به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۱۸) (۲,۱۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


یک گل از مسی در شبی که بارسا نمی‌توانست راه دروازه چلسی را پیدا کند، به معنای یک تساوی ارزشمند در لندن بود تا تعیین تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد لیگ قهرمانان به مصاف حساس نیوکمپ کشیده شود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی با حملات چلسی و به خصوص حركات تكنیكی هازارد آغاز شد، اما بارسا خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفت و در حدود نیم ساعت به پاسكاری مشغول بود. با این حال، فقدان پاسهای كلیدی و حركات تركیبی و بازیكنان خلاق در زمین باعث می‌شد مالكیت توپ بارسا به موقعیت گل مبدل نشود.

در یك ربع پایانی، چلسی دوباره جلو آمد و بارسا خوش شانس بود كه دو ضربه ویلین به تیر دروازه برخورد كرد و شوت سركش هازارد فضای بالای دروازه تراشتگن را شكافت. بارسا مالك توپ و میدان در نیمه اول بود اما موقعیت‌های اصلی را تیم میزبان خلق كرد.

نیمه دوم متعادل دنبال شد تا اینکه ویلین یکبار دیگر به پیش آمد و سومین شوت خود را روانه دروازه بارسا کرد. در حالی که بوسکتس - همیشه افتضاح در دفاع - یکبار دیگر به راحتی با تغییر جهت او جا مانده بود، این بار دیگر کاری از تیرک دروازه هم ساخته نبود و تراشتگن تنها توانست ورود توپ به دروازه‌اش را تماشا کند!

بازی به همان منوال ادامه یافت و به نظر نمی‌رسد که بارسا پلن خاصی برای عبور از سد دفاعی محکم میزبان داشته باشد. سرانجام این خود آبی‌ها بودند که دست به کار شدند و با یک اشتباه کشنده، فرصتی را برای اینیستا به وجود آوردند. پاس اندرس مقدس برای بهترین بازیکن جهان کافی بود تا سرانجام طلسم گل نزدن اعجوبه آرژانتینی شکسته شود و بارسا به گل تساوی دست یابد!

اگرچه آمار مالکیت توپ و تعداد پاسهای بارسا در این دیدار بسیار بالا بود، اما این آمار به وضوح اثربخش و کارآمد نبود و اگر سرهنگ علیفر این بازی را گزارش می‌کرد، بدون تردید - و این بار به حق - جمله «این به آن، آن به این، که چه؟!» را به کار می‌برد!

بارسا همچنان از نظر آماری اوضاع خوبی دارد و تیم با شانس بیشتر برای بازی برگشت محسوب می‌شود، اما سبک بازی تیم، نگرانی‌های بسیار موجود برای ادامه فصل را به قوت خود باقی می‌گذارد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
تیتر خوبی بید


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۶:۰۴)
 
pourya2009
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
سلام من تفاوت بازی دیشب رو با بازی معروف چند سال قبل توضیح بدم تا متوجه بشید بارسای دیشب بسیار تاثیرگذارتر و بهتر فوتبال بازی کرد
بازی نه سال قبل رو اکثرا دیدن توی اون بازی بارسا بسیار خوش شانس بود که با نتیجه 4 یا پنج هیچ بازی رو واگذار نکرد اون بازی با اشتباهات عجیب داوری همراه بود و بارسا کاملا برخلااف بازی رفت قافیه رو به چلسی باخته بود و اگر داور میخواست میتونست حداقل سه پنالتی صد در صد بنفع چلسی بگیره ما در اون بازی هم فرصت های انچنانی نداشتیم غیر از شوت جادویی اینستا و در حالت عادی بازی رو واگذار کرده بودیم توی اون بازی دروگبا هر کاری خواست انجام داد و دو پنالتی صد در صد روی اون شد که دور از چشم داور موند اینا باید بدونید که بازی در زمین چلسی بسیار سخته یک زمین کوچک با دفاعهای چند لایه و پرسینگ بسیار شدید که برای تیمی مثل بارسا که از عمق حمله میکنه راهی برای حمله وجود نداره چون فضایی وجود نداره و باید با شوت از راه دور نمونه اینستا بتونه گل زنی کنه بارسا معمولا در این زمین امتیاز از دست داده و میرسیم به بازی دیشب که باید بگم بارسا با والورده نظم عجیبی گرفته و در کنار فوتبال تهاجمی نتیجه گرایی هم امیخته به فوتبالش کرده و دفاع بسیار مستحکم واقعا انتظار دارید در مرحله حذفی اروپا بارسا بارسا بیاد در بازی رفت اونم توی زمین چلسی چشم بسته حمله کنه خب بلایی که چند سال قبل سرمون اومد میاد توی بیست دقیقه سه گل خوردیم گودیانسن دو گل به تنهایی زد ولی با این فوتبال به چیزی که میخواست رسید الان بارسا با این بازی برندس تازه بازی برگشت مونده و ما سرمون بالاست


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۵:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
L.kiyamanesh نوشته:

خب چرا خودتو اذیت میکنی دوست عزیز بله ما ها جام دوستیم چون جام ها برا باشگاه میمونه و گرنه بازیکنان و مربیان میرن و میان و سبک بازی بسته به ایناست و همش تغییر می‌کنه شما هم مدیر باشگاه نیستی که بتونی تغییرات که میخوای ایجاد کنی اگه ناراحتی خب کلا بازی ها رو نبین برو بازی های تیم های رو ببین که زیبا بازی می‌کنند والا هر بار که بارسا می‌بره میای میگی آمار خوبه ولی به درک بازی بردیم و جلو فلان تیم میبازیم هی یاس و ناامیدی میدی شادی ما رو کلا از بین می‌بریم اگه خودت ناراضی چرا حال بقیه رو میگیری.
این والورده بدبخت هم بالاخره از بارسا میره نگران نباش بالاخره همه مربی ها ضعیف میشن شانس آوردی که بارسا مثل تیم های جزیره رو ثبات مربیان تمرکز نمیکنه و گرمه اگه قرار بود والورده مثل فرگوسن و ونگر ۲۰ سال تو بارسا بمونه که فک کنم سکته می‌زدی از بس حرص میخوری موج منفی میدی آخه می‌دونی امواج که ذهن آدم می‌فرسته به خودش برمیگرده به فکر سلامتیت باش حال ما رو هم آنقدر نیگیر وقتی بارسا به مشکل بخوره ما خودمون ناراحت میشیم بزار فعلا که نتیجه میگیریم خوش باشیم بعد مطئنم وقتی به شکل خوردیم زود میای میگی من که گفته بودم خوردید دیدید که حق همیشه و همیشه با منه.
بزار چلسی حذف کنیم انریکه می‌ره مربی چلسی میشه برو بازی چلسی ببین مطمئنی باش ابرامویچ انریکه لب تر کنه هر بخواد براش میخره
و امیدوارم چلسی تگانریکه زیبا بازی کنه که شما راضی بشی آنقدر برا ما جام پرستاری به قول خودت متوهم و نادان و متوهم وقتتو تلف نکنی

.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۵:۳۹)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این تیم امسال یه بازی خوب داشت اونم نیمه دوم الکلاسیکو بود. کاملا نشون داد اگر بخواد می تونه خوب بازی کنه و دلیل خوب بازی نکردنش نداشتن مهره نیست، بلکه فقدان توان فنی و جسارت مربیه.

یه عده مثل اینکه ذهنشون فقط ۴ تا باخت رو به یاد میاره! ما تو ۱۰ سال اخیر با ارائه هجومی ترین و بهترین بازی بیشترین جام ممکنم بردیم! انگار بازی زیبا مساوی با نتیجه نگرفتنه که یه سری حاضرن به هر ذلتی تن بدن برا نتیجه گرفتن، و از بافته شدن جلو ایبار و امثالهم با افتخار دفاعم می کنن. به جرات میگم بویی از مکتب بارسا نبردین!

این تیم کاملا ابزار کافی برای ارائه یه بازی خوب رو داره کما اینکه مربیای تیمای کوچیک لالیگا دارن با تیمی یک صدم ما بازی بهتری ارائه میدن!

خب چرا خودتو اذیت میکنی دوست عزیز بله ما ها جام دوستیم چون جام ها برا باشگاه میمونه و گرنه بازیکنان و مربیان میرن و میان و سبک بازی بسته به ایناست و همش تغییر می‌کنه شما هم مدیر باشگاه نیستی که بتونی تغییرات که میخوای ایجاد کنی اگه ناراحتی خب کلا بازی ها رو نبین برو بازی های تیم های رو ببین که زیبا بازی می‌کنند والا هر بار که بارسا می‌بره میای میگی آمار خوبه ولی به درک بازی بردیم و جلو فلان تیم میبازیم هی یاس و ناامیدی میدی شادی ما رو کلا از بین می‌بریم اگه خودت ناراضی چرا حال بقیه رو میگیری.
این والورده بدبخت هم بالاخره از بارسا میره نگران نباش بالاخره همه مربی ها ضعیف میشن شانس آوردی که بارسا مثل تیم های جزیره رو ثبات مربیان تمرکز نمیکنه و گرنه اگه قرار بود والورده مثل فرگوسن و ونگر ۲۰ سال تو بارسا بمونه که فک کنم سکته می‌زدی از بس حرص میخوری موج منفی میدی آخه می‌دونی امواج که ذهن آدم می‌فرسته به خودش برمیگرده به فکر سلامتیت باش حال ما رو هم آنقدر نیگیر وقتی بارسا به مشکل بخوره ما خودمون ناراحت میشیم بزار فعلا که نتیجه میگیریم خوش باشیم بعد مطئنم وقتی به شکل خوردیم زود میای میگی من که گفته بودم خوردید دیدید که حق همیشه و همیشه با منه.
بزار چلسی رو حذف کنیم انریکه می‌ره مربی چلسی میشه برو بازی چلسی ببین مطمئنی باش ابرامویچ انریکه لب تر کنه هر بخواد براش میخره
و امیدوارم چلسی انریکه زیبا بازی کنه که شما راضی بشی آنقدر برا ما جام پرستاری به قول خودت متوهم و نادان و متوهم وقتتو تلف نکنی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۵:۳۵)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

انقدر روى موهومات و توهمات حرف نزنين! تيم انريكه و تيم پپ به ترتيب بهترين ركورد بيشترين درصد برد و بيشترين گل زده و كمترين گل خورده رو تو تاريخ باشگاه دارن! وا مى رفتن؟! اون تيما اگه بازى رفت چند تا هم مى خوردن به برگشتشون اميد بود اما اين تيم حتى جلوى ضعيف ترين تيما هم معلوم نيست تيم برتر زمين باشه! اين لاطائلات رو يه رئالى هم ممكن نيست در مورد بهترين دورانهاى تاريخ بارسا بگه!

