به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۱۸) (۱,۳۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


خلاصه بازی یوونتوس 0 بارسا 0 (HD)

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Faraz.HSTLR
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
افتضاح بودیم
باید 3تا میخوردیم =]


جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۳۴)
 
006007
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
خدایی دمتگرم از قدیم گفتن حرف حق جواب نداره البته اگه نسل جدیدمون بفهمن . یادمه زمانی که امسال چلسی و اینتر و ... با پلن اتوبوسی میومدند و مارو از جام گرفتن و نتیجه بازمیداشتند تا حد مرگ پیش میرفتیم . من به شخصه از زمان رکساچ فن خال رایکارد گواردیولا ویلانووا تاتا انریکه همیشه یکی از انتقادات مهم و اصلیم این بود که وقتی همه دنیا میدونن بارسا فقط حمله بلده چرا مربیای ما کمی عقب تر بازی نمیکنند تا حریف بیاد جلو !!!!!!!!!!!!! چرا وقتی که تیم ما جلو میوفته باز هم باید هجومی بازی کنیم و حریف با اینکه توی زمین خودشه و جلو تماشاگرای خودش بااینکه عقبه بازم دفاع میکنه و رو زدحملات مارو از تمام چیزهایی که حقمون بود و لیاقتشو داشتیم میندازه!!!!!!!!!!!!! این روزها از اینکه میبینم تیم دیگه با اون شیوه تعصب کورکورانه و بی برنامه بازی نمیکنه نسبتا خوشحالم و برای اینکه خوشحالیم کامل بشه نیاز به حداقل دوتا فانتزی باز داریم تا مثل گذشته ای که بعضی از دوستان انتظار دارند در جاهایی هم زیبا بازی کنیم.دوستان این حرفهای دلم بود و هیچ انتظاری ندارم که حرف همه باشه . ممنون از همه دوستداران بارسا که دلسوز تیم هستند


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۰۶)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
راستی اومتیتی واقا عالییییه دمش گرم


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۰۳)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
واقعا با راکیتیچ ، دلوفئو ، دینه ، سوارز ، عالی و منطقی بودیم این بازیکنا واقعا در حد بارسا نیستن


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۰۰)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
بازی کاملا منطقی و عاقلانه بود دم والورده گرم با این بازیکنا توی خونه یووه عالییی بازی کردیم
اگر دقت میکردن یک گلم زده بودن
مهمتر از همه صدر نشینی با کمترین خستگی بازیکنها مخصوصا مسی واسه بازی والنیسا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۵۷)
 
hosi_kh
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
بازیمون کاملا منطقی بود ب نظر من مهم صدرنشینیمون بود ک ب دستش اوردیم
بازی با والنسیا مهم تره مسی هم استراحت کرد
در کل خوب بودیم چیزی هم ک خواسیم ب دسش اوردیم


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۴۱)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
جالب اینه که آقای مدیر نه فقط والورده حتی گواردیولا رو هم قبول نداره😂😂😂😂😂
انریکه اسطوره باشگاه ماست هم ب عنوان بازیکن هم ب عنوان مربی ولی شما دیگه داری یه کاری میکنی ک آدم حالش داره از انریکه بهم میخوره
کی میگه انریکه ابزار نداشت مگه میشه آدم فوتبالو بفهمه بگه انریکه ابزار نداشت هیچ احتیاجیم نیست که اسم ابزاراشو ببریم یه نگاه به فینال سی ال با یووه بندازیم میبینیم کیا تو ترکیب بارسا بودن
انریکه فوق العاده کار کرد دمش گرم ولی دیگه رفته با پای خودشم رفته مثل پپ پس خواهش میکنم اینقد دیگه انرژی منفی ندین اینجا سایته هوادارای بارسلوناس نه رئال تموم حرفاتم آقا سعید میدونم که از سر دلسوزیه واقعا سخته نبینیم بارسا دیگه زیبا بازی نمیکنه ولی دیگه چی میشه کرد الان دیگه مسی مونم ۳۰ ساله شده اکثر اسکلت اصلیه نسل طلاییمونم پا به سن گذاشتن چه انتظاری میشه داشت آخه بخدا والورده تا همینجا شاهکار کرده
شما که میگی ما سبک بازیمون رئالی شده چرا خود رئال نتونسته نتیجه بگیره امسال
سیستمه ما دیگه واسه تموم دنیا رو شده بود همه میومدن اتوبوسی دفاع میکردن ماهم نمیتونستیم یدونه موقعیت خلق کنیم مثل اینکه یادتون رفته همیشه تو لالیگا بازیای بیرون از خونه واس ما چه شاخی میشد
دیگه وقته تغییره بارسا باید پوست بندازه پشت سرمربیمون باشیم مطمئنم که خیلی حرف واسه گفتن داره یاعلی


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۲۳)
 
barcelona18999
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
ولی همچین بدم نشدا...نباختیم...ب عنوان صدرنشین رفتیم دور بعد...مسیم استراحت کردواسه والنسیا...دیگ چی میخواین؟؟
از همون اول بازیم مشخص بود ک بارساییا زیاد نمیخوان بخودشون سخت بگیرن...خیییلی ریلکس و اروم بازی میکردن...
ب امید برد عالی مقابل والنسیا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۰۹)
 
bardiya30
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اینکه چند تا باختیم که دلیل نمیشه. همیشه هر تیمی بالاخره تو هر فصل چند تا باخت میده. درصد بردها در زمان انریکه و گواردیولا که بازی زیبا اصل کار بوده اتفاقا در تاریخ باشگاه بالاترینه پس بازی زیبا باعث باخت زیاد نشده. اما مسئله اینه که ما تو اکثر اون بازیها حتی وقتی می باختیم تیم بهتر بودیم و شایسته برد بودیم و باختها خیلی اوقات روی اتفاقات بدست می اومدن، کما اینکه دیبالا پارسال موقعیتهای خیلی سخت تری نسبت به موقعیتهای امشبش رو گل کرد و اینیستا اون تک به تک رو نزد و خیلی اتفاقات دیگه که تو تک تک باختا بودن. هیچ وقت تیم ضعیف نبودیم و تو بدترین بازیهای حریف بهمون سوار نمی شد. اما این توی بردهای این فصل هم شده عادت...

اینکه شما میگید هیچ وقت تیم ضعیف نبودیم در باختامون رو قبول ندارم اما تعدادشون زیاد نبود و در بعضی از بازیها تیم حریف نتیجه رو میگرفت و دفاع مطلق میکرد و ما روی اونا سوار میشدیم اما بدون هیچ خلق موقعیتی
میدونیم که الان بارسا زیبا بازی نمیکنه و نوسان داره در بیشتر بازیها وقتی تیم به مراتب برتر از حریفه و بازی روون رو انجام میده اما بحث من الان این نیست من میگم اگر الان بتونیم دفاع رو مستحکم کنیم و بعد بتونه باز روون رو انجام بده مشکلی نیست و فقط باید زمان داد به این مربی که در آینده ببینیم چه میکنه نه از الان بهش انتقاد کرد چون مثل هر بازیکنی ، سرمربی هم نیاز به زمان دره و اگر تونست اون فوتبال با طراوت بارسا با آپشن های بهتر رو تیمش ارائه بده عالی میشه و اگر نتونست خود باشگاه ازش میخود تموم کنه باهاش


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۴۴)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
نقل قول
یعنی اگر یک نفر بی خبر از بیرون بیاد، بهش بگی طرف مسی رو گذاشته بیرون، اونم نه برای استراحت، از نظر تاکتیکی! که 10 تا بازیکن دونده جنگنده بذاره و دفاع 10 نفره کاتاناچیو پیاده کنه! و یه سری که خودشون رو بارسایی می دونن از این کار حمایتم می کنن و میگن به خاطر گرفتن نتیجه هیچ اشکالی نداره، احتمالا می شینه اینجا خون گریه می کنه!

