به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۱۸) (۳,۲۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


...


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ardavan92
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
ماجرا از خیلی قبل شروع شد درست از زمانی که راسل و بعد از اون بارتومئو ریاست بارسا رو گرفتن انگار کودتایی شده بود تا یه مشت تاجر دست راستی با ماموریت از دولت مرکزی مهمترین ارتش تبلیغاتی کاتالونیا رو از درون نابود و بی هویت کنن.کافیه فقط یادتون بیاد تو مهمترین روز تاریخ کاتالونیا(رفراندوم استقلال اخیر) بارسا تبدیل به یه باشگاه غیر سیاسی شد(و نه یک فراتر از باشگاه) و به جای تحریم بازی با لاس پالماس رفت تو استادیوم خالی بازی کرد.دیگه لازم به یاداوری نیست نابودی لاماسیا، فلسفه توتال فوتبال، کنار گذاشتن کرایف کبیر از ریاست افتخاری، تبلیغ روی پیراهن و در آینده تغییر نام نوکمپ به اسم یه کمپانی تبلیغاتی . حالا برگریدم به فقط یکی از این تصمیات بی شرمانه.درست بعد از فراری دادن گواردیولا (اگه استثنای تیتوی فقید رو در نظر نگیریم) به دست باند دست راستیه راسل-بارتومئو حتی یک مربی مناسب فلسفه بارسا تا الان نیومده.تاتا مارتینو که کلا یه مربیه از رده خارج بود،انریکه با کلنگ افتاد به جون سبک بارسا و تبدیلش کرد به یه تیم مبتنی بر ضد حمله و مثلث خط حمله اش(حال آن که اساس فلسفه بارسا تکیه بر هافبک ها بود) با انریکه همچنین ایده بازی مالکانه و پاس کاری های متعدد هم به کنار رفت(همچنین بی اعتنایی به لاماسیا و عملکرد فاجعه در نقل و انتقالات).تنها مزیت انریکه به دیگر انتخاب های راسل-بارتومئو علاقه اش به بازی هجومی بود(برای همین تنها مربی است که بعد از دوران رایکارد-پپ-لاپورتا تونست لیگ قهرمانان رو کسب کنه هیچ وقت بارسا با بازی دفاعی قهرمان اروپا نشده) که با اتخاب والورده(که در ابتدا به اشتباه فک می کردم که میخواد سبک پپ رو زنده کنه در بارسا) ترس و بازی دفاعی و کنار گذاشتن 4-3-3 که هیچ مربی ای جرات اش رو نداشت هم اضافه شد.نتیجه؟ تا اطلاع ثانوری و تا زمانی که مدیریت دست این هاست بارسا یک تیم بی هویت و تجاری شده است با بازی نتیجه گرا(مسی چقدر بدشانسه اگر لاپورتا میموند بارسا خیلی بیشتر تاریخ سازی می کرد و مسی خیلی بیشتر توپ طلا می برد).طرفداران واقعی بارسا تا زمانی که این دزد ها و این مربی های ترسو بر سر کار باشن باید بازی های این تیم رو تحریم کنن باید خاطره بارسا و ایده و فلسفه اش رو در قلب های آبی اناری مون حفظ کنیم تا فراموش نشه.من خودم به شخصه پیگیر بازی های منچستر سیتی و تیم های تحت هدایت گواردیولا میشم.حداقل با گواردیولا «ایده بارسا» کماکان زنده است و به حیاتش ادامه میده.اگه میخواین بارسا ببینین به منچستر سیتی نگاه کنین و به ناپولی ساری و نه به بارسای والورده و بارتومئو که فقط اسم بارسا رو یدک می کشند.امیدوارم این کابوس تموم بشه و دوران رویایی لاپورتا باز هم آغاز بشه تا این خانه به دوشی توتال فوتبال هم به سر بیاد و به خانه اصلیش(آزاکس و بارسا) برگرده. در کل اگه طرفدار واقعی بارسا هستید باید خوشحال باشین که با همچین سبک شرم آوری قهرمان نشدیم که اگر می شدیم میخ آخر بود بر تابوت توتال فوتبال.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۸:۲۳)
 
Hosein.eb75
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
به خدا بعد گگل دوم داشتم سکته میکردم ولی والورده هنوز میخاست تعویض نکنه و مطمئن بودم اگه گل سوم نمیخوردیم بازم تعویض نمیکرد این والورده کثیف ترسو ... خیلی زوره تیمی مثل رم مارو تحقیر کنه و ما دنبال این باشیم 2 تا گل بخوریم و صعود کنیم
لعنت بهت والورده


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۸:۰۷)
 
bardiya30
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
RAMONA نوشته:

من با شما مخالفم هر کی بگه این بارسا رو با جام نمیخوام لزوما به این معنی نیس که طرفدار واقعی نیست.
شما فک کن بچه ت یه کار غلطی میکنه هر چی بش میگی گوش نمیکنه و همون راهو میره بعد تو دلت میخوای هر چ زودتر سرش ب سنگ بخوره تا از اون راه برگرده حالا یعنی شما بچه تو دوس نداری؟
من دوس داشتم بارسا جام بگیره هر طور شده ولی احساس اونایی که دوس نداشتن رو درک میکنم.

منم دارم همین رو میگم به کسانی که میگن ما این بارسا اگر جام ببره خوشحال نیستیم و بهتره با این سبک فوتبالی جام نگیره
بحث من اینه که هر کس میتونه انتقاد کنه و نطر بده و حمایت کنه حالا به هر دلیلی که شد اما دیگه جام رو گرفتن باعث خوشحالی باید باشه نه اینکه میان میگن ما با فوتبال زیبا فقط جام میخوایم و هر کس اینطور نخواد یک بارسایی واقعی نیست

درسته همه ما بارسا رو با فوتبال زیبا میخوایم و با قهرمانیش لذت چندبرابر میشه اما الان با این شرایط که همه چی انتخاب شده و بازی ها نوسان زیادی دارن نباید به فکر جام بود چرا باید بود زیرا بارسا کم پیش میاد در میانه فصل سرمربی عوض کنه


حالا اونایی که دوست داشتن اتفاق افتاد و البته خود من همیشه وقتی اینطور به صورت اینچنینی افتصاح بازی میکنیم مانند بازی پاریس و یووه پارسال وقتی میبازیم میگم حقمون بوده و با اینکه فشار زیادی بهم میاد قبول میکنم و این رویه رو با اومدن راسل و دارو دستش برامون اتفاق میفته تا زمانی که هستن و ۲۰۱۵ رو استثنا باید دونست و مربی گری پپ رو


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
RAMONA نوشته:

من با شما مخالفم هر کی بگه این بارسا رو با جام نمیخوام لزوما به این معنی نیس که طرفدار واقعی نیست.
شما فک کن بچه ت یه کار غلطی میکنه هر چی بش میگی گوش نمیکنه و همون راهو میره بعد تو دلت میخوای هر چ زودتر سرش ب سنگ بخوره تا از اون راه برگرده حالا یعنی شما بچه تو دوس نداری؟
من دوس داشتم بارسا جام بگیره هر طور شده ولی احساس اونایی که دوس نداشتن رو درک میکنم.

این حرفا برای سرپوش گذاشتن رو حمایت اشتباه از والورده و عدم اقرار به اشتباهه. کسی که چیزی رو دوست داره، از کسی که می بینه داره اون چیز رو نابود می کنه حمایت نمی کنه! آقایون اشتباه گرفتن.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۵۷)
 
RAMONA
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

خب کمی احساس آرامش کردم
فقط میتونم به کسانی حرف بزنم که میگفتن این بارسا رو با جام نمیخوام و اولیش رو از دست داد و الان میان هزاران حرف میزنن ، شما به مراد دلتون رسیدین دیگه خواهشا حرفی نزنید
از نظر من یک بارسایی واقعی پشت سر تیمش هست در هر شرایطی و فقط میتونه عیبهاش رو بگه و نه اینکه از اول فصل بگه این بارسا رو حتی با جام نمیخوام و بارسای من این بود و آن بود و ذهن ها رو منحرف کنه
منم از دیشب کاملأ فهمیدم که والورده نمیتونه چیزی اضاف کنه با این شرایط ترسو بودنش چه از لحاظ موندن در دفاع و ترکیب و استراحت به بازیکنها و استفاده از جوانان و اگر تعییر خاصی نده باید بره چون بارسا دفاع کردن مطلق بلد نیست و با پرس و فشار و آوردن تیم حریف تو زمین خودشون میتونه دفاع منسجمی انجام بده

در این باخت فقط والورده مقصر نیست و البته مقصر اصلی والوردست و اینکه خط دفاعی و بوسکتس کلا تو این بازی شوت بودن ، سمدو نمیتونست یه حرکتی و دریپلی انجام بده و حال دویدن نداشت که تمام توپ ها ازش رد شدن و گل سوم مقصر و پیکه و اومتیتی و آلبا تمام توپها رو ازشون بردن و ژکو بسشون بود و بوسکتس مصدوم که ای کاش بازی نمیداد و در آخر فشار به حریف نمیاوردیم و هر وقت پرس میکردیم راحت بازی میکردیم
من فکر میکردم والورده با اینکه تو تیمهای سابقش بازیکن جوون زیاد بازی داده بتونه از آکدمی استفاده بکنه اما الان فهمیدم اینم مانند انریکه تو این کار ضعیفه و فقط میتونم بگم رایکارد و گواردیولا در چند سال اخیر بازیکن زیاد معرفی کردن برا بارسا و هیچ ترسی نداشتن و به ویژه گواردیولا که تیمش رو بازیکن نبود و سیستم بود که بازی میکرد
در آخر این رم دیگه تمام شد و به هر تیمی بخوره قشنگ گل بارون میشه چون تیمهای دیگه ترسو بازی نمیکنن و بازیکنهای سرزن و سانتر کن خوبی دارن
و
باید مشکل الان ما مدیریته و اگر عوض بشه مطمئنا همه چی درست میشه اما اگر بارتمئو موند سال بعد هم همینه

من با شما مخالفم هر کی بگه این بارسا رو با جام نمیخوام لزوما به این معنی نیس که طرفدار واقعی نیست.
شما فک کن بچه ت یه کار غلطی میکنه هر چی بش میگی گوش نمیکنه و همون راهو میره بعد تو دلت میخوای هر چ زودتر سرش ب سنگ بخوره تا از اون راه برگرده حالا یعنی شما بچه تو دوس نداری؟
من دوس داشتم بارسا جام بگیره هر طور شده ولی احساس اونایی که دوس نداشتن رو درک میکنم.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۵۰)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

عجب ایهام دردناکی...

اینو خوب اومدی


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۰۸)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
با اینکه 2 ب 0 عقب بود و همه بد بازی می کردند تعویضی نکرد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۰۶)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
10 بازیکن بد بازی کردن، آندره گومز و عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ هم ک مانند همیشه بد بودند، فقط اینیستا خوب بود ک #والورده آوردش بیرون تا همه یکدست بد باشن!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۰۶)
 
rockstar
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
این تیم یک درصد هم مشکل بازیکن نداره . چیزی که نداره تاکتیکه و خیلی از اون بدتر داشتن یه مربیه فوق العاده ترسو .
یعنی اگه از اول فصل فقط ترکیبو میچید میگفت برین هرجوری بلدین بازی کنین خیلی بهتر بود . مساله اینه که یه کاری کرده تیم بازی خودشم یادش رفته . نه حرکت ترکیبی و تمرین شده ای توی تیم وجود داره نه پشت پاس هایی که به هم میدن هدف مشخصی دارن . فقط توپو برسون به مسی دیگه بقیش به امید خدا ... ! واقعا چی میشه گفت .


