توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۲) (۲,۰۶۶ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بارسا بازی را بهتر از کیفیت نازل فصل جاریاش آغاز کرد و در نیمه اول، مالک توپ و میدان بود. با این وجود، همچنان کار تیمی قدرتمندی برای خلق موقعیتهای گل وجود نداشت و بارسا تنها توانست با ضربه از راه دور مسی به دروازه والنسیا نزدیک شود، ضربهای که با اشتباه سنگربان خفاشها به گل تبدیل شد، اما کمک داور در کمال شگفتی این گل را ندید، تا همگان به یاد بازی سال گذشته بارسا در برابر رئال بتیس بیافتند؛ آن توپ یک متر از خط دروازه گذشتهای که دیده نشد و تمام اشتباهات دیگری که در نهایت لالیگا را از بارسا دزدید!
بارسا تلاش میکرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما توفیق چندانی در خلق موقعیت روی دروازه حریف نمییافت، به خصوص با حضور سوارز که تقریبا تمام 90 دقیقه را در آفساید بود! در این میان، تعویض عجیب والورده در به میدان فرستادن الیکس ویدال به جای نلسون سمدو هم از نکات مبهم این بازی لقب گرفت.
در نهایت باز هم این نبوغ مسی بود که ناجی بارسا شد. پاس قطری دیدنی او به آلبا رسید و سنجاب اسپانیایی بارسا با یک ضربه دیدنی توپ را به تور دروازه میزبان چسباند. احتمالا تمام هواداران بارسا از این خوشحال بودند که این توپ به سوارز نرسیده است!
حملات سریع دو تیم در لحظات پایانی بازی هم راه به جایی نبرد، تا بارسا یک مصاف بزرگ دیگرش را پس از اتلتیکو و یوونتوس، با تساوی به پایان برده باشد. بارسا همچنان صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد، اما فاصلهاش با دو تیم مادریدی به 8 امتیاز کاهش یافته است.
خلاصه بازی والنسیا 1 بارسا 1 (HD)
FCBarcelona.ir
بارسا در ورزشگاه مستایا، در برابر تیم خوب والنسیا متوقف شد تا فاصله دو تیم در صدر جدول لالیگا دست نخورده باقی بماند. یکبار دیگر داوری لالیگا خودنمایی کرد و گل واضحی را از بارسا دزدید، اما سرانجام این نبوغ مسی و آلبا بود که به نجات آبی و اناریها آمد.
بارسا بازی را بهتر از کیفیت نازل فصل جاریاش آغاز کرد و در نیمه اول، مالک توپ و میدان بود. با این وجود، همچنان کار تیمی قدرتمندی برای خلق موقعیتهای گل وجود نداشت و بارسا تنها توانست با ضربه از راه دور مسی به دروازه والنسیا نزدیک شود، ضربهای که با اشتباه سنگربان خفاشها به گل تبدیل شد، اما کمک داور در کمال شگفتی این گل را ندید، تا همگان به یاد بازی سال گذشته بارسا در برابر رئال بتیس بیافتند؛ آن توپ یک متر از خط دروازه گذشتهای که دیده نشد و تمام اشتباهات دیگری که در نهایت لالیگا را از بارسا دزدید!
در نیمه مربیان اما - مطابق اکثر بازیهای این فصل - بارسا به تیم ضعیف میدان تبدیل شد، و والنسیا جلوتر آمد. سرانجام سفیدپوشان موفق شدند پس از چند بار متوقف ماندن در برابر تراشتگن، روی یک فرار سریع از سمت راست، دروازه بارسا را بگشایند. پس از این گل، تیم میزبان میتوانست در چند موقعیت دیگر به گل دست یابد که عملکرد رونالدو گونه گوئدس پرتغالی، به خوبی به سود آبی و اناریها تمام شد.
بارسا تلاش میکرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما توفیق چندانی در خلق موقعیت روی دروازه حریف نمییافت، به خصوص با حضور سوارز که تقریبا تمام 90 دقیقه را در آفساید بود! در این میان، تعویض عجیب والورده در به میدان فرستادن الیکس ویدال به جای نلسون سمدو هم از نکات مبهم این بازی لقب گرفت.
در نهایت باز هم این نبوغ مسی بود که ناجی بارسا شد. پاس قطری دیدنی او به آلبا رسید و سنجاب اسپانیایی بارسا با یک ضربه دیدنی توپ را به تور دروازه میزبان چسباند. احتمالا تمام هواداران بارسا از این خوشحال بودند که این توپ به سوارز نرسیده است!
حملات سریع دو تیم در لحظات پایانی بازی هم راه به جایی نبرد، تا بارسا یک مصاف بزرگ دیگرش را پس از اتلتیکو و یوونتوس، با تساوی به پایان برده باشد. بارسا همچنان صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد، اما فاصلهاش با دو تیم مادریدی به 8 امتیاز کاهش یافته است.
خلاصه بازی والنسیا 1 بارسا 1 (HD)
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
خدا رو شکر نباختیم
پنجشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۶ (۰:۴۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
خدایی دمتگرم نقل قول تنها ایرادی که میتونم به والورده بگیرم فیکس بودن سوارز بود واقعا گریزمان واجب خریدنش و خب دلئوفئو افتضاح بود امیدوارم دمبله برگرده اوضاع بهتر بشه البته اریکین هم خیلی خوب میشه اگه بتونن بخرنش اگه همه این کمبود ها پر بشه و باز مشکل باشه میشه گفت که والورده نمیتونه تیم و جمع کنهدوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۱۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
تنها ایرادی که میتونم به والورده بگیرم فیکس بودن سوارز بود واقعا گریزمان واجب خریدنش و خب دلئوفئو افتضاح بود امیدوارم دمبله برگرده اوضاع بهتر بشه البته اریکین هم خیلی خوب میشه اگه بتونن بخرنش اگه همه این کمبود ها پر بشه و باز مشکل باشه میشه گفت که والورده نمیتونه تیم و جمع کنه دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول behnamrha89 نوشته:بازی هایی من از استاد انریکه ب یاد دارم تو سال اخر حضورش که بارسا جلو ضعیف ترین تیم ها پاس نمی تونست بده شوت ب دروازه نداشت، نه زیبا بازی میکرد نه نتیجه میگرفت مهرهای تیم انریکه رو مقایسه کن با مهره های تیم فعلی (من فصل اخر استاد انریکه رو میگم فقط ) نیمار خود مسی گفته بارسا به بودن نیمار عادت کرده بود الان یهویی جای نیمار دئولفئو رو بزاری قطعا تیم نمیتونه خودش رو به این سرعت وقف بده والوردو بهتر از انریکه هم نباشه بد تر نیس و به نظر من مهره های بارسا به جایی رسیدن که نیاز بود سبک بازی کمی افت کنه شما مهره بازیساز نداری اصلا قطعا نباید توقع تیم پپ رو داشته باشی از این بارسا (نمیگم تیم انریکه چون اصلا تیم انریکه رو به عنوان یه تیم خوب قبول ندارم ) یادمون نره مهره هایی مثل گومز و اردا را استاد انریکه خریدن برای چی ؟؟ واقعا اردا رو برای چی باید میخریدیم؟؟ بله نظراتت درسته تو سال آخر واقعا نوسان زیادی داشتیم و خیلی جاها تیم نمیتونست پاس سالم بده و بازی رفت با پاریس که من خدا خدا میکردم بازی زود تموم بشه و حالا خیلیا میگن اون برگشت عالی رو داشتیم اون یک اتفاق بود پس چرا جلو یووه که باز هم مثل بازی رفت پاریس بود تو برگشت نشد برگردونن نتیجه رو و یا یا با مالاگا و یا با آلاوز و... چون بازی های زیادی میشد بگم ، سال گذشته درسته دوری خیلی تاثیرگذار بود اما امتیاز دادن ما در موقعی که رئال امتیاز از دست میداد رو میشه رو نمیتونم قبول کنم در سال دوم میشد دید تیم داره نزول پیدا میکنه وقتی فاصله ۱۳ امتیازی رو تو ۴ هفته به ۱ امتیاز تبدیل میکنه و اگر مثلث حملمون نبود مطمئنأ سال دوم هم لالیگا رو از دست میدادیم تیم انریکه روی سه فوروارد آماده اش بود و توپ رو برسون بهشون خودشون یه کار میکنن و اگر نتونستن تیم به فنا بره شد و الان این تیم از سه فوروارد فقط مسی رو داره نیمار رفته و سوارز رو انگار سگ گاز گرفته نمیتونه کاری کنه در مورد خریدها مطمئنأ انریکه کنار مدیرت مقصره و سرمربی تا نخواد اون بازیکن نمیاد و فقط در دفاع نگاه کنید متئو ( فصل اول خوب بود) و فرمالن همیشه مصدوم در مورد الکلاسیکو قبلی این رو میتونم بگم مسی نبود تیم ۱۰ نفره رئال که ۲۰ دقیقه فشار آورد به تیم و گل زد و باز هم حمله میکرد و ما تاکتیک به خصوصی نداشتیم رو نمیبردیم و اون بازی چمپیوزلیگ روبه روی اتلتیکو که بدون برنامه ۲ـ۱ رو به ۲ـ۰ باختیم چون برنامه ای نداشتیم و فکرمون فقط حمله بود و راحت فضا پیدا میشد که گل بهمون زدن البته انریکه هم خداییش چیزهایی به تیم وارد کرد و بعد از پپ میتونم بگم بهترین بوده اما نقاط ضعفش زیاد و اینکه تیمش سال به سال افول میکرد دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۴۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
تیم هیچ برنامه ای در حمله نداره و هافبک هامونم هیچ کدوم بازی ساز نیستند به نظر من دنیس خوب بازی میکنه ولی چند تا اشتباه به خاطر کم تجربگیش داره که کم کم حل میشه به نظرم دنیس باید فیکس بشه
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۲۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
رئال مادريد تازه شكايت كرد چرا اشتباه داوري براي رخ ميده حالا خوشحال باشه كه با اشتباه داوري ديشب عليه بارسا فاصله ٢ امتياز كم شد
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۲۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
ماشاءالله داور خدا قوت كمك داور آفرين ژلو دلوفئو دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۲۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] (ویدئو) | ||
---|---|---|
نقل قول behnamrha89 نوشته:بازی هایی من از استاد انریکه ب یاد دارم تو سال اخر حضورش که بارسا جلو ضعیف ترین تیم ها پاس نمی تونست بده شوت ب دروازه نداشت، نه زیبا بازی میکرد نه نتیجه میگرفت مهرهای تیم انریکه رو مقایسه کن با مهره های تیم فعلی (من فصل اخر استاد انریکه رو میگم فقط ) نیمار خود مسی گفته بارسا به بودن نیمار عادت کرده بود الان یهویی جای نیمار دئولفئو رو بزاری قطعا تیم نمیتونه خودش رو به این سرعت وقف بده والوردو بهتر از انریکه هم نباشه بد تر نیس و به نظر من مهره های بارسا به جایی رسیدن که نیاز بود سبک بازی کمی افت کنه شما مهره بازیساز نداری اصلا قطعا نباید توقع تیم پپ رو داشته باشی از این بارسا (نمیگم تیم انریکه چون اصلا تیم انریکه رو به عنوان یه تیم خوب قبول ندارم ) یادمون نره مهره هایی مثل گومز و اردا را استاد انریکه خریدن برای چی ؟؟ واقعا اردا رو برای چی باید میخریدیم؟؟ اگه حافظه ت ضعیفه، لااقل آمار رو می تونی مرور کنی. برو ببین چند درصد بازیا رو بردیم و چند تا گل زدیم! معدود بازیایی که باختیم رو هم تیم بهتر بودیم و باید می بردیم - آمار اینو نشون میده - نه مثل تیم والورده که اونا که برده هم تیم ضعیف تر بوده حتی جلو تیمای ته جدولی! حالا درک بازی زیبا نمی خواد! همین پارسال که عده ای ساده انگار که فقط فوتبال رو با جام می فهمن میگن سال بد انریکه، همون پپ رو 4-0 تحقیر کردیم و بزرگترین بازگشت تاریخ رو داشتیم و رئال رو بدون نیمار (که تنها تفاوت تیم انریکه با الانه) تو برنابئو بردیم، اونم با یه بازی تاکتیکی و زیبا، نه با بازیهای خواب آور والورده! جالبه هرچی توضیح میدی باز تهش می رسن به اینکه مهره نداریم. هنوز نفهمیدین مسئول خریدای ضعیف بارتمئوه نه انریکه؟ تو کدوم دنیا زندگی می کنین واقعا؟ گاهی سری هم به دنیای واقعی بزنین! یکبار محض نمونه بر اساس آمار و مستندات حرف بزنین نه توهمات شخصی. البته پیدا نمیشه کسی اهل تحلیل و آمار و واقعیات باشه، بعد بیاد به انریکه گیر بده از والورده حمایت کنه! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۵۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
حاجی چند چندی با خودت ؟؟؟ تیم های اسون ؟؟ همین رئال به همین تیم های اسون و متوسط امتیاز داده خیلی ارمان گرا نباش مساوی با اتلتیکو نتیجه خوبی محسوب میشه مساوی با والنسیا هم با اون اشتباه داوری ب نظرم نتیجه فنی خوبی بود دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۹:۲۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
بازی هایی من از استاد انریکه ب یاد دارم تو سال اخر حضورش که بارسا جلو ضعیف ترین تیم ها پاس نمی تونست بده شوت ب دروازه نداشت، نه زیبا بازی میکرد نه نتیجه میگرفت مهرهای تیم انریکه رو مقایسه کن با مهره های تیم فعلی (من فصل اخر استاد انریکه رو میگم فقط ) نیمار خود مسی گفته بارسا به بودن نیمار عادت کرده بود الان یهویی جای نیمار دئولفئو رو بزاری قطعا تیم نمیتونه خودش رو به این سرعت وقف بده والوردو بهتر از انریکه هم نباشه بد تر نیس و به نظر من مهره های بارسا به جایی رسیدن که نیاز بود سبک بازی کمی افت کنه شما مهره بازیساز نداری اصلا قطعا نباید توقع تیم پپ رو داشته باشی از این بارسا (نمیگم تیم انریکه چون اصلا تیم انریکه رو به عنوان یه تیم خوب قبول ندارم ) یادمون نره مهره هایی مثل گومز و اردا را استاد انریکه خریدن برای چی ؟؟ واقعا اردا رو برای چی باید میخریدیم؟؟ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۹:۱۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
تو هر بازی بارسا نیمه دوم کلا افت میکنه والنسیا هم ب همین صورت ب گل رسید پارسال هم ک داروری لالیگا رو گرفت از ما امسال هم شروع شد بدترین تعویض دلوفو - سوارز هم خوابیده تو آفساید دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۹:۰۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:آخ گفتی... این ناقص العقل با خودش چی فکر می کنه هی می خواد توپو از وسط بازیکن حریف رد کنه؟ فکر کرده PES 2008 ه بازیکنا باگ دارن توپ از توشون رد میشه؟! خخخخخخ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۷:۳۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
من تو خونم از اون فاصله با همون بار اول فهمیدم توپ گل شد اونوقت داور و کمکش نفهمیدند؟ جواب: بله فهمیدن ولی خودشون رو به نفهمی زدن دیدن ولی خودشون رو به ندیدن زدن
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۶:۲۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
تف و لعنت به داور کثیف که سه امتیازو از چنگمون درآورد خدا میدونه چقدر از پرز گرفته بود تا بارسا رو ببازونه اما خدا رو شکر تیرش به سنگ خورد و باز هم بارسا نباخت
