به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۲۷) (۱,۸۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


آخرین الکلاسیکوی اندرس اینیستا، در نیوکمپ و در برابر دیدگان هواداران خودی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات بسنده کرده باشند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا خیلی زود با سوپر پاس روبرتو و ضربه سوارز به گل رسید، اما دروازه خالی رونالدو کار را به تساوی کشاند. با گذشت زمان بازی به سمت خشونت رفت و نتیجه آنها قربانی شدن سرخی روبرتو بود. او در کمال شگفتی روی یک خطای ساده با کارت قرمز داور جریمه شد تا بارسا نیمه دوم را با یک یار کمتر آغاز کند.

با مصدومیت رونالدو، توان تهاجمی رئال مادرید چند برابر شد. والورده مطابق انتظار در یک تعویض کاملا دفاعی، کوتینیو را بیرون کشید و سمدو را به بازی آورد. بارسا به دفاع و ضد حمله روی آورد و روی یکی از همین ضد حملات و با تکیه بر نبوغ مسی به گل برتری دست یافت.

در شرایطی که توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم مادریدی بود، گرث بیل با یک ضربه دیدنی از آستانه محوطه، دروازه بارسا را گشود تا کار مجددا به تساوی کشیده شود.

تلاشهای دو تیم برای رسیدن به گل در ادامه بازی هم ثمری نداشت تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد. والورده و تعویض به قصد کشتن وقتش - که احتمالا اولین بار در تاریخ بارسا بود! - بدون شک راضی‌ترین فرد روی کره زمین از این نتیجه هستند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
حتا بازی با ویا رعال در حالی ک 3 گل زده بودیم هم اومد تو بازی


جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۳:۵۹)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
من موندم چرا راکیتیچ همیشه بازی می کنه


جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۳:۵۸)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازی داور


جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۳:۴۷)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
انتقادی که بدون راهکار باشه هیچ ارزشی نداره.
اون دوران طلایی با وجود مربی مثه پپ و انریکه هدر رفت.خیلی میشد بهتر نتیجه گرفت.
با این تیم مسن تنها روش بازی فعلا همینه.تا کم کم روال جایگزینی در تیم اتفاق بیوفته.
شما متاسفانه هبچ نوع تحلیلی از تیم ارائه نمیدی.صرف مقایسه دورانها اصن منطقی نیس.
چون ظرفیت تیم تو این دوره با چند سال قبل حتی سال قبل خیلی فرق میکنه.
اینکه ریال به فینال رسیده دردناکه ولی مطمئنا اگه این تیم در کوران رقابت لیگ با بارسا بود اتفاق نمیوفتاد.
جنگیدن در سه جبهه سوای داشتن یه تیم کامل نیاز به عوامل دیگه هم داره.
نمونش امسال میشه به سیتی اشاره کرد یا حتی بایرن.
بایرن در مجموع دو دیدار مقابل ریال 36 موقعیت گل داشت ولی موفق به صعود نشد.


سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۹:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
masoud-xavi نوشته:

چقدر فضای سایت مسموم شده این روزا..
دوران تاتا مارتینو وضعیت تیم به مراتب بدتر از والورده بود...اما اینجور بی انصافی ها و اظهار نظرها و توهین ها به تیم نبود..
آقای ایمنی لطفاً به این وضعیت خاتمه بدید... بارسا امسال دبل کرده...
فلسفه و فرهنگ بارسا رو ماها با توهین ها به مربی و کل تیم داریم نابود میکنیم زیر سوال میبریم..
واقعا متاسفم

دوران تاتا مارتینو ضعفای زیادی داشتیم، اما هرگز شاهد چنین بازیهای بد و سبک بزدلانه و ضعیف و فاصله گرفتن از اصول بارسا نبودیم.

متاسفانه اوضاع بارسا بد و دلیل اصلیشم حضور بارتمئو و والورده س و اینکه آدم خودشو گول بزنه و الکی تظاهر به خوب بودن کنه چیزی رو درمون نمی کنه.