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۴۲)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دیر حمله کرد. ازدقیقه ۸۳ ؟؟؟!!! ولی ازون بعد به بعد سه تا موقعیت خیلی خوب داشت که دوتاشو اون مانولاس شیر شده بود نذاشت یکیشم دمبله فرستاد هوا. شاید دستکم گرفتن رمو که واقعا مالی نبود خیلی نباید دست بالاش میگرفتی ولی دیگه نه انقدم دست پایین.گیج بودن گویا.شایدم یادشون رفته بود پخش زنده اس همونجوری خودمونی بازی کردن. حیییییفففففففف


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۱۷)
 
bardiya30
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
خب کمی احساس آرامش کردم
فقط میتونم به کسانی حرف بزنم که میگفتن این بارسا رو با جام نمیخوام و اولیش رو از دست داد و الان میان هزاران حرف میزنن ، شما به مراد دلتون رسیدین دیگه خواهشا حرفی نزنید
از نظر من یک بارسایی واقعی پشت سر تیمش هست در هر شرایطی و فقط میتونه عیبهاش رو بگه و نه اینکه از اول فصل بگه این بارسا رو حتی با جام نمیخوام و بارسای من این بود و آن بود و ذهن ها رو منحرف کنه
منم از دیشب کاملأ فهمیدم که والورده نمیتونه چیزی اضاف کنه با این شرایط ترسو بودنش چه از لحاظ موندن در دفاع و ترکیب و استراحت به بازیکنها و استفاده از جوانان و اگر تعییر خاصی نده باید بره چون بارسا دفاع کردن مطلق بلد نیست و با پرس و فشار و آوردن تیم حریف تو زمین خودشون میتونه دفاع منسجمی انجام بده

در این باخت فقط والورده مقصر نیست و البته مقصر اصلی والوردست و اینکه خط دفاعی و بوسکتس کلا تو این بازی شوت بودن ، سمدو نمیتونست یه حرکتی و دریپلی انجام بده و حال دویدن نداشت که تمام توپ ها ازش رد شدن و گل سوم مقصر و پیکه و اومتیتی و آلبا تمام توپها رو ازشون بردن و ژکو بسشون بود و بوسکتس مصدوم که ای کاش بازی نمیداد و در آخر فشار به حریف نمیاوردیم و هر وقت پرس میکردیم راحت بازی میکردیم
من فکر میکردم والورده با اینکه تو تیمهای سابقش بازیکن جوون زیاد بازی داده بتونه از آکدمی استفاده بکنه اما الان فهمیدم اینم مانند انریکه تو این کار ضعیفه و فقط میتونم بگم رایکارد و گواردیولا در چند سال اخیر بازیکن زیاد معرفی کردن برا بارسا و هیچ ترسی نداشتن و به ویژه گواردیولا که تیمش رو بازیکن نبود و سیستم بود که بازی میکرد
در آخر این رم دیگه تمام شد و به هر تیمی بخوره قشنگ گل بارون میشه چون تیمهای دیگه ترسو بازی نمیکنن و بازیکنهای سرزن و سانتر کن خوبی دارن
و
باید مشکل الان ما مدیریته و اگر عوض بشه مطمئنا همه چی درست میشه اما اگر بارتمئو موند سال بعد هم همینه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
mahdi.mm نوشته:

والوارده, مرده شور ترکیب تو ببرن!

عجب ایهام دردناکی...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۱:۰۹)
 
mahdi.mm
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
والوارده, مرده شور ترکیب تو ببرن!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱۰:۱۹)
 
Hoseinva
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من از همینجا اعلام میکنم بابت طرفداری والورده گوه خوردم
دیشب به خدا نیمه اول خوابم برد بازیو ندیدم تا صبح که دیدم نتیجه را کپ کردم
آخه این چه ترکیبیهههه دمبله واسه سر قبرت میخوای آخه
امسال نمیخوام سوارز و پیکه و بوسکتس و راکیتیچ و گومز و سمدو پاءو رو ببینم
مسی هم خودش نمیخواد توپ طلا ببره به ما چه حرص میخوریم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۵۳)
 
S.Rivaldo
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
سلام به همه
چنتا نکته به ذهنم رسید دوست دارم بیان کنم
اول اینکه مشکل تیم والورده اینه که تو اکثر بازیها تیمش رو براسا حریف میچینه و اصطلاحا ترسو هست ، در حالی که ما بارسلونای بزرگ هستیم و باید بازی خودمون رو انجام بدیم و معمولا همه حریفان باید طبق بازی ما ارنج کنن ، خداییش دیگه دلیل نداره از تیم های کوچیک بترسیم و سیستم رو بر مبنای اونها بچینیم
دوم خستگی و مصدومیت مسی ، متاسفانه محور تیم والورده فقط و فقط مسی هست و در صورت ضعیف بودن اون تکلیف کاملا روشنه
سوم اینکه جدا از تعصب این تیمی که داریم شانس قهرمانی نداشت ، تو مرحله بعد اگر به بایر میخوردیم که حتما از هاینکس شکست میخوردیم ، جلوی لیورپول هم شانس بیشتر با تیم با انگیزه کلوپ بود به نظرم و جلوی رئال 50-50 در حالی که رئال واقعا در حال حاضر تیم بهتریه و دلیل 50-50 هم رقابت سنتی و غیر قابل پیش بینی الکلاسیکو هست وگرنه روی کاغذ رئال هم از ما بهتره ، پس احتمال قهرمانی خیلی کم بود حالا چه الان حذف شیم چه مرحله بعد
چهارم اینکه اگر من سرمربی بودم برای مربع حمله از ترکیب سه نفره مسی - اینیستا - دمبله در پشت سر سوارز استفاده میکردم و روبرتو که مدتهاست دفاع راسته تو همچین بازی مهمی یکدفعه نمیاوردمش هافبک ، یک گل میزدم و روحیه رم رو نابود میکردم و بعدش هر ارنج تمرینی که دوست داشتم تست میکردم
و در آخر ممنون از ادمین سایت که تو تصویر خبر آرم باشگاه رم رو سانسور نکرد :)
به امید موفقیت و به امید آینده


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۳۱)
 
Hoseinva
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من برام سوال دمبله رو واسه ویترین خریدن
بابا دیگه درسته من همش پشت والورده بودم ولی نه دیگه انقدر ترسو باشه که اینطوری بخوریم از رم که جز تیمای درجه 3 هستش
وای خدااااااااا


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۴۲)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
اره داداش اگه یووه این لاشیارو حذف نکنه حتما" بایرن یا لیوربول میتونن.ولی اگه از شانس گهی ما نخورن به یه رم انرزی از دست داده بی انگیزه. اخه این رومیا رسیدن به همینجام واسشون یه رویا بود ولی اگه ریال بخوره به روم یعنی این ...حالم از ریالیای کثیف بهم میخوره


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۷:۱۹)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من كه هنوز خوابم نبرده....به زمين و زمان دارم فحش ميدم و داد ميزنم....
مگه ميشه بازي چهار يك برده رو دو دستي تقديم كني....
تنها چيزي كه ارومم ميكنه. حذف شدن رئال هستش حالا اگه فردا بشه چه بهتر...رم تونست چرا يونتوس نتونه...ديگه نهايتا نيمه نهايي بايد بدست ليورپول حذف بشن...
اي خدا يعني ميشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۴:۳۶)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بدبختانه مسی خودش حاضرنیس تو بازیای لالیگا رو نیمکت بشینه.که اگه اینکارو کرده بود امشب رمی هارو لوله میکرد.هر چند که هیچ تقصیری متوجه اون نیست.کل تیم بی انگیزه بودو خودشو از پیش برنده میدونست.تنهایی مسی بیش از حد هم ب چشم اومد هم حالمو گرفت. تف تو روت بارتمگوه ه ه ه ه ......بزرگترین اشتباه والورده این بود که به تیم انگیزه کافی تزریق نکرده بود..اومدن بازیکنای جدید تیمو رقابت پذیر میکنه... مزدک میرزایی عوضی ک طرفدار گزارشاتم ازت انتظار عدالت در گزارشاتو دارم.....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۴:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

در حال حاضر فقط اومدنچند تا بازیکن بزرگ و رفتن یه مشت بدرد نخور مثل همون 6 تا میتونه کمک بزرگی باشه.قوانینه یوفام الکیه احه بازیکنی مثه کوتینیورو ما خریدیم اما نمیتونیم امسال ازش سودببریم...

این تیم مشکل بازیکن نداره. همین ترکیب فعلی با یه مربی متوسط می تونه بهترین بازیا رو بکنه و بهترین نتایجو بگیره. منتها بهترین ترکیب هم بدون مربی به جایی نمی رسه.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۵۰)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
پنالدو تو اونجاش عروسیه. این ز رافه حاضره خودشو در اختیار دیگران بذاره ب شرطی که اقای گل ببخشید خانم گل شه.اونسال بود دیگه از گلزنی هم تیمیش ناراحت شد....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۴۶)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نمیدونم چرا این پنالدو پوفیوز رباط صلیبی پاره نمیکنه همه یکی چن بار مصدوم شدن غیر از این مرده کلاش لاشی


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۴۰)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
در حال حاضر فقط اومدنچند تا بازیکن بزرگ و رفتن یه مشت بدرد نخور مثل همون 6 تا میتونه کمک بزرگی باشه.قوانینه یوفام الکیه احه بازیکنی مثه کوتینیورو ما خریدیم اما نمیتونیم امسال ازش سودببریم...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۳۵)
 
ashkan.shah
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
قشنگ جو سایت طوریه که مشخصه یه عده روزها و هفته ها و ماه ها منتظر بودن این تیم ببازه تا عقده گشایی کنن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۲۹)
 
ashkan.shah
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از روز اول فصل گفتم با این بازی افتضاح و این بزدلی والورده الاغ نمیشه به جایی رسید، یه مشت ابله ساده لوح اومدن هی تو باد بردای کشکی و شانسی و بازیهای مزخرف خوابیدن و گفتن نه خوبه!

آقایون فهمیدین عیار تیم یه جا مشخص میشه یعنی چی؟! به مشکل می خوریم یعنی چی؟!

پارسال جلو یووه اون همه موقعیت داشتیم و با ۲ تا سوپر گل دیبالا باختیم، برای یه جماعتی شد فصل کابوس وار! امسال جلو تیم درجه سه رم اینطوری تحقیر شدیم!

لعنت بهت والورده. لعنت به اون بی لیاقتی که تو الاغ رو آورد کرد مربی این تیم بزرگ! لعنت به بزدلی و بی شعوریت که تنها کسی بودی تو تاریخ بارسا که تونستی تیمو با برد ۴-۱ بازی رفت حذف کنی! لعنت بهت... همین امشب این الاغ باید اخراج بشه...

درسته که افتضاح بودیم ولی " تیم درجه سه رم" همون تیمیه که اتلتیکو رو گروهی حذف کرد و چلسی رو هم تو المپیکو 3-0 برد. مشکل اینکه وقتی قرعه بارسا-رم اعلام شد از طرفدارای بارسا تو همین سایت بگیر تا خود بازیکن ها و مربی همه فکر میکردن یه صعود آسون در انتظار بارساس و حواسشون نبود که این رم تو المپیکو خیلی خظرناکه. الانم که میگی تیم درجه سه رم همین داستانه.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۲۷)
 
Faraz.HSTLR
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
فوتبال وحشتناکه و بعضیا وحشتناکترش میکنن
یعنی یه احمق میتونه درس بگیره؟!!
بارسای تهاجمی ک تیمش از خودش بود لاماسیا معنی داشت اما اینطوره
دو فصل قبل بعد از رکوردشکنی خسته شدیم و اونطور شدیم مثل الان
فصل قبل با ترکیب های بد میرفتیم و نتیجه نمیگرفتیم مثل الان
اما یه چیز خیلی واضح بود ک بازیمون زیبا بود نه اینطور
امیدوارم یکی از جنس بارسا بالا سر تیم باشه مثل کومن که از اورتون اخراج شد اما برای هلند مثل نوش دارو بعد مرگ سهراب بود یا یکی مثل کلوپ و توخل یا پیتر بوش
امیدوارم اشتباه پاریس رو نکنیم و این مربی رو نگه نداریم اما از این بارتو احمق همه چیز میاد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۱۷)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
به احتمال فراوان بازم والورده رو نگه دارن و بهش فرصت بدن اما شاید بشه قضیه انجلوتی این فصل تو بایرن مونیخ
اما واقعا یک سوال ذهنمو امشب به شدت مشغول کرده و اونم گذاشتن دمبله و پائولینیو رو نیمکت و بازی دادن به سمدو و اندره گوز؟


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۰۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

انریکه مشکلی با مسی نداره اما تیپ شخصیتیش اینطوری نیست که الان عمرا برگرده بارسا. رونالد کومان رو زمانی دوست داشتم اما مطمئن نیستم تو بارسا موفق بشه. امثال سیمئونه هم که به DNA بارسا نمی خورن اصلا.