عزیزم والورده مسیو بخاطر بازی با والنسیا گذاشت رو نیمکت نه بخاطر تاکتیک
در ضمن خوبه بازیکنا یکم یاد بگیرن تو بازی های بزرک منتظر درخشش مسی نباشن


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۳۰)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
نمیدونم چه اصراریه این تیمو با تیم انریکه و گواردیولا مقایسه میکنن!!!!!
داداش اگه تونستی بازیکنایی که اونا داشتن با همون سن و امادگی بیاری برای والورده بازی کنن اگه بازم بد بازی کرد هرچی دوست داری به من بگو
من نمیفهمم چرا یکم تحمل نداری بارسا الان تو افته من میگم تیمی که تو افتش 10 امتیاز از رعال جلو بیوفته کار بزرگی کرده حالا یکم صبر کنین بزارین دمبله برگرده ترکیب خط حملمون راه بیوفته یه دوتا هافبک خلاقم بگیریم ببینیم والورده چه میکنه
انریکه دنی الوز ژاوی نیمار اینارو داشت البته نمیگم انریکه بخاطر این بازیکنا تونست اونهمه جام بگیره اما قبول کنین والورده دستش خالی تره و اینکه سن بازیکنام بالاتر رفته حالا شما بجای اینکه پشت تیمتو خالی کنی و دل دشمنو شاد کنی یکم وقت به این بیچاره بدین الان که نمیشه والورده رو اخراج کرد ولی میشه یکم صبر کرد ببینیم چه میکنه
همه اینجا عاشق بازی هجومی و تیکی تاکا هستن اما اگه بخاد الان با این سیستم بازی کنه مطمعن باش کلی امتاز از دست میده وقتی نیم فص دوم تیم راه بیوفته اونوقت اخر فصل حسرت این امتیازارو میخوریم پس بهتره الان تا میتونه امتیاز جمع کنه ایشالا نیم فصل دوم تیممون کامل بشه یه بازی زیبا هم ببینیم


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۲۷)
 
behnoush1360
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
بارسا نتیجه گرا شده . نتیجه هم گرفته . بازی قشنگ نمی کنه چون ابزارش رو نداره تا نیم فصل دو تا فانتزی باز به تیم اضافه بشه بعد بازی زیبا رو دنبال می کنیم . بعضی لیدرهای انریکه پرست ، بعد از این همه نتیجه گیری عالی بارسا منتظر یه باخت بودن . بارسا نباخت اما دوستان با همین مساوی عقده گشایی کردند . آقایان از خواب بارسای پپ و درخشش بارسای 7 سال پیش بیدار بشید . فعلا بارسا همینه . اگه این مربی نمی یومد فاتحه بارسا رو با این بازیکنهای سطح پایین باید می خوندیم . خوب شد مربی نتیجه گرا رو استخدام کردند تا حداقل نتیجه رو بگیریم تا در آینده به فکر بازی زیبا باشیم . خواهشاً کمی تحمل کرده و منصف باشید زنده باد بازسا زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0 (ویدئو)
یعنی اگر یک نفر بی خبر از بیرون بیاد، بهش بگی طرف مسی رو گذاشته بیرون، اونم نه برای استراحت، از نظر تاکتیکی! که 10 تا بازیکن دونده جنگنده بذاره و دفاع 10 نفره کاتاناچیو پیاده کنه! و یه سری که خودشون رو بارسایی می دونن از این کار حمایتم می کنن و میگن به خاطر گرفتن نتیجه هیچ اشکالی نداره، احتمالا می شینه اینجا خون گریه می کنه!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۹:۱۸)
 
fcabianari
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
واقعا بازی مسخره ای بود تازه اگر ترشتگن نبود بارسا باخته بود اما مطمئن باشید دیگه از والنسیا میبازیم آقا سعید حرکت شما هم در ننوشتن گزارش در نوع خودش جالب توجه بود خخخخخ


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۶:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
bardiya30 نوشته:

آره ما این نتایج رو گرفتیم اما همیشه نیمه پر لیوان رو نباید دید
باخت ۴ـ۰ به پاریس و۳ـ۰ به یووه و ۲ـ۱ به رئال زیدان ( اولین بازیش و موقعیت های فراوانش البته خستگی بازیکنان دخیل بوده) و چهار باخت پشت سر هم در فصل دوم انریکه و هستن از این نوع بازی ها و حالا از پپ بگم باخت جلو اینتر و چلسی و یا بازی برگشت با رئال در فصل آخرش و زیاد هست این موردها
میخوام بگم بازی زبا بهترین بازی بارسا بوده و خیلی ها به همین دلیل بارسایی شدن اما باید برنامه ای باشه کنارش و حمله حمله حمله نباشه که با یک اشتباه تیم به فنا بره
آره ما همیشه رو تیمهای حریف سوار بودیم و نقاطضعفی هم داشتیم که یک جا تیم رو به فنا میداد
من الان میگم شرایط طوری پیش رفته که تیم این مسیر رو بره بعد از رفتن نیمار و نباید عجولانه فکر کنیم این میشه یا اون ، امیدوارم روند تیم برای باز زیبا تغییر کنه و ما شادابی رو تو تیم ببینیم البته با نقاط قوت و من فعلا منتظر هستم
امیدوارم زمان بگذره و تیم روند رو به رشدی داشته باشه 😊😊
و مطمین باشد اگر حرف شما شد من اولین نفر هستم که میام میگم اشتباه کردم و دید شما بهتر شد اما بعد از زمان نه اینکه از الان و کور کورانه

اینکه چند تا باختیم که دلیل نمیشه. همیشه هر تیمی بالاخره تو هر فصل چند تا باخت میده. درصد بردها در زمان انریکه و گواردیولا که بازی زیبا اصل کار بوده اتفاقا در تاریخ باشگاه بالاترینه پس بازی زیبا باعث باخت زیاد نشده. اما مسئله اینه که ما تو اکثر اون بازیها حتی وقتی می باختیم تیم بهتر بودیم و شایسته برد بودیم و باختها خیلی اوقات روی اتفاقات بدست می اومدن، کما اینکه دیبالا پارسال موقعیتهای خیلی سخت تری نسبت به موقعیتهای امشبش رو گل کرد و اینیستا اون تک به تک رو نزد و خیلی اتفاقات دیگه که تو تک تک باختا بودن. هیچ وقت تیم ضعیف نبودیم و تو بدترین بازیهای حریف بهمون سوار نمی شد. اما این توی بردهای این فصل هم شده عادت...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۵۴)
 
bardiya30
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بله بازی زیبا بدون نتیجه هم خوب نیست. اما اولا از نتیجه بدون بازی زیبا بهتره! ثانیا مگه تو دهه اخیر ما با بازی زیبا نتیجه نگرفتیم؟ مگه با تیمی مشابه همین نفرات انریکه با ارائه بهترین بازی 9 تا جام نگرفت؟! مگه انواع و اقسام نتایج عالی رو نگرفتیم؟ مگه بایرن رو 3-0 و رئال رو 4-0 و سیتی رو 4-0 و پاریس رو 6-1 و ... نبردیم؟

اصلا اینطور نیست که برای نتیجه گرفتن باید حتما زشت بازی کنی و اگر زیبا بازی کنی نتیجه نمی گیری! این صرفا به توان مربی بر می گرده که والورده نشون داده چیزی تو چنته نداره.