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۳:۵۴)
 
masoud-xavi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
چقدر فضای سایت مسموم شده این روزا..
دوران تاتا مارتینو وضعیت تیم به مراتب بدتر از والورده بود...اما اینجور بی انصافی ها و اظهار نظرها و توهین ها به تیم نبود..
آقای ایمنی لطفاً به این وضعیت خاتمه بدید... بارسا امسال دبل کرده...
فلسفه و فرهنگ بارسا رو ماها با توهین ها به مربی و کل تیم داریم نابود میکنیم زیر سوال میبریم..
واقعا متاسفم


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۳:۴۳)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
کاملا با این صحبت ها موافقم... واقعا الان بهترین ترکیب واسه بارسا چیه که بتونه هم زیبا بازی کنه و هم نتیجه بگیره؟


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۲:۵۹)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بارسای والورده دیگه جایی برای تحلیل فنی نداره. جالب اینه که تیم رو کامل دفاعی می چینه و حتی به بازیکنا وظیفه دفاع کردن میده ولی بدترین دفاع تیمی تاریخ بارسا رو شاهدیم و هر تیمی از راه رسید دفاع ما رو لوله کرد. امشب ظاهرا کسی نزدیک رونالدو هم نمی شد!

این تیم درست مثل تیم دوره دوم فن خاله. به همه می گفت دفاع کنن - مصاحبه ساویولا بود - و فقط رو گرفتن نتیجه متمرکز بود. به خدا این تیم اگر مسی رو نداشت همون می شد!

در هر صورت هنوز نمی تونم باور کنم یه فصل دیگه باید این آدم کوچیک رو روی نیمکت تحمل کنیم. باور کنید فاجعه المپیکو سال دیگه تو تمام جامها و به شکل خیلی بزرگتری تکرار میشه!

شما دوست عزیز که میگی تیم والورده نیاز به تحلیل فنی نداره.
میشه این چند سوال رو جواب بدی.
تیمی که ده نفره میشه و بازیکن اخراجیش دفاعه باید چکار کنه.
الان از بین بازیکنا کیو باید تعویض میکرد؟
تاکتیک انریکه و پپ رو تحلیل کن ببینم چجوری بوده سیستمشون؟
شما اگه الان این تیم دستت بود چجوری ترکیب رو میداشتی که تیم بتونه زیبا بازی کنه و قهرمانم بشه؟
شما داری از سیستم والورده انتقاد میکنی دیگه.درسته؟
الان منتظرم راهکار بدی .ببینم با این نفرات و شرایط سنی تیم چحور ترکیبی مناسبه.
شما خرید اردا توران و گومز.ویدال و الکس رو برام تحلیل کن این دوتا به جای الوز اومدن.


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۱:۳۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
re.ma نوشته:

فقط با داور مساوی گرفتیم

تلبته اون بیل باید اخراج میشد

تا جایی که ما بازی هارو دنبال می کنیم تیمی که فقط با داوری امتیاز میگیره رئاله

تو این بازی هم همینطور روبرتو نباید اخراج میشد ولی در عوضش گرت بیل وحشی باید اخراج میشد
این رئالی ها وقتی حریف تیمی نمیشن جنگ عصاب و وحشی بازی و تمارض راه میندازن تا تیم حریفو بی انگیزه و ناامید کنن

مسی گل میزنه ادم حال میکنه و اون درازه زرافه هم دروازه خالی گل میکنه تفاوت فاحش اینجاس دقیقا💪💪


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۰:۵۸)
 
Faryas
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بارسای والورده دیگه جایی برای تحلیل فنی نداره. جالب اینه که تیم رو کامل دفاعی می چینه و حتی به بازیکنا وظیفه دفاع کردن میده ولی بدترین دفاع تیمی تاریخ بارسا رو شاهدیم و هر تیمی از راه رسید دفاع ما رو لوله کرد. امشب ظاهرا کسی نزدیک رونالدو هم نمی شد!

این تیم درست مثل تیم دوره دوم فن خاله. به همه می گفت دفاع کنن - مصاحبه ساویولا بود - و فقط رو گرفتن نتیجه متمرکز بود. به خدا این تیم اگر مسی رو نداشت همون می شد!

در هر صورت هنوز نمی تونم باور کنم یه فصل دیگه باید این آدم کوچیک رو روی نیمکت تحمل کنیم. باور کنید فاجعه المپیکو سال دیگه تو تمام جامها و به شکل خیلی بزرگتری تکرار میشه!

