به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شبی به یادماندنی برای اینیستااسطوره‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۰:۱۴) (۵۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یکشنبه اینیستا آخرین بازی خود را برای بارسلونا به نمایش خواهد گذاشت؛ به همین مناسبت جمعه شب توسط باشگاه مراسم خداحافظی رسمی‌‌ای با حضور میهمانانی ویژه ترتیب داده شد. در این خبر بیشتر در این خصوص این رویداد جالب خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیدار بارسا و سوسیداد نه تنها آخرین بازی فصل این تیم، بلکه آخرین بازی کاپیتان چندین ساله‌اش نیز خواهد بود؛ کسی که ۲۲ سال پیش از فوئنتیلبیا به نیوکمپ آمد.

مجموعه ورزشی نیوکمپ در مراسم رسمی خداحافظی اینیستا میزبان تعدادی از اعضای تیم اصلی، کادر فنی، هم‌تیمی‌های سابقش، اعضای هیئت مدیره و چند مهمان ویژه دیگر بود.

علاوه بر این‌ها، خانواده اینیستا نیز در مراسم حضور داشتند، پدر و مادرش، همسرش و سایر بستگانش؛ کسانی که بخش اصلی احساسات او در سخنرانی‌اش را به خود اختصاص دادند و نقششان در موفقیت‌های او کاملاً واضح و مبرهن است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پسری که در لاماسیا مرد شد

آغاز به کار او در بارسا آن طور که به نظر می‌رسد، آسان نبود. خود اینیستا اذعان کرد که: «فکر کنم در سفری که از آلباسته به بارسلونا داشتم، بین من و پدر و مادر و پدربزرگم، به سختی چهار کلمه رد و بدل شد». علی رغم سختی‌هایی که وجود داشت، این مرد جوان به طور تدریجی مرد شد و در همان زمان، به فوتبالیستی تراز اول تبدیل گشت؛ موفقیتی که آن را مرهون تواضع، سخت کوشی، مهارت استثنائی و پرورش یافتن در فضایی چون لاماسیاست.

این مراسم به حضّار این فرصت را داد که به اکتبر ۲۰۰۲ باز گردند، زمانی که اینیستا اولین بازی خود را به نمایش گذاشت. همچنین به سال ۲۰۱۰ که گل معروفش را در استمفورد بریج وارد دروازه چلسی کرد و به جام جهانی ۲۰۱۰ که گل قهرمانی اسپانیا را به ثمر رساند. بی‌تردید در این سه روز، به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران فوتبالی اینیستا رقم خورده‌اند.


یار دیرین اندرس مقدس، ژاوی هرناندز هم در این رویداد حضور داشت. در ادامه ساموئل اتوئو، سرخی بوسکتس، جوردی آلبا و جرارد پیکه روی سن به اینیستا پیوستند تا سایر لحظات شیرینی که با او تجربه کردند بودند را یاد آوری کنند؛ لحظاتی چون پیروزی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱.

جوزپ ماریا بارتمئو در مورد اینیستا در بارسا اظهار داشت: «دیدگاه او نسبت به فوتبال، همان چیزی است که در ذات بارسا وجود دارد. او ارزش‌هایی دارد که آن‌ها را به بارسا منتقل می‌کند و این میراث اوست. زود برگرد!».

شنبه آندرس آخرین تمرین خود را با هم‌تیمی‌هایش انجام داد و امشب آخرین بازی خود را در نیوکمپ به نمایش خواهد گذاشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: شبی به یادماندنی برای اینیستا
موفق باشی


دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۵:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی به یادماندنی برای اینیستا
بدرود کاپیتان...


یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۰:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!