به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۰:۵۷) (۱,۴۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در بازی‌ای که بارسا با تصمیم عجیب و غریب والورده - در استراحت دادن به مسی در چنین بازی حساسی - در حدود یک ساعت شبیه یک ببر بی‌دندان بود، و در نیمه دوم باتلاق RCDE استادیوم اجازه بازی را به آبی و اناری‌ها نمی‌داد، سرانجام ضربه سر پیکه - و البته روی پاس مسی - بود که طرفداران دربار را در بارسلونا ساکت کرد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسای این فصل به طور کامل متکی به حرکات مسی بوده و بارسا در این بازی در غیاب او - به جز ضربه تماشایی کوتینیو که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد - یک تیم نه چندان زهردار بود. اعجوبه آرژانتینی درست زمانی به بازی آمد که شرایط جوی و اوضاع نامساعد زمین اجازه بازی را به بازیکنان تکنیکی نمی‌داد و چه بسا حضور او در چنین شرایطی اشتباه دوم بود! با این حال ستاره آرژانتینی حتی در چنین شرایطی هم تاثیر خود را گذاشت و پایه گذار گل تساوی بارسا از روی یک ضربه شروع مجدد بود.

در شرایطی که یکی از انتقادات به والورده، استفاده از نفرات اصلی در بازی برابر تیمهای ضعیف و حتی در نیوکمپ بوده است، برای دومین بار در این فصل - پس از بازی برابر یوونتوس در تورین - شاهد بودیم که او در یک بازی حساس و حیثیتی به یاد استراحت دادن به مسی می‌افتد!

در نهایت باز هم این مسی بود که گره گشای بازی شد - نه تعویض دو مدافع کناری! - و نشان داد که بیشترین سهم را در نتایج خوب این فصل بارسا داشته است. و این در عین حال نگرانی‌ها را بابت بارسای سر در گم بدون مسی دو چندان می‌کند!

بارسا با این تساوی اکنون نگاهش را معطوف به دیدار حساس مستایا خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

اين سايت چند تا عضو داره؟؟؟
از اول فصل كه دارم پياما رو ميخونم مشخصه كه اكثر مسئولين سايت بصورت هماهنگ با والورده مخالفن و نظرات هم رو تاييد ميكنن!!!!!!
از طرفي اكثر اعضاي سايت اين تيم رو دوست دارن....
چطوره يه نظر سنجي برگزار كنيم بابت تيم امسال




سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ (۱۰:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

وقتي منطق شما اينه كه چون پارسال اين تيمو برديم و امسال نبرديم پس انريكه مربي خوبيه و والورده نيست كل سطح انتقادتون از والورده مشخص ميشه....

من هیچ وقت همچین حرفی نزدم. این سطح منطق امثال توه که پارسال نبردیم امسال بردیم پس والورده خوبه. انقدر روی توهمات خودت نظر نده!


سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ (۱۰:۲۴)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
اين سايت چند تا عضو داره؟؟؟
از اول فصل كه دارم پياما رو ميخونم مشخصه كه اكثر مسئولين سايت بصورت هماهنگ با والورده مخالفن و نظرات هم رو تاييد ميكنن!!!!!!
از طرفي اكثر اعضاي سايت اين تيم رو دوست دارن....
چطوره يه نظر سنجي برگزار كنيم بابت تيم امسال


سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ (۱:۰۲)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

هرکس میگه والورده خوبه فرگوسنه و هرکس بخواد انتقاد کنه باید مدرک A بین المللی بیاره. این منطق طرفداران والورده س.

كاش با منطق به پياما جواب بديد نه با گذاشتن يه شكلك
من نگفتم والورده خوبه يا بده گفتم الان مربي تيمه و بايد ازش حمايت بشه و من تيمو دوست دارم حالا هر كي ميخواد مربي باشه
وقتي منطق شما اينه كه چون پارسال اين تيمو برديم و امسال نبرديم پس انريكه مربي خوبيه و والورده نيست كل سطح انتقادتون از والورده مشخص ميشه....


سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۵۲)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

اولا هر چی میخوای بگو بارسای پپ رو نزن به این تیم خدایی، یعنی کلا فوتبال رو بردی زیر سوال با این حرفت.
در ضمن کسی ادعای مربی گری نکرد هرکسی داره نقد و نظر خودش رو میده مثل شما که میگی والوارده مربی خوبیه، مگه شما مدرک مربی گری داری که خوب بودنش رو تشخیص میدی؟ اگه شما نیتونی تشخیص بدی خوبه حتما ما هم می تونیم خوب وبدش رو تشخیص بدیم.

من كجا گفتم اين تيم از تيم پپ بهتره!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟كه الكي جو ميدي
در ضمن من ادعاي مربي گري نكردم گفتم از كسي داريد انتقاد ميكنيد كه كرايوف بزرگ ازش به عنوان يه مربي عالي ياد كرده...
شما اول پيامو كامل و درست بخونيد بعد اظهار نظر كنيد


سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
alika نوشته:

اگه اهمیت این بازی به قول یکی از دوستان از ال کلاسیکو بیشتر بود ممطئنا حتی اگه والورده هم اصرار میکرد مسی راضی نمیشد رو نیکمت بشینه پس دست از توهمات بردارین.

همين يه تيكه خودش گوياس!


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۳۳)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

متاسفانه کسایی که اصلا از این چیزا خبر ندارن و بازی با اسپانیول براشون فرقی با بازی با لگانس و بیلبائو و غیره نداره و از فوتبال چیزی جز برد نمی دونن، نمی تونن هم اهمیت چنین بازی ای بفهمن! لااقل می تونن ببینن که تیم ۱۵ جدول که به هر تیم ضعیفی ممکنه ببازه چطور تو این بازی خودشو به آب و آتیش می زنه و لااقل از خودشون بپرسن لابد یه چیزی هست!

اینم آینه تمام نمای طرفداران والورده و این سبک بازی افتضاح و سیستمها و ترکیبهای عجیب و غریب!

