به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لاس پالماس vs بارساپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ (۱۴:۳۶) (۴۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا در چهارچوب هفته ۲۶ لالیگا امشب در استادیوم «قناری بزرگ» به مصاف لاس پالماس خواهد رفت. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا به طولانی‌ترین سفرش در این فصل لالیگا رفته تا برای دیدار با لاس پالماس، در جزایر قناری در جنوب اسپانیا حاضر شود. این بازی ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز خواهد شد. بارسا با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا ایستاده است. کاتالان‌ها باید از سد تیم ۱۸ام جدول عبور کنند، تیمی که برای فرار از منطقه سقوط نیاز به امتیازات این بازی دارد.

کی هست و کی نیست

پس از تمرین عصر چهارشنبه تیم، مربی ارنستو والورده لیست ۱۸ نفره بازیکنان را برای سفر به «قناری بزرگ» اعلام کرد.

لیست بارسا برای این بازی به این شرح است: تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، کوتینیو، پائولینیو، الکاسر، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال، اومتیتی و فرمایلن.


دفاع راست بارسا نلسون سمدو مصدوم است و دفاع چپ جوردی آلبا به دلیل محرومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود.



فرم دو تیم

لاس پالماس: L W D L D
بارسا: W D W D W

نقل قول

ارنستو والورده: «لاس پالماس با فشار از بالای زمین بازی خواهد کرد و ما را از خط دفاعی تحت فشار قرار خواهد داد. این به معنی یک بازی فیزیکی خواهد بود. آنها تیمی هستند که در بازیهای اخیر در دفاع پیشرفت داشته‌اند».

از نقطه نظر آمار

بارسا در ۶ دیدار اخیرش در لاس پالماس بدون شکست بوده، و ۴ برد و ۲ تساوی بدست آورده است. در مجموع بارسا در ۱۶ بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا نیز بدون شکست بوده است (۱۳ برد و ۳ تساوی). آخرین باری که بارسا چنین روند شکست ناپذیری در بازیهای خارج از خانه داشت به ژانویه ۲۰۱۳ باز می‌گردد که نوار ۱۸ بازی بدون شکست خارج از خانه تیم پاره شد.

دو گل لئو مسی در پیروزی ۶-۱ ابتدای هفته برابر ختافه رکورد جدید را برای او ثبت کرد. اکنون او تنها بازیکن تاریخ لالیگاست که برابر ۳۶ تیم مختلف در دسته اول فوتبال اسپانیا گلزنی کرده است.



با این حال، اگرچه مسی قبلا در نیوکمپ به لاس پالماس گل زده اما در خانه لاس پالماس موفق به گلزنی نشده، و این یعنی تیم اهل جزایر قناری تنها تیمی است که در خانه خود توانسته در دو دیدار، دروازه‌اش را در برابر مسی بسته نگه دارد.

مسی که هم در تعداد گل (۲۲) و هم پاس گل (۱۲) صدرنشین جداول آماری لالیگاست، اکنون تنها چند گل تا رسیدن به صدر جدول کفش طلای اروپا فاصله دارد. لوئیز سوارز هم که در برابر ختافه هت تریک کرده بود، اکنون با ۲۰ گل پشت سر هم‌تیمی خود در رتبه دوم برترین گلزنان لالیگا ایستاده است.


برای لاس پالماس، پدرو بیگاس تنها بازیکن حاضر است که در لیگ به بارسا گل زده، اتفاقی که فصل گذشته افتاد. بارسا به رکورد ۳۲ بازی بدون شکست خود در لالیگا ادامه می‌دهد و پیروزی یا تساوی در لاس پالماس، آبی و اناری‌ها را یک گام دیگر به سمت رکورد ۴۰ ساله تاریخ لالیگا که با ۳۸ بازی در اختیار رئال سوسیداد است، پیش خواهد برد.

بارسا اکتبر ۲۰۱۷ موفق شد لاس پالماس را ۳-۰ در نیوکمپ شکست دهد. آن روز برای همیشه در تاریخ خواهد ماند، چرا که همان روزی بود که انتخابات استقلال کاتالونیا با سرکوب پلیس اسپانیا مواجه شد و بارسا به نشانه اعتراض، بازی خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pob1188
پاسخ به: پیش بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
سايت آنتن پخش ميكنه


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ (۲۲:۱۳)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: پیش بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
سلام
دوستان پخش اینترنتی از تلویزیون تاجیکستان یا افغانستان انجام میشه؟ اگه آره، لطف کنید لینک بدین. من یه جستجویی کردم ولی به نتیجه‌ای نرسیدم. ممنون.


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ (۱۶:۲۵)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
به امید پیروزی


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ (۱۴:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!