به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرصت بازی برای همه در برابر مورسیامصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۷) (۷۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا می‌داند که کار در برابر مورسیا در جام حذفی هنوز تمام نشده، اما تاکید می‌کند که این بازی همانند بازی رفت، می‌تواند فرصتی برای بازی دادن به بازیکنانی باشد که کمتر به میدان رفته‌اند. در این خبر مهمترین بخشهای مصاحبه والورده را پیش از بازی فردا خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا چهارشنبه به جام حذفی اسپانیا باز می‌گردد تا در نیوکمپ میزبان مورسیا باشد، در حالی که با پیروزی 3-0 در بازی رفت، آبی و اناری‌ها با خیالی آسوده پا به این بازی می‌گذارند. ارنستو والورده در کنفرانس پیش از بازی خود صادق بود و اعتراف کرد که نیازی نمی‌بیند تا تمام قوای تیم را برای صعود از این مرحله به کار بگیرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروز عصر گفت: «تیمی که در مورسیا به میدان رفت، شامل چندین بازیکن ذخیره بود و آنها از این فرصت به خوبی استفاده کردند، و ایده من برای بازی فردا این است که به بعضی از آنها فرصتی دوباره بدهم، و شانس بازی در اختیار بازیکنانی بگذارم که در بازیهای زیادی به میدان نمی‌روند».

«ما در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم اما همچنان می‌خواهیم به میدان برویم و عملکرد خوبی داشته باشیم. مورسیا اکنون تیم بهتری شده است. آنها 5 بازی از 6 بازی اخیرشان را برده‌اند و برای مبارزه به میدان می‌آیند، برای اینکه مثل یک تیم بجنگند. ما برای بردن این بازی نیاز داریم که فوتبال خوبی نمایش دهیم».

اخبار مصدومان تیم

در خصوص وضعیت آمادگی تعدادی از بازیکنان، والورده گفت: «با این تعداد از بازیها، ما باید مراقب مصدومیت‌ها باشیم، اما بازیکنان مصدوم دارند به فرم فیزیکی خوبی می‌رسند. اندره گومز و سرخی روبرتو به زودی باز خواهند گشت، و در مورد دمبله دوست نداریم هیچ ریسکی بکنیم. باید محتاط باشیم چرا که مصدومیت او یک مصدومیت جدی بود. خود بازیکن اشتیاق زیادی به بازی کردن دوباره دارد و این بسیار مهم است».

بازخورد عملکرد توماس فرمایلن که در بازی ابتدای هفته در میانه خط دفاعی به میدان رفت، مثبت بود: «او در یک بازی بسیار حساس به میدان رفت. نقش مهمی بر عهده او بود و توانست به خوبی از عهده ش بر آید. او در آن بازی بسیار متمرکز و دقیق بود».

نیاز به تکنولوژی

گلی که در مستایا پذیرفته نشد، موضوع اصلی صحبتهای هفته اخیر در فضای ورزشی اسپانیا بود، و از سرمربی بارسا هم مجددا در این خصوص سوال شد. او گفت: «در سایر ورزش‌ها و سایر لیگ‌ها، از پیشرفتهای تکنولوژی برای کمک به داورها استفاده می‌شود. بی‌معنی است که اینجا چنین چیزی وجود ندارد و اشتباهات تاثیرگذاری مثل این می‌تواند رخ دهد».

و در خصوص وضعیت فعلی تیم، مربی گفت: «من از وضعیت تیم بسیار راضی هستم. ما در تمامی رقابتها وضعیت خوبی داریم. در خلال هفته‌های پیش رو، ما بازیهای وسط هفته زیادی نخواهیم داشت و این به بازیکنان فرصت استراحت خواهد داد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
میبریم اگه خدا بخواد


پنج‌شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۶ (۰:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
نقل قول
messi-.10 نوشته:

دیگه از اون بردای پر گل خبری نیست فقط میخواد ببره ب هر روش البته جلوی تیم های مهم لالیگا هم پیروز نبودیم فقط ی چیزش خوبه که اگه گل خوردیم امید هست ک برگردیم ولی زمان انریکه اگه گل میخوردیم تازه شروع میشد گل خوردن ها و باخت های سنگین

گل خوردن ها و باخت های سنگین؟ به خدا زمان انریکه فقط 2-3 تا بازی نبود، حدود 160 تا بازی بود! بیشترین درصد برد و بیشترین گل زده و یکی از کمترین گلهای خورده تو تاریخ باشگاه تو دوران انریکه بدست اومده. اتفاقا از بزرگترین ویژگی های دوران انریکه این بود که بر خلاف دوران گواردیولا و بعدش تیم اکثر بازیایی که عقب می افتاد رو بر می گردوند و می برد! یه کم بر اساس اعداد و ارقام و مستندات نظر بدین!


چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۰)
 
messi-.10
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
دیگه از اون بردای پر گل خبری نیست فقط میخواد ببره ب هر روش البته جلوی تیم های مهم لالیگا هم پیروز نبودیم فقط ی چیزش خوبه که اگه گل خوردیم امید هست ک برگردیم ولی زمان انریکه اگه گل میخوردیم تازه شروع میشد گل خوردن ها و باخت های سنگین


چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۴۵)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
تو فوق العاده ای مرد
یه تیم نابود شده رو دوباره احیا کردی واسه نتایجی که تا الان با این ترکیب گرفتی فقط باید ایستاد و دست زد
ایشالا که بازیه زیباهم با تقویت تیم توراهه
زنده باد بارسا
زنده باد والورده
زنده باد هوادار واقعی


چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۱۵)
 
006007
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
دمشگرم . من که تا این برهه ازش راضییم و امید دارم با اومدن دمبله و یک خرید خوب تیم بازی زیبا رو هم به این روند اضافه کنه تا هممون راضی و خوشحال بریم برای درو کردن عناوین تیمی و فردی. به امید روزهای بهتر


چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۱۴)
 
fcabianari
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
خوبه خوبه فرصت بده آفرین بچه خوب واقعا مربی فهیمی است


چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ (۶:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرصت بازی برای همه در برابر مورسیا
یعنی یه طوری از نمایش خوب حرف می زنه و یه طوری از این وضع افتضاح راضیه، که آدم حس می کنه یا واقعا بازیهای بارسا رو نمی بینه، یا واقعا چیزی بیشتر از این از فوتبال نمی فهمه!

باز جای شکرش باقیه اگر تو بازی فردا مسی و اینیستا رو فیکس بازی نده!


سه‌شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!