متاسفانه حرفایی زدی که هیچکدوم واقعیت نداره و همش ساخته ذهن خودته، اول از همه شخص من هیچوقت نگفتم بازی با اسپانیول فرقی با بازی با لگانس نداره، بالاخره این بازی جدا از بحث های سیاسی یه دربیه و دربی تو هر کشوری مهمه ولی اهمیتش اینقدری که شما دارین شلوغش میکنین نیست. اگه اهمیت این بازی به قول یکی از دوستان از ال کلاسیکو بیشتر بود ممطئنا حتی اگه والورده هم اصرار میکرد مسی راضی نمیشد رو نیکمت بشینه پس دست از توهمات بردارین. و اینکه نوشتی "اینم آینه تمام نمای طرفداران والورده" باید بهت بگم من طرفدار والورده نیستم و فقط مهم واسم بارسا و قهرمانیشه بر خلاف شما که انریکه فنی و اینو به وضوح نشون دادی. من همیشه گفتم والورده یه سری ضعف هایی داره که اگه اونا رو پوشش بده بارسا به مراتب از اینم بهتر میشه ولی این ضعف ها دلیل نمیشه بهش بگم مربی کوچیک و این مدل حرفها. والورده برای من مثل سایر مربی های بارسا (پپ، انریکه و ...) محترمه چون داره خوب کار میکنه. شما با حرف های غیرمنطقی و طرفداری کورکورانه از انریکه باعث شدی بعضی طرفدارا نسبت به انریکه حس بدی پیدا کنن. شما 2-3 هفته از لیگ نگذشته شورع کرده بودی به انتقاد از والورده و قشنگ معلومه با پیش ذهنیت منفی فقط میخواسنی والورده رو بکوبی تو این سایت وگرنه حداقل یکی 2 ماه صبر میکردی تا اثرات والورده رو تیم معلوم شه. من خودم چون از هواداری رم هم هستم و به خاطر تجربه بد انریکه فکر میکردم تو بارسا موفق نشه ولی صبر کردم تا ببینم عملکردش چطوره و نظرم تغییرکرد به جز سال آخر که عملکردش خوب نبود ولی شما اصلا اجازه ندادی دو تا بازی بگذره و شروع کردی به انتقاد.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۲۰:۱۰)
 
amirhosseinamiri
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
اگه من بودم نمی تونستم توپ رو یه قدم جلو بندازم کاش از این بارونا این جا هم بیادولی گذشته از زمین والورده اشتباه کرد که مسی و البا رو بیرون گذاشت
دینیه خوب بازی نکرد والبته تعویض ها به جا بود والبا و روبرتو رو باید می اورد تا تیم رو به جلو حرکت کنه
به هرحال باید به فکر یه دفاع چپ خوب باشیم


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳:۴۷)
 
RAMONA
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
دوستان مگه شما نمیگید بازی مهمی نبوده شرایط اب و هوایی هم داغون بوده
پس چرا والورده نیمه دوم ورداشته مسیو اورده
شما استدلالتون ک این طوری مشکل داره ینی درواقع باید از خودتون بپرسید چجوری حاضر شده تو اون شرایط نیمه دوم مسیو بیاره تو زمین


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
amirhosseinabay نوشته:

چرا نظر منو پاک کردین؟؟؟؟؟؟
تحمل شنیدن حرف حقم ندارین؟؟؟؟ دیکتاتوریه اینجا؟؟؟؟
والا خودتون میگفتین دگ حباب حباب میخوام بدونم این حباب کی میترکه تاکی باید تو باد این بردای ب قول شما مسخره بمونیم
ما هوادارا پشت تیممون هستیم با هر مربی ک میخواد رو نیمکتمون باشه هیچ فرقی نمیکنه مهم نتیجه گرفتن تیمه
مثل بعضیا فقط از یه مربی طرفداریه بی منطق نمیکنیم
جالب اینه که یادمه اوایل فصل شما بارسای زمان پپ هم زیرسوال بردی واقعا شما که حرف از باسوادیو تحلیل فنی و اینجور چیزا میزنی چطور میتونی پپ رو زیر سوال ببری😂😂😂😂
انریکه اسطورمونه مربیمون بوده فوق العاده هم بوده دمشم گرم خیلی خاطرات قشنگی باهاش داریم ولی خودش خواست بره مثل پپ کبیر
الان هم یه مربیه فوق العاده بادانش رو نیمکتمون داریم و باید پشتش باشیم مخصوصا الان ک این همه نتایج درخشانم باهاش گرفتیم
یاعلی

نظرات بی ادبانه پاک میشن. هر جوری هم دوست دارین حسابش کنین.

یه حبابم ممکنه مثل زیدان ۲ سال نتیجه بده اما آخرش بترکه! البته بحث کردن با کسایی که فوتبال رو فقط در حد نتیجه می فهمن اشتباس. آره والورده فوق العاده با دانش و باهوشه.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳:۳۳)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
چرا نظر منو پاک کردین؟؟؟؟؟؟
تحمل شنیدن حرف حقم ندارین؟؟؟؟ دیکتاتوریه اینجا؟؟؟؟
والا خودتون میگفتین دگ حباب حباب میخوام بدونم این حباب کی میترکه تاکی باید تو باد این بردای ب قول شما مسخره بمونیم
ما هوادارا پشت تیممون هستیم با هر مربی ک میخواد رو نیمکتمون باشه هیچ فرقی نمیکنه مهم نتیجه گرفتن تیمه
مثل بعضیا فقط از یه مربی طرفداریه بی منطق نمیکنیم
جالب اینه که یادمه اوایل فصل شما بارسای زمان پپ هم زیرسوال بردی واقعا شما که حرف از باسوادیو تحلیل فنی و اینجور چیزا میزنی چطور میتونی پپ رو زیر سوال ببری😂😂😂😂
انریکه اسطورمونه مربیمون بوده فوق العاده هم بوده دمشم گرم خیلی خاطرات قشنگی باهاش داریم ولی خودش خواست بره مثل پپ کبیر
الان هم یه مربیه فوق العاده بادانش رو نیمکتمون داریم و باید پشتش باشیم مخصوصا الان ک این همه نتایج درخشانم باهاش گرفتیم
یاعلی