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۶:۰۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
البته يه چيزو در مورد تاتا بايد اعتراف كرد. درسته اكثرا بدترين مربى هزاره جديد بارسا مى دونيمش، غالبا چون جامى نبرد - چه بسا اگه گل هفته آخر مسى قبول مى شد و قهرمان ليگ مى شديم الان قهرمان بعضى ها بود - يا ٦ بازى جلو اتلتيكو ناكام محض بود و تيمش اون شور و نشاط و خلاقيت تيم انريكه رو نداشت، اما واقعا بد هم بازى نمى كرد. اصلا تيمش به بدى بارساى والورده بازى نمى كرد. درسته از نظر مهره كمى بهتر بود، اما نفرات يه بخش از بازى تيمن. شما ببينين مثلا تاتنهام با اون نفرات اغلب متوسط چطور بازى مى كنه. اصلا چرا راه دور بريم، همون سلتاويگوى انريكه چقدر چشمنواز بازى مى كرد. يا مثلا ناپولى با بازيكنايى متوسط چقدر خوب بوده. يا لستر تو فصلى كه قهرمان شد. و خيلى هاى ديگه. بارسا از همه اين تيما به شدت بيشتر و بهتر بازيكن داره. مشكل نفرات بارسا نداشتن "سوپر استار" در دو سه پسته! نه اينكه انقدر كم بازيكن باشيم كه بردن تيماى ته جدولى معجزه محسوب شه! واقعا جسارت به بارساس اين حرفا! يعنى بردن خيرونا و لگانس و امثالهم با تيمى كه مسى و اينيستا داره - حتى اگه هيچ بازيكن ديگه هم نداشت - اونم در شرايطى كه حريف آمار بهترى به جا گذاشته و اغلب گلهاى ما هم روى اتفاقات بازى بدست اومده نه كار تيمى، اسمش معجزه س؟! دليل بد بودن ما از نظر فنى به طور كامل به والورده بر مى گرده، نه كمبود ٢-٣ بازيكن. هرگز ٢-٣ بازيكن نمى تونن تعيين كننده تاكتيك تيمى باشن، حتى اگر مسى باشن! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۵۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول best_of_all نوشته:خلاصه عملکرد والورده تا اینجای فصل: یک. بردن بازی های آسون و تیمای ته جدولی به صورتی که بیشتر وقتا حتی جلوی این تیم ها، تیم مدافع زمین بودیم و تعداد موقعیتای حریف از ما بیشتر بوده و یا با گل به خودی بردیم یا حداقل اختلاف دیگه فک کنم بردن این تیمای قعر جدولی که حتی تاتا هم با اختلاف شیش تا هفتا می بردشون برامون خاطره بشه کم کم دو. ناکامی در سه مصافی که میشه گفت با یه تیم متوسط داشتیم ( مساوی با اتلتیکویی که اون تیم قدر سالهای قبل نیست...مساوی با یوونتوسی که حتی تو لیگ خودش ناکامه و از شرایط خوب فصلای قبلش به دوره... و مساوی با والنسیایی که بهرحال هرگز نمیشه اون جزو ده تا یا حتی بیست تا تیم برتر اروپا دونست) تا همینجا این کارنامه به خوبی نشون میده که ما مقابل تیمای ضعیف با اختلاف کمی بهتر از حریفیم، مقابل تیم های متوسط، در حد حریف هستیم، و... میشه بقیه شو پیشبینی کرد که مقابل تیمای قدر قراره چه سرنوشتی منتظرمون باشه برآیند این معادله: والورده مربی خوبیه اما برای تیم هایی نظیر همون بیلبائو چیزی که مویس بعد فرگوسن تو منچستر بود این آدم یه عقبگرد محسوب میشه و به زودی پرده ها میفته و شما دوستان صبور هم حقیقت رو می بینین و بله... ما ام صبر می کنیم فعلا دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۴۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول best_of_all نوشته:خلاصه عملکرد والورده تا اینجای فصل: یک. بردن بازی های آسون و تیمای ته جدولی به صورتی که بیشتر وقتا حتی جلوی این تیم ها، تیم مدافع زمین بودیم و تعداد موقعیتای حریف از ما بیشتر بوده و یا با گل به خودی بردیم یا حداقل اختلاف دیگه فک کنم بردن این تیمای قعر جدولی که حتی تاتا هم با اختلاف شیش تا هفتا می بردشون برامون خاطره بشه کم کم دو. ناکامی در سه مصافی که میشه گفت با یه تیم متوسط داشتیم ( مساوی با اتلتیکویی که اون تیم قدر سالهای قبل نیست...مساوی با یوونتوسی که حتی تو لیگ خودش ناکامه و از شرایط خوب فصلای قبلش به دوره... و مساوی با والنسیایی که بهرحال هرگز نمیشه اون جزو ده تا یا حتی بیست تا تیم برتر اروپا دونست) تا همینجا این کارنامه به خوبی نشون میده که ما مقابل تیمای ضعیف با اختلاف کمی بهتر از حریفیم، مقابل تیم های متوسط، در حد حریف هستیم، و... میشه بقیه شو پیشبینی کرد که مقابل تیمای قدر قراره چه سرنوشتی منتظرمون باشه برآیند این معادله: والورده مربی خوبیه اما برای تیم هایی نظیر همون بیلبائو چیزی که مویس بعد فرگوسن تو منچستر بود این آدم یه عقبگرد محسوب میشه و به زودی پرده ها میفته و شما دوستان صبور هم حقیقت رو می بینین و بله... ما ام صبر می کنیم فعلا فقط امیدوارم یکی مثل انریکه تیم رو جمع کنه دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
خلاصه عملکرد والورده تا اینجای فصل: یک. بردن بازی های آسون و تیمای ته جدولی به صورتی که بیشتر وقتا حتی جلوی این تیم ها، تیم مدافع زمین بودیم و تعداد موقعیتای حریف از ما بیشتر بوده و یا با گل به خودی بردیم یا حداقل اختلاف دیگه فک کنم بردن این تیمای قعر جدولی که حتی تاتا هم با اختلاف شیش تا هفتا می بردشون برامون خاطره بشه کم کم دو. ناکامی در سه مصافی که میشه گفت با یه تیم متوسط داشتیم ( مساوی با اتلتیکویی که اون تیم قدر سالهای قبل نیست...مساوی با یوونتوسی که حتی تو لیگ خودش ناکامه و از شرایط خوب فصلای قبلش به دوره... و مساوی با والنسیایی که بهرحال هرگز نمیشه اون جزو ده تا یا حتی بیست تا تیم برتر اروپا دونست) تا همینجا این کارنامه به خوبی نشون میده که ما مقابل تیمای ضعیف با اختلاف کمی بهتر از حریفیم، مقابل تیم های متوسط، در حد حریف هستیم، و... میشه بقیه شو پیشبینی کرد که مقابل تیمای قدر قراره چه سرنوشتی منتظرمون باشه برآیند این معادله: والورده مربی خوبیه اما برای تیم هایی نظیر همون بیلبائو چیزی که مویس بعد فرگوسن تو منچستر بود این آدم یه عقبگرد محسوب میشه و به زودی پرده ها میفته و شما دوستان صبور هم حقیقت رو می بینین و بله... ما ام صبر می کنیم فعلا دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
داداچ اشتب میزنی.خخخخخخخ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
