به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۳:۴۶) (۷۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بعد از کابوس‌های تمام‌نشدنی مصدومیت برای مدافع بلژیکی، توماس فرمائلن حالا با اطمینان می‌گوید که مشکلات فیزیکی او به پایان رسیده و او مدافعی ساخته شده از شیشه نیست! متن کامل مصاحبه او با موندو دپورتیوو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

توماس فرمائلن با اطمینان از پایان یافتن سال‌های مصدومیتش می‌گوید و معتقد است که می‌تواند جایگاه خود را در ترکیب یازده نفره ارنستو والورده پیدا کند. او که از سال ۲۰۱۴ از آرسنال به بارسلونا پیوسته است، به شکل مداوم با مصدومیت همسترینگ و دیگر مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم کرده و در این مدت تنها در ۱۶ دیدار با پیراهن بارسا به میدان رفته است.

با انتقال قرضی‌اش به رم، به نظر می‌رسید که دوران او در نیوکمپ به پایان رسیده است، اما او در فصل جاری در پی یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب آبی و اناری‌هاست. او پس از این‌که برای نخستین بار در این فصل با پیراهن بارسا در دیدار مقابل والنسیا در آخرین روزهای نوامبر به میدان رفت، در سه دیدار لالیگایی تیم از ابتدا در ترکیب قرار گرفت - از جمله در پیروزی قاطع ۰-۳ بارسا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو.

و حالا فرمائلن بیشتر از هر زمان دیگری احساسات خوب را در نیوکمپ تجربه می‌کند:‌ «درک می‌کنم که مردم در مورد وضعیت فیزیکی من شبهاتی داشتند و این به خاطر مصدومیت‌های مداومی بود که در سال‌های اخیر با آن‌ها مواجه بودم. اما از نوامبر ۲۰۱۶ دیگر چنین احساسی ندارم و حالا یک سال است که بدون مشکل فیزیکی در زمین حضور می‌یابم».


مرد شیشه‌ای؟ «می‌دانم که شهرتی پیدا کرده‌ام و معروف به بازیکنی شده‌ام که از شیشه ساخته شده است، اما به هر نحو توانسته‌ام که بر آن مسئله فائق بیایم. حالا نشان داده‌ام که می‌توانم زمان زیادی را بدون مصدومیت سپری کنم و امیدوارم که به همین روند ادامه دهم».

او افزود: «من همیشه به توانایی‌های خود ایمان داشتم اما شما گاهی نمی‌توانید اوضاع را پیش‌بینی کنید و من نیز نتوانسته بودم آن تداوم مورد نیاز را در بارسا بیابم. من خود آگاه بودم که توانایی بازی برای بارسا را دارم اما به دلیل مصدومیت‌هایم نتوانسته بودم آن‌چه قادر به انجامش هستم را نشان بدهم. خوشبختانه در هفته‌های گذشته توانستم این را به اثبات برسانم و بابتش بسیار خوشحالم».


بارسا با پیروزی مقابل رئال مادرید در آخرین دیدار سال ۲۰۱۷، اختلافی ۹ امتیازی با اتلتیکو، تیم دوم جدول به وجود آورده و این در حالی است که اختلاف آن‌ها با رئال مادرید ۱۴ امتیاز است. اما توماس فرمائلن معتقد است که هنوز برای اطمینان از قهرمانی بارسا زود است: «نه، هنوز هیچ چیز در مورد لیگ مشخص نشده است. فاصله خوبی ایجاد کرده‌ایم، اما هنوز به میانه‌ فصل هم نرسیده‌ایم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
انصافا وقتی تو ارسنال بود فوق العاده بود
من کلا اونموقع که تو آرسنال بود خیلی دوست داشتم یه روز بیاد بارسا
تو بازی فیفا هم همیشه اولین خریدم با بارسلونا فرمالن بود
به نظرم اگه واقعا از بند این مصدومیت ها خلاص بشه و بشه همون فرمالن قبلی، میتونیم روش حسابی حساب کنیم ...


چهارشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۶ (۱۳:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
نقل قول
messi-.10 نوشته:

آخه چینی از تو محکم تره
محض خنده




سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۷:۱۰)
 
messi-.10
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
آخه چینی از تو محکم تره
محض خنده


سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۶:۱۰)
 
messi-.10
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
فعلا ک عالی بود اگه مصدوم نمیشد یک مدافع خوبه درکل
از شیشه ساخته نشدم ههههههه


سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۶:۰۹)
 
khoshnazarms
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
هرکشی تلاش کنه به جایی میرسسه تلاش کرده جاشو پیدا کرده
انشالله دیگه مصدوم نشه


سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۵:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرمائلن: من از شیشه ساخته نشده‌ام!
انصافا تو مدت اخیر فراتر از انتظار ظاهر شده. البته همیشه قبول داشتم که کیفیت خوبی داره و فقط مصدومیت ها بهش اجازه نمی دادن. امیدوارم حالا حالاها مصدوم نشه.


سه‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ (۱۳:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!