کوکو رو اصلا با والورده ماست مقایسه نکن. اتفاقا خیلی کاریزما داره. یه رگ غیرت انریکه طوری هم داشته همیشه.

دی بوئر دوران موفق داشته دوران ناموفق هم مثلا تو اینتر داشته، اما به نظرم بهترین گزینه برای تکرار داستان ریکارده.

بارسلونا در حال حاضر يه مربي ميخواد كه علاوه بر دانش فوتبالي بايد كاريزماي بالايي هم داشته باشه...
به هر حال گذشت ...
فردا ميخوام گوشيمو خاموش كنم دو روز از خونه بيرون نرم....
من دوستان رو نميدونم ولي من به شخصه با بارسلونا زندگي ميكنم.....شب و روز...
خدا شاهده هميشه از كارم و چيزاي ديگه تحت هر شرايط گذشتم تا بازي بارسلونا رو ببينم....چندين بار شده از يه معامله پر سود چند ميليوني تو اون لحظه گذشتم و بازي بارسلونا رو مثلا با ختافه رو ديدم و معامله پريده....ولي امشب ديگه از فوتبال حالم بهم ميخوره....از خودم حالم بهم ميخوره كه چرا بجاي لذت بردن از فوتبال فقط بايد استرس بكشم...به قول يكي از دوستام پولشو اونا ميگيرن حرصشو تو ميخوري....
دارم ديوونه ميشم....تنها چيزي كه ارومم ميكنه اينه كه رئال هم تو اين مرحله يا نيمه نهايي حذف بشه....همين


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۰۲)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
مارو بگو که فکر کردیم بازی حساس نیست حواسمون به اونور بود ببینیم گواردیولا کامبک میزنه نگو اینطرفو باید یکی جلوشه بزنه . اصن درو تخته هم جورشد تا هر خری بیاد بگه تحقیر تاریخی و ازین اراجیف اون دوتا که گل به خودی زده بودن به ترتیب بازی رفت گل دوم وسوم زدن. تو روح تاریخ ومزدک میرزایی که یواشکی چ کیفی کرد دییوس.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

چرا انريكه نشه؟؟؟
اگه مشكلش با مسي رو حل كنه ميشه....
رونالد كومنم خوبه با دستياري ژاوي...
كوكو عين والورده كاريزما نداره....
اگه سيمئونه بشه هم خوبه...
من هميشه از والورده حمايت كردم چون كار ديگه اي از دستم بر نميومد چون در حال حاضر مربي تيم بود و به خيال خودم ميخواستم مثبت به قضيه نگاه كنم...
ديبوئر كاريزما داره ولي مربي گريش رو دنبال نكردم ونميدونم تو سطحيه...
ولي دلم واسه پپ خيلي تنگ شده،....

انریکه مشکلی با مسی نداره اما تیپ شخصیتیش اینطوری نیست که الان عمرا برگرده بارسا. رونالد کومان رو زمانی دوست داشتم اما مطمئن نیستم تو بارسا موفق بشه. امثال سیمئونه هم که به DNA بارسا نمی خورن اصلا.

کوکو رو اصلا با والورده ماست مقایسه نکن. اتفاقا خیلی کاریزما داره. یه رگ غیرت انریکه طوری هم داشته همیشه.

دی بوئر دوران موفق داشته دوران ناموفق هم مثلا تو اینتر داشته، اما به نظرم بهترین گزینه برای تکرار داستان ریکارده.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

اما هیشکی از این داوره بی ناموس هیچی نگفت باید دو تا رمی رو اخراج میکرد

باید پیکه رو هم اخراج می کرد. واقعا داوری خیلی تاثیرگذار نبود. انقدر افتضاح بودیم که هیچ عامل بیرون تاثیر قابل توجهی نداشت.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۷)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
اما هیشکی از این داوره بی ناموس هیچی نگفت باید دو تا رمی رو اخراج میکرد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

پپ که نمی تونه انریکه هم بر نمی گرده. سال ۲۰۰۲ لاپورتا برای بارسای ویرانه رفت سراغ ریکاردی که با تیم قبلش سقوط کرده بود! اما چیزی فراتر از اونو می دید! هلند ۲۰۰۰ رو دیده بود، جوگا بونیتوی ریکارد رو دیده بود... نتیجه ش شد تولد بارسای نوین که بیش از یک دهه تمام جامها رو درو کرد.

ما الان چنین چیزی می خوایم. نیمکتی از جوون های جاه طلب از جنس بارسا که جسور باشن و کاربلد. افرادی مثل دی بوئر و کلایورت و کوکو و ... مهم نیست اگه موفقیتی ندارن، اینا می تونن ریکارد جدید باشن!

اما چنین کاری لاپورتا می خواد، نه بارتمئو. تا این ام الفتنه هست نیمکت بارسا در اشغال امثال والورده است...

چرا انريكه نشه؟؟؟
اگه مشكلش با مسي رو حل كنه ميشه....
رونالد كومنم خوبه با دستياري ژاوي...
كوكو عين والورده كاريزما نداره....
اگه سيمئونه بشه هم خوبه...
من هميشه از والورده حمايت كردم چون كار ديگه اي از دستم بر نميومد چون در حال حاضر مربي تيم بود و به خيال خودم ميخواستم مثبت به قضيه نگاه كنم...
ديبوئر كاريزما داره ولي مربي گريش رو دنبال نكردم ونميدونم تو سطحيه...
ولي دلم واسه پپ خيلي تنگ شده،....
بازي امروز منو ياد بازي كه پنج هيچ رئالو برديم انداخت رئال هيچ كاري نتونست بكنه....ولي امروز رم بارسلون بود بارسلون رئال
پپ برگرد به بارسلونا
اخه سوارز احمق در حد ليگ محلات ايرانم بازي نميكنه....
دارم ديوونه ميشم دوباره...كاش حداقل بازي رفت رو مساوي ميكرديم يا با گل كمتر ميبرديم اخه چهار يك رو تيم وا داد...ديوونه كنندست


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۳)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بازم خدارو شکر یه جایی هست درد دل کنم بعد بازی بچه طفل معصومو کتک زدم رفت خوابید.بازم دمت گرم ایمنی جان ک هستی ی ذره اروم شیم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۱)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
اخه مرد نا حسابی اگه مسی نبود ک اصلا" مسیر فوتبالو جذابیتاش این نبود


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

مواظب باش چی داری میگی
به هر کی توهین میکنی به کینگ توهین نکن که این فصل تنهاتر از همیشه ست با یه مشت گاو دور و برش و سرمربی احمق
کمی فکر کن بعد حرف بزن

والا به خدا. یک فصل این تیم بی مربی رو یه تنه به دوش کشیده و مجبور بوده با گندهای والورده هم بجنگه! به خدا مسی نبود الان وسط جدول لالیگا بودیم!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

اقاي ايمني اول خواهشا اگه صلاح ميدونيد اون طرفدار رئال رو بلاك كنيد و پياماشو پاك كنيد....تو اين شرايط خيلي رو اعصابه...
مشكل تيم مربي هست قبول ولي ساختار كلي تيمم مشكل داره...
تيم يه مربي ميخواد كه از پايه تيمو بنا كنه....
تيم موقعي كه از اصلش كه استفاده از بازيكناي لاماسيا بود دور شد به جايي نرسيد...
نميدونم كه بايد سال بعد مربي باشه
شايد پپ و حتي انريكه برگردن خوب باشه
كلوپ توخل يا هركس ديگه فقط بنا ميخوايم تا تيمو از پايه درست كنه...با يه خونه تكاني اساسي....
سوارز گومز الكاسر دينيه ويدال و حتي روبرتو و با كمال شرمندگي ميگم حتي كاپيتان عزيزمون بايد تيمو ترك بكنن....

پپ که نمی تونه انریکه هم بر نمی گرده. سال ۲۰۰۲ لاپورتا برای بارسای ویرانه رفت سراغ ریکاردی که با تیم قبلش سقوط کرده بود! اما چیزی فراتر از اونو می دید! هلند ۲۰۰۰ رو دیده بود، جوگا بونیتوی ریکارد رو دیده بود... نتیجه ش شد تولد بارسای نوین که بیش از یک دهه تمام جامها رو درو کرد.

ما الان چنین چیزی می خوایم. نیمکتی از جوون های جاه طلب از جنس بارسا که جسور باشن و کاربلد. افرادی مثل دی بوئر و کلایورت و کوکو و ... مهم نیست اگه موفقیتی ندارن، اینا می تونن ریکارد جدید باشن!

اما چنین کاری لاپورتا می خواد، نه بارتمئو. تا این ام الفتنه هست نیمکت بارسا در اشغال امثال والورده است...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۳۲)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
اتفاقا"باختای ا ینجوری باعث میشه تا بهتر یه سری ادما ک ادعای بارسایی بودنو دارن بشناسیم.هممون ناراحتیم ولی یه عده دارن عقدهای حقارت دوران کودکی شونوخوب نشون میدن.رفتن تو اعصاب بقیه دردی رو دوا نمیکنه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۳۲)
 
hadikarami
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
sensi نوشته:

خب چرا مسی احمق بازی قبل تا دقیق نود مثل خورده ها گل ندیده تو زمین بود یا اون سوراز کودن

مواظب باش چی داری میگی
به هر کی توهین میکنی به کینگ توهین نکن که این فصل تنهاتر از همیشه ست با یه مشت گاو دور و برش و سرمربی احمق
کمی فکر کن بعد حرف بزن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۸)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چلسی رو چطوری بردیم؟ ۴ تا تیر زدن. تو برنابئو لوله بودیم خودشون بهمون پاس گل دادن! رئال رو چطوری بردیم؟ نیمه اول ۴-۵ تا گل رو نزدن.

هرچی بردیم این فصل شانسی و کشکی بود. هی از اول فصل گفتم رو این بردای کشکی نمیشه تکیه کرد، یه سری تو باد نتیجه خوابیدن. اینم اون زمانی که قرار بود عیار این تیم مشخص بشه!

