به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ] (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۱) (۱,۳۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


دو گل پایه‌گذاری شده توسط مسی برای پیروزی بارسا در دیدار خانگی برابر سلتا ویگو کافی نبود، تا ناکارآمدی فوتبال محافظه کارانه ارنستو والورده، با گذر زمان بیشتر و بیشتر آشکار شود. تیم خوب کارلوس اونزوئه گلهای اول و آخر بازی را به ثمر رساند تا با دست خالی نیوکمپ را ترک نکرده باشد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا مطابق اکثر بازیهای این فصل، نیمه اول بهتری نسبت به نیمه دومش داشت. با این حال این سلتا بود که روی یک ضد حمله سریع به گل رسید. فوق واکنش‌تر اشتگتن روی ضربه اول کافی نبود تا توپ بازگشتی به تور دروازه بارسا بوسه بزند. تنها 2 دقیقه بعد، پاس پائولینیو با حرکت نامعلوم سوارز به مسی رسید تا بازی را به تساوی بکشد.

در نیمه دوم، بازی آرام و بدون استرس بازیکنان سلتا بیشتر خودنمایی کرد. با وجود در اختیار نداشتن بازیکنان درخشان، تیم اونزوئه حتی تحت فشار بارسا، مسلط و با آرامش و بدون حرکات سراسیمه و زیر توپ زدن به بازی پرداخت و روی همین شیوه بازی توانست موقعیتهایی را روی دروازه بارسا خلق کند. بازی سلتا بیشتر از هر چیز بیانگر نقش تفکرات مربی در سبک بازی تیم و ارجحیت آن به ترکیب نفرات تیم بود.

سرانجام روی پاس فوق‌العاده مسی و ضربه سوارز - که با اشتباه دروازبان سلتا همراه بود - بارسا به گل برتری دست یافت، اما میهمان سخت کوش روی یک فرار سریع و در صحنه‌ای که با مصدومیت اومتیتی همراه شد، توانست کار را به تساوی بکشاند.

دو تیم در لحظات پایانی می‌توانستند به گل سوم دست یابند، اما واکنش درخشان دیگری از تراشتگن - که بی‌شک فرم فوق‌العاده‌اش از ارکان اصلی نتایج خوب بارسا در این فصل بوده - دروازه بارسا را نجات داد و ضربه سر پاکو الکاسر هم با فاصله ناچیزی از بالای دروازه میهمان به بیرون رفت. ضربه کاشته ثانیه‌های پایانی مسی هم راهی به چهارچوب دروازه نیافت تا میهمان که اغلب نیوکمپ را با شکستی پر گل ترک می‌کرد، این بار با یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد.

از نکات حائز اهمیت این دیدار می‌توان به گل سوارز در نیمه اول اشاره کرد که به اشتباه مردود اعلام شد. همچنین بارسا دو بار توسط مسی و پیکه توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.

به نظر می‌رسد سبک بازی محتاطانه، بعضا دفاعی و صرفا نتیجه گرایانه والورده، هنوز به میانه فصل نرسیده، کارایی خود را ذره ذره از دست می‌دهد و 3 تساوی در 4 دیدار اخیر، گویای همین مطلب است. بازی با 4 هافبک - که 3 تای آنها قابلیتهای دفاعی دارند - در نیوکمپ تا اواخر بازی، چیزی نیست که هواداران بارسا عادت به آن داشته باشند، اما تا به اینجای فصل، به صرف بدست آمدن نتایج خوب، چندان مورد توجه قرار نگرفته است. با این حال به نظر نمی‌رسد که سیستم نتیجه‌گیری بدون پشتوانه بازی خوب بتواند در دراز مدت به پایان خوشی منجر شود.

خلاصه بازی بارسا 2 سلتا ویگو 2 (HD)

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Liliyan
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ] (ویدئو)
نقل قول
fcabianari نوشته:

یه زمانی وقتی بارسا تو نوکمپ بازی داشت ار قبل که برنده بود جای خودش با اختلاف بالا هم میبرد انتظار کمتر 5 تا نداشتیم اما حالا باید دعا کنیم فقط ببره از کجا به کجا رسید این تیم البته دوباره داوری زهر خودشو ریخت اما در کل موقعیت هم زیاد خراب کردن دو سه تا دروازه خالی فقط گل نکردن از جمله مسی واقعا این فصل این تیم به جایی نمیرسه

اون زمانی بود که یه تیم جوان حرفه ای و آماده و یه سبک بازی تازه و ناشناخته داشتیم الان که تیم پیر شده و سبک بازیش شناخته شده و تقربیا مهار شده است انتظار بیهوده خواهد بود 5 تایی کردن رقبا تو این شرایط برا موفقعیت باید خوش سانش و باهوش بود
تا اینجا که باهوش ولی بدشانس بودیم
تا وقتی که تیم جوان و آماده نشه وضع همینه حتی اگه یه سبک فوتبال جدید هم نمیتونه کارگشا باشه چون یه تیم پیر و کند ناآماده نمیتونه سبک بازی جدید رو به خوبی اجرا کنه
تو دیلی استار خوندم بارسا داره با تاتنهانم سر اریکسن بحث میکنه خبر خوبیه ولی کافی نیست چون دفاع و حمله هم احتیاج به توجه داره


سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۲)
 
behnoush1360
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ] (ویدئو)
بازی بارسا خوب بود . بد شانس بودیم . بنده راضی هستم
زنده باد بارسا زنده باد مسی


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۸:۴۶)
 
omid-soz
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ] (ویدئو)
من بازی رو ندیدم اما خلاصه بازی رو دیدم
چنتا موقعیت خراب کردیم که خیلی بده
مشکل اینجاس که از موقعیتا استفاده نمیکنیم و این خودش باعث میشه تیم حریف همچنان روحیه داشته باشه و خودشو نبازه،اگه بشه کار حریفو تو نیمه اول سخت و حتی تموم کرد دیگه حریف از ترس جلو کشیدن و گل خوردن روی زدحمله و تحقیرشدنش،محتاط تر عمل میکنع.
البته باس تاسف خورد که این حجم از آمادگی تو این سبک از بازی داره هدر میره.
اگه تاکتیکای بهتری لحاظ بشه مطمعنن در کنار بازی زیبا نتایج قاطعی میتونیم بگیریم ک نه بر پایه شانسه و نه برپایه بازی "مسی محور".


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۸:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

من تا دو سال پيش محبوب ترين سايت ورزشيم ورزش ٣ بود ولي بخاطر مطالب جانب گرايانش ديگه سعي ميكنم كمتر به اين سايت سر بزنم
حالا خواهش ميكنم اين سايت خوب طرفداراي بارسلونا رو از ما نگيريد...من بعد از همه بازيهاي بارسلونا بلافاصله به اين سايت سر ميزدم تا مطالب فوقالعاده سايت و نظر دوستان رو بخونم ولي الان تا تم سايت مياد بالاو تيتر خبر رو ميخونم ديگه اصلا دوست ندارم ادامه مطلب رو بخونم...
شما به عنوان مدير سايت بايد بيطرف باشيد و مثل يه سياست مدار همه سليقه ها رو ساپورت كنيد نه اينكه خودتون شروع كننده مجادله باشين!!!!!!!
در اخر بازم خواهش ميكنم با سياستتون دوستي رو به سايت برگردونين تا اعضا رسمي و بازديد كنندگان از سايت فراري نشن و نرن سر سايت ورزش ٣ رئالي

يعنى انتظارتون اينه كه مثل اين پيج ها و كانالهاى دوزارى و سطحى فقط بيايم به به و چه چه كنيم و از نواقص تيم نگيم؟

يا نه، كدوم نقدى كه كرديم غلط و بى منطق بوده؟


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۷)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
من تا دو سال پيش محبوب ترين سايت ورزشيم ورزش ٣ بود ولي بخاطر مطالب جانب گرايانش ديگه سعي ميكنم كمتر به اين سايت سر بزنم
حالا خواهش ميكنم اين سايت خوب طرفداراي بارسلونا رو از ما نگيريد...من بعد از همه بازيهاي بارسلونا بلافاصله به اين سايت سر ميزدم تا مطالب فوقالعاده سايت و نظر دوستان رو بخونم ولي الان تا تم سايت مياد بالاو تيتر خبر رو ميخونم ديگه اصلا دوست ندارم ادامه مطلب رو بخونم...
شما به عنوان مدير سايت بايد بيطرف باشيد و مثل يه سياست مدار همه سليقه ها رو ساپورت كنيد نه اينكه خودتون شروع كننده مجادله باشين!!!!!!!
در اخر بازم خواهش ميكنم با سياستتون دوستي رو به سايت برگردونين تا اعضا رسمي و بازديد كنندگان از سايت فراري نشن و نرن سر سايت ورزش ٣ رئالي


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

سلام

حتما سعی می کنم در نقد انصاف رو رعایت کنم، اما به باور من تعصب و حمایت هوادار واقعی باید از اصل و اساس و فلسفه باشگاه باشه، نه صرفا از برد و قهرمانی به هر شکل. هواداران واقعی همیشه پشت بارسا هستن و هرکس که بهش خدمت کنه رو حمایت می کنن.

به هر حال ممنون از حضور و نقدت.

همه ما دوست داريم بارسلونا توتال فوتبال بازي كنه ولي الان تيم تو يه فرازي هستش بايد با يه سبك منطقي از اين فراز گذر كنه تا به ساحل ارامش برسه...
يه لحظه شما خودتون رو بذاريد جاي والورده اي كه روزاي اوله اومده بارسلونا كه
يهو نيمار خائن بعنوان يه ستون از تيم ميره...سوارز و اينيستا اون موقع اصلا اماده نبودن..تيم بازيكن خوبي جذب نكرده...بازيكنا با مديريت مشكل دارن...رئال تو اوج دوران فوتبالش هست كه اين باعث ميشه فشار رو تيم بيشتر باشه.،.تيم اصلا تمركز نداره...حالا شما چطور از اين تيم انتظار تيكي تاكا دارين.؟؟؟؟؟
به نظر بنده تيم رفته رفته داره خوب ميشه بازي امروزم فوقالعاده بازي كرديم رو دو تا اتفاق خورديم و ٥ شش تا گلم نزديم
انتظار من از شما اين بود بعد از بازي بگين تيم بالاخره خوب بازي كرد ولي بازم نيمه خالي ليوانو تو مطلبتون تحليل كردين...