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳:۲۰)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
۱۵ ساله هوادار بارسا هستم امسال دارم با ثبات ترین بارسای تو این ۱۵ سالو میبینم شاید خیلی زیبا بازی نمیکنیم ولی واس اولین بار دارم میبینم یه مربی واس دونیمه بازی دوتا پلن مختلف داره
من بهتون قول میدم این بارسا خیلی خیلی حرف واس گفتن داره


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۲:۴۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
این دوستان یادشون نیست سال ۲۰۰۷ را نمیدونن این تیم چیکار کرد
نمیدونن با تمام قوا اومدن روبرو ما مساوی گرفتن روبرو رعال ترکیب دوما گذاشت
نمیدونن بعد باختشون به رعال چقد خوشحال بودن
نمیدونن این تیم با رئال هیچ فرقی ندلره برد این تیم با برد رعال یه اندازه دلچسبه


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۲:۲۶)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
خواهشا بی احترامی نکنید به کسی
حالا هر کی نقدی داره به خودش مربوطه یا اینکه طرفدار سبک سرمربی هست
چه در گزارش و چه در نظرها همه دوستان یکطرفه نرن و فقط نظر بگن که مشکلی و بی احترامی پیش نیاد
خود منم نظر متفاوتی با خیلی از دوستان دارم چه اونایی که نقد میکنن و چه اونایی که طرفدار والورده هستن ( هیچ مربی ای کامل نیست هم ضعف داره و هم قوت)

این سایت ما رو دور هم جمع میکنه و میتونیم از نظرات همدیگه استفاده کنیم و اطلاعاتی بدست بیاریم
البته خیلی ها هم شاید اصلا طفدار بارسا نباشن و با نظرهاشون جو رو میخوان خراب کنن


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۲:۲۳)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
زنده بااااد والورده کبییر


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۰:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

در ضمن کسی ادعای مربی گری نکرد هرکسی داره نقد و نظر خودش رو میده مثل شما که میگی والوارده مربی خوبیه، مگه شما مدرک مربی گری داری که خوب بودنش رو تشخیص میدی؟ اگه شما نیتونی تشخیص بدی خوبه حتما ما هم می تونیم خوب وبدش رو تشخیص بدیم.

هرکس میگه والورده خوبه فرگوسنه و هرکس بخواد انتقاد کنه باید مدرک A بین المللی بیاره. این منطق طرفداران والورده س.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۰:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
poyafatehi نوشته:

تیمی که در ایالت کاتالان خود را نمایندۀ فرانکو و به قول مدیر[ دستمال کش] دربار باید با تمام قوا مقابلش حاضر شد و به اش اجازه نفس کشیدن نداد. والورده ترکیب را در نیمه اول به بدترین شکل ممکن روانۀ زمین می کنه، دینیه که هر بار برای بارسا بازی کرده با دیدن یکی دو حرکت میشه فهیمد به هیچ وجه در حد و قوارۀ بارسا نیست، جای آلبا گذاشته. مسی اگر قرار بود استراحت کنه، این بازی نبود که باید استراحت می کرد. امیدوارم که تو بازی های حساس و حیثیتی سرمربی به فکر دفاع از حیثیت و شرف کاتالان ها باشه. بازی کردن دینیه تو همچون بازی سوهان روح است.

متاسفانه کسایی که اصلا از این چیزا خبر ندارن و بازی با اسپانیول براشون فرقی با بازی با لگانس و بیلبائو و غیره نداره و از فوتبال چیزی جز برد نمی دونن، نمی تونن هم اهمیت چنین بازی ای بفهمن! لااقل می تونن ببینن که تیم ۱۵ جدول که به هر تیم ضعیفی ممکنه ببازه چطور تو این بازی خودشو به آب و آتیش می زنه و لااقل از خودشون بپرسن لابد یه چیزی هست!

نقل قول
alika نوشته:

مگه جنگه؟ مگه ما کاتالانی هستیم که حیثیت و شرف کاتالان واسمون مهم باشه. واسه ما مهم جام گرفتن و قهرمانی بارساس که واسه بازی های مهم حذفی و لیگ قهرمانان، بازیکنایی که کمتر استراحت کرده بودن مثل مسی و آلبا باید تو این بازی استراحت میکردن.

اینم آینه تمام نمای طرفداران والورده و این سبک بازی افتضاح و سیستمها و ترکیبهای عجیب و غریب!


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱۰:۱۶)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
اگه بازی به قول دوستان بی اهمیت بود چرا آندرس را 90 دقیقه تو زمین میذاره اونم با این سن و این وضع زمین که هم دوبرابر انرژی میگیره و هم احتمال مصدومیت بالاس با این روندی که پیش میره بازی والنسیا هم استراحت نمیکنه آندرس
فقط امیدوارم مشکلی واسش پیش نیاد جالبش اینه که گفتیم کوتینیو میاد آندرس بیشتر استراحت میکنه ولی الان چند بازی فیکسه و کمتر استراحت میکنه
من نمیدونم دیشب واسه چی سمدو تعویض شد خوب داشت بازی میکرد یه تعویض یاد گرفته یه نیمه به سمدو بازی میده یه نیمه به سرجی بعد انتظار دارن سمدو بهترین بازیشو بکنه بنده خدا چندتا بازی یه باز میذارتش تا میاد بازی کنه تعویضش میکنه میره تا چندتا بازی دیگه


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۹:۵۲)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
کسی نمیگه مسی نباید استراحت کنه ولی عقل سلیم میگه وقتی نیمه اول زمین شرایط مساعدتری داره مسی را بازی بده نیمه دوم که زمین بدتر میشه مسی را بکشه بیرون نه اینکه وقتی زمین فاجعه شده و هر تکلی خطرناکه تازه مسی را بیاره تو زمین


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۹:۳۶)
 