اقاي ايمني اول خواهشا اگه صلاح ميدونيد اون طرفدار رئال رو بلاك كنيد و پياماشو پاك كنيد....تو اين شرايط خيلي رو اعصابه...
مشكل تيم مربي هست قبول ولي ساختار كلي تيمم مشكل داره...
تيم يه مربي ميخواد كه از پايه تيمو بنا كنه....
تيم موقعي كه از اصلش كه استفاده از بازيكناي لاماسيا بود دور شد به جايي نرسيد...
نميدونم كي بايد سال بعد مربي باشه
شايد پپ و حتي انريكه برگردن خوب باشه
كلوپ توخل يا هركس ديگه فقط بنا ميخوايم تا تيمو از پايه درست كنه...با يه خونه تكاني اساسي....
سوارز گومز الكاسر دينيه ويدال و حتي روبرتو و با كمال شرمندگي ميگم حتي كاپيتان عزيزمون بايد تيمو ترك بكنن....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۶)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
JFK... نوشته:

هشت ساله این سایتو دنبال میکنم اما کلمه‌ای نظر ندادم...
همیشه متنفر بودم از تعصب. ‌‌‌‌به هر شکلی، با تمام ظواهرش،از جمله دین ، کشور کلمه، زبان،چهره، نژاد، و هر چیزی که با تعصب ،که اساسش روی حماقت بنا شده متنفر بودم. اما نمیدونم چرا با جنون تمام عاشقیه این تیمو میکنم ،براش وقت میزارم، کری میخونم و حاضرم بابتش از احساساتی که برای خیلی از آدما نمیزارم مایه بزارم.
بارسا برای من فراتر از یه شخصه ، فراتر از یه فلسفه، چیزیه که سالها با هیچ منطقی نمیتونم تفسیرش کنم، اما امشب به این منطق رسیدم.
من بیشتر از بارسا، بازیکناش، هواداراش، بازی رویاییش ،بازیکنای معرکه‌ش، مسی، آندرس، پویول، رونالدینیو، ژاوی،آنری، اتوئو، و هر چیز دیگه، طرفدار کلمه‌ای قویتر از تمام اینهام : «شجاعت»...
این چیزیه که ب تمام این فیلم سینمایی شاهکار که اسمشو گذاشتیم بارسا، معنا لخشیده، و وقتی که نباشه تیم ما مطلقا«هیچ» هم نیست...
بارسایی که صد گل هم میزد تشنه بود، قواعد فوتبال درباره این رقاص باله صدق نمیکرد، تیم من بیشتر ازرقاص بود، بیشتر شعبده‌باز بود تا تیم فوتبال... عاشقانه بازی میکرد...
و همه اینها فرو میریزه اگر بارسلونا بخواد «فوتبال» بازی کنه، بخواد عاقل باشه.
اون موقع بارسلونا برای من هیچ فرقی با یه ابله نداره که حتی مشتاقم شکستشو ببینم...
خوشحالم که باختیم، چون این برد مجال بیشتری میداد تا توو کثافتی ب اسم بازیه عقلانی غرق بشیم...
امروز نقطه پایانی بود برای منطق احمقانه من، برای تعصب، طرفداری از تیم...
باختیم، چون بزدل بودیم، و بزدلها باید ببازن... بردن با ترس خود چرکه، هیچ طعمی نداره ، حتی عین زهرماره.
از حالا به بعد ترجیح میدم از یه فلسفه درست طرفداری کنم، نه از تعصبی که به هر چیزی رسیده یه موجود نابود تحویل داده...

دلمون واسه بارسایی که بازیش روحمونو جلأ میداد تنگ شده واسه اون بازیه چشم نواز و زیبا واسه بازیه هجومیش و اصالتش که همه تیم های بزرگ در مقابل این تیم واهمه داشتن و دفاعی بازی میکردن حتی رئال با اون همه ستاره که خریده بودن جلوی بارسا دفاعی بازی میکرد
ولی الان چی؟؟مقابل رم دفاعی بازی میکنیمو لیگ قهرمانان اروپارو با بزدلی و ترس والورده از دست میدیم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۵)
 
hadikarami
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
عاقبت مدیریت بی کفایت همینه
و مربی بیسواد که فلسفه باشگاه بزرگی مثل بارسا رو عوض میکنه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hamed_leolove نوشته:

خوب که بازی نمیکرد. ولی ما تو شانسم شانس نداشتیم. ریال چندش پارسال جلو بایرن که دوتا اخراج شانسی داشت برا بایرن دو گل افساید واضحم داشت که داور نگرفت تو فینالم گل اول ودومشون خورد به مدافعا و گل شد دیگه خواهر شانس یعنی این....میدونم فوتبال زیبا چقزه خوبه ولی جام یه نوع خوبی دیگه داره. .....

شانس زیدان فرازمینی ه. قابل بحث نیست اصلا. ۳ سال پیاپی شانس قابل درک نیست حتی...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۳)
 
LionMessi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
خیلی دوست داشتم والورده اونقدر مغرور میشد که به تیم دوم بازی میداد بخدا حداقل نتیجه مساوی بود
یادمه فصل اول پپ بایرن تو نیوکمپ چهار تا خود برگشت پپ تیم دومو فرستاد توزمین نتیجه یک یک مساوی شد حالا هی برید بگید زیدان فقط خوش شانسه با شانس نمیشه دوبار چمپونزلیگ و برد
خلاصه امسالم تموم شد فقط دلخوشیمون به جام جهانیه که شاید مسی بتونه اونجوری توپ طلا رو بگیره
واقعا امشب همه بد بودن تو عمرم ندیدم مسی اینجوری کاشته بزه کجا میزد معلوم نبود


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
JFK... نوشته:

من بیشتر از بارسا، بازیکناش، هواداراش، بازی رویاییش ،بازیکنای معرکه‌ش، مسی، آندرس، پویول، رونالدینیو، ژاوی،آنری، اتوئو، و هر چیز دیگه، طرفدار کلمه‌ای قویتر از تمام اینهام : «شجاعت»...
این چیزیه که ب تمام این فیلم سینمایی شاهکار که اسمشو گذاشتیم بارسا، معنا لخشیده، و وقتی که نباشه تیم ما مطلقا«هیچ» هم نیست...
بارسایی که صد گل هم میزد تشنه بود، قواعد فوتبال درباره این رقاص باله صدق نمیکرد، تیم من بیشتر ازرقاص بود، بیشتر شعبده‌باز بود تا تیم فوتبال... عاشقانه بازی میکرد...
و همه اینها فرو میریزه اگر بارسلونا بخواد «فوتبال» بازی کنه، بخواد عاقل باشه.
اون موقع بارسلونا برای من هیچ فرقی با یه ابله نداره که حتی مشتاقم شکستشو ببینم...
خوشحالم که باختیم، چون این برد مجال بیشتری میداد تا توو کثافتی ب اسم بازیه عقلانی غرق بشیم...
امروز نقطه پایانی بود برای منطق احمقانه من، برای تعصب، طرفداری از تیم...
باختیم، چون بزدل بودیم، و بزدلها باید ببازن... بردن با ترس خود چرکه، هیچ طعمی نداره ، حتی عین زهرماره.
از حالا به بعد ترجیح میدم از یه فلسفه درست طرفداری کنم، نه از تعصبی که به هر چیزی رسیده یه موجود نابود تحویل داده...




چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۲)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چلسی رو چطوری بردیم؟ ۴ تا تیر زدن. تو برنابئو لوله بودیم خودشون بهمون پاس گل دادن! رئال رو چطوری بردیم؟ نیمه اول ۴-۵ تا گل رو نزدن.

هرچی بردیم این فصل شانسی و کشکی بود. هی از اول فصل گفتم رو این بردای کشکی نمیشه تکیه کرد، یه سری تو باد نتیجه خوابیدن. اینم اون زمانی که قرار بود عیار این تیم مشخص بشه!

خوب که بازی نمیکرد. ولی ما تو شانسم شانس نداشتیم. ریال چندش پارسال جلو بایرن که دوتا اخراج شانسی داشت برا بایرن دو گل افساید واضحم داشت که داور نگرفت تو فینالم گل اول ودومشون خورد به مدافعا و گل شد دیگه خواهر شانس یعنی این....میدونم فوتبال زیبا چقزه خوبه ولی جام یه نوع خوبی دیگه داره. .....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
saeed2014 نوشته:

اقا یه سوال.کی بنظرت خوبه جای این الاغ بیاد?من هرچی فکر میکنم کسی نییت...فقط کلوپ میمونه

هرکس از جنس بارسا. دی بوئر، کلایورت، قدیمی های دیگه بارسا که کم کم مربی دارن میشن. کسایی که شعور دارن می فهمن سبک بارسا یعنی چی، نه مثل این الاغ که فقط دنبال آمار شکست ناپذیری و این کوفت و زهر مارا بود.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۹)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

من طرفدار ولورده بودم و هستم.اما تیمی ک دقیقه 85 اولین تعویضشو میکنه معنی داره.یعنی بازیکن قابل اطمینان رو نیمکت نداریم. شماها میدونستین اول فصل والورده از نیمار خواست ک بره.اما جاش بازیکن مناسب نگرفتن.ببینین کی گفتم امسال ساله رنسانسه.تابستون خیلیا میرن (یعنی باید برن)اون 6 تای همیشگی(سمدو.فرمالن. دینه .دنیس سوارز .آندره گومس . آلکاسر ) .با بودن اینا تیم نمیتونه جامای بزرگ بگیره.چون تمام فشار بازیا روی همون 12-13 بازیکنه.باید تا تابستون صبرکرد.ضمنما" بعضیا مواظب دهنشون باشن ب کینگ مسی توهین نکنن.دهنتونو با گلاب اب بکشینو اسمشو بیارین

شب بود سبیلتو ندیدم مسی همیشه بخاطر چهارتا گل جام های بارسا را به فنا داد اخه یک نیست بگه کفش اروپا به چه دردت میخوره مربی یعنی زیدان که کریس همچین کشید بیرون کریس تا نیم ساعت تو خودش بود من اصلا زیدان قبول نداشتم ولی از زمانی که دیدم بازیکن سالاری را شکست فهمیدم مربی یادبش بخیر گواردویلا وقتی بازی کن ها مغرور میشدن مثل اینیستا یا هرکی توی ترکیب اصلی نمی ذاشت مربی باید جسور باشه و بازیکن تحت فرمانش نه اینکه بازی کن نیم مسدوم تا اخر لحظه توی زمین باشه بله بازی قبل نه باید مسی بازی میکرد نه سوارز بنظرم اینستا این بازی افتضاح بود


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۸)
 
JFK...
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
هشت ساله این سایتو دنبال میکنم اما کلمه‌ای نظر ندادم...
همیشه متنفر بودم از تعصب. ‌‌‌‌به هر شکلی، با تمام ظواهرش،از جمله دین ، کشور کلمه، زبان،چهره، نژاد، و هر چیزی که با تعصب ،که اساسش روی حماقت بنا شده متنفر بودم. اما نمیدونم چرا با جنون تمام عاشقیه این تیمو میکنم ،براش وقت میزارم، کری میخونم و حاضرم بابتش از احساساتی که برای خیلی از آدما نمیزارم مایه بزارم.
بارسا برای من فراتر از یه شخصه ، فراتر از یه فلسفه، چیزیه که سالها با هیچ منطقی نمیتونم تفسیرش کنم، اما امشب به این منطق رسیدم.
من بیشتر از بارسا، بازیکناش، هواداراش، بازی رویاییش ،بازیکنای معرکه‌ش، مسی، آندرس، پویول، رونالدینیو، ژاوی،آنری، اتوئو، و هر چیز دیگه، طرفدار کلمه‌ای قویتر از تمام اینهام : «شجاعت»...
این چیزیه که ب تمام این فیلم سینمایی شاهکار که اسمشو گذاشتیم بارسا، معنا لخشیده، و وقتی که نباشه تیم ما مطلقا«هیچ» هم نیست...
بارسایی که صد گل هم میزد تشنه بود، قواعد فوتبال درباره این رقاص باله صدق نمیکرد، تیم من بیشتر ازرقاص بود، بیشتر شعبده‌باز بود تا تیم فوتبال... عاشقانه بازی میکرد...
و همه اینها فرو میریزه اگر بارسلونا بخواد «فوتبال» بازی کنه، بخواد عاقل باشه.
اون موقع بارسلونا برای من هیچ فرقی با یه ابله نداره که حتی مشتاقم شکستشو ببینم...
خوشحالم که باختیم، چون این برد مجال بیشتری میداد تا توو کثافتی ب اسم بازیه عقلانی غرق بشیم...
امروز نقطه پایانی بود برای منطق احمقانه من، برای تعصب، طرفداری از تیم...
باختیم، چون بزدل بودیم، و بزدلها باید ببازن... بردن با ترس خود چرکه، هیچ طعمی نداره ، حتی عین زهرماره.
از حالا به بعد ترجیح میدم از یه فلسفه درست طرفداری کنم، نه از تعصبی که به هر چیزی رسیده یه موجود نابود تحویل داده...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۶)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یعنی این سطح از خود به خواب زدن دیگه شایسته جایزه اسکاره!

