى متئو با چلسى كرد. قهرمان اروپا شدن اما بازيشون حتى حال هواداراشونم به هم مى زد! كسايى كه از اين بردهاى مزخرف راضين مشخصه هيچى از فلسفه بارسا نمى دونن. یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۶:۳۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
با احترام به نظر تمامي دوستان با مساوي كه رئال امشب گرفت بنظرم ارزش كار تيم الان بيشتر مشخص ميشه درسته كه بازي تيم مثل قبل چشم نواز نيست ولي يادمون باشه كه نيمار رفته بد موقع هم رفته جانشين هم كه فعلا نداره با اين بازيكنهاي پا به سن گذاشته نميشه اين انتظار رو داشت كه زيبا هم بازي كنند و برد هم بيارن فصل قبل و قبل تر از اون تيم قشنگ بازي ميكرد ولي خيلي اوقات از پس همين تيمها نظير لگانس بر نمي امديم بنظرم همين كه داريم همه بازيها رو ميبريم خودش كمك ميكنه كه بعد از نيم فصل با اضافه شدن دمبله رافينيا و اگر بتونيم يه بازيكن خوب بگيريم مطمعنا شرايط بهتر ميشه .زنده باد بارسا و طرفدارهاي ايراني بارساي كبير
یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه دوستان بابت برد. زنده باد بارسا. قبول دارم که به هیچ عنوان خوب بازی نمیکنیم حداقل در این بازی که خوب نبودیم ولی انصافا با این تیم نصفه و نیمه واقعا والورده داره معجزه میکنه دمش گرم. یک مربی با دانش و جنتلمن به تمام معناست. به امید قهرمانی بارسای بزرگ حداقل در لالیگا و کوپادل ری.
یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
کاش دوستانی که ادعای بازی زیباو تیکی تاکاو این حرفارو دارن یکم این چند سالو یادشون بیارن که چطور تحقیر شدیم با قهرمانی های اروپایی رئال و پنالدو روزهای بده بارسا در راهه ولی دلیل عمده ی این بازیه بی کیفیت نبود بازیکنه تاثیر گذارو ستاره ست حتما مصاحبه ی گواردیولا رو که دیدین با گری لینه کر که میگه 90 درصد بازی به بازیکن بستگی داره این که تو تاکتیک هارو هر چقدر هم خوب بلد باشیو طراحیش کنی آخر سر بازیکنه که تو شرایط بازی باید از پس اجراشون بر بیاد امان از خریدهای افتضاح دولت قبل... خخخخخخ یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
ندیدم
یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
منم باشما موافقم. متاسفانه خیلی از دوستان شرایط را کامل نگاه نمی کنند و ظاهری تیم رو سنجش میکنند. مگر میشه بدون برنامه و شانسی نتیجه گرفت؟ کارنامه آقای والورده واقعا درخشان هست. واقعا خیلی زشته مایی که گل کوچیک محله ام مربی گری نکردیم و اصلاحات پیشرفته اش هم بلد نیستیم میایم یک مربی بزرگ رو له می کنیم. یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
اولا اگه میشه یکم وقت به این مربی بدین اخه با این چندتا بازی چجوری باید تیمو بسازه و با برنامه هاش هماهنگ کنه اگرم جوری که شما میخاین بازی کنه و امتیاز از دست بده به نیم فصل نشده اخراجه یکم صبور باشین بزارین بعد نیم فصل حداقل نظر بدین درضمن شمایی که دنبال تیکی تاکا هستی اون زمان گواردیولا بود نه الان با این بازیکنای پا بسن گذاشته تیکی تاکا میخای ابزارشم باید باشه عزیزم بعد بازی های ملی که اکثر بازیکنام بازی داشتن نباید انتظار بازی خوب داشت مگه مسی امشب کم توپ لو داد چقدر تو دریبل کردن بازیکن روبروش به مشکل خورد؟ بازیکنام امشب سر حال نبودن نمیتونیم زیاد حمله کنیم چون بین مهاجمامون فقط مسی قابلیت حمل توپ داره تا فصل قبل نیمار بود اما الان تنهاست و سوارزو الکاسر مهاجم داخل هیجده هستن فقط یخورده منطقی باشین با رفتن نیمار سیستم تیم بهم خورد کل بار تیم رو ام اس ان بود و خلا هافبکامونو پر میکردن اما با رفتن نیمار حالا مشکل هافبکامونم بیشتر نمایان میشه جانشینشم تا اومد جا بیوفته مصدوم شد از عناصر تیکی تاکا فقط مسی و اینیستا و بوسکتس موندن که پا بسن گذاشتن اونوقت انتظار داری اینا مثل زمان گواردیولا بازی کنن تیم ضعف زیاد داره باید صبر کنیم تا حل بشه حلا تو این اوضاع داغون والورده داره امتیاز جمع میکنه بده؟ مگه زمان انریکه بد بازی میکردیم؟ ولی اخر فصل کلی فحش خورد و همتونم حسرت امتازای از دست رفته رو میخوردین از شوت نزدن مینالین از زمان گواردولا بارسا امار شوتش پایین ااومد اونم بخاطر تیکی تاکا و نوع بازی اما مگه همین انریکه نبود تو یه بازی تیمش حتی یک شوت هم نزد؟ ما هممون یه بارسای قدرتمند دوست داری اما یکم شرایط و در نظر بگیرین یکم هم صبر داشته باشین یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۶ (۰:۱۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
دیگه فقط با فیفا 18 تیکی تاکا رو میبینم اونم توی سیستم خودم ...
شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۳۳)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:سخنان والورده بعد از بازی : "من هم قبول دارم که امروز چندان خوب بازی نکردیم؛ ولی مهم کسب سه امتیاز بود!" از همین جمله معلومه این آقا چه طرز تفکری داره! یادتون باشه، مهم کسب 3 امتیازه! همیشه همین رو میگه. وقتی یه مربی کوچیک رو می ذاری رو نیمکت یه تیم بزرگ همین میشه. فقط می خواد برد بیاره تا قهرمان کوته فکرا باشه. گور بابای ژوگا بونیتو و تیکی تاکا و ... شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۲:۱۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
برد کجاش زشت بود اتفاقا خیلی قشنگ بود همیشه نیمه پر لیوان رو ببین نویسنده ILove u Barcelona شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۲:۱۰)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
سخنان والورده بعد از بازی : "من هم قبول دارم که امروز چندان خوب بازی نکردیم؛ ولی مهم کسب سه امتیاز بود!" از همین جمله معلومه این آقا چه طرز تفکری داره! یادتون باشه، مهم کسب 3 امتیازه! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۵۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ! دقیقاً همینطوره سعید جان! حروم لقمه ( پنالدو رو میگم ها! ) نصف بیشتر گل هاش رو روی ضربات ریباند ( بدون هیچ مزاحمتی ) زده! کلا تنها مهارتش همینه دیگه. شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۵۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ! دقیقاً همینطوره سعید جان! حروم لقمه ( پنالدو رو میگم ها! ) نصف بیشتر گل هاش رو روی ضربات ریباند ( بدون هیچ مزاحمتی ) زده! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۴۱)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
اکثرا بد بازی کردن ولی پیکه فاجعه بود خوبه که با والنسیا نیستش و محرومه
شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۲۹)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:دقیقاً همینطوره. رئالی ها باید با این بردها خوشحال بشن، نه ما! در ضمن، معلوم نیست مزدک چرا انقدر آنتی بارسایی شده! من خیلی دوستش دارم و براش ارزش و احترام زیادی قائلم ولی در این بازی خیلی ازش دلخور شدم! تابلو بود که داره از ضعف دروازه بان لگانس و تیم بی کیفیتش حرص میخوره و از گلزنی و برد بارسا شاکی میشه! شاید چیز خورش کردند! چند ساله همین حال به هم زن مردک! فقط بلده از پاچه رونالدو بره بالا! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۱۷)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Striker نوشته:شکی در بازی کمتر تهاجمی بارسا نیست، ولی نباید فراموش کنیم که لگانس اکثر ضرباتی که زد از پشت محوطه بوده و این خودش باعث شده آمار شوتش خیلی بالا بره. البته اعتراض اصلی من از والورده بیشتر به نیمکت نشینی دنیس و پائولینو و فرصت دادن به بازیکنایی مثل ویدال و لوئیز سوارز هست. سوارز شاید تو این بازی به ظاهر درخشید ولی هنوز این بشر یاد نگرفته تو آفساید واینسته یا از مغزش استفاده کنه. به نظرم باید دنیس و پائولینو فیکس بازی کنن و بی هیچ تعارفی بازیکنای قدیمی ولی بدون کاربردی مثل لویز رو نیمکت بشینن!! تا کی می خواید بگید تیمای حریف همه شوت الکی می زنن که آمارشون بالاتر از ماس؟ به فرض محالم اگر اینطور بود باز خودش عذر بدتر از گناهه که هر تیم درجه 3 ای انقدر راحت می تونه رو دروازه ما فشار بیاره! به علاوه همین بازی لااقل 4-5 تا موقعیت گل مسلم داشتن که اگه یه مهاجم نصفه نیمه داشتن زده بودن! سوارزم که واقعا زحمت کشید اینا رو زد! رونالدو هم بود اینا رو می زد! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۱۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
