به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والوردهآبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۱۷) (۹۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


شکست تحقیرآمیز بارسا در برابر رم، سرنوشت فصل بارسا و مهمتر از آن، نگاه نفرات تیم به والورده را تغییر داد. اگرچه از نظر شخصی مشکلی با مربی وجود ندارد، اما توانایی حرفه‌ای او موضوع دیگری است و واکنش بازیکنان به تصمیمات او در المپیکو گویای این مطلب بود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی از شدیدترین واکنش‌هایی که والورده از یکی از بزرگان رختکن بارسا دریافت کرد این بود: «مربی، این سبک بازی برای تیمی با بازیکنانی فیزیکی است!» والورده به حرفهای بازیکنانش گوش داد اما پاسخی برای آنها نداشت.

همه از بازیکنان گرفته تا اعضای تیم مربیگری از این شکست کلافه بودند و جو تیره و تار رختکن مجالی برای ادامه دادن به بحث منطقی باقی نمی‌گذاشت.

والورده به خوبی آگاه است که بازیکنانش تا چه اندازه از تاکتیکهای او در رم ناراحتند. از ۱۱ نفر اولیه گرفته - که قدرت بدنی کافی برای مقابله با شیوه بازی تیم دی فرانچسکو نداشت - تا فقدان تغییر تاکتیک مورد نیاز در خلال بازی.


هضم این شکست دشوار است و مربی باید بداند که در بازیهایی مثل مصاف دشوار المپیکو، نیاز به واکنش و تغییر تاکتیکی بسیار بیشتر از آن چیزی است که از او شاهد بودیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamid&sanavi
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
هیچ کسی منکر اشتباه و کوتاهی والورده نیس.
ولی ما دقیقا ده سال با اون تیم ممتاز و فوق العاده به همین روش به اینتر باختیم.
بازبا همون تیم و با همون روش هفت تا تو رفت وبرگشت از بایرن خوردیم.
به اتلتیکو و یووه هم همینجور.
بعدشم تو این ده سال مگه به مسی وابسته نبودیم.
اگه قرار قضاوت کنیم باید همه رو با یه چشم دید.
دوستان خرید داگلاس و الکس ویدال رو چجوری توجیه میکنن.جفتش با نظر مستقیم سرمربی بوده.


شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۳۲)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

من نمیدونم واقعا از چی والورده تعریف میکنین اقا من موندم سبک بارسا مهم تره یا جام؟بدون شک سبک دلیلش اینه بازی مبتنی بر بازی زیبا همیشه شانس کسب جام داره اما بازی بدون زیبایی مسخرست حالا خوبه این والورده چمپیونز رو هم نیاورد شما ببینین ما هر بازی از سبک خودمون دورتر میشیم این بده.دوستان یه جوری میگن بی انصافی هست که انگار چیکار کرده خداییش بدون مسی چی بودیم 23 امتیاز رو مسی برامون گرفت یعنی مسی نبود پنجم بودیم.
دوستان عزیز تکرار میکنم ما با سبک زیبا جام های زیادی گرفتیم نه با بازی نتیجه گرایانه.

اینو خوب اومدی. همه ی تیم ما شده مسی. رعال بدون کریس و بیل تونست آسنسیو و وازکز رو معرفی کنه، ما دلوفعو و دنیس و مونیر رو هم ک داشتیم نابود کردیم


شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۱۶)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
مشکل اصلی بازیکنهایی هست ک امسال خریدیم و ب درد نخور بودن: کوتینیو، دمبله، مینا، سمدو

و بازیکنهایی ک فصل آخری انریکه خرید و ب درد نخور بودن: گومز


شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۱۳)
 
messi-.10
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
امسال مشخص بود ک لیگ رو گرفتیم باید والورده و تیم همه تمرکز رو میزاشتن برای اروپا ولی متاسفانه الکی باختیم ، مسی باید قبل بازی با رم استراحت میکرد ولی والورده بازیش داد
مسی مشخص بود خسته است تو بازی با رم


شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۰:۴۲)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
نیمکت هیچ تغییری نسبت به دوسال پیش نداشته.دمبله و کوتینیو عملا از سال اینده وارد پرخه میسن.
بادتون رفته همین فرمالن دوسال به نیمکت چسبیده بود.
اقایون یادشون رفته اگه جنجال رختکن بازی سوسیداد تو فصل اول انریکه نبود سه گانه ای هم نبود.
ترس تفسیر مختلف داده.به نظر من بازی دادن به متیو به جای البا تو بازی یووه هم نشانه ترس بود.اونم بازیکنی که 4ماه بازی نکرده بود.
مشخصه که اشتباه وجود داشته.ولی کاشکی اشتباه بقیه هم همینقدر دیده میشد.
مشکل اصلی بارسا خالی شدن تیم از بازیکنای اکادمیه فاجعه ای که اثارش هنوز پدیدار نشده.
اونجاس که ارزش کاری مربیانی مثه رایکارد فن خال مشخص میشه.
با این تیم فوق العاده تو ده سال فقط سه قهرمانی سی ال.
و حالا هیچی نداریم.کاشکی مشکل فقط یازی رم ووالورده بود.


جمعه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ (۹:۵۱)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
من نمیدونم واقعا از چی والورده تعریف میکنین اقا من موندم سبک بارسا مهم تره یا جام؟بدون شک سبک دلیلش اینه بازی مبتنی بر بازی زیبا همیشه شانس کسب جام داره اما بازی بدون زیبایی مسخرست حالا خوبه این والورده چمپیونز رو هم نیاورد شما ببینین ما هر بازی از سبک خودمون دورتر میشیم این بده.دوستان یه جوری میگن بی انصافی هست که انگار چیکار کرده خداییش بدون مسی چی بودیم 23 امتیاز رو مسی برامون گرفت یعنی مسی نبود پنجم بودیم.
دوستان عزیز تکرار میکنم ما با سبک زیبا جام های زیادی گرفتیم نه با بازی نتیجه گرایانه.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۲۱:۴۷)
 
leoten
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
اینکه هر کس هر نظری میده حتی اگه بگه جوردی رورا سرمربی خوبیه باید به نظرش احترام گذاشت.اینهایی که میگم نظر شخصی منه:به نظرم نفرات نیمکت ما نسبت به 2 سال اخیر بهتره.اینکه والورده مربی کوچیکیه قبول ندارم ولی چون اندیشه ی دفاعی داره و محطاته به درد ما نمیخوره.تقصیر والورده نیست،اندیشه هاش اینطوریه.اشکال از مدیرای احمقه که اونو آوردن.انریکه فصل اول عالی بود ولی فصل دوم و سوم،بعضی بازیها که ما رو میبستن له میشدیم و آرزو میکردیم بازی زودتر تموم بشه.تنها برتری انریکه این بود که ترسو نبود و البته تنوع تاکتیک داشت.هر چند سال قبل داوری 18 امتیاز از ما گرفت وگرنه لالیگا مال ما بود.خیلی از بازیهای امسال تیم حریف سوار بازی بود و اختلاف ما با رقیب مسی بود.اگه بدیهای هر کسی رو میگیم انصاف داشته باشیم و به خوبیهاش هم اشاره کنیم.در کل ایستاده مردن بهتر از بردن با ترس و شانسه.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۲۱:۲۲)
 
best_of_all
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
بارسای این فصل ارزش نقد و تحلیل نداره اصن
فحشم برای بعضی آدما زیاده


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۲۱:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
نقل قول
masoud-xavi نوشته:

دوست عزیزم.. من هم اکثر بازیهای بارسا از سال 2000 و حداقل 10 سالی هست که همه ی بازیهای بارسا رو تماشا میکنم..
من دانش مربی گری ندارم.. و نمیتونم تاکتیک سرمربی رو نقد کنم.. بی شک والورده نزدیکتر و ازهمه آشناتر به شرایط و توانایی بازیکنها و تیم هست. و باید بهش اعتماد کرد این شیوه ی همه طرفدارها و تیمهای قدرتمند دنیاست که به سرمربی فرصت بدند..
بالاخره یکطرف فوتبال نتایج هست.. هیچ یادم نمیره چطور با زیباترین بازی رفت و برگشت جلوی اینتر مورینیو سال 2009 حذف شدیم.. بدترین خاطره من از باخت بارسا به همون بازی برمیگرده..
تنها انتقاد من استفاده نکردن از محصولات لاماسیاست.. حتی اگر همه فصل ببازیم..

