به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ] (ویدئو)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۱۴) (۱,۳۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا موفق شد یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه در زمین ویارئال کسب کند و موقعیت خود را در صدر جدول لالیگا استحکام بخشد، اگرچه نمایش بارسا به خصوص تا پیش از ده نفره شدن تیم میزبان چندان چنگی به دل نزد تا نگرانی برای روزهای آینده فصل ادامه داشته باشد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا بازی را تهاجمی آغاز كرد و در همان اوایل بازی می‌توانست به گل برسد كه ضربه سر زیبای پیكه به تیر دروازه ویارئال برخورد كرد. در سوی دیگر اما ویارئال هم تیم دست و پا بسته‌ای نشان نمی‌داد. در دقیقه ١٥، یك عكس العمل درخشان دیگر از تراشتگن دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

در دقیقه ٢١ مسی روی یك ضربه كاشته دیدنی تا آستانه گشودن دروازه میزبان رفت اما واكنش دیدنی اسنخو او را ناكام گذاشت. بازی بارسا اما در ادامه افت كرد و به همان حالت بی‌برنامه و نه چندان مقتدر فصل جاری بازگشت. عملا بازی تا پایان نیمه اول پایاپای دنبال شد و ویارئال در دقایقی حتی زهردار‌تر از بارسا حمله می‌كرد.

نیمه دوم به همان سبك كم فروغ نیمه اول دنبال می‌شد. در دقیقه ٦٠ مسی می‌توانست روی همكاری با آلبا به گل برسد كه ضربه او با اختلاف ناچیزی از كنار دروازه ویارئال به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، تیم میزبان با اخراج بازیكن خود به دلیل تكل خشن روی پای بوسكتس ده نفره شد.

با ١٠ نفره شدن ویارئال و حضور الكاسر به جای دنیس در زمین، دامنه حملات بارسا افزایش یافت و در دقیقه ٦٧ ضربه سوارز به تیر دروازه زیردریایی‌ها برخورد كرد. در ادامه الیكس ویدال هم جای پائولینیو را در زمین گرفت. در دقیقه ٧٠، همكاری مجدد مسی و آلبا منجر به خلق موقعیت دیگری شد كه باز هم ضربه مسی با اختلاف ناچیز به بیرون رفت.

سرانجام این سوارز بود كه قفل دروازه میزبان را گشود. در موقعیتی كه همه انتظار داشتند سوارز مطابق اكثر موقعیتهای این فصلش از دست بدهد، او اما شبیه چند سال پیشش رفتار كرد و با دریبل دروازبان، توپ را به تور دروازه چسباند. این گل یكبار دیگر تفاوت كیفیت بازی سوارز را بین بازی در نوك حمله و در پست بال چپ نشان داد.


یك واكنش درخشان دیگر از تراشتگن در دقیقه ٧٦، دروازه بارسا را بسته نگه داشت. سوارز می‌توانست در دقیقه ٨٠ اختلاف را دو برابر كند اما با ضربه‌ای بی‌دقت به راحتی پاس خوب مسی را از دست داد.

سرانجام این خود مسی بود كه دست به كار شد و گل دوم بارسا را با هوشمندی و در هم ریختن مدافعین ویارئال، به زیبایی به ثمر رساند.


بارسا این بازی را برد و ٣ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را بدست آورد، اما شاید اگر ویارئال ١٠ نفره نمی‌شد، در كسب این پیروزی كار دشواری داشت. سبك بازی بارسا هنوز فاصله بسیاری تا كیفیت تهاجمی و نمایش زیبای سالهای اخیر دارد و به ندرت می‌تواند خود را به تیمهای حریف - حتی تیمهایی متوسط با بازیكنانی معمولی - تحمیل كند و تكرار این اتفاق در اكثر بازیها نگران كننده است.

آنچه غیر قابل انكار به نظر می‌رسد این است كه بارسا نمی‌تواند انتظار كیفیت تاكتیكی بهتر از این را از والورده و نحوه بازی گرفتنش از تركیب فعلی داشته باشد و برای موفقیت در ادامه فصل، بی‌تردید نیاز به خرید بازیكنان خلاقی چون كوتینیو در ژانویه دارد كه با نبوغ فردی خود بتوانند ضعفهای تاكتیكی تیم را پوشش داده و سطح بازی بارسا را با مهارتهای فردی ارتقا دهند.


خلاصه بازی ویارئال 0 بارسا 2 (HD)

ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ] (ویدئو)
خداروشکر


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۸)
 
Ayratin
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ] (ویدئو)
تامن طرفدار این تیمم هیچوقت نمی بازیم


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۲۰)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
کاملا صحیح میفرمایید منم موافقم
نقل قول
بابا امروز كه تيم غالب زمين بوديم امار اينو ميگه اتفاقا اينكه شما انتظار دارين تيماي مقابل هيچ موقعيتي ايجاد نكنن و بارسلونا با اين مهره ها عين ٩٠ دقيقه خيمه بزنه رو دروازه حريف اوج بي منطقي هستش بازي با پاريسن ژرمن و اون بازگشت فوقالعاده رو يادتون بياريد كه تيم حريف چه ضد حمله هاي خطر ناكي انجام ميداد اگه داور اون پنالتي روي ديماريا رو ميگرفت و موقبتهايي يا اونا خراب كردن يا تراستگن گرفت يكيش گل ميشد الان بازگشت شكوهمندانه اي موجود نبود... بالاخره فوتبال هستش تيم حريفم احتمال داره تو ضد حمله موقعيت هايي ايجاد كنه



دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۹:۵۳)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
دمتگرم عالی گفتی فقط اینکه راکیتیچ سال اول هم یه ژاوی و اینیستا همراهش بود
نقل قول
دوست عزيز استارت اين بازيهاي نه چندان زيبا از سال پيش زده شده خواهشا بازيهاي فصل گذشته رو دوباره ببينيد كه تيم روند سينوسي داشته و بگير نگير و بعضا همكاري مسي و سوارز و بازي چشم نواز نيمار بازي رو زيبا ميكرد... بازي جلوي گراناداي قعر جدولي تو نيوكمپ رو ببينيد و بازي برگشت جلوي اتلتيكو و بازي با همين ويارئال تو نيوكمپ كه اصلا زيبا بازي نكرديم و برديم از بردا مثال زدم كه نفرماييد كه چرا گير داديد به چند تا باخت...وگرنه از باختا و مساويها بگم خيلي بازيهاي ضعيفي انجام داديم يكي دو تا نبود... قصد توجيه يا عدم توجيه مربي خاصي رو ندارم ولي عدم زيبايي بازي تيم از سال پيش شروع شده و عواملي كه توش دخيل بوده ميتونه اينا باشه: ١-تيم تو چند سال گذشته از فلسفه خودش كه استفاده از بازيكناي تيماي پايه كه بر پايه تيكي تاكا رشد كردن فاصله گرفته ٢-جذب بازيكناي سطح پايين يا حداقل به سبك تيم نميخوردن مثل گومز ارداوحتي راكيتيچ كه جز سال اول ديگه يه بازيكن معمولي شد و عدم استفاده از بازيكني مثل هليلوويچ كه از اينا خيلي بهتر بود و با سبك تيم هماهنگ از طرفي هر تيمي بنا به شرايط يه دوران طلايي داره از ميلان و اژاكس بگيريد تا رئال و منچستر بارسلونا هم الان توًدوران گذر هستش بابا امثال مسي اينيستا و ژاوي تو تاريخ يه دونه ان و انتظار نداشته باشيد تيم با همون كيفيت اوج اين بازيكنا بازي كنه



دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۹:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

چون اصل فوتبال بر پایه برد و باخته البته برد به هر قیمتی نه برد در عوض بازی و فوتبال کثیف نه. این یک اصل کاملا ثابت و مشخص هست در تمام دنیا که موفقیت یعنی برد و نتیجه خوب و موفق نشدن هم یعنی باخت و بازی بد ولی لزوماً هر باختی به معنای موفق نشدن نیس استثنائاتی هم همیشه وجود داره.
اما ممکنه تحلیل من اشتباه باشه یا درست و من تحمیل نمیکنم بر دیگران نظرمو اما شما هم در جایگاهی نیستی که بگی تحلیل کی درسته تحلیل کی غلطه پس شما نظر خودتو بده ما هم نظرات خودمو داریم بدون مسخره کردن نظر دیگری

لازم نیست کسی تحلیل کنه. درست و غلط و ارزش فنی هر نظری مشخصه. هر هوادار اصیل بارسا می دونه که یکی از شاخصه ها و تفاوت های بارسایی بودن با رئالی ها و خیلی های دیگه اینه که فلسفه و مکتب بارسا اولویت داره به نتیجه. و هرکس هم اینطور فکر نمی کنه قطعا از فلسفه بارسا بی خبره که البته از زمانی که بارسا شروع کرد به بردن و قهرمانی های پیاپی و یهو همه اومدن سمتش، این دست هوادارها متاسفانه خیلی زیاد شدن...

من هم نظر خودمو دادم و کسیو هم مسخره نکردم. خیلی واضحه که این تفکر که برد یعنی خوبی و باخت یعنی بدی، غلط و سطحی ترین تحلیل از فوتباله و این دیگه نیاز به تفسیر و تحلیل نداره.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۶:۵۲)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

آينه تمام نماى منطقى كه از اين سبك بازى لذت مى بره: خوبيم چون اگه خوب نبوديم صدر نبوديم! خوبيم وقتى ببريم، بديم وقتى ببازيم، تمام تحليل از فوتبال همينه!

چون اصل فوتبال بر پایه برد و باخته البته برد به هر قیمتی نه برد در عوض بازی و فوتبال کثیف نه. این یک اصل کاملا ثابت و مشخص هست در تمام دنیا که موفقیت یعنی برد و نتیجه خوب و موفق نشدن هم یعنی باخت و بازی بد ولی لزوماً هر باختی به معنای موفق نشدن نیس استثنائاتی هم همیشه وجود داره.
اما ممکنه تحلیل من اشتباه باشه یا درست و من تحمیل نمیکنم بر دیگران نظرمو اما شما هم در جایگاهی نیستی که بگی تحلیل کی درسته تحلیل کی غلطه پس شما نظر خودتو بده ما هم نظرات خودمو داریم بدون مسخره کردن نظر دیگری


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

با سلام خدمت دوستان گلم و تبریک به خاطر سه امتیاز ارزشمند
اتفاقا هم دانش فنیشو داره والورده و هم کاریزما اگه نداشت با این اقتدار صدر جدول نبودیم و از اول فصل تا الان حتی یک باخت هم نداده تیم والورده
همچین میگی دانش فنی لوئیز انریکه انگار یادت رفته تو رم چه نتایجی گرفت
والورده مربی بسیار با فهمیه و آمار و نتایج سند این هست
و در تایید والورده همین بس که کرایوف کبیر ازش تعریف کرده.

