اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۱۷) (۱,۷۲۲ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بارسا در نیمه اول و در غیاب مسی، به شدت تحت تاثیر بازی جسورانه سویا قرار داشت و چندین بار خوش شانس بود كه حملات زهردار میزبان به گل مبدل نشد. سرانجام در یك آشفتگی عجیب در خط دفاعی، توپ به تور دروازه بارسا رسید تا مثل بازیهای گذشته و فرصتهای خلق شده متعدد روی دروازه بارسا، اثبات شده باشد كه آمار گل خورده كم بارسا به هیچ وجه به ادعای غیر واقعی «ترمیم ساختار دفاعی بارسا توسط والورده» ارتباطی ندارد.
نیمه دوم هم به همان شیوه آغاز شد. بارسا خیلی سریع گل خورد و خوش شانس بود كه دقایقی بعد، تیم میزبان یك موقعیت مسلم دیگر را هم از دست داد. بارسا بدون مسی، انبوهی از بازیكنان بزرگ سر در گم بود و چیزی درست شبیه یك تیم بیمربی نشان میداد.
با آمدن مسی بارسا تیم دیگری شد. ظرف كمتر از چند دقیقه، بارسا دو بار تا آستانه گشودن دروازه سویا رفت كه یكبار آن با برخورد توپ به تیر دروازه سفیدپوشان همراه بود.
یك دقیقه بعد این سویا بود كه میتوانست اختلاف را به ٣ گل افزایش دهد اما ضربه خودخواهانه موریل موقعیت را از تیمش گرفت. چند دقیقه بعد، این اتفاق مجدد تكرار شد. دقیقه ٦٧ بود كه موریل مجددا موقعیتی را از دست داد و لایون دقیقه ٧٣ همین كار را تكرار كرد؛ تا دقیقه ٧٩ سه موقعیت دیگر برای سویا به همین شكل از دست رفت تا طرفداران بارسا، بابت آبرومندانه باقی ماندن نتیجه، مدیون بیدقتی مهاجمین سویا باشند!
بارسا در دقیقه ٨٧ روی یك ضربه كرنر تیر دروازه سویا را برای بار دوم به لرزه در آورد اما موفق به گلزنی نشد. یك دقیقه بعد، سوارز روی یك ضربه كرنر دیگر موفق شد دروازه میزبان را بگشاید.
بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا بازیکنان سویا مات و مبهوت، به انبوه موقعیتهایی که به سادگی از دست داده بودند، و مهمتر از همه، به همان تک لحظهای که از مسی غافل شدند بیاندیشند!
اگرچه میتوان این تساوی - صد البته بدون شایستگی - را در ورای اختلاف بارسا در صدر جدول لالیگا بیاهمیت جلوه داد و یا تقصیر آن را به گردن وقفه بازیهای ملی انداخت، اما واقعیت این است كه این بازی، نمای كاملی از ضعفهای تاكتیكی اساسی والورده، و تاكیدی دوباره بر این واقعیت بود كه بارسای والورده بدون مسی، یك تیم كاملا بدون تاکتیک، بیهدف و در هم ریخته است، و مشخص نیست که با این سبک فاجعه بار بازی، تا کجا میتوان تنها با تکیه بر جادوی مسی به پیش رفت!
FCBarcelona.ir
وقتی آرژانتین در غیاب مسی ٦ گل از اسپانیا دریافت كرد، نوك پیكان انتقادات از خورخه سمپائولی متوجه انتخاب بد نفرات و به میدان فرستادن تیمش با تركیبی دست و پا شكسته از بازیكنانی متوسط بود. اما بارسای والورده در غیاب مسی و با وجود در اختیار داشتن دوجین بازیكن با كیفیت، داستان لشكر شكست خورده بودن آرژانتین در غیاب اسطورهاش را تكرار كرد تا ضعفهای تاكتیكی عمیق بارسا بیشتر از هر زمان دیگری به چشم آید.
بارسا در نیمه اول و در غیاب مسی، به شدت تحت تاثیر بازی جسورانه سویا قرار داشت و چندین بار خوش شانس بود كه حملات زهردار میزبان به گل مبدل نشد. سرانجام در یك آشفتگی عجیب در خط دفاعی، توپ به تور دروازه بارسا رسید تا مثل بازیهای گذشته و فرصتهای خلق شده متعدد روی دروازه بارسا، اثبات شده باشد كه آمار گل خورده كم بارسا به هیچ وجه به ادعای غیر واقعی «ترمیم ساختار دفاعی بارسا توسط والورده» ارتباطی ندارد.
نیمه دوم هم به همان شیوه آغاز شد. بارسا خیلی سریع گل خورد و خوش شانس بود كه دقایقی بعد، تیم میزبان یك موقعیت مسلم دیگر را هم از دست داد. بارسا بدون مسی، انبوهی از بازیكنان بزرگ سر در گم بود و چیزی درست شبیه یك تیم بیمربی نشان میداد.
دقیقه ٥٨، «بارسا» وارد میدان شد! مسی؛ تمام بارسای والورده!
با آمدن مسی بارسا تیم دیگری شد. ظرف كمتر از چند دقیقه، بارسا دو بار تا آستانه گشودن دروازه سویا رفت كه یكبار آن با برخورد توپ به تیر دروازه سفیدپوشان همراه بود.
یك دقیقه بعد این سویا بود كه میتوانست اختلاف را به ٣ گل افزایش دهد اما ضربه خودخواهانه موریل موقعیت را از تیمش گرفت. چند دقیقه بعد، این اتفاق مجدد تكرار شد. دقیقه ٦٧ بود كه موریل مجددا موقعیتی را از دست داد و لایون دقیقه ٧٣ همین كار را تكرار كرد؛ تا دقیقه ٧٩ سه موقعیت دیگر برای سویا به همین شكل از دست رفت تا طرفداران بارسا، بابت آبرومندانه باقی ماندن نتیجه، مدیون بیدقتی مهاجمین سویا باشند!
بارسا در دقیقه ٨٧ روی یك ضربه كرنر تیر دروازه سویا را برای بار دوم به لرزه در آورد اما موفق به گلزنی نشد. یك دقیقه بعد، سوارز روی یك ضربه كرنر دیگر موفق شد دروازه میزبان را بگشاید.