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
ريال مادريد مساوي كرد😀😀


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۱:۱۲)
 
marzeg
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
واقعا نمیدونم چی بگم...بر خلاف بعضی از بازی های فصل جاری بارسلونا امروز واقعا شایسته برد بود و متاسفانه داوری هم مثل بازی قبل دوباره زهر خودشو ریخت با این تفاوت که امروز اگه بازیکنان دقت میکردن تو گل زدن میتونستیم بازی رو ببریم


یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ (۰:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

سلام خدمت دوستان گرامي
بنده حدود ده سال هستش كه اخبار اين سايت خوبو تقريبا هر روز دنبال ميكنم...
ولي اين اوخر سايت از ماهيت اصلي خودش خارج شده و جايي براي مجادله بين هواداران شده...با تمام احترامي كه براي اقاي ايمني قائل هستم دليل اين قضيه هم مطالب جانب گرايانه ايشون هستش...
هوادار بارسلونا رو به تعصبش ميشناسن
چه مثل اين دهه اخير كه بارسلونا سي و اندي جام گرفته چه مثل اوايل قرن جديد كه بارسلونا جامي نگرفت هميشه هوادارا همراش بودن

سلام

حتما سعی می کنم در نقد انصاف رو رعایت کنم، اما به باور من تعصب و حمایت هوادار واقعی باید از اصل و اساس و فلسفه باشگاه باشه، نه صرفا از برد و قهرمانی به هر شکل. هواداران واقعی همیشه پشت بارسا هستن و هرکس که بهش خدمت کنه رو حمایت می کنن.

به هر حال ممنون از حضور و نقدت.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۸)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
سلام خدمت دوستان گرامي
بنده حدود ده سال هستش كه اخبار اين سايت خوبو تقريبا هر روز دنبال ميكنم...
ولي اين اوخر سايت از ماهيت اصلي خودش خارج شده و جايي براي مجادله بين هواداران شده...با تمام احترامي كه براي اقاي ايمني قائل هستم دليل اين قضيه هم مطالب جانب گرايانه ايشون هستش...
هوادار بارسلونا رو به تعصبش ميشناسن
چه مثل اين دهه اخير كه بارسلونا سي و اندي جام گرفته چه مثل اوايل قرن جديد كه بارسلونا جامي نگرفت هميشه هوادارا همراش بودن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۶)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
سلام
اقاي ايمني عزيز من فقط به خاطر اين يوزر درست كردم كه خدمت شما عرض كنم كه خواهشا در نقد هايي كه ميكنيد جنبه انصاف رو هم رعايت كنيد


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۲:۵۹)
 
fcabianari
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
یه زمانی وقتی بارسا تو نوکمپ بازی داشت ار قبل که برنده بود جای خودش با اختلاف بالا هم میبرد انتظار کمتر 5 تا نداشتیم اما حالا باید دعا کنیم فقط ببره از کجا به کجا رسید این تیم البته دوباره داوری زهر خودشو ریخت اما در کل موقعیت هم زیاد خراب کردن دو سه تا دروازه خالی فقط گل نکردن از جمله مسی واقعا این فصل این تیم به جایی نمیرسه


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۱:۵۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
مسی و دیگر هیچ


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
006007 نوشته:

برای چهارمین سال متوالی بارسلونا نتوانست در بازی رفت خود مقابل سلتا در لالیگا پیروز شود.

فصل 2014-15 سلتا در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و بارسلونا را 0-1 شکست داد.
یک فصل بعد، سلتا این بار در زمین خود توانست بارسلونا را با نتیجه عجیب 4-1 شکست دهد. فصل گذشته نیز بازی رفت دو تیم در بالائیدوس با برتری 4-3 سلتا به اتمام رسید. امشب نیز سلتا بارسا را در نوکمپ با نتیجه 2-2 متوقف کرد تا آبی اناری ها یک بار دیگر از کسب پیروزی در دور رفت لالیگا برابر سلتا باز بمانند.

جالب اینکه بارسلونا همواره در دور برگشت موفق به شکست سلتا حتی با نتایج پرگلی چون 6-1 و 5-0 شده است.

نکته جالب تر اینکه تو اکثر این بازیا هم حقمون برد بوده. سلتا تیم بسیار خوبیه اما اغلب جلوی بارسا خوش شانس هم هست.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۵۱)
 
006007
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
برای چهارمین سال متوالی بارسلونا نتوانست در بازی رفت خود مقابل سلتا در لالیگا پیروز شود.