آينه تمام نماى منطقى كه از اين سبك بازى لذت مى بره: خوبيم چون اگه خوب نبوديم صدر نبوديم! خوبيم وقتى ببريم، بديم وقتى ببازيم، تمام تحليل از فوتبال همينه!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۳:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

من اين تيمو با تيم سال اول انريكه مقايسه ميكنم كه اوايل بازي زيبايي ارائه نميداد و تو الكلاسيكوي رفت حرفي واسه گفتن نداشت و ٣-١ تحقير شد و بازي خوبيم ارائه نداد ولي بعد از نيم فصل و تطبيق تيم با افكار مربي و هماهنگي بازيكنا تيم فوقالعاده شد و اخرش سه گانه رو گرفتيم ...
واسه قضاوت درباره تيم ومربيش هم حداقل بايد تا بعد از شروع نيم فصل دوم صبر كنيم...
به اميد موفقيت بارسلونا

كدوم بازى رو بازى زيبايى ارائه نمى داد؟ تيم انريكه از تور پيش فصل سال اولش عالى بازى مى كرد. يه دونه بازى بيار كه به افتضاحى اين فصل بازى كرده باشه! اصلا مقايسه اون تيم در حال اوج گيرى و با برنامه و هدفمند با اين تيم سر در گم كه فقط به هر شكلى شده داره مى بره و فقط يه حباب شكننده س زمين تا آسمون اشتباس. حالا هر چقدر که بیشتر تو این حباب بمونید، ترکیدنش براتون سخت تر خواهد بود...


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۳:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

کاشکی یکم حافظتون قوی بود افتضاحی که بارسا فصل قبل بود و یادتون رفته؟
ابروریزی که جلو سلتا و یووه و سیتی و پاریس مالاگا و.. یادتون رفته با اون سبک مزخرف بازی که هر تیم داغونی مارو به مسخره میگرفت اونم با همین بازیکنا به همراه نیمار اما حالا بدون نیمار ۸ امتیاز از رعال جلو زدیم با دمبله مصدوم اینیستا که یه خط درمیون مصدوم بدون یه هافبک درست حسابی
اگه همین تیم با این شرایط دست انریکه بود معلوم نبود الان کجای جدولیم اینم نمیدونین که همه بازی های سختمونو تو زمین حریف بودیم اتلتیکو والنسیا ویارعال و رعال همه نیم فصل اول مهمان بودیم تو این شرایط تیمو با این اختلاف صدر نگه داشته اونم با این اختلاف اگه سختتونه بازی بارسا رو نگاه نکنین اعصاب مارو هم خورد نکنین حداقل تا اخر فصل مربیمون والوردست اگه نمیتونی دعا کنی که تیم روونتر بازی کنه که کنار نتیجه یه بازی خوبو هیجان انگیز هم داشته باشه پس بهتره بازی هاشو دنبال نکنین

اين حرفا صرفا يه سرى توهمات خود ساخته س و هیچ ارزش فنی نداره! وقتى سطح درك از فوتبال اينه كه صدر جدوليم پس خوبيم و پارسال چون قهرمان نشديم افتضاح بوديم - حالا چطور هر دو بماند - توقعى نيست بفهمين تاكتيك و كيفيت فنى يعنى چى. شما همون هوراتون رو بكشين و وارد بحث فنى كه ازش سر در نميارين نشين!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۳:۱۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
من اين تيمو با تيم سال اول انريكه مقايسه ميكنم كه اوايل بازي زيبايي ارائه نميداد و تو الكلاسيكوي رفت حرفي واسه گفتن نداشت و ٣-١ تحقير شد و بازي خوبيم ارائه نداد ولي بعد از نيم فصل و تطبيق تيم با افكار مربي و هماهنگي بازيكنا تيم فوقالعاده شد و اخرش سه گانه رو گرفتيم ...
واسه قضاوت درباره تيم ومربيش هم حداقل بايد تا بعد از شروع نيم فصل دوم صبر كنيم...
به اميد موفقيت بارسلونا


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۵۱)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

کاشکی یکم حافظتون قوی بود افتضاحی که بارسا فصل قبل بود و یادتون رفته؟
ابروریزی که جلو سلتا و یووه و سیتی و پاریس مالاگا و.. یادتون رفته با اون سبک مزخرف بازی که هر تیم داغونی مارو به مسخره میگرفت اونم با همین بازیکنا به همراه نیمار اما حالا بدون نیمار ۸ امتیاز از رعال جلو زدیم با دمبله مصدوم اینیستا که یه خط درمیون مصدوم بدون یه هافبک درست حسابی
اگه همین تیم با این شرایط دست انریکه بود معلوم نبود الان کجای جدولیم اینم نمیدونین که همه بازی های سختمونو تو زمین حریف بودیم اتلتیکو والنسیا ویارعال و رعال همه نیم فصل اول مهمان بودیم تو این شرایط تیمو با این اختلاف صدر نگه داشته اونم با این اختلاف اگه سختتونه بازی بارسا رو نگاه نکنین اعصاب مارو هم خورد نکنین حداقل تا اخر فصل مربیمون والوردست اگه نمیتونی دعا کنی که تیم روونتر بازی کنه که کنار نتیجه یه بازی خوبو هیجان انگیز هم داشته باشه پس بهتره بازی هاشو دنبال نکنین

دقيقا با نظرتون موافقم


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۴۳)
 
mmbehnejad
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مطلقا اينطور نيست. ما فصل گذشته اكثر بازيهايى كه باختيم رو تيم بهتر زمين بوديم و نتيجه ناعادلانه بوده. كلى هم بازى فوق العاده و برد بزرگ داشتيم. اين فصل اما خيلى از بازيهايى كه برديم رو خوب نبوديم و حتى ضعيف تر از حريفاى درجه دو و سه بوديم.