من؟کی؟ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Barca_4_ever نوشته:کلا داداش . اینا رونالدینیویی کار میکنن . گزینه های بارسا گوتزکا و کوتینیو اوزیله که همه قبول دارن ولی یهو مثلا میاد اگوئنیارو 33 ساله میاره تو تیم میگه استعداد اسنایپ کردیم. دعا کن همین رو بیارن.از اینا بعید نیست برن خداداد عزیزی رو بیارن بگن برامون گل طلایی میزنه دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:چرا بحث میکنی ؟جریان این تیم تیمه تاتا هست.کسایی که میگن امروز خوب بودیم همون کسایی هستن که میگفتن بازی با یووه با برنامه بازی کردیم شما میگین دم والورده گرم بعد میگین مثل تیم تاتاس ؟ دم خودت گرم اصلا دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:گورتزکا بازیکنی نیست که خلاق به تمام معنا باشه ما به همچین بازیکنی نیاز داریمگورتزکا یکم بالانر از گومزه که یا عالی میشه یا لرد! کلا داداش . اینا رونالدینیویی کار میکنن . گزینه های بارسا گوتزکا و کوتینیو اوزیله که همه قبول دارن ولی یهو مثلا میاد اگوئنیارو 33 ساله میاره تو تیم میگه استعداد اسنایپ کردیم. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Barca_4_ever نوشته:خسته نشدین از کوبیدن بازیکنا ؟ اقا دفاع مشکل داره درست ولی حمله چرا اینقد بی برنامه ایم . تعویضا چرا این شکلی ان. والورده چرا بیخیال سوارز وینگر نمیشه چرا بازیکنا فقط به هم پاس میدن منتظرن یه چی بشه همینجوری برن جلو بحث تاکتیکه . شما چنتا پاس پشت سر هم با حرکت های منطقی بازیکنان اگه دیدین اون موقع میتونین بگین والورده تاکتیک داره. چرا بحث میکنی ؟جریان این تیم تیمه تاتا هست.کسایی که میگن امروز خوب بودیم همون کسایی هستن که میگفتن بازی با یووه با برنامه بازی کردیم دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول jahanleo نوشته:دم والورده گرم نیمه اول که والنسیا تو قوطی بود تو خونه خودش و اگه گل پذیرفته میشد بازی میوفتاد دست ما و میتونستیم از ضد حمله ها استفاده کنیم حیف شد. چقدر خوبه که والورده رو داریم دفاعمون خیلی خوب شده و اگه دریبل خوردنای سمدو نبود شاید گل رو هم نمیخوردیم این تیم نیاز به هافبک داره با دلوفئو و دنیس سوارز و راکیگیج و کاپیتان 33 ساله کاری نمیتونیم بکنیم سوارز هم که آبو قطع کرده بازم دم والورده گرم با این بازیکنای داغون خوب نتیجه میگیره خسته نشدین از کوبیدن بازیکنا ؟ اقا دفاع مشکل داره درست ولی حمله چرا اینقد بی برنامه ایم . تعویضا چرا این شکلی ان. والورده چرا بیخیال سوارز وینگر نمیشه چرا بازیکنا فقط به هم پاس میدن منتظرن یه چی بشه همینجوری برن جلو بحث تاکتیکه . شما چنتا پاس پشت سر هم با حرکت های منطقی بازیکنان اگه دیدین اون موقع میتونین بگین والورده تاکتیک داره. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول marzeg نوشته:خود گورتزکا تو یه مصاحبه گفته بود عاشق بازی کردن تو بارسام...کوتینیو رو هم که هی میخوان قسطی بخرن که لیورپول قبول نمیکنه(انگار پرایده بنده خدا) گورتزکا بازیکنی نیست که خلاق به تمام معنا باشه ما به همچین بازیکنی نیاز داریمگورتزکا یکم بالانر از گومزه که یا عالی میشه یا لرد! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
خود گورتزکا تو یه مصاحبه گفته بود عاشق بازی کردن تو بارسام...کوتینیو رو هم که هی میخوان قسطی بخرن که لیورپول قبول نمیکنه(انگار پرایده بنده خدا) دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
کامنت برتر سایت رو باید بدن به اون دوستمون که گفتن تعویضای والورده مثل تعویض های اتفاقی فیفاس واقعا بازیکن میاره داخل میگه یه چار تا دریبل بزن بیا برو دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول jahanleo نوشته:دم والورده گرم نیمه اول که والنسیا تو قوطی بود تو خونه خودش و اگه گل پذیرفته میشد بازی میوفتاد دست ما و میتونستیم از ضد حمله ها استفاده کنیم حیف شد. چقدر خوبه که والورده رو داریم دفاعمون خیلی خوب شده و اگه دریبل خوردنای سمدو نبود شاید گل رو هم نمیخوردیم این تیم نیاز به هافبک داره با دلوفئو و دنیس سوارز و راکیگیج و کاپیتان 33 ساله کاری نمیتونیم بکنیم سوارز هم که آبو قطع کرده بازم دم والورده گرم با این بازیکنای داغون خوب نتیجه میگیره یه نکته مهم اینه که تیمای قوی رو نمیبریم دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
هر چی بازیا بیشتر میشه مطمئن تر میشم نقاب ولورده رو برداری تاتا هست
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
دم والورده گرم نیمه اول که والنسیا تو قوطی بود تو خونه خودش و اگه گل پذیرفته میشد بازی میوفتاد دست ما و میتونستیم از ضد حمله ها استفاده کنیم حیف شد. چقدر خوبه که والورده رو داریم دفاعمون خیلی خوب شده و اگه دریبل خوردنای سمدو نبود شاید گل رو هم نمیخوردیم این تیم نیاز به هافبک داره با دلوفئو و دنیس سوارز و راکیگیج و کاپیتان 33 ساله کاری نمیتونیم بکنیم سوارز هم که آبو قطع کرده بازم دم والورده گرم با این بازیکنای داغون خوب نتیجه میگیره دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول marzeg نوشته:اسم اوزیل رو تو کامنتا زیاد میبینم...میدونم کامنت ربطی به مطلب نداره ولی تا امثال گورتزگا یا کوتینیو هستن چرا اوزیل با اون شرایط سنی؟ چون اونا نمیان دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
اسم اوزیل رو تو کامنتا زیاد میبینم...میدونم کامنت ربطی به مطلب نداره ولی تا امثال گورتزگا یا کوتینیو هستن چرا اوزیل با اون شرایط سنی؟
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول آخ گفتی... این ناقص العقل با خودش چی فکر می کنه هی می خواد توپو از وسط بازیکن حریف رد کنه؟ فکر کرده PES 2008 ه بازیکنا باگ دارن توپ از توشون رد میشه؟! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
خداییش تیم چرا اول نیمه دوم اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
تیم ما میتونه با آوردن اوزیل و البته رسیدن دمبله و مسی و راه افتادن سوارز خیلی بهتر از اینها بازی کنه و تمام طرفداران رو یک دل کنه
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول marzeg نوشته:😂😂😂واقعا اینکه بعد افساید اونجوری بقیه رو نگاه میکنه حکم گاز گرفتن دست کیلینی رو داره دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:آخ گفتی... این ناقص العقل با خودش چی فکر می کنه هی می خواد توپو از وسط بازیکن حریف رد کنه؟ فکر کرده PES 2008 ه بازیکنا باگ دارن توپ از توشون رد میشه؟! این سوارز بنظرم مفعول هست، اصلا از نوع دویدنشم مشخصه..... حالا فاعلش تو تیم کیه سالیان دراز دیگر معلوم میشه دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:داره رکورد پیپو اینزاگی رو می زنه. جالب ترش اونجاس که بعد هر آفساید به کمک داور و بقیه بازیکنا هم اعتراض می کنه. 😂😂😂واقعا اینکه بعد افساید اونجوری بقیه رو نگاه میکنه حکم گاز گرفتن دست کیلینی رو داره دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:آخ گفتی... این ناقص العقل با خودش چی فکر می کنه هی می خواد توپو از وسط بازیکن حریف رد کنه؟ فکر کرده PES 2008 ه بازیکنا باگ دارن توپ از توشون رد میشه؟! ناموسا pes2017 هم داره.خخخخخخخخخ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:اصلا همین.تیم الان خستگی بازی یووه روش تاثیر میزاره تو ماه اخر چی.