به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs چلسیپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰:۵۸) (۶۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در بازی برگشت دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، بارسا ساعت ۲۳:۱۵ امشب در نیوکمپ میزبان چلسی انگلستان خواهد بود. هر آنچه را که لازم است در مورد این بازی بدانید، در این خبر خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

درست ۲۲ روز پس از تساوی ۱-۱ در استمفوردبریج لندن، بارسا برای یک بازی برگشت بسیار حساس و پر تنش، میزبان چلسی خواهد بود. با توجه به اینکه کاتالان‌ها با یک گل خارج از خانه بسیار مهم پا به این دیدار می‌گذارند، آبی‌های لندن برای داشتن شانس صعود چاره‌ای ندارند جز اینکه دروازه بارسا را حداقل یک بار بگشایند. با در نظر گرفتن فرم دفاعی خوب اخیر بارسا، این کار بسیار دشوار به نظر می‌رسد، و اگر چلسی بخواهد فشار زیادی برای رسیدن به گل روی دروازه بارسا اعمال کند، این فرصت را در اختیار مسی و دوستان قرار خواهد داد تا راه خروج را به میهمان انگلیسی نشان دهند و بلیطشان را برای دور یک چهارم پایانی، برای یازدهمین سال پیاپی رزرو نمایند!

کی هست و کی نیست

هافبک هجومی بارسا فیلیپه کوتینیو نمی‌تواند در لیگ قهرمانان به میدان روند و نلسون سمدو و دنیس سوارز هم هر دو مصدوم هستند. این یعنی لیست بارسا برای بازی امشب به شرح زیر است.

تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، پائولینیو، الکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال، اومتیتی و فرمایلن.




فرم دو تیم (در تمامی رقابت‌ها)

بارسا: W D W D W D W D W W
چلسی: L W L L W W D L L W

نقل قول‌ها

سرخیو بوسکتس: «این یک بازی دشوار و پر فشار در برابر یک تیم دفاعی قوی خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشم».

ارنستو والورده: «ما از جزئیات کوچکی که می‌تواند سرنوشت بازیهای این چنینی را تعیین کند آگاهیم. نتیجه فعلی برای ما خوب است، اما دفاع کردن از آن هم کار ساده‌ای نخواهد بود».

از نقطه نظر آمار

بارسا و چلسی به دنبال تساوی ۱-۱ بیستم فبریه در لندن پا به این دیدار می‌گذارند. جایی که ویلین در دقیقه ۶۲ لندنی‌ها را پیش انداخت اما لئو مسی در دقیقه ۷۵ کار را به تساوی کشاند. این گل مسی، اولین گل دوران ورزشی او در برابر چلسی بود که در نهمین دیدارش در برابر این تیم و پس از ۳۰ شوت و ۷۳۰ دقیقه بازی بدست آمد. مسی اکنون ۱۸ گل در لیگ قهرمانان در برابر تیمهای انگلیسی به ثمر رسانده که بیشتر از هر بازیکن دیگری است.

حریفتان را بشناسید... بازی امشب چهاردهمین تقابل بارسا و چلسی در لیگ قهرمانان اروپاست. تنها دو دیدار دیگر در تاریخ این رقابتها سابقه تکرار بیشتری داشته است: بایرن مونیخ - رئال مادرید با ۱۸ بازی و بارسا - آث میلان با ۱۵ تا. حریفان بازی امشب در ۱۳ دیدار قبلی خود ۶ بار به تساوی رضایت داده‌اند.


بارسا امشب به دنبال این است که برای یازدهمین فصل متوالی به دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. کاتالان‌ها در ۳۹ بازی خانگی که در ادوار حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده‌اند، ۲۵ برد، ۱۰ تساوی و ۴ شکست کسب کرده‌اند که یکی از این ۴ شکست در برابر تیمی انگلیسی - لیورپول - بود که ۲۱ فبریه ۲۰۰۷ با نتیجه ۱-۲ در نیوکمپ ثبت شد. از طرف دیگر، آمار ۲۳ پیروزی اروپایی بارسا در برابر تیمهای انگلیسی بیشتر از آمار هر تیم دیگری در این زمینه است.



پخش زنده

این دیدار ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rahakhanmessi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
امیدوارم شب مسی باشه امشب


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۸:۵۱)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
ان شالله میترکونیمشون


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۷:۰۹)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
به اميد يه بازي خوب و برد بارسلونا
به اميد موفقيت بارسلونا
به اميد هتريك تو سه گانه


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۴:۴۵)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم یه بازی خوب ببینیم و یه نتیجه خوب بگیریم. بعید می دونم کونته دست از محافظه کاری برداره و احتمالا با پلن یک ساعت دفاع و ۳۰ دقیقه آخر حمله میاد تو بازی.

دلم میخواد ۹۰ دقیقه فقط بهم پاس بدیم ، اونام مثه بز دنبال توپ بدوان
خیلی حال میده پرچمدار بازی اتوبوسیو این مدلی حذف کنیم تا درس عبرت بشه برا همه
درسته برا بارسا افت داره ولی حال میده


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۱:۵۱)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
با توجه به مشی مربی بازی زیبا بعیده ولی به صعود امیدواریم


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۱:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
امیدوارم یه بازی خوب ببینیم و یه نتیجه خوب بگیریم. بعید می دونم کونته دست از محافظه کاری برداره و احتمالا با پلن یک ساعت دفاع و ۳۰ دقیقه آخر حمله میاد تو بازی.


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۱:۱۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
به امید برد با لطف خدا


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ (۱۱:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!