من با اون جمله ی آخر واقعا موافقم


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۰:۱۰)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
دوستان چند نکته رو فراموش گردن.
اولا که برای هر تیمی ده نفره بازی کردن سخته.تعویضای بارسا منطقی بود.
دوما دوستان فراموش کردن تمام بازیکنای تاثیرگذار بارسا الان بالای سی سال دارن.
علت کندی تیم همینه.
سوما مگه تیم کارونسراست که هر سری یه عده بازیکن برن یه عده جاشونو بگیرن.
خرید بازبکن اگه راحت بود الان میلان و اینتر و منچستر و خیلی از تیمای دیگه وضعشون این نبود.
همین ریال تو چندسال اینقدر بازیکن عوض کرده تا به این ترکبب رسیده..
دوستانی که بارسای هجومی میخوان.
لطف کنن چند جایگزین واسه ژاوی و اینیستا.اتوئو.الوز.پویول.یایا توره. معرفی کنن.


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۹:۲۲)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
تیم دقیقا شده عین فصل آخر فنخال و ریکارد ، نه از نظر سبک بازی، کاملا بی برنامه و دور همی بازی میکنن
هنوز باورم نمیشه وقتی دیدم کوتینیو تعویض شد بعد بالای ۲۰ سال هواداری خوابو به دیدن بازی ترجیح دادم


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸:۳۹)
 
behnoush1360
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازی خشن و سختی بود . اگه گرت بیل رو اخراج میشد این همه ماجرا بوجود نمی اومد . بارسا 20 دقیقه اول رو هجومی و قشنگ بازی کرد و گل هم زد . اما روی اشتباه مداوم پیکه تو این فصل ، پنالدو گل زد و روی دو صحنه دیگه از عمق خطرساز شد . کی باید این پیکه بره از بارسا ؟ فقط حاشیه سازه و کلاً سرعت لاکپشت رو داره و تو همه صحنه ها جا می مونه . مسی نیمه دوم که عصبانی شد بهتر کار کرد و گل هم زد . حیف از تک به تک ناواس که گل نشد . نتیجه سه بر یک عالی بود که نشد . زنده باد مسی زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸:۳۶)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

بی‌حوصله از کردۀ والورده تویی
خصمِ یلِ ده‌مردۀ تویی
بی‌ایمنی و بدون ترسی از خلق
آنی که زده پردۀ والورده تویی

ببخشید. برای رسوندن شدت منظورم ناچار به دریدن پرده‌های عفت شدم!


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۷:۰۷)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بارسای والورده دیگه جایی برای تحلیل فنی نداره. جالب اینه که تیم رو کامل دفاعی می چینه و حتی به بازیکنا وظیفه دفاع کردن میده ولی بدترین دفاع تیمی تاریخ بارسا رو شاهدیم و هر تیمی از راه رسید دفاع ما رو لوله کرد. امشب ظاهرا کسی نزدیک رونالدو هم نمی شد!

این تیم درست مثل تیم دوره دوم فن خاله. به همه می گفت دفاع کنن - مصاحبه ساویولا بود - و فقط رو گرفتن نتیجه متمرکز بود. به خدا این تیم اگر مسی رو نداشت همون می شد!

در هر صورت هنوز نمی تونم باور کنم یه فصل دیگه باید این آدم کوچیک رو روی نیمکت تحمل کنیم. باور کنید فاجعه المپیکو سال دیگه تو تمام جامها و به شکل خیلی بزرگتری تکرار میشه!

بی‌حوصله از کردۀ والورده تویی
خصمِ یلِ ده‌مردۀ تویی
بی‌ایمنی و بدون ترسی از خلق
آنی که زده پردۀ والورده تویی


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۷:۰۶)
 
jamshid27
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
داوره عوضیییی بود


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۵:۵۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
دفاع تیمی افتضاح بود
و صد افسوس که آندرس مقدس آخرین ال کلاسیکوش رو نتونست با برد جشن بگیره
روزی که والوورده بره؛ جشن هواداران واقعی و فوتبال دوست بارسا خواهد بود؛ البته اگه قبل رفتن بالکل فاتحه تیم رو نخونه


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴:۰۷)
 
re.ma
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
فقط با داور مساوی گرفتیم



تلبته اون بیل باید اخراج میشد


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۳:۱۷)
 
marzeg
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
والورده اصلا در حد بارسا نیست خیلی ترسو و بزدل ....هر چه زودتر باید مربی جدید بیارن


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۳۷)
 
hossein-barca
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
خاک بر سرت والورده واقعا لیاقت بارسارو نداری


