به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۵) (۱,۳۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


سلتا ویگو هم به جمیع کثیر تیمهایی اضافه شد که در این فصل در برابر بارسا تیم برتر میدان بوده‌اند. مردان جسور اونزوئه که در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، آن قدر موقعیتهای مسلم گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند تا والورده باز هم از تنها داشته‌اش - خوش شانسی! - نهایت بهره را گرفته باشد! در نهایت میزبان با یک گل مارادونایی بازی را به تساوی کشاند، اما در عمل این بارسایی‌ها بودند که از این نتیجه رضایت داشتند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا انواع و اقسام تحقیرها را در دوران والورده تجربه کرده است. از تیم ضعیف میدان بودن در برابر ضعیف‌ترین تیمهای لالیگا گرفته، تا دفاع ۱۰ نفره اتوبوسی و حتی وقت تلف کردن. با این وجود سرمربی خالی از بار تاکتیکی بارسا، در زمینه شانس توانمند و مستمر نشان داده است. بدون اغراق بارسا در بیش از ده بازی در این فصل، نتیجه‌ای بدست آورده که مستحق آن نبوده است.

نتیجه عادلانه در مصاف بالایدوس هم می‌توانست یک پیروزی پر گل برای آبی پوشان میزبان باشد. تیمی که با بضاعتی بسیار کمتر از بارسا، اما با داشتن یک مربی با دانش و جسور روی نیمکت، یک نمایش درخشان ارائه کرد، و اگرچه با یک گل نادرست ۱ امتیاز بدست آورد، اما بدون تردید شایسته پیروزی بود.

بارسا به نباختن و ادامه این رکورد منحوس ادامه می‌دهد، اما سبک بازی تیم، هر بازی غیر قابل تحمل‌تر از قبل می‌شود، و سوال اصلی این است که آیا هواداران بارسا باید یک فصل دیگر هم کابوس والورده را تحمل کنند؟!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
با عذر خواهی از دوستان من با گفته اقای نصیری موافقم.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۴۵)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

هوادار عزيزي كه خودشو با كيفيت ميدونه و دچار خو بزرگ بيني هستي و به ديگران به نوعي توهين ميكني مشكل تيم فقط مديريته....
هزارتا اشتباه داشتن كه چند تاش كه يادمه ميگم
كسايي كه پپ رو نگه نداشتن در اصل پپ ديگه حاضر نشد با اينا كار نكنه
تياگو رو كه بايد جانشين ژاوي ميشد حفظ نكردن
ديبالا رو نگرفتن با همون پول متئو رو گرفتن
پيانيچ عاشق بارسا رو نگرفتن بجاش گومز رو گرفتن
اسنسيو رو با ٤ تا نگرفتن احمقا ميخواستن قسطي بدن ٤ تا رو كه پرز سريع پول رو داد و گرفتش
امثال سمپر هاليلوويچ ارنايز رو ميفرستن اينور اونور اونوقت با پولاي كلان اردا الكاسر پائو و گومز رو ميگيرن
نيمارو نميتونن حفظ كنن
رئال با ٣٠ تا كروس و مودريچ ميگيره اينا با ٤٥ پائو
عثمان رو ١٥ تا نميگيرن سال بعد با ١٥٠ ميگيرنش
انتخاباي سر مربيشون بماند كسايي انتخاب ميكنن با ١٨٠ درجه اختلاف نسبت به فلسفه باشگاه....
بارسا موقعي از فلسفش دور شد كه عاشقاي بارسا جاشون رو به عاشقاي پول دادن...
گاسپارت و لاپورتا جاشون رو به راسل و بارتو مئو دادن...
بارسا مديري ميخواد كه عاشق بارسا باشه نه اينكه بارسا رو واسه اهداف تجاري خودش بخواد..
گاسپارت عاشق باشگاه و فلسفش بود...به مربيايي كه اورد دقت كنيد همشون طرفدار فوتبال هجومي...فن خال راديمير انتيچ و كارلس ركساچ...تيم انتيچ چه فوتبالي بازي ميكرد يادش بخير....درسته انتيچ مدت كوتاهي مربي تيم بود ولي فوقالعاده بود...
تيم اون زمان ابزار لازم رو نداشت وگرنه همه جاما رو درو ميكرد....
بعد يه عاشق ديگه به اسم لاپورتا با بر طرف كردن معايب گاسپارت بارسلوناي رويايي رو ساخت با اوردن مربيايي با DNA بارسلونا...انتخاب رايكارد و گواريولا انتخاباي جسورانه اي بودن كه لاپورتا انجام داد و نتيجش رو گرفت....
نبايد از نقش تكسيكي بگيرستاين مدير ورزشي فوقالعاده بارسلونا غافل شد كه حاضر نشد با اينا كار كنه و به سيتي رفت و جاشو احمقهايي مثل زوبي زارتا و فرناندز گرفتن...
كسي كه واسه لاماسيا ارزش زيادي قائل بود و هميشه زير نظرش داشت و تونست با كمك اعجوبه مربي گري دنيا گوارديولا بارسلونا رو برند اول فوتبال دنيا كنه

من با نظر شما موافقم البته در جزییات با هم کمی متفاوتیم.
ریشه مشکلات حال و حاضر بارسا روباید در این ده سال جستجو کرد.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۴۳)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

والا من فک نمیکنم کسی رو مخاطب خاص صحبتام قرار داده باشم
و راستش وقتی دارم درباره ی هوادارای اصیل بارسا صحبت میکنم
یا هوادارایی که جدیدا یهو از زیر بته سر در آوردن
قطعا منظورم بیشتر کسایی هست که نظرشون و دیدگاه شون روی تیم تاثیر داره
و منو شما قطعا جزو هیشکدوم از این دو تا دسته نیستیم
و در بهترین حالت، از اونجایی که آدم ها همه جا فارغ از موضوع بحث، می تونن مسیر درست یا غلط رو انتخاب کنن، در بهترین حالت تصویری از اون هوادارهایی هستیم که نظرات مشابهی با نظرات ما دارن
کل این قضیه اینجوریه که ما داریم درباره ی یه جنایت صحبت میکنیم
و من دارم چنتا جنایتکار رو قضاوت میکنم یا رفتار آدم خوبای این قصه رو تحلیل میکنم
در واقع ایده ی جنایت ها و استدلال ی هر دو طرف رو
و شما میای میگی که من چرا دارم به شما توهین میکنم؟
ببین من مشتم رو می ذارم روی میز
تو می تونی ورش داری باهاش گل یا پوچ بازی کنی
ولی به جاش تصمیم می گیری ورش داری و بکوبی ش تو صورت خودت
لابد انتظار داری به خاطرش ازت عذرخواهی ام بکنم؟ :/
از قدیم گفتن اگه دنبال متهم میگردی
سو ظن تو بنداز وسط
خود صاحبش میاد ورش میداره
دوست عزیز
اگه حرفای من بهت برخورده و دچار عذاب وجدان شدی و اینقدر واکنش انتحاری می خوای از خودت بروز بدی
شاید بهتر باشه برای آرامش روح تم که شده یه بار دیگه تو آینه به خودت یه نگاه بندازی و از خودت قبل از هرچیزی بپرسی که آیا اصلا من هوادار یه تیم فوتبال شدم؟
آیا بارسلونا فقط یه تیم فوتباله؟
و هواداری شم مث بقیه ی تیمای فوتباله؟
آیا همه ش درباره ی بردن و گل زدن و از کلکل همکلاسی های رئالی م زنده بیرون اومدنه
آیا همه ش اون لبخند رضایتیه که بعد هر نتیجه و جام بهم میده؟
هرچند بعد از اینکه همه ی جوابا رو داشتی هم نمی تونم بهت قول بدم که باز بتونی مخاطب هیچکدوم از حرفای قبلی من باشی

منم نظر شما رو دارم.البته کمی در جزییات با شما نظرم فرق میکنه.
ولی مشکل همینه.
ریشه حال خراب بارسا رو باید در اتفاقات ده سال گذشته جستجو کرد.
مربی وقتی ابزار نداشته باشه کاری از دستش برنمیاد..
اصن با هر فلسفه ای هم که میخواد کار کنه این بدای هر باشگاهی صدق میکنه.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۳۷)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

والا من فک نمیکنم کسی رو مخاطب خاص صحبتام قرار داده باشم
و راستش وقتی دارم درباره ی هوادارای اصیل بارسا صحبت میکنم
یا هوادارایی که جدیدا یهو از زیر بته سر در آوردن
قطعا منظورم بیشتر کسایی هست که نظرشون و دیدگاه شون روی تیم تاثیر داره
و منو شما قطعا جزو هیشکدوم از این دو تا دسته نیستیم
و در بهترین حالت، از اونجایی که آدم ها همه جا فارغ از موضوع بحث، می تونن مسیر درست یا غلط رو انتخاب کنن، در بهترین حالت تصویری از اون هوادارهایی هستیم که نظرات مشابهی با نظرات ما دارن
کل این قضیه اینجوریه که ما داریم درباره ی یه جنایت صحبت میکنیم
و من دارم چنتا جنایتکار رو قضاوت میکنم یا رفتار آدم خوبای این قصه رو تحلیل میکنم
در واقع ایده ی جنایت ها و استدلال ی هر دو طرف رو
و شما میای میگی که من چرا دارم به شما توهین میکنم؟
ببین من مشتم رو می ذارم روی میز
تو می تونی ورش داری باهاش گل یا پوچ بازی کنی
ولی به جاش تصمیم می گیری ورش داری و بکوبی ش تو صورت خودت
لابد انتظار داری به خاطرش ازت عذرخواهی ام بکنم؟ :/
از قدیم گفتن اگه دنبال متهم میگردی
سو ظن تو بنداز وسط
خود صاحبش میاد ورش میداره
دوست عزیز
اگه حرفای من بهت برخورده و دچار عذاب وجدان شدی و اینقدر واکنش انتحاری می خوای از خودت بروز بدی
شاید بهتر باشه برای آرامش روح تم که شده یه بار دیگه تو آینه به خودت یه نگاه بندازی و از خودت قبل از هرچیزی بپرسی که آیا اصلا من هوادار یه تیم فوتبال شدم؟
آیا بارسلونا فقط یه تیم فوتباله؟
و هواداری شم مث بقیه ی تیمای فوتباله؟
آیا همه ش درباره ی بردن و گل زدن و از کلکل همکلاسی های رئالی م زنده بیرون اومدنه
آیا همه ش اون لبخند رضایتیه که بعد هر نتیجه و جام بهم میده؟
هرچند بعد از اینکه همه ی جوابا رو داشتی هم نمی تونم بهت قول بدم که باز بتونی مخاطب هیچکدوم از حرفای قبلی من باشی