من از والورده انتظار ندارم بتونه در حد انريكه از اين بازيكنا بازى بگيره چون نه توان فنيشو داره و نه كاريزماشو. انتظارم ندارم مثل تيم طلايى زمان پپ بازيكنا تو زمين جادو كنن چون نفراتشو نداريم. تمام انتظارم اينه كه ٤ تا حركت توى بازيا ببينم كه معلوم شه از روى تفكر و برنامه اومده، نه اينكه خيلى دقايق بازى بازيكنا تو زمين سرگردون باشن. انتظارم اينه جلوى تيماى ته جدولى لااقل تيم غالب زمين باشيم. اينا انتظار زيادى نيست و براش به قدر كافى مهره داريم. مشكل نقص تاكتيكيه.

با سلام خدمت دوستان گلم و تبریک به خاطر سه امتیاز ارزشمند
اتفاقا هم دانش فنیشو داره والورده و هم کاریزما اگه نداشت با این اقتدار صدر جدول نبودیم و از اول فصل تا الان حتی یک باخت هم نداده تیم والورده
همچین میگی دانش فنی لوئیز انریکه انگار یادت رفته تو رم چه نتایجی گرفت
والورده مربی بسیار با فهمیه و آمار و نتایج سند این هست
و در تایید والورده همین بس که کرایوف کبیر ازش تعریف کرده.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۴۲)
 
LionMessi
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
کاشکی یکم حافظتون قوی بود افتضاحی که بارسا فصل قبل بود و یادتون رفته؟
ابروریزی که جلو سلتا و یووه و سیتی و پاریس مالاگا و.. یادتون رفته با اون سبک مزخرف بازی که هر تیم داغونی مارو به مسخره میگرفت اونم با همین بازیکنا به همراه نیمار اما حالا بدون نیمار ۸ امتیاز از رعال جلو زدیم با دمبله مصدوم اینیستا که یه خط درمیون مصدوم بدون یه هافبک درست حسابی
اگه همین تیم با این شرایط دست انریکه بود معلوم نبود الان کجای جدولیم اینم نمیدونین که همه بازی های سختمونو تو زمین حریف بودیم اتلتیکو والنسیا ویارعال و رعال همه نیم فصل اول مهمان بودیم تو این شرایط تیمو با این اختلاف صدر نگه داشته اونم با این اختلاف اگه سختتونه بازی بارسا رو نگاه نکنین اعصاب مارو هم خورد نکنین حداقل تا اخر فصل مربیمون والوردست اگه نمیتونی دعا کنی که تیم روونتر بازی کنه که کنار نتیجه یه بازی خوبو هیجان انگیز هم داشته باشه پس بهتره بازی هاشو دنبال نکنین


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۳۳)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال ٠ - بارسا ٢ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مطلقا اينطور نيست. ما فصل گذشته اكثر بازيهايى كه باختيم رو تيم بهتر زمين بوديم و نتيجه ناعادلانه بوده. كلى هم بازى فوق العاده و برد بزرگ داشتيم. اين فصل اما خيلى از بازيهايى كه برديم رو خوب نبوديم و حتى ضعيف تر از حريفاى درجه دو و سه بوديم.

من از والورده انتظار ندارم بتونه در حد انريكه از اين بازيكنا بازى بگيره چون نه توان فنيشو داره و نه كاريزماشو. انتظارم ندارم مثل تيم طلايى زمان پپ بازيكنا تو زمين جادو كنن چون نفراتشو نداريم. تمام انتظارم اينه كه ٤ تا حركت توى بازيا ببينم كه معلوم شه از روى تفكر و برنامه اومده، نه اينكه خيلى دقايق بازى بازيكنا تو زمين سرگردون باشن. انتظارم اينه جلوى تيماى ته جدولى لااقل تيم غالب زمين باشيم. اينا انتظار زيادى نيست و براش به قدر كافى مهره داريم. مشكل نقص تاكتيكيه.

بابا امروز كه تيم غالب زمين بوديم امار اينو ميگه
اتفاقا اينكه شما انتظار دارين تيماي مقابل هيچ موقعيتي ايجاد نكنن و بارسلونا با اين مهره ها عين ٩٠ دقيقه خيمه بزنه رو دروازه حريف اوج بي منطقي هستش
بازي با پاريسن ژرمن و اون بازگشت فوقالعاده رو يادتون بياريد كه تيم حريف چه ضد حمله هاي خطر ناكي انجام ميداد اگه داور اون پنالتي روي ديماريا رو ميگرفت و موقبتهايي يا اونا خراب كردن يا تراستگن گرفت يكيش گل ميشد الان بازگشت شكوهمندانه اي موجود نبود...
بالاخره فوتبال هستش تيم حريفم احتمال داره تو ضد حمله موقعيت هايي ايجاد كنه