و باز هم مطابق انتظار، این برترین بازیکن تاریخ بود که در سختترین شرایط درخشید! در حالی که توپ سرگردان پشت محوطه جریمه رها شده بود، این مسی بود که از راه رسید و با یک تک ضربه استادانه توپ را به تور دروازه میزبان چسباند تا بارسا به گل تساوی دست یافته باشد!
بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا بازیکنان سویا مات و مبهوت، به انبوه موقعیتهایی که به سادگی از دست داده بودند، و مهمتر از همه، به همان تک لحظهای که از مسی غافل شدند بیاندیشند!
اگرچه میتوان این تساوی - صد البته بدون شایستگی - را در ورای اختلاف بارسا در صدر جدول لالیگا بیاهمیت جلوه داد و یا تقصیر آن را به گردن وقفه بازیهای ملی انداخت، اما واقعیت این است كه این بازی، نمای كاملی از ضعفهای تاكتیكی اساسی والورده، و تاكیدی دوباره بر این واقعیت بود كه بارسای والورده بدون مسی، یك تیم كاملا بدون تاکتیک، بیهدف و در هم ریخته است، و مشخص نیست که با این سبک فاجعه بار بازی، تا کجا میتوان تنها با تکیه بر جادوی مسی به پیش رفت!
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
بازی بد از بارسا و بازیکنای بارسا . مسی هم نشون داد با وجود مصدومیت خیلی سر تر از تمام بازیکنای جهانه . این یک سکته ناقص در روند رو به رشد بارسای والورده هستش که امیوارم تو بازیهای دیگه رخ نده و بارسای والورده موفق بشه که تا حالا شده و خواهد شد . چون اگه والورده موفق نشه ، احتمالا دوباره میرن سراغ انرریکه و بعضی از دوستان سر شوق میان و کیف می کنن .
سهشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۵۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
هنوز توکف بازیم.چ میکنه کینگ....در مورد نظرات همینو بس ک ما نیمکتمون تعطیله.اخه نمیدونم چرا ی سریا بشکلی ...هنوز قبول ندارن ک ما ذخیرهامون فاجعن.خدا خودش این فصلو ب خیر کنه تا فصل بعد از دست اون 6 بازیکن بی ارزش ک همیشه گفتم اسماشونو رااااااااحت شیم.هر بازی نصف حواسم ب اینه ک بازیکنا اصلی مصدوم نشن
دوشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ (۰:۴۵)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول vahid_fcb10 نوشته:من نمیدونم آقای امینی چه اصراری داره لوچو رو با والورده مقایسه کنه انریکه توی سه تا تیم مربی بود با سلتا وسط های جدول بود و یه تیم معمولی ساخته بود رم رو به گند کشوند توی بارسا هم از صدقه سر ام اس ان یه سه گانه برد اون تیم رویایی 2016 رو فقط انریکه میتونست جلو اتلتی حذف کنه پی اس جی ما رو لوله کرده بود سیتی لوله مون کرد،یووه هم دست اخر نابودمون کرد اخه کی توو تورین سه دفاعه میچینه وقتی حتی مدافع شش دانگ نداره،متیو رو میذاره توو بازی ما حتی به راحتی میتونستیم پارسال راحت لیگو ببریم،ولی تعویض های چرت و پرت انریکه امتیاز ازمون گرفت خرید های افتضاحش هم بماند دیگه گومز،خرید اردا و اجازه ندادن برای فروشش که باعث ضرر شد،دینیه یه دیشب تیم توی فاز دفاعی تمرکز لازمو نداشت و بازیکن ها هم با صلابت بازی نکردن گل دوم که خوردیم چند سری میشد جبرانش کرد ولی پشت هم اشتباه کردیم،اول ترشتگن توپو بد دور کرد،مرحله بعد پیکه مث ماست وایساد و توپو راحت ازش رد کردن،ترشتگن به جا دفاع به کنار توپو صاف جلو پا حریف انداخت و راکیتیچی که بازیکن حریفو ول کرده والورده نسبت به انریکه درک تاکتیکی بهتری داره کوچ لب خطش به نسبت والورده یخیلی خیلی خیلی بهتره با رسانه ها بهتر رفتار میکنه ،همین باعث میشه خیلی فشار ها کمتر بشه عاشق ترکیب های نو و جدید و تست شده هم نیست،دقیقا ترکیبی رو انتخاب میکنه که منطقی باشه نه احساسی خدا خیرت بده. یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳:۴۴)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
من نمیدونم آقای امینی چه اصراری داره لوچو رو با والورده مقایسه کنه انریکه توی سه تا تیم مربی بود با سلتا وسط های جدول بود و یه تیم معمولی ساخته بود رم رو به گند کشوند توی بارسا هم از صدقه سر ام اس ان یه سه گانه برد اون تیم رویایی 2016 رو فقط انریکه میتونست جلو اتلتی حذف کنه پی اس جی ما رو لوله کرده بود سیتی لوله مون کرد،یووه هم دست اخر نابودمون کرد اخه کی توو تورین سه دفاعه میچینه وقتی حتی مدافع شش دانگ نداره،متیو رو میذاره توو بازی ما حتی به راحتی میتونستیم پارسال راحت لیگو ببریم،ولی تعویض های چرت و پرت انریکه امتیاز ازمون گرفت خرید های افتضاحش هم بماند دیگه گومز،خرید اردا و اجازه ندادن برای فروشش که باعث ضرر شد،دینیه یه دیشب تیم توی فاز دفاعی تمرکز لازمو نداشت و بازیکن ها هم با صلابت بازی نکردن گل دوم که خوردیم چند سری میشد جبرانش کرد ولی پشت هم اشتباه کردیم،اول ترشتگن توپو بد دور کرد،مرحله بعد پیکه مث ماست وایساد و توپو راحت ازش رد کردن،ترشتگن به جا دفاع به کنار توپو صاف جلو پا حریف انداخت و راکیتیچی که بازیکن حریفو ول کرده والورده نسبت به انریکه درک تاکتیکی بهتری داره کوچ لب خطش به نسبت والورده یخیلی خیلی خیلی بهتره با رسانه ها بهتر رفتار میکنه ،همین باعث میشه خیلی فشار ها کمتر بشه عاشق ترکیب های نو و جدید و تست شده هم نیست،دقیقا ترکیبی رو انتخاب میکنه که منطقی باشه نه احساسی یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۳۶)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقش راکیتیچ تو تیم نمی دونم چیه! و البته پاعولینیو چند بازی است ک هیچ کار نمی کنه