اون تیم غول انریکه که فکر کنم ۳۹ بازی نباخت خستگی کمرش رو شکوند درسته باید بتونه از سیستم چرخشی استفاده کرد و کمبود بازیکن داریم یکی مثل نیمار که بتونه کمی فشار حمل رو به دوش بکشه البته والورده هم کمی مقصره و امیدوارم هیچ موقع این چهار هافبک رو با هم بازی نده چون ۴ هافبک کند هستن و باعث میشه وسط رو از دست بدیم و ضدحمله بخوریم که در نیمه دوم این بازی قبل از تعویض ها و البته با یووه در ۱۰ دقیقه آخر این مشکل دیده شد و سیستم به ۴ـ۳ـ۳ برگرده البته بتونیم فضاهای این سیستم رو عیب یابی کنیم که هم در دفاع و هم در حمله خوب باشیم دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:پاکو هر چی باشه باز لااقل همون دو تا پاس به مسیش کج نمیشه و صاف میرسونه توپو به بقیه ! مث بعضی اساتید نیست که تو اون هیاهو دنبال دریبل دوطرفه باشه ولی چه فایده گفتن اخرشم بازی های بعدی بازم سوارز فیکسه و ... آخ گفتی... این ناقص العقل با خودش چی فکر می کنه هی می خواد توپو از وسط بازیکن حریف رد کنه؟ فکر کرده PES 2008 ه بازیکنا باگ دارن توپ از توشون رد میشه؟! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:تعویضای والورده مثل تعویضای رندومیه که فیفا تو نسخه جدید خودش انجام میده صرفا دنیس و اینا هر بازی میاره تو اون وسط مسطا میچرخونه که بگه من به سیستم چرخشی هم اعتقاد دارم ! اینطوری نگو انصافا...اتفاقا تا اینجا کم تعویض طلایی نداشته.... تا همین جای لالیگا چندتا تعویض که گل پیروزی زدن داشته و امروزم پشت بند تعویض هاش به گل رسیدیم. البته والا منم موندم این دلوفئو داستانش چیه | : دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Barca_4_ever نوشته:داداش چیکار کرده مگه ؟ من نمیدونم . چه کاری کرده که اینقد حمایتش میکنید اینکه صدر جدول هستیم تاتا هم اون سال بهمون صدر جدول داد و برد های پشت سر هم . اخرش چی شد ؟ شما فقط نتیجه تا حال حاضر رو میبینید . اینده تیم رو در نظر نمیگیرید یا به قول معروف جوجه رو اخر پاییز نمیشمارید عزیز شما داری این نفرات رو با تیم تاتا مقایسه میکنی!!!!!! پویول ژاوی و آلوز نیمار و چهار سال جوانتر بودن مسی و اینیستا و بوسکتس و... خدایش انصاف داشته باشید ما نمیگیم خیلی رویایی بازی کردیم ولی نتایج عالی بوده و فکرشو بکنید با اومدن اوزیل و دمبله تیم چی میشه. برای اینکه خودمونو با پاریس و سیتی مقایسه کنیم باید تک تک بازیکنانمونو بسنجیم با اونا. از این بازیکنان کندذهنی که ما داریم انتظار بازی زیبا نمیشه داشت دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
پاکو هر چی باشه باز لااقل همون دو تا پاس به مسیش کج نمیشه و صاف میرسونه توپو به بقیه ! مث بعضی اساتید نیست که تو اون هیاهو دنبال دریبل دوطرفه باشه ولی چه فایده گفتن اخرشم بازی های بعدی بازم سوارز فیکسه و ... دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نه برای اینه که بگه من ۳ تا تعویض میکنم انریکه ۲ تا میکرد پس من بهترم دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:تعویضای والورده مثل تعویضای رندومیه که فیفا تو نسخه جدید خودش انجام میده صرفا دنیس و اینا هر بازی میاره تو اون وسط مسطا میچرخونه که بگه من به سیستم چرخشی هم اعتقاد دارم ! احتمال دقیق ترین توصیف ممکن بود. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:داره رکورد پیپو اینزاگی رو می زنه. جالب ترش اونجاس که بعد هر آفساید به کمک داور و بقیه بازیکنا هم اعتراض می کنه. تاثیر نداره داداشم.من بازی با یووه از والورده حمایت کردم و میکنم اما امروز هیچی نداشتیم.فقط مسی که اونم برای ۵ دقیقه بستن گل.تمام دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
تعویضای والورده مثل تعویضای رندومیه که فیفا تو نسخه جدید خودش انجام میده صرفا دنیس و اینا هر بازی میاره تو اون وسط مسطا میچرخونه که بگه من به سیستم چرخشی هم اعتقاد دارم ! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول bardiya30 نوشته:بازی رو خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که یکی سوارز خراب کرد ( البته با دفاع درگیر اما بایدبهتر کار میکرد) و اگر شوتزنی بهتر بود میتونستیم کاری کنیم چون دروازبانشون روی شوت مشکل داشت و پاسهای سریع باید بیشتر بشه که بتونیم زودتر فضا رو پیدا کنیم در نیمه دوم کشیدیم عقب( که این پسندیده نیست و یا حداقل اگر زمین رو به چهار قسمت کنیم باید در قسمت دوم زمین خودمون دفاع رو بچینیم ) و والنسیا شروع به پاسهای قطری و باز کردن بازی کرد که با بازی ای که با یووه انجام دادیم خستگی روی تیم اومد و از خستگی استفاده کردن و البته عقب اومدن تیم و به گل رسین( روی گل راکتیچ باید سمدو رو پوشش میداد که گایا اینقدر راحت نیاد داخل) و بعد از گل که دیگه ما نظم رو از دست دادیم و تیم حریف راحت کار کرد اما با تعویض ها بهتر شدیم و تونستیم سمت راست رو تقویت کنیم که باعث شد دوباره بازی رو بگیریم و موقعیت های خوبی داشتیم که با معطل کردن از دست دادیم ( اگر به جای دلوفئو بی مغز آلکاسر میومد بیشتر به دردمون میخورد) گلی که زدیم روی پاسهای طلایی مسی که فصل پیش نیمار به عمق میزد و میفرستاد زدیم و والورده باید بتونه سیستم ۴ـ۳ـ۳ رو دوباره ترکیب اصلی کنه چون سود زیادی داره البته با پوشیدن نقاط ضعفش تیم هنوز باید پیشرفت کنه و امیدورم هر چه سریعتر بهتر بشه و با این ۴ هافبک که همه کند هستن نباید بازی کرد از داوری نگیم که بهتره پارسال با بتیس امسال با والنسیا و اون گل میتونست روند بازی رو عوض کنه اما خدابزرگه اصلا همین.تیم الان خستگی بازی یووه روش تاثیر میزاره تو ماه اخر چی.اون تیم غول انریکه که فکر کنم ۳۹ بازی نباخت خستگی کمرش رو شکوند دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:خدایی در نبود پیکه و نیمارو آلوز و همچنین افت فاحش سوارز و پا به سن گذاشتن اینیستا و بوسکتس و مسی و راکیتیچ همینکه تا اینجا پیش رفتیم کاری کرده کارستان خدایش باید ازش تشکر کرد من مطمئن هستم که با اومدن دمبله و کوتینیو و شاید خرید اوزیل در نیم فصل تیمی عالی داشته باشیم داداش چیکار کرده مگه ؟ من نمیدونم . چه کاری کرده که اینقد حمایتش میکنید اینکه صدر جدول هستیم تاتا هم اون سال بهمون صدر جدول داد و برد های پشت سر هم . اخرش چی شد ؟ شما فقط نتیجه تا حال حاضر رو میبینید . اینده تیم رو در نظر نمیگیرید یا به قول معروف جوجه رو اخر پاییز نمیشمارید دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
این بازی نسبت به قبل پیشرفت محسوسی در شکل بازی تیم دیده میشد اما متاسفانه از نظر بازیکن به شدت در مضیقه هستیم .سوارز واقعا افت کرده و دلوفئو هم امشب فاجعه بود ضمن اینکه به نظرم سمدو هم خیلی ضعیف بازی کرد و باید خیلی زودتر تعویض میشد. والنسیا در نیمه اول کاملا تحت فشار بود و در نیمه دوم با اولین فرصت به گل رسیدند.بدون تردید اگر گل سالم مسی را قبول میکردند بازی را برده بودیم. سی ساله که فوتبال اسپانیا را دنبال میکنم و به جرات بدترین داورهای دنیا را دارند. گل انقدر واضح بود که حتی نیاز به صحنه آهسته هم نداشت. به نظرم میشد به جای آوردن دلوفئو، سوارز را با آلکاسر تعویض کرد چون واقعا سوارز ضعیف بود.