اينكه تيم جلو امثال ايبار دفاع كنه افتخاره؟! شماها واقعا طرفدار جامين نه بارسا!

البته يادم نبود كه ايبار و خيرونا و سلتا و لگانس و تقريبا تمام تيماى لاليگا كه بهتر از بارسا بازى مى كنن مهره هاشون بيشتر از ماس!

اولا من منظور تو همون بازی که گل خوردن بود
مثل بازی با چلسی دی متئو ک اون سال قهرمان هم شد از پپ فقط اینو یادمه
و انریکه psg بازی رفت و و تو لیگ هم زیاد باختایی گل اول بارسا میخورد داشت
تازه اون الکلاسیکو ک ۳ به ۱ شدیم تو برنابئو بارسا یه گل جلو بود
تو بازی برگشت هم تو اون کامیک تاریخی گل اول بارسا زد من تنها بازی که یادم میاد بارسا گل اول خورد ولی برد ال کلاسیکو برگشت تو برنابئو فصل پیش بود
بارسا والورده از نظر گل خورده از مال انریکه قطعا بهتر اینو مطمئنم ولی پپ چون خیلی گذشته یادم نیست
اکثر برده‌ای انریکه بارسا گل اول میزد اکثرا زود هنگام


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۴:۵۹)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Striker نوشته:

موافقم، خیلی خوب توضیح دادید.

منم باهاش موافقم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۳:۱۷)
 
Striker
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
L.kiyamanesh نوشته:

گل چلسی واقعا شانسی بود شاید رو ضد حمله نبود ولی بخاطر خر تو خری ک تو محوطه جریمه بود ترشتگن اصلا دید نداشت و خب میدونین ترشتگن رو شوت ضعف داره و یکی از بازیکنانی چلسی سد دفاع اومتیتی بود
ولی اونایی که میگن گل بارسا شانسی بود واقعا انگار بازی ندیدن دفاع چلسی یه دیوار بتونی بی نقص بود که حتی یه کاشته به بارسا ندادن مارکوس آلونسو احمق نیست که توپی که باید طولی دفع کنه رو تو عرض پاس بده اون اشتباهی که کرد به دلیل پرسی بود که بارسا روش کرد مسیر بازی آلونسو تو طول بستیم و اونم تو عرض دفع کرد اگه اون کار نمی‌کرد بازیکن بارسا توپ ازش می‌گرفت و خب مثل بقیه بازی این فصل بارسا مدافع رو با پرس وادار به اشتباه می‌کنه و ضربه رو میزنه این فلسفه والورده هست چه بخواین چه نه واقعا عالی بود این روش چون رو بی نقص ترین دفاع ها هم جواب داده تنها شانسمون این بود اونجا مسی بود نه سوارز چون اگه سوارز بود احتمالا شوتش هفته بعد می‌رسید نیوکمپیا تو توپ بغل کورتوا بود.
بازی برگشت تنها تغییری که من تو چلسی میبینم فقط فیکس بودن موراتا ست همین دیوار بتونی ادامه میده تا بارسا جلو بیاد و با توپ گیری هازارد و بقیه بازیکنان تو دفاعشون از بارسا رو ضد حمله به گل برسند احتمال ژیرو هم بازی بده زیاد
اصلا توقع سر تا پا حمله تو نیو کمپ ندارم
بارسا اصلا نمیتونه یه دیوار بسازه مجبوره بالا بازی کنه فقط باید بازی کنترل کنه اول تو میانه میدان پاس کاری کنه که چلسی دیواری رو جلو بکشه اونوقت می‌تونه رو پاس مسی به گل برسه وقتی گل اول بارسا بزنه چلسی تغییری نمیکنه چون همون فلسفه اونا تا پنالتی ها می‌تونه ببره ولی اگه بارسا گل دوم بزنه دیوار بتونی می‌ریزه و چلسی تهاجمی بالاخره شاید ببینیم

موافقم، خیلی خوب توضیح دادید.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۲:۵۰)
 
Striker
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
وقتی تیم مقابل زیبا بازی نمی کنه و اتوبوسی بازی میکنه نمیشه زیبا بازی کرد.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۲:۴۶)
 
GHJHGYYYYYYYHG
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خیلی ها. بارها و بارها هم تو طول این فصل گفته شد. گریژمان رو می خواست که الکاسر رو خریدن، هوملز رو می خواست که متئو رو خریدن... اون زمان ۲۰۰ میلیون پول بود و ۸ تا بازیکن مورد نیاز! قطعا خرید بازیکنی مثل گومز با این پول بزرگترین کاریه که میشه کرد!

اگر اون زمانم ۳۰۰ میلیون خرج می کردیم و ۲ تا بازیکن می خریدیم، مجبور نبودیم با نیمکت خالی بازی کنیم!

در ضمن لطف کن حتما این فیلما رو بفرست!

باهات موافقم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰:۲۲)
 
GHJHGYYYYYYYHG
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
چلسی خیلی دفاعی بازی کرد اما بلاخره اتوبوسش پنچر شد .
داوری هم افتضاح بود.
مشاهده لینک
اینجا خیلی خوبه توصیه میکنم بیاید


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰:۲۰)
 
mmbehnejad
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این تیم امسال یه بازی خوب داشت اونم نیمه دوم الکلاسیکو بود. کاملا نشون داد اگر بخواد می تونه خوب بازی کنه و دلیل خوب بازی نکردنش نداشتن مهره نیست، بلکه فقدان توان فنی و جسارت مربیه.

یه عده مثل اینکه ذهنشون فقط ۴ تا باخت رو به یاد میاره! ما تو ۱۰ سال اخیر با ارائه هجومی ترین و بهترین بازی بیشترین جام ممکنم بردیم! انگار بازی زیبا مساوی با نتیجه نگرفتنه که یه سری حاضرن به هر ذلتی تن بدن برا نتیجه گرفتن، و از بافته شدن جلو ایبار و امثالهم با افتخار دفاعم می کنن. به جرات میگم بویی از مکتب بارسا نبردین!

این تیم کاملا ابزار کافی برای ارائه یه بازی خوب رو داره کما اینکه مربیای تیمای کوچیک لالیگا دارن با تیمی یک صدم ما بازی بهتری ارائه میدن!

این تیم نود درصد بازیاش این فصل عالی بوده و جای هیچ بحثی نیست شما تموم نمیکنی تحقیر کردن و بی ادبی در رابطه با مربی تیم رو!!!!!
تموم کنید دیگه
بعضیا یه جور نظر میدن که آدم شک میکنه نکنه اینا ستون پنجمن و رئالی ان


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
behnamrha89 نوشته:

میشه بگی انریکه کدوم بازیکن رو میخواست و نگرفتن براش ؟؟؟؟؟؟؟
خودش گومز میخاست برا نیمکت
بابا نیمار رو نمیدونم چرا نمیبینی ؟؟؟
فیلم های بازی ک مقابل تیم های میان رده لالیگا گیر میکردیم رو برات بفرستم مخصوصا تو سال اخر ش؟؟
هر چند من نظرم اینه که خاطرات خوبی با انریکه داشتیم و مربی خوبی بود و لی این طوری نیست که مثل شما اعتقادم این باشه که بهترین مربی تاریخ فوتبال هستش

خیلی ها. بارها و بارها هم تو طول این فصل گفته شد. گریژمان رو می خواست که الکاسر رو خریدن، هوملز رو می خواست که متئو رو خریدن... اون زمان ۲۰۰ میلیون پول بود و ۸ تا بازیکن مورد نیاز! قطعا خرید بازیکنی مثل گومز با این پول بزرگترین کاریه که میشه کرد!

اگر اون زمانم ۳۰۰ میلیون خرج می کردیم و ۲ تا بازیکن می خریدیم، مجبور نبودیم با نیمکت خالی بازی کنیم!

در ضمن لطف کن حتما این فیلما رو بفرست!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰:۰۳)
 
behnamrha89
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
میشه بگی انریکه کدوم بازیکن رو میخواست و نگرفتن براش ؟؟؟؟؟؟؟
خودش گومز میخاست برا نیمکت
بابا نیمار رو نمیدونم چرا نمیبینی ؟؟؟
فیلم های بازی ک مقابل تیم های میان رده لالیگا گیر میکردیم رو برات بفرستم مخصوصا تو سال اخر ش؟؟
هر چند من نظرم اینه که خاطرات خوبی با انریکه داشتیم و مربی خوبی بود و لی این طوری نیست که مثل شما اعتقادم این باشه که بهترین مربی تاریخ فوتبال هستش


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
این تیم امسال یه بازی خوب داشت اونم نیمه دوم الکلاسیکو بود. کاملا نشون داد اگر بخواد می تونه خوب بازی کنه و دلیل خوب بازی نکردنش نداشتن مهره نیست، بلکه فقدان توان فنی و جسارت مربیه.

یه عده مثل اینکه ذهنشون فقط ۴ تا باخت رو به یاد میاره! ما تو ۱۰ سال اخیر با ارائه هجومی ترین و بهترین بازی بیشترین جام ممکنم بردیم! انگار بازی زیبا مساوی با نتیجه نگرفتنه که یه سری حاضرن به هر ذلتی تن بدن برا نتیجه گرفتن، و از بافته شدن جلو ایبار و امثالهم با افتخار دفاعم می کنن. به جرات میگم بویی از مکتب بارسا نبردین!

این تیم کاملا ابزار کافی برای ارائه یه بازی خوب رو داره کما اینکه مربیای تیمای کوچیک لالیگا دارن با تیمی یک صدم ما بازی بهتری ارائه میدن!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
behnamrha89 نوشته:

اولا که داشتن رکورد بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده دلیل بر اینکه تیم بعد از گل خورده بتونه برگرده یا نه نیست .
در ضمن واقعا داری بارسای الان رو با بارسای پپ مقایسه میکنی؟؟؟
رو نیمکت ما الان ی کسی شبیه گومز رو داریم ک از بزرگترین خرید های باشگاه توسط استاد انریکه بوده
واقعا بازی هایی ک انریکه لب خط ناخن هاشو میخورد از استرس بعد از عقب افتادن یادت نمیاد ؟؟؟؟

اولا که گفتم بیشترین درصد برد! این خیلی واضحه یعنی چی!