چي ميگي واسه خودت!!!!!
فكركنم فيلم زياد نگاه ميكني.......
ببين براي من مهم نيست كه تو چي ميگي و من مخاطب پيام تو رو خودم ندونستم كه بيام وسط.....حالا هم بخوام از من معذرت خواهي كني..خواهشا حدتو بدون....و تو كلماتي كه استفاده ميكني دقت كن...
فقط خواستم صداي بخشي از طرفدارا باشم كه عضو گروه نيستن و نميتونن پيام بدن....
هر جاي دنيا كه كسي طرفدار بارسلونا شده دليلي داشته...يكي بازي زيبا...يكي جام...
يكي از فلان بازيكن خوشش ميو مده و هزاران دليل ديگه...ما هم بايد به عقيدش احترام بذاريم


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۴۳)
 
barcaa4ever
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
والا من فک نمیکنم کسی رو مخاطب خاص صحبتام قرار داده باشم
و راستش وقتی دارم درباره ی هوادارای اصیل بارسا صحبت میکنم
یا هوادارایی که جدیدا یهو از زیر بته سر در آوردن
قطعا منظورم بیشتر کسایی هست که نظرشون و دیدگاه شون روی تیم تاثیر داره
و منو شما قطعا جزو هیشکدوم از این دو تا دسته نیستیم
و در بهترین حالت، از اونجایی که آدم ها همه جا فارغ از موضوع بحث، می تونن مسیر درست یا غلط رو انتخاب کنن، در بهترین حالت تصویری از اون هوادارهایی هستیم که نظرات مشابهی با نظرات ما دارن
کل این قضیه اینجوریه که ما داریم درباره ی یه جنایت صحبت میکنیم
و من دارم چنتا جنایتکار رو قضاوت میکنم یا رفتار آدم خوبای این قصه رو تحلیل میکنم
در واقع ایده ی جنایت ها و استدلال ی هر دو طرف رو
و شما میای میگی که من چرا دارم به شما توهین میکنم؟
ببین من مشتم رو می ذارم روی میز
تو می تونی ورش داری باهاش گل یا پوچ بازی کنی
ولی به جاش تصمیم می گیری ورش داری و بکوبی ش تو صورت خودت
لابد انتظار داری به خاطرش ازت عذرخواهی ام بکنم؟ :/
از قدیم گفتن اگه دنبال متهم میگردی
سو ظن تو بنداز وسط
خود صاحبش میاد ورش میداره
دوست عزیز
اگه حرفای من بهت برخورده و دچار عذاب وجدان شدی و اینقدر واکنش انتحاری می خوای از خودت بروز بدی
شاید بهتر باشه برای آرامش روح تم که شده یه بار دیگه تو آینه به خودت یه نگاه بندازی و از خودت قبل از هرچیزی بپرسی که آیا اصلا من هوادار یه تیم فوتبال شدم؟
آیا بارسلونا فقط یه تیم فوتباله؟
و هواداری شم مث بقیه ی تیمای فوتباله؟
آیا همه ش درباره ی بردن و گل زدن و از کلکل همکلاسی های رئالی م زنده بیرون اومدنه
آیا همه ش اون لبخند رضایتیه که بعد هر نتیجه و جام بهم میده؟
هرچند بعد از اینکه همه ی جوابا رو داشتی هم نمی تونم بهت قول بدم که باز بتونی مخاطب هیچکدوم از حرفای قبلی من باشی


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۰۲)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

آره والا. گاهی دلم برای همون اوایل ۲۰۰۰ تنگ میشه که تیم جام نمی برد و فقط هوادارای واقعی اطرافش بودن...

مدير عزيز اقاي ايمني از شما بعيده به عنوان متولي سايت پيام كسي رو كه دچار خود بزرگ بيني هستش تاييد كنيد....
وبه كسايي كه با علاقه به سايت شما مراجعه ميكنن و به نوعي توهين ميكنه ازش طرفداري كنين...
ما نبايد واسه دليل علاقه ديگران به تيم تعيين تكليف كنيم و اونا رو چون با ما هم عقيده نيستن بي كيفيت تلقي كنيم...


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۰:۲۴)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
در جواب دوستان باید عرض کنم.
نکته اول.
من از سال 1993 طرفدار بارسا هستم.تقریبا 25 سال.
نکته دوم.
بارسا همیشه مهد ستاره ها بوده وهس.
تو این مدت نازلتربن مقام بارسا چهارمی بوده که یکبار فقط اتفاق افتاد.
نکته سوم.
این تیمی که این همه افتخارتت بدس اورد حاصل میدون دادن به جوونا تو دوره فن خال وریکارد بود.
سبک بارسا نیازمند بازیکن با غنای تکنیکی بالا و دونده هس.
تبمی که میخواد به سبکش وفادار بمونه باید یا بازیکنانی اینچنینی تولید کنه یا بخره.
چرا تو دوره ده ساله بعدش هیچ بازیکنی شبیه این بازیکنا تولید یا خریداری نشد.
سبک بارسا عملا در دوره انریکه تمام شد.
والورده تیمی رو تحویل گرفت که تمام مهره های تاثیر گذارش بالای سی سال هستن.
هیچ استعداد جدیدی به تیم اضافه نشد.
بله والورده اشتباه کرده.ولی این عدالته که کوتاهی مربیای قبلی رو به پای والورده بنویسیم.
هنوز که هنوزه بارسا داده دنبال جانشین ژاوی میگرده.بعد اینیستا و متاسفانه در اینده نه چندان دور مسی.
بارسا وارد دوران افولش شده و فقط با مدیربت صحیح میشه این دوره رو کوتاهتر کرد.
به نظر من والورده میتونه به بارسا در کشف استعدادهای جوان کمک کنه و اونا رو شکوفا کنه.
نظر دوستان.محترمه ولی من به شخصه از امسال راضیم.چرا که تیمی که در ایتدای سال هیچ امیدی بهش نبود الان با 13 اختلاف نسبت به دشمن قدبمیش در صدره.
امیدوارم والورده سال اینده اشتباهاتشو مرتفع کنه.
این تیم نیازمند بازسازیه و فقط باصبر و تحمل میشه دوباره تیم رو ساخت هیچ فرمول دیگه ای نداره..


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۰:۱۳)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

مشکل این تیم قبل از هرچیزی مدیریت نیست اتفاقا
مشکل اولیه این تیم هواداراشه که متاسفانه یه بار دیگه ثابت میکنه وقتی تو هرچیزی کمیت زیاد بشه کیفیت پائین میاد
مشکل این تیم انبوه هوادارای بی کیفیته

هوادار عزيزي كه خودشو با كيفيت ميدونه و دچار خو بزرگ بيني هستي و به ديگران به نوعي توهين ميكني مشكل تيم فقط مديريته....
هزارتا اشتباه داشتن كه چند تاش كه يادمه ميگم
كسايي كه پپ رو نگه نداشتن در اصل پپ ديگه حاضر نشد با اينا كار نكنه
تياگو رو كه بايد جانشين ژاوي ميشد حفظ نكردن
ديبالا رو نگرفتن با همون پول متئو رو گرفتن
پيانيچ عاشق بارسا رو نگرفتن بجاش گومز رو گرفتن
اسنسيو رو با ٤ تا نگرفتن احمقا ميخواستن قسطي بدن ٤ تا رو كه پرز سريع پول رو داد و گرفتش
امثال سمپر هاليلوويچ ارنايز رو ميفرستن اينور اونور اونوقت با پولاي كلان اردا الكاسر پائو و گومز رو ميگيرن
نيمارو نميتونن حفظ كنن
رئال با ٣٠ تا كروس و مودريچ ميگيره اينا با ٤٥ پائو
عثمان رو ١٥ تا نميگيرن سال بعد با ١٥٠ ميگيرنش
انتخاباي سر مربيشون بماند كسايي انتخاب ميكنن با ١٨٠ درجه اختلاف نسبت به فلسفه باشگاه....
بارسا موقعي از فلسفش دور شد كه عاشقاي بارسا جاشون رو به عاشقاي پول دادن...
گاسپارت و لاپورتا جاشون رو به راسل و بارتو مئو دادن...
بارسا مديري ميخواد كه عاشق بارسا باشه نه اينكه بارسا رو واسه اهداف تجاري خودش بخواد..
گاسپارت عاشق باشگاه و فلسفش بود...به مربيايي كه اورد دقت كنيد همشون طرفدار فوتبال هجومي...فن خال راديمير انتيچ و كارلس ركساچ...تيم انتيچ چه فوتبالي بازي ميكرد يادش بخير....درسته انتيچ مدت كوتاهي مربي تيم بود ولي فوقالعاده بود...
تيم اون زمان ابزار لازم رو نداشت وگرنه همه جاما رو درو ميكرد....
بعد يه عاشق ديگه به اسم لاپورتا با بر طرف كردن معايب گاسپارت بارسلوناي رويايي رو ساخت با اوردن مربيايي با DNA بارسلونا...انتخاب رايكارد و گواريولا انتخاباي جسورانه اي بودن كه لاپورتا انجام داد و نتيجش رو گرفت....
نبايد از نقش تكسيكي بگيرستاين مدير ورزشي فوقالعاده بارسلونا غافل شد كه حاضر نشد با اينا كار كنه و به سيتي رفت و جاشو احمقهايي مثل زوبي زارتا و فرناندز گرفتن...
كسي كه واسه لاماسيا ارزش زيادي قائل بود و هميشه زير نظرش داشت و تونست با كمك اعجوبه مربي گري دنيا گوارديولا بارسلونا رو برند اول فوتبال دنيا كنه


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳:۵۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

باورم نمیشه گزینه ای مثل اونزوئه رو داشتیم و رفتیم گوساله ای مثل والورده رو آوردیم! لعنت بهت که برای اولین بار تو عمرم باید ۱۰ نفره دفاع کردن بارسا رو ببینم! لعنت بهت که بیدار موندن برا دیدن بازیای بارسا سخت شده انقدر که مزخرف. لعنت بهت که ریز و درشت هرکی از راه رسید ما رو تو زمین تحقیر کرد و فقط با شانس و اتفاق بردیم!