الان تیمای ته جدولی دارن جلوی بارسا سوار بازی میشن. یه زمان عادت ما بود که حمله کنیم و حریفامون متمرکز دفاع کنن و امید به ضد حمله و ضربات شروع مجدد داشته باشن. الان این دقیقا بر عکس شده. این فاجعه چیز کمیه؟!

اشکالی نداره. زمان می گذره و همگی اینجا هستیم و می بینید که این حباب تا کجا می تونه ادامه پیدا کنه.

آره ما این نتایج رو گرفتیم اما همیشه نیمه پر لیوان رو نباید دید
باخت ۴ـ۰ به پاریس و۳ـ۰ به یووه و ۲ـ۱ به رئال زیدان ( اولین بازیش و موقعیت های فراوانش البته خستگی بازیکنان دخیل بوده) و چهار باخت پشت سر هم در فصل دوم انریکه و هستن از این نوع بازی ها و حالا از پپ بگم باخت جلو اینتر و چلسی و یا بازی برگشت با رئال در فصل آخرش و زیاد هست این موردها
میخوام بگم بازی زبا بهترین بازی بارسا بوده و خیلی ها به همین دلیل بارسایی شدن اما باید برنامه ای باشه کنارش و حمله حمله حمله نباشه که با یک اشتباه تیم به فنا بره
آره ما همیشه رو تیمهای حریف سوار بودیم و نقاطضعفی هم داشتیم که یک جا تیم رو به فنا میداد
من الان میگم شرایط طوری پیش رفته که تیم این مسیر رو بره بعد از رفتن نیمار و نباید عجولانه فکر کنیم این میشه یا اون ، امیدوارم روند تیم برای باز زیبا تغییر کنه و ما شادابی رو تو تیم ببینیم البته با نقاط قوت و من فعلا منتظر هستم
امیدوارم زمان بگذره و تیم روند رو به رشدی داشته باشه 😊😊
و مطمین باشد اگر حرف شما شد من اولین نفر هستم که میام میگم اشتباه کردم و دید شما بهتر شد اما بعد از زمان نه اینکه از الان و کور کورانه


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
ravi_2011 نوشته:

متأسفانه عجب تیم مسخره ای شدیم!
بی برنامه و سردرگم...باری به هر جهت بازی میکنیم!
این که یوونتوس پیر و خسته و بی روحیه بود. نمیدونم جلوی تیم های مراحل بعد میخوایم چه کنیم! اصلاً چرا راه دور بریم، جلوی والنسیا!

فقط دعا می کنم به پاریس نخوریم. با این بازی و این مربی بدجوری تحقیر میشیم. لااقل به سیتی ببازیم اونقدر درد نداره!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
bardiya30 نوشته:

م با بعضی از تفکراتتون موافقم و با بعضی هاشون نه
اینکه ما زیبا بازی نمکنیم درست اما نکات مثبت رو هم باید دید ، چه فایده داره ما بازی زیبا ارائه بدیم اما آخرش به موفقیت نرسیم ( مظورم این نیست نباید بازی ارائه ندیم) باید او بتونیم ضعف های تیم رو تقویت کرد و با بازی زیبا کنارش یک تیم بی نقص داشته باشیم ، این تیم ضعف داره و نوسان داره اما نکات مثبت هم داره و از لحاظ دفاعی بهتر شدیم (من هنوزم راضی نیستم ) و بدون برنامه شروع به حمله نمکنیم ( اما نباید تیمهایی بیان فشار بیش از حد بیارن به تیم و موقعیت سازی کنن)
نیمار بازکن کمی نبوده و جزء ۵ بازیکن برتر دنیاست و همیشه سینوسی نبوده و در بسیاری از بازی ها باز ها رو در میاورد و با حرکتش فضارو برای بازیکنهای دیگه محیا میکرد و باید ببینیم تو بازی های پیش فصل ما با سیستم ۴ـ۳ـ۳ بازی میکردیم ( که سیستم مورد علاقه خودم هست) و خوب بودیم اما با رفتن نیمار برنامه خیلی عوض شد و بازیکنی نداریم که بتونه الان اونجا بازی کنه و حتی در باز رفت سوپر کاپ اما در اون باز دلوفئو محو بود که ای کاش دنیس بازی میکرد که این سیستم همونجور میموند اما البته با برطرف کردن نقاط ضعف
پائو بازیکن خوبی هستش اما بازیکنی نیست بتونه همانند ژاوی کار کنه و یا مانند اینیستا پا به توپ عالی داشته باشه که الان بارسا به چنین بازیکنهایی نیاز داره ( اینم بگم پائو در حملات خیلی خوب خودش رو اضاف میکنه و قدرت بدنی عالی داره )
باید قبول کرد این تیم ، تیم سال های قبل نیست و از نظر م باید دید والورده میتونه بهتر بشه یا نه که این نیاز به زمان داره و بتونیم سیستم ۴ـ۳ـ۳ رو ببینیم
و مطمئن باشد زمانی که دیگه نتونست چیزی ارائه بده اولین نفر خودمم که میام میگم نباید بمونه اما الان خیلی زوده به خدا و این نتایج مطمئنأ کسی رو راضی نمیکنه اما باید صبر کرد

بله بازی زیبا بدون نتیجه هم خوب نیست. اما اولا از نتیجه بدون بازی زیبا بهتره! ثانیا مگه تو دهه اخیر ما با بازی زیبا نتیجه نگرفتیم؟ مگه با تیمی مشابه همین نفرات انریکه با ارائه بهترین بازی 9 تا جام نگرفت؟! مگه انواع و اقسام نتایج عالی رو نگرفتیم؟ مگه بایرن رو 3-0 و رئال رو 4-0 و سیتی رو 4-0 و پاریس رو 6-1 و ... نبردیم؟

اصلا اینطور نیست که برای نتیجه گرفتن باید حتما زشت بازی کنی و اگر زیبا بازی کنی نتیجه نمی گیری! این صرفا به توان مربی بر می گرده که والورده نشون داده چیزی تو چنته نداره.

الان تیمای ته جدولی دارن جلوی بارسا سوار بازی میشن. یه زمان عادت ما بود که حمله کنیم و حریفامون متمرکز دفاع کنن و امید به ضد حمله و ضربات شروع مجدد داشته باشن. الان این دقیقا بر عکس شده. این فاجعه چیز کمیه؟!

اشکالی نداره. زمان می گذره و همگی اینجا هستیم و می بینید که این حباب تا کجا می تونه ادامه پیدا کنه.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۲)
 
ravi_2011
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
متأسفانه عجب تیم مسخره ای شدیم!
بی برنامه و سردرگم...باری به هر جهت بازی میکنیم!
این که یوونتوس پیر و خسته و بی روحیه بود. نمیدونم جلوی تیم های مراحل بعد میخوایم چه کنیم! اصلاً چرا راه دور بریم، جلوی والنسیا!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۸)
 
bardiya30
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این تیم یه نیمار ازش کم شده، نیماری که تو بارسا همیشه سینوسی بود و کانون انتقاد. جاش دمبله اومده که در دراز مدت بهترم میشه. دفاع راست نداشت که سمدو عالی اضافه شده. هافبکش ضعیف بود که با پائولینیو تقویت شده که بر خلاف انتظارها جزو بهترینا بوده.