اقا یه سوال.کی بنظرت خوبه جای این الاغ بیاد?من هرچی فکر میکنم کسی نییت...فقط کلوپ میمونه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۶)
 
hami.em
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

من طرفدار ولورده بودم و هستم.اما تیمی ک دقیقه 85 اولین تعویضشو میکنه معنی داره.یعنی بازیکن قابل اطمینان رو نیمکت نداریم. شماها میدونستین اول فصل والورده از نیمار خواست ک بره.اما جاش بازیکن مناسب نگرفتن.ببینین کی گفتم امسال ساله رنسانسه.تابستون خیلیا میرن (یعنی باید برن)اون 6 تای همیشگی(سمدو.فرمالن. دینه .دنیس سوارز .آندره گومس . آلکاسر ) .با بودن اینا تیم نمیتونه جامای بزرگ بگیره.چون تمام فشار بازیا روی همون 12-13 بازیکنه.باید تا تابستون صبرکرد.ضمنما" بعضیا مواظب دهنشون باشن ب کینگ مسی توهین نکنن.دهنتونو با گلاب اب بکشینو اسمشو بیارین

اتفاقا اگه بعضیاشون بازی می کردن ممکن بود حذف نشیم بنده خدا دنیس هر موقع تو زمین بوده خوب بازی کرده ولی این والورده باز میذارتش رو نیمکت


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

من طرفدار ولورده بودم و هستم.اما تیمی ک دقیقه 85 اولین تعویضشو میکنه معنی داره.یعنی بازیکن قابل اطمینان رو نیمکت نداریم. شماها میدونستین اول فصل والورده از نیمار خواست ک بره.اما جاش بازیکن مناسب نگرفتن.ببینین کی گفتم امسال ساله رنسانسه.تابستون خیلیا میرن (یعنی باید برن)اون 6 تای همیشگی(سمدو.فرمالن. دینه .دنیس سوارز .آندره گومس . آلکاسر ) .با بودن اینا تیم نمیتونه جامای بزرگ بگیره.چون تمام فشار بازیا روی همون 12-13 بازیکنه.باید تا تابستون صبرکرد.ضمنما" بعضیا مواظب دهنشون باشن ب کینگ مسی توهین نکنن.دهنتونو با گلاب اب بکشینو اسمشو بیارین

یعنی این سطح از خود به خواب زدن دیگه شایسته جایزه اسکاره!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۲)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بارسا عشقه
یک شیر همیشه سلطانه و قدرتمند و کفتارها حتی از شیر پیرهم میترسن
بارسا تا ابد واژه ای قدرتمند


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hamed_leolove نوشته:

کاش حداقل به چلسی باخته بود .رم چیه آخه. رید به اعصابمون.دو هیچ که عقب بود اصلا ترسیده بودم که نکنه بعدیم بخوره چون حمله هم نمیکرد اصن معلوم نبود چ غلطی میکردن .همیشه هم تا میترسی و استرس میگیری مبادا اینطور میشه ‍‍‍‍‍‍‍بی ناموس حتمن میشه .اینجاش میسوزونه. خوب دو هیچ میباختی یک هیچ میباختی سه یک میباختی .شششششتتتت.

چلسی رو چطوری بردیم؟ ۴ تا تیر زدن. تو برنابئو لوله بودیم خودشون بهمون پاس گل دادن! رئال رو چطوری بردیم؟ نیمه اول ۴-۵ تا گل رو نزدن.

هرچی بردیم این فصل شانسی و کشکی بود. هی از اول فصل گفتم رو این بردای کشکی نمیشه تکیه کرد، یه سری تو باد نتیجه خوابیدن. اینم اون زمانی که قرار بود عیار این تیم مشخص بشه!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۰)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من طرفدار ولورده بودم و هستم.اما تیمی ک دقیقه 85 اولین تعویضشو میکنه معنی داره.یعنی بازیکن قابل اطمینان رو نیمکت نداریم. شماها میدونستین اول فصل والورده از نیمار خواست ک بره.اما جاش بازیکن مناسب نگرفتن.ببینین کی گفتم امسال ساله رنسانسه.تابستون خیلیا میرن (یعنی باید برن)اون 6 تای همیشگی(سمدو.فرمالن. دینه .دنیس سوارز .آندره گومس . آلکاسر ) .با بودن اینا تیم نمیتونه جامای بزرگ بگیره.چون تمام فشار بازیا روی همون 12-13 بازیکنه.باید تا تابستون صبرکرد.ضمنما" بعضیا مواظب دهنشون باشن ب کینگ مسی توهین نکنن.دهنتونو با گلاب اب بکشینو اسمشو بیارین


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۹)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بخدا پنج دقیقه بازی رو دیدم گفتم حذفیم 😂😂😂😂.خنده ای تلخ ...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۶)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

گور بابای توپ طلا. جایزه ای که این دوزاری بیشتر از بزرگان تاریخ فوتبال داره ش ارزشی نداره.

دقیقا ولی مسی امسال طوری درخشیده که توپ طلارو میگیره مخصوصا تو لالیگا رئالم حذف میشه البته یار دوازدهمشون اگ مصدوم باشه 😁
مهم اینه این فصل رئالو له کردیم با وجود چنین مربیه داغونی که داریم اگ مربی کارآمد داشتیم که دوباره پنج تاییشون میکردیم 😂😂


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۶)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
کاش حداقل به چلسی باخته بود .رم چیه آخه. رید به اعصابمون.دو هیچ که عقب بود اصلا ترسیده بودم که نکنه بعدیم بخوره چون حمله هم نمیکرد اصن معلوم نبود چ غلطی میکردن .همیشه هم تا میترسی و استرس میگیری مبادا اینطور میشه ‍‍‍‍‍‍‍بی ناموس حتمن میشه .اینجاش میسوزونه. خوب دو هیچ میباختی یک هیچ میباختی سه یک میباختی .شششششتتتت.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Madrid@Love نوشته:

برد 4-1 رو به رم نبازی صلوات
بارسا تنها تیم بدون شکست )

دوست عزيز تو اين شرايط درست نيست بري رو اعصاب بقيه...
افرين به تو خيلي باحالي...
خيلي زرنگي.....
خواهشا گروهو ترك كنيد ....
اقاي ايمني بيشتر از اين نذار اين بنده خدا بره رو اعصاب...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hami.em نوشته:

اصلا باخت بارسا رو فراموش می کنیم ولی اگه رونالدو توپ طلاهاش از مسی بالاتر بزنه چی

گور بابای توپ طلا. جایزه ای که این دوزاری بیشتر از بزرگان تاریخ فوتبال داره ش ارزشی نداره.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۲)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
درسته هممون داريم ديوونه ميشيم....
درسته افتضاح بازي كرديم ...
ولي بياين اروم تر باشيم....
فقط همينو ميتونم بگم....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۱)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

همیشه وقتی می باختیم هزار تا توجیه بود. این بازی هیچ توجیهی نداشت! به معنای واقعی کلمه تحقیر شدیم! حقمون سنگین تر باختن بود! همه چیزو با هم باختیم. نتیجه رو جام رو سبک بارسا رو جوگا بونیتو رو...

باورم نمیشه هنوز کسی تونسته بارسا رو اینطوری به خاک مذلت بندازه...

اخ اخ اخ😔😔😔😔


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۰)
 
hami.em
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

دوستان فدای سر تک تکمون ما طرفدار بارساییم تا ابد و مهم همینه که کنار هم باشیم و برای موفقیت تیممون دعا کنیم در سال های آتی
میدونم خیلی ناراحتیم اما فوتبال شیرینیش به همین گاهی قهرمان شدنا و گاهی هم ناکامیاست.
دلم روشنه که پس از این چند سال ناموفقیت بتونیم سال آینده قهرمان چمپیونز لیگ بشیم.
شب همگی بخیر

اصلا باخت بارسا رو فراموش می کنیم ولی اگه رونالدو توپ طلاهاش از مسی بالاتر بزنه چی


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
تو جدول لالیگا چهارم نشی صلواااات 😂😂😂


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
Valverde: "We are sorry for the fans. Now we have to carry on and focus on what's left for us" #RomaBarça

از نظر ایشون خیلی اتفاقیم نیفتاده. شلوغش نکنین. دو جام داریم دیگه...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۹)
 
bardiya30
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
تنها چیزی که من رو خیلی الان بعد از این بازی اذیت میکنه ، نتیجه نگرفتن در زمین حریف تو اروپاست از پارسال در مراحل حذفی گرفته و امسال که کلا نابود بودیم تو زمین حریف
این بده که عادت بشه از این مرحله صعود نکنیم و در ۵ سال اخیر فقط یک بار صعود کردیم
به خدا هنوز فکر میکنم بازی برگذار نشده و باورم نمیشه
رم قشنگ نقاط ضعف بارسا رو نشونه گرفت ( پشت راکتیچ و بوسکتس که طراحی حمله از اونجا بود و دفاع کاملا داغون که یکیشون در بازی درست بازی نکرد و تمام توپ ها رو چه سانتر و چه عمقی راحت میرفتن تا دروازه و سر زنی)
این رم با هر تیمی بازی کنه زنگ تفریح میشه آخه چرا؟؟؟
چرا بارسا نباید روی بازیکنان پا به توپ سرعتی و سرزن سرمایه گذاری کنه
چرا والورده باید بوسکتس نا آماده رو بازی بدی که ضعف تیم بود
الان برید استراحت کنید و از لیگ و حذفی استفاده کنید


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بچه ها یه چیزه بدو یاداوری میکنم..
امسال مسی تو اوج بود......


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
LionMessi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
مربی که جرات نمیکنه تو خونه خودش تو بازی با لگانس به بازیکناش استراحت بده هیچی نمیشه چه تو بارسا چه تو هر تیم دیگه ای
بارسا شخصیتشو تو لیگ قهرمانان گم کرده از همون مرحله گروهی معلوم بود
لیگ قهرمانان مربی میخاد کار بلد که با حال و هواش اشنا باشه نه اینکه جو لیگ قهرمانان مربیو بگیره انگار تیم اومده بود تو زمین یک هیچ یا نهایت دو هیچ ببازه بره مرحله بعد اصلا نتونست والورده تیمو از لحاظ روحیو روانی اماده این بازی کنه وقتی بوسکتسو مسی و اینیستا استاد حفظ توپ اینجوری اکثر توپارو لو میدن فقط و فقط مشکل عدم امادگیه ذهنیه بارسا باید رمو میترسوند که جرات نکنه اینهمه فشار بیاره یه فکریم واسه جایگزینی سوارز بکنن دیگه خسته شدم هر بازی ده تا افساید داره فقط والا بنزما ازین بهتره


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Madrid@Love نوشته:

ببین عموجان من یه رئالیم
لابد بعضیام فوش میدن ولی امیدوارم حداقل نظرم منتشر بشه
به قول شما پنالدو فقط به تمای کوچیک گل میزنه
اون کچل خوش شانس هم فقط با شانس راحت ترین قرعه ها رو داره
تو بازی های بزرگ هم برعکس بارسا خیلی چشم نواز بازی نمیکنه و اصلا تاکتیک نداره و تعویض های طلاییشم شانسین
خلاصه اینه بدجور تسلیت میگم
اها یادم رفت...
اسکار ضایع ترین بازیکن سال هم رسید به کوتینیو که اومد جام ببره ولی تیم قبلیش رفت بالا خودش موند