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۵۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:دوست عزيز اون زمان كه من طرفدار بارسا شدم نه تنها خبرى از جام نبود، كه سهميه اروپا هم آرزو بود! تا صد سالم اگه وضع همون طور مى موند من راضى بودم چون فلسفه بازى زيبا وجود داشت! اينم كه ميگى سال اول ريكارد تيم زيبا بازى نمى كرد مشخصه اون دوران رو درست نديدى! سال اول ريكارد يكى از زيباتريت و حماسى ترين فصلهاى تاريخ باشگاه بود! حالا بشينيد منتظر تا والورده كه نشون داده هيچ درك تاكتيكى نداره يهو سال بعد سوپرمن شه! بعدم من از دوستانى كه چشمشون رو روى كيفيت افتضاح تيم بستن و دل به نتايج خوش كردن مى پرسم، اگه ديشب جاى مهاجماى چلاق سويا، مهاجماى سيتى يا بايرن بودن چى مى شد؟ دو رقمى مى شديم! فكرشم نكنين شانس والورده و يه تنه تيم رو به دوش كشيدن مسى تو اروپا هم تيمو ببره جلو. اصلا بر فرض مثال منم از اين لحظه صد در صد با شما موافقم...حالا بايد چيكار كنيم بريم تو توييتر بارتمئو اعتراض كنيم؟؟؟؟از موفقيت تيم خوشحال نشيم؟؟؟؟اقا تيم افتضاح بازي ميكنه ولي نتيجه ميگيره منم موافق شما هستم ولي چكاري از دست منًو شما بر مياد ؟؟؟؟ دوست عزيز دقيقا من هم از همون دوراني كه شما ميگيد طرفدار بارسلونا هستم...ولي قبول كنيد جام لذت طرفداري رو دو چندان ميكنه.... كي تيم سال اول رايكارد فوق العاده بود؟؟؟؟ نيم فصل اول تا رده هفدهم رفت نيم فصل دومم به دليل فرم افتضاح رئال كه تا هفته بيستو پنجم ١٨ امتياز از بارسلونا پيش بود و بارسلونا ٩ برد پياپي اورد و رئالو گرفت و اخرش هم والنسيا قهرمان شد....تو جام يوفا هم اگه اشتباه نكنم استراسبورگ فرانسه تيم رو حذف كرد.... حالا اين حماسيش كجا بود؟؟؟؟ اين تيم تو بازياي بزرگ نشون داده بهتر بازي ميكنه جلوي يوونتوس رئال اتلتيكو و ديگر تيمها خودشو ثابت كرده مطمئن باشيد جلوي سيتي و باير مونيخ هم بهتر بازي ميكنه.... اقا امسال بايد جام بگيريم چرا درك نميكنيد حالا اگه با بازي زيبا باشه بهتر و حالا كه زيبا بازي نميكنيم ولي نتيجه ميگيريم نبايد زياد ناراضي باشيم..... به اميد موفقيت بارسلونا به اميد هتريك تو سه گانه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۲۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نمیشه هیچی گفت بازی بد از بارسا که خیلی داغون بود تیم اصلا تمرکز نداشت و راحت به سویا موقعیت میدادن و در صحنه هایی بود که بازیکنان اصلا برنمیگشتن البته اگر پیکه در زمین نبود مطمئن هستم که اینقدر فضا و موقعیت به تیم حریف نمیدادیم تیم بدون مسی در این بازی شوت بود اما بعد از اومدن مسی تیم دیگری شدیم و بعد با اومدن دنیس باز هم عالی تر در فضا این بازی نشون داد که بوسکتس نبض تیم وقتی نیست چه میشه و نبودش احساس میشد ما هنوز در هافبک مشکل داریم این بازی رو در آخر نباختیم اما امیدوارم تلنگری به همه تیم باشه و در ادامه از این جور بازی ها نبینیم مطمئنأ این تیم بهتر از اینا میشه اما باید این فصل رو با نوساناش بگذرونیم یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۰:۱۸)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
همیشه بعد فیفا دی بارسا بدجور ب دردسر میوفته مدیر هم فقط هر لحظه دنبال یک اشتباه میگرده والورده رو خراب کنه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۵۳)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
بارسا چه زیبا بازی کنه چه زشت،چه مالکیت داشته باشه چه نداشته باشه ،چه جام بگیره چه جام نگیره من عاشقشم و همیشه پشت تبم محبوبم هستم ...❤️❤️❤️💙💙💙
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۳۴)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Nasiri1987r نوشته:براي بار هزارميگم منم از سبك بازي تيم راضي نيستم و هممون عاشق بارسلونا شديم بخاطر بازي زيبا ...ولي هر كسي هم بگه جام براش مهم نيست فكر نكنم حقيقت رو گفته باشه...اولين فوتبال زيبا رو تو هزاره جديد ارسنال و دورتموند سامر بازي كردن چرا طرفدار اينا نشدين؟؟؟چون منجر به فتح جام نميشد...فوتبال اساسش جام هستش و اگه همراه با بازي زيبا باشه لذت جامها چندين برابر ميشه... ولي بارسلونا تو يكي دو سال گذشته فتح جام و بازي زيبا رو همزمان نداشت كه منجر شد اون كچل و اون رونالدو دلقك جامهاي مهم رو بدست بيارن....و رونالدو تو توپ طلا به مسي برسه....