ثانیا تیم فعلی از تیم پارسال و پیارسال قطعا بهتره. تو ۳ سال انریکه همیشه مشکل نیمکت داشتیم اما الان روی نیمکتمون امثال دمبله و کوتینیو و دنیس رو داریم!

انقدر هم بر اساس اتفاقاتی که تو دنیاهای خیالیتون می افته نظر ندین. ناخوناشو می خورد؟ تیم انریکه بیشترین آمار برگردوندن نتیجه رو داشته. تحلیل فوتبالی نمی خواد، لااقل ۲ تا آمار بخونین و روی هوا حرف نزنین!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۵۳)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اين رو كجا گفته يوهان كبير؟

سپتامبر ۲۰۰۸ بعد از بازی در مقابل ریسینگ سانتاندر


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۵۲)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

نه همه اینا بود. اما نتونستیم موقعیتی درست کنیم. پاسکاری بی حاصل وسط زمین کردیم. مثل اواخر دوران پپ و بعد هم زمان تیتو و تاتا.

پاسکاری وقتی ارزشمنده که منجر به خلق موقعیت بشه. خلق موقعیت وقتی بارساییه که با پاسکاری بیاد. نمی دونم چرا انقدر این مفاهیم ساده درکش سخته.

منم موافقم با حرفت ولی انصافا یه جچیزیو باید مد نظر داشته باشی عزیزم
اصلا من نمیگم والورده خوبه والورده بد افتضاح کوچیک یا هرچی شما میگید
ولی خدا وکیلی انصافا با کدوم هافبک باید این دفاع را باز کرد و موقعیت خلق کرد
با راکیتیچ بی مصرف که نه سرعت داره نه تکنیک نه قدرت حمل توپ نه شوتزنی
یا با پائو که دو قدم میدویه تابلو کم میاره
یا اینیستا پا به سن گذاشته که یه بازی خوبه یه بازی بد؟؟؟؟
فقط مسی دریپل میکنه و بس و در اکثر دقایق مجبور بود بیاد عقب بازیسازی کنه و جور هافبکارو بکشه
بله منم قبول دارم همه هم قبول داریم بازی زیبایی انجام نمیدیم ولی خدا وکیلی هافبکامونو ببین
دیشب ویلیام یک تنه هافبکای مارو قورت داد
سیتی پر بازیکنه تکنیکی توی هافبک
پاریس همینطور
رئال همینطور
آسنسیو یه تنه میارزه به خط هافبکمون
اگه سال دیگه زیبا بازی نکنیم قول میدم خودم مخالف والورده بشم
امسال واقعا به جام نیاز داریم به هر روشی ولی سال دیگه مهم اینه که زیبا بازی کنیم
فقط امسال پشت مربی باشیم همگی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۲۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
مشکلی نداره عکس و مدرکشم میذارم که داور واسه تضمیمات به ضرر بارسا هم گرفته


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۲۰)
 
behnoush1360
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
بارسا عالی بود . کاملا نبض بازی رو در دست داشت و بعلت نداشتن بازیکن فانتزی و خوب در جلو نتونستیم موقعیت ایجاد کنیم . جالب اینجاست که تو این بازی تونستیم مثل بارسای سالهای پیش تیکی تاکا رو اجرا کنیم اما نه خیلی خطرناک . چون مثل انریکه نیمار و ژاوی و ... رو نداشتیم . والورده تونست اما دستش خالی بود . (( البته تو این بازی کافی بود به جای والورده روی نیمکت انریکه نشسته بود ، دوستان چه به به و چه چه ایی راه می انداختند از سبک بازی بارسا )) . با این موجودی ، بارسای والورده عالی بود . مسی تو لیگ 15 بار تیرک زده ، دو تا تیرک هم ما خوردیم . تیرک مسی جزئی از فوتباله اما توپ به تیرک ما شده بارسای خوش شانس !! جالبه . زنده باد بارسا - زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۹:۱۵)
 
alika
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
خیلی جالبه نمیدونم چرا وقتی صحبت از خیرونا و لگانس و ... میشه ناخوداگاه یاد باخت های با اختلاف ۳ و ۴ گل سال پیش میافتم به امثال سلتا و ... و بهتر اینکه تیم بعد از دریافت کل اول دیگه گل نخوره تا اینکه ۳-۴ تا بخوره و منتظر معجزه در بازی برگشت باشیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۸:۵۶)
 
behnamrha89
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اولا که داشتن رکورد بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده دلیل بر اینکه تیم بعد از گل خورده بتونه برگرده یا نه نیست .
در ضمن واقعا داری بارسای الان رو با بارسای پپ مقایسه میکنی؟؟؟
رو نیمکت ما الان ی کسی شبیه گومز رو داریم ک از بزرگترین خرید های باشگاه توسط استاد انریکه بوده
واقعا بازی هایی ک انریکه لب خط ناخن هاشو میخورد از استرس بعد از عقب افتادن یادت نمیاد ؟؟؟؟


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۸:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
L.kiyamanesh نوشته:

گل گفتی.
یکی از دلایلی که عاشق والورده شدم همینه که تیمش برخلاف تیم پپ و انریکه که تو اکثر مواقع گل اول که بخوره و مخصوصا تو ucl کلا وا میرفتنو دوباره گل می‌خوردند یا نمیتونستن گل بزنن بارسا والورده بعد خوردن گل اول یا حتی دوم می‌تونه خودشو جمع کنه و بازی یا ببره یا مساوی کنه

انقدر روى موهومات و توهمات حرف نزنين! تيم انريكه و تيم پپ به ترتيب بهترين ركورد بيشترين درصد برد و بيشترين گل زده و كمترين گل خورده رو تو تاريخ باشگاه دارن! وا مى رفتن؟! اون تيما اگه بازى رفت چند تا هم مى خوردن به برگشتشون اميد بود اما اين تيم حتى جلوى ضعيف ترين تيما هم معلوم نيست تيم برتر زمين باشه! اين لاطائلات رو يه رئالى هم ممكن نيست در مورد بهترين دورانهاى تاريخ بارسا بگه!

اينكه تيم جلو امثال ايبار دفاع كنه افتخاره؟! شماها واقعا طرفدار جامين نه بارسا!

البته يادم نبود كه ايبار و خيرونا و سلتا و لگانس و تقريبا تمام تيماى لاليگا كه بهتر از بارسا بازى مى كنن مهره هاشون بيشتر از ماس!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۸:۳۴)
 
alika
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
L.kiyamanesh نوشته:

گل گفتی.
یکی از دلایلی که عاشق والورده شدم همینه که تیمش برخلاف تیم پپ و انریکه که تو اکثر مواقع گل اول که بخوره و مخصوصا تو ucl کلا وا میرفتنو دوباره گل می‌خوردند یا نمیتونستن گل بزنن بارسا والورده بعد خوردن گل اول یا حتی دوم می‌تونه خودشو جمع کنه و بازی یا ببره یا مساوی کنه

همه ما دوست داریم که بارسا در عین حال که نتیجه میگیره قشنگ هم بازی کنه ولی نکته مهم اینکه فوتبال زیبا اگه بخواد همراه با نتیجه گیری باشه نیاز به مهره های مناسب هم داره مثل بارسای پپ، که خط هافبک و حمله فوق العاده ای داشت یا مثلا همین منچستر سیتی امسال که ترکیبی از بهترین هافبک ها و مهاجمای اروپاس که اکثرا جوون هم هستن، ولی بارسای امسال به هیچ عنوان چنین ابزاری و نداره و اگه توقه داشته باشیم که از این تیم فقط حمله ببینیم مطمئنا اتفاقاتی مثل فجایع پارسال و خواهیم دید. همین لیورپول امسال رو ببین دیگه تیمش از لحاظ مهره های تهاجمی عالیه و فوتبال قشنگیم بازی میکنن ولی چون تیمشون بالانس نیست باعث میشه تو بازی های مهم و سخت خوب نتیجه نگیرن و کاملا نتایجشون سینوسی و بی ثباته. من خودم به شخصه ترجیح میدم تیم خیلی زیبا بازی نکنه ولی جام ببره تا برای بار سوم شاهد قهرمانی رئال و بردن توپ طلا توسط رونالدو نباشم.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۷:۰۹)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
alika نوشته:

تیم امسال 2 تا خرید درجه یک کرد، کوتینیو و دمبله. دمبله که کلا امسال نمیشه روش حساب کرد و کوتی هم که تو لیگ قهرمانان نیست. تیم امسال نسبت به پارسال ضعیفتر هم شده تو لیگ قهرمانان چون نیماری که تو اوج هماهنگی با مسی و سوارز بود و یک ضلع از بهترین مثلث خط حمله تاریخ فوتبال بود از تیم رفته. درسته که امشب از لحاظ خلق موقعیت خوب نبودیم ولی فراموش نکنیم که تیم مقابل چلسی بود با اتوبوس مخصوص بخودش. این رو هم فراموش نکنید که پارسال تو همین مرحله و مرحله بعدش تو خونه حریف چه افتضاحی رخ داده بود. مطمئنا اگه شرایط مثل پارسال بود بعد خوردن گل اول گلهای بعدی رو هم رو ضد حمله میخوردیم و با کمترین امید میرفتیم برای بازی برگشت.

