به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جشن خداحافظی با اینیستا در نیوکمپ (ویدئو)اسطوره‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۷ (۲۳:۲۵) (۸۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


موسیقی، نورافشانی، آتش بازی و کلمات کاپیتان بارسا نقاط درخشان جشن خداحافظی‌ای بودند که پس از دیدار بارسا و رئال سوسیداد برای قدردانی از اسطوره آبی و اناری‌ها در نیوکمپ برگزار شد. در این خبر این رویداد به خاطر ماندنی را با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، ۸۴.۱۶۸ تماشاگر حاضر در نیوکمپ روی صندلی‌های خود باقی ماندند تا نظاره گر جشنی باشند که برای بزرگداشت دو گانه بدست آمده در این فصل، و مهمتر از آن برای خداحافظی با اندرس اینیستا روی چمن نیوکمپ ترتیب داده شده بود. همه چیز با خاموش شدن چراغ‌ها و به زمین آمدن کارلس پرز و موسیقی که بازیکنان را به زمین فرا می‌خواند، آغاز شد.

بازیکنان و مربیان بارسا به زمین آمدند و تونل افتخاری را برای قدردانی از کاپیتان تشکیل دادند. سپس روسای فدراسیون فوتبال کاتالان و فدراسیون فوتبال اسپانیا، اندرو سوبی و لوئیز روبیالس جام قهرمانی لیگ ۲۰۱۷/۱۸ را به اندرس اینیستا اعطا کردند. پس از آن خانواده این هافبک بارسا با هدایای ویژه‌ای که شامل یک لباس مخصوص آخرین بازی او و یک عکس از او به همراه ۳۲ جامی که با بارسا فتح کرده بود می‌شد، به میدان آمدند.

اندرس اینیستا میکروفون را بدست گرفت تا با آن چهره و صدای احساساتی‌اش، در مورد پایان بیش از دو دهه حضور در بارسا صحبت کند. او در میان انبوه تشویق هواداران گفت: «امروز روزی دشوار پس از ۲۲ سال است. برای من این یک افتخار و لذت بزرگ بود که بتوانم برای باشگاه مورد علاقه‌ام بجنگم، بهترین باشگاه در دنیا».


شماره ۸ بارسا همچنین از هم‌تیمی‌هایش و هواداران تشکر کرد که در خلال زمان حضورش در بارسا همواره حامی او بوده‌اند: «می خواهم از تمام هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم، بسیار دلتنگتان خواهم شد. من به عنوان یک پسر بچه به اینجا آمدم و اکنون به عنوان مردی ۳۴ ساله اینجا را ترک می‌کنم. از تمام کسانی که به من برای این حضور کمک کردند متشکرم. شما همیشه در قلبم جای خواهید داشت».

در پایان مراسم، بازیکنان تیم اول یک حلقه افتخار تشکیل دادند تا قهرمانی دو گانه را جشن بگیرند و وداع اندرس اینیستا را گرامی بدارند. این حلقه با آتش بازی به پایان رسید و کاپیتان در در وسط آن، یکه و تنها روی زمین نشست، حتی زمانی که همه آنجا را ترک کرده بودند، تا از آخرین لحظاتش روی چمن نیوکمپ لذت ببرد، به عنوان بازیکنی که قلبی همیشه بارسایی خواهد داشت!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: جشن خداحافظی با اینیستا در نیوکمپ (ویدئو)
اینیستا هنوزم در اوج بود. می تونست مانند بوفون خداحافظی کنه، از تیمش بره، ولی بره ی تیم خوب دگه


شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ (۱۰:۳۰)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: جشن خداحافظی با اینیستا در نیوکمپ (ویدئو)
خداحافظ اندرس


چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۷ (۱:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جشن خداحافظی با اینیستا در نیوکمپ (ویدئو)
اين بغضش كشنده ترين چيزه.


چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۷ (۰:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!