باورم نمیشه این احمق رو بخوایم یه فصل دیگه هم تحمل کنیم...

شكاف دفاعي از شكاف زلزله بم شكافته تر بود،نميفهمم چطور خط دفاع ترميم شده ، تيم كاملا ناهماهنگ و بدون تاكتيك بود و چند بازي اخير به زور نباختيم ، بايد كوبيد از نو ساخت


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۲۱:۳۴)
 
Faryas
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

هیچکس نمی تونه ادعا کنه بیش از یه مادر خیر و صلاح بچه شو میخواد
اما یه مادرم وقتی می بینه بچه ش تو مسیر نادرستیه آرزو میکنه خیلی زود سرش به سنگ بخوره و قبل اینکه برای جبران دیر بشه تصمیم شو برای ادامه ی شیوه ای که برای زندگی ش انتخاب کرده عوض کنه
یه مادر ترجیح میده بچه شو شکست خورده ببینه، پشیمون ببینه، تو مراکز ترک اعتیاد در حالیکه داره ضجه میزنه و دست و پاشو به تخت بستن ببینه، اما چار روز بعد جنازه شو تو جوب یا کارتن پیدا نکنه
دوست عزیزی که میگی هیچ هواداری آرزوی باخت تیم شو نمیکنه
بذار بهت بگم زمانی که شما هوادار جام ها و بردا و عظمت مسی و کلی اتفاق خارق العاده دیگه شدین
بیست سال قبل تر از اون ما عاشق تیمی بودیم که تو لیگ پنجم می شد و از هر پنج تا الکلاسیکو یکی شو می برد
تیمی که نه جام داشت
نه بازیکنای کهکشانی
فقط کودک نا آرومی بود که زمین و زمان رو به هم می ریخت و سر آروم شدن نداشت
ما از اولم برای جام ها و نتایج و رکوردها و بازیکنای سوپر استار عاشق این تیم نشدیم که حالا نتونیم یه قدم دورتر از جلوی پامون رو ببینیم
احتمالا اگه با این منطق که هرکی بیشتر جام می بره یا گل میزنه یا بازیکنای شاخ تری داره می خواستیم تیم مونو انتخاب کنیم همون موقع می رفتیم طرفدار رئال مادریدی می شدیم که هر سال آخر فصل فرغون فرغون جام می برد به خونه
اتفاقا دلیل تنفر مون از رئال این نیست که رقیب بارساست
دلیل اصلی تنفر ما از رئال اینه که دقیقا با سبکی که ازش متنفریم فوتبال بازی میکنه و اینهمه رکورد و جام و عنوان رو برده
با سبکی که صرفا نتیجه گیری براش در اولویته، که حتی اسطوره هاش اگه یه اشتباه کوچیک بکنن ممکنه تنبیه بشن، این فوتبال ماشینی نتیجه گرا دقیقا نقطه ی مقابل اون کودک سر به هواییه که ما عاشقش شدیم
به خاطر همین رئال مادرید رقیب بارسا نیست
شونه به شونه ی بارسا به سمت یه خط پایان نمی دوه
دشمن بارساست
مقابل بارسا ایستاده
چشم تو چشم
و ما در تمام تاریخ مون این غول تنومند رو با طنازی کودکانه مون اذیت کردیم
اما الان چی
الان
رئال بیشتر از بارسلونا، بارسلونایی بازی میکنه
کودک شیرین و خوش زبون ما رقصیدنو گذاشته کنار
داره ادای بقیه آدم بزرگا رو در میاره
داره فکر میکنه، سبک سنگین میکنه، استدلال میکنه، استنتاج میکنه
خب این وسط تکلیف ما چی میشه اگه فقط دلمون همون بچه ی بازیگوش قبلی مونو بخواد که بدون هیچ آدابی و ترتیبی موی دماغ تمام آدم بزرگا میشد
پا به پاش بزرگ بشیم!؟
اگه قرار باشه تو دنیای آدم بزرگا برم برای خودم یه تیم انتخاب کنم میرم سراغ اونی که بیشتر از همه این سبک مزخرف و کسل کننده رو بازی کرده و بیش از همه توش برنده شده و جام برده
دیگه چرا بارسا
میرم رئالی میشم
راهی که این کودک ما تازه شروع کرده رو رئال توش سر و ریش سفید کرده
حالا یا لپ شو می کشیم بهش میگیم هی بچه خودت باش
یا دست شو رها میکنیم تا بره تو دنیای آدم بزرگا گم بشه

چقدر عالی گفتی..


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

مشکل این تیم قبل از هرچیزی مدیریت نیست اتفاقا
مشکل اولیه این تیم هواداراشه که متاسفانه یه بار دیگه ثابت میکنه وقتی تو هرچیزی کمیت زیاد بشه کیفیت پائین میاد
مشکل این تیم انبوه هوادارای بی کیفیته

آره والا. گاهی دلم برای همون اوایل ۲۰۰۰ تنگ میشه که تیم جام نمی برد و فقط هوادارای واقعی اطرافش بودن...


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

هیچکس نمی تونه ادعا کنه بیش از یه مادر خیر و صلاح بچه شو میخواد
اما یه مادرم وقتی می بینه بچه ش تو مسیر نادرستیه آرزو میکنه خیلی زود سرش به سنگ بخوره و قبل اینکه برای جبران دیر بشه تصمیم شو برای ادامه ی شیوه ای که برای زندگی ش انتخاب کرده عوض کنه
یه مادر ترجیح میده بچه شو شکست خورده ببینه، پشیمون ببینه، تو مراکز ترک اعتیاد در حالیکه داره ضجه میزنه و دست و پاشو به تخت بستن ببینه، اما چار روز بعد جنازه شو تو جوب یا کارتن پیدا نکنه
دوست عزیزی که میگی هیچ هواداری آرزوی باخت تیم شو نمیکنه
بذار بهت بگم زمانی که شما هوادار جام ها و بردا و عظمت مسی و کلی اتفاق خارق العاده دیگه شدین
بیست سال قبل تر از اون ما عاشق تیمی بودیم که تو لیگ پنجم می شد و از هر پنج تا الکلاسیکو یکی شو می برد
تیمی که نه جام داشت
نه بازیکنای کهکشانی
فقط کودک نا آرومی بود که زمین و زمان رو به هم می ریخت و سر آروم شدن نداشت
ما از اولم برای جام ها و نتایج و رکوردها و بازیکنای سوپر استار عاشق این تیم نشدیم که حالا نتونیم یه قدم دورتر از جلوی پامون رو ببینیم
احتمالا اگه با این منطق که هرکی بیشتر جام می بره یا گل میزنه یا بازیکنای شاخ تری داره می خواستیم تیم مونو انتخاب کنیم همون موقع می رفتیم طرفدار رئال مادریدی می شدیم که هر سال آخر فصل فرغون فرغون جام می برد به خونه
اتفاقا دلیل تنفر مون از رئال این نیست که رقیب بارساست
دلیل اصلی تنفر ما از رئال اینه که دقیقا با سبکی که ازش متنفریم فوتبال بازی میکنه و اینهمه رکورد و جام و عنوان رو برده
با سبکی که صرفا نتیجه گیری براش در اولویته، که حتی اسطوره هاش اگه یه اشتباه کوچیک بکنن ممکنه تنبیه بشن، این فوتبال ماشینی نتیجه گرا دقیقا نقطه ی مقابل اون کودک سر به هواییه که ما عاشقش شدیم
به خاطر همین رئال مادرید رقیب بارسا نیست
شونه به شونه ی بارسا به سمت یه خط پایان نمی دوه
دشمن بارساست
مقابل بارسا ایستاده
چشم تو چشم
و ما در تمام تاریخ مون این غول تنومند رو با طنازی کودکانه مون اذیت کردیم
اما الان چی
الان
رئال بیشتر از بارسلونا، بارسلونایی بازی میکنه
کودک شیرین و خوش زبون ما رقصیدنو گذاشته کنار
داره ادای بقیه آدم بزرگا رو در میاره
داره فکر میکنه، سبک سنگین میکنه، استدلال میکنه، استنتاج میکنه
خب این وسط تکلیف ما چی میشه اگه فقط دلمون همون بچه ی بازیگوش قبلی مونو بخواد که بدون هیچ آدابی و ترتیبی موی دماغ تمام آدم بزرگا میشد
پا به پاش بزرگ بشیم!؟
اگه قرار باشه تو دنیای آدم بزرگا برم برای خودم یه تیم انتخاب کنم میرم سراغ اونی که بیشتر از همه این سبک مزخرف و کسل کننده رو بازی کرده و بیش از همه توش برنده شده و جام برده
دیگه چرا بارسا
میرم رئالی میشم
راهی که این کودک ما تازه شروع کرده رو رئال توش سر و ریش سفید کرده
حالا یا لپ شو می کشیم بهش میگیم هی بچه خودت باش
یا دست شو رها میکنیم تا بره تو دنیای آدم بزرگا گم بشه

احسنت...