گل گفتی.
یکی از دلایلی که عاشق والورده شدم همینه که تیمش برخلاف تیم پپ و انریکه که تو اکثر مواقع گل اول که بخوره و مخصوصا تو ucl کلا وا میرفتنو دوباره گل می‌خوردند یا نمیتونستن گل بزنن بارسا والورده بعد خوردن گل اول یا حتی دوم می‌تونه خودشو جمع کنه و بازی یا ببره یا مساوی کنه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۱۶)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
زنده باد بارسا
زنده باد بلوگرانا


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۱۳)
 
sobhanS10
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
به خدا یکم فکر کنین بارسا مجبور بود دفاعی کار کنه اگه حمله ای کار میکرد الان 4تا یا شاید 5 میخوردیم دقت کنین که توی زنین حریف بود حتما والورده یک چیزی میدونه که ما نمیدونیم شماها مربی هستین درس مربی گری خوندید نه دیگه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۱۲)
 
mmbehnejad
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
alika نوشته:

تیم امسال 2 تا خرید درجه یک کرد، کوتینیو و دمبله. دمبله که کلا امسال نمیشه روش حساب کرد و کوتی هم که تو لیگ قهرمانان نیست. تیم امسال نسبت به پارسال ضعیفتر هم شده تو لیگ قهرمانان چون نیماری که تو اوج هماهنگی با مسی و سوارز بود و یک ضلع از بهترین مثلث خط حمله تاریخ فوتبال بود از تیم رفته. درسته که امشب از لحاظ خلق موقعیت خوب نبودیم ولی فراموش نکنیم که تیم مقابل چلسی بود با اتوبوس مخصوص بخودش. این رو هم فراموش نکنید که پارسال تو همین مرحله و مرحله بعدش تو خونه حریف چه افتضاحی رخ داده بود. مطمئنا اگه شرایط مثل پارسال بود بعد خوردن گل اول گلهای بعدی رو هم رو ضد حمله میخوردیم و با کمترین امید میرفتیم برای بازی برگشت.

درود بر شما و اشاره خوبت


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۰۹)
 
alika
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
تیم امسال 2 تا خرید درجه یک کرد، کوتینیو و دمبله. دمبله که کلا امسال نمیشه روش حساب کرد و کوتی هم که تو لیگ قهرمانان نیست. تیم امسال نسبت به پارسال ضعیفتر هم شده تو لیگ قهرمانان چون نیماری که تو اوج هماهنگی با مسی و سوارز بود و یک ضلع از بهترین مثلث خط حمله تاریخ فوتبال بود از تیم رفته. درسته که امشب از لحاظ خلق موقعیت خوب نبودیم ولی فراموش نکنیم که تیم مقابل چلسی بود با اتوبوس مخصوص بخودش. این رو هم فراموش نکنید که پارسال تو همین مرحله و مرحله بعدش تو خونه حریف چه افتضاحی رخ داده بود. مطمئنا اگه شرایط مثل پارسال بود بعد خوردن گل اول گلهای بعدی رو هم رو ضد حمله میخوردیم و با کمترین امید میرفتیم برای بازی برگشت.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۰۲)
 
mmbehnejad
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

یادم نمیاد بارسای پپ با چلسی مورینیو بازی کرده باشه
شما اصلا نمیدونی مربی اون تیم لسی کی بود بعد از داوریش میگی
بازی رفت پنالتی رو هانری
تک به تک اتوئو که آفساید گرفتن
اخراج نشدن بالاک
بازی برگشت
اخراج نشدن دروگبا لگدی ه به پیکه زد
اخراج اشتباه آبیدال
خطای هند بالاک و نگرفتن پنالتی اوایل بازی

حالا چه فرقی میکنه مربیش کی بوده هیدینگ یا مورینیو یا هر کس دیگه مهم این بود که اون بازی رو همه دنیا میدونه داور بیشتر به نفع بارسا سوت زد تا چلسی
اینا رو هم که میگی با عکسی مدرکی چیزی بگو چون من فیلم اون بازی رو دیدم که قبول هم دارم داور به نفعمون سوت زد دیگه اینو نمیتونی انکار کنی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

نظر شما قابل احترامه اما تمام کارشناسا ، مربی ها و بازیکنان بزرگ فوتبال در طول دوران بازی بوسکتس هوش و و توانایی تاکتیکی و بازیخونی بوسکتس رو ستایش کردن. اگه دوست دارید میتونم چندین مثال براتون نقل قول کنم. از دل بوسکه گرفته تا ژاوی و راموس و پپ و ...
برای نمونه نقل قولی از یوهان کرویف درباره ی بوسکتس رو عیناً کپی میکنم که دقیقا خلاف گفته‌ی شما رو عنوان کرده:
Johan Cruyff: "Positionally, he seems like a veteran with or without the ball. With the ball he makes what is difficult look easy: he disposes of the ball with one or two touches. Without the ball, he gives us a lesson: that of being in the right place to intercept and running just to recover the ball."

اين رو كجا گفته يوهان كبير؟


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۴۲)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

وظیفه اول یه هافبک دفاعی چیه؟ تخریب و قطع یا مختل کردن جریان بازیسازی حریف!

تو طول این سالها اگر دقت کرده باشین هر بار که ما ضد حمله خوردیم فضای جلوی دفاع خالی بوده و از اون منطقه باز بی پوشش بهمون ضربه زدن. تو این مواقع حتی نمیشه بوسکتس رو پیدا کرد که اصلا کجاست! توره یه تنه کل حمله حریف رو قورت می داد! اصلا بحث سرعت نیست. بحث هوش و بازیخونی و واکنش سریعه. بودن تو زمان درست تو مکان درست و انجام واکنش درست.

بوسکتس هیچ وقت چیزی بیشتر از یه منتقل کننده توپ اونم در فواصل چند متری نبوده. این مسائل هم تو آمار و امتیازی که ازش در میاد لحاظ نمیشه.

خیلی بی انصافی به خدا
من تنها بازی که یادمه بارسا رو ضد حمله تو این دو فصل بدجور ضربه خورده همون سه به صفر یوه بود که اون متئو سیگاری جای آلبا جلو کوادرادو سرعتی بازی میکرد
خدا شاهده بهتر از بویکتس تو دنیا فوتبال یه هافبک دفاعی که بتونه برینه به بازی مودریچ و کورس نمی تونید پیدا کنید اگه یوه فینال رو رید برا این بود که بوسکتس نداشتن میانه میدان دست مودریچ و کروس بود اونا هم کارشون رو بلدن و گرنه رئال دریبل‌زدن تو کارش نیست کلا مخصوصا رونالدو که تو بازی زرت تو زرت گل میزد.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۴۰)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

وظیفه اول یه هافبک دفاعی چیه؟ تخریب و قطع یا مختل کردن جریان بازیسازی حریف!

تو طول این سالها اگر دقت کرده باشین هر بار که ما ضد حمله خوردیم فضای جلوی دفاع خالی بوده و از اون منطقه باز بی پوشش بهمون ضربه زدن. تو این مواقع حتی نمیشه بوسکتس رو پیدا کرد که اصلا کجاست! توره یه تنه کل حمله حریف رو قورت می داد! اصلا بحث سرعت نیست. بحث هوش و بازیخونی و واکنش سریعه. بودن تو زمان درست تو مکان درست و انجام واکنش درست.

بوسکتس هیچ وقت چیزی بیشتر از یه منتقل کننده توپ اونم در فواصل چند متری نبوده. این مسائل هم تو آمار و امتیازی که ازش در میاد لحاظ نمیشه.

نظر شما قابل احترامه اما تمام کارشناسا ، مربی ها و بازیکنان بزرگ فوتبال در طول دوران بازی بوسکتس هوش و و توانایی تاکتیکی و بازیخونی بوسکتس رو ستایش کردن. اگه دوست دارید میتونم چندین مثال براتون نقل قول کنم. از دل بوسکه گرفته تا ژاوی و راموس و پپ و ...
برای نمونه نقل قولی از یوهان کرویف درباره ی بوسکتس رو عیناً کپی میکنم که دقیقا خلاف گفته‌ی شما رو عنوان کرده:
Johan Cruyff: "Positionally, he seems like a veteran with or without the ball. With the ball he makes what is difficult look easy: he disposes of the ball with one or two touches. Without the ball, he gives us a lesson: that of being in the right place to intercept and running just to recover the ball."


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۳۵)
 
fatipbarca
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نسبت به خیلی از بازی های این فصل بهتر بازی کردیم، ولی واقعا توقع این اشتباه و از بازیکن ای چلسی نداشتم. اگه یه ذره با دقت تر بودن الان باخته بودیم. ولی درکل نتیجه خیلی خوبیه. ولی من این سبک از فوتبال رو برای بارسا قبول ندارم. والورده مربی خیلی باهوش و تاکتیک شناسه و تو اکثر اینها میتونه عالی کار کنه، ولی تو بارسا نمیشه با ابن بازی کرد. فلسفه باشگاه جور دیگه ایه.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۳۱)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

یادم نمیاد بارسای پپ با چلسی مورینیو بازی کرده باشه
شما اصلا نمیدونی مربی اون تیم لسی کی بود بعد از داوریش میگی
بازی رفت پنالتی رو هانری
تک به تک اتوئو که آفساید گرفتن
اخراج نشدن بالاک
بازی برگشت
اخراج نشدن دروگبا لگدی ه به پیکه زد
اخراج اشتباه آبیدال
خطای هند بالاک و نگرفتن پنالتی اوایل بازی

,,وا من دقیقا حرکت اون مورینیو کثیف و برخورد پپ رو یادمه که مورینیو خودشه گرفته بود و دقایق پایانی طوری که پپ داشت می‌رفت صعود چلسی به اون انتر تبریک بگه که یهو شوالیه رنگ پریده عشق خودم اینیستا مثل همین بازی سر رسید و به جای پاس گل یه گل فوق العاده زد
من آنقدر خوشحال شدم یه جیغی زدم که فک کنم صدام تا استادیوم رفت
مگه میشه اون لحظه فراموش کرد


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۲۸)
 