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۱۷)
 
bardiya30
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازی رو خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما کم کم شل کردیم البته اجازه به رئال هم ندادیم تا روی اشتباه و جایگیری بد بوسکتس توپ به کروس رسید و اون توپ شد گل و بعد از گل رئال بهتر کار کرد تا اخراج ناعادلانه روبرتو که قبلش باید بیل اخراج میشد و نیمه دوم بارسا ۱۱ نفره بود که مطمئنا روند بازی عوض نمیشد و دیگه پنالتی و خطا سوارز در کار نبود
بگذریم خط هافبک ما خیلی عقب میموند یکی دلیل ش کند بودن اوناست و دلیل دومش نبود هافبک دفاعی در اون نقطه بود که بتونه پوشش بده و ترکیب ۴ ۴ ۲ این فاصله رو به وجود میاره
بارسا نباید اینقدر عقب بکشه که امیدوارم سال دیگه درست بشه حالا با والورده یا بدون اون و برگردیم به ۴ ۳ ۳
نیمه دوم با اینکه ۱۰ نفره بودیم تلاششون رو کردن بازیکنها اما خسته و ای کاش مسی اون گل رو میزد و ۳ـ۱ میشد به جا ۲ـ۲
بارسا باید خیلی خیلی بهتر بازی میکرد اما خیلی عقب میکشن و دفاعی میشه و بارسا نمیتونه دفاعی بازی کنه و همیشه باید حمله کنه و البته فاصله بین خطوط رعایت کنه که این فصل خیلی کم انجام شده


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۱۵)
 
best_of_all
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بارسای والورده دیگه جایی برای تحلیل فنی نداره. جالب اینه که تیم رو کامل دفاعی می چینه و حتی به بازیکنا وظیفه دفاع کردن میده ولی بدترین دفاع تیمی تاریخ بارسا رو شاهدیم و هر تیمی از راه رسید دفاع ما رو لوله کرد. امشب ظاهرا کسی نزدیک رونالدو هم نمی شد!

این تیم درست مثل تیم دوره دوم فن خاله. به همه می گفت دفاع کنن - مصاحبه ساویولا بود - و فقط رو گرفتن نتیجه متمرکز بود. به خدا این تیم اگر مسی رو نداشت همون می شد!

در هر صورت هنوز نمی تونم باور کنم یه فصل دیگه باید این آدم کوچیک رو روی نیمکت تحمل کنیم. باور کنید فاجعه المپیکو سال دیگه تو تمام جامها و به شکل خیلی بزرگتری تکرار میشه!

میشه منم زیر این جمله ی آخرت رو با خون خودم امضا کنم؟😁
یعنی حاضرم اگه این اتفاق نیفتاد خودم رو در اختیار والورده فن ها بذارم و ریختن خونم رو بر اونا حلال اعلام کنم🤕


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بارسای والورده دیگه جایی برای تحلیل فنی نداره. جالب اینه که تیم رو کامل دفاعی می چینه و حتی به بازیکنا وظیفه دفاع کردن میده ولی بدترین دفاع تیمی تاریخ بارسا رو شاهدیم و هر تیمی از راه رسید دفاع ما رو لوله کرد. امشب ظاهرا کسی نزدیک رونالدو هم نمی شد!

این تیم درست مثل تیم دوره دوم فن خاله. به همه می گفت دفاع کنن - مصاحبه ساویولا بود - و فقط رو گرفتن نتیجه متمرکز بود. به خدا این تیم اگر مسی رو نداشت همون می شد!

در هر صورت هنوز نمی تونم باور کنم یه فصل دیگه باید این آدم کوچیک رو روی نیمکت تحمل کنیم. باور کنید فاجعه المپیکو سال دیگه تو تمام جامها و به شکل خیلی بزرگتری تکرار میشه!