اینا دیگه نیاز به تحلیل فوتبالی نداره که براتون سخت باشه. صرفا اطلاعاته. یه کم ببرید بالا که انقدر رو هوا حرف نزنین. گرچه هیج انتظاری از کسایی که از این بازی مزخرف راضین نیست!

م با بعضی از تفکراتتون موافقم و با بعضی هاشون نه
اینکه ما زیبا بازی نمکنیم درست اما نکات مثبت رو هم باید دید ، چه فایده داره ما بازی زیبا ارائه بدیم اما آخرش به موفقیت نرسیم ( مظورم این نیست نباید بازی ارائه ندیم) باید او بتونیم ضعف های تیم رو تقویت کرد و با بازی زیبا کنارش یک تیم بی نقص داشته باشیم ، این تیم ضعف داره و نوسان داره اما نکات مثبت هم داره و از لحاظ دفاعی بهتر شدیم (من هنوزم راضی نیستم ) و بدون برنامه شروع به حمله نمکنیم ( اما نباید تیمهایی بیان فشار بیش از حد بیارن به تیم و موقعیت سازی کنن)
نیمار بازکن کمی نبوده و جزء ۵ بازیکن برتر دنیاست و همیشه سینوسی نبوده و در بسیاری از بازی ها باز ها رو در میاورد و با حرکتش فضارو برای بازیکنهای دیگه محیا میکرد و باید ببینیم تو بازی های پیش فصل ما با سیستم ۴ـ۳ـ۳ بازی میکردیم ( که سیستم مورد علاقه خودم هست) و خوب بودیم اما با رفتن نیمار برنامه خیلی عوض شد و بازیکنی نداریم که بتونه الان اونجا بازی کنه و حتی در باز رفت سوپر کاپ اما در اون باز دلوفئو محو بود که ای کاش دنیس بازی میکرد که این سیستم همونجور میموند اما البته با برطرف کردن نقاط ضعف
پائو بازیکن خوبی هستش اما بازیکنی نیست بتونه همانند ژاوی کار کنه و یا مانند اینیستا پا به توپ عالی داشته باشه که الان بارسا به چنین بازیکنهایی نیاز داره ( اینم بگم پائو در حملات خیلی خوب خودش رو اضاف میکنه و قدرت بدنی عالی داره )
باید قبول کرد این تیم ، تیم سال های قبل نیست و از نظر م باید دید والورده میتونه بهتر بشه یا نه که این نیاز به زمان داره و بتونیم سیستم ۴ـ۳ـ۳ رو ببینیم
و مطمئن باشد زمانی که دیگه نتونست چیزی ارائه بده اولین نفر خودمم که میام میگم نباید بمونه اما الان خیلی زوده به خدا و این نتایج مطمئنأ کسی رو راضی نمیکنه اما باید صبر کرد


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

وای خدا هنوز نفهمیدی با اینکارش هم به اینیستا استراحت داد که دیگه نمیتونست پرس کنه هم فشارو از روی دینیه برداشت؟؟!!!



عالی بود.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

اگه قرار بود مثل تو فکر کنه الان با این اختلاف صدر نبود عزیزم
همین خیرونا که میگی رعال و دو بر یک برد مگه نه؟
ینی والورده با اینهمه تجربه تو لالیگا هیچی نمیفهمه شما میفهمی اره؟

اصل حرفم هم همین بود. شماها چیزی بیشتر از برد و باخت از فوتبال نمی فهمین! به خصوص که چیزی از فلسفه بارسا نمی فهمین! حاضرین قهرمان شین به هر قیمتی! شرم آوره که اسم شماها بارسایی باشه...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۵)
 
toraj
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

عقل سلیم میگه مسی رو جلوی امثال لگانس و خیرونا استراحت بده. نه وقتی 15 تا بازی آسون داشتی همه رو فیکس بازی دادی، حالا رسیدی به یووه استراحت میدی؟ یعنی واقعا این مسائل انقدر پیچیده س؟!

تو بازی لگانس و خیرونا به 3 امتیاز هر دو بازی احتیاج داشتیم ولی تو این بازی با یک امتیاز هم کارمون راه می افتاد


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۳)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

انقدر این بازی مزخرف بود که جایی برای بحث فنی نذاشت. مثلا تعویض شاهکار آلبا با اینیستا! لرد والورده به اولین مربی تاریخ بارسا هم تبدیل شد که 2 تا دفاع چپ صرف رو همزمان بازی میده! البته خب چون نتیجه گرفته مهم نیست. فقط نتیجه مهمه!

در ضمن از نظر من بازی مزخرف اون بازی که تو دوتا بازی ۳ تا گل بخوری یه گلم نتونی بزنی نه این که یه بازی بی اهمیتو جوری بزرگ کنم که نتیجه مساوی بشه فاجعه
داداش برای بد نشون دادن و خراب کردن مربی تیم بازیتو اشتباه انتخاب کردی هر چند میدونم شماها ارزو داری بارسا امسال گند بزنه تا همتون برزین وسط که بگی ن اره دیدید ما راست میگفتیم دیدید ما میدونستیم


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۹)
 
toraj
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
واقعا کار دفاعی تیم بارسا کم نظیر شده. بوسکتس بدون شک سلطان خط میانی بارساست و وجودش مثل مسی تو بازیها الزامیه. به شخصه باید از پائولینیو معذرت بخوام چون کاملا مخالف پیوستنش به بارسا بودم ولی پرس و بازی خوانیش و مشارکتش در کارهای هجومی قابل قبول و در برخی مواقع عالیه. به جرات میشه گفت بارسا هیچ موقعیت مسلمی به تیم قابل احترام یوونتوس نداد. البته باید قبول کنیم که بارسا زیبا بازی نمیکنه و اینم طبیعیه چون به غیر مسی و اینیستا تقریبا هیچکدوم از بازیکنای بارسا نمیتونن پاسهای کلیدی و خطرناک رو به جلو بدن. امیدوارم با اضافه شدن دمبله و کوتینیو شاهد بارسای وحشتناک تری باشیم.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۶)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این تیم یه نیمار ازش کم شده، نیماری که تو بارسا همیشه سینوسی بود و کانون انتقاد. جاش دمبله اومده که در دراز مدت بهترم میشه. دفاع راست نداشت که سمدو عالی اضافه شده. هافبکش ضعیف بود که با پائولینیو تقویت شده که بر خلاف انتظارها جزو بهترینا بوده.

اینا دیگه نیاز به تحلیل فوتبالی نداره که براتون سخت باشه. صرفا اطلاعاته. یه کم ببرید بالا که انقدر رو هوا حرف نزنین. گرچه هیج انتظاری از کسایی که از این بازی مزخرف راضین نیست!

دمبله که اصلا بازی نکرد درواقع هنوز کسی جای نیمار نیومده پاعولینو بازیکن خوبیه اما بارسا هافبک خلاق کم داره نه هافبکی مثل پاعولینو پس مشکلی که فصل قبل بود هنوزم هست و اینکه هنوزم جا نیمار کسی نیومده تعجب میکنم چطور همچین چیزایی رو نمیبینین یا نمیخاین ببینین


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۴)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

انقدر این بازی مزخرف بود که جایی برای بحث فنی نذاشت. مثلا تعویض شاهکار آلبا با اینیستا! لرد والورده به اولین مربی تاریخ بارسا هم تبدیل شد که 2 تا دفاع چپ صرف رو همزمان بازی میده! البته خب چون نتیجه گرفته مهم نیست. فقط نتیجه مهمه!