دوست عزیز، دانش مربیگری نمی خواد. هزار بار تحقیرآمیزتر از باخت به اینتر و چلسی و یووه و حتی همین رم، اینه که ببینیم بارسا داره ۱۰ نفره دفاع می کنه، اینه که کل تیم حتی مسی تو نیمه خودین، اینه که تیم بار اول به لالیگا اومده خیرونا سوار بازیه، اینه که ۲ گل عقبیم بازم دفاع می کنیم! اون بارسایی که ما هوادارش شدیم اگه ۶-۰ جلو بود بازم حمله می کرد! تحقیر شدن به باخت نیست، تحقیر شدن به این روزگاریه که والورده برای این تیم درست کرده!

بازی با سلتا وقتی کل ۱۰ بازیکن بارسا رو تو یک سوم دفاعی دیدم، چیزی که همیشه از حریف های بارسا می دیدیم، واقعا حالم بد شد. لعنت بر هرچی نتیجه و برد و جامه وقتی قراره اصل و اساس و بنیان تیم اینطوری نابود بشه!

این بحث فرصت دادن نیست. این نگاه و سطح دانش و فکر این مربی کوچیکه. صد سال دیگه هم باشه هر سال بدتر میشه. وقتی یه مربی کوچیک رو می ذاری رو نیمکت یه تیم بزرگ، تمام فکر و ذکرش اینه که به هر قیمتی نتیجه بگیره. اما این منطق بارسا نیست. این مکتب کرویف کبیر نیست. و قطعا هیچ هوادار واقعی بارسا برد و قهرمانی رو به قیمت نابود شدن ریشه های مکتب تیم نمی خواد.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۲۰:۰۵)
 
hami.em
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
باور کنید اگه این هیچی به بازیکنا نگه بازیکنا خودشون هجومی بازی میکنن ولی معلوم نیس تو رختکن چی میگه که اینجوری بازی میکنن


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۵۷)
 
masoud-xavi
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
دوست عزیزم.. من هم اکثر بازیهای بارسا از سال 2000 و حداقل 10 سالی هست که همه ی بازیهای بارسا رو تماشا میکنم..
من دانش مربی گری ندارم.. و نمیتونم تاکتیک سرمربی رو نقد کنم.. بی شک والورده نزدیکتر و ازهمه آشناتر به شرایط و توانایی بازیکنها و تیم هست. و باید بهش اعتماد کرد این شیوه ی همه طرفدارها و تیمهای قدرتمند دنیاست که به سرمربی فرصت بدند..
بالاخره یکطرف فوتبال نتایج هست.. هیچ یادم نمیره چطور با زیباترین بازی رفت و برگشت جلوی اینتر مورینیو سال 2009 حذف شدیم.. بدترین خاطره من از باخت بارسا به همون بازی برمیگرده..
تنها انتقاد من استفاده نکردن از محصولات لاماسیاست.. حتی اگر همه فصل ببازیم..


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
نقل قول
masoud-xavi نوشته:

اینقدر بی انصاف نباشین.. با یه بازی بد نمیشه عملکرد کل فصل سرمربی رو زیر سوال برد..
بازی با رم همه ی بازیکنها کم کاری کردند و به اندازه سرمربی مقصرند.. از لحاظ ذهنی و توان فیزیکی کم آوردن.. اونم بازیکنهای باتجربه ای مثل مسی ، سوارز ، پیکه ، آلبا و غیره که سابقه حداقل 50 بازی در CL و چندین فینال و بازیهای بزرگ رو داشتن...
سال اول حضور والورده هست و انتظار فتح همه ی جامها داشتن انتظار زیادی هست.. درسته پپ و انریکه سال اول سه گانه کسب کردند.. اما من به شخصه به عملکرد والورده در اولین فصل حضورش در نیمکت بارسا نمره قبولی میدم..
مشکل بارسا متکی بودن بیش از حد به مسی (خصوصاً بازیسازی مسی) هست... این هم مال این فصل نیست 8-9 ساله که اینطوریه.. با اومدن کوتینیو و اضافه شدن یه هافبک بازیساز و خصوصا شوتزن (مثلا دکو در سالهای دور) فشار از روی مسی به عنوان بازیساز برداشته میشه...
کمی بصبریدددد... تا فصل بعد ... که میشه عیار والورده رو ارزیابی کرد.
زنده باد بارسا...