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۳۹)
 
RAMONA
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
این خیلی واضحه که تفکر والورده به بارسا نمیخوره
اون تفکر تیمای ترسوی دفاعی رو ب تیم تزریق کرده
یعنی چی وقتی گل میزنی عقب بشین خوبه سرانجام این کارو تو بازی رم دیدیم . تعجب می کنم از بزرگترای این سایت که نمی بینن این چیزا رو!
اینکه بخوایم والورده بره از تیم توقع بزرگی نیس والا


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۳۸)
 
bardiya30
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
خواهشا به نظرهای همدیگه احترام بذارید و هر کس نظری داره مقل سلیقه میمونه

پس خواهشا کسانیکه توهین میکنن و خودشون رو آنالیزور یا هر چیز دیگه بوده در جاهایی که سیل کامنت ها به طرفش اومدن اما دیگر کاربرها گفتن نظرها متفاوتن و به هم احترام بذارید
الان هم برعکس شده شاید یکی فقط بتزی زیبا رو میخواد و یکی جام رو البته مقطعی و یکی هر دو رو اما باید بدونیم بارسا ۵ سال نزول پیدا کرده و بعد از بیماری تیتو که نیم فصل اول مریگریش گریبان گیرش شد و تیم دست رورا بود تیم شروع کرد به نزول و مدیریت هم کلا جانشین بازیکنان رو پیدا نکرد و تیم به این وضع افتاد

اگر نگاه کنیم در این ۵ سال بازیکنان در مرحله اول بودن که فلسفه باشگاه رو ادامه میدادن مانند ژاوی و تیاگو و مسی و اینیستا و لاماسیایی ها و بازیکنی که خریده شد به سبک بارسا میخورد و با رفتن بازیکنانی مانند ژاوی و آلکانترا و پیر شدن بقیه و نبود مدیریت و خریدهای بنجل کلا ۳ سال هست از اون فلسفه دور شدیم و تنها امسال نسبت به ۲ سال گذشته هجومی نبودیم و در دفاع بهتر ظاهر شدیم و با این خریدهای بنجل که مدیریت و سرمربی کردن از ۳ سال گذشته به استثنا دمبله و کوتی همه داغونن که تیم به این وضع افتاده و فقط امسال نیست

وقتی تیمی موفق میشه به کارهایی که از سال های قبل کرده نگاه میکنن چه برنامه هایی داشت که به این شکوه رسید مانند دوران لاپورتا که پپ اون رو به بهترین شکل یک تیم عالی رسوند اما بعد از اون آروم آروم شد این تیم و وقتی الان این تیم رو میبینید به این روز افتاده باید نگاهی به عقب بندازیم که چه کسانی مقصر بودن که شد این


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۱۹)
 
barcaa4ever
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
مشکل این تیم قبل از هرچیزی مدیریت نیست اتفاقا
مشکل اولیه این تیم هواداراشه که متاسفانه یه بار دیگه ثابت میکنه وقتی تو هرچیزی کمیت زیاد بشه کیفیت پائین میاد
مشکل این تیم انبوه هوادارای بی کیفیته


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۱۷)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
اكثر ما از بچگي و هر كي به دليل خاصي طرفدار بارسلونا شده و موقعي بوده كه از فوتبال زيبا و جام و زير و روي فوتبال هيچي نميدونستيم و اين عشق تا به امروز باهامون بوده...پس نميتونيم ادعا كنيم كه از ده سالگي طرفدار بازي زيبا بوديم...و طرفدار جام نبوديم...مثلا الان بچه اي كه چهار سالشه و طرفدار بارساست ميتونه ادعا كنه بخاطر بازي زيبا طرفدار بارسلونا شده؟؟؟؟؟اين علاقه باهاش تا اخر ميمونه چه بارسلون زيبا بازي بكنه يا نه جام بياره يا نياره طرفدار ميمونه....چون انسان علائق كودكي باهاش ميمونه....
پس خواهشا دوستان دنبال سفسطه و مغالطه نرن...و براي توجيه توهيناشون به طرفداراي ديگه از كلمه طرفداراي جام استفاده نكنن....
شايد شما از بارسايي كه بيست سال پيش زيبا بازي ميكرد ولي جام نميگرفت خوشتون ميومد ولي اين روند اگه ادامه پيدا ميكرد اگر طرفدار تيم ديگه اي نميشديد حداقل نسبت به تيم بي تفاوت ميشديد عين حالو روز الان طرفداراي ارسنال....
بازي زيبا موقعي خوبه كه منجر به كسب عناوين بشه....
منم از سبك بازي تيم خوشم نمياد ولي در عين حالم ميخوام بارسلونا برنده بشه....
مشكل تيم مديريتيه....
مدير و كميته فني باشگاهن كه بايد با انتخاب مربي مد نظر سبك بازي تيم رو پايه ريزي كنن...مقصر مديريته نه والورده...مديريت بايد مربي باdnaبارسا بياره....
والورده در حد خودش تيمو كوچ كرد و تا حدي نتيجه گرفته...نبايد زياد بهش گير داد....چيزي كه در توانش بود رو كرده...
چيزي كه سر بارسلون اومد داشت سر رئالم ميومد كه طبق معمول داور نذاشت...
به شخصه هنوزم از بازي جلوي رم كلافه هستم و دارم به زمين و زمان فحش ميدم ولي در عين حال دوست ندارم تيم جاماي ديگه رو از دست بده تا والورده بره...
اين چه منطقيه كه شما دارين؟؟؟؟
از اولم گفتم فقط امسال طرفدار جام بودم حالا به هر نحوي ....كه رم و والورده با هم نذاشتن!!!!!!
مديريت بايد بفهمه كه اين سبك به درد بارسلونا نميخوره حتي اگه امسال دوگانه بگيريم!!!!!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
واقعا بعضى ها چنان سرشون رو زير برف كردن كه هر نشونه اى ببينن باز نمى خوان بپذيرن! برد امروز بارسا يعنى بقاى والورده و بقاى والورده يعنى نابودى ريشه هاى بارسا. اتفاقا اون كسى هوادار نيست كه نابودى اصل و اساس بارسا رو به قيمت چند تا جام بيشتر مى خواد! چنين افرادى هوادار جامن، نه بارسا!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۴۳)
 
barcaa4ever
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
هیچکس نمی تونه ادعا کنه بیش از یه مادر خیر و صلاح بچه شو میخواد
اما یه مادرم وقتی می بینه بچه ش تو مسیر نادرستیه آرزو میکنه خیلی زود سرش به سنگ بخوره و قبل اینکه برای جبران دیر بشه تصمیم شو برای ادامه ی شیوه ای که برای زندگی ش انتخاب کرده عوض کنه
یه مادر ترجیح میده بچه شو شکست خورده ببینه، پشیمون ببینه، تو مراکز ترک اعتیاد در حالیکه داره ضجه میزنه و دست و پاشو به تخت بستن ببینه، اما چار روز بعد جنازه شو تو جوب یا کارتن پیدا نکنه
دوست عزیزی که میگی هیچ هواداری آرزوی باخت تیم شو نمیکنه
بذار بهت بگم زمانی که شما هوادار جام ها و بردا و عظمت مسی و کلی اتفاق خارق العاده دیگه شدین
بیست سال قبل تر از اون ما عاشق تیمی بودیم که تو لیگ پنجم می شد و از هر پنج تا الکلاسیکو یکی شو می برد
تیمی که نه جام داشت
نه بازیکنای کهکشانی
فقط کودک نا آرومی بود که زمین و زمان رو به هم می ریخت و سر آروم شدن نداشت
ما از اولم برای جام ها و نتایج و رکوردها و بازیکنای سوپر استار عاشق این تیم نشدیم که حالا نتونیم یه قدم دورتر از جلوی پامون رو ببینیم
احتمالا اگه با این منطق که هرکی بیشتر جام می بره یا گل میزنه یا بازیکنای شاخ تری داره می خواستیم تیم مونو انتخاب کنیم همون موقع می رفتیم طرفدار رئال مادریدی می شدیم که هر سال آخر فصل فرغون فرغون جام می برد به خونه
اتفاقا دلیل تنفر مون از رئال این نیست که رقیب بارساست
دلیل اصلی تنفر ما از رئال اینه که دقیقا با سبکی که ازش متنفریم فوتبال بازی میکنه و اینهمه رکورد و جام و عنوان رو برده
با سبکی که صرفا نتیجه گیری براش در اولویته، که حتی اسطوره هاش اگه یه اشتباه کوچیک بکنن ممکنه تنبیه بشن، این فوتبال ماشینی نتیجه گرا دقیقا نقطه ی مقابل اون کودک سر به هواییه که ما عاشقش شدیم
به خاطر همین رئال مادرید رقیب بارسا نیست
شونه به شونه ی بارسا به سمت یه خط پایان نمی دوه
دشمن بارساست
مقابل بارسا ایستاده
چشم تو چشم
و ما در تمام تاریخ مون این غول تنومند رو با طنازی کودکانه مون اذیت کردیم
اما الان چی
الان
رئال بیشتر از بارسلونا، بارسلونایی بازی میکنه
کودک شیرین و خوش زبون ما رقصیدنو گذاشته کنار
داره ادای بقیه آدم بزرگا رو در میاره
داره فکر میکنه، سبک سنگین میکنه، استدلال میکنه، استنتاج میکنه
خب این وسط تکلیف ما چی میشه اگه فقط دلمون همون بچه ی بازیگوش قبلی مونو بخواد که بدون هیچ آدابی و ترتیبی موی دماغ تمام آدم بزرگا میشد
پا به پاش بزرگ بشیم!؟
اگه قرار باشه تو دنیای آدم بزرگا برم برای خودم یه تیم انتخاب کنم میرم سراغ اونی که بیشتر از همه این سبک مزخرف و کسل کننده رو بازی کرده و بیش از همه توش برنده شده و جام برده
دیگه چرا بارسا
میرم رئالی میشم
راهی که این کودک ما تازه شروع کرده رو رئال توش سر و ریش سفید کرده
حالا یا لپ شو می کشیم بهش میگیم هی بچه خودت باش
یا دست شو رها میکنیم تا بره تو دنیای آدم بزرگا گم بشه