وای خدا هنوز نفهمیدی با اینکارش هم به اینیستا استراحت داد که دیگه نمیتونست پرس کنه هم فشارو از روی دینیه برداشت؟؟!!!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۲)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

عقل سلیم میگه مسی رو جلوی امثال لگانس و خیرونا استراحت بده. نه وقتی 15 تا بازی آسون داشتی همه رو فیکس بازی داده، حالا رسیدی به یووه استراحت میدی؟ یعنی واقعا این مسائل انقدر پیچیده س؟!

اگه قرار بود مثل تو فکر کنه الان با این اختلاف صدر نبود عزیزم
همین خیرونا که میگی رعال و دو بر یک برد مگه نه؟
ینی والورده با اینهمه تجربه تو لالیگا هیچی نمیفهمه شما میفهمی اره؟


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
انقدر این بازی مزخرف بود که جایی برای بحث فنی نذاشت. مثلا تعویض شاهکار آلبا با اینیستا! لرد والورده به اولین مربی تاریخ بارسا هم تبدیل شد که 2 تا دفاع چپ صرف رو همزمان بازی میده! البته خب چون نتیجه گرفته مهم نیست. فقط نتیجه مهمه!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

میشه یه دلیل منطقی بیاری چرا تو این بازی مسی باید بازی کنه وقتی چهار روز دیگه یه بازی وحشتناک تو مستایا داریم؟!!!!

عقل سلیم میگه مسی رو جلوی امثال لگانس و خیرونا استراحت بده. نه وقتی 15 تا بازی آسون داشتی همه رو فیکس بازی دادی، حالا رسیدی به یووه استراحت میدی؟ یعنی واقعا این مسائل انقدر پیچیده س؟!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

این تیمو با تیم فصل قبل مقایسه میکنی خخخخخخخخ
ماشالا همه یه کارشناسن واسه خودشون بازم میگم خدارو شکر از شماها کسی تو بارسا نیست من که راضیم خیالمم راحته شما فکر کنین ما از فوتبال هیچی نمیفهمیم همون انریکه که همه میگفتن اخراج باید بشه اخرش دیدیم چه تیمی ساخت کلا طرفدارای ایرانی همینن تا اتفاقی میوفته هیا کن رها کن راه میندازن

این تیم یه نیمار ازش کم شده، نیماری که تو بارسا همیشه سینوسی بود و کانون انتقاد. جاش دمبله اومده که در دراز مدت بهترم میشه. دفاع راست نداشت که سمدو عالی اضافه شده. هافبکش ضعیف بود که با پائولینیو تقویت شده که بر خلاف انتظارها جزو بهترینا بوده.

اینا دیگه نیاز به تحلیل فوتبالی نداره که براتون سخت باشه. صرفا اطلاعاته. یه کم ببرید بالا که انقدر رو هوا حرف نزنین. گرچه هیج انتظاری از کسایی که از این بازی مزخرف راضین نیست!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۳)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از جزئیات چی خبر نداریم؟ اینکه مسی رو می ذاره بیرون که 10 نفره دفاع کنه چه جزئیاتی داره؟ اینکه تیمای ته جدولی جلوی بارسا سوار بازین و آمار بهتری دارن چه نکاتی داره که ما نمی دونیم؟ صرفا فقط همین مهمه که ببریم، حالا هر طور که شده؟!

آخه نتیجه گرفتن به چه قیمت؟ به قیمت ارائه بازی دفاعی و خواب آور و بدون ذره ای زیبایی؟! فرق بارسا با رئال کاپلو و چلسی دی متئو و امثالهم چیه اصلا؟!

میشه یه دلیل منطقی بیاری چرا تو این بازی مسی باید بازی کنه وقتی چهار روز دیگه یه بازی وحشتناک تو مستایا داریم؟!!!!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۹)
 
bardiya30
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

همینایی که الان تیم و به فحش بستن همونایی هستن که فصل قبل میگفتن بارسا چرا جلو یووه محتاط بازی نکرد تا بازی برگشت راحت باشه
انگار بارسا میتونه تا صد سال دیگه با همون تیکی تاکا بازی کنه چرا نمیفهمین اون زمان با الان فرق داره یه سری رفتن اینایی هم که هستن سنشون بالا رفته خدارو هزار مرتبه شکر که شماها کاره ای تو بارسا نیستین یه نگاه به تیمای دیگه بندازین اکثرا افت کردن نه زیبا بازی میکنن نه نتیجه میگیرن بجز من سیتی نمیدونم چطور انتظار دارین والورد بیاد به این زودی تیمو جم کنه اونم با اون اتفاقای پیش فصل و کارای نیمار
همین تیم با نیمارو مسی تو همین زمین پر پر شد اما امشب بدون اونا چی؟ بارسا باید دفاع کردنو یاد بگیره همون کاری که اگه سال ۲۰۱۰ جلو اینتر مورینیو میکرد یا سال ۲۰۱۲ بعد از زدن دو گل به چلسی یکم عقب میومدو دفاع میکرد ابارسا چهارتا چمپیونز لیگ پشت هم میگرفت
از همون اول هم به این بیچاره اعتماد نداشتین عزیزان یکم صبر و تحمل داشته باشین و مربیتون زمان بدین نمیدونم چطور انتظار دارین تو این مدت کم تیمو بسازه فوتبال همینه قرار نیست همیشه بارسا همه تیمارو پرپر کنه افتی که بارسا الان داره رو فقط مقایسه کنین با تیمای دیگه بارسا تو افتش ۱۰امتیاز از رعال جلو زده

کاملا درسته
منم میگم باید صبر کرد درست نشد یه فکری دربارش کرد
نه اینکه از همون اول انتقاد کنی و یکی از دلایلش بخاطر سرپوشاندن تاکتیک مربی قبلی مستر انریکه میتونه باشه
همه بازی زیبا میخوایم اما اول باید دفاعمون سر و سامون بگیره چون همیشه ضرر کردیم از دفاع اما باید هر چه سریعتر یک بازی زیبا کنارش باشه و نوسان کمتر بشه البته بوده بازیهایی که سر بودیم و خوب بازی کردیم اما هنوز چشم نواز بازی نمیکنیم که امیدوارم به زودی راه حلی ولورده پیدا کنه
والورده مربی توانایی نشون داده اما بارسا تیم بزرگیه و همانند بازیکنهای تازه وارد باید صبر کنیم براش چون هر نتیجه ای بگیره و بازی ارائهبده اون جوبگوست


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۸)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یه خروار ستاره! اینو نمی تونی بفهمی که این تیم همون تیمه؟ انقدر درکش دشواره؟!!

همین نیمار تا بود چپ و راست فحشش می دادن. الان که رفته شده سوپر استار!

این تیمو با تیم فصل قبل مقایسه میکنی خخخخخخخخ
ماشالا همه یه کارشناسن واسه خودشون بازم میگم خدارو شکر از شماها کسی تو بارسا نیست من که راضیم خیالمم راحته شما فکر کنین ما از فوتبال هیچی نمیفهمیم همون انریکه که همه میگفتن اخراج باید بشه اخرش دیدیم چه تیمی ساخت کلا طرفدارای ایرانی همینن تا اتفاقی میوفته هیا کن رها کن راه میندازن


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
zhityer نوشته:

اخه من و شما که از جزئیات خبر نداریم.

