به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs خیروناپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ (۱۶:۱۱) (۵۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


برای اولین بار در تاریخ، نیوکمپ میزبان هم‌‌شهری‌های کاتالانی خواهد بود که در اولین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا، فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشته‌اند. در این خبر هرچه باید در مورد این دیدار بدانید را خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شنبه شب اتفاقی جدید در نیوکمپ خواهد افتاد. بازی ساعت ۲۳:۱۵ امشب شاهد اولین حضور خیرونای کاتالونیایی در این ورزشگاه خواهد بود، و بارسا برای تثبیت ۷ امتیاز فاصله‌اش در صدر جدول در اولین دیدار از ۳ دیداری که در فاصله ۸ روز برگزار خواهد کرد، پای به این دیدار خواهد گذاشت.

اخبار دو تیم

لیست بارسا برای این بازی به شرح زیر است.

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، کوتینیو، پائولینیو، آلبا، دینیه، روبرتو، ویدال، اومتیتی و فرمایلن.


این یعنی در این بازی جایی برای یری مینا، پاکو الکاسر، دنیس سوارز و اندره گومز نخواهد بود. در سوی دیگر اما به جز پابلو الکالا که با مصدومیت طولانی مدت زانو دست و پنجه نرم می‌کند، بقیه بازیکنان خیرونا آماده هستند.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در روز جمعه با احترام زیادی از خیرونا یاد کرد، تیمی که از نظر مربی بارسا، با توجه به موقعیت خوبشان در جدول، بازی همراه با احتیاطی را ارائه نخواهند کرد.

او همچنین تیم پابلو ماشین را با چلسی مقایسه کرد که برای مربی خیرونا خوشایند بود: «این یعنی ما خودمان را به استاندارد بالاترین رده فوتبال رسانده‌ایم».

او افزود: «اگر تیمهای دیگری موفق شده‌اند در نیوکمپ پیروز شوند، پس ما هم می‌توانیم. اما باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و آنها هم باید روز خوبشان نباشد!»

فرم دو تیم

بارسا با ۷ امتیاز فاصله در صدر جدول لالیگا، با ۲۳ بازی بدون باخت در لالیگا رکورد جدیدی را برای باشگاه به ثبت رساند.

در سوی دیگر اما خیرونا بدون تردید شگفتی ساز این فصل از رقابتهای لالیگاست. آنها که برای اولین بار در تاریخشان در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بازی می‌کنند، در حال حاضر در رتبه هشتم جدول ایستاده‌اند، و این یعنی رسیدن به اروپا چندان دور از دسترشان نیست!

با این حال آنها از ۱۱ دسامبر به بعد که در دربی برابر اسپانیول موفق به پیروزی شدند، بردی بدست نیاورده‌اند.

تاریخچه

پیروزی ۳-۰ ابتدای فصل بارسا در مونتیلیوی، اولین بازی رسمی بین دو تیم بود. لوئیز سوارز سومین گل بارسا را در آن دیدار به ثمر رساند، در حالی که دو گل ابتدایی گل به خودی بودند!

با این حال رابطه همسایگی بین دو تیم سابقه بیشتری دارد. در سال ۱۹۲۲، بارسا میهمان اختصاصی افتتاح زمین ورزشی خیرونا، کمپ د ویستا الگره بود. بارسا همچنین در افتتاح ورزشگاه فعلی آنها - مونتیلیوی - و در سالگرد ۷۵امین سالگرد تاسیسشان نیز حضور داشت.

البته بسیاری از هواداران خیرونا، طرفدار بارسا نیز هستند که از تیم محلیشان نیز حمایت می‌کنند. بسیاری از هواداران بارسا هم در این فصل از همسایه قرمز و سفیدشان حمایت کرده‌اند. همان طور که گفتیم، این یک بازی متفاوت خواهد بود!

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs خیرونا
نقل قول
Faryas نوشته:

بنظرم استفاده نکردن از دنیس بیشتر اقتصادی باشه تا فنی چون فکرکنم به ازای هر بازی هشت صد هزار یورو باید به سیتی پرداخت بشه!!

مربی ای که بخواد بر اساس این چیزا ترکیب بچینه بیشتر عروسک خیمه شب بازی مدیراس تا مربی!


شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ (۲۲:۲۴)
 
Faryas
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs خیرونا
بنظرم استفاده نکردن از دنیس بیشتر اقتصادی باشه تا فنی چون فکرکنم به ازای هر بازی هشت صد هزار یورو باید به سیتی پرداخت بشه!!


شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ (۱۸:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs خیرونا
بازم دنیس بیرون...


شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ (۱۶:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!