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۲۵)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
RAMONA نوشته:

هر کی عشقش به بارسا یجوره نیازی نیست ثابت کنید اونایی که الان دلشون باخت بارسا رو میخواد هوادار نیستن
کسی نمیخواد بارسا همیشه در اوج باشه ولی ما نمیخوایم بارسا از اصلش دور بشه از یه تیم خاص جنگنده تبدیل شه به یه تیم معمولی مثه تیمای دیگه
همه ما تا آخر هوادار بارسا میمونیم این خیلی واضحه ولی ما دوس نداریم بارسای همیشگی با والورده نابود بشه
اینکه الان یسری از وضع تیم ناراحتن به این معنی نیست که دیگه عاشق بارسا نیستن فقط دلشون میخواد هرچه زودتر والورده که تفکرش به بارسا نمیخوره این تیمو ترک کنه

شما از هر کسی که هوادار یک تیمه تو دنیا بپرسی دلش نمیخواد تیمش ببازه.
همون تیم در اوج فقط دوتا سی ال اورد.
برای در اوج بودن باید هزینه داد یا باید صبر کرد تیم از تیمهای پایه بازکن خوب یاخته باشه یا باید پول خرج گرد.
یه نگاه به خریدهای فراوان مادرید بکنید بد نیس.
دوره اوج بارسا تمام شده و باید دوباره بازسازی بشه و این زمان میخواد قدمهای اشتباهی که دو مربی قبلی انجام دادن سرعت افول بارسا رو چند برابر کرد که خودش داستان طولانی داره.
شما بازیکنی مثه ژاوی یا اینیستا یا پویول یا پیکه حتی در اکادمی داری؟
یا اصن در اروپا؟
یک سوال در دوره سه ساله انربکه چیدر به اکادمی باریا یا حتی نیمکت بارسا فرثت بازی داده شده که حالا انتظار دارین ثمرشو ببینین.
ثمره کار چندساله فن خالو ریکارد رو پپ برداشت کرد.
حالا والورده باید از ثمره کار کی استفاده کنه؟
همین حرفا رو 15 سال پیش درباره فن خال زدن.
بارسا به مربی مثه والورده نیاز داره.که کم کم دوباره بتونه اکادمیشو زنده کنه.


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۴:۳۸)
 
RAMONA
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

من یه بارساییم.25 ساله عاشقانه این تیم دوست دارم.
این عشق بدون هیچ واسطه ایه نه به خاطر بازیکنه نه به خاطر سبک بازیه نه هیچ چیزه دیگه.فقط بارساست.
تو این مدت هیچ وقت هیچ وقت ارزوی باخت تیممو نکردم.
عمیقا عمیقا متاسفم برا کسایی که میخوان بارسا بببازه که نظرات اونها تو تیم اتفاق بیوفته .
این جور طرفداری نوبره به خدا.پس اگه نظر شما بود الان باید نیوکمپ تو بازیا ی بارسا خالی میبود مثه لیگ مزخرف خودمون.
بعضی از دوستان میگن لاماسیا بعد از یه طرف میگن فلان بازیکن رو بخرین.
برادر من همین ژاوی و اینیستا که جواهر بودن میدونی کی بهشون میدون داد.
چند بازی سوتی دادن یا اشتباه کردن که رسیدن به این جایگاه.
ما ایرانیها هواداریمونم مثه مدیریتمونه.اگه بارسا دست ما بود الان هیچی ازش نمونده بود.
دوستان فک میکنن قرار بارسا همیشه در اوج باشه نه برادر من هر اوجی یه افتی داره.
چجوری میشه تیمی که پاریس رو شش تا مبهش نیزنه بعد توان زدن یه گل به یووه نداره بعد همون یووه از رقیب سنتیمون چهار تا میخوره.
حوادث توی رختکن بارسا بعد از باخت به سوسیداد در سال اول انریکه که نیاز به یاداوری نیس.
من به شخصه والورده رو ترجیح میدم چون یک تیم ویرانه که حتی امید همین دو جام رو هم در اول سال نداشت رو سرپا کرد.
تیمی که توش پویول و ژاوی و نیمار و خیلی از بازیکنای دیگه نیستن.
دوستان مگه نظرشون به بازی دادن به جوونا نیست.مس چحوری تحمل بازی دیشب رو نداشتن.
تا اونجا که من یادمه تو چهارسال اخیر فقط یه بار سلتا رو تو خونه خودش بردیم.

هر کی عشقش به بارسا یجوره نیازی نیست ثابت کنید اونایی که الان دلشون باخت بارسا رو میخواد هوادار نیستن
کسی نمیخواد بارسا همیشه در اوج باشه ولی ما نمیخوایم بارسا از اصلش دور بشه از یه تیم خاص جنگنده تبدیل شه به یه تیم معمولی مثه تیمای دیگه
همه ما تا آخر هوادار بارسا میمونیم این خیلی واضحه ولی ما دوس نداریم بارسای همیشگی با والورده نابود بشه
اینکه الان یسری از وضع تیم ناراحتن به این معنی نیست که دیگه عاشق بارسا نیستن فقط دلشون میخواد هرچه زودتر والورده که تفکرش به بارسا نمیخوره این تیمو ترک کنه


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۴:۰۲)
 
tmagh
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

من یه بارساییم.25 ساله عاشقانه این تیم دوست دارم.
این عشق بدون هیچ واسطه ایه نه به خاطر بازیکنه نه به خاطر سبک بازیه نه هیچ چیزه دیگه.فقط بارساست.
تو این مدت هیچ وقت هیچ وقت ارزوی باخت تیممو نکردم.
عمیقا عمیقا متاسفم برا کسایی که میخوان بارسا بببازه که نظرات اونها تو تیم اتفاق بیوفته .
این جور طرفداری نوبره به خدا.پس اگه نظر شما بود الان باید نیوکمپ تو بازیا ی بارسا خالی میبود مثه لیگ مزخرف خودمون.
بعضی از دوستان میگن لاماسیا بعد از یه طرف میگن فلان بازیکن رو بخرین.
برادر من همین ژاوی و اینیستا که جواهر بودن میدونی کی بهشون میدون داد.
چند بازی سوتی دادن یا اشتباه کردن که رسیدن به این جایگاه.
ما ایرانیها هواداریمونم مثه مدیریتمونه.اگه بارسا دست ما بود الان هیچی ازش نمونده بود.
دوستان فک میکنن قرار بارسا همیشه در اوج باشه نه برادر من هر اوجی یه افتی داره.
چجوری میشه تیمی که پاریس رو شش تا مبهش نیزنه بعد توان زدن یه گل به یووه نداره بعد همون یووه از رقیب سنتیمون چهار تا میخوره.
حوادث توی رختکن بارسا بعد از باخت به سوسیداد در سال اول انریکه که نیاز به یاداوری نیس.
من به شخصه والورده رو ترجیح میدم چون یک تیم ویرانه که حتی امید همین دو جام رو هم در اول سال نداشت رو سرپا کرد.
تیمی که توش پویول و ژاوی و نیمار و خیلی از بازیکنای دیگه نیستن.
دوستان مگه نظرشون به بازی دادن به جوونا نیست.مس چحوری تحمل بازی دیشب رو نداشتن.
تا اونجا که من یادمه تو چهارسال اخیر فقط یه بار سلتا رو تو خونه خودش بردیم.