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۰۶)
 
saeed2014
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
تف بهت پائولینیو ای بابا میشد شخمی شخمی بردشونا اه


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

سلام آقای ایمنی
یه درخواستی دارم ازتون و خواهش می‌کنم به حساب تعریض و کنایه نذاریدش. لطف کنید یک یا چند یادداشت در عدم علاقه تون به مربی و سبکش بنویسید و اینقدر پیام به پیام و گزارش به گزارش تیکه نندازید به والورده.
منم از والورده دل خوشی ندارم ولی تیکه‌های شما از رسالت یه سایت هواداری باشگاه به شدت دوره.
مطمئناً اگه اتفاق عجیبی نیفته والورده فصل بعدم هست. واقعاً اگه بنا به احترام اعضا هم باشه ۴۰ درصد رای‌ها موافق حضور این مربی‌ان. حقشون نیست ۳۸ هفته لالیگا و چندین هفته بازیهای دیگه پیام‌ها و جملات منفی شما و همراهان اون رو بشنون.
می‌تونید خیلی راحت بگید به درک! بدشون بیاد و از سایت برن ولی اون‌ها هم در حد خودشون و شاید اندازۀ من و شما به تیم و سایت هواداریش علاقه‌مند باشن.
ببخشید اگه یه کم صریح بود. من خودم رو آمادۀ هر بخشی کردم ولی خواهش دارم بعداً یه بار که آروم بودین بخونیدش.
مخلصم.

سلام

چه تیکه ای؟ بحث نقد فنی کاملا واضح و روشنه که الان دیگه برای همه مشخص شده از اول فصل ما چی می گفتیم. واقعا تعویض دقیقه ۹۰ برای وقت کشی مثل توهین ناموسی به تاریخ بارساس...


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازهم روی گل اول ضعف بوسکتس در جمع کردن توپ و عدم بازگشت به موقع مشهود بود.
تعویض سمدو به جای کوتینیو منطقی بود به دو علت.
اولا کوتینیو شب خوبی رو نداشت.دوما جای خالی سرخی روبرتو بایدپر میشد.
داوری به طوری شدید افتضاح بود.
نداشتن هافبک دینامیک مخصوصا در فاز دفاعی باعث میشه تیم در پرسهای تیم مقابل بازدهی خوبی نداشته باشه.
دوستان بهتره یک مقدار به شور و حال تماشاگرای تو استادیوم نگاه کنن.
چون اگه قرار بود مثه ما باشن الان نصف ورزشگاه خالی بود مثه لیگمون.
من به شخصه به عنوان یه طرفدار بارسا حاضرم به والورده یه فصل دیگه فرصت بدم.
شیره تیم تو این ده سال کشیده شده و کسی به فکر اینده نبوده الان طبیعیه که بارسا اینحوری بشه.


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۵۶)
 
katalan.leo
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازی امشب برای من از بازی رم هم تحقیر امیز تر بود
به شخصه دیدم مسیر باشگاه تغییر کرده
باشگاهی که فوتبال زیبا و لذت بردن ازش توش اصل بود
تبدیل به باشگاهی شده که حفظ یه رکورد مسخره مهم تره واسش
واقعا مسیر باشگاه تغییر کرده
داره ترسناک میشه


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
اگه گل سوم ما سالم بود
میشه گفت داوری به نفع هر دو بود
وگرنه واقعا ما بیشتر سهم بردیم
یه گل خطا زدیم و یه پنالت کردیم داور نگرفت
البت الان صحنشو دیدم سوارز توی نیمه اول داور میتونست یه پنالتم واسه بارسا بگیره


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۴۶)
 
katalan.leo
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
از دیگر چیزایی که امشب خاطرمو مکدر کرد حضور فن خال بود
کسی که هرگز به خاطر کنار گذاشتن ریوالدو نمیتونم ببخشمش


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۴۲)
 
abouzarlionel
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
یعنی نمیدونم این رئال چطور رفته فینال یو سی ال، حتی 10 نفره هم نتوستند حریفمون بشن
از زمانی که فوتبال می بینم بدون شک رئال زیدان تنها رئالی هست که میشه با همین بازیکنا 6 تاییش کرد ولی متاسفانه مربی داریم که باوجود دمبله به آلکاسر بازی میده، و باوجود این همه ستاره با ترکیب مضحک 442 وارد زمین میشه