مطمئن باشيد تيم سال بعد بهتر بازي ميكنه و امسال فصل گذار و تغيير سبكه حالا هم تيم داره نتيجه ميگيره چه بهتر.... سال اول رايكارد هم تيم اصلا زيبا بازي نميكرد ولي سال بعد فلسفه توتال فوتبال كرايف تو تيم اجرا شد يا همين تيم پارسال پپ با امسالش رو مقايسه كنيد به مربي بايد زمان داد... اگه سال بعد هم تيم اين سبك بازي كرد حق با شماست... به اميد موفقيت بارسلونا به اميد هتريك تو سه گانه دوست عزيز اون زمان كه من طرفدار بارسا شدم نه تنها خبرى از جام نبود، كه سهميه اروپا هم آرزو بود! تا صد سالم اگه وضع همون طور مى موند من راضى بودم چون فلسفه بازى زيبا وجود داشت! اينم كه ميگى سال اول ريكارد تيم زيبا بازى نمى كرد مشخصه اون دوران رو درست نديدى! سال اول ريكارد يكى از زيباتريت و حماسى ترين فصلهاى تاريخ باشگاه بود! حالا بشينيد منتظر تا والورده كه نشون داده هيچ درك تاكتيكى نداره يهو سال بعد سوپرمن شه! بعدم من از دوستانى كه چشمشون رو روى كيفيت افتضاح تيم بستن و دل به نتايج خوش كردن مى پرسم، اگه ديشب جاى مهاجماى چلاق سويا، مهاجماى سيتى يا بايرن بودن چى مى شد؟ دو رقمى مى شديم! فكرشم نكنين شانس والورده و يه تنه تيم رو به دوش كشيدن مسى تو اروپا هم تيمو ببره جلو. یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۶:۵۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:من اگر با اين فوتبال مزخرف والورده سه گانه هم بگيريم هيچ لذتى نخواهم برد. اگه عاشق جام بودم مى رفتم طرفدار رئال مى شدم! بارسا يعنى فوتبال زيبا و وقتى از اصل خودش دور بشه و قهرمانى رو به هر قيمتى بخواد فرقى با رئال نداره! براي بار هزارميگم منم از سبك بازي تيم راضي نيستم و هممون عاشق بارسلونا شديم بخاطر بازي زيبا ...ولي هر كسي هم بگه جام براش مهم نيست فكر نكنم حقيقت رو گفته باشه...اولين فوتبال زيبا رو تو هزاره جديد ارسنال و دورتموند سامر بازي كردن چرا طرفدار اينا نشدين؟؟؟چون منجر به فتح جام نميشد...فوتبال اساسش جام هستش و اگه همراه با بازي زيبا باشه لذت جامها چندين برابر ميشه... ولي بارسلونا تو يكي دو سال گذشته فتح جام و بازي زيبا رو همزمان نداشت كه منجر شد اون كچل و اون رونالدو دلقك جامهاي مهم رو بدست بيارن....و رونالدو تو توپ طلا به مسي برسه....مطمئن باشيد تيم سال بعد بهتر بازي ميكنه و امسال فصل گذار و تغيير سبكه حالا هم تيم داره نتيجه ميگيره چه بهتر.... سال اول رايكارد هم تيم اصلا زيبا بازي نميكرد ولي سال بعد فلسفه توتال فوتبال كرايف تو تيم اجرا شد يا همين تيم پارسال پپ با امسالش رو مقايسه كنيد به مربي بايد زمان داد... اگه سال بعد هم تيم اين سبك بازي كرد حق با شماست... به اميد موفقيت بارسلونا به اميد هتريك تو سه گانه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۸)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نکته ای که تو این بازی بهش ایمان پیدا کردم این بود که از بین اینیستا و کوتینیو یکیشون باید بازی کنه و شک ندارم که خود اینیستا هم اینو فهمیده و میخواد بعد جام جهانی بره چین... من خودم از منتقدای سرسخت والورده هستم و اگه من جای اون بودم به پیکه که دو سه ماهی میشه با درد زانو داره بازی میکنه استراحت میدادم و مینا رو بازی میدادم ولی باید قبول کرد که بجز راکیتیچ، بقیه در حد و اندازه های خودشوت نبودن و دلیل اصلیش هم بازی های ملی و خستگیه و کاریش هم نمیشه کرد ... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:اگر میباختیم هم نگاه من به تیم ( نه والورده! ) مثبت بود و میگفتم در بهترین زمان ممکن باختیم. باید جلوی رم تمرکز دفاعی بهترین داشته باشیم. سعید جان با تیتری که در نظر گرفته، همه چیز رو مختصر و مفید ابراز کرده. زنده باد لئو، مردم از خنده! خخخخخخخخخخخخخخخ! نمیدونید رئالی ها چه سوزشی بهشون دست داده! واقعا خستگی و بوسکنس واقعا سخت کرده بود کار رو.گوش شیطون کر دنیس چقدر خوب بود یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۴)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
اگر میباختیم هم نگاه من به تیم ( نه والورده! ) مثبت بود و میگفتم در بهترین زمان ممکن باختیم. باید جلوی رم تمرکز دفاعی بهتری داشته باشیم. تیتر مختصر و مفید سعید جان، گویای همه چیز هست. زنده باد لئو، مردم از خنده! خخخخخخخخخخخخخخخ! نمیدونید رئالی ها چه سوزشی بهشون دست داده! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Nasiri1987r نوشته:اقاي محترم من نميخواستم بابت پياماي شما مطلب بنويسم.... چون هرنظر مخالفي رو توهين ميدونيد و فقط شما هستيد كه توهين نميكنيد و يا سريع بلاك ميكنيد.... من نگفتم طرفدار فوتبال نتيجه گرا هستم گفتم واسه من بعد از موفقيت سالهاي گذشته رئال جام مهمتر از بازي زيباست....و اگه سال بعد هم تيم همين بازي رو ارائه بده منم ميشم مخالف والورده... تيم امسال نميتونه بازي زيبا ارائه بده كه اصلا فرض رو بر اين ميگيريم كه به قول شما مقصر والوردست.... حالا يه سوال شما دوست داريد حداقل امسال با اين طرز بازي جام بگيريم يا نگيريم.... من اگر با اين فوتبال مزخرف والورده سه گانه هم بگيريم هيچ لذتى نخواهم برد. اگه عاشق جام بودم مى رفتم طرفدار رئال مى شدم! بارسا يعنى فوتبال زيبا و وقتى از اصل خودش دور بشه و قهرمانى رو به هر قيمتى بخواد فرقى با رئال نداره! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۵)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:وقتی تحلیل از فوتبال فقط بر اساس نتیجه باشه، خروجیش هم میشه مقایسه این بازی مزخرف با اون بازی باشکوه! البته جز این هم از طرفداران این فوتبال مزخرف والورده توقعی نمیره... اقاي محترم من نميخواستم بابت پياماي شما مطلب بنويسم.... چون هرنظر مخالفي رو توهين ميدونيد و فقط شما هستيد كه توهين نميكنيد و يا سريع بلاك ميكنيد.... من نگفتم طرفدار فوتبال نتيجه گرا هستم گفتم واسه من حداقل امسال بعد از موفقيت سالهاي گذشته رئال جام مهمتر از بازي زيباست....و اگه سال بعد هم تيم همين بازي رو ارائه بده منم ميشم مخالف والورده... تيم امسال نميتونه بازي زيبا ارائه بده كه اصلا فرض رو بر اين ميگيريم كه به قول شما مقصر والوردست.... حالا يه سوال شما دوست داريد حداقل امسال با اين طرز بازي جام بگيريم يا نگيريم.... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:یعنی اگه در این لحظه والورده و بقیه مربیای بارسا اخراج بشن و حتی هادی مرزبان هم به عنوان سرپرست معرفی نشه و تیم کلا بدون مربی بره تو زمین، قطعا بهتر از این بازی می کنه! و این نتیجه ایه که نشوندن یه مربی کوچیک بیسواد روی نیمکت یه تیم بزرگ به همراه داره! لعنت بهت بارتمئو که بارسا رو به روزی انداختی که ریز و درشت و کوچیک و بزرگ بیان تیم رو زیر بار حملاتشون بگیرن و فقط با شانس و درخشش مسی نتیجه بگیریم تا فقط طرفداران برد و جام از این تیم مزخرف خوشحال باشن... تیم زمان والورده خیلی تیم تره و کلاس بازیش حتی دفاعی بازی کردنش بهتر از انریکه بود چی بود بازی زیبا درجه سه انریکه چون درجه یک و دوش گواردویلا و ریکاردبود که ته اون بازی زیبا درجه سه میشد. جام بردن زغال و توپ طلای نکبت و اعصاب خوردی . بازی زیبا مال پلی استیشن و زمان گوادیولاس... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
بازم تاكيد ميكنم منم از سبك بازي تيم لذت نميبرم و اگه تيم والورده سال بعد هم همين بازي رو انجام بده منه موافق والورده ميشم مخالفش كه البته مطمئنم فصل بعد به مراتب بازي بهتري ارائه ميده.... درسته بازي زيبا مهمه ولي بازي زيبايي كه همراه با جام باشه....كه اين بارسلونا به هر دليلي يا تفكر سرمربي يا پتانسيل بازيكناي كنوني يا فشار دو قهرماني پشت سر هم رئال توليگ قهرمانان نميتونه ارائه بده و فقط به دنبال برد و نتيجست.... چه بخوايم چه نخوايم والورده سرمربي تيمه و تيم داره نتيجه ميگيره و ما خوشحال ميشيم انتظار داريد چون تيم زيبا بازي نميكنه ولي ميبره ما خوشحال نباشيم... انشاالله انريكه سالاي بعد مربي يه تيم ديگه ميشه و ما عملكردشو ميبينيم ..... به اميد موفقيت بارسلونا به اميدهتريك تو سه گانه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:نه منظورش اصلا بازی نبود.میگه چطور 2 گل تو 8 دقیقه نبوغ بازیکنه 3 گل تو 6 دقیقه نبوغ سرمربی؟؟؟؟؟ چون چند گل در چند دقیقه مهم نیست! فوتبال همش گل و نتیجه نیست! روند بازی مهمه! کیفیت بازی مهمه! ۹۰ دقیقه بازی مهمه نه فقط هایلایت بازی! یه کمی عمیق تر به فوتبال نگاه کنین! تو اون بازی بارسا پاریس رو لوله کرده بود و باید همین نتیجه رو یا حتی بهترشو می گرفت. تو این بازی بارسا لوله شده بود و باید ۶-۱ می باخت! هیچ ربطی به هم ندارن این دو تا! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول hamed_leolove نوشته:مسی اون بازیکنیه که ته توهای افغانستان یه بچه به عشقش کیسه پلاستیک راه راه ابی میپوشه تا مثه اون بشه. حد ضریب نفوذشو تو دنیا حساب کن. اصلا چون مسی نبود نیمه اول بازی خوب نبود ربطیم به مربی نداره. انگار یه چیزی کمه وقتی نیست. شاهدشم اون تصویر که سر گل دوم بازیکن سویا دست بالا داشت خوشحالی میکرد مسی بک گراند بود .مسی مهمتر از جشن گل یارو بود... "مسی مهمتر از جشن گل " خیلی قشنگ بود یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:وقتی تحلیل از فوتبال فقط بر اساس نتیجه باشه، خروجیش هم میشه مقایسه این بازی مزخرف با اون بازی باشکوه! البته جز این هم از طرفداران این فوتبال مزخرف والورده توقعی نمیره... نه منظورش اصلا بازی نبود.میگه چطور 2 گل تو 8 دقیقه نبوغ بازیکنه 3 گل تو 6 دقیقه نبوغ سرمربی؟؟؟؟؟ یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Nasiri1987r نوشته:عجب موقعي كه سه گل از دقيقه ٨٨ تا اخر بازي جلوي پاريس زديم و اونهم روي نبوغ نيمار بود شد هنرو نبوغ مربي ولي الان شد به خاطر مسي.... پاريس بعد سه يك چند تا موقعيت فوقالعاده داست يه تيرك زدن يه پنالتي داور براشون نگرفت دو سه تا تك به تك داشتن يه كم انصاف خوبه ادم داشته باشه وقتی تحلیل از فوتبال فقط بر اساس نتیجه باشه، خروجیش هم میشه مقایسه این بازی مزخرف با اون بازی باشکوه! البته جز این هم از طرفداران این فوتبال مزخرف والورده توقعی نمیره... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
مسی اون بازیکنیه که ته توهای افغانستان یه بچه به عشقش کیسه پلاستیک راه راه ابی میپوشه تا مثه اون بشه. حد ضریب نفوذشو تو دنیا حساب کن. اصلا چون مسی نبود نیمه اول بازی خوب نبود ربطیم به مربی نداره. انگار یه چیزی کمه وقتی نیست. شاهدشم اون تصویر که سر گل دوم بازیکن سویا دست بالا داشت خوشحالی میکرد مسی بک گراند بود .مسی مهمتر از جشن گل یارو بود...