اسکار ضایع ترین بازیکن میرسه به پنالدو که دروازه خالی رو نمیتونه گل کنه و کل تیم دارن بهش کمک میکنن که از روی نقطه ی پنالتی گل بزنه
یعنی اگ کروس و مودریچ تو رئال نبودن رونالدو چهارتا گلم نمیتونس بزنه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دوستان فدای سر تک تکمون ما طرفدار بارساییم تا ابد و مهم همینه که کنار هم باشیم و برای موفقیت تیممون دعا کنیم در سال های آتی
میدونم خیلی ناراحتیم اما فوتبال شیرینیش به همین گاهی قهرمان شدنا و گاهی هم ناکامیاست.
دلم روشنه که پس از این چند سال ناموفقیت بتونیم سال آینده قهرمان چمپیونز لیگ بشیم.
شب همگی بخیر


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۷)
 
peymanimpm
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
sensi نوشته:

خب چرا مسی احمق بازی قبل تا دقیق نود مثل خورده ها گل ندیده تو زمین بود یا اون سوراز کودن

اینو دیگه از اون احمق مربی بپرس که
دوروز قبل بازی پرسیدن قهرمانی مهمتره یا رکورد شکست ناپذیری گفت نمیدونم کدوم مهمتره هیچ کدوما تجربه نکردم
قطعا واسه اینکه رکورد شکست ناپذیریا حفظ کنه بازیش داد وقتی مربی تعویضش نمیکنه کسی بره بگه تعویضم کن؟
بازی رعال اتلتیکو زیدان میدونست سومی ام ممکنه از دست بده ولی رونالدو را کشید بیرون اونوقت این احمق روبرو تیم پانزدهم آندرسو میاره تو زمین و به کسی استراحت نمیده


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۴)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
sensi نوشته:

خب چرا مسی احمق بازی قبل تا دقیق نود مثل خورده ها گل ندیده تو زمین بود یا اون سوراز کودن

داداش احمق اون رونالدوس که فقط به فکر گل زدنه و پنالتی زدن به جرات میگم اگ اون زرافه تو رئال نباشه رئال بهتر بازی میکنه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۴)
 
Madrid@Love
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
ببین عموجان من یه رئالیم
لابد بعضیام فوش میدن ولی امیدوارم حداقل نظرم منتشر بشه
به قول شما پنالدو فقط به تیمای کوچیک گل میزنه
اون کچل خوش شانس هم فقط با شانس راحت ترین قرعه ها رو داره
تو بازی های بزرگ هم برعکس بارسا خیلی چشم نواز بازی نمیکنه و اصلا تاکتیک نداره و تعویض های طلاییشم شانسین
خلاصه اینه بدجور تسلیت میگم
اها یادم رفت...
اسکار ضایع ترین بازیکن سال هم رسید به کوتینیو که اومد جام ببره ولی تیم قبلیش رفت بالا خودش موند


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
siriusblack
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
یک فصل تمام سعی کردم بتونم ب والورده خوشبین بشم
سعی کردم فکر کنم یچیزی میدونه ک ما نمیدونیم و بالاخره میفهمیم
تهش شد این
یاد حرف لاپورتا میفتم ک از خیلی قدیم میگفت اینا میخوان بارسا رو از اصلش دور کنن
حقیقتا اونقدرها ناراحت نشدم، حقمون بود واقعا، باید بپذیریم
امشب واقعا تیم شخصیت نداشت. تو هیچ صحنه ای از بازی
بارسا! دو هیچ عقب باشه و همچنان دفاع کنه؟! اونم با این وضع!
مربی بی شخصیت همچین جایی خودشو نشون میده، والورده هم مثل امری
تقصیر هیچ کسی نبود این شکست جز خود والورده. بازی چهار یکو وا بدی شوخی نیست
ایشالا روح کرایوف بزرگ در آرامش باشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

همیشه وقتی می باختیم هزار تا توجیه بود. این بازی هیچ توجیهی نداشت! به معنای واقعی کلمه تحقیر شدیم! حقمون سنگین تر باختن بود! همه چیزو با هم باختیم. نتیجه رو جام رو سبک بارسا رو جوگا بونیتو رو...

باورم نمیشه هنوز کسی تونسته بارسا رو اینطوری به خاک مذلت بندازه...

اگه اشتباه نکنم تو یه بازی که چنگال سرمربی بود ۴ هیچ از اتلتی جلو بودیم بعد به فنا رفتیم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بد بخت الکاسر بد بخت مینا بد بخت ورمایلن
مربی ترسو که بر نیمکت تیمی به این بزرگی نشسته!!!!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
Madrid@Love
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

دلیل اینکه ۳ساله اون تو مراحل حذفی گل میزمه و مسی نمیزنه دوسه تاس
یکیش اینکه کل تیم دارن از چپ و راست واسش توپ میسازن و اون هکش یا رو خط آفساید حرکت کیکنه یا تو محوطه جریکه اس واسه گل زدن ولی مسی از بوسکتسم عقبتر میاد
دلیل دیگش تمام بازیای قبل سی ال زیدان به اون رونالدو استراحت میده ولی کا انقد از این بازیکنا بازی گرفتیم همشگن خسته و بی جونن
پیکه دوماهه مصدومه از بازی اسپانیول تکاک بازیا تو ترکیبه استراحتش نمیده انقد به سکدو بازی مداد افت کرد از اونور روبرتو ام از خستگی افت کرد
روبرو لگانس دوتال زدیم دمیس رو نیمکته آلبا و ایمیستا کیاره خسته میکنه واسه سی ال

ببین عموجان من یه رئالیم
لابد بعضیام فوش میدن ولی امیدوارم حداقل نظرم منتشر بشه
به قول شما پنالدو فقط به تمای کوچیک گل میزنه
اون کچل خوش شانس هم فقط با شانس راحت ترین قرعه ها رو داره
تو بازی های بزرگ هم برعکس بارسا خیلی چشم نواز بازی نمیکنه و اصلا تاکتیک نداره و تعویض های طلاییشم شانسین
خلاصه اینه بدجور تسلیت میگم
اها یادم رفت...
اسکار ضایع ترین بازیکن سال هم رسید به کوتینیو که اومد جام ببره ولی تیم قبلیش رفت بالا خودش موند


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

دلیل اینکه ۳ساله اون تو مراحل حذفی گل میزمه و مسی نمیزنه دوسه تاس
یکیش اینکه کل تیم دارن از چپ و راست واسش توپ میسازن و اون هکش یا رو خط آفساید حرکت کیکنه یا تو محوطه جریکه اس واسه گل زدن ولی مسی از بوسکتسم عقبتر میاد
دلیل دیگش تمام بازیای قبل سی ال زیدان به اون رونالدو استراحت میده ولی کا انقد از این بازیکنا بازی گرفتیم همشگن خسته و بی جونن
پیکه دوماهه مصدومه از بازی اسپانیول تکاک بازیا تو ترکیبه استراحتش نمیده انقد به سکدو بازی مداد افت کرد از اونور روبرتو ام از خستگی افت کرد
روبرو لگانس دوتال زدیم دمیس رو نیمکته آلبا و ایمیستا کیاره خسته میکنه واسه سی ال

خب چرا مسی احمق بازی قبل تا دقیق نود مثل خورده ها گل ندیده تو زمین بود یا اون سوراز کودن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۱)
 
ravi_2011
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hossein-barca نوشته:

من که نمیدونم چطور آروم شم امشب تا صبح خوابم نمیبره وای که افتضاح بودیم هنوز باورم نمیشه باورم نمیشه که مسی توپ طلارو نگیره اگ امسال مسی توپ طلارو نگیره دیگ هیچوقت فوتبال نگاه نمیکنم ولی تا ابد طرفدار بارسا میمونه تا ابد

مواظب روح و روانتون باشید، گور بابای هر چی رئال و رئالیه!
دنیا که به آخر نرسیده! ما که برای جام عاشق این تیم نشدیم، ما شور و شوق تماشای بازی زیبای بارسا رو داریم که در این فصل به لطف والورده نابود شد! باید با قدرت، بازی های باقی مونده رو انجام بدیم و به امید این باشیم که فصل آینده سرمربی شایسته ای که دارای اندیشه های خلاقانه و هجومی هست، تیم رو هدایت کنه.
باز هم مینویسم، خواهشاً خودتون رو ناراحت نکنید. فدای احساسات قشنگ همتون...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۰)
 
peymanimpm
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hossein-barca نوشته:

داداش فکر کنم بدتر از ما خیلی عصابت بهم ریخته کلا غلط املایی داره

اصلا دیگه نگاه نمیکنم چی دارم مینویسم
واقعا نمیدونم چیکار کنم حتی نمیتونم بخوابم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۰)
 
borselan
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
والورده امشب ترسو بود ولی حقش این باخت نبود.
فوتبال خیلی بی رحمه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

همیشه وقتی می باختیم هزار تا توجیه بود. این بازی هیچ توجیهی نداشت! به معنای واقعی کلمه تحقیر شدیم! حقمون سنگین تر باختن بود! همه چیزو با هم باختیم. نتیجه رو جام رو سبک بارسا رو جوگا بونیتو رو...

باورم نمیشه هنوز کسی تونسته بارسا رو اینطوری به خاک مذلت بندازه...

بدترس هم هست قهرمانی مادرید.توپ طلا ششم.کاشکی والورده بره حداثل لوچو هجومی بود اما صحمه تعویض اینیستا با گومز کپرم رگ به رگ شد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۹)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
والا انقدر بارسا بد بازی کرد آدم شک میکنه که والورده با سرمربی رم تبانی کرده باشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من نمیدونم چجوری دیگه صفحه تلویزیون و فوتبال رو نگاه کنم
ای خدا چرا چرا چرا چرا باید اینقدر هر سال افسردگی بگیرم پای حذف شدن تیمم تو یک چهارم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
peymanimpm نوشته:

دلیل اینکه ۳ساله اون تو مراحل حذفی گل میزمه و مسی نمیزنه دوسه تاس
یکیش اینکه کل تیم دارن از چپ و راست واسش توپ میسازن و اون هکش یا رو خط آفساید حرکت کیکنه یا تو محوطه جریکه اس واسه گل زدن ولی مسی از بوسکتسم عقبتر میاد
دلیل دیگش تمام بازیای قبل سی ال زیدان به اون رونالدو استراحت میده ولی کا انقد از این بازیکنا بازی گرفتیم همشگن خسته و بی جونن
پیکه دوماهه مصدومه از بازی اسپانیول تکاک بازیا تو ترکیبه استراحتش نمیده انقد به سکدو بازی مداد افت کرد از اونور روبرتو ام از خستگی افت کرد
روبرو لگانس دوتال زدیم دمیس رو نیمکته آلبا و ایمیستا کیاره خسته میکنه واسه سی ال

داداش فکر کنم بدتر از ما خیلی عصابت بهم ریخته کلا غلط املایی داره


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
همیشه وقتی می باختیم هزار تا توجیه بود. این بازی هیچ توجیهی نداشت! به معنای واقعی کلمه تحقیر شدیم! حقمون سنگین تر باختن بود! همه چیزو با هم باختیم. نتیجه رو جام رو سبک بارسا رو جوگا بونیتو رو...