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

دوست عزيز استارت اين بازيهاي نه چندان زيبا از سال پيش زده شده خواهشا بازيهاي فصل گذشته رو دوباره ببينيد كه تيم روند سينوسي داشته و بگير نگير و بعضا همكاري مسي و سوارز و بازي چشم نواز نيمار بازي رو زيبا ميكرد... بازي جلوي گراناداي قعر جدولي تو نيوكمپ رو ببينيد و بازي برگشت جلوي اتلتيكو و بازي با همين ويارئال تو نيوكمپ كه اصلا زيبا بازي نكرديم و برديم از بردا مثال زدم كه نفرماييد كه چرا گير داديد به چند تا باخت...وگرنه از باختا و مساويها بگم خيلي بازيهاي ضعيفي انجام داديم يكي دو تا نبود...
قصد توجيه يا عدم توجيه مربي خاصي رو ندارم ولي عدم زيبايي بازي تيم از سال پيش شروع شده و عواملي كه توش دخيل بوده ميتونه اينا باشه:
١-تيم تو چند سال گذشته از فلسفه خودش كه استفاده از بازيكناي تيماي پايه كه بر پايه تيكي تاكا رشد كردن فاصله گرفته
٢-جذب بازيكناي سطح پايين يا حداقل به سبك تيم نميخوردن مثل گومز اردا و عدم استفاده از بازيكني مثل هليلوويچ كه از اينا خيلي بهتر بود و با سبك تيم هماهنگ
از طرفي هر تيمي بنا به شرايط يه دوران طلايي داره از ميلان و اژاكس بگيريد تا رئال و منچستر بارسلونا هم الان توًدوران گذر هستش بابا امثال مسي اينيستا و ژاوي تو تاريخ يه دونه ان و انتظار نداشته باشيد تيم با همون كيفيت اوج اين بازيكنا بازي كنه

مطلقا اينطور نيست. ما فصل گذشته اكثر بازيهايى كه باختيم رو تيم بهتر زمين بوديم و نتيجه ناعادلانه بوده. كلى هم بازى فوق العاده و برد بزرگ داشتيم. اين فصل اما خيلى از بازيهايى كه برديم رو خوب نبوديم و حتى ضعيف تر از حريفاى درجه دو و سه بوديم.

من از والورده انتظار ندارم بتونه در حد انريكه از اين بازيكنا بازى بگيره چون نه توان فنيشو داره و نه كاريزماشو. انتظارم ندارم مثل تيم طلايى زمان پپ بازيكنا تو زمين جادو كنن چون نفراتشو نداريم. تمام انتظارم اينه كه ٤ تا حركت توى بازيا ببينم كه معلوم شه از روى تفكر و برنامه اومده، نه اينكه خيلى دقايق بازى بازيكنا تو زمين سرگردون باشن. انتظارم اينه جلوى تيماى ته جدولى لااقل تيم غالب زمين باشيم. اينا انتظار زيادى نيست و براش به قدر كافى مهره داريم. مشكل نقص تاكتيكيه.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
006007 نوشته:

بستگی داره که خوب بازی کردن رو در چی بدونید، امشب تمام آمارها به نفع مابود پس چندان هم بد بازی نکردیم

اگه به اين بازى ميگى خوب كه بحثى نمى مونه! البته بعد از ده نفره شدن حريف طبيعيه كه بازى به سمت ما چرخيده باشه، اما قبلش افتضاح بوديم.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۴)
 
marzeg
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
به جرات میگم یکی از بدترین بازی هایی بود که از اول زندگیم از بارسا دیدم...
به نظرم باشگاه در ژانویه باید بازیساز و هافبک تهاجمی به تیم اضافه کنه
والورده هم تو چینش ترکیب باید بهتر عمل کنه
چینش ترکیب امشب به نظرم افتضاح بود


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۰)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

سبک بازی تیم "دردناک" ه. احتمالا کلمه بهتری برای توصیفش پیدا نکنم. تو اکثر دقایق بازی، بازیکنا سر در گم و بی برنامه، دنبال نزدیکترین بازیکن و ترجیحا مسی می گردن تا توپ رو بهش بدن. انگار کسی نمی دونه ماموریتش تو زمین چیه.

امشب اگر ویارئال ده نفره نمی شد ممکن بود بازی مساوی بشه یا حتی گل بخوریم و ببازیم. تو این سبک بازی بارسا، همه چیز ممکنه و اتفاقات نتیجه رو رقم می زنن.

و همچنان به خوابیدن تو باد این بردها ادامه میدیم. اما به شخصه به شدت نگران آینده م. چیزی که واضحه اینه که نمیشه با این سبک بازی به جایی رسید. امیدوارم خودمون رئال و رونالدو رو از بحران خارج نکنیم!