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Daughter.of.Eve نوشته:نه دیگه به ۲ تا گل در عرض دو دقیقه که دومیش فقط به خاطر مسی بود نمیشه گفت کامبک والورده! عجب موقعي كه سه گل از دقيقه ٨٨ تا اخر بازي جلوي پاريس زديم و اونهم روي نبوغ نيمار بود شد هنرو نبوغ مربي ولي الان شد به خاطر مسي.... پاريس بعد سه يك چند تا موقعيت فوقالعاده داست يه تيرك زدن يه پنالتي داور براشون نگرفت دو سه تا تك به تك داشتن يه كم انصاف خوبه ادم داشته باشه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۰)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
سلام اول از همه عید نوروز رو به همه تبریک میگم و در وهله بعدی ضمن تشکر از گردانندگان سایت مخصوصا آقای ایمنی دوست داشتنی ، میخوام بگم این تحلیل بازی از دید من نظر شخصی جناب ایمنی هستش که البته بخش عمدش از سر دلسوزی و هوادار بودنشونه و بخش دیگشم علاقه شون به انریکه بنظرم علیرغم اینکه بارسا این بازی بنابه هر دلیلی بارسای همیشگی نبود ولی نتایج کل فصل گویای همه چیزه بارسا این فصل متکی به مسیه چون اون آقا فقط اسمش مسی نیست بلکه بهترین بازیکن تاریخه و وزنه خیلی سنگینیه که اگه تو هر تیمی بود کل تیم به محوریت مسی چیده میشد بعدشم امسال ما کلا دو سه تا بازیکن خوب گرفتیم که کوتی از نیم فصل اومده و دمبله هم چندین وقت مصدوم بوده و بقول ژاوی بزرگوار فشار مبلغ خریدش رو بازیش خیلی زیاده و پائولینیو هم که از اولش چنگی بدل نزده و نخواهد زد بنظرم بارسای والورده بجز سوپرجام که بهردلیلی کلا واداده بود فصل خیلی خوبی گذرونده و از نظر من که هم فوتبال بازی کردم هم تماشا نتایجش تصادفی و شانسی نبوده و میتونم بگم همون طور که بارسای پپ بارسای انریکه و یوهان کبیر قابل احترام بوده بارسای والورده هم تیم قابل احترامی به امید درخشش تیم و کسب سه گانه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
یعنی اگه در این لحظه والورده و بقیه مربیای بارسا اخراج بشن و حتی هادی مرزبان هم به عنوان سرپرست معرفی نشه و تیم کلا بدون مربی بره تو زمین، قطعا بهتر از این بازی می کنه! و این نتیجه ایه که نشوندن یه مربی کوچیک بیسواد روی نیمکت یه تیم بزرگ به همراه داره! لعنت بهت بارتمئو که بارسا رو به روزی انداختی که ریز و درشت و کوچیک و بزرگ بیان تیم رو زیر بار حملاتشون بگیرن و فقط با شانس و درخشش مسی نتیجه بگیریم تا فقط طرفداران برد و جام از این تیم مزخرف خوشحال باشن... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول L.kiyamanesh نوشته:خط میانی فلج و سوارز یک تیم کامل به نظر شما به حساب میاد؟ یعنی اگه ایران با اروگوئه بازی کنه و کاوانی نباشه و فقط سوارز باشه ایران بازی میبره انصاف هم خوب چیزیه راکیتیچ و پائو اگه تو زمین نبودن بهتر بود اینستا هم پا به سن گذاشته و با توجه به فیفا تورنمنت نباید خیلی انتظار داشت ولی مسی که تکلیفش معلومه میدونید چیه دوران طلایی بارسا با ریکارد شروع شد با پپ به اوج خودش رسید ولی تموم نشد و با انریکه معمولی و والورده نسبتاً دفاعی هم ادامه داره چون این دوران طلایی با مسی شروع شد و تا وقتی که هست ادامه دارد ولی تعویض طلایی تعلق میگیره به دنیس سوارز اگه انریکه بود قطعا تعویض که میکرد گومز بود کمبود مهره تو بارسا فریاد میکنه و مهم ترینش که امشب معلوم بود نبود سلطان خط میانی دنیا سرخیو بوسکتس بود که شما فقط با سعی به تخریب این اسطوره بارسا داشتی واقعا جاشو کسی نیست که پر کنه رو نیمکت تو بقیه باشگاه های فوتبال اروپا من بازم کسی رو مثل اون نمیبینم یا سرتون رو کردین زیر برف، یا واقعا درک و تحلیلتون از فوتبال همین قدر سر و ته و وارونه س! در هر صورت باید در جواب چنین حرفهای فاقد ارزشی فنی فقط سکوت کرد! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
لطفا به نظرات هم احترام ّبذارید بذارید حال کنیم داریم نظر میدیم دیگه خنده نکنید من نظر شخصیمو دادم زیرشم ننوشتم لطفا کسی در باره نظر من نظر بده یا بخنده مرسی با فرهنگها یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول L.kiyamanesh نوشته:خط میانی فلج و سوارز یک تیم کامل به نظر شما به حساب میاد؟ یعنی اگه ایران با اروگوئه بازی کنه و کاوانی نباشه و فقط سوارز باشه ایران بازی میبره انصاف هم خوب چیزیه راکیتیچ و پائو اگه تو زمین نبودن بهتر بود اینستا هم پا به سن گذاشته و با توجه به فیفا تورنمنت نباید خیلی انتظار داشت ولی مسی که تکلیفش معلومه میدونید چیه دوران طلایی بارسا با ریکارد شروع شد با پپ به اوج خودش رسید ولی تموم نشد و با انریکه معمولی و والورده نسبتاً دفاعی هم ادامه داره چون این دوران طلایی با مسی شروع شد و تا وقتی که هست ادامه دارد ولی تعویض طلایی تعلق میگیره به دنیس سوارز اگه انریکه بود قطعا تعویض که میکرد گومز بود کمبود مهره تو بارسا فریاد میکنه و مهم ترینش که امشب معلوم بود نبود سلطان خط میانی دنیا سرخیو بوسکتس بود که شما فقط با سعی به تخریب این اسطوره بارسا داشتی واقعا جاشو کسی نیست که پر کنه رو نیمکت تو بقیه باشگاه های فوتبال اروپا من بازم کسی رو مثل اون نمیبینم گوش شیطون کر دنیس روند بازی رو عوض کرد و امیدوارم فقط اندازه اون بی لیاقت بهش بازی برسه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
اولا ازبازيكني كه سالانه ٥٠ ميليون يورو خالص حقوق ميگيره حدود دو نيم برابر رونالدو انتظاري جز اينم ازش نميشه داشت و تاريخ رو هميشه قهرمانها نوشتن دوما هميشه بعد از فيفا دي تيم به مشكل خورده سوما مربي قبل هم مسي رو داشت نيمار رو داشت خيلي بهتر ميتونست نتيجه بگيره وكاش از دنيس بيشتر از گومز استفاده ميكرد تا امسال يه دنيس جا افتاده داشتيم... قبول دارم تيم امسال زيبا بازي نميكنه و همچنين امسال شانساي كچل و رئال اومده واسه والورده و بارسلونا ولي واسه من حداقل امسال جام خيلي مهم تر از بازي زيباست....رئالي ها تو اين دو سال خيلي رو اعصاب بودن ... به اميد موفقيت بارسلونا به اميد هتريك تو سه گانه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
واقعاجای بوسکتس به شدت خالی بود.