با یه بازی؟! کی گفته یه بازی؟! شماها اصلا بازیای بارسا رو نگاه می کنین؟ از اول فصل همینه. بازیهای زشت، دفاعی، خواب آور، تیم ضعیف همه بازیا بودن حتی در برابر لگانس و خیرونا و هر تیم ته جدولی دیگه!

اصلا کسی حرف از جام زد؟! بحث تاکتیکه، بحث شیوه بازیه!

مسئله اصلا باخت به رم نیست. باخت به رم فقط نمود تمام چیزایی بود که از اول فصل می گفتم و کسایی که فقط فوتبال رو به نتیجه می بینن ندیدن!

اگه تمام فصل خوب بودیم و یه بازی می باختیم هیچ اشکالی نداشت. اما تمام فصل افتضاحیم. عیار والورده تا حالا هزار بار مشخص شده. اما اونا که نمی خوان ببینن هیچ وقت نخواهند دید!


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۳۹)
 
masoud-xavi
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
اینقدر بی انصاف نباشین.. با یه بازی بد نمیشه عملکرد کل فصل سرمربی رو زیر سوال برد..
بازی با رم همه ی بازیکنها کم کاری کردند و به اندازه سرمربی مقصرند.. از لحاظ ذهنی و توان فیزیکی کم آوردن.. اونم بازیکنهای باتجربه ای مثل مسی ، سوارز ، پیکه ، آلبا و غیره که سابقه حداقل 50 بازی در CL و چندین فینال و بازیهای بزرگ رو داشتن...
سال اول حضور والورده هست و انتظار فتح همه ی جامها داشتن انتظار زیادی هست.. درسته پپ و انریکه سال اول سه گانه کسب کردند.. اما من به شخصه به عملکرد والورده در اولین فصل حضورش در نیمکت بارسا نمره قبولی میدم..
مشکل بارسا متکی بودن بیش از حد به مسی (خصوصاً بازیسازی مسی) هست... این هم مال این فصل نیست 8-9 ساله که اینطوریه.. با اومدن کوتینیو و اضافه شدن یه هافبک بازیساز و خصوصا شوتزن (مثلا دکو در سالهای دور) فشار از روی مسی به عنوان بازیساز برداشته میشه...
کمی بصبریدددد... تا فصل بعد ... که میشه عیار والورده رو ارزیابی کرد.
زنده باد بارسا...


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۹:۳۴)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
مگه والورده تاکتیک داره😑


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۸:۲۷)
 
Striker
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خیلی نمیشه به والورده ایراد گرفت. این آدم سطح درک و سواد فوتبالیش همین قدره. ایراد از اون احمقی که اینو ورداشت آورد روی نیمکت بارسا و اون احمق هایی که می خوان همچنان این رو روی نیمکت بارسا نگه دارن. یک فصل دیگه حضور این یعنی نابودی تمام و کمال هرچی زیبایی در بازی بارسا هست...

و البته فصل دیگه لیگ رو هم نمی تونه بگیره چون با شانس نمیشه مداوم جلو رفت. البته به غیر از زیدان!

موافقم، والورده بی دانشه نه یه شخصیت بد. حالا یا امیدوارم این شکستهای دردناک باعث رشدش بشه یا خودش با افتخار زمین رو ترک کنه تا یه بهتر بیاد واقعا و واقعا در حد مربیگری تیمی در حد و حدود بارسا نیس.


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۸:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
ترکیب فعلی بارسا به قدر کافی خوب هست و به قدر کافی مهره داریم که حتی یه مربی متوسط بتونه ازشون بهترین بازی رو بگیره. بارسا مشکل جدی از نظر نفرات نداره و اتفاقا مشکل تو این قسمت یعنی بازی نکردن بازیکنای مستعد هم دقیقا به بی کفایتی والورده بر می گرده.