AmHosseini
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
می بازیم؛ والورده بده
مساوی میکنیم؛ والورده بده
میبریم، والورده بده
دمبله مصدوم میشه، والورده بده
کوتینیو خریده میشه؛ والورده بده
نیمار میره،والورده بده
ترشتگن سرپا گل شدن توپ رو نگاه میکنه، والورده بده
یه جوری میگید تیم والورده متکی به مسیه که انگار زمان گواردیولا و انریکه مسی آقای گل نبود!!!!
دوستان زمان گواردیولا ما 11تا بارساییه ناب داشتیم
که الان از اونا فقط پیکه و اینیستا و بوسکتس و مسی موندن
پیکه که مدافعه اینیستا که سنش بالا رفته و هافبکه، بوسکتس هم که هافبکه و ذاتا کم گل میزنه
انتظار دارین بار روی دوش کی باشه؟؟؟؟
لاقل ما از یه مربی و یه بازیکن هم خوشمون نیاد هی نمی کوبیمش هی نمی کوبیمش
حمایتش میکنیم ...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۲۸)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
گل چلسی واقعا شانسی بود شاید رو ضد حمله نبود ولی بخاطر خر تو خری ک تو محوطه جریمه بود ترشتگن اصلا دید نداشت و خب میدونین ترشتگن رو شوت ضعف داره و یکی از بازیکنانی چلسی سد دفاع اومتیتی بود
ولی اونایی که میگن گل بارسا شانسی بود واقعا انگار بازی ندیدن دفاع چلسی یه دیوار بتونی بی نقص بود که حتی یه کاشته به بارسا ندادن مارکوس آلونسو احمق نیست که توپی که باید طولی دفع کنه رو تو عرض پاس بده اون اشتباهی که کرد به دلیل پرسی بود که بارسا روش کرد مسیر بازی آلونسو تو طول بستیم و اونم تو عرض دفع کرد اگه اون کار نمی‌کرد بازیکن بارسا توپ ازش می‌گرفت و خب مثل بقیه بازی این فصل بارسا مدافع رو با پرس وادار به اشتباه می‌کنه و ضربه رو میزنه این فلسفه والورده هست چه بخواین چه نه واقعا عالی بود این روش چون رو بی نقص ترین دفاع ها هم جواب داده تنها شانسمون این بود اونجا مسی بود نه سوارز چون اگه سوارز بود احتمالا شوتش هفته بعد می‌رسید نیوکمپیا تو توپ بغل کورتوا بود.
بازی برگشت تنها تغییری که من تو چلسی میبینم فقط فیکس بودن موراتا ست همین دیوار بتونی ادامه میده تا بارسا جلو بیاد و با توپ گیری هازارد و بقیه بازیکنان تو دفاعشون از بارسا رو ضد حمله به گل برسند احتمال ژیرو هم بازی بده زیاد
اصلا توقع سر تا پا حمله تو نیو کمپ ندارم
بارسا اصلا نمیتونه یه دیوار بسازه مجبوره بالا بازی کنه فقط باید بازی کنترل کنه اول تو میانه میدان پاس کاری کنه که چلسی دیواری رو جلو بکشه اونوقت می‌تونه رو پاس مسی به گل برسه وقتی گل اول بارسا بزنه چلسی تغییری نمیکنه چون همون فلسفه اونا تا پنالتی ها می‌تونه ببره ولی اگه بارسا گل دوم بزنه دیوار بتونی می‌ریزه و چلسی تهاجمی بالاخره شاید ببینیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۱۸)
 
LionMessi
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

متاسفانه تحت نظر والورده تمام اصل و اساس و سبک بازی بارسا نابود شده و بازی زیبا قربانی نتیجه گیری شده که خیلی محتمله که این سبک بازی در دراز مدت به نتیجه گیری هم ختم نشه. اینا تاثیرات نشوندن یه مربی کوچیک رو نیمکت یه تیم بزرگه. تنها چیزی که بهش اهمیت میده نتیجه س و برای بارسا بازی کردن به سبک تیمهای دفاعی و محافظه کار هرگز در دراز مدت نتیجه نمیده.

فقط همینو بگم زمان انریکه تو زمین هرکی میرفتیم چهارتا میزاشت درمون همش هم تقصیر بازیکنا بود با اشتباه فردی گل میخوردیم ربطی هم به مربی نداشت راجب بوسکتسم من چیزی نمیگم فقط اکثر کارشناسا به اضافه ژاوی میگن بهترین هافبک دفاعی دنیاست حالا شما هر جور دوست دارین از این بازی برداشت کنین
اگرم خیلی ناراحتین نگاه نکنین بازیهای بارسارو تا زمانی که والورده هست که اعصابتونو خورد نکنین


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۱۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

اولا تبریک به همگی بابت این بازی خوب و تک گلی که در خانه حریف زدیم
دوما درود بر والورده بزرگ
سوما مشکل این سایت رو بگم اول که حضور کسانی هست که هیچ هیچ هیچ احترامی رو قائل نیستن برای سرمربی بزرگ تیم و این شخصیت خودشون رو نشون میده
چهارما یادتون نره جلوی چلسی مورینیو چجوری بودیم با بارسای آماده پپ الان چجوری اون بازی ای که حالا خودمونیم اگه داور اون اشتباهات رو نمیکرد و طرفمون نبود باخت تاریخی میدادیم به چلسی
پنجما واقعاً افتخار میکنم که از مربی بزرگی مثل والورده حمایت میکنم
مرسی بارسا مرسی والورده

یادم نمیاد بارسای پپ با چلسی مورینیو بازی کرده باشه
شما اصلا نمیدونی مربی اون تیم لسی کی بود بعد از داوریش میگی
بازی رفت پنالتی رو هانری
تک به تک اتوئو که آفساید گرفتن
اخراج نشدن بالاک
بازی برگشت
اخراج نشدن دروگبا لگدی ه به پیکه زد
اخراج اشتباه آبیدال
خطای هند بالاک و نگرفتن پنالتی اوایل بازی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

اگه نگاهی به امتیاز بازیکنا در سایت whoscored بندازید میبینید که بوسکتس بالاتر از مسی بهترین بازیکن بارسا توی این مسابقه بود.
در مقابل بازیکنای سرعتی و تکنیکی مثل ویلیان و هازارد نه تنها بوسکتس، بلکه پیکه و اومتیتی هم در اکثر صحنه ها جا میموندن اما برای مثال ویلیان جلوی آلبا کم میاورد. این برمیگرده به فیزیک بدنی بازیکن که ذاتا کند هست. توره هم به هیچ وجه نمیشه گفت سریع تر از بوسکتسه و میتونست توی چنین موقعیت هایی بهتر از بوسکتس عمل کنه

وظیفه اول یه هافبک دفاعی چیه؟ تخریب و قطع یا مختل کردن جریان بازیسازی حریف!

تو طول این سالها اگر دقت کرده باشین هر بار که ما ضد حمله خوردیم فضای جلوی دفاع خالی بوده و از اون منطقه باز بی پوشش بهمون ضربه زدن. تو این مواقع حتی نمیشه بوسکتس رو پیدا کرد که اصلا کجاست! توره یه تنه کل حمله حریف رو قورت می داد! اصلا بحث سرعت نیست. بحث هوش و بازیخونی و واکنش سریعه. بودن تو زمان درست تو مکان درست و انجام واکنش درست.

بوسکتس هیچ وقت چیزی بیشتر از یه منتقل کننده توپ اونم در فواصل چند متری نبوده. این مسائل هم تو آمار و امتیازی که ازش در میاد لحاظ نمیشه.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۱۳)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
خداروشکر حداقل گل زده تو خونه حریف داشتیم برعکس پارسال
تیم مالکیت داشت اما باید انتقال توپ سریع باشه که فضایی رو برای موقعیت پیدا کرد و امشب خوب بودیم اما در دفاع بد کار کردیم و چند موقعیت شوت بهشون دادیم که دو تیر و آخر گل
کاری که ما باید انجام میدادیم یعنی شوتزنی اونا انجام دادن با بازیکنانی مانند ویلیان و هازارد و اینکه موقعیت خاصی نداشتن و بارسا بازیکنان شوتزنی داره از جمله پایولینیو و مسی و راکتیچ اما نمیزنند
نتیجه خوب بود اما باید بوسکتس و راکتیچ فضای پشت ۱۸ رو پوشش میدادن که شوتزنی نکنن و امیدوارم در بازی برگشت باید این مسئله رو حل کنن
از نظر من نتیجه خوبی بود و منطقی پشت این بازی خوب بود و تونستیم بازی رو کنترل کرد و همیشه نباید حمله کرد که مانند سالهای گذشه با باخت پرگل بیام بیرون

بازی برکشت رو باید سریع به گل برسیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۰۵)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بله امشب سه بار پیاپی ویلین کیفیت بوسکتس رو به عنوان یه هافبک دفاعی نشون داد. این فقط ویترینی بود از تمام اونچه که طی این سالها پشت ۴ تا پاس کوتاه مخفی مونده و خسارتهای زیادی که به بار آورده.

بوسکتس شاید تو حمله خوب باشه، اما تو دفاع فاجعه ایه که دومی نداره. اگه جواهری مثل یحیی توره اونقدر ساده فراری داده نمی شد، تو این ۹ سال خیلی اتفاقات بزرگتری می افتاد!

اگه نگاهی به امتیاز بازیکنا در سایت whoscored بندازید میبینید که بوسکتس بالاتر از مسی بهترین بازیکن بارسا توی این مسابقه بود.
در مقابل بازیکنای سرعتی و تکنیکی مثل ویلیان و هازارد نه تنها بوسکتس، بلکه پیکه و اومتیتی هم در اکثر صحنه ها جا میموندن اما برای مثال ویلیان جلوی آلبا کم میاورد. این برمیگرده به فیزیک بدنی بازیکن که ذاتا کند هست. توره هم به هیچ وجه نمیشه گفت سریع تر از بوسکتسه و میتونست توی چنین موقعیت هایی بهتر از بوسکتس عمل کنه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۲:۰۳)
 
marzeg
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
پائولینیو و راکیتیچ در هافبک توانایی بارسایی بازی کردن ندارن
امیدوارم ارتور ملو هر چه زودتر بیاد برای بازی کنار بوسکتس و کوتینیو یا النیا


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
poyafatehi نوشته:

اسفناک بود این بازی برای بارسا، البته بازی اول و دوم نبود قابل پیش بینی بود، اگر چلسی تو حمله کردن قدرتر شجاع تر بود، الان نتیجۀ لازم رو گرفته بود. مالکیت توپی که به خاطر ترس از گل نخوردن باشه و هیچ موقعیتی خلق نشه، چه فایده داره. والورده واقعاً کارش برای سبک بارسا خوب نیست. آخرین باری که تو نیوکمب مقابل چلسی حذف شدیم، بارسا دروازۀ چلسی را به توپ بسته بود. اینا این همه پول برای دمبله خرج کردن، مصدوم هم نبود، هنوز نتونستن آماده اش کنن یا به خاطر محافظه کاری والورده است؟ اگه سبک بارسا را این شکلی دوست داره خوب به جای اینا با این پول می تونست بهترین مدافعای دنیا رو بخره.