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:این بازی نمایشی تمام عیار بود از بی کفایتی والورده! واقعا گریه داره که با این همه بازیکن، بدون مسی در حد تیمای درجه ۳ هستیم! البته استاد والورده حتی با حضور مسی هم نشون داده می تونه جلو تیمای ته جدولی لالیگا تیم دست و پا بسته باشه، منتها این بازی نتیجه عادلانه ش ۶-۱ یا حتی بدتر بود! خدا رو شکر مهاجمای سویا انقدر احمق بودن! اکثر سالهای اخیر مشکل مهره و کمبود بازیکن داشتیم، اما الان تیمی عالی داریم، و تنها مهره ای که باید برای فصل بعد بخریم، مربی ایه که نقشی بیشتر از هویج داشته باشه! خط میانی فلج و سوارز یک تیم کامل به نظر شما به حساب میاد؟ یعنی اگه ایران با اروگوئه بازی کنه و کاوانی نباشه و فقط سوارز باشه ایران بازی میبره انصاف هم خوب چیزیه راکیتیچ و پائو اگه تو زمین نبودن بهتر بود اینستا هم پا به سن گذاشته و با توجه به فیفا تورنمنت نباید خیلی انتظار داشت ولی مسی که تکلیفش معلومه میدونید چیه دوران طلایی بارسا با ریکارد شروع شد با پپ به اوج خودش رسید ولی تموم نشد و با انریکه معمولی و والورده نسبتاً دفاعی هم ادامه داره چون این دوران طلایی با مسی شروع شد و تا وقتی که هست ادامه دارد ولی تعویض طلایی تعلق میگیره به دنیس سوارز اگه انریکه بود قطعا تعویض که میکرد گومز بود کمبود مهره تو بارسا فریاد میکنه و مهم ترینش که امشب معلوم بود نبود سلطان خط میانی دنیا سرخیو بوسکتس بود که شما فقط با سعی به تخریب این اسطوره بارسا داشتی واقعا جاشو کسی نیست که پر کنه رو نیمکت تو بقیه باشگاه های فوتبال اروپا من بازم کسی رو مثل اون نمیبینم یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:بابا سرتون رو از زیر برف درارین! سویا ۱۰ تا موقعیت صد درصد داشت! این بدون شک تحقیرآمیزترین بازی بارسا تو هزاره جدید بود! این تیم در غیاب مسی با این همه بازیکن بزرگ در حد محلاته! این یعنی یه احمق روی نیمکتش نشسته! تعویض خوب؟ مگه جز آوردن مسی و الکاسر و تنها نیروی تهاجمی دیگه تیم یعنی دنیس می شد تعویضیم کرد؟! اقای ایمنی لطفا ادب رو رعایت کنین انتقاد تا زمانی که منجر به توهین نشه قابل پذیرشه این حرف خودتونه .دوما این که میگین تعویض چاره ای نداشت همین سویا سال قبل 1_0 عقب افتادیم لوچو دنیس رو اورد بازی در اومد درست بود ما میگفتیم تعویض دیگه نداشت؟ثالثا این اوریل بعد فیفا دی همیشه بازیکنا رو نابود میکنه فقط بازیکنای بارسا رو نمونش سال دوم انریکه هست که بعد 39 بازی بدون باخت بازیکنا کم اوردن و 5 تا بازی 1 امتیا اوردیم و چمپیونز رو از دست دادیم.رابعا ما دو گل رو نبود بوسکتس خوردیم.خامسا حرف شما کاملا درسته و این تیم ایراد داره و باید حل بشه.در ضمن در اولین روز ورود والورده خود شما گفتین یک فصل برای قضاوت زمان لازمه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Daughter.of.Eve نوشته:نه دیگه به ۲ تا گل در عرض دو دقیقه که دومیش فقط به خاطر مسی بود نمیشه گفت کامبک والورده! اوه یس اکسیوزمی یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:بابا سرتون رو از زیر برف درارین! سویا ۱۰ تا موقعیت صد درصد داشت! این بدون شک تحقیرآمیزترین بازی بارسا تو هزاره جدید بود! این تیم در غیاب مسی با این همه بازیکن بزرگ در حد محلاته! این یعنی یه احمق روی نیمکتش نشسته! تعویض خوب؟ مگه جز آوردن مسی و الکاسر و تنها نیروی تهاجمی دیگه تیم یعنی دنیس می شد تعویضیم کرد؟! اگه چند تا مهاجم با کلاس بیشتر میداشتن الان بازی5-0 بود. یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
حاجی اگه چیز خنده داری هست بگو نا هم بخندیم😂😂😂 یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Hoseinva نوشته:وااای مگه میشه همچین کامبکی آفرییییین به همه مخصوصا مسیییییی و والورده تنها ایراد به والورده بیرون آوردن دمبله بود میشد راکیتیچ و پائو مفت خورا بیرون بیاره مرسیییی والورده که همیشه کامبک داشتی همیشههههه نه دیگه به ۲ تا گل در عرض دو دقیقه که دومیش فقط به خاطر مسی بود نمیشه گفت کامبک والورده! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
هر بازی همین داستانه. جناب والورده باید به اشتباهاتش پی ببره و دست از لجبازی برداره
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۵)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
بارسا بدون مسی فاجعه است!!!!