دقیقاً همینطوره. رئالی ها باید با این بردها خوشحال بشن، نه ما! در ضمن، معلوم نیست مزدک چرا انقدر آنتی بارسایی شده! من خیلی دوستش دارم و براش ارزش و احترام زیادی قائلم ولی در این بازی خیلی ازش دلخور شدم! تابلو بود که داره از ضعف دروازه بان لگانس و تیم بی کیفیتش حرص میخوره و از گلزنی و برد بارسا شاکی میشه! شاید چیز خورش کردند! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۱۶)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
من بازی رو نتونستم ببینم.... ولی خداروشکر ک بازم بردیم درسته مثل همیشه بازی نمیکنن ولی خیلی از تیمای بزرک دیگ ارزوی بردای تیمشون رو دارن... شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۱۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
امیدوارم جلو تیمای قوی آبرومون نره در ادامهی فصل!
شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۰۷)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
شکی در بازی کمتر تهاجمی بارسا نیست، ولی نباید فراموش کنیم که لگانس اکثر ضرباتی که زد از پشت محوطه بوده و این خودش باعث شده آمار شوتش خیلی بالا بره. البته اعتراض اصلی من از والورده بیشتر به نیمکت نشینی دنیس و پائولینو و فرصت دادن به بازیکنایی مثل ویدال و لوئیز سوارز هست. سوارز شاید تو این بازی به ظاهر درخشید ولی هنوز این بشر یاد نگرفته تو آفساید واینسته یا از مغزش استفاده کنه. به نظرم باید دنیس و پائولینو فیکس بازی کنن و بی هیچ تعارفی بازیکنای قدیمی ولی بدون کاربردی مثل لویز رو نیمکت بشینن!! شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۰۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
بازی افتضاح و خوبیش اینه که بردیم و سوارز گلزنی کرد در بازی های قبل چیزی نشون داده بودیم اما در این بازی نه و افتضاح بودیم و بازیکنانی مانند پیکه و سمدو و آلکاسر و مسی و اینیستا و... ( فقط پایولینیو و سورز خوب بودن) افتضاح بودن تیم خیلی عقب بازی میکنه و میتونه این فاصله بین خطوط رو از جلو و پرس کردن شروع کنه که حملات رو طراحی کنیم اما با عقب بازی کردن در حمله کم تعداد واینکه به تیم حریف سوار بازی میشه بعد از ورود تعویض ها ۳۰ درصد بهتر شدیم اما این خوب نیست برای بارسا و امیدورم هر چه زودتر والورده بتونه تیم رو به بهترین فرم سال های گذشته برسونه امیدورم این هفته که دو بازی مهم پیش و رو داریم عالی باشیم شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۰۴)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
زشته زشته خیلی زشته مشاور توچیت خانواده شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۵۵)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
واقعا برد های زشتی هستن این چه وضعه بازی کردنه تو رو خدا خدا به داد هفته دیگه برسه اما گل آخر خیلی با حال بود مسی چطوری اون پاسو در حالی که روی زمین افتاده بود داد دعا کنید امشب رئال از اتلتیکو بخوره فردا شب هم والنسیا ببازه اختلاف بیشتر بشه که هفته دیگه اگه باختیم زیاد مشکلی پیش نیاد چون به احتمال زیاد هفته دیگه رو میبازیم فقط دعا کنید آبرومندانه ببازیم
شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۵۳)
|
پاسخ به: این بردهای زشت... [ لگانس ٠ - بارسا 3 ] | ||
---|---|---|
شرم آوره. واقعا این سبک بازی شرم آوره. دیگه داره حالم به هم می خوره. فکر کنم بهتر باشه اصلا بازیا رو نگاه نکنم! بلایی که والورده سر بارسا آورده منصوریان سر استقلال نیاورد! جلوی تیمای درجه 3 هم تیم مدافعیم و دلمون خوش به ضد حمله و گلای اتفاقی و توپ به در و دیوار خوردن و ... شرم آوره... شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۵۱)
|