متاسفانه تحت نظر والورده تمام اصل و اساس و سبک بازی بارسا نابود شده و بازی زیبا قربانی نتیجه گیری شده که خیلی محتمله که این سبک بازی در دراز مدت به نتیجه گیری هم ختم نشه. اینا تاثیرات نشوندن یه مربی کوچیک رو نیمکت یه تیم بزرگه. تنها چیزی که بهش اهمیت میده نتیجه س و برای بارسا بازی کردن به سبک تیمهای دفاعی و محافظه کار هرگز در دراز مدت نتیجه نمیده.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
 
mmbehnejad
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یعنی من فکر کنم اگه هازارد و لوندوفسکی و امباپه و اریکسن و آرتور و ... رو هم بخریم باز یه سری میان میگن دلیل بد بازی کردنمون نداشتن بازیکنه. یعنی مثلا ایبار و خیرونا و لگانس و ... که اونطوری میان جلو ما بازی می کنن بازیکناشون از ما بهترن!

دوستان سرتون رو از زیر برف درارین. مشکل این تیم نداشتن تاکتیکه. مشکل این تیم داشتن یه مربی کوچیکه. و گرنه ابزار کافی برای ارائه بهترین بازیکن ممکن رو هم داره، منتها کسی نیست که بلد باشه از این ابزار استفاده کنه!

اولا تبریک به همگی بابت این بازی خوب و تک گلی که در خانه حریف زدیم
دوما درود بر والورده بزرگ
سوما مشکل این سایت رو بگم اول که حضور کسانی هست که هیچ هیچ هیچ احترامی رو قائل نیستن برای سرمربی بزرگ تیم و این شخصیت خودشون رو نشون میده
چهارما یادتون نره جلوی چلسی مورینیو چجوری بودیم با بارسای آماده پپ الان چجوری اون بازی ای که حالا خودمونیم اگه داور اون اشتباهات رو نمیکرد و طرفمون نبود باخت تاریخی میدادیم به چلسی
پنجما واقعاً افتخار میکنم که از مربی بزرگی مثل والورده حمایت میکنم
مرسی بارسا مرسی والورده


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

راه رد شدن از اتوبوس استفاده از کناره های زمینه و ارسال
اخرین باری که این تکتیک بارسا بوده کی بوده
اتوبوس جلوی تیم ما کارساز بوده معمولا از چلسی 2012بگیر
همین دوبار اخر که حذف شدیم جلو اتلتیکو تو برگشت و جلو پی اس جی و جلو یووه واقعا موقیعت انچنانی نداشتیم
کاملا ترکیب تیم نامتوازنه

تا دمبله نیاد همینه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

ببخشید ۷۰ درثد مالکیت
بالای ۸۰۰ پاس
۹۰ دقیقه خیمه زدیم پشت ۱۸ چلسی اونموقع داریم دفاع میکنیم ؟
اگه اینطور بازی کردن و آمار از نظر شما دفاعی بازی کردنه که من معذرت میخوام

اگه برتر بودیم پس چرا موقعیت گل خلق نمیکردیم؟
تو همون آمار و ارقام بمون


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
راه رد شدن از اتوبوس استفاده از کناره های زمینه و ارسال
اخرین باری که این تکتیک بارسا بوده کی بوده
اتوبوس جلوی تیم ما کارساز بوده معمولا از چلسی 2012بگیر
همین دوبار اخر که حذف شدیم جلو اتلتیکو تو برگشت و جلو پی اس جی و جلو یووه واقعا موقیعت انچنانی نداشتیم
کاملا ترکیب تیم نامتوازنه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

نمیدونم جدی گفتین یا طنز بود ولی بوسکتس یکی از پایه های تیم در ۹ سال گذشته بوده و هست.

بله امشب سه بار پیاپی ویلین کیفیت بوسکتس رو به عنوان یه هافبک دفاعی نشون داد. این فقط ویترینی بود از تمام اونچه که طی این سالها پشت ۴ تا پاس کوتاه مخفی مونده و خسارتهای زیادی که به بار آورده.

بوسکتس شاید تو حمله خوب باشه، اما تو دفاع فاجعه ایه که دومی نداره. اگه جواهری مثل یحیی توره اونقدر ساده فراری داده نمی شد، تو این ۹ سال خیلی اتفاقات بزرگتری می افتاد!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۱)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
poyafatehi نوشته:

اسفناک بود این بازی برای بارسا، البته بازی اول و دوم نبود قابل پیش بینی بود، اگر چلسی تو حمله کردن قدرتر شجاع تر بود، الان نتیجۀ لازم رو گرفته بود. مالکیت توپی که به خاطر ترس از گل نخوردن باشه و هیچ موقعیتی خلق نشه، چه فایده داره. والورده واقعاً کارش برای سبک بارسا خوب نیست. آخرین باری که تو نیوکمب مقابل چلسی حذف شدیم، بارسا دروازۀ چلسی را به توپ بسته بود. اینا این همه پول برای دمبله خرج کردن، مصدوم هم نبود، هنوز نتونستن آماده اش کنن یا به خاطر محافظه کاری والورده است؟ اگه سبک بارسا را این شکلی دوست داره خوب به جای اینا با این پول می تونست بهترین مدافعای دنیا رو بخره.

در جواب این نظر فقط باید گفت باشه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

اتفاقا کسانی که میگن ما بهترین ابزارو داریم
ای کاش ایکاش یه مربی اسم و رسم دار مثل انچلوتی فرگوسن هرکی مربی این تیم بود تا میدید بهتر ازین نمیشه

مربی اسم و رسم دار نمی خواد. سرهنگ علیفرم اگه مربی این تیم بود بهتر از این مهره ها بازی می گرفت!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
دوستان عزیز فقط یه نگاه به بازی واتفورد و چلسی که دلوفئو(!) توش بهترین بازیکن زمین شد بندازید ...
این تیم از جون مایه گذاشته بود برای این بازی که دقیقا مثل 2012 کارو ببره جلو
اینجوری نبود که اونا نشسته باشن به تماشا و بارسا نتونسته باشه گل بزنه که !
من کلا بنظرم سانتر از دو طرف و شوت از پشت محوطه میتونست خوب باشه که وینگر ها متاسفانه بی دقت بودن ، همین !
به امید پیروزی در بازی برگشت


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اسفناک بود این بازی برای بارسا، البته بازی اول و دوم نبود قابل پیش بینی بود، اگر چلسی تو حمله کردن قدرتر شجاع تر بود، الان نتیجۀ لازم رو گرفته بود. مالکیت توپی که به خاطر ترس از گل نخوردن باشه و هیچ موقعیتی خلق نشه، چه فایده داره. والورده واقعاً کارش برای سبک بارسا خوب نیست. آخرین باری که تو نیوکمب مقابل چلسی حذف شدیم، بارسا دروازۀ چلسی را به توپ بسته بود. اینا این همه پول برای دمبله خرج کردن، مصدوم هم نبود، هنوز نتونستن آماده اش کنن یا به خاطر محافظه کاری والورده است؟ اگه سبک بارسا را این شکلی دوست داره خوب به جای اینا با این پول می تونست بهترین مدافعای دنیا رو بخره.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

نمیدونم جدی گفتین یا طنز بود ولی بوسکتس یکی از پایه های تیم در ۹ سال گذشته بوده و هست.

بدون شک شوخی بود


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

هرگز تلخی این جنایت از تاریخ بارسا پاک نخواهد شد...

نمیدونم جدی گفتین یا طنز بود ولی بوسکتس یکی از پایه های تیم در ۹ سال گذشته بوده و هست.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

بهترین ترکیب به اضافه نیمار فصل قبل مقابل همچین تیمی 4تا خورد
دوباره بازی بعدی رفت جلو یه تیم دیگه 3تا خورد هیچیم نزد
ینی تو دوتا بازی 7تا خورد با همین بازیکنا
تازه نیمارم داشت



کلام از جواب عاجز موند.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۸)
 
borselan
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
من به والورده ایمان دارم
با این تیمهای خشن و فرصت طلب باید مثل خودشون بازی کنیم.
دوستان اگه کسی اشتباهی نکنه گلی هم زده نمیشه.مهم اینه که درحال حاضر ما صعود کردیم.
اگه اون دوتا تیرک رو از چلسی بگیریم هیچکار دیگه ای جز دفاع کردن انجام ندادن
به هیچ عنوان هم شایسته برد نبودن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

هنوز مونده تا فلسفه پپ رو بفهمی، پاسای بی حاصلش رو میتونی الآن تو من سیتی ببینی

با منتخب جهان


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اتفاقا کسانی که میگن ما بهترین ابزارو داریم
ای کاش ایکاش یه مربی اسم و رسم دار مثل انچلوتی فرگوسن هرکی مربی این تیم بود تا میدید بهتر ازین نمیشه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
 
لابارین
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
امـــــــــیـــــدی بــــــــه بــــازی بــــــــرگــــــشــــــت نــــــیـــــــســــــت بـــــا این دفـــــــاع اتــــــوبــــــوســـــــی ضــــــد حـــــمــــلـــه داغــــــــون مــــــیشیما


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

زمان گواردیولا و انریکه هم جلو همچین تامهایی کای پاس بی حاصل میدادیم پس لطفا جبهه نگیرید به پاسهای امشب
امسب لگبوسکتسو راکیتیچ و پیکه به باد دادن تیمو
سخ بار ویلیان حرکت کرد هر سه بار نگاه کردن

هنوز مونده تا فلسفه پپ رو بفهمی، پاسای بی حاصلش رو میتونی الآن تو من سیتی ببینی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
اگر به مرحله بعد صعود کنیم و جلوی تیم هایی مثل سیتی، بایرن یا حتی رئال قرار بگیریم، فاجعه رخ میده!