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول marzeg نوشته:من هر کاری میکنم 9 بار تو افساید بودن سوارز یادم نمیره...یعنی همین الان راضی ام از بازی بعد طارمی جای سوارز بازی کنه(چون مطمئنم والورده الکاسر رو بازی نمیده)😐 داره رکورد پیپو اینزاگی رو می زنه. جالب ترش اونجاس که بعد هر آفساید به کمک داور و بقیه بازیکنا هم اعتراض می کنه. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:آقا یه کلام ختم کلام سوارز و دلوفئو هر بار مارو زخم میکنن با این بازیاشون ، نه نیمار داریم نه دمبله ، انتظار داریم با پاسکاری صرف تو نود دقیقه نتیجه ای بگیریم ، تیم فقط ر ومسیمیچرخه و بس سوال اینه که سوارز چرا همش فیکسه؟ درسته الکاسر مهاجم درجه یکی نیست، اما وقتی سوارز انقدر افتضاحه و الکاسر لااقل 4 تا گل زده روحیه گرفته، مربی عاقل میاد سوارز رو می ذاره رو نیمکت که شاید تکونی به خودش داد. البته از والورده بعیده کار عاقلانه... دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول zhityer نوشته:نمیدونم بازی رو دیدید یا نه.... ولی یکی مث دلوفئو 4 تا پاس پشت سرهم تونست بده؟؟؟؟؟ وقتی بازیکن بلد نیست پاس بده..از کجا معلوم میشه تاکتیکی بوده یا نه؟ انقدر بازیکنان فعلی مزخرف اند که یکسری هاشون مثل آردا رو کلا انداخته زباله...... چه بازیکن خوبی انریکه اورد که حالا بعضی ها طرفدارش هستند؟ گل مساوی ام امروز کسی زد که انریکه بهش یدونه بازی نمیداد و داشت از بارسا میرفت چه بازیکنایی انریکه اورد ؟ بهتر نیس بگیم چه بازیکنایی انریکه میخواس و به جاش چه بازیکنایی اوردن ؟ انریکه گریژمان ، هوملز میخواس کیو اوردن ؟ الکاسر و متئو البا فقط فصل قبل بازی بهش نمیرسید که اونم بخاطر این بود که سیستم رو سه دفاعه کرده بود انریکه یکم معقولانه تر نظر بدید پاس پشت سر هم خودش نیاز به تاکتیکه . گلی هم که زدیم اصل کارش مسی انجام داد با پاس فوق العاده ش . تاکتیک والورده س این ؟ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
من خودم به شخصه از والورده حمایت میکنم.اما واقع بین باشیم.این تیم حتی وقتی توپ میگیره نمیتوه به بازی سرعت بده.به جز مسی انگار تاکتیک نداریم نتیجش هم شد نیمه دوم.واقعا جای دمبله خالیه.نمیدونم چی قراره سر بارسا بیاد قهرمان یا بازنده.اما حتی همه اتفاق ها مثل دوران تاتا هست.مو به مو.
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
من هر کاری میکنم 9 بار تو افساید بودن سوارز یادم نمیره...یعنی همین الان راضی ام از بازی بعد طارمی جای سوارز بازی کنه(چون مطمئنم والورده الکاسر رو بازی نمیده)😐
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول zhityer نوشته:واقعا که والورده تیم جمع کرده...اتفاقا جز یکی مث مسی، بقیه فردی افتضاح هستند. نمیدونم کی با من هم عقیده هست، ولی بنظرم اتفاقا والورده با این بازیکنان بی کیفیت معجزه کرده تا الان.... این بازی هم حقمون رو خوردن، داور روحیمون مداوم تضعیف کرد. خدایی در نبود پیکه و نیمارو آلوز و همچنین افت فاحش سوارز و پا به سن گذاشتن اینیستا و بوسکتس و مسی و راکیتیچ همینکه تا اینجا پیش رفتیم کاری کرده کارستان خدایش باید ازش تشکر کرد من مطمئن هستم که با اومدن دمبله و کوتینیو و شاید خرید اوزیل در نیم فصل تیمی عالی داشته باشیم دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
بازی رو خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که یکی سوارز خراب کرد ( البته با دفاع درگیر اما بایدبهتر کار میکرد) و اگر شوتزنی بهتر بود میتونستیم کاری کنیم چون دروازبانشون روی شوت مشکل داشت و پاسهای سریع باید بیشتر بشه که بتونیم زودتر فضا رو پیدا کنیم در نیمه دوم کشیدیم عقب( که این پسندیده نیست و یا حداقل اگر زمین رو به چهار قسمت کنیم باید در قسمت دوم زمین خودمون دفاع رو بچینیم ) و والنسیا شروع به پاسهای قطری و باز کردن بازی کرد که با بازی ای که با یووه انجام دادیم خستگی روی تیم اومد و از خستگی استفاده کردن و البته عقب اومدن تیم و به گل رسین( روی گل راکتیچ باید سمدو رو پوشش میداد که گایا اینقدر راحت نیاد داخل) و بعد از گل که دیگه ما نظم رو از دست دادیم و تیم حریف راحت کار کرد اما با تعویض ها بهتر شدیم و تونستیم سمت راست رو تقویت کنیم که باعث شد دوباره بازی رو بگیریم و موقعیت های خوبی داشتیم که با معطل کردن از دست دادیم ( اگر به جای دلوفئو بی مغز آلکاسر میومد بیشتر به دردمون میخورد) گلی که زدیم روی پاسهای طلایی مسی که فصل پیش نیمار به عمق میزد و میفرستاد زدیم و والورده باید بتونه سیستم ۴ـ۳ـ۳ رو دوباره ترکیب اصلی کنه چون سود زیادی داره البته با پوشیدن نقاط ضعفش تیم هنوز باید پیشرفت کنه و امیدورم هر چه سریعتر بهتر بشه و با این ۴ هافبک که همه کند هستن نباید بازی کرد از داوری نگیم که بهتره پارسال با بتیس امسال با والنسیا و اون گل میتونست روند بازی رو عوض کنه و اینکه میتونستیم مانند چند بازی قبل دوباره لحظات آخر به گل برسیم که سوارز افت کرده با پاس بد به پائولینیو هم موقعیت رو گرفت و هم باعث ضدحمله ای شد که نزدیک بود خیلی از طرفدارها تو سایت رو خوشحال کنه دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
آقا یه کلام ختم کلام سوارز و دلوفئو هر بار مارو زخم میکنن با این بازیاشون ، نه نیمار داریم نه دمبله ، انتظار داریم با پاسکاری صرف تو نود دقیقه نتیجه ای بگیریم ، تیم فقط ر ومسیمیچرخه و بس دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول zhityer نوشته:واقعا که والورده تیم جمع کرده...اتفاقا جز یکی مث مسی، بقیه فردی افتضاح هستند. نمیدونم کی با من هم عقیده هست، ولی بنظرم اتفاقا والورده با این بازیکنان بی کیفیت معجزه کرده تا الان.... این بازی هم حقمون رو خوردن، داور روحیمون مداوم تضعیف کرد. واقعا هم معجزه کرده. تبدیل کردن بارسا به چنین تیم بی کیفیتی واقعا معجزه است. می تونه ادعای پیامبری کنه. درست همون طور که میشه گفت دلوفئو عین مسی ه. هر دو کارایی می کنن که بازیکنای دیگه قادر به انجامش نیستن. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