فصل 2014-15 سلتا در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و بارسلونا را 0-1 شکست داد.
یک فصل بعد، سلتا این بار در زمین خود توانست بارسلونا را با نتیجه عجیب 4-1 شکست دهد. فصل گذشته نیز بازی رفت دو تیم در بالائیدوس با برتری 4-3 سلتا به اتمام رسید. امشب نیز سلتا بارسا را در نوکمپ با نتیجه 2-2 متوقف کرد تا آبی اناری ها یک بار دیگر از کسب پیروزی در دور رفت لالیگا برابر سلتا باز بمانند.

جالب اینکه بارسلونا همواره در دور برگشت موفق به شکست سلتا حتی با نتایج پرگلی چون 6-1 و 5-0 شده است.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۴۰)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
لطفا میخواید نظر همدیگه رو نقد کنید اینکارو انجام بدید
با همه دوستان هستم فرقیم نداره
ولی لطفا خلاف ادب نباشه و به هم هم تیکه نندازید چون نظر هر کسی برای خودش محترمه
همه دوستان محترمن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
دوستان هر نظری که همراه با ادب و احترام نباشه حذف میشه.

هرکس هم مختاره نظر خودشو داشته باشه و با ادب و احترام نظرشو بنویسه، اما به کسی ارتباطی نداره که دیگری چه نظری داره.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۱)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

آره دوست عزیز در دفاع کردن ضعیف بودیم و گذاشتن این ۴ هافبک کند هم اشتباهه و مشکل ما اینه که همیشه داشتیمیش بوسکتس جای خودش رو خالی میکنه برای پرس کردن یا حمله و کسی نمیاد جاش رو پرکنه یا دفاع فاصله رو کمتر کنه که این باعث فضا و ضدحمله میشه و امیدورم هر چه سریعتر رفع بشه
اما بازی با پاریس نبود و اینکه اون بازی نه دفاع داشتیم و نه حمله فقط میخواستیم بازی رو تمام کنیم

منظور منم فقط از بازی پاریس این بود که فقط کافیه یکی اونجوری حمله کنه
مسلما میتونه به ما صدمه بزنه وگرنه اون بازی کلا باس ترک زمین میکردیم


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
koutena نوشته:

شما گزارش بازی رد بخون.ما محتاط بودیم؟تفکرات انزوئه حاکم بود یا بی دقتی ما و اشتباه داور؟؟4-5تا خوردنا از سلتاویگورو یادتون رفته؟ ی سریا ابنجا فک میکنن خیلی بارسایی هستن و فقط اونا فوتبال میفهمن.انریکه فن کم بود الان انزوئه فن هم داریم الحمدالله

یعنی درک فوتبالی و تحلیل و آمار و مستندات و همه به کنار. فارسی هم متوجه نمیشین درست؟ کجا نوشتم تفکرات انزوئه حاکم بود؟ انقدر رو هوا حرف نزنین! یه کم فکر کنین قبل حرف زدن مطمئن باشین ضرر نداره!


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۴)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

من قبول دارم قدر فرصتها رو میدونستیم خوش شانس بودیم پیروز بودیم
ولی این شیوه دفاع کردن میشه همون 4تای پاریس
بالاخره فوتباله دیگه
یه روزی حریف از سه تا گل ما دوتاشو به خودش میزنه
یه روزیم دوتا توپ میاد روی گل ما گل میشه
دقیقا موضو اینه که ما باید کلا ریتم بازیو بگیریم
من نظرم به این بازی نیست چون سر بودیم
نظرم روی شیوه بازی بود که اگه نخوایم توی همه جای زمین تمرکز داشته باشیم تیمای قدر تر بهمون ضربه میزنن

آره دوست عزیز در دفاع کردن ضعیف بودیم و گذاشتن این ۴ هافبک کند هم اشتباهه و مشکل ما اینه که همیشه داشتیمیش بوسکتس جای خودش رو خالی میکنه برای پرس کردن یا حمله و کسی نمیاد جاش رو پرکنه یا دفاع فاصله رو کمتر کنه که این باعث فضا و ضدحمله میشه و امیدورم هر چه سریعتر رفع بشه
اما بازی با پاریس نبود و اینکه اون بازی نه دفاع داشتیم و نه حمله فقط میخواستیم بازی رو تمام کنیم


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
koutena نوشته:

شما گزارش بازی رد بخون.ما محتاط بودیم؟تفکرات انزوئه حاکم بود یا بی دقتی ما و اشتباه داور؟؟4-5تا خوردنا از سلتاویگورو یادتون رفته؟ ی سریا ابنجا فک میکنن خیلی بارسایی هستن و فقط اونا فوتبال میفهمن.انریکه فن کم بود الان انزوئه فن هم داریم الحمدالله

ببینید اینا چیزاییه که هر کسی نظرشو میگه
به تعداد هوادارای بارسا هم دیدگاه راجعبه بارسا هست
نه جوری باس برخورد بشه که امروز فاجعه بودیم
نه جوری برخورد بشه که بهترین ازین نمیشه
امروز توی حمله خوب و بدشانس و در دفاع ضعیف بودیم
این چیزیه که واقیعته غیر از اینه؟


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۱)
 
koutena
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

جالبترش اینه توی این بازی کسی نگفت بد بودیم
میگن توی دفاع بد بودیم
شما میگید این حرف بی منطقیه
ینی توی دفاع عالی بودیم ؟؟؟