دوست عزيز استارت اين بازيهاي نه چندان زيبا از سال پيش زده شده خواهشا بازيهاي فصل گذشته رو دوباره ببينيد كه تيم روند سينوسي داشته و بگير نگير و بعضا همكاري مسي و سوارز و بازي چشم نواز نيمار بازي رو زيبا ميكرد... بازي جلوي گراناداي قعر جدولي تو نيوكمپ رو ببينيد و بازي برگشت جلوي اتلتيكو و بازي با همين ويارئال تو نيوكمپ كه اصلا زيبا بازي نكرديم و برديم از بردا مثال زدم كه نفرماييد كه چرا گير داديد به چند تا باخت...وگرنه از باختا و مساويها بگم خيلي بازيهاي ضعيفي انجام داديم يكي دو تا نبود...
قصد توجيه يا عدم توجيه مربي خاصي رو ندارم ولي عدم زيبايي بازي تيم از سال پيش شروع شده و عواملي كه توش دخيل بوده ميتونه اينا باشه:
١-تيم تو چند سال گذشته از فلسفه خودش كه استفاده از بازيكناي تيماي پايه كه بر پايه تيكي تاكا رشد كردن فاصله گرفته
٢-جذب بازيكناي سطح پايين يا حداقل به سبك تيم نميخوردن مثل گومز ارداوحتي راكيتيچ كه جز سال اول ديگه يه بازيكن معمولي شد و عدم استفاده از بازيكني مثل هليلوويچ كه از اينا خيلي بهتر بود و با سبك تيم هماهنگ
از طرفي هر تيمي بنا به شرايط يه دوران طلايي داره از ميلان و اژاكس بگيريد تا رئال و منچستر بارسلونا هم الان توًدوران گذر هستش بابا امثال مسي اينيستا و ژاوي تو تاريخ يه دونه ان و انتظار نداشته باشيد تيم با همون كيفيت اوج اين بازيكنا بازي كنه


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۰)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
salah_erosennin نوشته:

یک برد‌خوب در یک زمین سخت کسب کردیم!

مسی و سوارز گل زدن و والورده تعویض هاش کاربردی بودن و نیمه ی مربیان رو هم برد!

با بضاعت فعلیمون خیلی خوب نتیجه گرفتیم، و البته بهتر از حریف هم بودیم از هر جهت.

تبریک بابت برد به همه ی هوادارن حقیقی و فهمیده بارسا.

موافقم


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۸)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یه دلیل روند سینوسی بازیکنایی مثل سمدو یا دنیس یا حتی دلوفئو و الکاسر، شیوه بازی دادن والورده و پستیه که توشون بازی می کنن. حتی سوارز هم به همین دلیل افت کرده.

اما بازم سوال اینه که آیا این تیمهایی که ما باشون بازی کردیم، بازیکنایی بهتر از ما دارن؟ صرف نظر از تیمی مثل یووه که اون هم خیلی بازیکناشون بهتر از ما نیستن، آیا بقیه بازیکناشون بهتر از مان؟ یا ما جلو تیمایی که نصف ما هم بازیکن ندارن نمی تونیم خوب بازی کنیم؟

مشکلات تاکتیکی تیم ربطی به ضعف نفرات نداره.

بستگی داره که خوب بازی کردن رو در چی بدونید، امشب تمام آمارها به نفع مابود پس چندان هم بد بازی نکردیم


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۷)
 
salah_erosennin
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
یک برد‌خوب در یک زمین سخت کسب کردیم!

مسی و سوارز گل زدن و والورده تعویض هاش کاربردی بودن و نیمه ی مربیان رو هم برد!

با بضاعت فعلیمون خیلی خوب نتیجه گرفتیم، و البته بهتر از حریف هم بودیم از هر جهت.

تبریک بابت برد به همه ی هوادارن حقیقی و فهمیده بارسا.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۶)
 
ravi_2011
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
فقط متأسفم برای " به اصطلاح کارشناس " برنامه گزارش ورزشی که نقش نوستراداموس رو ایفا کرد و مدام به پیش بینی پرداخت!
امیدوارم با وجود همین تیم و تفکرات والورده، 2 هفته دیگه رئال رو زمین بزنیم تا روسیاهی به زغال بمونه!
باید تأسف خورد به حال شبکه 3 صدا و سیما! متأسفانه هیچکس سر جای خودش نیست!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۴)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

نظرت چیه 11 تا سوپر استار بذاریم تو زمین و ببینیم استاد والورده می تونه بازی زیبا ارائه بده یا نه؟ همین تیمهای میانه جدولی لالیگا که نصف ما بازیکن ندارن، خیلی اوقات قشنگ تر و هدفمندتر از ما بازی می کنن!

بحث کمبود مهره، مستقله از ضعفهای تاکتیکی و بی برنامگی تو بازی که مستقیما از ضعف والورده ناشی میشه. اینکه 4 تا بازیکن درجه یک بگیریم تا بازی رو در بیارن، راه حل ضعفهای تاکتیکی تیم نیست، صرفا سرپوش گذاشتن روش برای کساییه که فوتبال رو فقط در حد نتیجه می فهمن. و گرنه اساس فوتبال، تاکتیک و تفکرات مربیه که دیدن و درک کردنش نگاه عمیق تری به فوتبال می خواد.

اینو فراموش نکنید که تا اینجای فصل 20تا به تیرک کوبیدیم و دقت کرده باشید اکثر بازی ها درصد مالکیت و شوت و...با بارساست. پس چطور میگید که تیم ضعف داره!!!!!!!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

چرا باید خودمون رو گول بزنیم واقعا بضاعتمون
کمه اسم داریم ولی ده درصد خودشونم
نبودن
مسی متس
سام و البا
رو بذاریم کنار بقیه خیلی روند سینوسی داشتن و این خوب نیس

یه دلیل روند سینوسی بازیکنایی مثل سمدو یا دنیس یا حتی دلوفئو و الکاسر، شیوه بازی دادن والورده و پستیه که توشون بازی می کنن. حتی سوارز هم به همین دلیل افت کرده.