بازم یه نیمه اول نسبتا خوب و نیمه دوم افتضاح داستان تکراری این هفته ها من نمیدوتم تیم میره تورختکن والورده چی میگه که تیم از هم میپاشه و افتضاح میشه تیم گل میخواد ویدال میاری جا سمدو؟خب اون آلکاسرو بیار تو زمین همین که دینیه بجای مسی نیومد توزمینجای شکرش باقیه در کل فقط میتونم بگم افتضاحیم دلوفئو یه کندذهنه فلجه که واقعا تاثیری ندارهتو بازی دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول abouzarlionel نوشته:واقعا هیچ تاکتیک و پلنی برای حمله نبود، والوارده حتی در خلق موقعیت در چنین پرس سنگینی هم ناتوان بود تا یه بار دیگه ضعف تاکتیکیش مشخص بشه. این تازه شروع بازی های سخت بود و باید دید والوارده در آینده و با اضافه شدن بازیکن ها ی جدید چه خواهد کرد. با این که امیدی ندارم ولی چاره ای جز صبر ندارم. پ ن: باید گفت روی نبوغ مسی نباختیم نه تاکتیک های مربی نمیدونم بازی رو دیدید یا نه.... ولی یکی مث دلوفئو 4 تا پاس پشت سرهم تونست بده؟؟؟؟؟ وقتی بازیکن بلد نیست پاس بده..از کجا معلوم میشه تاکتیکی بوده یا نه؟ انقدر بازیکنان فعلی مزخرف اند که یکسری هاشون مثل آردا رو کلا انداخته زباله...... چه بازیکن خوبی انریکه اورد که حالا بعضی ها طرفدارش هستند؟ گل مساوی ام امروز کسی زد که انریکه بهش یدونه بازی نمیداد و داشت از بارسا میرفت دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول 006007 نوشته:انصافاً بازی در تمام سطوح و آمارها دست ما بود و دیگه هیچ بهانهای برای کوبیدن تیم نیست،خیلیها میگفتند که در این بازی باد تیم والورده خالی میشه که دیدیم که باد نبود و تیم بارسا با برنامه ریزی از اول فصل شروع کرده و در حال ادامه دادن هست. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کنه و با یکی دوتا خرید خوب بازی زیبا رو نیز ببینیم ببینید . من خودم دوست دارم مثل شما امیدوارم باشم . ولی توجه داشته باشید ما چجوری حمله میکنیم . برنامه ها و تاکتیک ها رو نگاه کنید. اینقد آمار بین و نتیجه نباشید و ببینید بارسلونا تو زمین چه جوری کار میکنه و مربی چیکار کرده با تیم. باید کیفیت بازی ما جوری نباشه که تو این بازی ها کم بیاریم وگرنه تیم در چجوری در حد اروپا خواهد بود؟! درسته یه گل بخاطر داوری از دست دادیم ولی توجیح کاملی نیس. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:این گوئدس اگر اندازه رونالدو حتی عقل داشت بعید نبود گلهای بعدی رو هم بخوریم. دو سه تا موقعیت عالی رو یه نفره خراب کرد که اصلا کار به ضربه زدن نکشید. فقط تصویر کنید چنین توپهایی برسه دست امثال نیمار یا خسوس. حتی ضربه دقیقه 94 زازا. اون وقت دیگه حتی فرصت نمی کنیم بیایم بگیم حق ما مساوی بود! متاسفانه نیمه دوم سمدو تا تونست دریبل خورد و گل خوردیم.اگه اون پاس ها به جای دلوفئو به دنیس میرسید گل میزدیم.اما من نمیدونم والورده تو بین دو نیمه کتک میزنه.فیلم میبینه.یعنی امکان نداره ۲۰ دقیقه نیمه دوم تو دفاع نباشیم.کسی میدونه؟ دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۴)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
واقعا که والورده تیم جمع کرده...اتفاقا جز یکی مث مسی، بقیه فردی افتضاح هستند. نمیدونم کی با من هم عقیده هست، ولی بنظرم اتفاقا والورده با این بازیکنان بی کیفیت معجزه کرده تا الان.... این بازی هم حقمون رو خوردن، داور روحیمون مداوم تضعیف کرد. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول abouzarlionel نوشته:واقعا هیچ تاکتیک و پلنی برای حمله نبود، والوارده حتی در خلق موقعیت در چنین پرس سنگینی هم ناتوان بود تا یه بار دیگه ضعف تاکتیکیش مشخص بشه. این تازه شروع بازی های سخت بود و باید دید والوارده در آینده و با اضافه شدن بازیکن ها ی جدید چه خواهد کرد. با این که امیدی ندارم ولی چاره ای جز صبر ندارم. پ ن: باید گفت روی نبوغ مسی نباختیم نه تاکتیک های مربی خدایش دور از انصاف هست که با این کلمات در رابطه با مربی تیم حرف میزنید دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
این گوئدس اگر اندازه رونالدو حتی عقل داشت بعید نبود گلهای بعدی رو هم بخوریم. دو سه تا موقعیت عالی رو یه نفره خراب کرد که اصلا کار به ضربه زدن نکشید. فقط تصویر کنید چنین توپهایی برسه دست امثال نیمار یا خسوس. حتی ضربه دقیقه 94 زازا. اون وقت دیگه حتی فرصت نمی کنیم بیایم بگیم حق ما مساوی بود! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
واقعا تیم ضعیفی داریم و تو حمله قشنگ معلومه برنامه ی خاصی نداریم از داوری هم خیلی دلخورم اخه چطوری ندیدن ولی در کل مشکل داریم شدیدا . ببینیم در آینده چی میشه. دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
انصافاً بازی در تمام سطوح و آمارها دست ما بود و دیگه هیچ بهانهای برای کوبیدن تیم نیست،خیلیها میگفتند که در این بازی باد تیم والورده خالی میشه که دیدیم که باد نبود و تیم بارسا با برنامه ریزی از اول فصل شروع کرده و در حال ادامه دادن هست. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کنه و با یکی دوتا خرید خوب بازی زیبا رو نیز ببینیم
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
مهاجم نوکم آرزوست این آشغال چیه هر بازی میاد در و دیوارو نگاه میکنه و با یه نگاه فلاکت بار کلشو تکون میده ؟! ینی نه پاس درست درمون میده نه همکاریی داره با بقیه بازیکنا نه شعورش میرسه که یه فرار بکنه واسش عمقی بندازن ، حتی انقدری حالیش نیس که لااقل تو موقعیتایی که هیچ سهمی توشون نداره لااقل تو آفساید راه نره که یه وقت توپ به این احمق بخوره و بازی متوقف بشه! شما شاهکار والورده تو بازی امروز رو بازی دادن همین احمق تو نود دقیقه کامل در نظر بگیر دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