نمیدانم آیا بازیکنان بارسا افت کردن یا نکردن، مشکلات شخصی دارند یا ندارند و هزاران عامل دیگر...
زیبا بازی کردنم همراه نتیجه گرفتن قشنگه...
من میگم شاید امکانِ زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن رو همزمان نداشته باشیم.

به هرحال تا والورده رو بازیکنان نپذیرند که مربی باشگاه نمیشه...
انتظار دارید دینیه عین نیمار از جناحین بازیکن جا بزاره؟ یا سوارزی که صرفا تمام کننده هست خوب کار کنه؟

چندماه رو دلوفئو کار کرده...تازه یاد گرفته با توپ نره بیرون...
من میگم والورده با این بارسای کم توان نتایج شگفت انگیز گرفته و واقعا نقدش نامردیه...

نظرات خیلی کارشناسی ام دادنش بنظرم فایده نداره...نه متخصص ایم نه جزئیات باشگاه رو به کسی میگن

از جزئیات چی خبر نداریم؟ اینکه مسی رو می ذاره بیرون که 10 نفره دفاع کنه چه جزئیاتی داره؟ اینکه تیمای ته جدولی جلوی بارسا سوار بازین و آمار بهتری دارن چه نکاتی داره که ما نمی دونیم؟ صرفا فقط همین مهمه که ببریم، حالا هر طور که شده؟!

آخه نتیجه گرفتن به چه قیمت؟ به قیمت ارائه بازی دفاعی و خواب آور و بدون ذره ای زیبایی؟! فرق بارسا با رئال کاپلو و چلسی دی متئو و امثالهم چیه اصلا؟!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۱)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
LionMessi نوشته:

همینایی که الان تیم و به فحش بستن همونایی هستن که فصل قبل میگفتن بارسا چرا جلو یووه محتاط بازی نکرد تا بازی برگشت راحت باشه
انگار بارسا میتونه تا صد سال دیگه با همون تیکی تاکا بازی کنه چرا نمیفهمین اون زمان با الان فرق داره یه سری رفتن اینایی هم که هستن سنشون بالا رفته خدارو هزار مرتبه شکر که شماها کاره ای تو بارسا نیستین یه نگاه به تیمای دیگه بندازین اکثرا افت کردن نه زیبا بازی میکنن نه نتیجه میگیرن بجز من سیتی نمیدونم چطور انتظار دارین والورد بیاد به این زودی تیمو جم کنه اونم با اون اتفاقای پیش فصل و کارای نیمار
همین تیم با نیمارو مسی تو همین زمین پر پر شد اما امشب بدون اونا چی؟ بارسا باید دفاع کردنو یاد بگیره همون کاری که اگه سال ۲۰۱۰ جلو اینتر مورینیو میکرد یا سال ۲۰۱۲ بعد از زدن دو گل به چلسی یکم عقب میومدو دفاع میکرد ابارسا چهارتا چمپیونز لیگ پشت هم میگرفت
از همون اول هم به این بیچاره اعتماد نداشتین عزیزان یکم صبر و تحمل داشته باشین و مربیتون زمان بدین نمیدونم چطور انتظار دارین تو این مدت کم تیمو بسازه فوتبال همینه قرار نیست همیشه بارسا همه تیمارو پرپر کنه افتی که بارسا الان داره رو فقط مقایسه کنین با تیمای دیگه بارسا تو افتش ۱۰امتیاز از رعال جلو زده

اره والا دمت گرم


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۰)
 
LionMessi
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
همینایی که الان تیم و به فحش بستن همونایی هستن که فصل قبل میگفتن بارسا چرا جلو یووه محتاط بازی نکرد تا بازی برگشت راحت باشه
انگار بارسا میتونه تا صد سال دیگه با همون تیکی تاکا بازی کنه چرا نمیفهمین اون زمان با الان فرق داره یه سری رفتن اینایی هم که هستن سنشون بالا رفته خدارو هزار مرتبه شکر که شماها کاره ای تو بارسا نیستین یه نگاه به تیمای دیگه بندازین اکثرا افت کردن نه زیبا بازی میکنن نه نتیجه میگیرن بجز من سیتی نمیدونم چطور انتظار دارین والورد بیاد به این زودی تیمو جم کنه اونم با اون اتفاقای پیش فصل و کارای نیمار
همین تیم با نیمارو مسی تو همین زمین پر پر شد اما امشب بدون اونا چی؟ بارسا باید دفاع کردنو یاد بگیره همون کاری که اگه سال ۲۰۱۰ جلو اینتر مورینیو میکرد یا سال ۲۰۱۲ بعد از زدن دو گل به چلسی یکم عقب میومدو دفاع میکرد ابارسا چهارتا چمپیونز لیگ پشت هم میگرفت
از همون اول هم به این بیچاره اعتماد نداشتین عزیزان یکم صبر و تحمل داشته باشین و مربیتون زمان بدین نمیدونم چطور انتظار دارین تو این مدت کم تیمو بسازه فوتبال همینه قرار نیست همیشه بارسا همه تیمارو پرپر کنه افتی که بارسا الان داره رو فقط مقایسه کنین با تیمای دیگه بارسا تو افتش ۱۰امتیاز از رعال جلو زده


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
 
zhityer
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تموم کنین انقدر شعار دادنو. کسی که از این بازی مزخرف لذت می بره بویی از فلسفه بارسا هم نبرده. حمایت کردن از والورده و این بازی مزخرف خیانت به میراث کرویف کبیره!

اخه من و شما که از جزئیات خبر نداریم.

نمیدانم آیا بازیکنان بارسا افت کردن یا نکردن، مشکلات شخصی دارند یا ندارند و هزاران عامل دیگر...
زیبا بازی کردنم همراه نتیجه گرفتن قشنگه...
من میگم شاید امکانِ زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن رو همزمان نداشته باشیم.

به هرحال تا والورده رو بازیکنان نپذیرند که مربی باشگاه نمیشه...
انتظار دارید دینیه عین نیمار از جناحین بازیکن جا بزاره؟ یا سوارزی که صرفا تمام کننده هست خوب کار کنه؟

چندماه رو دلوفئو کار کرده...تازه یاد گرفته با توپ نره بیرون...
من میگم والورده با این بارسای کم توان نتایج شگفت انگیز گرفته و واقعا نقدش نامردیه...

نظرات خیلی کارشناسی ام دادنش بنظرم فایده نداره...نه متخصص ایم نه جزئیات باشگاه رو به کسی میگن


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Nima.Kanani نوشته:

من نمیدونم چی ب ذهنشون رسید اینو اوردن بارسا😑

اینم در راستای راسل و بارتمئو و تیمشه دیگه. همگی با هم در مسیر نابودی بارسا و تبدیل کردنش به یه تیم خواب آور حرکت می کنن.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
zhityer نوشته:

ولی یادت میاد که توی دو مرحله پشت سرهم 7تا گل در مقابل 0 گل بخوریم مگه نه؟

من دیگه حرفی ندارم ...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
mostafa169 نوشته:

یادتون نمیاد همین یه فصل پیش بود یه تیمی داشتیم با یه خروار ستاره 180 دقیقه بازی کرد جلوی یوونتوس گل که اصلا نخورد شونزده تا گل هم زد! بعدشم یووه رو با افتخار حذف کرد و رفت قهرمان اروپا شد ...!