S.Rivaldo
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
واقعا برخی اظهار نظرها بسیار خنده دار و عجیبه
هر مربی دیگه ای هم بود توی این بازی که تو شرایط جدول اصلا اهمیتی نداره چون لیگ تقریبا تموم شده هست و اختلاف امتیاز ایجاد شده بسیار مطلوبه و از طرفی شرایط جوی وحشتناک ( کسانی که فوتبال بازی کردن دقیقا متوجه منظورم از وحشتناک میشن ) و حساسیت های ایجاد شده برای بازی با اسپانیول که هر لجظه ممکنه با یه تکل خشن ستاره تیم رو نابود کنه ، قطعا به ستاره هاش استراحت میداد
نهایت این بود که ببازیم ، واقعا به ریسک روی ستاره ها نمی ارزید
انتقاد من به والورده استفاده از اینیستا و عدم محافظت از اون و هم چنین به بازی آوردن مسی توی اون جو خشن و نامساعده
من اگر بودم حاضر بودم حتی شکست بخورم ولی روی مسی و اینیستا ریسک نکنم
با تمام این تفاصیر بازهم تیم نتیجه رو گرفته و یه عده ای که دوست داشتن بی شکستیمون تداوم داشته باشه هم به خواسته خودشون رسیدن باز هم این همه زرد نوشتن اصلا مناسب نیست
تاریخ عضویتم نشون میده از کی مخاطب این رسانه هستم و تعداد کامنت هامم نشون میده اصلا اهل نوشتن وگله نیستم ولی واقعا این بازیه لوئیز انریکه خوبه و والورده هیچی نمی فهمه دیگه زیاده از حد داره بی مزه میشه و رسالت اصلی این رسانه رو تحت الشعاع قرار میده
با تشکر از اینکه بعد از این همه سال هنوز هستید ولی یکم ...........


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۹:۰۰)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

با این روندی که والوارده پیش گرفته تو بازی با چلسی باید منتظر بارسای بی باشیم

چه ربطی داره؟ تو یه بازی لیگ به چندتا از بازیکنای اصلی استراحت داده که اتفاقا واسه بازی های مهم پیش رو مثل چلسی آماده تر باشن.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
poyafatehi نوشته:

تیمی که در ایالت کاتالان خود را نمایندۀ فرانکو و به قول مدیر[ دستمال کش] دربار باید با تمام قوا مقابلش حاضر شد و به اش اجازه نفس کشیدن نداد. والورده ترکیب را در نیمه اول به بدترین شکل ممکن روانۀ زمین می کنه، دینیه که هر بار برای بارسا بازی کرده با دیدن یکی دو حرکت میشه فهیمد به هیچ وجه در حد و قوارۀ بارسا نیست، جای آلبا گذاشته. مسی اگر قرار بود استراحت کنه، این بازی نبود که باید استراحت می کرد. امیدوارم که تو بازی های حساس و حیثیتی سرمربی به فکر دفاع از حیثیت و شرف کاتالان ها باشه. بازی کردن دینیه تو همچون بازی سوهان روح است.

مگه جنگه؟ مگه ما کاتالانی هستیم که حیثیت و شرف کاتالان واسمون مهم باشه. واسه ما مهم جام گرفتن و قهرمانی بارساس که واسه بازی های مهم حذفی و لیگ قهرمانان، بازیکنایی که کمتر استراحت کرده بودن مثل مسی و آلبا باید تو این بازی استراحت میکردن.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱:۳۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

من الان همون قدر بارسلونا رو دوست دارم كه زمان ركساچ فانخال رايكارد پپ تيتو تاتا وانريكه دارم
چه تيم جام بگيره چه نگيره
چه زيبا بازي كنه چه بازي چشم نوازي ارائه نده
وظيفه من فقط هواداريه
دوستانيم كه از سبك بازي امسال تيم خوششون نمياد چند تا پيشنهاد براشون دارم
يا بازيا رو نبينن تا وقتي كه سبك تيم عوض شه
يا خودشون تشريف ببرن كلاس مربي گري و پيشرفت كنن بشن مربي بارسلونا
يا اگه كاري از دستشون بر مياد مربي تيم رو عوض كنن و مربي مد نظر خودشون رو سرمربي كنن
ميدونيد جالب چيه كسايي كه كوچكترين سواد مربي گري ندارن ولي فكر ميكنن اندازه فرگوسن از فوتبال ميفهمن واز والورده اي انتقاد ميكنن كه با بيلبائو كوچك چند بار بارسلوناي انريكه رو برده و يا متوقف كرده كسي كه يوهان كرايف بزرگ ازش به نيكي تعريف كرده
به اميد هتريك تو سه گانه

اولا هر چی میخوای بگو بارسای پپ رو نزن به این تیم خدایی، یعنی کلا فوتبال رو بردی زیر سوال با این حرفت.
در ضمن کسی ادعای مربی گری نکرد هرکسی داره نقد و نظر خودش رو میده مثل شما که میگی والوارده مربی خوبیه، مگه شما مدرک مربی گری داری که خوب بودنش رو تشخیص میدی؟ اگه شما نیتونی تشخیص بدی خوبه حتما ما هم می تونیم خوب وبدش رو تشخیص بدیم.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱:۰۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

من نميتونم درك كنم چرا بعضي از دوستان ميگن نبايد مسي استراحت ميكرد اونم تو اين زمين كه دو برابر انرژي ادمو ميگيره!!!!!!!!
جالب اينه كه جايي از متن ميگن بايد بازي ميكرد جايي ديگه ميگن نبايد بازي ميكرد!!!!
اين بازي چه حساسيتي داشت؟؟؟؟؟
شما فكر كنيد وسط هفته نيمه نهايي يه جام مهم بازي داريد اول هفته اصلا با رئال تو ليگي كه تا حدودي تكليفش مشخص شده بازي داريد شما كدوم ترجيح ميديد جام يا بازي با رئال؟؟؟كدوم مهمتره؟؟؟؟
اگه منطق اين باشه چون تيم پارسال اسپانيول رو تو اين زمين برد امسال نتونست پس والورده خوب نيست كل دركشون از فوتبال مشخص ميشه!!!!!!
اگه قرار براين باشه منم براتون چند تا دليل ميارم تا بگم والورده بهتر از انريكست:
پارسال ويا رئال بتيس سوسيداد رو تو زمينشون نبرديم ولي امسال برديم
پارسال به الاوز تو نيوكمپ باختيم امسال برديم
جلوي يوونتوس تو زمينش باختيم امسال مساوي كرديم تو نيوكمپم مساوي كرديم امسال با اختلاف برديم

دوست عزیز اگه بنا به استراحت دادن بود، باید اینیستا رو استراحت می داد، چون کوتینیو نمیتونه تو اروپا بازی کنه و اینیستای آماده تو اروپا در کنار مسی برگ برنده ماست،.
درمورد ترکیب های عجیب این آقا هم سکوت کنیم بهتره، فقط یه نگاه به ترکیب هاش از اول فصل بنداز متوجه میشی


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۱:۰۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
poyafatehi نوشته:

دم پیکه گرم، بارسا به امثال پیکه نیاز داره که می دانند چطور از حیثیت و تاریخ بارسا دفاع کنند.هرچه قدر زمان می گذره بیشتر دوستش دارم.