واقعا هیچ تاکتیک و پلنی برای حمله نبود، والوارده حتی در خلق موقعیت در چنین پرس سنگینی هم ناتوان بود تا یه بار دیگه ضعف تاکتیکیش مشخص بشه. این تازه شروع بازی های سخت بود و باید دید والوارده در آینده و با اضافه شدن بازیکن ها ی جدید چه خواهد کرد. با این که امیدی ندارم ولی چاره ای جز صبر ندارم. پ ن: باید گفت روی نبوغ مسی نباختیم نه تاکتیک های مربی دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
لیگ بلژیک هم ویدئو چک داره اما این اسپانیا لعنتی خسیس سال دیگه قراره نصب کنه عجیبه که سوارزباید 90دقیقه فیکس باشه کاش آلکاسر رو بازی میداد فقطططططط مسسسسسی و بس دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:بازی رو خوب شروع کردیم، البته خوب به نسبت کیفیت این فصل! والنسیا هم از طرف دیگه اصلا چیزی که انتظارش رو می کشیدم نبود. به شدت تو پاسکاری پر اشتباه بودن، و نتونستن از ضعف های ساختاری ما استفاده کنن. همچنان به شدت نگران روزیم که جلوی تیمی بازی کنیم که چنین اشتباهاتی نمی کنه... واقعا هم نمی دونم والورده چی بین نیمه میگه که حتی بازیایی که نیمه اولش رو بد نیستیم، نیمه دوم به تیم ضعیف بازی تبدیل میشیم! اگر بازیکنای والنسیا کمی هشیارتر بودن، بعید نبود گلهای بعدی رو هم بخوریم. و در نهایت مسی... تنها نقطه درخشان این بارسا... والورده چیزی نگفت فقط تیم نمیتونه نود دقیقه پرس کنه و فشار بیاره باید بیان عقب یکم استراحت کنن والنسیام از این فرصت استفاده کرد و از سمت سمدو که تو حمله خوبه اما تو دفاع ضعیف فشار اورد تا به گل رسید کل حمله های والنسیا از سمت سمدو بود هم خسته شده بود هم تو دفاع ضعیف واسه همین ویدالو اورد دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
خب یه گل صحیح که برامون مردود اعلام شد... بعد اون میرسیم به نه بار در افساید بودن سوارز که برای یک مهاجم در یه تیم درجه یک واقعا مضحکه سمدو هم که واقعا بعد از درخشش اوایل فصل و یه مدت نیمکت نشینی کلا نابود شده والورده هم که معلوم نیست چی تو بازی دلوفئو دیده که ترجیح میده دلوفئو و سوارز تو بازی باشن و پاکو الکاسر رو نیمکت! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:والنسیا یه موقعیت داشت؟ کرده بودیمش تو قوطی؟ نه واقعا انگار جای دیگه رو نگاه می کنین! نوشته بود یک موقعیت تو چارچوب دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
نقل قول toraj نوشته:به خدا والورده با این بازیکنان معجزه کرده دمش گرم. تو مستایا 90 دقیقه تیم دوم جدولو بکنی تو قوطی کار هر کسی نیست. تازه تو تیمی که سوارز و دولفئو عملا هیچ کاره هستن. والنسیا یه موقعیت خطرناک داشت که اونم متاسفانه با اشتباه خط دفاعی و دروازه بان گل شد. بارسا به شدت به یه هافبک طراح یه مهاجم نیاز داره. دولفئو و آلکاسر به هیچ عنوان در حد بارسای ب نیستن چه برسه به تیم اصلی بارسا. والنسیا یه موقعیت داشت؟ کرده بودیمش تو قوطی؟ نه واقعا انگار جای دیگه رو نگاه می کنین! دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
گند بزنه این داورهای لعنتی رو.
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
کسی شمار ثانیه ای هایی که سوارز تو آفساید نبود رو داره ؟ این بازی برخلاف بازی های دیگه ضعف تاکتیکی خاصی توش دیده نمیشد هر اتفاقی هم که به ضرر بارسا افتاد یه اشتباهات فردی بود یا داور نیمه دوم هم پسرفت فاحشی نداشت نسبت به نیمه اول هر دو نیمه روون بازی کردیم منتها بیشتر ازین از امثال دلوفئو و سوارز و اینها انتظار نمیره دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
انصافاً بازی زیبایی رو شاهد بودیم و لیاقت تیم برد در این بازی بود هم درصد مالکیت هم تعداد شوت و هم شوت به چهارچوب وهم تعداد پاس وهم درصد پاس صحیح به نفع بارسا بود والبته آفساید که به لطف سوارز بدست آمد. به شخصه فکر میکنم سوارز یک مشکل شده برامون
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۰)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
به خدا والورده با این بازیکنان معجزه کرده دمش گرم. تو مستایا 90 دقیقه تیم دوم جدولو بکنی تو قوطی کار هر کسی نیست. تازه تو تیمی که سوارز و دولفئو عملا هیچ کاره هستن. والنسیا یه موقعیت خطرناک داشت که اونم متاسفانه با اشتباه خط دفاعی و دروازه بان گل شد. بارسا به شدت به یه هافبک طراح و یه مهاجم نیاز داره. دولفئو و آلکاسر به هیچ عنوان در حد بارسای ب نیستن چه برسه به تیم اصلی بارسا.
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
بازی نیمه اول بهتر بود نسبت به کل بازیای این فصل اما دوباره نیمه دوم بارسا آشفته بود و بی برنامه واقعا سوارز و دلوفئو ب درد سطل آشغال می خورن فقط دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
بازی رو خوب شروع کردیم، البته خوب به نسبت کیفیت این فصل! والنسیا هم از طرف دیگه اصلا چیزی که انتظارش رو می کشیدم نبود. به شدت تو پاسکاری پر اشتباه بودن، و نتونستن از ضعف های ساختاری ما استفاده کنن. همچنان به شدت نگران روزیم که جلوی تیمی بازی کنیم که چنین اشتباهاتی نمی کنه... واقعا هم نمی دونم والورده چی بین نیمه میگه که حتی بازیایی که نیمه اولش رو بد نیستیم، نیمه دوم به تیم ضعیف بازی تبدیل میشیم! اگر بازیکنای والنسیا کمی هشیارتر بودن، بعید نبود گلهای بعدی رو هم بخوریم. و در نهایت مسی... تنها نقطه درخشان این بارسا... دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
کمی بهتر بودن اما تو خلق موقعیت کاملا بی اثرن.تنهانکته بازی پرس و مالکیت بیشتر تیم بود که نسبت به بازی های گذشته بیشتر ب چشم میخورد .
دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: توقف در مستایا [ والنسیا 1 - بارسا 1 ] | ||
---|---|---|
واقعا متوجه نشدی که چرا ویدال و جای سمدو اورد؟!!! اگه اون گلو قبول میکردن مطمعنا نتیجه خوبی میگرفتیم و اینکه واقعا یه هافبک خلاق از واجباته امیدوارم تو پنجره زمستانی هافبک خوبی بگیریم البته سرخی ربرتو هم نباید فراموش بشه و با اومدن دمبله امیدوارم بازی زیبا هم به تیم برگرده تا بعضیام راضی بشن دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
|