اما بازم سوال اینه که آیا این تیمهایی که ما باشون بازی کردیم، بازیکنایی بهتر از ما دارن؟ صرف نظر از تیمی مثل یووه که اون هم خیلی بازیکناشون بهتر از ما نیستن، آیا بقیه بازیکناشون بهتر از مان؟ یا ما جلو تیمایی که نصف ما هم بازیکن ندارن نمی تونیم خوب بازی کنیم؟

مشکلات تاکتیکی تیم ربطی به ضعف نفرات نداره.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۰)
 
katalan.leo
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بضاعت چیمون همینه؟ یعنی بازیکنامون از ویارئال و لگانس و خیرونا و امثالهم کمترن؟ و به همین دلیله جلوی هیچ تیمی نمی تونیم تیم برتر زمین باشیم؟ چون اونا مهره هاشون بهتر از ماس؟

اینکه همه تیم شده مسی و مهار کردنش بارسا رو فلج می کنه، دقیقا به دلیل بدترین مدل استفاده از مسی و سوارز و بقیه بازیکناس.

چرا باید خودمون رو گول بزنیم واقعا بضاعتمون
کمه اسم داریم ولی ده درصد خودشونم
نبودن
مسی متس
سام و البا
رو بذاریم کنار بقیه خیلی روند سینوسی داشتن و این خوب نیس


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۶)
 
bardiya30
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
بازی رو بردیم این عالیه اما بازی جون داری رو انجام ندادیم
تیم های مقابل بارسا همیشه به دفاع و ضدحمله فکر میکنن و کمتر تیمی هست که بازی روون رو جلو بارسا انجام بده و ویارئالم یکی از این تیمهای دفاع و ضدحمله است و دو سه تا حرکت کردن که یکیش خیلی خطرناک بوده
حالا در مورد تیم خودمون : تیم خیلی کند بازی میکنه و گردش سریع توپ رو نداریم و در حمله سریع اضاف نمیشیم و اینکه بوسکتس نزدیک به ۳ بازیه دوباره شروع به لاس زدن با توپ کرده و توپ رو نگه میداره که باعث میشه تیم حریف هم پرس کنن و هم سرجای خودشون برگردن و نباید این ۳ هافبک رو با هم بازی بده چون کند هستن و توی ضدحملات فضای زیادی ایجادمیشه
بازی بعد از اومدن آلکاسر خیلی بهتر شد و بعد از اخراج کامل رو بازی سوار بودیم و همکاری آلبا با بازیکنان دیگه عالی بود و آلکاسر و سوارز با بدشانسی گل نزدن و خود مسی دو تا رو خوب زد ولی نشد
همکاری در گل سوارز عالی بود و ای کاش سوارز بشه همون سوارز و البته گل کردن موقعیت هایی مانند موقعیتی که مسی براش گذاشت
امیدوارم بعد از اومدن دمبله تیم دوباره برگرده به سیستم ۴ـ۳ـ۳ چون در حمله میتونیم طراحیای زیادی انجام بدیم اما باید نقص های دفاع رو حل کنیم
اگر تیم بتونه توپ رو سریع گردش بده و به حمله سریع اضاف بشن میشه امیدوارتر بود


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
تبريك به همه دوستان عزيز
برد بسيار خوبي بود
منم موافقم تيم نياز به تقويت داره و تيم زيبا بازي نميكنه
ولي سال پيشم تو اين ورزشگاه شرايط همين بود تيم نميتونست موقعيت سازي كنه و با ضربه ايستگاهي دقيقه نود مسي مساوي گرفتيم اگرچه داورم تو اون بازي پنالتي نگرفت...
اين تحليل هم كه تو متن خبر اومده كه اگه ويارئال ده نفره نميشد شايد نميبرديم و تيم تاكتيك مشخص نداشتم درست نيست ده نفره شدن هم جزيي از فوتبال هستش
پارسال تو نيوكمپ بازي رفت مالاگا از دقيقه ٥٥ ده نفره شد و از دقيقه ٧٠ نه نفره ولي بارسلونا با نيمار مسي و سوارز نتونست گل بزنه و بازي مساوي شد
به هر حال
به اميد بازيهاي زيباتر از بارسلونا


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
Striker
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
مهره هامون واقعا سطحشون از سطح مهره های رئال بسیار پایین تره، شاید والورده با همین دیدگاه داره تیم رو با گاف ندادن جلوی تیم های ضعیف برای بدترین سناریوها در آینده آماده می کنه. انصافا قیافه ی والورده تو هر بازی کنار زمین یه قیافه ناراحته! انگار میبینه آخه با این مهره ها چیکار میخواد بکنه (البته قبول دارم مربی سطح بالایی هم نیست! ولی خداییش به جای زیدان یه گربه بذارن کنار زمین مهره هایی مثل آسنسیو، ایسکو، حضرت اعتماد به نفس و خودخواهی پنالدو و سایر بازیکنای رئال رو بدن فرق چندانی میکنه؟)
در کل باید امیدوار باشیم و من هم با اینکه کل این صدا و سیمای رئالی میگه رئال میبره از تیم ام حمایت میکنم چون معتقدم مسی تاریخ سازه و خود تاریخ نمیذاره امثال پنالدو جلوش دلقک بازی دربیارن.
بیایید بیشتر از آمار به قلبمون اعتماد کنیم! همه برای بارسا
mas que una club!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

