به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۰:۲۱) (۶۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۱۰ سال از آخرین باری که بارسا و رئال مادرید در حالی به دیدار یکدیگر می‌رفتند که قهرمان لیگ زودتر از موعد تعیین شده بود، می‌گذرد. اما این بدان معنا نیست که هیچ هدفی برای این بازی وجود ندارد. هر آنچه لازم است در خصوص الکلاسیکوی پیش رو بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وضعیت دو تیم

بارسا با ۸۶ امتیاز صدر نشین و رئال مادرید با ۷۱ امتیاز در رده سوم جدول لالیگا مستقر هستند. نتایج بازی‌های دو تیم در ۱۰ بازی اخیرشان در فصل جاری لالیگا بدین شرح است:

بارسا: برد - تساوی - برد - برد - برد - تساوی - برد - برد - تساوی - برد
رئال مادرید: برد - باخت - برد - برد - برد - برد - تساوی - برد - تساوی - برد

لیست بازی

لیست ۱۸ نفره بارسا برای بازی پیش رو به شرح زیر است.

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، کوتینیو، پائولینیو، الکاسر، آلبا، روبرتو، اومتیتی و فرمایلن.


نقل قول

والورده: «آندرس اینیستا به واسطه همه چیزهایی که به بارسا و فوتبال اسپانیا اهدا کرده، برای همه شناخته شده است. چیزهایی که اهمیت بسیار زیادی دارند».

از نقطه نظر آمار

مصاف امشب بارسا و رئال مادرید ۲۳۸اُمین نسخه ال کلاسیکویی خواهد بود که تاریخ به خود دیده است. این دو حریف دیرینه تاکنون ۴۹ تساوی کسب کرده‌اند و رئال با ۹۵ برد جلوتر از بارسا با ۹۳ برد قرار دارد.

بارسا به دنبال ۵۰ اُمین برد خانگی خود مقابل سفیدپوشان است. کاتالان‌ها در ال کلاسیکوهایی که تاکنون در نیوکمپ برگزار شده، ۴۹ برد، ۱۸ تساوی و ۲۰ شکست را تجربه کرده‌اند. برد این بازی می‌تواند بعد از فصل ۲۰۱۳/۱۴ که تاتا مارتینو سرمربی تیم بود، اولین باری باشد که بارسلونا هر دو بازی لالیگایی فصلش را مقابل رئال مادرید با پیروزی پشت سر می‌گذارد.


بعد از ۱۰ سال این اولین باری است که دو تیم در حالی در لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی از آن‌ها تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کرده است. آخرین باری که این اتفاق افتاد به می‌۲۰۰۸ باز می‌گردد، زمانی که رئال مادرید یک هفته بعد از مسجل کردن قهرمانی خود در لیگ، بارسا را ۴-۱ در سانتیاگو شکست داد.

بارسا در این فصل لالیگا شکست ناپذیر بوده و تلاش می‌کند تا یک قدم دیگر به سمت تبدیل شدن به اولین تیم لالیگا گام بردارد که موفق شده یک فصل بدون شکست را پشت سر بگذارد. آبی و اناری‌ها قبلا رکورد بازیهای پیاپی بدون شکست در لیگ را در اختیار خود گرفته‌اند و در الکلاسیکوی پیش رو به دنبال ۴۲امین بازی بدون شکست خود هستند.

بارسا همچنین ۲۰ بازی است که در برابر رئال مادرید موفق به گلزنی می‌شود و در خلال این بازیها توانسته ۴۶ گل به ثمر برساند.

اگر هنوز شک دارید که چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است، بهتر است بدانید که لئو مسی با ۲۵ گل در تمامی رقابتها، برترین گلزن تاریخ الکلاسیکو محسوب می‌شود که ۱۷ تای این گلها در لالیگا به ثمر رسیده‌اند. با این حال، مسی در ۴ الکلاسیکوی اخیری که در نیوکمپ برگزار شده موفق به گلزنی نشده است.


اندرس اینیستا آخرین الکلاسیکوی خود را تجربه خواهد کرد. لوئیز سوارز ۵ گل در ۷ تقابل لالیگایی خود وارد دروازه مادریدی‌ها کرده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری از زمان پیوستن سوارز به بارساست.

در سوی دیگر میدان، کریستیانو رونالدو با ۱۷ گل در الکلاسیکو، دومین بازیکن برتر از این منظر در تاریخ رئال مادرید محسوب می‌شود و تنها ۱ گل تا رکورد الفردو دی استفانو فاصله دارد. رونالدو در ۱۱ دیدار اخیرش از نیوکمپ در تمامی رقابتها موفق شده ۱۱ گل به ثمر برساند. جالب است بدانید که تمامی این گلها از داخل محوطه جریمه و یکی از آنها از روی ضربه پنالتی بدست آمده‌اند.

سرخیو راموس در دوران ورزشی‌اش موفق شده ۴ بار با ضربه سر دروازه بارسا را بگشاید، که بیشتر از آمار هر بازیکن دیگری از زمان پیوستن این مدافع اسپانیایی به رئال مادرید در سال ۲۰۰۵ است.

بازی رفت دو تیم در این فصل از رقابتهای لالیگا، با پیروزی ۳-۰ آبی و اناری‌ها در برنابئو همراه بود که سومین پیروزی متوالی بارسا در ورزشگاه حریف دیرینه محسوب می‌شد.



پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
RIA-Barsa
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
احتمالا والورده میره با یه باخت یا حداکثر تساوی به زیدانو تیمش برا فینال روحیه بده


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۱:۵۰)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
حساسیت چندانی نداره


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۱:۰۹)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
به امید برد
هنوز حسرت بازی رم تو دلم مونده


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۰:۳۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
به امید برد


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۷:۲۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
به لطف خدا میبریم.انشالله


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۷:۲۴)
 
re.ma
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
رئال بازی رو میبره شک نکنید


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۳:۳۲)
 
bardiya30
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
انشاالله با یک بازی خوب و حساب شده ببریم که آخرین دلخوشی فصلمون هست که خودمون روش تاثیر داریم
امیدوارم یک بازی عالی انجام بدیم که هم لذت ببریم و هم برد بیاریم
البته تیمها در الکلاسیکو تو زمین حریف بهتر کار میکنن دلیلش رو دقیقا نمیشه فهمید اما فشار هوادارا خودی کمتره اما انشاالله جو نیوکمپ طوری باشه که تیم رو به جلو حرکت کنه و پرگل بتونیم ببریم


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs رئال مادرید
ببینیم ارنستوی بزدل تو این بازی بی حساسیت هجومی بازی می کنه یا باز با ترکیبهای دفاعی احمقانه ش می خواد بیننده رو از دیدن بازیای بارسا پشیمون کنه...


یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۰:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!