تو ال کلاسیکو لالیگا که همچین خبری نبود
لطفا این تاکتیک زشت چلسی رو با این تیم ها مقایسه نکنید ، بنظر من که توهین به تیمی حتی مثل رئاله !
بازی امشب چلسی یه شوخی زشت با فوتبال بود و بس
بله دقیقا مثل 2012 داشت پیش میرفت تا قبل 1-1
ولی دلیل نمیشه اینو تعمیم بدیم به همه بازی ها


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۵)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

اگر بارسا حمله کنه میگین چرا
دفاع کنه میگین چرا
ضد حمله کنه میگین چرا
پاس بدده میگین که چه
دقیقا چیکار کنه والورده که شما خوشتون بیاد

عزیز فکر کنم کلا بازی ها رو نمی بینی


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

ببخشید ۷۰ درثد مالکیت
بالای ۸۰۰ پاس
۹۰ دقیقه خیمه زدیم پشت ۱۸ چلسی اونموقع داریم دفاع میکنیم ؟
اگه اینطور بازی کردن و آمار از نظر شما دفاعی بازی کردنه که من معذرت میخوام

نه همه اینا بود. اما نتونستیم موقعیتی درست کنیم. پاسکاری بی حاصل وسط زمین کردیم. مثل اواخر دوران پپ و بعد هم زمان تیتو و تاتا.

پاسکاری وقتی ارزشمنده که منجر به خلق موقعیت بشه. خلق موقعیت وقتی بارساییه که با پاسکاری بیاد. نمی دونم چرا انقدر این مفاهیم ساده درکش سخته.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

تیکی تاکای واقعی به موقعیت گل ختم میشد نه پاسای الکی و روبه عقب
چلسی اشتباه نمیکرد دو روز دیگه ام بازی میکردیم گل نمیزدیم

واقعا هم همینطوره ولی دوستان انگار تعریفشون از تیکی تاکا فقط دادن پاسه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
 
marzeg
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
وای چه شب پر استرسی بود
در مجموع نتیجه بدی با توجه به شرایط بدست نیومد
پائولینیو رسما عاجز بود و هیچ کاری نمیتونست انجام بده و فقط پاس های مسی رو یکی بعد از دیگری خراب میکرد
امیدوارم دمبله برای بازی برگشت کاملا اماده باشه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

دوست عزیز بهترین ترکیب رو میشد با این بازیکنا روانه میدان کرد ولی مغز متفکر تیم سیستم دفاعی رو میریزه، جایی که مسی نقشی در اون نداره، سوارز محو میشه و...

بهترین ترکیب به اضافه نیمار فصل قبل مقابل همچین تیمی 4تا خورد
دوباره بازی بعدی رفت جلو یه تیم دیگه 3تا خورد هیچیم نزد
ینی تو دوتا بازی 7تا خورد با همین بازیکنا
تازه نیمارم داشت


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

واقعا از کارای مزخرف گواردیولا فروختن یایا بود و آوردن بوسکتس و راکیتیچ

هرگز تلخی این جنایت از تاریخ بارسا پاک نخواهد شد...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
الان دقیقا مشکل با این بازی چیه؟؟؟


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۲)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

دوست عزیز بهترین ترکیب رو میشد با این بازیکنا روانه میدان کرد ولی مغز متفکر تیم سیستم دفاعی رو میریزه، جایی که مسی نقشی در اون نداره، سوارز محو میشه و...

ببخشید ۷۰ درثد مالکیت
بالای ۸۰۰ پاس
۹۰ دقیقه خیمه زدیم پشت ۱۸ چلسی اونموقع داریم دفاع میکنیم ؟
اگه اینطور بازی کردن و آمار از نظر شما دفاعی بازی کردنه که من معذرت میخوام


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
یعنی من فکر کنم اگه هازارد و لوندوفسکی و امباپه و اریکسن و آرتور و ... رو هم بخریم باز یه سری میان میگن دلیل بد بازی کردنمون نداشتن بازیکنه. یعنی مثلا ایبار و خیرونا و لگانس و ... که اونطوری میان جلو ما بازی می کنن بازیکناشون از ما بهترن!

دوستان سرتون رو از زیر برف درارین. مشکل این تیم نداشتن تاکتیکه. مشکل این تیم داشتن یه مربی کوچیکه. و گرنه ابزار کافی برای ارائه بهترین بازی ممکن رو هم داره، منتها کسی نیست که بلد باشه از این ابزار استفاده کنه!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Barcelona_Winner نوشته:

پشت این نتایج خوب یک تفکر خوبه

البته اگه تفکری بوده باشه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
آقا جان کلا چلسی انتظار دیگه ای هم نمیرفت
اینجوری نیس که بازیی باشه که اونو بذاریم الگو که
اینا از اتلتیکو هم بدترن
یه بار 2000 5-1 بردیم که اونم اصن نمیشه با الان مقایسه کرد ، از لحاظ پیشرفت فوتبال و ...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۰)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مثل اینکه اون بازیو ندیدی! اتفاقا خیلی خوب بازی کردیم و اگه اون اشتباه نبود یه برد سنگین مثل بازی رفتش بدست می آوردیم! منتها پارسال شانس باهامون یار نبود و بعضی بازیها که خوب بودیم رو با بدشانسی می باختیم و امسال کاملا بر عکس شده.

خیلیم خوب یادمه
مسی یه گل زد ولی اونا بعد گلشون مثل برقو باد بهمون ضد حمله میزدن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۴۰)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا از کارای مزخرف گواردیولا فروختن یایا بود و آوردن بوسکتس و راکیتیچ


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

بله بازی خوب و منطقی
پس انتظار داشتین با این هافبک و دفاع درجه ۲ مثل زمان گواردیولا هی حمله کنیمو بازیرو ببازیم
بازیکن نداریم
به خدا نداریم
فقط باید از دستشون حرص بخوریم
با این بازیکنا هنر کردیم پساوی کردیم منطقی و خوب بازی کردیم ولی زیبا بازی نکردیم من فقط میگم تیکی تاکای منطقی و خوب نگفتم زیبا و دلنشبن

دوست عزیز بهترین ترکیب رو میشد با این بازیکنا روانه میدان کرد ولی مغز متفکر تیم سیستم دفاعی رو میریزه، جایی که مسی نقشی در اون نداره، سوارز محو میشه و...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
Striker
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا شانس آوردیم و دم اینیستا گرم که پاس داد به مسی و خودش نزد به یاد 9 سال پیش!!! ماشالله!!! تبریک به همگی!!!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
iman_khatar نوشته:

عزیز من چلسی خوب نبود مستحق هیچی هم نبود این بوسکتس و والورده اند که مزخرفن

در مورد والورده موافقم.
اما همین بوسکتسی که میگی مزخرفه ، اگه تو زمین نبود قطعاً بیشتر از یکی میخوردیم. چون روی یه صحنه اشتباه کرد دلیل نمیشه که بد بازی کرده باشه.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
ravi_2011 نوشته:

این بار تیر دروازه با ویلیان لج کرده بود!
واقعاً شانس آوردیم که چنین نتیجه ای بدست اومد! اگر اون اشتباه بچگانه از چلسی رخ نمیداد، بعید میدونم در 900 دقیقه هم میتونستیم بهشون گل بزنیم! امشب هیچ اثری از برتری تاکتیکی نداشتیم! اگر به مرحله بعد صعود کنیم و جلوی تیم هایی مثل سیتی، بایرن یا حتی رئال قرار بگیریم، فاجعه رخ میده!
با آرمان بهتر شدن روز افزون بارسا

ما جلوی تیمی که فوتبال بازی کنه خوبیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۹)
 
ravi_2011
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
این بار تیر دروازه با ویلیان لج کرده بود!
واقعاً شانس آوردیم که چنین نتیجه ای بدست اومد! اگر اون اشتباه بچگانه از چلسی رخ نمیداد، بعید میدونم در 900 دقیقه هم میتونستیم بهشون گل بزنیم!
امشب هیچ اثری از برتری تاکتیکی نداشتیم!
اگر به مرحله بعد صعود کنیم و جلوی تیم هایی مثل سیتی، بایرن یا حتی رئال قرار بگیریم، فاجعه رخ میده!
با آرمان بهتر شدن روز افزون بارسا


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
سوارز ذاتا مهاجمه و قدرت حمل توپ نداره اندرس نباید ازش انتظار داشت پرس کنه توپ حفظ کنه اندرس کارش اینه الان یک آن مثل امشب یه حرکت کنه تیم حریفو نابود کنه
ما سالای قبل نیمارو داشتمیم اون سمت توپو حفظ میکرد استارت ضد حمله میزد جوون بود ولی الان به جاش پائو رو داریم
اشکالیم نداره شید توانایی نیمارو نداره ولی با غیرت بازی میکنه

این دیگه هنر نیست که تیم مقابل بدونه مغز متفکر تیم ما مسیه چون اونه که توانایی گذر از اتوبوسو داره فقط تو تیم ما
مهم ترین راه مقابله با اتوبوس سانتره که تیم ما توش ضعیفه یا بهتر بگم اصلا نداره


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

بازی خوب؟ تیکی تاکای ناب؟ واقعا به نظرت ما فوتبال بازی کردیم؟ یکی از بدترین بازی های تاریخ بارسا بود، میگم که شانس آوردیم و الا الآن این حرفا رو هم نمی زدی.

بله بازی خوب و منطقی
پس انتظار داشتین با این هافبک و دفاع درجه ۲ مثل زمان گواردیولا هی حمله کنیمو بازیرو ببازیم
بازیکن نداریم
به خدا نداریم
فقط باید از دستشون حرص بخوریم
با این بازیکنا هنر کردیم پساوی کردیم منطقی و خوب بازی کردیم ولی زیبا بازی نکردیم من فقط میگم تیکی تاکای منطقی و خوب نگفتم زیبا و دلنشبن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۷)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نمیدونم چرا دو سه سری ویدال و روبرتو و آلبا اومدن از دو طرف سانتر کنن یکی از دیگری بدتر !
چلسیه دیگه ! چه میشه کرد ! اینکه زیاد باهاش بازی نداریم هم بی تاثیر نیس ، رئال بایرن رو بعنوان مثال در نظر بگیرید ، 2012 باختن ازشون ، ازون موقع هی میخورن به هم دیگه ، رئال قلق بردنش دستش اومده (داورم بی تاثیر نبوده البته)
یا مثلا همین اتلتیکو خودمون ، اوایل که دفاع اتوبوسی تخصصش شده بود چقد مشکل داشتیم باهاش ، الان دیگه بردش اونقدر هم سخت نیست ، چلسی هم تو لیگ چه 2009 چه 2012 چه الان وضع خوبی نداشت ، ینی تیمای تو لیگ راه بردنشو فهمیدن ولی بارسا همچنان در به در مونده .