دیگه
نباس سر هر چیزی به والورده گیر داد
باید باور کنیم تیممون بضاعتش همینه
دوم تیمای مقابل یابو نیستن میفهمن مسی کاری کرد کرد
نکرد به ندرت از بقیه کاری بر میاد
اگه امادگی سوارز مهمه واسه اینه که امشب گره بازیو باز کرد

بضاعت چیمون همینه؟ یعنی بازیکنامون از ویارئال و لگانس و خیرونا و امثالهم کمترن؟ و به همین دلیله جلوی هیچ تیمی نمی تونیم تیم برتر زمین باشیم؟ چون اونا مهره هاشون بهتر از ماس؟

اینکه همه تیم شده مسی و مهار کردنش بارسا رو فلج می کنه، دقیقا به دلیل بدترین مدل استفاده از مسی و سوارز و بقیه بازیکناس.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
نقل قول
006007 نوشته:

همیشه بازیکنان هستند که باعث زیبایی در سبک بازی یک تیم خواهند شد و یادمون نرفته که در فصلی که سگانه گرفتیم با انریکه ما در وسط زمین بوسکتس چهار سال جوانتر و ژاوی و اینیستا رو داشتیم در دفاع راست آلوزی رو داشتیم که فانتزی باز هست و در خط حمله نیماری رو داشتیم که یکی از بزرگان فوتبال هست و مسی و سوارزی که چهار سال جوانتر بودند و و و و وهای دیگر. پس همین اوضاع هم از سرمون زیاده وباید متشکر بود از کادر فنی

نظرت چیه 11 تا سوپر استار بذاریم تو زمین و ببینیم استاد والورده می تونه بازی زیبا ارائه بده یا نه؟ همین تیمهای میانه جدولی لالیگا که نصف ما بازیکن ندارن، خیلی اوقات قشنگ تر و هدفمندتر از ما بازی می کنن!

بحث کمبود مهره، مستقله از ضعفهای تاکتیکی و بی برنامگی تو بازی که مستقیما از ضعف والورده ناشی میشه. اینکه 4 تا بازیکن درجه یک بگیریم تا بازی رو در بیارن، راه حل ضعفهای تاکتیکی تیم نیست، صرفا سرپوش گذاشتن روش برای کساییه که فوتبال رو فقط در حد نتیجه می فهمن. و گرنه اساس فوتبال، تاکتیک و تفکرات مربیه که دیدن و درک کردنش نگاه عمیق تری به فوتبال می خواد.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
 
katalan.leo
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
دیگه
نباس سر هر چیزی به والورده گیر داد
باید باور کنیم تیممون بضاعتش همینه
دوم تیمای مقابل یابو نیستن میفهمن مسی کاری کرد کرد
نکرد به ندرت از بقیه کاری بر میاد
اگه امادگی سوارز مهمه واسه اینه که امشب گره بازیو باز کرد


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
 
FCB47
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
خوب بازی کردیم موقعیت هامون هم از تیم حریف بیشتر بود بازی رو بردیم لعو گل زد لویس گل زد اونم گل زیبایی فراموش نکنیم که تو خونه یک تیم قوی و سر سخت بازی کردیم. بازیکن ها هم از مربی و تاکتیکش راضی ان خوب موقعیت سازی می کنن و با اختلاف بالا صدرنشینیم همه جا.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۸)
 
006007
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
همیشه بازیکنان هستند که باعث زیبایی در سبک بازی یک تیم خواهند شد و یادمون نرفته که در فصلی که سگانه گرفتیم با انریکه ما در وسط زمین بوسکتس چهار سال جوانتر و ژاوی و اینیستا رو داشتیم در دفاع راست آلوزی رو داشتیم که فانتزی باز هست و در خط حمله نیماری رو داشتیم که یکی از بزرگان فوتبال هست و مسی و سوارزی که چهار سال جوانتر بودند و و و و وهای دیگر. پس همین اوضاع هم از سرمون زیاده وباید متشکر بود از کادر فنی


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
پاسکاری مسی الکاسر سوارز سر گل اول خیلی خوب بود و دم سوارز گرم که تونست گلش کنه.
بد بازی کردیم و خیلی ضعف‌ داریم، امیدوارم تو نیم فصل چند تا خرید خوب داشته باشیم.


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی خارج از خانه [ ویارئال 0 - بارسا 2 ]
سبک بازی تیم "دردناک" ه. احتمالا کلمه بهتری برای توصیفش پیدا نکنم. تو اکثر دقایق بازی، بازیکنا سر در گم و بی برنامه، دنبال نزدیکترین بازیکن و ترجیحا مسی می گردن تا توپ رو بهش بدن. انگار کسی نمی دونه ماموریتش تو زمین چیه.

امشب اگر ویارئال ده نفره نمی شد ممکن بود بازی مساوی بشه یا حتی گل بخوریم و ببازیم. تو این سبک بازی بارسا، همه چیز ممکنه و اتفاقات نتیجه رو رقم می زنن.

و همچنان به خوابیدن تو باد این بردها ادامه میدیم. اما به شخصه به شدت نگران آینده م. چیزی که واضحه اینه که نمیشه با این سبک بازی به جایی رسید. امیدوارم خودمون رئال و رونالدو رو از بحران خارج نکنیم!


دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ (۱:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۷۳ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!