به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۸ نقل قول از شماره ۸ بارسااسطوره‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۰۸) (۶۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


اندرس اینیستا دیروز اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد. در این خبر تکه‌های اصلی کنفرانس مطبوعاتی دیروز او را که سراسر احساساتی برگزار شد، با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«دوران من در بارسا در این نقطه به پایان می‌رسد چرا که می‌دانم چقدر سطح توقعات در این باشگاه بالاست و کاپیتان بهترین تیم دنیا بودن چه مسئولیت سنگینی است. دوست داشتم با خودم و با باشگاه صادق باشم».


«همیشه آرزو داشتم دوران حضورم در بارسا به این شکل به پایان برسد، در حالی که احساس مهم بودن و عضوی از تیم بودن می‌کنم و عناوین زیادی را فتح کرده‌ام».


«خداحافظی کردن با جایی که خانه و زندگی من بوده است، کار بسیار دشواری است، اما هرگز نمی‌توانستم خودم را ببخشم اگر بدون داشتن توانایی کامل فیزیکی و ذهنی، به ماندن در این تیم ادامه می‌دادم».


«هرگز آسان نبود که خانواده‌ام را در ۱۲ سالگی ترک کنم [و به اینجا بیایم]. این یک سفر دشوار بود، اما تمام آن سختی‌ها ارزشش را داشت چرا که رویایی موفقیت من در بارسا به واقعیت بدل شد».


«تمام عشق و محبتی که هواداران در خلال این سالها به من نشان داده‌اند، همواره در قلبم خواهد ماند و از این چند بازی باقیمانده هم به شکل خاصی لذت خواهم برد».


«این افتخار بزرگی بوده که می‌توانستم در یک رختکن با لئو مسی حضور داشته باشم. ما لحظات جادویی منحصر به فردی را به خاطر حضور او تجربه کردیم. هرگز کسی مانند او دیگر وجود نخواهد داشت».


«من دوست دارم به عنوان یک بازیکن خوب و یک انسان خوب به خاطر آورده شوم. همواره تلاش کرده‌ام تا نماینده شایسته‌ای برای باشگاه باشم و امیدوارم که توانسته باشم این کار را آنطور که در خور باشگاه است، به انجام رسانده باشم».


«بابت مربیان و هم‌تیمی‌هایی که در این سالها داشته‌ام، بسیار خوش شانس بوده‌ام. آنها همواره رفتار خوبی با من داشتند و این باعث می‌شد که من بازیکن و انسان بهتری باشم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: ۸ نقل قول از شماره ۸ بارسا
آندره دوست داشتنی ، درود بر نجابت و شرفت . چقدر دلنشینی تو ، واقعاً حیف که تا چن سال دیگه نسل بازیکنان بزرگی چون ژاوی ، آندره ، مسی از فوتبال می رن . ما می مونیم گومز و .... اوج لذت فوتبالی ما داره به پایان می رسه و این خیلی دردناکه . زنده باد آندره زنده باد مسی زنده باد بارسا


یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸:۴۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: ۸ نقل قول از شماره ۸ بارسا
از ته دل امیدوارم حالا که ارنستو میمونه بازیهای زیبا به نمایش بزاره و از بازی با رم درس گرفته باشه


شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۸ نقل قول از شماره ۸ بارسا
ژاوی رفت و بارتمئو موند، اینیستا میره و والورده می مونه، اسطوره ها میرن و آفت ها به جا می مونن... خدا آخر و عاقبت بارسا رو به خیر کنه...


شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۶:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!