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۶)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

واقعا نمیشه با این بازیکنا که داریم سریع باشیم و پرس کنیم و .....
به خدا سنای بازیکنا بالاست
راکیتیچ که هیچی کلا تو باغ نیست
بوسکتسم که فقط سوتی
پائو ۳۴ سال
بابا چه انتظارایی دارین

۳۰


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۵)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

دقیقاً میشه بگید از اون سه موقعیت که دوتاش به تیر خورد و یکی گل شد، کدومش ضدحمله بود؟

تیر اول که واقعا ضد حمله بود ویلیان داد هازارد هازارد از گوش داد ویلیان .ویلیان یه حرکت کرد زد.من تیر دوم رو ندیدم.گل اول هم که ضعف ترشتگنه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

سبک بارسا داره نابود میشه و جناب والورده حالا احتمالاً میاد تو کنفرانس میگه:«خوشحالم که تونستیم در زمین حریف به گل برسیم»
چلسی بهتر بازی کرد و مستحق برد بود. ولی خب...

عزیز من چلسی خوب نبود مستحق هیچی هم نبود این بوسکتس و والورده اند که مزخرفن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۴)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا نمیشه با این بازیکنا که داریم سریع باشیم و پرس کنیم و .....
به خدا سنای بازیکنا بالاست
راکیتیچ که هیچی کلا تو باغ نیست
بوسکتسم که فقط سوتی
پائو ۳۴ سال
بابا چه انتظارایی دارین


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Hoseinva نوشته:

ه نظر من عالییی بودیم امشب کاملا منطقی و خوب و با پاسکاری زیاد همونطور که همه دوست دارن یک تیکی تاکای واقعی همراه با منطق
فقط راکینیچ هییییچ کاری جز پاس عقب بلد نیست هیچیییی
اگر دمبله بازی نیومد چون با تیم هماهنگ نیست اصلا ۲ تا بازی با بارسا بازی کرده پس نباید والورده ریسک میکرد تو همچین بازی دمبله رو میاورد اگر تو بازی برگشت دمبله بازی نکرد اون موقع میشه بهش ایراد گرفت
ولی واقعا چلسی منفور هست لعنتیها ۱-۱ تو زمین خودشون مساوین بازم دفاع میکنن
برگشت که مجبورن حمله کنن همچین گل میزنیم بهشون حالشون جا لیاد

بازی خوب؟ تیکی تاکای ناب؟ واقعا به نظرت ما فوتبال بازی کردیم؟ یکی از بدترین بازی های تاریخ بارسا بود، میگم که شانس آوردیم و الا الآن این حرفا رو هم نمی زدی.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۳)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

مستحق برد.واقعا؟اگه ضد حمله تیم رو مستحق‌ برد میکنه پس مادرید در عین شایستگی پاریس رو زد

دقیقاً میشه بگید از اون سه موقعیت که دوتاش به تیر خورد و یکی گل شد، کدومش ضدحمله بود؟


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

واقعا بد بازی کردیم و اگه شانس نمی آوردیم بازی 2-0 یا 3-0 تمام بود.
گلی که زدیم هم روی اشتباه بازیکن های چلسی و نبوغ آندرس و مسی زدیم. مثل همیشه پای مسی وسط بود، مثل همیشه مسی بود که قفل این بازی مسخره و خسته کننده رو باز کرد. والوارده جز نتیجه به هیچ چیز فکر نمیکنه نتیجه به هر قیمتی حتی تعویض نکردن تا دقیقه 90 و ورود بازیکن بی کیفیتی چون آندره گومز.

بازیکن های تیم همینن.چه بخواین چه نخواین.اندره گومز شاهکار لوچو هستش.وقتی تعویض تیم ویدال باشه یعنی فاجعه در نیمکت


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

ما توی اون بازی 3تا خوردیم 3تام نخوردیم
اون بازی کلا بد بودیم

مثل اینکه اون بازیو ندیدی! اتفاقا خیلی خوب بازی کردیم و اگه اون اشتباه نبود یه برد سنگین مثل بازی رفتش بدست می آوردیم! منتها پارسال شانس باهامون یار نبود و بعضی بازیها که خوب بودیم رو با بدشانسی می باختیم و امسال کاملا بر عکس شده.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۱)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
مسی 30 سوارز31 اینیستا34 پائو 30 راکیتیچ نزدیک 30یا فک کنم 30
بوسکسم همینطور
خب ما با این تیم با این خط جلو 90دقیقه تیم مقابلو پرس کنیمو حمله کنیم؟
ماشالا هزار ماشالا هافبکامون سریعا چی داریم
ما اون بارسای قدیم نیستیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۳۰)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا بد بازی کردیم و اگه شانس نمی آوردیم بازی 2-0 یا 3-0 تمام بود.
گلی که زدیم هم روی اشتباه بازیکن های چلسی و نبوغ آندرس و مسی زدیم. مثل همیشه پای مسی وسط بود، مثل همیشه مسی بود که قفل این بازی مسخره و خسته کننده رو باز کرد. والوارده جز نتیجه به هیچ چیز فکر نمیکنه نتیجه به هر قیمتی حتی تعویض نکردن تا دقیقه 90 و ورود بازیکن بی کیفیتی چون آندره گومز.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

سبک بارسا داره نابود میشه و جناب والورده حالا احتمالاً میاد تو کنفرانس میگه:«خوشحالم که تونستیم در زمین حریف به گل برسیم»
چلسی بهتر بازی کرد و مستحق برد بود. ولی خب...

مستحق برد.واقعا؟اگه ضد حمله تیم رو مستحق‌ برد میکنه پس مادرید در عین شایستگی پاریس رو زد


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۹)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
سبک بارسا داره نابود میشه و جناب والورده حالا احتمالاً میاد تو کنفرانس میگه:«خوشحالم که تونستیم در زمین حریف به گل برسیم»
چلسی بهتر بازی کرد و مستحق برد بود. ولی خب...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
زمان گواردیولا و انریکه هم جلو همچین تامهایی کای پاس بی حاصل میدادیم پس لطفا جبهه نگیرید به پاسهای امشب
امسب لگبوسکتسو راکیتیچ و پیکه به باد دادن تیمو
سخ بار ویلیان حرکت کرد هر سه بار نگاه کردن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اگر بارسا حمله کنه میگین چرا
دفاع کنه میگین چرا
ضد حمله کنه میگین چرا
پاس بدده میگین که چه
دقیقا چیکار کنه والورده که شما خوشتون بیاد


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۴)
 
saeed2014
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
يعني به هيچ توپي نه نميگن دفاع ما،هرچي ميفتاد زير پاي هازارد و ويليان يهو ٤-٥تا بازيكنمون از جريان خارج ميشدن


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
متاسفانه تا هافبک خلاق نباشه همین اش و کاسه.خوب بودیم.ترشتگن هنوز همون کسی هست که پشت محوطه رو نه نمیگه.با این دفاع ربطی به پلن مربی نداشت.


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۳)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اشتباه مدافعین چلسی منو به یاد اشتباه سرخی روبرتو تو بازی برگشت پارسال جلوی من سیتی انداخت، اشتباهی که بازی برده رو ازمون گرفت. چقدر فوتبال گاهی متاثر از شانسه و چقدر شایستگی ها تحت تاثیر اون جابجا میشه.

نمی دونم این بار کج تا کی می خواد با شانس و اقبال و توکل و توسل به مسی به جلو بره...

ما توی اون بازی 3تا خوردیم 3تام نخوردیم
اون بازی کلا بد بودیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۳)
 
peymanimpm
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
تیکی تاکای واقعی به موقعیت گل ختم میشد نه پاسای الکی و روبه عقب
چلسی اشتباه نمیکرد دو روز دیگه ام بازی میکردیم گل نمیزدیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۳)
 
shakib10
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
واقعا این به آن آن به این که چه...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۲)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
پشت این نتایج خوب یک تفکر خوبه


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۲)
 
omid-soz
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
بارسا به فینال نمیرسه
خیلی ناراحت کنندس وقتی مسی تو عاماده ترین فرمش بازم نباس تو فینال ببینیمش
لمیدوارم همچین اتفاقی نیفته😣


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اه اه اه چقد بدم میاد ازین چلسی
حالا تو بازی برگشت حماقت محضو ما میکنیم اگر دیوانه وار حمله کنیم
اونا گل میخوان باید بیان جلو
قطعا تنها راه نجات کنته و تیمش تو بازی برگشت اینه که وقتی ما تو حمله ایم توپو بگیرن ضد حمله گل دوباره دفاع اتوبوسی
امیدوارم همچین فرصتی بهشون ندیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۱)
 
forca_barcelonaa
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
والورده رسما هیچی برای ارائه نداره!
شانس باهامون یار بود که آلونسو سوتی داد
بوسکتس چقدر بد بازی کرد امشب!


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۱)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
تعویضا منو کشت
ایشالا بازی برگشت خدا کمک کنه تا اوتوبوسو چپ کنیم
دوستان لطفا حرص نخورین ، ما کاری نمیتونیم بکنیم


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
Hoseinva
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
ه نظر من عالییی بودیم امشب کاملا منطقی و خوب و با پاسکاری زیاد همونطور که همه دوست دارن یک تیکی تاکای واقعی همراه با منطق
فقط راکینیچ هییییچ کاری جز پاس عقب بلد نیست هیچیییی
اگر دمبله بازی نیومد چون با تیم هماهنگ نیست اصلا ۲ تا بازی با بارسا بازی کرده پس نباید والورده ریسک میکرد تو همچین بازی دمبله رو میاورد اگر تو بازی برگشت دمبله بازی نکرد اون موقع میشه بهش ایراد گرفت
ولی واقعا چلسی منفور هست لعنتیها ۱-۱ تو زمین خودشون مساوین بازم دفاع میکنن
برگشت که مجبورن حمله کنن همچین گل میزنیم بهشون حالشون جا لیاد


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی بدهی‌اش را به چلسی پرداخت! [ چلسی ۱ - بارسا ۱ ]
اشتباه مدافعین چلسی منو به یاد اشتباه سرخی روبرتو تو بازی برگشت پارسال جلوی من سیتی انداخت، اشتباهی که بازی برده رو ازمون گرفت. چقدر فوتبال گاهی متاثر از شانسه و چقدر شایستگی ها تحت تاثیر اون جابجا میشه.

نمی دونم این بار کج تا کی می خواد با شانس و اقبال و توکل و توسل به مسی به جلو بره...


چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!