یه خروار ستاره! اینو نمی تونی بفهمی که این تیم همون تیمه؟ انقدر درکش دشواره؟!!

همین نیمار تا بود چپ و راست فحشش می دادن. الان که رفته شده سوپر استار!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
bardiya30
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
قبل از بازی گفته بود برای برد میایم اما در عمل نشون دادیم برای نباختن و رفتن به مرحله بعد با صدرنشینی
اینکه تیم میاد اینطور بازی میکنه مطمئنأ خسته کننده میتونه باشه اما میتونه برنامه پشتش باشه و برنامه ی این باز نباختن و سر گروهی و سوار بودن روی بازی بود اما باید حمله کردن در این برنامه باشه
یووه تیم کمی نیست اما نتونست کاری کنه و اینکه فقط یه شوت دیبالا در لحظات آخر تنها موقعیت عالیشون بود که تراشتگن برخلاف سال گذشته عالی نشون داد و ما سال گذشته بی هوا حمله کردیم و اون نتیجه افتضا به وجود اومد اما در این بازی تونستیم این تیم رو زمین گیر کنیم
در بازی آخر با اسپورتینگ اونا میان برا ببردن و این میتونه خوب باشه واسه بارسا چون گروه امسال ۳ تیم کاملا دفاعی بود
میدونم همه از این نوع بازی خوشحال نیستم اما اگر اهدافی پشت این بازی باشه خوبه اما باید روون تر بازی کرد و اینکه سوارز نباید به کناره ها بره و در این بازی دو تا نفوذ از سمت راست داشتیم سمدو و دلوفئو که با بیدقتی خراب کردن روی ارسال و اون دینیه احمق
امیدوارم بازی با والنسیا رو با یک برنامه بهتر و بازی زیبا اما با هدف ببریم
من که میگم باید هنوز صبر کرد


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
من نمیدونم چی ب ذهنشون رسید اینو اوردن بارسا😑


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
بازی بارسا کاملا منطقی بود دمشون گرم هم مسی استراحت کرد هم خداروشکر مصدومی ندادیم واس بازیای سخت لالیگا
ایشالا والنسیاروهم میبریم
اونایی ک انتقاد میکنن واقعا نمیفهممشون ینی شما هنوز انتظار داری بارسا مثل دوران اوجش بازی کنه با کدوم ژاوی؟ با کدو پویول؟؟؟ با کدوم دنی آلوز؟؟؟؟ با کدوم اینیستایی ک دگ تو اوج نیستو هربازی احتمال داره مصدوم بشه . وقتی انتظار داریم تیم قشنگ بازی کنه باید ابزارشم داشته باشیم.
واقعا دم والورده گرم تیممون حداقل تو کارای دفاعی فوق العاده کار میکنه فک کنم همیشه آرزمون بود خط دفاعیمون انقد خوب کار کنه
هم خوب گل زدیم هم کم گل خوردیم باختم ک نداریم تو هفته سیزدهم هم از رئال ۱۰ امتیاز جلوییم یکم منطقی نگاه کنیم میبینیم ک معجزه کرده والورده تا الان
من ک خیلی امیدوارم مصدومامونم برسن یکی دوتا خرید خوبم بکنیم مطمئنم در کنار نتیجه بازیه زیبا هم انجام میده بارسا باید ب والورده فرصت داد ب نظرم داره خوب پیش میره
البته اونایی هم ک اعتراض میکنن حق دارن بارسا مارو بدعادت کرده مخصوصا تواین یه دهه اخیر ولی خیلیا انتظار دارن ک بازیکنامون ۲۰ ساله باقی بمونن و همونجوری آماده باشن
زنده باد بارسا و بارسایی


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
mostafa169
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
یادتون نمیاد همین یه فصل پیش بود یه تیمی داشتیم با یه خروار ستاره 180 دقیقه بازی کرد جلوی یوونتوس گل که اصلا نخورد شونزده تا گل هم زد! بعدشم یووه رو با افتخار حذف کرد و رفت قهرمان اروپا شد ...!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

البته یادت نره که والوارده تو کار خودش استاده، درواقع میدونه داره چه بلایی سر تیم میاره و هدفش فقط نتیجه است و تا الآن هم نتیجه گرفته، هر چند که هنوز تیم سختی مقابلش نیفتاده تا دستش رو بشه، بازی ختسته کننده ای که قدرت فرار از نتیجه رو نداره و اگه گل بخوره اونم با یه تیم بزرگ دیگه برگشتش دست خداست.

این مردک اگر تا آخر فصل بمونه دیگه هیچی از فلسفه بارسا باقی نمی ذاره.

رئالش که رئاله و قهرمانی رو به هر قیمتی می خواد، وقتی کاپلو با اون بازی مزخرف قهرمان شد بیرونش کرد. حالا یه سری هوادارنمای دو روزه که بویی از فلسفه بارسا نبردن برای این بازی حال به هم زن هورا هم می کشن!

#ValverdeOut



پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
zhityer نوشته:

بزرگترین فلسفه، احترام هست.
اینکه شما به بعضی دیدگاه ها و هواداران و مربیان توهین می کنید اصلا قابل قبول نیست.

اگر شما نمی پسندید، شما نمی پسندید،
دلیل نمیشه هرکی می پسنده احمق و هوادارنما باشه
و اگر شما فکر میکنی علم مربی گری بالاتر از والورده داری، میتونی توی همین ایران شروع به فعالیت کنی...

مهم ترین چیز، اعتبار و ارزش پرچم و باشگاست. تاکتیک ها مطابق نظر مربیان عوض میشه...هدایت تیم بر عهده مربی هست نه هوادار
یک هوادار صرفا کارش حمایت کردن از مربی و بازیکنان برای ارائه بهترین نمایش هست.

تموم کنین انقدر شعار دادنو. کسی که از این بازی مزخرف لذت می بره بویی از فلسفه بارسا هم نبرده. حمایت کردن از والورده و این بازی مزخرف خیانت به میراث کرویف کبیره!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بدون شک این مزخرفترین بارسای دو دهه اخیره. باورم نمی شد هرگز روزی برسه که چنین احمقی بیاد و این بلا رو سر بارسا بیاره. واقعا قابل درک نیست چقدر کسی باید فوتبال نفهم باشه که از این بازی لذت ببره! به امید روزی که این هوادارنماهایی که بویی از فلسفه بارسا نبردن از اطراف تیم پراکنده شن.

کجایی کرویف کبیر که ببینی چه احمقهای روی نیمکت تو نشستن و چه بر سر میراثت آوردن...