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
 
katalan.leo
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
والورده و بارتو بدون شک از غرور تعصب و غیرت بویی نبردند که اگر برده بودن این بازی دنبال نتیجه نبودن
احمق بیشعور روانی اشغال
رئال فینالیست سی ال هستنش
تو خیر سرت قهرمان لالیگا
باید جوری میرفتی تو زمین که نابودشون کنی نه اینکه انقدر محتاط بازی کنی (خواهشا جو ندید وقتیم 11 به 11 بود رئال بهتر بود)
باید از اول فشار می آوردی تا اخر ولی انقدر بدبخت و ترسویید حفظ این رکورد مسخره براتون مهم تر بود
در صورتی که باخت بد رئال کاملا سی ال اونارو تحت تاثیر قرار میداد خصوصا بعد بازی برگشت با یووه و جفت بازی بایرن
اگه توی این بازی بد میباختن حتی اگه قهرمان سی ال هم میشدن کاملا بی اهمیت جلوه داده میشد
ولی مردم کاتالان گول نتایجو و اینکه بارسا فصل بدون شکست به پایان برسونه یا نه میخورن
بی غیرت محض هستن اگه امضا واسه برکناری بارتو جمع نکنن


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۴۰)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
به هر حال اين بازي تموم شد
مسيم ديگه بايد استراحت كنه واسه جام جهاني
و براي سال بعد سريعا بايد اقدام كنيم
يه دفاع يه هافبك يه حمله ميخوايم
و اگه بشه سوارز الكاسر گومز ويدال دينيه از تيم برن عالي ميشه و حتي روبرتو چون تو دفاع فوقالعاده افتضاحه و تو هافبكم يه بازيكن معمولي دنيس ميتونه بهتر از روبرتو باشه


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
سلام آقای ایمنی
یه درخواستی دارم ازتون و خواهش می‌کنم به حساب تعریض و کنایه نذاریدش. لطف کنید یک یا چند یادداشت در عدم علاقه تون به مربی و سبکش بنویسید و اینقدر پیام به پیام و گزارش به گزارش تیکه نندازید به والورده.
منم از والورده دل خوشی ندارم ولی تیکه‌های شما از رسالت یه سایت هواداری باشگاه به شدت دوره.
مطمئناً اگه اتفاق عجیبی نیفته والورده فصل بعدم هست. واقعاً اگه بنا به احترام اعضا هم باشه ۴۰ درصد رای‌ها موافق حضور این مربی‌ان. حقشون نیست ۳۸ هفته لالیگا و چندین هفته بازیهای دیگه پیام‌ها و جملات منفی شما و همراهان اون رو بشنون.
می‌تونید خیلی راحت بگید به درک! بدشون بیاد و از سایت برن ولی اون‌ها هم در حد خودشون و شاید اندازۀ من و شما به تیم و سایت هواداریش علاقه‌مند باشن.
ببخشید اگه یه کم صریح بود. من خودم رو آمادۀ هر بخشی کردم ولی خواهش دارم بعداً یه بار که آروم بودین بخونیدش.
مخلصم.


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
best_of_all
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
یعنی یه نفر از سر گذر بیارن بگن برا تعویضات تاس بریز یا بین شون با سنگ کاغذ قیچی انتخاب کن شاهد تعویضای هوشمندانه تری هستیم قطعا


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
peymanimpm
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بارسا نیمه دوم بازیو دست گرفته بود تازمانی که والورده وارد عمل شد
قشنگ با تعویضاش نابودکردتیمو آندرس تازه راه افتاده بودتعوویضش کردکوتی ام کشیدبیرون
دمبله ام که گذاشتته خاک بخوره خب لعنتی حداقل دنیسسو بیار


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
خب اینم از بازی اخر مهم فصل.
متاسفانه باید والورده رو یه فصل دیگه هم تحمل کنیم


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۴)
 
ravi_2011
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
بازی خشن و پر برخوردی شد. قطعاً به خیلی از طرفداران بارسا نچسبید!
به قول سعید جان اگر لئو و تراشتگن رو نداشتیم، باید برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان دست و پا میزدیم!
فقط امیدوارم والورده فصل بعد در بارسا نباشه!


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۳)
 
sh.kaabi
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
داور بیشتر با ما بود بجز کارت قرمز اما ما هم خیلی موقعیت داشتیم که نزدیم و هم در دفاع در حد لیورپول... در کل بازی زیبایی بود ..لعنتی این مارسلو مهاجمه انگار تا دفاع


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۳۰)
 
messileo19
پاسخ به: الکلاسیکوی بدون برنده [ بارسا ۲ - رئال مادرید ۲ ]
باید تاسف خورد به همچین بازی دفاعی والورده ... اصلا جون حمله نداشتن


دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۷ کاربر آنلاین است. (۳۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!