البته در فاز دفاعی با روزهای اوجش فاصله داره، امیدوارم بشه همون پیکه سابق


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۵۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر با خوش شانسی نباختیم! درست بر عکس الکلاسیکوی پارسال شد؛ یه خطای بی مورد دادن و گل مساوی رو زدیم!

بزرگترین سهمی که والورده این فصل داشته این بوده که نیمه اول ها با ترکیب های عجیب و غریب و سیستمهای مسخره بازی تیم رو فلج کرده و نیمه دوم که دست برداشته و اجازه داده تیم برگرده به اصلش، بهتر شدیم. هنوز باورم نمیشه چنین مربی کوچیکی چطور باید روی نیمکت تیم بشینه! بازیهای خواب آور هوادارای واقعی رو از نیوکمپ فراری داده و عاشقان نتیجه رو خوشحال کرده!

با این وضع منتظر باشین تو استمفوردبریج هم به مسی استراحت بده!

با این روندی که والوارده پیش گرفته تو بازی با چلسی باید منتظر بارسای بی باشیم


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۵۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
دم پیکه گرم، بارسا به امثال پیکه نیاز داره که می دانند چطور از حیثیت و تاریخ بارسا دفاع کنند.هرچه قدر زمان می گذره بیشتر دوستش دارم.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۵۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
تیمی که در ایالت کاتالان خود را نمایندۀ فرانکو و به قول مدیر[ دستمال کش] دربار باید با تمام قوا مقابلش حاضر شد و به اش اجازه نفس کشیدن نداد. والورده ترکیب را در نیمه اول به بدترین شکل ممکن روانۀ زمین می کنه، دینیه که هر بار برای بارسا بازی کرده با دیدن یکی دو حرکت میشه فهیمد به هیچ وجه در حد و قوارۀ بارسا نیست، جای آلبا گذاشته. مسی اگر قرار بود استراحت کنه، این بازی نبود که باید استراحت می کرد. امیدوارم که تو بازی های حساس و حیثیتی سرمربی به فکر دفاع از حیثیت و شرف کاتالان ها باشه. بازی کردن دینیه تو همچون بازی سوهان روح است.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۴۹)
 
Ibrahim
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
پیکه خوب تصفیه حسابی باهاشون کردی دمت گرم خخخ


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۴۸)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نیمه اول رو ندیدم و وقتی ترکیب رو دیدم و مسی نبود کمی تعجب کردم اما بعد از بازی با والنسیا میگفتن به مسی استراحت میده که سریع به حالت عادی برگشتم
اما وقتی نیمه دوم رو نگاه کردم ، زمین بازی رو که دیدم فهمیدمونمیشه کاری رو زمین کرد و باید روی هوا خوب باشیم که هم گل نخوریم و گل بزنیم که هر دو گل همینطور بود و تونستیم یک مساوی بگیریم در زمینی که توپ روی اون ۳ متر جا به جا نمیشد

خداروشکر حداقل ۱ امتیاز رو گرفتیم و در آینده بهتر میشیم و با به دست آوردن ریتم تیم برای بازیکنان جدید
در مورد ترکیب و استراحت دادن به بازیکنها حق رو به سرمربی میدم چون اون نزدیک به بازیکنان هست و حساسیت بازی ها رو میدونه و در آخر خودش باید جوابگو باشه همانند سرمربی های قبلی از انریکه و تاتا و پپ و رایکارد و....


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۱۸)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
من نميتونم درك كنم چرا بعضي از دوستان ميگن نبايد مسي استراحت ميكرد اونم تو اين زمين كه دو برابر انرژي ادمو ميگيره!!!!!!!!
جالب اينه كه جايي از متن ميگن بايد بازي ميكرد جايي ديگه ميگن نبايد بازي ميكرد!!!!
اين بازي چه حساسيتي داشت؟؟؟؟؟
شما فكر كنيد وسط هفته نيمه نهايي يه جام مهم بازي داريد اول هفته اصلا با رئال تو ليگي كه تا حدودي تكليفش مشخص شده بازي داريد شما كدوم ترجيح ميديد جام يا بازي با رئال؟؟؟كدوم مهمتره؟؟؟؟
اگه منطق اين باشه چون تيم پارسال اسپانيول رو تو اين زمين برد امسال نتونست پس والورده خوب نيست كل دركشون از فوتبال مشخص ميشه!!!!!!
اگه قرار براين باشه منم براتون چند تا دليل ميارم تا بگم والورده بهتر از انريكست:
پارسال ويا رئال بتيس سوسيداد رو تو زمينشون نبرديم ولي امسال برديم
پارسال به الاوز تو نيوكمپ باختيم امسال برديم
جلوي يوونتوس تو زمينش باختيم امسال مساوي كرديم تو نيوكمپم مساوي كرديم امسال با اختلاف برديم


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۱۰)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

واقعا اگر این بازی رو میگید حساس و حیثیتی
دیگه حرفی باقی نمیمونه !
بد نیست یه نگاهی هم به عملکرد بقیه تیم ها داشته باشید تا ببینید چقدر تیم خودمون یکدست و هماهنگ شده نسبت به اول فصل
اگر این نباختن ها شانسی باشه اینکه جلوی چلسی حذف بشیم دیگه فوق شانسیه
مثل 2012

با توجه به اختلاف زیادی که تو لالیگا داریم و اینکه دوتا بازی حساس تو جام حذفی و لیگ قهرمانان در پیش داریم همین بازی بهترین زمان ممکن برای استراحت کردن مسی بود که والورده اینکارو انجام داد. زیاد به حرفای نویسنده توجه نکنید مثل این: "تصمیم عجیب و غریب والورده - در استراحت دادن به مسی در چنین بازی حساسی "، فک کنم تعریف ما از حساس با ایشون فرق داره. متنی که با غرض نوشته بشه خیلی ارزش تحلیل کردن نداره.