باورم نمیشه هنوز کسی تونسته بارسا رو اینطوری به خاک مذلت بندازه...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۵)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
واقعاً باورم نمیشه
من با شجاعت میگم یکی از طرفدارای والورده بودم و هستم ولی امشب به من نشون داد که هنوز خیلی کار داره واسه کوچ کردن بارسا تو چمپیونز لیگ و کاملا اغراق میکنم که از همون چیزی که میترسیدم به سرمون اومد
و واقعاً باور نمیکنم اصلا باور نمیکنم دقیقا مثل فصل پیش که اون صعود و ریمونتادا رو باور نمیکردم و امشبم این افتضاحه این کجا و آن کجا


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
مایۀ شرمساریه واقعاً برای بارسایی که 4-1 جلو بود و از تیم رم که همه آرزو داشتن در این مرحله به اش بخورند... شانس بیشتر از این والورده را همراهی نکرد. البته مشکل بزرگ تر ما شخص نالایقی مثل بارتمئو است که این کابوس را روی سر ما آوار کرد... آخه سه گل از رم بخوری و این شکل بازی کردن از بارسا.... تاسف آوره...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
peymanimpm
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دلیل اینکه ۳ساله اون تو مراحل حذفی گل میزمه و مسی نمیزنه دوسه تاس
یکیش اینکه کل تیم دارن از چپ و راست واسش توپ میسازن و اون هکش یا رو خط آفساید حرکت کیکنه یا تو محوطه جریکه اس واسه گل زدن ولی مسی از بوسکتسم عقبتر میاد
دلیل دیگش تمام بازیای قبل سی ال زیدان به اون رونالدو استراحت میده ولی کا انقد از این بازیکنا بازی گرفتیم همشگن خسته و بی جونن
پیکه دوماهه مصدومه از بازی اسپانیول تکاک بازیا تو ترکیبه استراحتش نمیده انقد به سکدو بازی مداد افت کرد از اونور روبرتو ام از خستگی افت کرد
روبرو لگانس دوتال زدیم دمیس رو نیمکته آلبا و ایمیستا کیاره خسته میکنه واسه سی ال


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من هی تو بازی میگفتم الان تعویض میکنه الان تعویض میکنه تا بازیو هجومی کنه ....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
این مربی نه قیافه داره نه کاریزما نه تیپ ما یه مربی مثل مربی اتلیتکو را می خواهیم بنده خدا پارسال گفت دوست داره بیاد بارسا ولی این مدیر عامل یهودی صفت کثیف فقط به فکر باند بازی مردک


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۲)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
یعنی ناموسا فقط بره والورده.سه گانه هم بیاره بازم باید بره.ریده به ترکیبمون.اخه دیوث با اون ترکیب شخمیت یه پاس میدادن هر چهار هافبک ها رو از بازی خارج میکردن،این شد ترکیب...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
یعنی دوباره امسال کچل و رعال قهرمان میشن ؟. قرعه نیمه نهایی که جور شد. وقتی بازیکنای رم را تو تصویر آخر بازی نشون میداد یه ؛اینجا کجاس ؟؟ من کیم ؟؟ اینا کین؟؟ ولی چ شخمی شخمی حذفشون کردیم ولی بقیه شا به حول وقوه الهی میرینیم خاصی تو چشاشون بود......اصن یه وضعی.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۰)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
راه پپ رو کی خواست .فوتبال هجومی میخواییم ما..لیورپول رو ببین چطور داره جواب میگیره از بازی هجومی...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۹)
 
hami.em
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
borselan نوشته:

خاک تو سر بی غیرت بازیکنا کنن
این تیم بدون مربی هم باید رم رو شکست میداد
الکی تقصیر مربی نندازید
سر گل اول ترشتگن انگار داره تمرین میکنه
روبرتو از اول بازی جوری میدویید که انگار قبل بازی بیمارستان بوده
سوارز حتی یدونه استپ و پاس درست نداد
بازی رفت با همین ترکیب ۴-۱ بردیم
تیم ب میرفت حذف نمیشد

هنوزم داری از والورده دفاع میکنی !!! ؟؟


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
saeed2014 نوشته:

همیشه افتخارمون به این بود که اقا حذف میشیم اما تنها تیم دنیاییم که حمله میکنیم و هجومی بازی میکنیم،..امسال که اسلحه مون رو هم از ما گرفت والورده و هم حذف شدیم هم شرکنده و روسیاه جلوی تمام تیم های دنیا




چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من که نمیدونم چطور آروم شم امشب تا صبح خوابم نمیبره وای که افتضاح بودیم هنوز باورم نمیشه باورم نمیشه که مسی توپ طلارو نگیره اگ امسال مسی توپ طلارو نگیره دیگ هیچوقت فوتبال نگاه نمیکنم ولی تا ابد طرفدار بارسا میمونه تا ابد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
اخه پسر خوب این مربی که تیم اماده میکنه مربی تیم میسازه مثلی مربی لیور پول البته شاید می رفتیم بالا جلوی رئال می باختیم قسمت بود همین جا ببازیم این مربی و قبلش باید اون مدیر عامل احمق اخرج بشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
bardiya30
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
تیتر عالی
قبلا با مدیر بحث کردم گفتم که باید زمان داد و مشکلاتی رو میدیدم و از اون طرف خوبی هاش رو میگفتم و مدیر با من بحث میکرد که بدرد به خور نیست و من در اخر گفتم اگر زمانی ببینم جای پیشرفت نیست میگم که والورده نباید باشه و اون روز همین الانه
از آقای مدیر میخوام توهین نکنه هر کس نظری داره همانند خودش
اما در مورد بازی خاک بر سر والورده با این ترسو بودنش که اگر بازی رو ۱۰ دقیقه هجومی انجام میداد تیم حداقل ۲ گل میزد و شاید اگر بیلبائو بود میتونست این نتیجه رو نگه داره با بازیکنان سرزنش و سرعتی نه این بارسا که سر نمیزنن و همه ماشاالله وزنه به پاهاشون بستن

مربی رم واقعا عالی کار کرد و باید براش دست زد و مزد شجاعتش رو گرفت
من فکر میکردم حداقل نیمه اول رو دفاع میکنن و نیمه دوم شروع به حمله اما الان فهمیدم کلا ترسو هست این والورده و باید رفت و دیگه شانسی براش قائل نیستم
و در آخر بازیکنان مسخره در خط دفاع که ۲ توپ انداختن پشت سرشون و راحت ژکو رفت و گل و پنالتی و توپ های هوایی رو که هیچ کاری نکردن و نمیتونم اسم بیارم و خندم میگیره بازی ۴ـ۱ رو ببازی اونم با این فوتبال زشت و بد

امیدوارم سرمربی همانند گواردیولا به بارسا بیاد که فوتبال کاملا تهاجمی و البته بی نقص در دفاع رو شاهد باشیم چون بارسا برای دفاع مطلق ساخته نشده و بلد نیست

فعلا هنگم و خندم میگیره به این وضعیت
و باز طلسم در این مرحله نحص تا کی خدا


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
LionMessi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
والورده که هیچ کل تیم ریده بود اون سوارز که کلا تو افسایده اومتیتی که گند زد همش واساده نگاه میکنه مسی که فقط راه میره هیچ کمکی نکرد که رو دفاع حرف فشار بیاره همون ده دقیقه اولو دیدم فهمیدم امشب حذفیم کاری به این بازی ندارم فقط سوالم اینه چرا باید بازی با لگانس با ترکیب اصلی بازی کنیم مثلا اگه اون بازیو میباختیم چی میشد؟ نمیشه دیگه به سبک تیکی تاکا بازی کرد باید فلسفه بارسا عوض بشه مشکل اینه همه میخان راه پپ رو برن اما نمیشه دیگه اون سیستم جواب نمیده از همون فصل اخر گواردیولا هر تیمی جولو بارسا دوندگی بالا داشت راحت به تیم ضربه زد باید از لیورپول درس بگیریم
قبلا ژاویو داشتیم وقتی حریف پرس میکرد میومد کنار مدافعا با حفظ توپو پاسای دقیقش کمک میکرد از پرس در میومد اما الان هیچکی نمیاد عقب
زیدانو نگاه چه قشنگ بازیکناشو اماده نگه داشت بازیکنای بارسا همه داغون و خسته از همون اول نای دوییدن نداشتن دیگه باید سبک تیم عوض بشه خیلی دوست داشتم کلوپ بیاد بارسا بهر حال از دست ما کاری بر نمیاد مدیر یکی دیگست اما چند فصله بارسا همش همین موقع از فصل افت میکنه درست برعکس رعال اوج میگیره


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
jamshid27
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
چرا از دفاعو نیمکت تعطیلمون نمیگید.چرا از داور بی شرف نمیگید ک باید 2 بازیکن حریفو اخراج میکرد.چرا از یه سری از بازیکنا ک از قبل خودشونو تو نیمه نهایی میدیدن نمیگید....خدایا دارم دیوووووونه میشم بهم تحمل بده.اخه چرا ...نمیدونم چی بگم دارم دق میکنم دلم واسه مظلومیت مسی سوخت که اینقده تنها بود .بارتمگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووه کلاتو بذار بالاتر این نیمکته ما داریم غیر از 2 تا بقیه در پیتن.بارتمگوه پوفیوززززز


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
ravi_2011
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دوستان، خواهشاً از الفاظ رکیک استفاده نکنید، فدای سر تک تکتون.
من در این شرایط هم مثبت فکر میکنم. حداقل با این اتفاق والورده رو فصل بعد نخواهیم دید.
ما سرمربی نتیجه گرا نمیخوایم، ما بازی زیبا میخوایم. چیزی که امشب از تیممون ندیدیم.
در واقع بیشتر از بازی تیم متأسفم تا حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
همیشه افتخارمون به این بود که اقا حذف میشیم اما تنها تیم دنیاییم که حمله میکنیم و هجومی بازی میکنیم،..امسال که اسلحه مون رو هم از ما گرفت والورده و هم حذف شدیم هم شرکنده و روسیاه جلوی تمام تیم های دنیا


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۵)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
مسی اگه می فهمید توی لیگ بخاطر یه گل تا دقیقه نود خودش خسته نمی کرد اگه این مربی می فهمید بخدا که نمی فهمه فکر میکرد توی لیگ برتر اخه مربی لیورپول خودمون پاره کردیم گفتیم بیارید عوضی ها نیاوردن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۵)
 
hami.em
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
خاک تو سر ترسوت کنن والورده ی حرومزاده خودت گومشو استعفا بده . این بدترین باخت بارسا بود که تا حالا دیده بودم .از الانم توپ طلای پنالدو رو هم تبریک می گم.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۴)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بچه ها امشب از درگاه باری تعالی تمنا کنیم والورده اخراج بشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۴)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بارتمو خر کیه اونم میندازیم بیرون نمیشه توی سایت اصلی بارسا نظر داد میخوام چندتا فحش نثار این مربی احمق بکنم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۳)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
جالبه تو کامنتا دوستایی که تا دیروز از والورده دفاع میکردن و واسش دست و هورا میکشیدن الان اومدن فحش میدن بهش!!
به هر حال حتی اگه به نیمه نهایی هم میرفتیم جلو تیمایی مثل بایرن و حتی لیورپول له میشدیم.
گاهی وقتا مربی خوب داریم ولی بازیکن خوب نه، گاهی وقتا هم مث الان برعکس میشه داستان!!!!!!!!!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از روز اول فصل گفتم با این بازی افتضاح و این بزدلی والورده الاغ نمیشه به جایی رسید، یه مشت ابله ساده لوح اومدن هی تو باد بردای کشکی و شانسی و بازیهای مزخرف خوابیدن و گفتن نه خوبه!

آقایون فهمیدین عیار تیم یه جا مشخص میشه یعنی چی؟! به مشکل می خوریم یعنی چی؟!

پارسال جلو یووه اون همه موقعیت داشتیم و با ۲ تا سوپر گل دیبالا باختیم، برای یه جماعتی شد فصل کابوس وار! امسال جلو تیم درجه سه رم اینطوری تحقیر شدیم!

لعنت بهت والورده. لعنت به اون بی لیاقتی که تو الاغ رو آورد کرد مربی این تیم بزرگ! لعنت به بزدلی و بی شعوریت که تنها کسی بودی تو تاریخ بارسا که تونستی تیمو با برد ۴-۱ بازی رفت حذف کنی! لعنت بهت... همین امشب این الاغ باید اخراج بشه...