👍🏻👍🏻👍🏻🌸🌸🌸


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۵۵)
 
tmagh
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
S.Rivaldo نوشته:

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
به نظرم متن بسیار مغرضانه و با ادبیات بسیار نامناسب نوشته شده و اصلا برازنده سایت هواداری یک تیم نیست
یک درصد احتمال بدید طرفدار های تیم رقیب یعنی تیم دوم شهر مادرید این مطالب رو بخونن و احیانا بازنشر بدن
دیشب تیم با ترکیب نا همگون و جدیدی بازی میکرد و هدفش هم مشخصا نباختن و ادامه رکوردش بود که محقق شد
منتهی بحث بازی زیبا مربوط میشه به چندین مساله اصلی که به نظر بنده اخت نشدن بازیکن ها با سیستم 442 و جا نیافتادن تفکرات مربی بین بازیکن های اصلی تیم مهمترینشون هست
مسائل دیگه ای هم هست مثلا مردن لاماسیا و مدیریت سرتاسر فاجعه آقای بارتومئو و تئوری های توام با ترس جناب والورده
جای دیگه هم عرض کردم مشکل والورده اینه که جلوی هر حریفی سعی میکنه تیم رو با توجه به حریف ارنج کنه در حالی که نیازی به اینهمه ترس نیست
ما بارسا هستیم و باید بازی خودمون رو انجام بدیم واین حرفان هستن که باید براساس ما تیمشون رو ارنج کنن
در آخر هم عرض کنم که بنده علاقه قلبی به انریکه دارم و از هوادارهای قدیمی بارسا هستم منتهی بین ارنستو و انریکه اگر بخوام یک مربی انتخاب کنم حتما والورده رو انتخاب میکنم ، به نظرم مشکل تیم والورده با کمی شجاعت بیشتر و یک تعامل بین مربی و بازیکن ها و برگشت به روح هلندی و جوهره کرایوفی تیم با سیستم 433 حل میشه
ولی اگر من در تیم مدیریتی نقشی داشتم دنبال یک سرمربی بارسایی با جوهره هلندی و اندیشه هایی نزدیک به کرایوف فقید میگشتم
شاید شاید شاید رونالد کومان ( البته به نظرم اون کاریزمای لازمه رو نداره ) ،یا گزینه هایی از این دست
اون عزیزانی هم که میگن جواهری چون اونزوئه رو از دست دادیم توجه داشته باشن همین والورده در تیم های کوچک بسیار عالی کار میکرد ، تیم هایی که با شخصیت ترین عضوش سرمربیش بود ، ولی جایی که ستاره های بزرگ از مربی بزرگتر باشن کار کاملا متفاوته
دوستانی هم که با این شدت انواع توهین ها رو نثار سرمربی میکنن کمی هم به مدیریت توجه داشته باشن که نابودی بند بند بارسا رو تو دستور کارش قرار داده

خدا را شكر كه بين اين حجم توهين به تيم و مربي بالاخره يك نظر موافق با اونچه در دلمان ميگذره پيدا كردم كه بدون توهين ابراز شده
ممنون از نظرتون و موفق و سلامت باشيد دوست عزيز


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۵۳)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
وقتی نویسنده ای که ادعای طرفداری یک تیم رو داره نتایج تیم منبوب خودش رو به شانس و یا هرچیز دیگه نسبت میده باید تاسف خورد.
جهت توجه نویسنده محترم اخرین باری که بارسا با تیم دومش بازی کرد اون هم در نیوکمپ به الاوز باختیم
باز هم.جهت اطلاع نویسنده با شانس نمیشه 33 تا بازی برنده شد.
انتقاد با خودزنی خیلی فرق داره.
این تیم خیلی بهش بازیکنی اضافه نشده .دو بازیکن که عملا تا اینجای فصل یا مصدوم بودند یا از نیم فصل اضافه شدند.
ولی همین تیم فصل قبل با نیمار فقط یه جام حذفی بدست اورد و اتفاقا اصن خوب بازی نمیکرد.


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۲:۰۰)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
من یه بارساییم.25 ساله عاشقانه این تیم دوست دارم.
این عشق بدون هیچ واسطه ایه نه به خاطر بازیکنه نه به خاطر سبک بازیه نه هیچ چیزه دیگه.فقط بارساست.
تو این مدت هیچ وقت هیچ وقت ارزوی باخت تیممو نکردم.
عمیقا عمیقا متاسفم برا کسایی که میخوان بارسا بببازه که نظرات اونها تو تیم اتفاق بیوفته .
این جور طرفداری نوبره به خدا.پس اگه نظر شما بود الان باید نیوکمپ تو بازیا ی بارسا خالی میبود مثه لیگ مزخرف خودمون.
بعضی از دوستان میگن لاماسیا بعد از یه طرف میگن فلان بازیکن رو بخرین.
برادر من همین ژاوی و اینیستا که جواهر بودن میدونی کی بهشون میدون داد.
چند بازی سوتی دادن یا اشتباه کردن که رسیدن به این جایگاه.
ما ایرانیها هواداریمونم مثه مدیریتمونه.اگه بارسا دست ما بود الان هیچی ازش نمونده بود.
دوستان فک میکنن قرار بارسا همیشه در اوج باشه نه برادر من هر اوجی یه افتی داره.
چجوری میشه تیمی که پاریس رو شش تا مبهش نیزنه بعد توان زدن یه گل به یووه نداره بعد همون یووه از رقیب سنتیمون چهار تا میخوره.
حوادث توی رختکن بارسا بعد از باخت به سوسیداد در سال اول انریکه که نیاز به یاداوری نیس.
من به شخصه والورده رو ترجیح میدم چون یک تیم ویرانه که حتی امید همین دو جام رو هم در اول سال نداشت رو سرپا کرد.
تیمی که توش پویول و ژاوی و نیمار و خیلی از بازیکنای دیگه نیستن.
دوستان مگه نظرشون به بازی دادن به جوونا نیست.مس چحوری تحمل بازی دیشب رو نداشتن.
تا اونجا که من یادمه تو چهارسال اخیر فقط یه بار سلتا رو تو خونه خودش بردیم.


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۱:۴۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
تو لالیگا با وجود تیمهای غولی مثل رئال و اتلتیکو و والنسیا قهرمانیت احتمالا چند هفته زودتر مسجل بشه، رکورد شکست ناپذیری تاریخ لالیگا رو شکسته باشی و ۳۳ هفته نباخته باشی، در آستانه قهرمانی جام حذفی باشی و اصلی ترین رقیبت رو تو زمین خودش ۳ تایی کرده باشی(ال کلاسیکو) و این همه ناامیدی بر هوادارا حاکم باشه و صدای نارضایتی از هر گوشه به گوش برسه، یعنی یه جای کار بدجور میلنگه! برای من یکی که هنوز حذف تو رقابتی که بازی رفتش رو ۴ بر ۱ بردیم، جلوی تیمی که سبقه اروپایی چندان پر و پیمونی نداره ، قابل هضم نیس... آقای والورده ! اینجا بارساست؛ نه فلان تیم و بهمان باشگاه که فقط جام گرفتن براشون اهمیت داشته باشه! بارسای شما سایه ای از بارسایی که همه میشناختن هم نیس... اگر تراشتگن تو فرم فوق العاده این فصلش نبود ، خدا می دونه الان کجای جدول بودیم!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۰:۱۷)
 
S.Rivaldo
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
به نظرم متن بسیار مغرضانه و با ادبیات بسیار نامناسب نوشته شده و اصلا برازنده سایت هواداری یک تیم نیست
یک درصد احتمال بدید طرفدار های تیم رقیب یعنی تیم دوم شهر مادرید این مطالب رو بخونن و احیانا بازنشر بدن
دیشب تیم با ترکیب نا همگون و جدیدی بازی میکرد و هدفش هم مشخصا نباختن و ادامه رکوردش بود که محقق شد
منتهی بحث بازی زیبا مربوط میشه به چندین مساله اصلی که به نظر بنده اخت نشدن بازیکن ها با سیستم 442 و جا نیافتادن تفکرات مربی بین بازیکن های اصلی تیم مهمترینشون هست
مسائل دیگه ای هم هست مثلا مردن لاماسیا و مدیریت سرتاسر فاجعه آقای بارتومئو و تئوری های توام با ترس جناب والورده
جای دیگه هم عرض کردم مشکل والورده اینه که جلوی هر حریفی سعی میکنه تیم رو با توجه به حریف ارنج کنه در حالی که نیازی به اینهمه ترس نیست
ما بارسا هستیم و باید بازی خودمون رو انجام بدیم واین حرفان هستن که باید براساس ما تیمشون رو ارنج کنن
در آخر هم عرض کنم که بنده علاقه قلبی به انریکه دارم و از هوادارهای قدیمی بارسا هستم منتهی بین ارنستو و انریکه اگر بخوام یک مربی انتخاب کنم حتما والورده رو انتخاب میکنم ، به نظرم مشکل تیم والورده با کمی شجاعت بیشتر و یک تعامل بین مربی و بازیکن ها و برگشت به روح هلندی و جوهره کرایوفی تیم با سیستم 433 حل میشه
ولی اگر من در تیم مدیریتی نقشی داشتم دنبال یک سرمربی بارسایی با جوهره هلندی و اندیشه هایی نزدیک به کرایوف فقید میگشتم
شاید شاید شاید رونالد کومان ( البته به نظرم اون کاریزمای لازمه رو نداره ) ،یا گزینه هایی از این دست
اون عزیزانی هم که میگن جواهری چون اونزوئه رو از دست دادیم توجه داشته باشن همین والورده در تیم های کوچک بسیار عالی کار میکرد ، تیم هایی که با شخصیت ترین عضوش سرمربیش بود ، ولی جایی که ستاره های بزرگ از مربی بزرگتر باشن کار کاملا متفاوته
دوستانی هم که با این شدت انواع توهین ها رو نثار سرمربی میکنن کمی هم به مدیریت توجه داشته باشن که نابودی بند بند بارسا رو تو دستور کارش قرار داده


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۱۴)
 