البته یادت نره که والوارده تو کار خودش استاده، درواقع میدونه داره چه بلایی سر تیم میاره و هدفش فقط نتیجه است و تا الآن هم نتیجه گرفته، هر چند که هنوز تیم سختی مقابلش نیفتاده تا دستش رو بشه، بازی ختسته کننده ای که قدرت فرار از نتیجه رو نداره و اگه گل بخوره اونم با یه تیم بزرگ دیگه برگشتش دست خداست.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
salah_erosennin
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
واقعا بازی عالی ای بود. هم مسی استراحت کرد، هم بازی در مجموع در اختیار بارسا بود. هم تیم با خیال راحت به سراغ لالیگا و مصاف با والنسیا میره.
همین پارسال توی این ورزشگاه ۳ تا خوردیم، امسال مسی هم بازی نکرد ولی توفیق چندانی نداشت برای یووه.
والورده فوق العاده کار کرده، تیمش کم ستاره تر از مربیای قبلیش هست و ستاره هایی هم که داره تقریبا همه پا به سن گذاشتن. بهتر از این نمیشه.
تیم مدیریت هرچند با نخریدن کوتینیو و کامل نکردن ترکیب بعد از رفتن نیمار ضربه ی مهلکی به پیکره ی بارسا زد (تازه هنوز وضعیت مسی هم مشخص نیست!) ولی با آوردن والورده خیلی خوب تیم رو سرپا نگه داشت.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
zhityer
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بدون شک این مزخرفترین بارسای دو دهه اخیره. باورم نمی شد هرگز روزی برسه که چنین احمقی بیاد و این بلا رو سر بارسا بیاره. واقعا قابل درک نیست چقدر کسی باید فوتبال نفهم باشه که از این بازی لذت ببره! به امید روزی که این هوادارنماهایی که بویی از فلسفه بارسا نبردن از اطراف تیم پراکنده شن.

کجایی کرویف کبیر که ببینی چه احمقهای روی نیمکت تو نشستن و چه بر سر میراثت آوردن...

بزرگترین فلسفه، احترام هست.
اینکه شما به بعضی دیدگاه ها و هواداران و مربیان توهین می کنید اصلا قابل قبول نیست.

اگر شما نمی پسندید، شما نمی پسندید،
دلیل نمیشه هرکی می پسنده احمق و هوادارنما باشه
و اگر شما فکر میکنی علم مربی گری بالاتر از والورده داری، میتونی توی همین ایران شروع به فعالیت کنی...

مهم ترین چیز، اعتبار و ارزش پرچم و باشگاست. تاکتیک ها مطابق نظر مربیان عوض میشه...هدایت تیم بر عهده مربی هست نه هوادار
یک هوادار صرفا کارش حمایت کردن از مربی و بازیکنان برای ارائه بهترین نمایش هست.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
 
Ibrahim
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
همه چیز مثل نتیجه صفر بود
اون موقع میگن چرا مسی هنوز قراردادش رو امضا نکرده
لعنت به بارتمئو با این تیم بستنش


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
 
Striker
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
حداقل مسی و سمدو جاشون رو عوض کنن یکم بازی زیباتری رو تو خط دفاعی بارسا شاهد باشیم!!! گل نخواستیم اصلا ولی حیف شدن مسی رو کجای دلمون بذاریم؟!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
zhityer نوشته:

ولی یادت میاد که توی دو مرحله پشت سرهم 7تا گل در مقابل 0 گل بخوریم مگه نه؟

دیگه سطح درک از فوتبال که این باشه چیزی نباید گفت! شما به همین نتیجه بچسبید که ظاهرا چیزی از کیفیت بازی سر در نمیارین!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
 
mmbehnejad
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
006007 نوشته:

فوق‌العاده بود ممنون از والورده که کاری کرده که براحتی از اینجور تیمها 3-4تا نخوریم. سالهاست که بارسا رو با برنامه جلوی تیمهای اینچنینی ندیده بودم. ممنون از بازیکنان و مربیان

قربون دهنت
#excellentvalverde


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

واقعا والوارده هیچی برای گفتن نداره، از دفاع اتوبوسی پارک کردن گرفته تا ترکیب خنده دار اول بازی، من که چند سال بازی های بارسا رو دنبال می کنم یادم نمیاد تو گروهی صفر صفر کرده باشیم اونم دوبار.

بدون شک این مزخرفترین بارسای دو دهه اخیره. باورم نمی شد هرگز روزی برسه که چنین احمقی بیاد و این بلا رو سر بارسا بیاره. واقعا قابل درک نیست چقدر کسی باید فوتبال نفهم باشه که از این بازی لذت ببره! به امید روزی که این هوادارنماهایی که بویی از فلسفه بارسا نبردن از اطراف تیم پراکنده شن.

کجایی کرویف کبیر که ببینی چه احمقهای روی نیمکت تو نشستن و چه بر سر میراثت آوردن...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
 
zhityer
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

واقعا والوارده هیچی برای گفتن نداره، از دفاع اتوبوسی پارک کردن گرفته تا ترکیب خنده دار اول بازی، من که چند سال بازی های بارسا رو دنبال می کنم یادم نمیاد تو گروهی صفر صفر کرده باشیم اونم دوبار.

ولی یادت میاد که توی دو مرحله پشت سرهم 7تا گل در مقابل 0 گل بخوریم مگه نه؟


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
engsaeed
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
باید افسوس خورد و بس........!!!!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
shakib10
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
این تیم با این تاکتیک بهترین های دنیام توش باشن تلف میشن... چ برسه به امثال دینیه و دلوفیو و ...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۵)
 
abouzarlionel
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
واقعا والوارده هیچی برای گفتن نداره، از دفاع اتوبوسی پارک کردن گرفته تا ترکیب خنده دار اول بازی، من که چند سال بازی های بارسا رو دنبال می کنم یادم نمیاد تو گروهی صفر صفر کرده باشیم اونم دوبار.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۴)
 
shakib10
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

واقعا این سبک بازی شرم آور ارزش گزارش نوشتن نداره. فقط کاتاناچیو از بارسا ندیده بودیم که به لطف والورده دیدیم!

یه بلایی سر بارسا آورده که سر بازیا آدم خوابش می گیره! دیدن بازیای بارسا شده 2 ساعت وقت تلف کردن! همون چیزی که 10 سال پیش به تیمای ایتالیایی می گفتیم که بازیاتون قرص خواب آوره سرمون اومده...

شرم بهت والورده که به خاطر نتیجه داری فلسفه بارسا رو نابود می کنی...

#ValverdeOut

بخدا سربازی خوابم برد....


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۳)
 
006007
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
فوق‌العاده بود ممنون از والورده که کاری کرده که براحتی از اینجور تیمها 3-4تا نخوریم. سالهاست که بارسا رو با برنامه جلوی تیمهای اینچنینی ندیده بودم. ممنون از بازیکنان و مربیان


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۲)
 
zhityer
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
حالا حتی اگر بازی بعدی ببازیم، بازم صدرنشین صعود می کنیم.
مسی هم که استراحت کرد.

ای کاش والنسیام ببریم.
من فقط ازین ناراحتم که ضریب گل های لیگ پاریس یکسان شده و حالا گل های مزخرف اونا با گل های مثلا لالیگا برابری میکنه....طوری نیست ی کفش طلام برای امثال نیمار پول دوست


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یوونتوس 0 - بارسا 0
واقعا این سبک بازی شرم آور ارزش گزارش نوشتن نداره. فقط کاتاناچیو از بارسا ندیده بودیم که به لطف والورده دیدیم!

یه بلایی سر بارسا آورده که سر بازیا آدم خوابش می گیره! دیدن بازیای بارسا شده 2 ساعت وقت تلف کردن! همون چیزی که 10 سال پیش به تیمای ایتالیایی می گفتیم که بازیاتون قرص خواب آوره سرمون اومده...

شرم بهت والورده که به خاطر نتیجه داری فلسفه بارسا رو نابود می کنی...

#ValverdeOut



پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۹۸ کاربر آنلاین است. (۴۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!