به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرداخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۰۰) (۶۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی امروز صبح، نهایتا قرارداد جدیدش را امضا کرد. در این خبر جزئیات بیشتری در خصوص تمدید دوران حضور بهترین بازیکن تاریخ در بارسا خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شنبه صبح، قراردادی جدیدی بین اف سی بارسلونا و لیونل مسی امضا شد که فوق ستاره آرژانتینی را تا فصل 2020/21 در باشگاه نگه می‌دارد. بند بازخرید این قرارداد 700 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. در نتیجه تا زمان پایان این قرارداد، ستاره 30 ساله بارسا حضور فوق‌العاده 17 ساله در بارسا را تجربه خواهد کرد.

14 فصل با تیم اصلی

لیونل مسی سال 2000 به عنوان یک نوجوان 13 ساله، از نیوولز اولد بویز به بارسا آمد. پس از درخشش در رده‌های مختلف جوانان، او در یک دیدار دوستانه برابر پورتو و در سن تنها 16 سالگی، برای اولین بار پیراهن تیم اصلی بارسا را بر تن کرد، و فصل بعد در سن 17 سالگی، برای اولین بار در یک دیدار رسمی در برابر اسپانیول، با لباس تیم اول بارسا به میدان رفت. کمی بعد، او با یک ضربه چیپ دیدنی در برابر آلباسته در نیوکمپ، اولین گلش را در رده بزرگسال به ثمر رساند.

بقیه داستان را خودتان می‌دانید! لئو مسی از آن زمان شروع به شکستن تک تک رکوردها کرد و با آمار درخشانی از انبوه گلها، عناوین، رکوردها و افتخارات شخصی و تیمی، به بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه و تاریخ دنیای فوتبال تبدیل شد. اکنون در سن 30 سالگی، مسی 14امین فصل حضورش را در تیم اصلی تجربه می‌کند و با این قرارداد جدید، حداقل 17 سال فوق‌العاده را در لباس آبی و اناری‌ها سپری خواهد کرد.



مسی در این سالها، تقریبا همه چیز را فتح کرده است: 8 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 5 قهرمانی جام حذفی اسپانیا، 7 قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا، 3 قهرمانی سوپر کاپ اروپا و 3 قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها. 30 عنوان قهرمانی او، درست همانند اندرس اینیستا، در تاریخ باشگاه رکورددار است.

از منظر شخصی، او 5 بار توپ طلا را دریافت کرده - بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ این بازی - 4 بار جایزه پیچیچی را به عنوان برترین گلزن لیگ اسپانیا بدست آورده، و 4 بار نیز کفش طلا را به عنوان برترین گلزن قارع اروپا تصاحب کرده است. چهارمین توپ طلای مسی، روز گذشته توسط دوست و هم‌تیمی او سوارز، به او اعطا شد.

در خلال حضورش در بارسا، این شماره 10 آرژانتینی موفق شده در 602 بازی، 523 گل به ثمر برساند و برترین گلزن تاریخ باشگاه و تاریخ لالیگا لقب بگیرد!

اما کار مسی هنوز به پایان نرسیده است. این اعجوبه در فصل جاری، یکی از بهترین فصول دوران ورزشی‌اش را آغاز کرده و هنوز فرصت زیادی برای ادامه درخشش‌هایش دارد، چیزی که بزرگترین امید برای هواداران بارساست که می‌توانند برای سالهای طولانی شاهد جادوی او باشند. و او این جادو را همچنان در لباس آبی و اناری انجام خواهد داد. پس، این داستان هنوز ادامه دارد...
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Barca_4_ever
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
مطمئنا این تمدید قرارداد رو کل تیم تاثیر خودشو میزاره.
اینکه دیگه سردرگم نیستیم و اینکه مسی ♥


یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
marzeg
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
امیدوارم تو این دوره پایانی بیشترین جام رو کسب کنه


یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ (۰:۵۵)
 
fcabianari
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
چه عجب


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۶)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
دیگه بحث تمدید تمام شده و همه میتونن تمرکز کار خودشون رو انجام بدن
امیدوارم دو تا چمیوزلیگ دیگه و چندتا لالیگا دیگه بگیره


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۴)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
خدا رو شکر، خیالمون راحت شد


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی سرانجام قرارداد جدیدش را امضا کرد
فوق العاده است. امیدوارم تا 40 سالگی به جادوش ادامه بده.

اما رقم فسخ جالبه. از بازیکنای متوسط رئالم کمتر! یعنی کاملا مشخصه بارتمئو از خداشه یکی پیدا شه این پولو بده!


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!