به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سی‌امین قهرمانی جام حذفی در دسترس کاتالان‌هاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ (۱۴:۱۳) (۶۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا برای دومین بار در طول تاریخ کوپا دل ری، در فینال این مسابقات مقابل سویا صف خواهد کشید. نتیجه فینال قبلی دو تیم که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد، پیروزی ۲-۰ و در نهایت قهرمانی بارسا بود. در این خبر بیشتر در این مورد خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکبار دیگر بارسا جواز حضور در فینال جام حذفی اسپانیا را بدست آورد. تیم ارنستو والورده در نیمه نهایی والنسیا را از پیش رو برداشت و شاگردان وینچنزو مونتلا، لگانس را. آبی و اناری‌ها به دنبال ۳۰اُمین کاپ جام حذفی خود خواهند بود - و چهارمین کاپ پیاپی!

این فینال بر اساس اعلام سازمان لیگ اسپانیا و فدراسیون فوتبال در تابستان سال گذشته، در تاریخ ۲۱ آوریل برگزار خواهد شد. در مورد مکان و زمان دقیق برگزاری این بازی هنوز تصمیم‌گیری نشده است. در فصل ۲۰۱۵/۱۶، بارسا در فینال کوپا دل ری در ورزشگاه ویسنته کالدرون، با گل‌های جوردی آلبا و نیمار مقابل همین تیم به پیروزی ۲-۰ دست یافت.

با توجه به اینکه این فینال آخر هفته و در ماه آوریل برگزار خواهد شد و در آن زمان برنامه بازی‌های بارسا فشرده خواهد بود، در مورد تاریخ برگزاری بازی بارسلونا مقابل ویارئال در هفته ۳۴اُم رقابت‌های لالیگا، مجدداً تصمیم‌گیری خواهد شد. این فینال همچنین بعد از بازی میان‌ هفته‌ای کاتالان‌ها مقابل سلتاویگو (در خانه حریف) برگزار خواهد شد. در هر صورت هدف آبی و اناری پوشان در این رقابت، کسب ۳۰اُمین جام قهرمانی در این مسابقات خواهد بود. دیداری که مقابل یکی از بهترین تیم‌های لالیگا برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: سی‌امین فینال جام حذفی برای کاتالان‌ها
سی‌امین فینال جام حذفی و به امید سی اُمین قهرمانی


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ (۱۴:۱۹)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: سی‌امین فینال جام حذفی برای کاتالان‌ها
ایول. به امید قرمانی در سی ال


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ (۱۴:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!