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۰۴)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
من الان همون قدر بارسلونا رو دوست دارم كه زمان ركساچ فانخال رايكارد پپ تيتو تاتا وانريكه دارم
چه تيم جام بگيره چه نگيره
چه زيبا بازي كنه چه بازي چشم نوازي ارائه نده
وظيفه من فقط هواداريه
دوستانيم كه از سبك بازي امسال تيم خوششون نمياد چند تا پيشنهاد براشون دارم
يا بازيا رو نبينن تا وقتي كه سبك تيم عوض شه
يا خودشون تشريف ببرن كلاس مربي گري و پيشرفت كنن بشن مربي بارسلونا
يا اگه كاري از دستشون بر مياد مربي تيم رو عوض كنن و مربي مد نظر خودشون رو سرمربي كنن
ميدونيد جالب چيه كسايي كه كوچكترين سواد مربي گري ندارن ولي فكر ميكنن اندازه فرگوسن از فوتبال ميفهمن واز والورده اي انتقاد ميكنن كه با بيلبائو كوچك چند بار بارسلوناي انريكه رو برده و يا متوقف كرده كسي كه يوهان كرايف بزرگ ازش به نيكي تعريف كرده
به اميد هتريك تو سه گانه


دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ (۰:۰۱)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
حقیقتش این نگرانیی که در مورد بارسای سردرگم بدون مسی میگید چندان چیز جدیدی نیس
اولا که با تک بازی نبودن مسی این چیزا مشخص نمیشه و اگه قرار باشه تیم بدون مسی بازی کنه به مرور همون روند خودش رو پیش میگیره
اون دورانی که سال 2014 و 2016 هم مسی مصدومیت طولانی مدت داشت چه با تاتا با انریکه چند بازی اول تیم اون کیفیت رو نداشت و بعد به مرور ژاوی نیمار اینیستا و در سال انریکه زوج سوارز نیمار قوت گرفتن
دبل نیمار جلو ویاریال هت تریک جلوی سلتیک و اون اولین بازی بعد مصدومیت مسی جلو سویا که شکست خوردیم و بعدشم بیست و خورده ای گل متوالی از زوج نیمار سوارز رو من یادم میاد
حتی جوری بود که بعد که مسی تو الکلاسیکو 4-0 نیمه دوم اومد تو باز تیم اون ریتمشو از دست داد و طول کشید تا روون بشه مسی
خلاصه که حرکت عاقلانه ای بود استراحت مسی
اون بازی یوونتوس هم صعود به عنوان صدرنشین تقریبا قطعی بود و مقایسش با بازی استمففورد بریج بجا نیست.


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۳:۲۳)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا اگر این بازی رو میگید حساس و حیثیتی
دیگه حرفی باقی نمیمونه !
بد نیست یه نگاهی هم به عملکرد بقیه تیم ها داشته باشید تا ببینید چقدر تیم خودمون یکدست و هماهنگ شده نسبت به اول فصل
اگر این نباختن ها شانسی باشه اینکه جلوی چلسی حذف بشیم دیگه فوق شانسیه
مثل 2012


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۳:۰۲)
 
saeed2014
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
خوشتون مياد بحث كنيد باهم؟؟؟؟والا بخدا هيچي نميدن بهمون با دعوا


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۳:۰۰)
 
salah_erosennin
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

طبق منطق دوستان از اين به بعد تو بازى جلو تيماى محكم و سفت و بازى هاى درگيرانه و تو شرايط آب و هوايى نامساعد و ... مسى نبايد بازى كنه.

اين چه جور منطقيه؟

نه همچین چیزی درست نیست. ولی اونجای متن که نوشتی بازی بسیار حساس، باید توضیح بدی دقیقا چیش حساسه! از نظر اهمیت نسبت به بازی با والنسیا و چلسی چه درجه ای داره؟ و اینکه این مسی ناحی بزرگ فصل قبل کجا بود که لوچوی کبیر نمی تونست ازش همچین بازی ای بگیره!


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
طبق منطق دوستان از اين به بعد تو بازى جلو تيماى محكم و سفت و بازى هاى درگيرانه و تو شرايط آب و هوايى نامساعد و ... مسى نبايد بازى كنه.

اين چه جور منطقيه؟


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۱۱)
 
Kingleobarca59
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
zhityer نوشته:

شما هرموقع بهت اجازه دادن تو لیگ ایران مربی گری کنی....
بعد بیا به مربی بهترین تیم جهان ایراد بگیر

خیلی خوب میشد اگر ادم ها سطح سواد و جایگاه خودشون رو تشخیص میدادن بعد راجب فراتر از خودشون نقد میکردن

این فقط یه نقد و گزارش بعد از بازی از مدیر سایت آفای امینی زحمتکش بود و ایشون نظر خودشون رو نوشتن دلیلی نداره بی احترامی بهشون بشه و بهتره به هم احترام بگزاریم چون ما بلوگرانا هستیم و این کارا جاش تو سایت ماد ریدی هاست.
Just relax


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۰۹)
 
Hoseinva
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
من با کار والورده موفق بودم
مثالشم اینه که اگر شما یک ماشین بنز داشته باشین و یک ماشین معمولی توی یک هوای مزخرف و زمین باتلاقی وقتی کار واجب نداشته باشین قطعا با ماشین معمولی میرین بیرون نه با بنز


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۰۲)
 
Hoseinva
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
بچه ها به هم احترام بذارید و تا جایی که میتونید راجع به نظرات هم نظر ندین لطفا که بی احترامی نشه
نظر هر کسی یه خودش مربوطه پس احترام فراموش نشه


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۵۹)
 
pob1188
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
با احترام به نظر همه دوستان ولی بنظر من اصلا نباید مسی رو میاورد داخل تو این زمین خطر ناک بود برای مسی اگر خدا نکرده مسدوم میشد بدبخت میشدیم.