شما گزارش بازی رد بخون.ما محتاط بودیم؟تفکرات انزوئه حاکم بود یا بی دقتی ما و اشتباه داور؟؟4-5تا خوردنا از سلتاویگورو یادتون رفته؟ ی سریا ابنجا فک میکنن خیلی بارسایی هستن و فقط اونا فوتبال میفهمن.انریکه فن کم بود الان انزوئه فن هم داریم الحمدالله


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

من قبول دارم قدر فرصتها رو میدونستیم خوش شانس بودیم پیروز بودیم
ولی این شیوه دفاع کردن میشه همون 4تای پاریس
بالاخره فوتباله دیگه
یه روزی حریف از سه تا گل ما دوتاشو به خودش میزنه
یه روزیم دوتا توپ میاد روی گل ما گل میشه
دقیقا موضو اینه که ما باید کلا ریتم بازیو بگیریم
من نظرم به این بازی نیست چون سر بودیم
نظرم روی شیوه بازی بود که اگه نخوایم توی همه جای زمین تمرکز داشته باشیم تیمای قدر تر بهمون ضربه میزنن

خیلی جالبه. اون زمان که آمار شوت و موقعیتمون از تیم ته جدولی کمتره و با گل به خودی و گل اتفاقی می بریم، میان میگن فقط نتیجه مهمه!

حالا که یه بار زحمت کشیدیم از تیمی مثل سلتا که مجموع ارزش بازیکناش اندازه حقوق آردا تورانم نیست موقعیت بیشتر داشتیم و نبردیم، میان تعداد موقعیت ها رو می شمارن.

بالاخره تکلیفتون رو با خودتون روشن کنین. نتیجه مهمتره یا کیفیت بازی؟

اگه نتیجه مهمه که مساوی تو نیوکمپ با تیم رده 9 یعنی فاجعه. اگه کیفیت بازی مهمه که بردن تیمای ته جدولی با بازی افتضاح و دادن نصف بازی به حریف و آمار ضعیف تر یعنی فاجعه! به این تیم از هر طرف که نگاه کنی به نقطه روشنی نمی رسی!


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۹)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

دوست گرامی. به هر حال تیمی که سرتاپا حمله باشه طبیعیه که ضد حمله بخوره ولی اگه قدر فرصتها را میدونستیم قطعا قبل از گل دوم اونها چند گل زده بودیم و بی دقتیها مانع از این موضوع شد.

من قبول دارم قدر فرصتها رو میدونستیم خوش شانس بودیم پیروز بودیم
ولی این شیوه دفاع کردن میشه همون 4تای پاریس
بالاخره فوتباله دیگه
یه روزی حریف از سه تا گل ما دوتاشو به خودش میزنه
یه روزیم دوتا توپ میاد روی گل ما گل میشه
دقیقا موضو اینه که ما باید کلا ریتم بازیو بگیریم
من نظرم به این بازی نیست چون سر بودیم
نظرم روی شیوه بازی بود که اگه نخوایم توی همه جای زمین تمرکز داشته باشیم تیمای قدر تر بهمون ضربه میزنن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۷)
 
Faraz.HSTLR
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

سبک بازی ای که بر پایه بازی زیبا نیست، دیر یا زود قابلیت نتیجه گیریش رو هم از دست خواهد داد. بارسا رئال نیست که با فوتبال مزخرف کاپلو یا مورینیو هم بتونه به پیش بره.

بازی سلتا واقعا شایسته احترام بود. حتی تحت شدیدترین فشار زیر توپ نمی زدن و سعی می کردن روی زمین کار کنن. تفکرات اونزوئه به وضوح در زمین دیده می شد. ای کاش اون مربی بارسا شده بود تا شاهد چنین ترکیب ها و بازیهایی از بارسا نبودیم...

از دقیقه 80 به بعد بازی رو دیدیم که چطور تفکرات انزوئه باعث توقف بارسا شد


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۴)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
تفکر انزوئه خوب بود ولی حاکم نبود
به چیزی که میخواست رسید ولی خب داورو شانسم باهاش یار بود
البته اواخر بازیم کثیف بازی کرد تیمش


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

آقای ایمنی عزیز
اگر نسبت به بازیهای قبل بهتر بودیم و اگر ناداوری واضح را ملاحظه کردید پس چرا شکل گزارشی که نوشتید هنوز پر از انتقاده و حتی معتقدید که تفکرات اونزوئه حاکم میدان بوده؟ این بی انصافیه
بازیهای سخت زیادی را انجام دادیم و چند مورد هم باقی مانده پس اینکه شما و خیلی از دوستان می فرمایید که هنوز بازیهای سخت مونده و بارسا به مشکل خواهد خورد به هیچ عنوان صحیح نیست
انتظار داشتم لحن تند انتقادی شما حد اقل در این بازی قدری کمتر شده باشه ولی نشد
به هر حال برای شما و همه دوستان منتقد آرزوی موفقیت دارم. شاید بهتر باشه بنده و دوستان غیر منتقد چند هفته ای از سایت دور باشیم شاید قدری این جو سایت عوض و تلطیف بشه.