بارسا داره جلوی تیمای ریز و درشت لالیگا دفاع می کنه و بعضی وقتا به دفاع اتوبوسی و وقت تلف کردن و ... رو میاره! این فاجعه هیچ ربطی به نفرات یا هیچ چیز دیگه نداره و مقصرش تنها و تنها مربی کوچک و بیسوادی به نام والورده است!


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۵۱)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
هنوز نحوه بازی توی المپیاکو برام تعجب اوره
قبل از والورده میخوام یه شکایت کنم از نیمکتمون،بازی این هفته با سلتا نشون داد بیخود نبود مینا توی 18 تای لیست هم قرار نمیگیره،هنوز توو جو اون لیگ باغه وحش فرم برزیله و مسئله ی طبیعی هم هست چون به یه تیم بزرگ در اروپا ترانسفر شده و ارزش داره یکی دوسالی بهش فرصت بدیم.
خیلیا از اول فصل میگفت چرا به سمدو بازی نمیده و روبرتو رو توی پست غیر تخصصیش بازی میده،سمدو قشنگ نشون داده هرچقدر سرعت و تکنیک خوبی داره درعوضش اصلا دفاع کردنو بلد نیست و بازی کردن روبرتو توی دفاع راست بجای سمدو کار درستیه،حداقل تا وقتی که سمدو بتونه درخور بازی کنه،اگه هم نتونه که دگمشو باید زد
بازی با رم والورده بین سمدو و دمبله یکی رو انتخاب کرد با اینکه هر دوی این بازیکنا از لحاظ دفاعی کامل شوتن،دمبله همین بازی قبلی کلی توپ لو داد
اینکارش منطقی به نظر میومد ولی تعویض های دیرهنگامش واقعا برام عجیب بود،ما خط هافبکمون اینیستا بوسی راکی و سرجی بود،میتونست بوسکتسی که امادگی کامل نداره رو زودتر بیرون بیاره و از قدرت بدنی پالینیهو استفاده کنه
برتری رم مقابل ما ب دلیل برتری از لحاظ قدرت بدنی بود،اونا توانایی پرس سنگین ما رو داشتن ولی ما نه

من هنوزم معتقدم والورده مربی با دانشی هست،شاید چند بازی اخیر تیم خوب نبوده که اکثرش برمیگرده به همین مسئله فیزیکی تیم،جلو تیم های فیزیکی کاملا مشکل داریم هرچند حذف از سی ال تیمو کامل بی روحیه کرده
درمان فیزیک تیم یا اینکه که ما هم بازیکن های فیزیکی داشته باشیم که عملا امکان پذیر نیست چون اکثر ترکیبو باید عوض کنیم ولی میتونیم مث پپ با مالکیت بالا و حفظ توپ یه تیم فیزیکی رو به زانو دربیاریم
بارسا اگه میخواد نتیجه بگیره باید خریدای خوبی بکنه،گومز ویدال اردا دلوفو الکاسر دینیه رافینا باید خروجی های ما توی تابستون باشن و در مقابل گریزمن،پیانیچ،یه دفاع چپ درخور بخریم تا بتونیم توی سی ال مدعی باشیم
اینیستا هم به احتمال قوی میره
لاماسیا هم باید بهش توجه بشه ولی نه به عنوان عنصری که همین پس فردا به ما بازیکن بده،اگه لاماسیا درست اداره بشه میتونه برای نسل بعد مسی بازیکن های خوبی دربیاره ولی الان لاماسیا به دلیل بی توجهی بهش از دوره تاتا و انریکه به این ور بازیکن درخوری نتونسته تولید کنه


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۴۰)
 
marzeg
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده



پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رختکن بارسا خشمگین از تاکتیک‌های والورده
خیلی نمیشه به والورده ایراد گرفت. این آدم سطح درک و سواد فوتبالیش همین قدره. ایراد از اون احمقی که اینو ورداشت آورد روی نیمکت بارسا و اون احمق هایی که می خوان همچنان این رو روی نیمکت بارسا نگه دارن. یک فصل دیگه حضور این یعنی نابودی تمام و کمال هرچی زیبایی در بازی بارسا هست...

و البته فصل دیگه لیگ رو هم نمی تونه بگیره چون با شانس نمیشه مداوم جلو رفت. البته به غیر از زیدان!


پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ (۱۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!