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۵۹)
 
Kingleobarca59
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

یک خواهش از همه دوستان گرامی
همه ما بارسایی هستیم و عاشق تیم محبوبمان و داشتن عقاید و نظرات متفاوت یک موضوع خیلی طبیعی هست. با شناختی که در این سالها پیدا کردم مدیر و مسئولان این سایت هم همگی از قشر فرهیخته و تحصیلکرده جامعه هستند که محیطی صمیمی را در اینجا برای ما برای ابراز نظراتمان فراهم کرده اند. هیچکسی هم در صدد تحمیل نظراتش به دیگران نیست بنابراین واقعا نیازی به انتقاد و خدای ناکرده بی احترامی به یکدیگر نیست و میشه در عین احترام به همدیگر هم نظرات انتقادی را بیان کرد.

آفرین بر شما


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۵۴)
 
Kingleobarca59
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر با خوش شانسی نباختیم! درست بر عکس الکلاسیکوی پارسال شد؛ یه خطای بی مورد دادن و گل مساوی رو زدیم!

بزرگترین سهمی که والورده این فصل داشته این بوده که نیمه اول ها با ترکیب های عجیب و غریب و سیستمهای مسخره بازی تیم رو فلج کرده و نیمه دوم که دست برداشته و اجازه داده تیم برگرده به اصلش، بهتر شدیم. هنوز باورم نمیشه چنین مربی کوچیکی چطور باید روی نیمکت تیم بشینه! بازیهای خواب آور هوادارای واقعی رو از نیوکمپ فراری داده و عاشقان نتیجه رو خوشحال کرده!

با این وضع منتظر باشین تو استمفوردبریج هم به مسی استراحت بده!

تو بعضی بازی ها حق با شماست و اعصاب منم خراب بود ولی این بازی اسپانیول خیلی وحشی ان من هوا زمین و بازی وحشیانه خوک های مادریدی رو که دیدم گفتم خدا رو شکر کینگ نیست وگرنه هدف فقط ساق پاشه اونم تو این شرایط حساس
۴۰۳۰ رو هم ان شاءالله می ترکونیم بادش بخوابه


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۵۳)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
یک خواهش از همه دوستان گرامی
همه ما بارسایی هستیم و عاشق تیم محبوبمان و داشتن عقاید و نظرات متفاوت یک موضوع خیلی طبیعی هست. با شناختی که در این سالها پیدا کردم مدیر و مسئولان این سایت هم همگی از قشر فرهیخته و تحصیلکرده جامعه هستند که محیطی صمیمی را در اینجا برای ما برای ابراز نظراتمان فراهم کرده اند. هیچکسی هم در صدد تحمیل نظراتش به دیگران نیست بنابراین واقعا نیازی به انتقاد و خدای ناکرده بی احترامی به یکدیگر نیست و میشه در عین احترام به همدیگر هم نظرات انتقادی را بیان کرد.


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۴۹)
 
Kingleobarca59
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
ایول کار والورده درست بود. لازم به جوگیر شدن جلو چنین تیمهای وحشی و ریسک آوردن کینگ از اول بازی نبود. باید کینگ و خرگوش استراحت کنن و آماده بازی برابر والنسیا و چلسی که مهمتر هستن بشن و از همه مهمتر اینکه ۲۰ امتیاز با رعال و ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف امنه و حتی گزارشگران آلمانی DAZN بازی هم امروز والورده رو یه مربی زیرک و بااستعداد خوندن.
پیکه گذاشت درشون دمش گرم


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

سلام
من با تصمیم والورده موافق بودم، برعکس بیشتر دوستان. این بازی شاید به لحاظ دربی بودن مهم بود ولی به لحاظ جدول بازی‌های بارسا یه بازی معمولی بود و اگه شرایط جوی و زمین به اون شکل عجیب درنمیومد اسپانیول صد سال دیگه هم گل‌بزن نبود.
استراحت مسی و آلبا و راکیتیچ قبل بازی والنسیا که برای تیم به قیمت یه جام ممکنه تموم شه خیلی لازم و ضروری بود به عقیدۀ من. این فایده رو هم داشت که کوتینیو رو در نهایت آزادی عمل ببینیم. به نظرم هنوز اعتماد به نفس نداره و حس می‌کنه تیم غریبه‌ست! اینو از بی‌خیالیش توی کاشته‌ها میشه فهمید و از سعیش در پاسخ دادن به یک-دوهای مسی و سوآرز. هنوز زمان میخواد.
به امید برد والنسیا

كوتينيو به نسبت اينكه تازه اومده واقعا تسلط و اعتماد به نفسش فراتر از انتظاره و خيلى سريع داره با تيم هماهنگ ميشه. البته اگر والورده بازى بعدى نذارش راست!


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۲۶)
 
Hoseinva
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
تیرداد کاملا باهات موافقم


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
zhityer نوشته:

شما هرموقع بهت اجازه دادن تو لیگ ایران مربی گری کنی....
بعد بیا به مربی بهترین تیم جهان ایراد بگیر

خیلی خوب میشد اگر ادم ها سطح سواد و جایگاه خودشون رو تشخیص میدادن بعد راجب فراتر از خودشون نقد میکردن

پسر جان من اگه بخوام سطح سوادم رو اعمال كنم كه يكى مثل تو اصلا نبايد حرف بزنه!

دركت از فوتبال اينه كه چون والورده مربى بارساس نبايد ازش انتقاد كرد!

اگرم عقيده دارى فقط مربياى حرفه اى بايد در مورد فوتبال اظهار نظر كنن - - از خودت شروع كن و سكوت كن!


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۲۳)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول 1 - بارسا 1 ]
این بازی که تحلیل خاصی نداشت و در این باتلاق هیچ تیمی قادر به بازی نبود اما بنده معتقدم استراحت دادن به بازیکنان در این بازی کار درستی بود به ویژه مسی که مدتهاست یکسره در حال بازی هست و به این استراحت واقعا نیاز داشت. اگر فقط کمی شانس داشتیم و اون توپ نیمه اول کوتینیو گل میشد اصلا نیاز به حضور مسی نبود و میتوانست به صورت کامل استراحت کنه. ترکیب هم کاملا مناسب چیده شده بود و از کوتینیو هم در جای مناسب استفاده شده بود. اکنون در لالیگا فاصله کافی با رقبا ایجاد شده و بنابراین مربی میتونه به بازیکنان اصلی استراحت بده تا برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان بازیکنان اصلی خسته و کوفته و مصدوم نباشند و این نشان دهنده تجربه و بزرگی مربی هست نه کوچکی او.