اولا که من کجا نوشتم تفکرات اونزوئه حاکم میدان بود؟ گفتم تاثیر تفکرات اونزوئه رو سبک بازی سلتا مشخص بود. حالا از عده ای خالی از فکر که انتظاری نیست، ولی شماها که اهل منطقین لااقل درست بخونین حرفو بعد نقد کنین.

بعدم این بهتر از قبل بودن مثل رسیدن از 25 به 30 ه! هنوزم این سبک بازی از نظر من و اکثر هوادارای قدیمی افتضاح محسوب میشه! شما دوست دارین از این سبک بازی لذت ببرین، اما ما لذت نمی بریم. هرکس هم نظر خودشو داره.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۲)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

بله از نظر هجومی نشون دادیم پیشرفت کردیم
ولی نظرتون راجعبه دفاع چی بود؟

دوست گرامی. به هر حال تیمی که سرتاپا حمله باشه طبیعیه که ضد حمله بخوره ولی اگه قدر فرصتها را میدونستیم قطعا قبل از گل دوم اونها چند گل زده بودیم و بی دقتیها مانع از این موضوع شد.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۲)
 
Faraz.HSTLR
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
کاملا مشخصه که این انتقاد ها بیشتر از اینکه از نظر فنی تیم والورده رو تخریب کنه بخاطر مشکل شخصی دوستان هست که بجای انزوئه والورده رو نیمکت بارسلونا نشسته


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۲)
 
LionMessi
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
زیاد خودتونو ناراحت نکنین اینجا با والورده مشکل شخصی دارن
اره بارسا امروز محتاطانه بازی کرد سلتا هم کلی موقعیت داشت که نزد شانس اوردیم 6 تایی نشدیم
فقط یادم نمیره که همین سلتا دوبار چهارتاییمون کرد با اون خفت
همین چیزارو مینویسین که باعث شادیه رعالیا میشین
و در اخر بازم خدارو شکر که شماها تو بارسا کاره ای نیستین وگرنه باید دسته دوم بازی میکرد


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۷)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
Ibrahim نوشته:

لعنت به این فوتبال بی رحم
درروزی که با اختلاف 3گل میتونستیم ببریم
داور.والورده .سوارز.حتی بازی بد پیکه وبازی ندادن به ویدال نذاشتن مسی وما خوشحال این بازی رو ترک کنیم
تنها چیزی که میتونه تسکینم بده اینه که امشب رئال هم امتیاز از دست بده

دیگه فوتبال همینه جای اشتباه نداره و امروز تو دفاع اشتباهات زیادی داشتیم
تیم سلتا کار خاصی نکرد و فقط از اشتباه خط دفاعی ما دو ضد حمله رو زد و به گل رسید و اینکه ما با بی دقتی و بدشانسی توپ ها رو گل نکردیم و امیدوارم که روی دفاع بیشتر کار بشه و خطوط نزدیک به هم باشن و ۴ هافبکی در بازی های دیگه نبینیم چون کند هستن
خداروشکر انزوئه نشد مربی بارسا چون تیمش از هر لحاظ مشکل داشت و مطمئن هستم اگر مربی میشد خدا میدونه چه فضاهایی به تیمهای حریف میدادیم و تنها نکته مثبت تیمش زدن ضدحمله بود که اونم با اشتباهات زیاد بارسا وجود اومد و کند بودن بازیکنان ما و اگر در فرم چند بازی قبلیشون بودن بازیکنان این ضد حملات گیرشون نمیومد
رئال از این فزصت استفاده میکنه چون بیلبائو اون بیلبائو نیست و اگر نتونستن داوران هستن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۳)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
آقای ایمنی عزیز
اگر نسبت به بازیهای قبل بهتر بودیم و اگر ناداوری واضح را ملاحظه کردید پس چرا شکل گزارشی که نوشتید هنوز پر از انتقاده و حتی معتقدید که تفکرات اونزوئه حاکم میدان بوده؟ این بی انصافیه
بازیهای سخت زیادی را انجام دادیم و چند مورد هم باقی مانده پس اینکه شما و خیلی از دوستان می فرمایید که هنوز بازیهای سخت مونده و بارسا به مشکل خواهد خورد به هیچ عنوان صحیح نیست
انتظار داشتم لحن تند انتقادی شما حد اقل در این بازی قدری کمتر شده باشه ولی نشد
به هر حال برای شما و همه دوستان منتقد آرزوی موفقیت دارم. شاید بهتر باشه بنده و دوستان غیر منتقد چند هفته ای از سایت دور باشیم شاید قدری این جو سایت عوض و تلطیف بشه.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۳)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

برای من جالبه که دوستان ظاهرا نسبت به این بازی هم انتقاد دارند در حالیکه فرصتهای بازی 10 به 3 بود 2 با توپ را به تیرک زدیم داوری افتضاح یک گل سالم را مردود کرد و کل بازی سوتهای اشتباه فراوانی به ضرر بارسا داشت. شاید لاین آپ بازی محتاطانه بوده باشه ولی شکل بازی اصلا اینگونه نبود و کاملا مشخص بود که بر خلاف گذشته یک فوتبال کاملا هجومی را بازی میکنیم. فقط مشکل بی دقتی بازیکنان بود که چندین بار حتی دروازه خالی را نتوانستند باز کنند. گلها هم هر دو روی کار تیمی زده شد. از نظر من اگر یک قاضی عادل و کمی دقت وجود داشت این بازی را با اختلاف سه گل باید میبردیم.