سعیدجان شما میدونی چرا مسی حدود ۵ سال مراحل حذفی لیگ قهرمانان گل حساس نمیزنه اما رونالدو تاره رو فرم میاد؟؟؟


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۲)
 
sensi
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
هرکی دفاع کن باید دهنش گل گرفت


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
marzeg
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
RIA-Barsa نوشته:

آبرومون رفت
همه افتضاح ، مربی بدتر از همه
قشنگ یه ربع اول بازی تو چشای بازیکنا عدم اطمینانو میشد دید
فقط دوستان حرص نخورید ، نه مدیریت والورده رو عوض میکنه نه والورده تاکتیکشو

چطور حرص نخریم همین الان که دارم مینویسم
رئالی ها ریختن پیویم دارن ترول میکنن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من كسي بودم كه از والورده حمايت ميكردم....
خيلي به اين تيم خوشبين بودم...
ميدونستم داريم افتضاح بازي ميكنيم....
ولي تو دلم ميگفتم در هر صورت اين مربي تيمه و بايد ازش حمايت بشه كار ديگه اي از دستمون بر نميومد....
لعنت به فوتبال....
حالم از فوتبال ديگه داره بهم ميخوره....
احساس ميكنم ديگه نميخوام فوتبال ببينم....اقا يكي نيست بهم بگه اخه نفهم چرا واسه فوتبال چند ساله داري حرص ميخوري...
الاغ الاغ الاغ
دارم ديوونه ميشم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بازم تکرار میکنم والورده خوبه خیلی هم خوبه اما بدرد ما نمیخوره.مگه اینکه بخواد عوض کنه و هجومی بازی کنه که اونم دیگه نمیشه چون همیشه تیک هاش همین بودن


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
engsaeed
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
👍👍


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
مسی چقدر بدشانسه بخدا بازیکنی که یک تنه بارسارو کشید بالا اسیر مربی احمقی شده اسیر ترکیب و تاکتیک مزخرف والورده شده اسیر بازی ضعیف سوآرز شده هرچند امشب همه بد بودن همههههه از این میسوزم که اون زرافه الکی الکی بشه بهترین بازیکن جهان که صد در صد میشه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۹)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از روز اول فصل گفتم با این بازی افتضاح و این بزدلی والورده الاغ نمیشه به جایی رسید، یه مشت ابله ساده لوح اومدن هی تو باد بردای کشکی و شانسی و بازیهای مزخرف خوابیدن و گفتن نه خوبه!

آقایون فهمیدین عیار تیم یه جا مشخص میشه یعنی چی؟! به مشکل می خوریم یعنی چی؟!

پارسال جلو یووه اون همه موقعیت داشتیم و با ۲ تا سوپر گل دیبالا باختیم، برای یه جماعتی شد فصل کابوس وار! امسال جلو تیم درجه سه رم اینطوری تحقیر شدیم!

لعنت بهت والورده. لعنت به اون بی لیاقتی که تو الاغ رو آورد کرد مربی این تیم بزرگ! لعنت به بزدلی و بی شعوریت که تنها کسی بودی تو تاریخ بارسا که تونستی تیمو با برد ۴-۱ بازی رفت حذف کنی! لعنت بهت... همین امشب این الاغ باید اخراج بشه...

والورده یه جامش حتمیه محاله بارتو بیرونش کنه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۹)
 
borselan
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
خاک تو سر بی غیرت بازیکنا کنن
این تیم بدون مربی هم باید رم رو شکست میداد
الکی تقصیر مربی نندازید
سر گل اول ترشتگن انگار داره تمرین میکنه
روبرتو از اول بازی جوری میدویید که انگار قبل بازی بیمارستان بوده
سوارز حتی یدونه استپ و پاس درست نداد
بازی رفت با همین ترکیب ۴-۱ بردیم
تیم ب میرفت حذف نمیشد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۹)
 
پویول007
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

از روز اول فصل گفتم با این بازی افتضاح و این بزدلی والورده الاغ نمیشه به جایی رسید، یه مشت ابله ساده لوح اومدن هی تو باد بردای کشکی و شانسی و بازیهای مزخرف خوابیدن و گفتن نه خوبه!

آقایون فهمیدین عیار تیم یه جا مشخص میشه یعنی چی؟! به مشکل می خوریم یعنی چی؟!

پارسال جلو یووه اون همه موقعیت داشتیم و با ۲ تا سوپر گل دیبالا باختیم، برای یه جماعتی شد فصل کابوس وار! امسال جلو تیم درجه سه رم اینطوری تحقیر شدیم!

لعنت بهت والورده. لعنت به اون بی لیاقتی که تو الاغ رو آورد کرد مربی این تیم بزرگ! لعنت به بزدلی و بی شعوریت که تنها کسی بودی تو تاریخ بارسا که تونستی تیمو با برد ۴-۱ بازی رفت حذف کنی! لعنت بهت... همین امشب این الاغ باید اخراج بشه...

دوستان میشه امکانش هست امشب اخراج بشه ؟ من اصلا نه لالیگا رو می خوام نه جام حذفی همین همین که والورده رو نبینم برام بسه ای کاش پرز مدیر باشگاه بود باور کنید همین امشب اخراجش می کرد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
این مدیر بنده خدا از اول فصل خودش رو کشت خیلیا میگفتن تو نمیفهمی،... تیمی که از اصالتش دور بشه حقشه از گروهی هم بالا نیاد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
حجت
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نه فوتبال کردیم
نه صعود
تیم ما امسال معمولیه
من از اول شک داشتم که این تیم توانایی درخشش در زمانهای حیاتی فصل رو داشته باشه...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
Faraz.HSTLR
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
تا الان موافق والورده بودم ولی امشب فهمیدم واقعا مربی کوچیکی هست
واقعا مربی کوچکی هست
ناخودآگاه یاد اونای امری میوفتم
شاید تاکتیک رو کمی سرشون بشه اما فرق تیم بزرگ و کوچیک و نمیدونن ترس بازی
کثیف و باقی چیزا
اون از سال قبل اینم از امسال
واقعا چرا تو چیدن ترکیب اینقد بد عمل میکنن
واقعا امیدوارم سال دیگه یه مربی با سواد و با شخصیت بیاد تو تیم
واقعا شخصیت مربی خیلی مهمه


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
وقتی مارک ۱۰۹ تا سیو داره یعنی تو دفاعت.وقتی سبک تیمت دفاعی هست اما از تیم انریکه بیشتر گل خوردی یعنی تو مغزت


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
همش یه مشت پشم،از عصبانیت زیاد دیگه رد دادم.اخه لعنت به خودت و جد و ابادت ۱۵۰میلیون دادی بازیکن بزاریش روی نیمکت الاغه بیشعور.کی... به ک.. ننت حروم،،.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۷)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دقیقا نباختیم نباختیم
تا توی این بازی حذفی له شدیم!!!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۷)
 
saeed2014
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
یاد جمله مختار افتادم. تزویر سکه ایست دورو....اول به شما امان میدهد اما به وقتش گردن شما را خواهد شکست...والورده خیلی مربی خوبیه شکی نیست توش اما بدرد بارسلونا نمیخوره.این بود دفاع اهنین😂😂😂😂.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۵)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بدترین حالت رو تو این 4 سال گذشته دارم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۵)
 
پویول007
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دوستان مشکل والورده نیست مشکل مسی نیست مشکل ضعف تاکتیکی نیست مشکل یه حر...زاده ای به اسم بارتمیو هستش مشکل تو سیاست های کلان باشگاه هستش نمیخوام اینو بگم ولی امشب مثل یک تیم بی هویت بودیم شرمم میشه که بگم طرفدار این تیمم


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۵)
 
engsaeed
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
عاقبت انتخاب مربی بی برنامه،بی فلسفه و ..... همینه،دربرابر ضعیفترین تیم این مرحله،ضعیفترین نتیجه رو گرفتیم،فقط دلم به حال مسی میسوزه،افسوس و البته صد افسوس


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۴)
 
marzeg
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
خدایا اینقدر حالم بده اصلا نمیدونم چی بگم ولی چهره والورده هیچوقت یادم نمیره بعد اوردن گومز به جای دمبله یا یه چاشنی حمله


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۴)
 
hossein-barca
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
هیچوقت باورم نمیشد یروزی برسه ی مربی احمق بیاد و سبک بارسارو دفاعی کنه تنها تیمی تو دنیا که دفاعی بازی نمیکرد بارسا بود


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۳)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
marzeg نوشته:

هیچی!
والورده اومد بود از سه گل دفاع کنه.

تشکر!!!


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
از روز اول فصل گفتم با این بازی افتضاح و این بزدلی والورده الاغ نمیشه به جایی رسید، یه مشت ابله ساده لوح اومدن هی تو باد بردای کشکی و شانسی و بازیهای مزخرف خوابیدن و گفتن نه خوبه!

آقایون فهمیدین عیار تیم یه جا مشخص میشه یعنی چی؟! به مشکل می خوریم یعنی چی؟!

پارسال جلو یووه اون همه موقعیت داشتیم و با ۲ تا سوپر گل دیبالا باختیم، برای یه جماعتی شد فصل کابوس وار! امسال جلو تیم درجه سه رم اینطوری تحقیر شدیم!

لعنت بهت والورده. لعنت به اون بی لیاقتی که تو الاغ رو آورد کرد مربی این تیم بزرگ! لعنت به بزدلی و بی شعوریت که تنها کسی بودی تو تاریخ بارسا که تونستی تیمو با برد ۴-۱ بازی رفت حذف کنی! لعنت بهت... همین امشب این الاغ باید اخراج بشه...


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
الان متنتظره نیمه دوم بشه بازیکنا یه گل بزنن صعود کنه .......


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
 
حجت
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
تاسف آوره این نوع فوتبال..
مثلا بارسلوناییم ما


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
آبرومون رفت
همه افتضاح ، مربی بدتر از همه
قشنگ یه ربع اول بازی تو چشای بازیکنا عدم اطمینانو میشد دید
فقط دوستان حرص نخورید ، نه مدیریت والورده رو عوض میکنه نه والورده تاکتیکشو


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
وقتی بازی با والنسیا بازی رو دیدم انتقادم رو کردم و فهمیدم تیم به جایی نمیرسه نظر من هم هست قابل دیدنه.والورده دوست ها من رو کوبوندم گفتم ماسک این بشر رو برداریم تاتا هست همه خندیدن چه قدر سعیدجان گفت خط دفاعی درست نشده.۹۰ دقیقه گوه .فقط باید بگم در شادی و غم برای همیشه زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۲)
 
marzeg
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Faryas نوشته:

من هنوز نفهمیدم چی شد یکه بیاد توضیح بده....

هیچی!
والورده اومد بود از سه گل دفاع کنه.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۱)
 
hamed_leolove
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
بازیکن مربی . کل تیم رد داده بودن اصن . رد رد رد ........... جوری رد دادن که والورده فکر کرده بود نیمه اول بازی هنوز.


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۱)
 
omid-soz
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
لعنتی ، لعنتی
لعنت بتو
لعنت به بارتومگوه
لعنت به راسل
لعنت به همه چی
لعنت به اونی ک بارسارو از سبک بازیش دور کرد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
دفاعو ترمیم کرده سازمان دقاعیمون خوب شده
از اول فصل میگیم هرتیم درپیتی موقعیت خلق میکنه میگن نه مربی حالیشه
میگیم دوتا مهاجم خوب داشتن حریفامون تو قوطی بودیم زیر بار نرفتن
میگسم افتضاح بازی میکنیم میگن نه هوش والورده اس انرژی ذخیره میکنه تو بازی
الان بگید دقیقا چیکار کرد


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۱)
 
Faryas
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
من هنوز نفهمیدم چی شد یکه بیاد توضیح بده....


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۲۰)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: رمونتادای والورده... [ رم ۳ - بارسا ۰ ]
هی خدا
حالا بیاید از والورده دفاع کنید


چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!