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۲۲)
 
Hoseinva
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
من که راضی بودم آفرین والورده که بازی که اصلا مهم نبود رو قبل بازیهای حسای والنسیا و چلسی به بازیکنای اصلی استراحت داد و دمش گرم که ازین بازی کثیف و وحشی گریهای اسپانیول و باتلاق ۱ امتیاز رو گرفت و همچنان تیم شکست ناپذیر لیگهای معتبر موندیم
مرسی والورده


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۲۰)
 
Striker
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
بازی ندادن به مسی از نظر من به خاطر گل زنی کوتینیو بود که متاسفانه تحقق پیدا نکرد. اگه کوتینیو میتونست تو این بازی خودی نشون بده برای بازی های بعدی اعتماد به نفس بیشتری میگرفت و حجم انتقادات در مورد خریدهای اخیر بارسا بر روی مربی هم کم تر میشد. البته میگم، این یک ریسک بود و والورده هم 10 دقیقه از نیمه ی دوم نگذشته بود که با دیدن شرایط بحرانی بازی، مسی رو آماده ی آوردن تو زمین کرد، کاری که یکم عجیب به نظر میرسید چون معمولا تا دقیقه ی 75 یا 70 مربی ها صبر میکنن تا تعویض صورت بگیره.
به نظر من همین که نباختیم واقعا جای شکر داره. این فقط یه مساوی نبود، این ادامه دادن به رکورد نباختن های ماست، اونم جلوی تیمی مثل اسپانیول.


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۱۶)
 
Shirgah
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
به نظرم همین که تو این شرایط مساوی گرفتیم از برد کمتر نبود و روند شکست ناپذیریمون تو لیگ حفظ شد که خودش روند مثبتیه ازلحاظ روحی و روانی وحفظ پرستیژ تیمی با اعتماد به نفس بالا. به امید یک بازی خوب و همراه با صعود تیم محببمون به فینال کوپا مقابل والنسیا.شاد و پایدار باشید


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۱۵)
 
zhityer
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر با خوش شانسی نباختیم! درست بر عکس الکلاسیکوی پارسال شد؛ یه خطای بی مورد دادن و گل مساوی رو زدیم!

بزرگترین سهمی که والورده این فصل داشته این بوده که نیمه اول ها با ترکیب های عجیب و غریب و سیستمهای مسخره بازی تیم رو فلج کرده و نیمه دوم که دست برداشته و اجازه داده تیم برگرده به اصلش، بهتر شدیم. هنوز باورم نمیشه چنین مربی کوچیکی چطور باید روی نیمکت تیم بشینه! بازیهای خواب آور هوادارای واقعی رو از نیوکمپ فراری داده و عاشقان نتیجه رو خوشحال کرده!

با این وضع منتظر باشین تو استمفوردبریج هم به مسی استراحت بده!

شما هرموقع بهت اجازه دادن تو لیگ ایران مربی گری کنی....
بعد بیا به مربی بهترین تیم جهان ایراد بگیر

خیلی خوب میشد اگر ادم ها سطح سواد و جایگاه خودشون رو تشخیص میدادن بعد راجب فراتر از خودشون نقد میکردن


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۱۳)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول ۱ - بارسا ۱ ]
سلام
من با تصمیم والورده موافق بودم، برعکس بیشتر دوستان. این بازی شاید به لحاظ دربی بودن مهم بود ولی به لحاظ جدول بازی‌های بارسا یه بازی معمولی بود و اگه شرایط جوی و زمین به اون شکل عجیب درنمیومد اسپانیول صد سال دیگه هم گل‌بزن نبود.
استراحت مسی و آلبا و راکیتیچ قبل بازی والنسیا که برای تیم به قیمت یه جام ممکنه تموم شه خیلی لازم و ضروری بود به عقیدۀ من. این فایده رو هم داشت که کوتینیو رو در نهایت آزادی عمل ببینیم. به نظرم هنوز اعتماد به نفس نداره و حس می‌کنه تیم غریبه‌ست! اینو از بی‌خیالیش توی کاشته‌ها میشه فهمید و از سعیش در پاسخ دادن به یک-دوهای مسی و سوآرز. هنوز زمان میخواد.
به امید برد والنسیا


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۱۲)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر با خوش شانسی نباختیم! درست بر عکس الکلاسیکوی پارسال شد؛ یه خطای بی مورد دادن و گل مساوی رو زدیم!

بزرگترین سهمی که والورده این فصل داشته این بوده که نیمه اول ها با ترکیب های عجیب و غریب و سیستمهای مسخره بازی تیم رو فلج کرده و نیمه دوم که دست برداشته و اجازه داده تیم برگرده به اصلش، بهتر شدیم. هنوز باورم نمیشه چنین مربی کوچیکی چطور باید روی نیمکت تیم بشینه! بازیهای خواب آور هوادارای واقعی رو از نیوکمپ فراری داده و عاشقان نتیجه رو خوشحال کرده!

با این وضع منتظر باشین تو استمفوردبریج هم به مسی استراحت بده!




یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در باتلاق اسپانیول [ اسپانیول 1 - بارسا 1 ]
خدا رو شکر با خوش شانسی نباختیم! درست بر عکس الکلاسیکوی پارسال شد؛ یه خطای بی مورد دادن و گل مساوی رو زدیم!

بزرگترین سهمی که والورده این فصل داشته این بوده که نیمه اول ها با ترکیب های عجیب و غریب و سیستمهای مسخره بازی تیم رو فلج کرده و نیمه دوم که دست برداشته و اجازه داده تیم برگرده به اصلش، بهتر شدیم. هنوز باورم نمیشه چنین مربی کوچیکی چطور باید روی نیمکت تیم بشینه! بازیهای خواب آور هوادارای واقعی رو از نیوکمپ فراری داده و عاشقان نتیجه رو خوشحال کرده!

با این وضع منتظر باشین تو استمفوردبریج هم به مسی استراحت بده!


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۰:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۸۷ کاربر آنلاین است. (۴۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!