بله از نظر هجومی نشون دادیم پیشرفت کردیم
ولی نظرتون راجعبه دفاع چی بود؟


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۸)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
koutena نوشته:

چه جالب! 3تا دروازه خالی..2تا تیرک...ی گل صحیح ک مردود اعلام شد.65 درصد تصاحب.بیش از 20 شوت سمت دروازه...ولی ل نظذ شما تفکرات انزوئه حاکم بود تو زمین.من دیگه این سایت نمیام.اینجا از رئالی بی منطقتر هم داریم.

جالبترش اینه توی این بازی کسی نگفت بد بودیم
میگن توی دفاع بد بودیم
شما میگید این حرف بی منطقیه
ینی توی دفاع عالی بودیم ؟؟؟


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۶)
 
mostafa169
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
می خواستم نظر بدم دیگه نظرت به اندازه کافی همه چیز ها روبیان کرد.

فوتبال حقیرانه و شکست های مفتضحانه جلوی سلتا یادم نمیره.. چهار تایی شدنمون.

دو بار دروازه خالی بعد از دریبل دروازه بان زدیم بیرون (پیکه و پائولینو)، صد تا موقعیت گل، فرصت سوزی زیاد، اشتباه احمقانه داور و گرفتن چهار امتیاز مستقیم توسط داورا تو بازی..(والنسیا و این بازی)، دو گل از سه شوت، بدشانسی، مصدومیت اومتیتی که باعث شد جا بمونه. اینا همه چیزایی که ارزش بیان شدن نداره و به جاش یه جمله بسیار بی منطق باید بشنوم که تیم سلتا حاکم بود و کاش تفکر اون توی تیم ما بود.
من بر خلاف تو که می خوای به سایت سر نزنی بازم سر می زنم و با خوندن این مطالب خنده دار لحظات شادی رو برای خودم رقم میزنم. توام سخت نگیر برادر. اونی که خودشو می زنه به خواب نمیشه بیدار کرد.
اما حیفم اومد درباره جوک اصلی این گزارش صحبتی نکنم: بازی محتاطانه. بازی سراسر هجومی و حملات ویرانگر و بی احتیاطی که باعث شد چندین بار ضد حمله بخوریم و دوبار دروازه مون باز بشه هر چیزی می تونه لقب بگیره جز بازی محتاطانه! ایشالا برای جوک سال کاندید میشه با توجه به این که آخرای سال میلادی هستیم!


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۶)
 
Ibrahim
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
لعنت به این فوتبال بی رحم
درروزی که با اختلاف 3گل میتونستیم ببریم
داور.والورده .سوارز.حتی بازی بد پیکه وبازی ندادن به ویدال نذاشتن مسی وما خوشحال این بازی رو ترک کنیم
تنها چیزی که میتونه تسکینم بده اینه که امشب رئال هم امتیاز از دست بده


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

برای من جالبه که دوستان ظاهرا نسبت به این بازی هم انتقاد دارند در حالیکه فرصتهای بازی 10 به 3 بود 2 با توپ را به تیرک زدیم داوری افتضاح یک گل سالم را مردود کرد و کل بازی سوتهای اشتباه فراوانی به ضرر بارسا داشت. شاید لاین آپ بازی محتاطانه بوده باشه ولی شکل بازی اصلا اینگونه نبود و کاملا مشخص بود که بر خلاف گذشته یک فوتبال کاملا هجومی را بازی میکنیم. فقط مشکل بی دقتی بازیکنان بود که چندین بار حتی دروازه خالی را نتوانستند باز کنند. گلها هم هر دو روی کار تیمی زده شد. از نظر من اگر یک قاضی عادل و کمی دقت وجود داشت این بازی را با اختلاف سه گل باید میبردیم.

به نسبت بازیهای قبل بهتر بودیم، البته بیشتر در نیمه اول. اما هنوز با اون چیزی که باید خیلی فاصله داریم. این تیم تا اینجای فصل اکثر بازیهاش در برابر تیمهای ضعیف بوده و در برابر اونها هم محکم و قاطع نشون نداده. به نظر نمیاد این سبک بازی تو مقاطع حساس لیگ و لیگ قهرمانان بتونه به جایی برسه.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
shakib10 نوشته:

تا الان داوری هم خیلی به از دست دادن امتیاز ما تاثیرگذاشته

مثل تمام 118 سال اخیر!


