به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه بازیهای باقیمانده مدعیان قهرمانی لالیگالالیگا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۲۱) (۷۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


ماه آپریل پیش رو، ماهی حساس برای ۴ مدعی قهرمانی این فصل لالیگا خواهد بود. در این خبر به بررسی وضعیت بارسا و ۳ رقیبش در لالیگا، در بازیهای مابقی فصل پرداخته‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا در حالی به مقطع پایانی فصل پا می‌گذارد که ۱۱ امتیاز با اتلتیکو مادرید، ۱۵ امتیاز با رئال مادرید و ۱۶ امتیاز با والنسیا فاصله دارد. سه تیم برتر لیگ همچنان در رقابتهای اروپایی حضور دارند و تنها متمرکز بر بازیهای لالیگا نیستند. تیم مارسلینیو اما، تمام توانش را معطوف به بازیهای لیگ خواهد کرد.

بارسا میهمان سویا و سلتا؛ اتلتیکو میهمان برنابئو و سن سباستین

تا پایان فصل، دشوارترین سفر بارسا دو تقابل با سویا و سفر به بالایدوس خواهد بود. اولین دیدار از مصاف با رقیب اندولوسی همین شنبه خواهد بود و دومین آنها در فینال جام حذفی. مردان ارنستو والورده در هفته ۳۳ رقابتها به ویگو سفر خواهند کرد و در هفته اول ماه مه، در نیوکمپ میزبان رئال مادرید خواهند بود.

اتلتیکو ۸ آپریل میهمان رئال مادرید خواهد بود و همچنین در برابر رئال سوسیداد هم صف آرایی خواهد کرد. سفیدهای مادرید در سوی دیگر، باید به سانچز پیزخوان، نیوکمپ و استادیو د لا سرامیکای ویارئال سفر کنند.

رقابتهای اروپایی، عاملی تاثیرگذار

بازیهای اروپایی هم برای ۳ تیم برتر لیگ، در خلال بازیهای محلی برگزار خواهد شد. بارسا ۴ و ۱۰ آپریل در دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با آ اس رم ایتالیا مصاف خواهد کرد. در همین رقابتها، رئال مادرید ۳ و ۱۱ آپریل در برابر یوونتوس قرار خواهد گرفت و اتلتیکو مادرید هم در دور یک چهارم پایانی لیگ اروپا، ۵ و ۱۲ آپریل به مصاف اسپورتینگ پرتغال خواهد رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در نتیجه، در حال ورود به مقطع حساس و سرنوشت ساز فصل هستیم، و بارسا با یک برتری چشمگیر به این بخش از فصل پا خواهد گذاشت. تنها ۸ بازی در لیگ باقی مانده است و آبی و اناری‌ها برای حفظ برتری ۱۱ امتیازی خود با تیم دوم جدول تلاش خواهند کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: برنامه بازیهای باقیمانده مدعیان قهرمانی لالیگا
بازيهاي آتلتيكو قدري راحت تر هست اما اون بازي دربي با رئال تعيين كننده هست. فاصله امتيازي خوبي ايجاد شده و با ادامه اين روند مي توانيم خيلي زود قهرماني را قطعي كنيم تا تيم تمركز كافي روي ليگ قهرمانان داشته باشه.


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۶)
 
messi-.10
پاسخ به: برنامه بازیهای باقیمانده مدعیان قهرمانی لالیگا
ب امید فصل بدون باخت


جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ (۴:۲۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: برنامه بازیهای باقیمانده مدعیان قهرمانی لالیگا
امیدورام امسال هیچ ماهی با لطف خداوند برامون بد نباشه که دیگه اون ماه رو لعنتی بگیم.انشالله همه ماه ها خوب هست


پنج‌شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!