Hoseinva
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

بعد از یک عمر هواداری بارسا و رفت و آمد تو این سایت، هیچ وقت نشده بود احساس کنم که حرف تازه ای برای گفتن هست که بخوام ثبت نام کنم و کامنتی بذارم و همون چراغ خاموش نظر بقیه رو می خوندم که خواه درست یا غلط بهرحال نظر منم بالاخره مثل نظر چار نفر دیگه بود و حتی اگه در اقلیت بودم بالاخره یکی بود که به جای خودم زحمت کامنت گذاشتن رو بکشه و حرف دلمو بزنه
اما امشب ضرورتش پیش اومد که چیزی رو بنویسم که احتمالا خیلی هاتون واکنش نشون می دین
اینکه بارسا به تیمی تبدیل شده که اتوبوسی دفاع میکنه و وقت کشی میکنه
اینکه یه گل جلو میفته مهاجم میکشه بیرون مدافع میاره
اینکه بعد از شونزده سال حتی یه بازیکن لاماسیا رو هم تو ترکیب نمی بینیم
می خوام بگم این مدیریت و این مربی وصله پینه ای کاری رو با بهترین تیم تاریخ کردن که پرز با تمام مافیا و میلیارد میلیارد پولی که خرج کرده بود نتونست بکنه
متاسفانه شانس اینکه مدیریت عوض بشه به خاطر سکوت و انزوای اسطوره های باشگاه ابتدای این فصل از دست رفت و تا چند سال دیگه م باید این انگل رو تحمل کنیم
ولی قسم میخورم این مربی اگه یه فصل دیگه تو این تیم باشه...
نمیگم بارسا رو میکشه
که متاسفانه بارسا رو همین الانشم کشته
فقط اگه یه فصل دیگه این بزدل لجن رو نیمکت باشه...
شانس احیای این جنازه ام از دست میره و باید یک قرن افتخار و شکوه رو به خاک بسپاریم
روزی که رم بارسا رو برد
واقعا از ته ته دلم خوشحال شدم
همین که این ویترین زیبایی که با شانس و گل به خودی حریفا و درخشش مسی و ترشتگن که بوی تعفن فاضلاب پشتش دنیا رو برداشته، فرو ریخت عدالت برقرار شد
اما حرف اصلی م اینه
اونچه که اومدم به خاطرش ثبت نام کنم که بگم و احتمالا به جز خودم کسی زحمت نوشتن شو نمی کشه
آرزو میکنم بارسا این فصل کوپا رو هم ببازه
واقعا این تنها چیزیه که اگه اتفاق بیفته می تونه این فصل باعث بشه از فوتبال اندک رضایت خاطری داشته باشم
چون فقط و فقط مطمئنم تنها در صورتی که کوپا رو هم با یه فاجعه مشابه از دست بدیم میشه امیدوار بود که این قاتل بارسا رو فصل دیگه تو این تیم نبینیم
بحث یک جام کمتر بیشتر نیست
بحث کل فلسفه و شکوه بارساست که زیر سوال رفته و اگه یه فصل دیگه ادامه داشته باشه میشه آخرین میخ به تابوت بهترین تیم تاریخ

ای کاش این بازی هم میباختیم
ای کاش لیگ هم میدادیم اتلتیکو
ای کاش سوپر کاپم ببازیم تا این عوضی گم بشه از تیم بره


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۰۷)
 
Hoseinva
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

الان باید یه سری بیان از این بگن که ما کمبود مهره داریم و بازیکن نداریم و برای همین حریف بازیکنای درجه ۱ سلتا و خیرونا و لگانس و ... نیستیم...

من قبلا باهات مخالف بودم ولی الان موافقم شدیییید
اتفاقا دیشب دیدم چه نیکت قوی داریم
مینا ورمایلن کوتی دمبله سمدو همه جز گومز آشغال و آلکاسر عالی بودن
بابا کوتی یه تنه بازی رو میچرخوند
با این همه بازیکن درجه یک این چه بازی مزخرفیه آخه عوضی
چرا تعویض مزخرف میکنی
چه لزومی داشت کوتی و دمبله بیان بیرون
آخه لعنتی آشغال تو جایی که باید تعویض نمیکنی دیشب چرا تعویض کردی کوتی و دمبله ای که کل فصل رو نیمکت بودن آخه چرااااا


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۰۲)
 
Hoseinva
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
وای خدااااا
آخه انقدر مربی ترسوئ باشه که کوتی و دمبله رو بکشی بیرون ولی پائو تو زمین باشه
دیشب واقعا دلم برای مسی سوخت بنده خدا انگار بی کس بود
واقعا بازی ها خواب آور شده
ولی مینا کوتی دمبله خوب بودن فقط کاش حروم نشن با این بازی دادن مسخره
دیشب کوتی عالی بود ولی نمیدونم چرا کشیدش بیرون واقعا در عجبم


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۵۶)
 
mehrdad_b
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
تغییر اصلی باید توی مدیریت باشگاه صورت بگیره تا از سطح بالاتر اصلاح صورت بگیره
سالهایی بود که ما مقامی نمیگرفتیم ولی از دیدن بازی بارسلون لذت میبردیم
امیدوارم این تغییر زودتر انجام بشه تا بازیکنانی که الان داریم استفاده بهینه ای ازشون بگیریم


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۵۱)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
ای کاش اینجا هم مثل اینستاگرام این قابلیتو داشت که طرفدارای ارنستو ریپورت کرد
چجور واقعا نمی فهمید این بی سواد داره تیمو نابود می کنه؟


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۴۵)
 
hamed_leolove
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
گزارش بازی خیلی شخصی و غیر واقعی و مشخصه که از بیرون گود نوشته شده لنگش کن.. اگر والورده شانس داشت بایک گل واضح هند سه امتیازش تبدیل به یک امتیاز نمیشد...من خ ودم نظرم اینه میدونم نظر خیلیام هست که به عنوان مثال حاضرم تیم بدترین بازی تاریخ فوتبال و صدها فرسنگ فاصله از تیکی تاکا و غیره داشته باشه ولی همه بازیای الکلاسیکورو ببره. از باختن به رم هوادار اناراحتن حتی اگر اونجا بهترین بازیم کرده بودیم بازم همین حسو داشتیم. دنیا جای برنده هاس دیالوگ معروف سریال بازی تاج وتخت حقیقته که تو بازی تاج وتخت یا برنده شو یابمیر....


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۸:۴۲)
 
re.ma
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
بیچاره این اقای ایمنی از همون اول فصل هی‌ میگفت این مربی نیست چقد ادم‌ باهاش به مقابله پرداختن و از والورده بت ساختن و گول نتایج شانسی این مربی مقابل تیمای ضعیفو خوردن و اخرش مقابل رم حباب ترکید امیدوارم با باخت مقابل سویا این مربی اخراج‌ شه


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۷:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
barcaa4ever نوشته:

بعد از یک عمر هواداری بارسا و رفت و آمد تو این سایت، هیچ وقت نشده بود احساس کنم که حرف تازه ای برای گفتن هست که بخوام ثبت نام کنم و کامنتی بذارم و همون چراغ خاموش نظر بقیه رو می خوندم که خواه درست یا غلط بهرحال نظر منم بالاخره مثل نظر چار نفر دیگه بود و حتی اگه در اقلیت بودم بالاخره یکی بود که به جای خودم زحمت کامنت گذاشتن رو بکشه و حرف دلمو بزنه
اما امشب ضرورتش پیش اومد که چیزی رو بنویسم که احتمالا خیلی هاتون واکنش نشون می دین
اینکه بارسا به تیمی تبدیل شده که اتوبوسی دفاع میکنه و وقت کشی میکنه
اینکه یه گل جلو میفته مهاجم میکشه بیرون مدافع میاره
اینکه بعد از شونزده سال حتی یه بازیکن لاماسیا رو هم تو ترکیب نمی بینیم
می خوام بگم این مدیریت و این مربی وصله پینه ای کاری رو با بهترین تیم تاریخ کردن که پرز با تمام مافیا و میلیارد میلیارد پولی که خرج کرده بود نتونست بکنه
متاسفانه شانس اینکه مدیریت عوض بشه به خاطر سکوت و انزوای اسطوره های باشگاه ابتدای این فصل از دست رفت و تا چند سال دیگه م باید این انگل رو تحمل کنیم
ولی قسم میخورم این مربی اگه یه فصل دیگه تو این تیم باشه...
نمیگم بارسا رو میکشه
که متاسفانه بارسا رو همین الانشم کشته
فقط اگه یه فصل دیگه این بزدل لجن رو نیمکت باشه...
شانس احیای این جنازه ام از دست میره و باید یک قرن افتخار و شکوه رو به خاک بسپاریم
روزی که رم بارسا رو برد
واقعا از ته ته دلم خوشحال شدم
همین که این ویترین زیبایی که با شانس و گل به خودی حریفا و درخشش مسی و ترشتگن که بوی تعفن فاضلاب پشتش دنیا رو برداشته، فرو ریخت عدالت برقرار شد
اما حرف اصلی م اینه
اونچه که اومدم به خاطرش ثبت نام کنم که بگم و احتمالا به جز خودم کسی زحمت نوشتن شو نمی کشه
آرزو میکنم بارسا این فصل کوپا رو هم ببازه
واقعا این تنها چیزیه که اگه اتفاق بیفته می تونه این فصل باعث بشه از فوتبال اندک رضایت خاطری داشته باشم
چون فقط و فقط مطمئنم تنها در صورتی که کوپا رو هم با یه فاجعه مشابه از دست بدیم میشه امیدوار بود که این قاتل بارسا رو فصل دیگه تو این تیم نبینیم
بحث یک جام کمتر بیشتر نیست
بحث کل فلسفه و شکوه بارساست که زیر سوال رفته و اگه یه فصل دیگه ادامه داشته باشه میشه آخرین میخ به تابوت بهترین تیم تاریخ

كاملا درسته. هميشه گفتم برد و قهرمانى كه امروز بدست بياد به قيمت نابودى آينده، همون بهتر كه نباشه. هر چيزى كه منجر به موندن والورده بشه يعنى تداوم از بين رفتن ريشه هاى بارسا.