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۳)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Hoseinva نوشته:وااای مگه میشه همچین کامبکی آفرییییین به همه مخصوصا مسیییییی و والورده تنها ایراد به والورده بیرون آوردن دمبله بود میشد راکیتیچ و پائو مفت خورا بیرون بیاره مرسیییی والورده که همیشه کامبک داشتی همیشههههه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول you.are.barcelona نوشته:بدون شک وجود مسی باعث مساوی شد اما مسی با اومدن دنیس رو فرم اومد.تعویض های والورده باعث شد اشتباهش تو بازی پوشونده بشه تعویض هاش واقعا خوب بود.دیگه گل های خورده رو ضد حمله و اشتباه فردی خوش شانسی سویا هستش.سویا همش ضد حمله بود نیمه دوم.این که روبرتو دریبل میخوره و توب بین 5 تا بازیکن میرسه دست حریف تقصیر کسی نیستودر کل دنیس ستاره این بازی بود و روند بازی رو تغییر داد.امیدوارم بیشتر بهش بازی داده بشه. بابا سرتون رو از زیر برف درارین! سویا ۱۰ تا موقعیت صد درصد داشت! این بدون شک تحقیرآمیزترین بازی بارسا تو هزاره جدید بود! این تیم در غیاب مسی با این همه بازیکن بزرگ در حد محلاته! این یعنی یه احمق روی نیمکتش نشسته! تعویض خوب؟ مگه جز آوردن مسی و الکاسر و تنها نیروی تهاجمی دیگه تیم یعنی دنیس می شد تعویضیم کرد؟! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Hoseinva نوشته:وااای مگه میشه همچین کامبکی آفرییییین به همه مخصوصا مسیییییی و والورده تنها ایراد به والورده بیرون آوردن دمبله بود میشد راکیتیچ و پائو مفت خورا بیرون بیاره مرسیییی والورده که همیشه کامبک داشتی همیشههههه دمبله تا حالا چیزی جز 105 میلیون پول مفت نبوده یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۹)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
ولی واقعا راکیتیچ و پائو پیکه افتضاااااحن بابا پیکه ۴ تا تکل زد همشو جا موند راگینیچ بیییق بیییق توی باغ نیست بد بخت پاغو هم که نگم بهتره یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
عشقست مسی
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
وااای مگه میشه همچین کامبکی آفرییییین به همه مخصوصا مسیییییی و والورده تنها ایراد به والورده بیرون آوردن دمبله بود میشد راکیتیچ و پائو مفت خورا بیرون بیاره مرسیییی والورده که همیشه کامبک داشتی همیشههههه یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۷)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
گلش simulation گلی بود که پارسال به رئال در بازی 2-3 زد .. گزارشگره داشت میگفت دروازبان سویا داره کلین شیت میکنه که دوتا خورد بعد تصویر دروازبانه رو نشون داد بعد گل دوم که انگار میگفت لعنت برچشم بد.............یا میگفت مسی خوار...........مارو...... یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:این بازی نمایشی تمام عیار بود از بی کفایتی والورده! واقعا گریه داره که با این همه بازیکن، بدون مسی در حد تیمای درجه ۳ هستیم! البته استاد والورده حتی با حضور مسی هم نشون داده می تونه جلو تیمای ته جدولی لالیگا تیم دست و پا بسته باشه، منتها این بازی نتیجه عادلانه ش ۶-۱ یا حتی بدتر بود! خدا رو شکر مهاجمای سویا انقدر احمق بودن! بارسا اکثر سالهای اخیر مشکل مهره و کمبود بازیکن داشتیم، اما الان تیمی عالی داریم، و تنها مهره ای که باید برای فصل بعد بخریم، مربی ایه که نقشی بیشتر از هویج داشته باشه! بدون شک وجود مسی باعث مساوی شد اما مسی با اومدن دنیس رو فرم اومد.تعویض های والورده باعث شد اشتباهش تو بازی پوشونده بشه تعویض هاش واقعا خوب بود.دیگه گل های خورده رو ضد حمله و اشتباه فردی خوش شانسی سویا هستش.سویا همش ضد حمله بود نیمه دوم.این که روبرتو دریبل میخوره و توب بین 5 تا بازیکن میرسه دست حریف تقصیر کسی نیستودر کل دنیس ستاره این بازی بود و روند بازی رو تغییر داد.امیدوارم بیشتر بهش بازی داده بشه. یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
مسی تو هر بازی اثبات میکنه شایستهی لقب کینگه این بازی واقعا بد بودیم و درسته باخت بارسا همیشه ناراحت کنندست ولی شاید باخت باعث میشد به ضعفها بیشتر توجه بشه، حالا با مساوی میترسم بازم روشون پوش بذارن یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
چی بگم بجز اینکه حیف که روزی مسی بازنشسته میشه....
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
این بازی نمایشی تمام عیار بود از بی کفایتی والورده! واقعا گریه داره که با این همه بازیکن، بدون مسی در حد تیمای درجه ۳ هستیم! البته استاد والورده حتی با حضور مسی هم نشون داده می تونه جلو تیمای ته جدولی لالیگا تیم دست و پا بسته باشه، منتها این بازی نتیجه عادلانه ش ۶-۱ یا حتی بدتر بود! خدا رو شکر مهاجمای سویا انقدر احمق بودن! فقط برای من جالبه چطور هرکس ابله تره شانس بیشتری هم داره! یعنی دست ابلهی به نام زیدان رو در شانس، ابلهی به نام والورده از پشت بسته! اکثر سالهای اخیر مشکل مهره و کمبود بازیکن داشتیم، اما الان تیمی عالی داریم، و تنها مهره ای که باید برای فصل بعد بخریم، مربی ایه که نقشی بیشتر از هویج داشته باشه! یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۱)
|
پاسخ به: اف. سی. مسی! [ سویا ۲ - بارسا ۲ ] | ||
---|---|---|
زنده باد مسی!
یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۱۷)
|