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۲)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
برای من جالبه که دوستان ظاهرا نسبت به این بازی هم انتقاد دارند در حالیکه فرصتهای بازی 10 به 3 بود 2 با توپ را به تیرک زدیم داوری افتضاح یک گل سالم را مردود کرد و کل بازی سوتهای اشتباه فراوانی به ضرر بارسا داشت. شاید لاین آپ بازی محتاطانه بوده باشه ولی شکل بازی اصلا اینگونه نبود و کاملا مشخص بود که بر خلاف گذشته یک فوتبال کاملا هجومی را بازی میکنیم. فقط مشکل بی دقتی بازیکنان بود که چندین بار حتی دروازه خالی را نتوانستند باز کنند. گلها هم هر دو روی کار تیمی زده شد. از نظر من اگر یک قاضی عادل و کمی دقت وجود داشت این بازی را با اختلاف سه گل باید میبردیم.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۰)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
این بازی تنها بازی بود که بارسا سبک دفاعی این فصل خودش رو انجام نداد و بی پروا حمله میکرد و این باعث شکاف شد که تیم سلتاویگو ضدحمله بزنن و اینکه بوستکس بیشتر اوقات جای خودش رو خالی میکرد و باعث میشد فضا زیادی ایجاد بشه
قبلا هم گفتم با این چهار هافبک نباید بازی رو شروع کنیم چون کند هستن و در ضدحملات نمیتونن سریع برگردن
تیم در فاز هجومی امروز عالی بود اما بگیم با بدشانسی و یا دقت کم بازیکنان موقعیت های زیادی هدر دادیم و امیدوارم اینطور نباشه
ستا روی ضد حمله ها کار کرده بود و نتیجه گرفت اما خط دفاعی امروز دغون بود و به ویژه پیکه عزیز و با رفتن اومتیتی برای ۳ هفته دیگه بدتر
مانند هفته قبل گلی دیگر رو هم از ما گرفتن که باعث شد ۳ امتیاز رو از دست بدیم که فکر کنم داورا شروع کردن
و
باید هنوز کار کرد چون جای پیشرفت داریم و این تیمنباید چنین امتیازهایی رو از دست بده با این همه موقعیت و اینکه دو تا تیر مسخره


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۸)
 
shakib10
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
تا الان داوری هم خیلی به از دست دادن امتیاز ما تاثیرگذاشته


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۲ - سلتا ویگو ۲ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

در کل اونا به اهدافشون رسیدن
بالاخره امروز اون روزی بود که تیم حریف از موقیعتاش استفاده کرد
تا ما متوجه بشیم دفاعمون خوب نیست و الکی پز دفاعمون رو ندیم
هر وقت سلتا عزمش رو برای حمله جزم کرد از دفاع بارسا گذشت

فقط سلتا نبود. لگانس و خیرونا و امثالهم هم هر وقت اراده کردن به دروازه ما رسیدن. منتها مهاجم تموم کننده نداشتن و البته فرم فوق العاده تر اشتگن خیلی اوقات دروازه رو نجات داده.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۴)
 
engsaeed
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
الحق و انصاف،امروز بازی بهتری از تیم دیدیم،ولی شانس و داور باهامون یار نبودن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۴)
 
koutena
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
چه جالب! 3تا دروازه خالی..2تا تیرک...ی گل صحیح ک مردود اعلام شد.65 درصد تصاحب.بیش از 20 شوت سمت دروازه...ولی ل نظذ شما تفکرات انزوئه حاکم بود تو زمین.من دیگه این سایت نمیام.اینجا از رئالی بی منطقتر هم داریم.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۴)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
در کل اونا به اهدافشون رسیدن
بالاخره امروز اون روزی بود که تیم حریف از موقیعتاش استفاده کرد
تا ما متوجه بشیم دفاعمون خوب نیست و الکی پز دفاعمون رو ندیم
هر وقت سلتا عزمش رو برای حمله جزم کرد از دفاع بارسا گذشت


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

انزوئه تفکراتش خوب بود
ولی نشون داد همچینی پاش بیفته اهل بازی کثیف هم هست
اهل خطاهای زیاد و وقت تلف کردن
من ازینش خوشم نیومد

دیگه دقایق آخر بازی تاحدودی طبیعی بود. تو طول بازی ولی اصلا ضد فوتبال بازی نکردن.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۹)
 
katalan.leo
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
انزوئه تفکراتش خوب بود
ولی نشون داد همچینی پاش بیفته اهل بازی کثیف هم هست
اهل خطاهای زیاد و وقت تلف کردن
من ازینش خوشم نیومد


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در نیوکمپ [ بارسا 2 - سلتا ویگو 2 ]
سبک بازی ای که بر پایه بازی زیبا نیست، دیر یا زود قابلیت نتیجه گیریش رو هم از دست خواهد داد. بارسا رئال نیست که با فوتبال مزخرف کاپلو یا مورینیو هم بتونه به پیش بره.

بازی سلتا واقعا شایسته احترام بود. حتی تحت شدیدترین فشار زیر توپ نمی زدن و سعی می کردن روی زمین کار کنن. تفکرات اونزوئه به وضوح در زمین دیده می شد. ای کاش اون مربی بارسا شده بود تا شاهد چنین ترکیب ها و بازیهایی از بارسا نبودیم...


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۸۲ کاربر آنلاین است. (۴۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!