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۴۰)
 
ravi_2011
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
لعنت به این رکورد! باز هم بی جهت مسی رو وارد زمین کرد که فقط خستگی بی مورد رو به دنبال داشت!
خدا نکنه این بی شعور فصل بعد در بارسا باشه! به همه ثابت شد که این به اصطلاح سرمربی، دانش اداره بارسا برای یک فصل رو نداره، چه برسه به یک فصل دیگه! بارسا در قلبم جا داره و تا زمانی که زنده ام طرفدار بارسا خواهم بود ولی اگر مدیر باشگاه ( که خودش هم لیاقت حضور در بارسا رو نداره! ) والورده رو عوض نکنه، فصل بعد بازی های بارسا رو نمیبینم!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۳:۰۳)
 
barcaa4ever
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
بعد از یک عمر هواداری بارسا و رفت و آمد تو این سایت، هیچ وقت نشده بود احساس کنم که حرف تازه ای برای گفتن هست که بخوام ثبت نام کنم و کامنتی بذارم و همون چراغ خاموش نظر بقیه رو می خوندم که خواه درست یا غلط بهرحال نظر منم بالاخره مثل نظر چار نفر دیگه بود و حتی اگه در اقلیت بودم بالاخره یکی بود که به جای خودم زحمت کامنت گذاشتن رو بکشه و حرف دلمو بزنه
اما امشب ضرورتش پیش اومد که چیزی رو بنویسم که احتمالا خیلی هاتون واکنش نشون می دین
اینکه بارسا به تیمی تبدیل شده که اتوبوسی دفاع میکنه و وقت کشی میکنه
اینکه یه گل جلو میفته مهاجم میکشه بیرون مدافع میاره
اینکه بعد از شونزده سال حتی یه بازیکن لاماسیا رو هم تو ترکیب نمی بینیم
می خوام بگم این مدیریت و این مربی وصله پینه ای کاری رو با بهترین تیم تاریخ کردن که پرز با تمام مافیا و میلیارد میلیارد پولی که خرج کرده بود نتونست بکنه
متاسفانه شانس اینکه مدیریت عوض بشه به خاطر سکوت و انزوای اسطوره های باشگاه ابتدای این فصل از دست رفت و تا چند سال دیگه م باید این انگل رو تحمل کنیم
ولی قسم میخورم این مربی اگه یه فصل دیگه تو این تیم باشه...
نمیگم بارسا رو میکشه
که متاسفانه بارسا رو همین الانشم کشته
فقط اگه یه فصل دیگه این بزدل لجن رو نیمکت باشه...
شانس احیای این جنازه ام از دست میره و باید یک قرن افتخار و شکوه رو به خاک بسپاریم
روزی که رم بارسا رو برد
واقعا از ته ته دلم خوشحال شدم
همین که این ویترین زیبایی که با شانس و گل به خودی حریفا و درخشش مسی و ترشتگن که بوی تعفن فاضلاب پشتش دنیا رو برداشته، فرو ریخت عدالت برقرار شد
اما حرف اصلی م اینه
اونچه که اومدم به خاطرش ثبت نام کنم که بگم و احتمالا به جز خودم کسی زحمت نوشتن شو نمی کشه
آرزو میکنم بارسا این فصل کوپا رو هم ببازه
واقعا این تنها چیزیه که اگه اتفاق بیفته می تونه این فصل باعث بشه از فوتبال اندک رضایت خاطری داشته باشم
چون فقط و فقط مطمئنم تنها در صورتی که کوپا رو هم با یه فاجعه مشابه از دست بدیم میشه امیدوار بود که این قاتل بارسا رو فصل دیگه تو این تیم نبینیم
بحث یک جام کمتر بیشتر نیست
بحث کل فلسفه و شکوه بارساست که زیر سوال رفته و اگه یه فصل دیگه ادامه داشته باشه میشه آخرین میخ به تابوت بهترین تیم تاریخ


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۶)
 
bardiya30
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
تنها داشته این بازی استراحت به بازیکنهای اصلی بود
مشکل اصلی بارسا اینه که نمیتونه با سیستم ۴ ۴ ۲ بازی کنه و سیستم ۴ ۳ ۳ تو خونشه و مشکلی که از اول فصل هست اینه که ۲ هافبک وسط ما فضا رو نمیبندن و راحت بین مدافع و هافبک بازیکنان حریف توپ میگیرن و از اونجا بازیسازی میکنن که در این بازی آسپاس این کار رو میکرد
اول نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما باز سلتا موقعیت داشت و بعد از اومدن مسی و روبرتو بارسا رو بازی مسلط بود و به گل رسید و اینکه مسی نتونست اون توپ رو به دنیس بده و برگشتش و پاس بد دمبله مانند گل اول که خوردیم و قطع توپ و پاس در عمق بارسا و آخرش اخراج که شد پاشنه آشیل چون تا قبل از اخراج بهتر حمله میکردیم
سلتا خوب از عمق بارسا استفاده کرد و موقعیت های زیادی درست کردن و ناهماهنگی در دفاع به خصوص مینا موقعیت های زیادی بهشون داد

در کل هر بازی بدتر میشیم و از اون سیستم دفاعی که خوب بود در این چند بازی آخر چیزی نمیبینم
من تیم سلتا بریتزو رو خیلی بهتر از این سلتا دیدم اون تیم وحشتناکتر تیم رو تو منگنه میذاشت و حمله میکرد و در دفاع و پرس کردن قدرت بیشتری داشت

من مطمئن هستم اگر اونزوئه جانشین انریکه بود همین مشکلات رو داشتیم فقط هجومی بازی میکردیم نباید یادمون بره خود تیم انریکه چه مشکلاتی داشت و بازی زیادی هم هست که بد بازی میکردن که نمیتونستن یه حمله هم بکنن و تنها فرقش اون مثلث قوی هجومش بود که البته اگر برگردیم به سیسیتم اصلی بارسا باز میشه همونطور حمله کرد
بارسا باید با سیستم ۴ ۱ ۴ ۱ بازی کنه که در دفاع هافبک دفاعی بتونه جلوی دفاع ها رو جمع کنه و در حمله با ۳ مهاجم بازی کرد اما باید وینگها سرعتی و در دفاع خوب برگردن
این نوع سبک بازی رو نه فقط از والورده میدونم از خریدهای سال های گذشته هم میدونم که به جای خرید گندوگان با نظر انریکه توران رو گرفتن و خریدهای ناموفق دیگه ای مانند ویدال و غیره که وقتی تو زمین هستن به خودشون زحمت نمیدن ماننو خود ویدال که امشب دیدیم


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۱۰)
 
saeed2014
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
من جای اینا بودم قید حذفی رو میزدم و میباختم به سویا که این جاکش رو بفرستن بره خونش و بدتر روی اعصاب ما نباشه


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
 
xxbehzad
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
این والورده چرا اینطوری میکنه؟ جلوی همه تیمهای ضعیف ترکیب اصلی رو میفرسته زمین و جلوی تیمی که چند ساله نتونستیم جلوش نتیجه بگیریم با تیم دوم میاد زمین. این یعنی چی؟؟ من متوجه نمیشم


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۹)
 
saeed2014
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

الان باید یه سری بیان از این بگن که ما کمبود مهره داریم و بازیکن نداریم و برای همین حریف بازیکنای درجه ۱ سلتا و خیرونا و لگانس و ... نیستیم...

😂😂😂😂😂😂😂😂


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۵)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
من خودم طرفدار والورده هستم ولی باید بگم والورده این کاره نیست چون سبک کاریش به بارسا نمیخوره و روز به روز تیم داره افتضاح تر عمل میکنه
برای اولین بار میگم( چقدر بدیم ما)


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

بعد. از اين همه سال يادم نمياد بازي اي در اين حد داغون از تيم ديده باشم
فوتبالي كه سلتا ارائه كرد فوق العاده بود . به فضا سازي و جايگيري عالي بازيكناشون نگاه كنين !! چيزي كه توي تيم ما اصلا تعريف نشده !!

الان باید یه سری بیان از این بگن که ما کمبود مهره داریم و بازیکن نداریم و برای همین حریف بازیکنای درجه ۱ سلتا و خیرونا و لگانس و ... نیستیم...


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۸)
 
saeed2014
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
بدبخت انریکه....اخه کینگ مشکلت با انریکه چی بود توووووو


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۵)
 
saeed2014
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
تیمی که به یه پاس کل هافبک ها و دفاعش از صحنه خارج میشن باید رید توش...لعنت بهت والورده،،.والورده و ارسن ونگر فقط با تیمای تخمی و کوچجیک میتونن خوب بازی کنن،مربی گری بارسا و ارسنال براشون خیلی زیاده.در حده بتیس و سوانسی رو باید مربیگری کنن


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
rockstar
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
بعد. از اين همه سال يادم نمياد بازي اي در اين حد داغون از تيم ديده باشم
فوتبالي كه سلتا ارائه كرد فوق العاده بود . به فضا سازي و جايگيري عالي بازيكناشون نگاه كنين !! چيزي كه توي تيم ما اصلا تعريف نشده !!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
hami.em
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
خدایا یعنی میشه این یه خواب باشه . اخه مگه میشه بارسا اتوبوسی دفاع کنه !!!!


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
 
saeed2014
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
یعنی بخدا دیگه نمیدونم چی بگم.من هم حالم بهم میخوره دیگه از بازی بارسا...بدبخت تماشاچیا....سکته داد مارو این گومز اشغاله نحس


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این سلتای شایسته تحسین... [ سلتا ویگو ۲ - بارسا ۲ ]
باورم نمیشه گزینه ای مثل اونزوئه رو داشتیم و رفتیم گوساله ای مثل والورده رو آوردیم! لعنت بهت که برای اولین بار تو عمرم باید ۱۰ نفره دفاع کردن بارسا رو ببینم! لعنت بهت که بیدار موندن برا دیدن بازیای بارسا سخت شده انقدر که مزخرف. لعنت بهت که ریز و درشت هرکی از راه رسید ما رو تو زمین تحقیر کرد و فقط با شانس و اتفاق بردیم!

باورم نمیشه این احمق رو بخوایم یه فصل دیگه هم تحمل کنیم...


چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!