به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدمین گلِ فصل بارسا!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ (۱۷:۱۳) (۱,۰۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب تنها به یک پیروزی حیاتی و یا حتی موثر در قهرمانی لیگ دست نیافت؛ بارسا توانست به رکورد ۱۰۰ گل زده تا اینجای فصل ۲۰۱۷/۱۸ نیز برسد. البته به لطف مهارت بی‌بدیل فوق ستاره تیمش یعنی لئو مسی! در ادامه جزئیات این رکورد را برایتان شرح خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسای والورده تا به اینجا، فصلی درخشان را تجربه کرده و اکنون به رکورد ۱۰۰ گل رسمی در تمام رقابت‌های فصل جاری نیز دست یافته است. این رکورد دیشب و به لطف برد ۱-۰ آبی و اناری‌ها مقابل اتلتیکو مادرید بدست آمد. البته باید اشاره کرد که هنوز ۳ ماه تا پایان این فصل باقیست و حداقل ۱۳ بازی دیگر پیش روی والورده و شاگردانش قرار دارد. و این یعنی احتمال افزایش این رکورد قطعی است.

مسی و سوارز هرکدام با ۳۲ و ۲۳ گل، مهندسان اصلی ترسیم این رکورد بوده‌اند. این دو بالغ بر ۵۰ درصد گل‌های فصل را تاکنون به ثمر رسانده‌اند و سایر گل‌ها به این ترتیب بین سایر بازیکنان تقسیم شده است: پائولینیو (۸)، آلکاسر (۵)، راکیتیچ (۴)، آلبا، آرنایز، پیکه و دنیس (هر کدام ۳)، کوتینیو، دلوفئو و الکسیس (هر کدام ۲)، بوسکتس، دینیه، اینیستا و سرخی روبرتو (هر کدام ۱). و ۶ گل به خودی.

۶۸ تای این گل‌ها در لیگ، ۱۰ تا در لیگ قهرمانان و ۱۹ تا در جام حذفی بدست آمده و ۶۰ تای آن‌ها در نیوکمپ و ۴۰ تایشان خارج از خانه به ثمر رسیده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
لابارین
پاسخ به: صدمین گلِ فصل بارسا!
اگه این تیم قهرمانم بشه هیچ حسی برای من نداره چونکه امسال بازی هاش فقط حال بهم زن بودن و فقط دنبال نتیجه چیزی ک برای مکتب بارسا قابل هضم نیست


سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ (۳:۳۳)
 
L.kiyamanesh
پاسخ به: صدمین گلِ فصل بارسا!
به نظرم امسال کم گل زدیم سال بعد با اضافه شدن گریژمان میترکونیم این سوارز آنقدر گل خالی خراب کرده که اگه اونا کل میشد الان تعداد گلامون بیشتر از این بود


دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ (۲۱:۰۴)
 
messi-.10
پاسخ به: صدمین گلِ فصل بارسا!
ب امید پیشرفت بارسای تحت نظر والورده
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ (۲۰:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!